Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 25 Maio, 2012
    As patronais de Ames recibiron 37.000 € de axudas ao comercio en 2011

     

    Máis da metade investiuse en promoción dos establecementos

    O Concello de Ames acaba de abonar, por importe de 37.000 euros, as axudas ao comercio local correspondentes a 2011.

    Desde a Concellalía de Comercio, que dirixe Bernardo Moar, agradecían "a colaboración e o traballo conxunto" que están levando a cabo as asociacións comerciais da capital amaiana, unha reivindicación que Moar comprometeuse a asumir tras xurar o cargo. Destaca especialmente o incremento experimentado na partida destinada á promoción económica, algo que o concelleiro considera "imprescindible no actual momento económico, non que debemos prestar un maior apoio ao importante tecido empresarial de Ames".

    A contía das axudas repártese en tres capítulos: iluminación navideña (12.000 euros); infraestructuras e equipamiento (outros 6.000) e promoción comercial, dotada de 19.000 euros (a partida destinada a formación queda deserta por falta de solicitudes). No que incumbe á súa distribución, o Concello concedeu 5.746 euros á Asociación de Comerciantes de Bertamiráns; 6.466 euros á Asociación de Empresarios do Milladoiro (AEMI); un total de 2.499 para a Asociación de Pequenos Comerciantes Viorneira, Palmira Boulebar e, finalmente 4.288 euros para Novo Milladoiro.

    Con respecto ás de infraestructuras,  AEMI recibiu  1.704 euros; ACB, 1.458 euros; AEPNM 958 euros, e Palmira Bulebar, 217. En iluminación, a Asociación de Comerciantes de Bertamiráns recibiu 6.000 euros e a de O Milladoiro, a mesma cantidade.

    Fonte: El Correo Gallego

     

     

     

  • 25 Maio, 2012
    O goberno local replica ao BNG e di que nun ano abriron 54 negocios

     

    O grupo nacionalista lamenta a pechadura de 45 comercios nos doce meses que leva Anido á fronte do municipio

    A resposta foi rápida por parte do goberno local. Se o mércores o grupo municipal do BNG aseguraba que nun estudo que encargaran para analizar os índices económicos do municipio desde que Ernesto Anido é alcalde –cumprirase un ano dentro de dúas semanas– descubríase a pechadura dun total de 45 comercios, agora é o executivo sadense o que replica afirmando que son 54 os negocios que abriron neste período co PP e o PDSP á fronte do consistorio.

    Non son exactamente eses 54 os que xa dispoñen do seu negocio, senón que é a cifra que suman os 39 emprendedores que xa os puxeron en marcha ou melloraron establecementos existentes e os 15 que xa solicitaron licenza de apertura no consistorio e que se lles entregará “nos próximos días”.

    En canto a sectores, o Concello indicou que 13 dos que xa están operativos pertencen á hostalaría. Entre eles hai “cafeterías, restaurantes, pizzerías, hamburgueserías ou bares”.

    Pero o goberno local quere destacar que, aínda que sexa o sector maioritario, hai outras empresas que viron a luz durante este último ano como un centro e unha clínica de fisioterapia, así como dous centros de lecer infantil, dúas ópticas, unha oficina de axuda no fogar ou unha empresa de enerxías renovables.

    Tamén, entre esas 54 licenzas atópanse tendas de alimentación, unha axencia de seguros, dous despachos de pan, un comercio de venda de xoguetes, un taller de xoiaría ou varios comercios de prendas de vestir.

    Contraste> “Estes datos reais contrastan cos supostos estudos levados a cabo desde o BNG” que aseguran que se pecharon eses 45 comercios desde que o nacionalista Abel López Soto abandonou a alcaldía.

    Ademais, en canto aos resultados da política de Ernesto Anido en materia de emprego, o Concello recordou que nestes días, a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), abriu o prazo de inscripción para o proxecto denominado “Tomando as rendas”, co fin de fomentar o autoemprego e a cultura emprendedora entre as mulleres da zona rural.

    Así mesmo, indicaron que recentemente Anido valorou a aposta por Sada que realizou a empresa Algafrés, do grupo Porto Muiños, para poñer en marcha unha planta piloto de cultivo de algas destinadas ao sector da alimentación.

    “Este tipo de iniciativa contrasta coas declaracións incendiarias e alarmantes de Abel López Soto” que, como engadiron desde o Concello, “lonxe de contribuír desde a oposición ao desenvolvemento de Sada, o único que conseguen é alarmar e desprestixiar o municipio para a ubicación de máis emprendedores”.

     Só os peches > Estas afirmacións do consistorio demóstranse, aseguran, “ao comprobar que o portavoz do BNG dedícase a contar só os negocios que pechan, pero non os que abren, o que lle permite ocultar a verdade: que saldo é positivo e que as variacións corresponden ás dun municipio dinámico como é o de Sada”.

    Ese saldo reflexa, polo tanto, que son en total nove os negocios que gañou o término municipal de Sada desde a chegada de Anido.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 25 Maio, 2012
    Mos propón ás empresas que dean traballo aos empadronados

     

    O Concello ofrécese a Gadis e Aki, que se asentarán no municipio, para tramitar as ofertas de emprego e filtrar as mesmas aos veciños

    O Concello de Mos quere intentar baixar a taxa de paro no municipio aproveitando a sinerxia de dous novos centros comerciais que se instalan neste municipio.

    O goberno local, que preside a popular Nidia Arévalo, púxose en contacto con Gadis, que instalará un hipermercado, e a empresa de ferretería Aki, que abre a finais deste ano, para exercer como departamento de selección de persoal e promover empregos para os veciños. A prioridade municipal é que se valore o empadroamento en Mos.

    O grupo de goberno xa comunicou onte que todas aquelas persoas interesadas en participar no proceso selectivo, poden entregar o seu currículo nas instalacións do Centro de Desenvolvemento Local (CDL) do Concello de Mos, ou na dirección de correo electrónico pge@concellomos.é ata o 15 de xuño.

    "Os perfís demandados pola empresa, van desde perfís de traballo en tenda (director de tenda, responsable loxístico, responsable de servizos, caixeiros, vendedores polivalentes) e perfís de traballo en servizos xerais", afirman desde o Concello.

    A empresa Aki pertence a unha multinacional europea, e a cadea de tendas establécese por toda a xeografía española dedicándose á venda de produtos para o mantemento e a mellora do fogar.

    Tanto a alcaldesa, Nidia Arévalo, como o concelleiro de Emprego Oscar Soto, acudiron recentemente a unha cita con potenciais empregados de Gadis, que abrirá o seu hipermercado en datas moi próximas. Neste caso a propia alcaldesa dirixiuse aos interesados en traballar neste área nun acto no que estiveron presentes directivos da compañía. "Nós non pedimos que se exclúa a ninguén do proceso de selección pero entendemos que debe terse en conta o empadroamento, ademais da valía profesional para ocupar o posto", afirma a rexedora.

    Cen aspirantes para cada posto

    O municipio de Mos aproveita a súa situación privilexiada, entre Vigo e Porriño, para saír antes da crise. De feito, o polígono industrial é o único onde se están instalando empresas e se constrúen naves comerciais, e os grandes servizos comerciais estudan con lupa o territorio como enclave estratéxico. É a única vantaxe ata agora que se vía a unha dependencia das afeccións das grandes infraestructuras. Agora a alcaldesa, quere baixar a taxa de paro aínda que só sexa unhas décimas, posto que é consciente que só unhas poucas persoas das que solicitan traballar nas novas empresas o conseguirán. A demanda de empregos é cen veces superior á oferta.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 25 Maio, 2012
    O comercio de Noia invita a súa “Fashion Night” mañá

     

    Un total de 70 tendas e locais do centro de Noia abrirán as súas portas a noite de mañá durante a primeira edición da Pink Fashion Night da localidade, unha iniciativa promovida pola Asociación de Comerciantes e Profesionais Noia Histórica coa que se pretende dinamizar o comercio e a hostelería.

    Os locais abrirán de forma extraordinaria ata as 23.00 horas e, deste xeito, pretenden captar a clientes doutros municipios que por cuestións de axenda non teñen tempo para acudir a facer as súas compras no horario habitual.

    O presidente de Noia Histórica, Fran Pérez, presentou onte esta novedosa campaña de dinamización comercial. Explicou que en total participarán 55 establecementos comerciais e 15 locais de hostelería. As tendas van realizar un 20 por cento de desconto durante esa noite.

    No acto tamén estiveron as gerentes de Noia Histórica e da Oficina de Apoio ao Comercio Local, organismo da Diputación que patrocina esta promoción comercial.

    Toda a imaxe da promoción leva a cor rosa de motivo principal. Así, os establecementos participantes estarán identificados cunha alfombra rosa, levarán camisetas rosas cun eslogan, cartelería rosa, gominolas rosas para os clientes, rifas rosas…

    A promoción inclúe o sorteo dun Ipad ás 23,30 horas na praza do Cantón entre as rifas que serán repartidas durante todo o día polas tendas entre os seus clientes. As rifas tamén servirán para acudir aos locais de hostelería participantes e beneficarse de copas a metade de prezo, menús especiais, agasallos, etc.

    Fonte: O Correo Galego.

  • 24 Maio, 2012
    Economía e Industria destaca en A Laracha a eficacia da Lei de Comercio Interior para a modernización e a protección do sector

     

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, ofreceu unha charla sobre a norma impulsada pola Xunta, que permitiu a posta en marcha de novos mecanismos de diálogo como as Mesas Locais de Comercio ou o Consello Galego de Comercio

    No encontro tamén se informou sobre a nova Lei de Consumo, que sitúa Galicia á vangarda na defensa dos consumidores e usuarios

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, destacou esta tarde en A Laracha que a Lei de Comercio Interior de Galicia, impulsada pola Consellería de Economía e Industria, é unha ferramenta útil e eficaz para a protección e a modernización do comercio de proximidade galego, dándolle seguridade xurídica ao mesmo e permitindo a posta en marcha de novos mecanismos de diálogo como as Mesas Locais de Comercio ou o Consello Galego de Comercio.

    Tal e como destacou Castro, o desenvolvemento desta lei, que leva un ano en vigor, é clave na estratexia de impulso ao sector comercial da Consellería, que ten en marcha o Plan Ágora-Agora Re-comercia para dinamizar e mellorar a competitividade do comercio de proximidade galego. Segundo a directora xeral de Comercio, a norma ordena e equilibra o comercio interior de Galicia conforme ás súas necesidades e as súas características específicas, procurando a necesaria protección do pequeno comercio. Así, regúlanse aspectos tan importantes como os distintos tipos de promociones de vendas, os outlets e feiras de oportunidades ou os centros comerciais abertos.

    Unha das figuras creadas nesta lei son as Mesas Locais de Comercio, ampliamente demandadas polos comerciantes, e que xa están en marcha en toda a xeografía galega, funcionando como órganos de participación do sector no ámbito local e de coordinación do traballo das asociacións coas administracións. Tamén se creou o Rexistro Galego de Comercio, un censo permanente que facilita o control da actividade comercial e permite coñecer de primeira man a realidade do sector co obxectivo de definir as liñas estratéxicas máis idóneas.

    Á vangarda na defensa dos consumidores

    Nava Castro, que destacou que a Lei de Comercio Interior de Galicia deu resposta coa nova norma ás demandas dos comerciantes sen descoidar a protección dos consumidores, falou tamén da nova Lei de Protección Xeral das Persoas Consumidoras e Usuarias de Galicia, recentemente aprobada polo Parlamento Galego e que sitúa a Galicia á vangarda neste campo.

    A nova lei deseñada por Economía e Industria moderniza o contexto normativo, adaptándoo ás necesidades reais de protección dos consumidores, xurdidas ante os numerosos cambios que experimentou o mercado. Neste sentido, a lei céntrase en protexer a súa saúde e seguridade, afianzando a protección dos consumidores máis vulnerables; concretando e clarificando os seus dereitos. Entre outras medidas, créase a figura do mediador e se aposta pola resolución extraxudicial dos conflitos coa mediación e o arbitraje, para evitar o colapso da xustiza. Ademais, as empresas que ocupan bens de dominio público, como as compañías aéreas, de telefonía ou electricidade, terán que ter oficinas físicas de atención ao consumidor. A norma, elaborada co consenso do sector, crea tamén a Rede de Alerta Galega de Produtos de Consumo, que incluirá un sistema de recolleita de datos de accidentes.

     Fonte: Xunta de Galicia

     

  • 24 Maio, 2012
    Praceiros e goberno negocian un horario ininterrumpido para o mercado de Ribeira

     

    A proposta que se baralla é que o recinto de vendas estea operativo de nove da mañá a dez da Noite

    A construción do futuro mercado de Ribeira conleva unha serie de cambios no modelo de traballo dos praceiros. Algunhas das modificacións xa se introduciron, como a obriga de levar uniforme ou de recoller os postos durante a noite. Outras non tardarán en chegar. Así, profesionais e goberno xestionan o establecemento dun horario de venda ininterrumpido. A cuestión xa empezou a tratarse e espérase acadar un acordo para implantalo a mediados de xuño.

    O concelleiro de Mercados, Vicente Mariño de Bricio, propuxo que a apertura do recinto sexa de nove da mañá a dez da noite. O que se busca, manifestou, é acadar un maior nivel de competitividade  e ofrecer un horario que hoxe en día xa está prácticamente extendido a todos os establecementos de alimentación.

    Diversidade de pareceres

    Os praceiros de Ribeira valoran de distinta forma esta proposta, e así llo transmitiron ao edil. Algúns si consideran que, no verán, a atención ao público debe ampliarse porque moita xente pasa boa parte da tarde na praia e deixa as compras para as oito e media ou nove da noite.

    Outros creen que son demasiadas horas e argumentan que os ingresos non lles permiten contratar a unha persoa para deixala á fronte do negocio: «A seguridade social sae moi cara».

    O concelleiro indicou que non se trata de que abrisen a totalidade dos postos, pero si un ou dous de cada sector. Ata suxire que pode establecerse un sistema rotatorio, de común acordo entre os distintos postos. A intención é que a praza permaneza activa o maior número de horas posible e que este modelo se instale ao futuro mercado.

    Fonte: La Voz de Barbanza

     

  • 24 Maio, 2012
    54 comercios de Viveiro farán descontos do 20% mañá e o sábado

     

    A Asociación de Comerciantes do Casco Histórico de Viveiro poñerá en marcha a campaña “Primavera 20”, que inclúe descontos do 20% nas compras que os clientes realicen mañá e o sábado. Participarán un total de 54 establecementos.

    O cliente poderaos identificar pola alfombra de cor fucsia que colocarán na entrada dos locais, ademáis de vinilos da mesma cor nos escaparates. Nesta iniciativa participan comercios de téxtil, de calzado, de complementos, de mercería, xoiaría, estancos, de mobles, etc.

    Encontro de cultura urbana

    Ademáis tamén se celebrará en Viveiro este sábado, día 26, o primeiro encontro de cultura urbana, o Roll&Ball. Será nos Xardíns Noriega Varela, de 16:00 a 21:00 horas. Haberá exhibicións profesionais de skate e BMX, campionato de Street basket 3x3 e varios grafiteiros pintarán sobre grandes paneles. O público poderá probar patíns eléctricos nun pequeno circuíto.

    Fonte: La Voz de A Mariña

  • 24 Maio, 2012
    Artesáns da feira profesional visitarán Os Pendellos este mes

     

    Industria ultima todos os detalles para o evento previsto en xullo

    No que queda de mes, os creadores que van participar na Feira de Artesanía Profesional de Agolada visitarán Os Pendellos para distribuír, por seccións, cada un dos inmobles que restauraron a Consellería de Cultura e a Diputación. O recinto feiral máis coñecido da comarca xa recibiu semanas atrás a visita dos técnicos da Consellería de Industria- que se encarga de promover o evento- para facer as medicións respectivas dos pendellos que van precisar para este acto.

    A primeira Feira de Artesanía Profesional terá lugar do 6 ao 8 de xullo e será un certame independente da Mostra de Artesanía, que se celebra apenas un mes despois, desde fai varios anos, no mesmo recinto, e na que tamén ten lugar a Romaría Medieval. Na feira de xullo é a propia Xunta a que promove unhas xornadas con artesáns de carácter profesional e talleres abertos a todos os públicos. A Dirección Xeral de Comercio tamén contempla montar unha exposición de traxes rexionais antigos. Coa Feira de Artesanía Profesional dáse impulso á utilización dos pendellos restaurados, xa que desde o término das obras só se usaron para a exposición A arquitectura sen arquitectos, baseada en traballos de Vicente Risco ou para enlaces civís, como é o caso da Capela das Virtudes.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 24 Maio, 2012
    O deseño “made in Galicia” xera ao ano 1.200 millóns

     

    Un estudo a escala nacional eleva a 8.745 as empresas galegas envorcadas nesta actividade

    O volume de negocio das empresas dedicadas a actividades de deseño en Galicia ascendeu o ano pasado a 1.182 millóns de euros, cifra lixeiramente inferior aos 1.260 millóns do exercicio anterior. En canto ao número de empresas dedicadas a esta actividade, o seu número tamén se reduciu debido á crise, pasando de 9.352 a 8.745. Así consta no Estudo sobre o valor económico do deseño en España, realizado pola Escola Universitaria de Deseño e Innovación (ESNE) e a Universidade de Valencia e presentado onte polo Observatorio Español de Deseño (OED).

    Este informe detalla o peso da actividade das empresas dedicadas a este importante campo de futuro, que abarca as disciplinas de deseño de moda, industrial, gráfico e de interiores máis actividades integradas como a fotografía, os portais web ou as axencias de publicidade, sumando en toda España un total de 229.040 compañías.

    A nivel de España, esta actividade viu caer o seu peso no PIB Nacional do 9,2% no ano 2008 ao 6,9% o ano pasado. De feito, neste período caeuse de 98.400 a 73.600 millóns. Tamén se caeu desde 2.010, cando se alcanzaron os 81.645. Demasiada caída nun país que debe fuxir do ladrillo e avanzar cara á sociedade das novas tecnoloxías.

    A conclusión do estudo da OED que, patrocinado pola Empresa Nacional de Innovación (Enisa) é que o deseño “correctamente xestionado supón unha vantaxe competitiva e aboga por estimulalo a partir do emprendemento e a educación e coa colaboración público e privada.

    Así o suscitou onte a conselleira delegada de Enisa, Begoña Cristeto, que animou ás pemes a integrar o deseño e a innovación nos seus plans de negocio, “pois é a única forma para que sexan competitivas nos mercados globais actuais”. Con esta idea comulga ao cento por cento o presidente do consello asesor do OED, Rafael Díaz.

    Fonte: El Correo Gallego.

     

  • 24 Maio, 2012
    As grandes empresas confían en que 2013 será o ano da recuperación económica

     

    España tocará chan no último trimestre deste ano. Así o considera o Consello Empresarial para a Competitividade  que cre que a economía española é "fiable" e debe apoiarse na "actividade exterior".

    As grandes empresas españolas confían en que 2012 sexa o ano definitivo para pechar a porta da crise económica e iniciar unha nova etapa. Consideran que o último trimestre de 2012 a economía do noso país tocará fondo. Así o sinalaron nun informe que deu a coñecer o Consello Empresarial para a Competitividade, que indica tamén que a nosa economía é "fiable" e "comezará a recuperarse durante o próximo ano" fronte ás proxeccións da OCDE que prolongan a crise económica un ano máis.

    O informe subliña que este crecemento comezará xusto dentro dun ano, no segundo trimestre de 2013, momento en que comezará "unha melloría progresiva, apoiada no sector exterior". Este documento asegura tamén que a prima de risco española está excesivamente penalizada polos mercados e que, xa que logo, non se corresponde coa realidade económica do país. Os grandes empresarios estiman que debería roldar os 150 puntos básicos.

    Ademais, consideran que é necesario o actual axuste fiscal e afirman que é "viable" e que "o esforzo a realizar en 2013 será un 50% do realizado en 2012". Neste sentido, advirten que "a débeda externa esixible  sitúase no 42% do PIB".

    O que o Consello Empresarial de Competitividade aconsella para superar a situación é prestar atención ao actual stock de vivendas que hai no mercado. Considera que hai que dar saída aos activos inmobiliarios pendentes para que o sector volva a normalizarse en tres ou catro anos. Ao mesmo tempo, segundo estas propostas, conseguiríase facer caer o déficit en 10.000 millóns de euros adicionais.

    En canto á consolidación e o axuste bancario, o informe subliña que "avanzan a bo ritmo" polo que a finais de ano estaría completada a reforma financeira anunciada polo Goberno.

    Fonte: expresioneconomica.com

    Máis información
  • 23 Maio, 2012
    As pemes de Pontevedra aprenden “Contas Claras” nun taller de finanzas

     

    Sogarpo e Bic Galicia ofrecen unhas xornadas destinadas a que os empresarios melloren as súas relacións coas entidades de crédito

    As pequenas e medianas empresas de Pontevedra poderán aprender a diagnosticar a súa situación financeira e optimizar as súas relacións coas entidades de crédito a través dun taller bautizado como “Contas Claras”.

    Trátase dunha iniciativa gratuita posta en marcha pola Sociedade de Garantía Recíproca galega (Sogarpo) e BIC Galicia coa colaboración de AJE Pontevedra.

    O seminario, de vocación práctica, pretende ser un instrumento útil para os empresarios, que deben enfrontarse diariamente aos problemas de acceso ao financiamento, agravados pola crise global. Conta con 24 horas lectivas repartidas en tres sesións máis outras dúas de titorías individualizadas para cada participante. De feito, os asistentes traballarán cos estados financeiros das súas propias compañías con datos reais.

    Este taller diríxese a profesionais que realicen o seu traballo nas áreas de xerencia ou financeira de firmas con entre 10 e 100 traballadores. O 70% das empresas que tomen parte en cada taller deberán contar con menos de catro anos de vida, para apoiar, deste xeito a actividade emprendedora.

    Fonte: Diario de Pontevedra

     

  • 23 Maio, 2012
    Zona Monumental falla o concurso “Atopa ou erro” do pequeno comercio

     

    As gañadoras recibirán un tratamento nun “spa” e unha bicicleta

    O concelleiro de Política Lingüística, Demetrio Gómez, e o presidente do Centro Comercial Urbano Zona Monumental, Miguel Lago, anunciaron os gañadores do concurso “Atopa o erro”, desenvolvido nos escaparates do comercio de Pontevedra. Os gañadores son, na categoría de maiores de 18 anos, María José Portela Mouco, que obtén dúas invitacións para unha sesión de spa; mentres que na categoría de menores de 18 anos, a gañadora foi Sara Francisco Rodríguez, cuxo premio será unha bicicleta.

    Este concurso foi unha iniciativa do programa municipal “Maio, mes da lingua”, organizado en colaboración con Zona Monumental. Consistiu en atopar unha palabra errónea ou mal escrita, unha errata, entre as que se mostraron en lingua galega nos establecementos asociados ao Centro Comercial Urbano.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 23 Maio, 2012
    Os comerciantes de Barro dan un paso máis para poder asociarse

     

    Os comerciantes e empresarios de Barro reuníronse onte por segunda vez para avanzar na súa idea de constituír unha asociación de empresarios ou buscar unha fórmula coa que desenvolver accións conxuntas para promocionar o comercio local.

    A reunión contou coa presenza de Rafael Vázquez, o xerente dos centros comerciais de Caldas e de Cuntis, quen ofreceu a súa visión persoal sobre as posibilidades que ofrece este tipo de unión.

    Á cita asistiu un maior número de comerciantes que na anterior ocasión, aínda que segue sendo unha representación tímida do sector con respecto á cifra real. Segundo os participantes, hai unha vontade clara de facer as cousas en conxunto, malia iso. Tamén asistiron representantes dos partidos políticos.

    Fonte: Diario de Pontevedra.

  • 23 Maio, 2012
    A Eurocámara quere protexer aos consumidores vulnerables

     

    Sinala que os nenos son os máis afectados pola publicidade

    O pleno do Parlamento Europeo (PE) aprobou onte un informe que pide maior protección para os consumidores na UE, especialmente para os máis vulnerables, os máis propensos aos abusos.

    O texto, que asina a eurodiputada do PSOE María Irigoyen, sinala que os sectores onde é máis necesario un marco lexislativo estrito son a industria financeira, o transporte e a alimentación.

    Respecto ao primeiro, o informe destaca a importancia dunha correcta regulación dos mercados financeiros, “cuxa complexidade implica que, en potencia, calquera consumidor pode chegar a ser vulnerable”.

    Enquisa > Segundo unha enquisa da Comisión Europea da que se fai eco o texto, o 70% das páxinas web de empresas deste sector “presentaba irregularidades fundamentais na publicidade e a información básica esixida e indicaba o custo dos produtos de xeito engañosa”.

    Polo que respecta ao sector alimentario, a Eurocámara sinala aos nenos e o perigo da obesidade infantil.

    “Os menores son máis vulnerables a unha publicidade agresiva de produtos con elevados contidos de azucres, graxas ou sales”, denuncia o PE.

    Igualmente, a Eurocámara reclama máis transparencia no caso dos transportes e as novas tecnoloxías, polas tarifas a miúdo abusivas que aplican as compañías.

    No debate previo á votación, a eurodiputada socialista Irigoyen afirmou que “para solucionar as deficiencias é necesario adoptar unha estratexia de protección dos consumidores vulnerables e que tanto a Comisión Europea como os Estados membros introduzan nas súas lexislacións medidas específicas para garantir unha protección adecuada que vaia máis aló da mera información”.

    Trala votación, a comisaria europea de Cidadanía, Viviane Reding, sinalou en roda de prensa que presentará nos próximos meses un conxunto de medidas de protección ao consumidor, especialmente centradas nos pasaxeiros.

    Tamén o comisario de Consumo, John Dalli, destacou que quere situar aos consumidores no centro da estratexia europea do mercado único e mostrouse satisfeito polo apoio da Eurocámara co informe aprobado onte.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 23 Maio, 2012
    Zara sobe 20 postos entre as 100 marcas máis valiosas do mundo

     

    Apple mantense unha vez máis como o primeiro do ránking

    A marca Zara, buque insignia do imperio téxtil Inditex, alcanzou un valor de 9.883 millóns de euros tras repuntar o 22%, segundo o ránking das cen primeiras marcas do mundo de Millward Brown, no que a firma española pasou a ocupar o posto 66 logo de escalar 20 peldaños.

    Xunto a Zara, tamén forman parte do “Brandz top 100” de 2012 as españolas Movistar e o Santander que, por contra, perden valor respecto de edicións anteriores, indicou nun comunicado a firma estadounidense de estudos de mercado e comunicación.

    Así, a empresa de telecomunicacións presidida por César Alierta cae do posto 21 ao 41 ao perder o 37% do seu valor, que se sitúa en 13.405 millóns de euros.

    Pola súa banda, o grupo financeiro Santander baixa 18 postos, ata o 95, e fixa o seu valor en 6.694 millóns de euros, inferior nun 25% ao dun ano antes.

     Bo lugar> Zara arrebata ao Santander o posto como a segunda marca española no ránking. Millward Brown explicou que co seu enfoque nunha moda “rápida e asequible” Zara situouse nun bo lugar entre os consumidores que buscan valor nunha marca. “Zara e Uniqlo teñen un moi bo valor, porque son únicas e xeran excelentes experiencias de marca”, destacou a firma estadounidense.

    Nesta mesma liña, tamén engadiu que, malia as presións para que rebaixe os prezos, algunhas das marcas máis fortes como Zara e H&M, que ocupa o posto 58, gozaron dun “relativo éxito”.

    A nivel mundial, a tecnolóxica estadounidense Apple mantense por segundo ano consecutivo como a marca máis valiosa, cun valor de 143.310 millóns de euros e un incremento do 19% respecto de 2011.

    O segundo lugar pásao a ocupar a informática IBM, con 90.784 millóns de euros e unha revalorización do 15%, que despraza ao terceiro posto á empresa de internet Google, que perde o 3% do seu valor.

    Por detrás sitúanse McDonald’s, Microsoft e Coca-Cola, que manteñen a súa posición na lista.

    Millward Brown destacou que as tecnolóxicas acumulan a metade do valor das cen primeiras ensinas do mundo e Facebook, que pasa a ocupar o posto 19, é a marca que máis se revaloriza (74%). A empresa francesa de luxo Hermes, que ocupa o lugar número 32, é a firma que gaña máis postos (39) e a segunda que máis valor gaña (61%).

    Segundo a mesma fonte, tras uns anos de “parón”, o sector do luxo volve crecer e é visto polos consumidores como un bo investimento pola calidade, tradición e historia das marcas clásicas.

    Pola súa banda, as entidades financeiras presentan un “déficit importante de confianza” respecto de anos anteriores, engadiu Millward Brown, que subliñou que as marcas fortes resisten mellor as turbulencias e crecen malia a crise, de forma que o top 10 incrementou o seu valor un 118% desde 2006.

    Os mercados emerxentes suman 20 marcas entre o top 100, aínda que o seu valor baixa en taxas interanuais por primeira vez desde 2006, ano no que comezou a elaborarse o ránking.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 23 Maio, 2012
    A mesa do comercio local analiza a situación do sector

     

    Despois de idas e vidas chegou o día. E  será hoxe, a partir das 19:00 horas no Centro de Iniciativas Empresariais, a reunión da mesa local do comercio de Ourense, que presidirá o alcalde, Francisco Rodríguez, e na que participará o edil de Comercio José Ángel Vázquez Barquero, e os representantes das asociacións comerciais e sociais da cidade, para analizar a situación do sector, así como as formulacións municipais e as propostas que esporán os colectivos.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Ourense).

     

  • 23 Maio, 2012
    O Concello pide unha subvención para urbanizar unha rúa das Lagoas

     

    A Concellería de Promoción e Xestión de Polígonos Industriais de Narón acaba de solicitar unha subvención ao amparo da orde do 3 de abril de 2012, da Consellería de Economía e Industria para a urbanización da rúa T do polígono das Lagoas.

    Esta obra está orzamentada en 225.045 euros, dos que o Concello solicitou unha axuda de 120.000 euros, o que supón o 53,32%. A diferenza entre a subvención e o importe total sería aportada polo Concello.

    A actuación afecta a un vial de 180 metros de lonxitude e 12 metros de ancho, coas correspondentes beirarrúas. Dado que o Plan Xeral de Ordenación Urbana establece un dos seus laterales como zona verde, proxéctanse os servizos do outro lado. A obra inclúe a limpeza e o roce do monte, a instalación dos servizos de saneamento, auga e alumado e a pavimentación do terreo con aglomerado na estrada e formigón nas beirarrúas, terminando coa colocación da correspondente sinalización.

    O polígono das Lagoas foi o primeiro dos tres asentamentos industriais de Narón, que naceu dunha forma espontánea con pequenas empresas.

    Fonte: La Voz de Ferrol.

  • 22 Maio, 2012
    Nava Castro, directora xeral de Comercio

     

    Mañán impartirá unha charla na casa da cultura de A Laracha para informar aos comerciantes locais sobre as posibilidades que brinda a Lei do Comercio Interir de Galicia. O acto comezará ás nove da noite.

     

    Fonte: El Correo Gallego

  • 22 Maio, 2012
    Os emprendedores impulsan negocios de comercio e turismo

     

    Sete emprendedores valdeorreses mostraron interese en participar no vivero de empresas de O Barco. Este dato foi apuntado onte polo alcalde, Alfredo García Rodríguez, que tamén indicou que todos eles aluden aos sectores do comercio e do turismo. Segundo os seus indicadores, as propostas dos novos empresarios aluden á creación dos seguintes negocios: Venda de produtos de excelencia (dúas), de artigos da comarca, de moda, hospedaxe, restauración e actividades turísticas.

    O rexedor deu a coñecer estes proxectos de negocio logo de anunciar que a primeira reunión da comisión para avaliar a primeira iniciativa que aspira a entrar no viveiro de empresas será o 4 de maio. Á cita acudirán representantes do Concello, Asociación Empresarial de Valdeorras (Aeva), Consellería de Economía e Industria, Deputación e Cámara de Comercio.

    Para promocionar este novo servizo empresarial que oferta O Barco, o Concello organizou, en colaboración cos empresarios, unha xornada titulada “O viveiro de empresas como apoio aos emprendedores”. Desenvolverase na Casa Río Cigüeño e consta de dúas partes. Na primeira, varios empresarios darán a coñecer as súas experiencias. Estará seguida da exposición do fundador e doutor en Ciencias Económicas pola Universidade Autónoma de Madrid, Eugenio Palomero de Páramo.

    Javier Rodríguez Paradelo, presidente de Aeva, resaltou as iniciativas que o colectivo empresarial desenvolveu nos últimos 25 anos en materia de asesoramiento e de innovación. “A asociación ten unha clara vocación de dinamizar a actividade socioeconómica”, dixo.

    Concello e empresarios invitarán a todas as persoas que acudiron ás iniciativas de formación desenvolvidas en O Barco, pois “a crise é un momento para poñerse un pola súa conta, ao non haber saída dende o punto de vista salarial”, segundo dixo Alfredo García.

    Fonte: La Región

  • 21 Maio, 2012
    Os empresarios de O Barco introdúcense no comercio virtual

     

    Os comerciantes de O Barco comezan a facerse un oco na venda por internet. Unha ducia de establecementos da Asociación Empresarial Valdeorras xa utilizan as novas tecnoloxías, segundo os datos facilitados polo colectivo empresarial. “Hai pouquísimos, pero paréceme un campo interesantísimo”, dixo Rosario López García, presidenta do Centro Comercial Aberto.

    A empresaria barquense destacou a importancia de campañas informativas, como a que desenvolveu a Federación de Comercio de Galicia. “Entraremos na campaña que organizou para que nos asesore”, dixo. Incideu especialmente, na importancia alcanzada por estas iniciativas formativas no ámbito dun pequeno comercio no que traballan “empregados de toda a vida”.

    A inexistencia dun rexistro cos negocios que se dedican á venda “en liña” obrigou aos responsables de Aeva a realizar un sondeo entre os seus asociados, detectando que unha ducia deles xa se introduciu, e algúns con gran éxito, no campo das novas tecnoloxías.

    O último en incorporarse foi o comercio Miranda Moda, que tomou a decisión coincidindo co seu 60 aniversario. Tamén hai tendas de venda de artigos de informática, electrodomésticas, xoias ou roupa infantil, así como unha adega, establecementos de hostalaría e unha inmobiliaria, entre outros

    Fonte: La Región

     


  • Páxina 48 de 85

  • Mostrando do 941 ao 960 dun total de 1686 rexistros