Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 20 Maio, 2012
    Vilagarcía convértese no escaparate da artesanía galega máis innovadora e de calidade

     

    Dez expertos participan na mostra da Peixería . Afrontan o descenso de vendas ofrecendo produtos singulares. As “colareiras” de O Grove celebran a súa primeira feira ao amparo da marca Artesanía de Galicia.

    A xerente da Fundación Artesanía de Galicia, Elena Fabeiro, mira o posto das colareiras de O GroveVilagarcía é este fin de semana o escaparate das creacións artesanais  máis innovadoras e singulares de Galicia. Dez expertos participan na Mostra de Artesanía Galega que a Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño organiza ao amparo das festas de Santa Rita. Os profesionais tratan de capear o descenso de vendas asociado á crise ofrecendo produtos diferenciados, confeccionados con materias primas de calidade. Entre os que estes días dan a coñecer a súa obra na Peixería atópase a ceramista carrileña Mar Barral, e a colareira grovense Montse Betanzos, que afronta a súa primeira feira ao amparo da marca Artesanía de Galicia.

    Ata fai moi pouco a actividade das colareiras de O Grove estaba íntimamente ligada ao turismo, e estas profesionais, dedicadas á confección de bisutería con cunchas, centraban as súas épocas de venda en Semana Santa e no verán, deixando o resto do ano para recoller cuncha e fabricar as súas pezas, sen présa pero sen pausa. Fai un ano que Montse Betanzos e a súa nai, que comparten profesión, recibiron as súas respectivas cartas de artesáns. En novembro rexistraron o seu taller, e o mes pasado recibiron o permiso definitivo para comercializar as súas creacións ao amparo da marca Artesanía de Galicia.

    Tralo mostrador do seu posto na Peixería, Betanzos explica a posibilidade de "acceder a mercados máis especializados" que, entende, ábrese ante elas. "A partir de agora esperamos poder traballar doutro xeito, sen centrarnos tanto no turismo, e poder dar a coñecer os nosos produtos fóra", indica esta grovense.

    Do mesmo xeito que sucede noutros sectores, a crise tamén significou un importante descenso de vendas no da artesanía. "Notámolo ano a ano, pero para nós este último  baixón foi fulminante", recoñece a colareira grovense.

    Juan Lamas confecciona a bisutería que comercializa baixo a marca Silvereira, e ten claro que, co poder adquisitivo da cidadanía moi mermado, o único que poden facer os creadores como el é ofrecer orixinalidade. "Fai algúns anos as tendas aceptaban vender case calquera cousa que lles propuxeses. Agora xa non é así, e se algo non lles chama moito a atención, non o aceptan", explica este creador, convencido da necesidade de apostar pola "diferenciación".

    "No noso caso optamos por probar materiais novos. Empezamos coa prata e o acibeche, despois pasámonos ás resinas de cores, que nos abriron as portas do mercado catalán, e agora comezamos coa madeira de abedul, que nos distingue un pouco doutros produtos do mercado", explica Lamas, que tampouco pasa por alto criterios económicos. E é que nos últimos anos materiais como a prata subiron considerablemente de prezo. E nos talleres fan números para que o custo das pezas non exceda os ingresos por vendas.

    Tamén a ceramista de Carril Mar Barral aproveita a mostra deste fin de semana para dar a coñecer as súas creacións. "Non sei se conseguiremos moitas vendas, pero o que está claro é que este tipo de iniciativas supoñen unha promoción excelente", asevera a artista vilagarciana.

    Onte pola mañá os artesáns instalados na Peixería non conseguiron competir co mercadillo ambulante que se celebraba nas inmediacións, que atraeu a moitos máis clientes. Pero xa pola tarde a mostra aumentou a afluencia de público, que se achegou a apreciar, e nalgúns casos tamén a adquirir, as creacións expostas.

    A directora xeral de Comercio da Xunta, Nava Castro, aproveitou a inauguración da feira para reafirmar o seu compromiso cun sector "que é un importante elemento dinamizador da economía", así como unha oportunidade de autoemprego para moitos creadores. "Mostras como esta constitúen unha oportunidade estupenda para a venda directa, e para que os artesáns poidan dar a coñecer e comercializar os seus produtos", indica Castro. Tamén o concelleiro de Turismo, Manuel Tarrío, reafirma o apoio do Concello a todas as iniciativas que incentiven o comercio local.

    Os máis novos inícianse nos oficios

    Un taller de artesanía infantil deu a oportunidade de que os nenos de Vilagarcía probasen as súas aptitudes en distintos oficios artesanais. Entre as cinco e as oito da tarde distintos creadores explicaron aos mozos aprendices que participaron nestas sesións gratuitas os rudimentos necesarios para afrontar estes traballos, eminentemente manuais.

    A Peixería acolle ata mañá únicos panos pintados a man; instrumentos de percusión tradicional, complementos e bisutería confeccionados con cunchas, as merinas, seda e outros materiais textiles, con vidro, madeira, prata e acibeche, ou ata en cerámica. Tamén o coiro ten o seu espazo, así como as pezas confeccionadas con liño e os encaixes de Camariñas.

    A mostra abre hoxe por segundo e último día, en horario de 11 a 15 pola mañá, e de 17 a 21 pola tarde. Os talleres infantís repítense, de 17 a 20 horas.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 20 Maio, 2012
    Nava Castro inaugura a mostra ‘Torneiros’ en Festiletras 2012

     

    O Couto, en Ponteceso, continuou onte coa programación do trinta aniversario de Festiletras. Entre as numerosas actividades da xornada estivo a inauguración da exposición Torneiros, do Centro Galego de Artesanía. A apertura da mostra estivo presidida pola directora xeral de Comercio, Nava Castro, quen destacou o importante papel dos artesáns. Pola mañán, os asistentes disfrutaron do Roteiro Pondaliano.

    Por outra banda, o programa de dinamización lingüística FalaRedes, promovido pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a través da Secretaría Xeral de Política Lingüística, pecha a semana grande das Letras Galegas con 11 actividades de promoción da lingua en cadanseu concello. Así, a caravana de Galego de cine viaxará aos concellos de Rois, Ribeira, Rianxo, Bergondo e Ponteceso. Os cativos escollerán como en calquera sala comercial os filmes que desexan ver. Son tres horas de actividade nas que os rapaces tamén poderán acudir a estrea mundial da súa propia película.

    O señor das dunas, dirixida ao público en xeral, actuarán esa fin de semana en Fisterra, Corcurbión e Cee. Ao remate, os asistentes recibirán un libro que recolle os cinco contos galegos do Señor das dunas.

    Pola súa banda, os adolescentes da Estrada, Verín e Xinzo puideron aprender as técnicas do hip-hop e dos monicreques con dous Mestres de luxo: García MC, vocalista de Dios ke te Crew, e os monicreques de Viravolta. A Secretaría Xeral de Política Lingüística levará ata final de ano un total de 250 actividades destinadas a un cento de concellos adheridos á Rede de Dinamización Lingüística.

    Fonte: El Correo Gallego.

     

     

     

     

  • 20 Maio, 2012
    Porriño implanta un servizo telemático para darse de alta como empresa ou autónomo

     

    Os emprendedores aforrarán tempo e cartos

    Máis facilidades para converterse en emprendedor en Porriño. A Concellalía de Emprego e Formación de Porriño implantou no Multicentro de Torneiros un Punto de Asesoramento e Inicio de Tramitación (PAIT) que permitirá o rexistro de sociedades e autónomos, a través dun proceso telemático, para simplificar a xestión e aforrar tempo e trámites a quen queiran crear unha empresa ou constituírse como autónomos.

    Logo de solicitalo, a Dirección Xeral da Pequena e Mediana Empresa do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo concedeu ao Concello de Porriño a instalación deste punto. Deste xeito, "o PAIT permite que a persoa dea de alta a súa actividade cun aforro considerable, de máis do 50%, en xestións, gastos e tempo" estima o edil de Emprego, Alejandro Lorenzo.

    Co procedemento telemático, o emprendedor só ten que ir en persoa a este punto en Torneiros e evítanse desprazamentos para realizar os trámites e sen necesidade de utilizar formularios en papel.

    O concelleiro de Emprego explica que se trata dunha acción máis posta en marcha co obxectivo de fomentar a creación de proxectos empresariais que, consecuentemente, xeren postos de traballo no municipio".

    Nesta mesma liña, Porriño xa habilitou 13 locais do viveiro de empresa e o servizo gratuito de asesoramento a emprendedores que permitiu crear máis de cen empresas.

    Fonte: Faro de Vigo

     

     

  • 20 Maio, 2012
    O comercio das Pontes busca novos clientes cunha campaña de descontos

     

    Manterá dúas semanas os incentivos

    Ao redor de 25 establecementos das Pontes acaban de iniciar unha campaña para intentar incentivar as vendas e lograr novos descontos. A Asociación de Empresarios e Comerciantes da vila mineira queren aproveitar a tempada de celebracións como vodas e comuñóns para atraer a novos consumidores. A promoción preséntase baixo o lema Quince de 15%, en alusión ás dúas semanas que estará en vigor e ao desconto que se lle aplicará aos produtos.

    Nesta iniciativa, que culminará o próximo día 31, participan establecementos de distintos sectores do comercio, como xoiaría, artigos ópticos, complementos e agasallos, calzado, roupa, lencería, fogar, produtos delicatesen, decoración, informática, motocicletas, bicicletas ou estética.

    Fonte: La Voz de Ferrol

  • 20 Maio, 2012
    Namoradas do negocio familiar

     

    De tal pau tal acha. Eva Matesanz Fonte e fillas

    Nai e fillas enchen de ilusión as súas dúas tendas de lencería en Ourense

    Eva Matesanz Fonte naceu na Coruña, é filla dun militar pero xa desde ben nova veuse a Ourense a estudar. Aquí formouse sendo adolescente e estudou Maxisterio. «Entón era máis fácil facelo aquí que na Coruña, fíxate. E aquí coñecín ao meu marido cando eu tiña 15 anos. Eu vivía en O Couto cos meus avós e el acompañábame ata as Carmelitas. ¡Foi un flechazo, sen dúbida! Foi o amor da miña vida. El debía de ter 18 anos e traballaba co seu pai».

    Cando se casaron, a el facíalle ilusión poñer un negocio de lencería. «¡Mira que raro!», sinala Eva. Abriron a tenda e colleron a traballadoras doutra casa que pechara. Estamos nos anos setenta.

    «Acabei Maxisterio e caseime aquí. Mentres as nenas eran pequenas, estiven con elas na casa e logo xa puxemos a tenda. Esta de Progreso 89 foi a primeira e despois abrimos a de Bedoya. E logo outras dúas na Coruña, agora unha alugámoslla a Zara e a outra a traspasamos porque o meu marido, aquel home marabilloso, xa non está», conta a nai. Saturnino Prieto faleceu fai catro anos. Eva e el formaron un tándem perfecto e cargado de ilusións. E gozaron co negocio, o mesmo que lles pasa ás tres fillas. «Sempre quixen que estudasen. Unha fixo Maxisterio, outra Dereito e outra Farmacia. E aquí están, na tenda. A verdade, isto é bonito, fas cousas bonitas, tes moitas satisfaccións», indica esta muller vivaz.

    No baixo teñen un taller onde fan arreglos. «Eu sen o taller non sabería funcionar, é moi importante porque non todo o mundo ten o tipo perfecto e hai que facer arreglos», apunta Eva, quen con graza explica que mentres o marido levaba as contas, «eu era a do glamur, compraba cousas e si eran moi caras, el avisábame. Compensabámonos moi ben».

    Eva goza co seu traballo e nótaselle: «Cando estou aquí esquézome completamente de que sigo traballando», di esta muller, que adora as viaxes: Maldivas, Bali... «E agora, como non teño marido, viaxo con amigas ou coas miñas fillas. O día 6 ímosnos a Tailandia, algunha xente viuva coma mín», engade.

    Susana Prieto Matesanz estudou Maxisterio, como a nai, pero cambiou de carreira: «Nunca me gustou Maxisterio, fíxeno por facer algo. O trato coa xente encántame e vía que os meus pais gozaban, é algo que vivimos desde pequeniñas». Susana atende a tenda de Bedoya». Eva licenciouse en Farmacia e leva xa 20 anos na tenda: «Non podía poñer unha farmacia e isto pareceume máis bonito. Vendo camisóns, bikinis e é unha alegría; non vendo pastillas para xente doente». Ela encárgase da contabilidad, aínda que fai de todo.

    E Marta licenciouse en Dereito, traballou como procuradora, que é a profesión do seu marido, e un día plantouse: «Non me arrepinto. Estaba moi tensa, agora estou mellor, coa miña familia. Levo cinco anos e non o boto de menos». Entre as catro danlle mil voltas ao negocio para ter sempre cousas novas. Forman un equipo tan emprendedor como simpático.

    Fonte: La Voz de Ourense

  • 18 Maio, 2012
    A “fashion night” de Zona Aberta inaugura hoxe as festas de Santa Rita

     

    A proposta durará ata a medianoite

    Los carruseles de feria son otro de los atractivos estrella de las fiestas de Santa Rita Os máis asiduos ás compras levaban semanas esperándoa e ao final chegou da man de Santa Rita. A “fashion night” de Zona Aberta será hoxe a encargada de inaugurar un programa festivo que se prolonga ata o martes. E é que separadamente do habitual horario comercial, os principais establecementos da cidade vinculados á asociación de comerciantes abrirán as súas portas tamén de nove da noite ata as doce ofrecendo suculentos descontos a todos aqueles que dispoñan duns eurillos para gastalos.

    O certo é que o que Zona Aberta ten preparado para a última parte da xornada promete, e moito. As rúas e prazas do centro da cidade serán un auténtico fervedoiro de actividades e, de feito, non faltará a música e a animación.

    A asociación de comerciantes pensou, non entanto, unha iniciativa para todas as idades. É por iso que desde as sete ás nove da tarde a quenda será para os máis pequenos da casa. Os paiasos e os mimos coparán as rúas e os locais para deleitar aos nenos con risas e trucos.

    Con todo, e iso é certo, o Vilaberta está pensado fundamentalmente para os maiores. Eles buscan descontos e vanos a ter. Ademais nalgúns locais poderán degustar algún que outro ágape e ata deleitarse con chupitos novedosos ou unha copa de champán. Todo, como se dixo na presentación, para incentivar as compras no pequeno comercio local.

    Separadamente nas rúas e nas prazas haberá carpas con espazos expositivos que non deixarán indiferente a ninguén.

    Teatro> O certo é que o de hoxe non é máis que un aperitivo para toda a festa que aos vilagarcianos espéralles con Santa Rita. De feito no área de Cultura xa adiantaron un espectáculo para hoxe para que os máis festeiros vaian abrindo o apetito. Así pois a partir das nove da noite no Auditorio Municipal e con entrada gratuita representarase “De cando meus pais me plantaron nunha maceta”. A obra está situada no ano 2.250 cando unha de cada dez familias está deshumanizada. De feito moitas delas recorren ao ritual de plantación que os entronca coa natureza para soportar a rapidez da nova sociedade.

    Esta proposta cultural non é máis que a primeira das moitas que se idearon desde Ravella e que marcarán a senda do que espera os próximos días. Mañá sábado os dous ingredientes estrela da xornada son o espectáculo musical “Cantamos contigo” e a doma de cabalos na TIR.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 18 Maio, 2012
    Outra noite de “shopping” coas tendas abertas ata as once

     

    O consumo é lecer e por iso as campañas de compras nocturnas están trunfando alá por onde pasan. A Compostela chega hoxe a terceira entrega de shopping con horario ampliado. Ata as 23.00 horas permanecerán abertas as 44 tendas participantes. A data non foi elixida nin moito menos ao azar, xa que Raxoi quixo enmarcar a cita na Ascensión para aproveitar o ambiente festivo.

    Tocados e vestidos de festa foron un dos reclamos da última Noite Aberta, xusto antes de NavidadOs establecementos identificaranse co cartel promocional do programa que esta vez foi bautizado co nome de Noite Aberta de Primaveira. En realidade, non é máis que unha prolongación daquela experiencia que se iniciaba coa Galicia Fashion Week a principios de novembro e que tan boa acolleita tivo entre o público. En plena campaña navideña, chegaría a primeira convocatoria de Noites Abertas, cuxo cometido era facilitar as compras cando faltaban escasos días para o 25 de decembro.

    Coa primaveira e as festas da Ascensión, as tendas celebran a súa terceira sesión golfa. A idea non é nova, xa que as rúas comerciais máis importantes do mundo fóronse sumando ás shopping nights nos últimos anos. Os que hoxe participen na de Compostela cun gasto superior a 20 euros poderán participar no sorteo dunha viaxe ás illas Canarias e dez vales de compra de 50 euros para consumir nos propios establecementos adheridos ao programa.

    CON GARDERÍA. A fin de facilitar os accesos ao casco urbano, o Concello prolongará a liña un de transporte urbano ata o parquin de Santa Marta en ambas direccións. Ademais, xa desde onte modificáronse as frecuencias. Hoxe circulará cada 16 minutos ao longo de todo o día, mentres que mañá, farao cada 20 minutos (nas primeiras horas da xornada) e cada media hora (pola tarde).

    Para facilitar as compras aos pais, no centro sociocultural do Ensanche haberá servizo de gardería de 18.30 a 21.30 horas. Os nenos, de entre catro e 12 anos, poderán participar en dous talleres (para crear os seus propios monederos e bolboretas). Colocarase ademais un hinchable para pequenos dun a tres anos.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 18 Maio, 2012
    O regulamento do mercado carballés inicia o período de consulta pública dun mes

     

    O Boletín Oficial da Provincia publicou onte o anuncio de aprobación inicial do novo regulamento do mercado municipal de Carballo, co que se abre, a partir de hoxe e polo próximo mes, o período de consulta pública do documento para que os interesados poidan presentar as reclamacións ou alegacións que consideren oportunas.

    A normativa, nos seus 52 artigos e dous anexos, regula o funcionamento da praza carballesa (horarios, entrada de mercaderías, uso de espazos comúns, vixilancia, prohibicións, etc.), os dereitos e deberes dos concesionarios e os clientes, as concesións administrativas e a intransmisibilidade das mesmas.

    No documento tamén se fai fincapé na uniformidade e o uso da imaxe corporativa nas campañas de promoción. Polo que desde o Concello dispuxeron que cada especialidade de alimentos se diferencie cunha cor, que irá nos rótulos e tamén na vestimenta dos praceiros, aínda que cada comerciante deberá proverse dos mesmos.

    Fonte: Diario de Bergantiños.

  • 18 Maio, 2012
    O Goberno de Moraña, plantexa ao sector empresarial e comercial a creación dunha bolsa de emprego local

     

    A alcaldesa de Moraña e presidenta da Mesa Local de Comercio, Luisa Piñeiro, e a máxima responsable da asociación de empresarios e comerciantes do municipio, Adriana González, analizaron co sector a problemática actual do comercio local e a especial e difícil situación do colectivo, que permanece practicamente inactivo e que se propón como retos incrementar o número de asociados e renovar os órganos de dirección para así programar actuacións de dinamización e promoción do comercio morañés.

    Luisa Piñeiro trasladou aos propietarios de establecementos da vila unha proposta de colaboración de cara á revitalización, modernización e promoción do tecido comercial. A axuda que ofrece o goberno municipal inclúe información e asesoramento técnico a través do axente de emprego e desenvolvemento local do Concello ­que tamén estivo presente na reunión­, que se porá a disposición dos comerciantes para tramitar subvencións, dar respaldo aos empendedores, informar sobre cursos de formación continua e trámites administrativos diversos que afecten á asociación empresarial e comercial.

    Por outra banda, a colaboración tamén podería facerse efectiva á hora de organizar actividades para a promoción e dinamización do comercio co obxectivo de captar clientes e incrementar así as vendas. Neste ámbito incluiríanse tanto campañas promocionais e iniciativas de animación, con aportación de recursos materiais, humanos e instalacións por parte do Concello. Ademais, buscarase unha maior implicación do comercio en citas como a Festa do Carneiro ao Espeto, na programación cultural e deportiva ou en datas sinaladas como o Nadal ou o Entroido.

    Finalmente, o Executivo tamén está disposto a botar unha man no equipamento urbano de apoio ao comercio ­instalación de paneis informativos ou sinalización­, a contar coa asociación á hora de elaborar plans de tráfico e deseñar a ordenación urbana e incluso a crear unha bolsa de emprego a nivel local.

    Na mesma reunión presentouse a Mesa Local do Comercio, que está composta por representantes da Xunta de Galicia, do Concello, da asociación de comerciantes e dun colectivo de consumidores de ámbito autonómico. Constitúese como un órgano colexiado de participación, coordinación, cooperación e colaboración entre a administración local e os comerciantes, precisamente para tratar de impulsar e modernizar o sector.

    Fonte: Asociación Cultural e Deportiva MORAÑA

  • 18 Maio, 2012
    Visita dos responsables dos artesanos a Agolada

     

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, comunicou ao Concello de Agolada a realización antes de fin de mes dunha visita a Agolada, un encontro ao que asistirán os representantes das distintas agrupaciones de artesáns de Galicia e que ten como obxectivo ultimar a feira que terá lugar no mes de xullo. Nava Castro indicou ao regidor que xa se conta cos carteis e os anuncios da feira que serán distribuídos en breve.

    Fonte: La Voz de Deza e Tabeirós.

  • 16 Maio, 2012
    Adolfo Domínguez planea reducir o peso de España nas súas vendas

    Recortará un 30% o impacto nas súas contas do mercado nacional

     Adolfo Domínguez ten intención de reducir o peso do mercado español no seu facturación total desde o 80 por cento actual ata o 50 por cento “no medio prazo”, mediante a expansión internacional da súa rede comercial.

    No exercicio 2011-2012 as vendas do grupo en España baixaron un 6,6%, ata 134,37 millóns de euros, mentres que as internacionais creceron un 12,2%, ata 33,57 millóns, segundo datos da compañía recollidos por Europa Press.

    O mercado americano impulsou ese crecemento, ao disparar a firma de moda as súas vendas un 66,4%, ata 13,31 millóns de euros. En Asia, a cifra de negocios mantívose en 13,33 millóns (-0,7%), mentres que nos mercados europeos diminuíu un 18,3%, ata 6,9 millóns.

    Para lograr que os mercados exteriores aporten a metade da facturación a medio prazo, Adolfo Domínguez ten en marcha un plan de aperturas internacionais que contempla para este exercicio fiscal (entre o 1 de marzo de 2012 e o 28 de febreiro de 2013) a inauguración de ao redor de 40 puntos de venda no exterior, na súa maior parte en réxime de franquía.

    A compañía, que ten 721 tendas (253 fóra de España), centra o seu plan de expansión nas rexións de Latinoamérica, Asia e Oriente.

    A internacionalización, xunto coa contención de gastos e a redución do esforzo inversor en tendas propias, é unha das estratexias polas que aposta a compañía para mellorar as súas operacións e retornar á senda de beneficios.

    A caída da cifra de vendas, do 18% nos últimos tres anos, e o incremento do gasto por amortizaciones, resultado dos fortes investimentos realizados en exercicios anteriores, causaron que o grupo rexistre perdas nos dous últimos exercicios, segundo detalla a compañía na información remitida á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).

    Para o exercicio en curso, Adolfo Domínguez espera obter un importe de cifra de negocios "moi similar" a do ano fiscal anterior, cando se situou en 156,13 millóns de euros (153,1 millóns de euros de vendas unha vez descontados os axustes de consolidación e 3,03 millóns de euros doutros ingresos de explotación).

    En canto á súa situación financeira, o grupo textil informa de que está analizando "a forma de garantir que durante o exercicio próximo non se produzan situacións de tensión de tesorería, levando a cabo a análise pormenorizada dos fluxos de caixa que se xerarán no desenvolvemento das operacións previstas".

    Para iso, a dirección financeira da compañía iniciou conversacións coas entidades financeiras para "modificar as características do financiamento recibido das mesmas".

    Fonte: 20minutos.es

  • 16 Maio, 2012
    Unha xunta directiva que só durou catro días

     

    A asociación de comerciantes de Quiroga disolve o seu órgano rector

    A asociación de comerciantes de Quiroga quedouse sen xunta directiva tan só catro días logo da súa creación. O presidente da entidade, Ignacio Baliño, anunciou que presentará hoxe a súa dimisión “por motivos estrictamente persoais” e que decretará a disolución da directiva co fin de facilitar a constitución dunha nova por parte dos socios.

    A creación da asociación e a constitución da súa primeira directiva foron acordadas nunha reunión que se celebrou o pasado venres pola tarde na Casa de Cultura. A semana anterior celebrouse un encontro previo no que se sentaron as bases para fundar a entidade, a primeira deste tipo que se constitúe no municipio.

    Na asemblea do pasado día 11 acordouse a formación da directiva da asociación, presidida por Ignacio Baliña, con José Antonio González Barrio como secretario. Miguel Garrido como tesoureiro e Ana María Álvarez Macía e Amparo Montero como vocales. Os membros desta directiva non formaban parte dunha candidatura previamente constituída. A elección fíxose persoa a persoa entre as que se ofreceron para iso no curso da reunión, á que asistiron representantes dunha trintena de negocios do municipio.

    Mesa do Comercio

    Antes do seu nomeamento como presidente, Ignacio Baliña fora elixido para representar aos comerciantes nas negociacións para constituír unha mesa local do comercio, na que participan tamén o Concello e a Xunta, así como representantes dos consumidores.

    A pesar do pouco tempo transcorrido, Baliña optou por renunciar ao cargo que acababa de asumir, afirmando que por razóns persoais non está en condicións de seguir exercéndoo. “Como teño a potestade de disolver a xunta directiva decidín facelo para que os socios teñan máis liberdade para elixir unha nova”, explica. Esta disolución farase efectiva desde hoxe. Baliña, non entanto, ignora se os demais integrantes da asociación teñen vontade de seguir adiante con este proceso. “Non sei o que van facer a partir de agora e só podo dicir que estou disposto a seguir participando como socio nas iniciativas que se tomen en diante aínda que non poida continuar á fronte da directiva”, engade.

    Pese a curta traxectoria, a recentemente fundada asociación xa levou adiante algunhas iniciativas. Unha delas consiste en poñer as bases para celebrar en Quiroga unha feira de oportunidades. Tamén se deseñou un logo para identificar a nova entidade.

    Na vila haberá unha feira de oportunidades entre o 22 e o 24 de xuño

    A directiva da recentemente fundada asociación de comerciantes decidiu delegar no Concello a organización dunha feira de oportunidades que se celebrará na vila os días 22,23 e 24 de xuño. Segundo se acordou, a feira instalarase no recinto do pavillón municipal de deportes.

    Segundo explica Ignacio Baliña, a posibilidade de organizar unha feira deste tipo no municipio foi suscitada inicialmente ao Concello pola Asociación de Comerciantes Autónomos outlet de Galicia. “O Concello trasladounos a nós este proxecto, fixemos as xestións pertinentes e en principio a organización ía recaer en nós”, di a este respecto. “Pero agora será o Concello o que se encargue da xestión”, agrega.

    Baliña, doutra banda, expresoulle o seu agradecemento aos socios que apoiaron a súa elección á fronte da directiva, aínda que non poida permanecer no cargo, e agradeceu tamén “a axuda que nos deu o Concello ao facilitarnos un local para as nosas reunións”.

    Fonte: La Voz de Lemos

  • 15 Maio, 2012
    Simulador para formar na compra dixital en Galicia

     

    Esta moderna ferramenta dixital permitirá a realización de obradoiros sobre consumo responsable e comercio electrónico

    Mar Pereira, a esquerda, con Nava Castro trala sinatura do convenio.O Instituto Galego de Consumo (IGC) e a Axencia Galega para a Modernización Tecnolóxica colaborarán no programa formativo da Rede de Centros para a Modernización e Inclusión Tecnolóxica (Cemit) a través dun simulador de compras deseñado pola primeira entidade, que se empregará nas actuacións formativas que os centros Cemit realizarán sobre consumo e comercio electrónico.

    O protocolo de colaboración entre as dúas entidades implicadas foi asinado onte pola presidenta do IGC, Nava Castro, e a directora da Axencia para a Modernización Tecnolóxica, Mar Pereira.

    Esta ferramenta, deseñada polo IGC, permitirá educar en aspectos como o pago por Internet, a venda a distancia, a protección de datos ou as reclamaciones, para o que intervirá na formación existente nas 98 aulas da Rede Cemit que están repartidas por 92 concellos galegos.

    Ademais, o simulador formará parte do programa Voluntariado Dixital, dirixido a fomentar o uso das novas tecnoloxías en persoas maiores e minusválidos. Pola súa banda, os voluntarios deste programa recibirán formación sobre os dereitos do consumidor no ámbito das compras electrónicas.

    O deseño desta ferramenta foi realizado polo persoal da Escola Galega de Consumo,  o cal atendeu o ano pasado uns 1.000 alumnos.

    O simulador pon a disposición do usuario unha tenda virtual na que se pode chegar a actividades cotiás como a compra de alimentos. Permite ademais traballar distintos aspectos de consumo como o pago por Internet e outros relacionados cos dereitos dos consumidores, entre os que se atopan o etiquetado dos produtos, as vendas a distancia, a publicidade, a protección de datos e a realización de reclamacións.

    UNICO EN ESPAÑA

    O simulador, único en toda España, foi deseñado polo persoal da Escola Galega de Consumo, e xa ten sido demandado por moitas comunidades, situando de novo a Galicia na vangarda no que se refire a formación dos consumidores.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 15 Maio, 2012
    O comercio prepara a alfombra vermella para a derrota da crise

     

    Éxito de Acebe CCA na II Fashion Night Out

    Os establecementos participantes Novo éxito da Fashion Night Out de Betanzos. Unha trintena de establecementos de toda a cidade sumáronse á  “noite de portas abertas”  promovida pola Asociación de Comerciantes e Empresarios (Abece CCA). Polas alfombras vermellas estendidas nas rúas desfilaron centos de clientes dispostos a gozar dos descontos, degustacións, sorteos e ata sesións de fotografía e, de paso, sumarse á festa do primeiro sector da Cidade dos Cabaleiros.

    Porque se os prezos e as promocións chamaron a atención dos visitantes, a decoración “foi outro dos puntos fortes da noite”, explican desde Acebe CCA, cuxa xunta directiva amosouse máis que satisfeita pola alta implicación dos socios, pero sobre todo polo esforzo realizado polos comerciantes para acadar os obxectivos marcados desde a asociación, que pasaron por “a promoción do comercio local, a estimulación da compra e a reactivación do consumo”, engadiron desde o colectivo que preside Tita Anido.

    As actuacións en vivo do grupo Son de Swing puxeron a nota musical a unha noite que a maioría dos participantes non dubida en cualificar de “especial” e que na súa programación contou cos apoios do Concello de Betanzos, a Diputación Provincial da Coruña e a Xunta.

     Pataca de Betanzos> Ademais, como pasou na primeira edición a Semana do Pincho, a II Fashion Night Out coincidiu coa celebración da Semana da Pataca de Betanzos, que se prolongará ata o domingo, día 20.

    As dúas iniciativas, como case todas as impulsadas nos últimos meses pola hostalaría e o comercio brigantinos pretenden minimizar os efectos da crise e dinamizar a actividade económica da comarca das Mariñas.

    Os establecementos, que abriron ata medianoite, completaron propostas de moda, libros, beleza, decoración, complementos e ata saúde, coa oferta de lecer que, como cada fin de semana, ofrecen os bares, pubs e cafeterías do municipio, cuxos propietarios tamén recoñecen a capacidade e o tirón da Fashion Night Out para Betanzos.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 14 Maio, 2012
    O comercio de Quiroga únese para impulsar o sector

     

    Máis da metade dos comerciantes do municipio de Quiroga, 30 dos 50 existentes, decidiron na noite do venres constituír unha asociación para, segundo dixo o presidente da nova agrupación, Ignacio Baliña, «unificar criterios comerciais, dinamizar o sector e levar a cabo iniciativas que sexan atractivas aos veciños da comarca para que compren nos nosos locais».

    Un momento da asemblea constituinteAdemais de axustar horarios e de dar «un mellor servizo, calidade e prezo», dixo Baliña, na xunta constituinte do colectivo que levará o nome de Quiroga Comercio, os industriais decidiron celebrar os días 22, 23 e 24 de xuño no pabellón polideportivo municipal unha feira de oportunidades, acto que, engadiu o presidente, servirá para «darnos a coñecer entre os veciños da comarca».

    Ignacio Baliña manifestou que na creación da asociación, tras anos de intentos, tivo moito que ver o apoio dado desde o Concello, pero sobre todo o interese dos asociados de “impulsar un sector que, como en todos os sitios, está parado, pero máis en Quiroga desde a pechadura de importantes industrias como as dedicadas á pizarra”.

    Xunto a Baliña, na directiva están, no posto de secretario, José Antonio González, e no de tesorero, Miguel Garrido, de vocales exercerán Amparo Montenegro e Ana María Alvarez.

    Unha das súas primeiras accións será acceder a subvencións públicas dirixidas á dinamización do comercio.

    Fonte: El Progreso

  • 14 Maio, 2012
    A “Pasarela de Moda” inundou de cor O Barco

     

    Centos de valdeorreses presenciaron o desfile do polideportivo local

     O polideportivo municipal de O Barco converteuse  nun hotel. Sobre a súa pista e gradas repartíronse os espectadores da “Pasarela de Moda 2012”, que recreou o ambiente hotaleiro sobre o escenario. O seu promotor, o Centro Comercial Aberto de O Barco, que preside Rosario López, considerou este motivo como o máis axustado para unha localidade que fai anos mereceuse o galardón de “Vila da Cordialidade”.

    Os protagonistas do desfile tomaron contacto cos atractivos turísticos da comarca e das súas xentes pola mañá. A proximidade do Instituto Lauro Olmo ao escenario do desfile permitiu a varios dos modelos achegarse ata a cafetería do centro educativo, espertando o entusiasmo e causando algún que outro sobresalto entre o alumnado.

    Entre os invitados destacou un “triunfito”, Fran Dieli, descuberto no programa “Operación Triunfo”. Tamén causou furor o modelo Diego Durán, coñecido pola súa presenza noutro espazo de televisión: “Supervivientes”. As súas cancións e pases foron seguidos con gritos e aplausos por un entregado graderío, que riu coas bromas do presentador, tamén coñecido polo seu labor na pequena pantalla: Xosé Manuel Piñeiro.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, foi testemuña do esforzo de 22 negocios de O Barco por dar a coñecer esta comarca, aínda en tempos de crise.

    Fonte: La Región

  • 14 Maio, 2012
    A feira Incoart bota a pechadura con gran afluencia de público do área

     

    A Feira de Industria, Comercio e Artesanía de Bergondo, Incoart, botou onte a pechadura tras tres días de apertura na que os 1.650 metros cadrados de carpas instalados no polígono foron, segundo fontes municipais, abarrotadas por centos de persoas procedentes de toda a comarca.

    A alcaldesa de Bergondo, Alejandra Pérez Máquez cualifica a feira de “exemplo de axuntar esforzos entre a administración pública e os empresarios”, co obxecto de dinamizar a economía local.

    A primeira edil resalta o importante esforzo que realiza o Concello, cun gasto duns 65.000 euros.

    Foron máis de 80 expositores os que participen na feira estes tres días. Na parte de artesanía houbo 15 postos, procedentes de Galicia e outros lugares españois como Málaga, Badajoz ou Miranda de Ebro. O Concello tamén ofreceu un posto a dous artesanos da zona.

    Tamén houbo un espazo de gastronomía social, organizado por persoas con discapacidade do municipio, iniciativa enmarcada no proxecto “Universo diverso” que organiza a Concellalía de Servizos Sociais bergondesa.

    Os participantes elaboraron diversos doces que venderon co obxecto de recadar diñeiro para o seu programa de lecer para persoas con diversidade funcional.

    O Consorcio das Mariñas realizaron un taller de medio ambiente. Cáritas, Cruz Vermella, e a AECC dispuxeron tamén de stand, do mesmo xeito que Protección Civil.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 14 Maio, 2012
    Lalín pecha un acordo cunha firma para vender produtos do campo aos principais mercados

     

    A empresa Summum Delicatessen, con máis de 300 clientes, coordinará o labor comercial

    Os produtos do campo lalinense poderán adquirirse por todo o mundo a través de internet e nos principais mercados españois especializados en alimentos gourmet. A concellala de Comercio de Lalín, María José Batán, e responsables da empresa Summum Delicatessen presentaron onte o acordo de colaboración que permitirá que a calidade dos elaborados do municipio sexa divulgada entre os consumidores foráneos e que poidan adquirilos tamén de forma directa.

    O proxecto arrinca con alomenos unha decena de empresarios e agricultores, cuxos produtos xa foron dados a coñecer nunha fase previa a clientes de Madrid, Barcelona, Valladolid ou Valencia, aínda que a plataforma distribuidora, con sé en Baiona, tamén ten presenza no mercado de países como México ou Alemania. "Ademais de vender os excelentes produtos lalinenses tamén ofrecemos un trato directo co cliente, que, nestes contactos xa avalou a calidade dos mesmos", afirmou a directora da empresa, Elena Pérez. De feito, no portal www.summumdelicatessen. com xa figura un enlace aos elaborados da capital dezana que poden comprarse por internet. A compañía pontevedresa dispón de algo máis de 300 puntos de venda, dos que 62 están na capital de España. Un dos destinos dos produtos locais sería o principal centro de distribución estatal, Mercamadrid.

    As empresas Embutidos Lalinense, Lácteos Anzuxao, Leite Crú Ou Alle, Mel do Saldoiro, Mel Paxaro, Rosquillas de Aurita e a Panadería Irmáns Bouzada (Silleda) son as primeiras que entran nesta iniciativa, aínda que a concellala invitou a outras firmas a sumarse a esta novidosa iniciativa comercial. Polo momento priorizarase nos produtos non perecedeiros, aínda que en breve está previsto que tamén se distribúan as hortalizas, queixos, froitas e outros alimentos, tamén ecolóxicos, que se venden ao público na "Hortiña da Praza", unha iniciativa impulsada polo Concello no mercado de abastos e que xa posibilitou a creación de emprego pese a levar poucos meses.

    O proxecto pretende completarse coa apertura dunha tenda no casco urbano de Lalín, cuxa xestión está por definir, aínda que estaría promovida pola administración municipal.

    "A verdade é que parece un proxecto moi viable, porque nos permite diversificar a oferta fóra de Galicia", comentou o responsable comercial de Embutidos Lalinense, Álvaro Miguélez. Estrela Quinteiro, unha das vendedoras da "Hortiña da Praza", celebrou a posta en marcha dunha iniciativa "que é algo fundamental e que facía falta" e comentou que os agricultores tamén poderían vender outros excelentes produtos de tempada como castañas ou noces.

    "Os produtos xa se presentaron e o balance é moi positivo, pero agora quédanos por diante un proceso de asentalos no mercado", subliñou a responsable da firma que ten o seu almacén central en Baiona. No acto tamén interveu o representante da empresa Summum Delicatessen Moisés Sanrromán.

    Xerar emprego, diversificar as rendas familiares e subir a produción

    O proxecto presentado onte no consistorio de Lalín non só parte coa premisa de divulgar e comercializar os produtos do campo lalinense. María José Batán incidió en que o plan contribuirá a xerar máis emprego, diversificar os ingresos económicos das unidades familiares e ata incrementar a produción destes alimentos. "Pese á situación que estamos pasando o sector primario segue sendo sostible e é unha industria estable", dixo. A concellala destacou que este proxecto arrincou en marzo coa análise de todos os produtos que agora xa se poden adquirir por internet ou directamente a través da empresa. A restauración, as áreas especializadas en produtos gourmet ou os mercados estatais son os principais destinatarios destes alimentos.

    Batán recordou que moitos dos produtos, aos que se poderán sumar máis, teñen un recoñecido prestixio, avalado polos distintos premios á calidade recibidos nos últimos anos. "Temos unha excelente calidade nos nosos produtos, unha moi boa materia prima e o saber facer de todas as nosas empresas", significou. Agora, no caso de que o proxecto cobre unha dimensión maior, espérase que poida contribuír de xeito decidido a incrementar o emprego, sobre todo autónomo, no municipio.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 11 Maio, 2012
    Sesenta negocios de Burela fan hoxe e mañá descontos do 20%

     

    ACIA lanza esta campaña coincidindo co Encontro de Palilleiras

    A Asociación de Comerciantes, Industriais e Autónomos de Burela lanzou unha nova campaña para premiar a fidelización da clientela. Coincidindo coa celebración do sexto Encontro de Palilleiras de Burela, 64 establecementos da localidade farán entre hoxe e mañá descontos do 20% en artigos seleccionados nos distintos negocios.

    No que bautizaron como “Fin de Semana Fantástico” participan comercios de distintos sectores, desde negocios de textil ata perruquerías, farmacias, tendas de calzado e outros negocios.

    O presidente de ACIA, Marco Antonio Insua, cre que é unha boa ocasión a de aproveitar o tirón do encontro de palilleiras coas oportunidades que os clientes atoparán en 64 negocios da localidade burelense.

    Fonte: A Voz da Mariña.

  • 11 Maio, 2012
    As empresas do téxtil poderán aforrar 20.000 euros en enerxía

     

    Un estudo do Inega dálles as claves. Contratar a potencia adecuada ou renovar iluminación e caldeiras, algunhas medidas.

    Nava Castro, entre Eliseo Diéguez, áa dereita e Alberto Rocha, onte na rolda de prensaSe un contexto de crise como o actual calquera euro de máis que se quede na caixa pode ser vital para a marcha dunha empresa do sector textil, folga dicir a importancia que ten obter un aforro de 20.000 € en enerxía a final de ano con só seguir os consellos do Instituto Enerxético de Galicia (Inega).

    Isto é o que persegue un estudo do organismo que dirixe Eliseo Diéguez, que ofrece recomendacións a estas compañías co obxectivo de incrementar a súa competitividade nunha contorna globalizada. O informe, denominado Estudos de Optimización Enerxética do Sector Téxtil en Galicia, foi presentado onte en Santiago polo propio director do Inega, que estivo acompañado na cita pola directora xeral de Comercio, Nava Castro e o secretario xeral da Confederación de Industrias Téxtiles de Galicia (Cointega), Alberto Rocha.

    Segundo destacou Eliseo Diéguez na cita, cos consellos que apunta o estudo unha firma que se dedica ao ámbito  textil en Galicia –que gasta cada exercicio unha media duns 81.500 euros en enerxía, principalmente en electricidade, pero tamén en gasóleo C–, poderá reducir o seu consumo enerxético nun promedio do 20%; e o seu gasto nun 25%. Non entanto, como resaltou o director do Inega, a contía na que se traduza o aforro dependerá de se a fábrica introduciu xa, ou non, medidas de eficacia e eficiencia na súa cadea de produción.

    Contratar a potencia adecuada para cada empresa; renovar os sistemas de iluminación, por exemplo, con lámpadas de baixo consumo –o que pode repercutir nun aforro de ata o 80%–; cambiar a iluminación exterior por outra máis eficiente e tamén renovar as caldeiras, son algúns dos consellos que ofrece o Inega para reducir o gasto energético.

    Tamén recomenda o instituto enerxético adaptar a presión dos compresores de aire “ás necesidades” de cada fábrica, ou implantar quemadores modulantes, no caso da enerxía térmica e revisar os purgadores para que non teñan perdas.

    Fonte: El Correo Gallego

     


  • Páxina 49 de 85

  • Mostrando do 961 ao 980 dun total de 1686 rexistros