Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 01 Febreiro, 2012
    O Ministerio de Economía quere lanzar unha nova liña do ICO para dar liquidez ao pequeno comercio

    UN GRUPO DE TRABALLO DO GOBERNO E A CONFEDERACIÓN DE COMERCIO IMPULSARÁ MEDIDAS DE APOIO AO SECTOR
    O secretario de Estado de Comercio, Jaime García Legaz, reuniuse onte cos representantes da Confederación Español de Comercio (CEC) , para constituír un grupo de traballo que suscite como apoiar ao sector.
    O obxectivo dese grupo será “analizar e impulsar medidas que favorezan o acceso ao financiamento, a competitividade, o uso de tecnoloxía e a innovación no pequeno comercio, así como a eliminación de trabas administrativas á creación de empresas”, sinalou onte o Ministerio de Economía e Competitividade.
    Pero de todas as medidas que quere articular Economía sobresae  a futura creación dun liña de crédito “operativa para o pequeno comercio”, para o que a Secretaría de Estado de Comercio xa traballa co ICO, “para facer fronte a un dos principais problemas que afectan ás pemes como é a falta de financiamento”.
    A representación do pequeno comercio na primeira reunión a liderou Manuel García-Esquerdo, presidente da Confederación Española de Comercio, organización  que integra a 64 federacións que agrupan á súa vez a máis de 1.500 organizacións territoriais e sectoriais representantes de 450.000 pequenos e medianos comerciantes españois.
    O 12%  da economía
    Segundo o Ministerio de Economía, o Valor Engadido Bruto do pequeno comercio representou en 2011 o 12,2 % do total da economía española. Este gran peso económico “esixe a adopción de medidas urxentes para afrontar a situación actual” do sector, segundo o Departamento que dirixe Luís de Guindos.
    Non en balde, as vendas do comercio detallista diminuíron un 17,5% nos últimos catro anos, o que se traduciu na perda de 19.500 empregados entre o cuarto trimestre de 2010 e o cuarto trimestre de 2011, segundo datos da EPA.
    Así mesmo, o Goberno suscitará a municipios e autonomías “unha reorientación de axudas ao sector de forma que se de prioridade ao apoio aos proxectos promovidos directamente polas pemes”.
    Así, o Executivo quere aprobar medidas destinadas a “intensificar a relación comercio-turismo de maneira que se potencien as vendas do comercio”, a “impulsar a innovación e potenciar as medidas que activen o sector comercial en España, reforzando o uso das tecnoloxías no pequeno comercio” e a “a calidade do servizo como elemento de promoción das vendas”.
    Para rematar, o Ministerio de Economía volve a incidir en que “o desenvolvemento da actividade comercial minorista esixe igualmente garantir un marco xurídico que elimine trabas administrativas”, para fomentar o emprego.
    Isto son só os propósitos. A próxima reunión será a finais de febreiro.
    Fonte: Expansión
     

  • 01 Febreiro, 2012
    Acuña inclúe a hostalería entre os servizos ofrecidos na praza marinense

    O pleno de Marín aprobará, na súa sesión deste mes, un novo Regulamento de mercados municipais que permitirán a oferta de servizos de hostalería no interior do recinto. A concelleira de turismo e Comercio, Cristina Acuña, explicou que se trata de adaptar a normativa existente á nova realidade do mercado e dar así cobertura a novos usos para dinamizar algunhas das súas zonas. O obxectivo é “facer un mercado atractivo, con alternativas e completo na súa oferta”, precisou.
    A normativa contemplará a nova disposición dos postos que se adoptou trala reforma do edificio fai xa dous mandatos. Desta forma, o regulamento dispón especificamente as bancadas do centro do mercado para a venda de peixe fresco e de salgadura. Os postos de venda de carnicería, embutidos, conxelados, pan, leite, froitas e verduras limitaranse aos laterais.
    No anexo sur mantéñense a venda de froitas, verduras, leite e flores e increméntase con hostalería. O grupo de goberno resaltou que este último servizo é unha das grandes apostas para revitalizar a praza de abastos. Acuña recordou que a medida segue o exemplo doutros mercados da provincia, onde este servizo hostaleiro converteuse nun eixe fundamental da actividade e un “polo de atracción”.
    Así mesmo, rebáixase o período das concesións, que pasará de cincuenta anos da actualidade a trinta, que son os que figuran no regulamento reformado.
    Fonte: La Voz de Galicia
     

  • 31 Xaneiro, 2012
    Ponteareas súmase á campaña para reactivar o comercio pagando en pesetas

    Cen establecementos admitirán os pagos na antiga moedaSalvaterra mantén a iniciativa. O comercio de Salvaterra mantén a iniciativa de aceptar o pago en pesetas. Logo os comerciantes cámbianas no Banco de España.
    Nun momento de recesión, con millóns de cidadáns con poucos euros no peto, a loura volve estar de moda. Tralo éxito conseguido en Salvaterra, onde xa afloraron dous millóns das antigas pesetas, agora os comerciantes de Ponteareas súmanse á iniciativa de admitir os pagos na antiga moeda oficial.
    Ponteareas Comercial puxo en marcha a campaña de pago en pesetas, que comezará o 1 de febreiro e terminará o 31 de marzo. «Queremos recobrar a confianza de todas as persoas e explicarlles, sobre todo, a importancia que ten consumir e investir nestes momentos», sinala Maite Isla, presidenta da Asociación de Comerciantes e Empresarios de Pontereas que conta cun centenar de afiliados que se sumaron á iniciativa.
    Isla di que «coa idea que se puxo en marcha en Salvaterra empezamos a recibir moitas chamadas de toda a comarca preguntándonos cando ibamos a levar a cabo algo similar en Pontereas».
    Ponteareas Comercial trata de convencer aos avariciosos para que gasten as pesetas acumuladas. «Hai máis do que a xente pensa», sinala a presidenta dos empresarios.
    Isla recorda que «a verdadeira riqueza reside nas cousas que se producen e cambian. O diñeiro non é máis que un instrumento. Por esta razón non debe estar parado, senón que debe circular».
    A presidenta incide en que canto máis circula o diñeiro máis necesidades satisfanse. «Moitas persoas creen que gardándose o diñeiro que teñen e sen darlle saída, son ricas. Pero non é así, o diñeiro, si non serve para cambiar cousas e servizos, non é máis que chatarra almacenada».
    Os comerciantes afirman que atesourar diñeiro é improductivo: «Si todo o mundo fixese o mesmo sería unha ruína. Isto é o que está pasando, o diñeiro non circula coa mesma fluidez que outrora porque os bancos non o prestan con tanta facilidade. Maite Isla pon un exemplo: «Si eu cun euro cómprolle unha flor a Alicia e Alicia con ese euro cómpralle unhas pilas a Estrela, Estrela con ese euro cómpralle unha barra de beizos a Ana e Ana gástao en pan. Non cabe dúbida de que ese euro se multiplicou.
    A presidenta do colectivo confía en que a campaña sexa un éxito e subliña que atesourando diñeiro «non se constrúen casas, nin empresas, nin se fomenta o transporte, nin funciona o comercio, e xa que logo non se pode tributar ao Estado». Maite Isla recalca que «atesourar a diario é a ruína dun Estado, que é o que nos está pasando neste momento».
    Por iso a presidenta dos empresarios anima a que os cidadáns gasten os seus aforros e se multiplique o consumo. «É a forma de xerar postos de traballo e manter ás empresas», sinala Isla.
     

    Fonte: A Voz de Vigo
     

  • 31 Xaneiro, 2012
    O comercio de Melide impulsa outra campaña con motivo do día dos namorados

    Trinta comercios de Melide participarán na campaña impulsada o ano pasado pola asociación de empresarios Asetem co propósito de que o sector saque rendemento do tirón comercial asociado ao Día dos Namorados. A promoción dará comezo mañá e prolongarase ata o próximo 14 de febreiro coa entrega dun total de 6000 boletos  -douscentos por establecemento- que os comerciantes repartirán entre a clientela polas compras que realicen durante ese tempo.
    A dinámica da campaña é tan simple como cubrir as papeletas co nome, apelidos e un número de teléfono de contacto e depositalas nas urnas que estarán dispoñibles nos establecementos. O 17 de febreiro Asetem procederá ao sorteo de oito boletos premiados con outras tantas ceas para dúas persoas.
     

    Fonte: A Voz de Galicia
     

  • 30 Xaneiro, 2012
    O Couto premia aos seus mellores comerciantes

    O sector celebrou a súa festa anual coa actuación estelar de Chenoa
    Comerciantes e clientes dos establecementos do barrio de Ou Couto compartiron onte a gran cita do centro comercial aberto da zona, xunto aos máximos responsables políticos.
    A cuarta edición da gala anual encheu o Auditorio Municipal de cidadáns dispostos a recoñecer a valía dos negocios do barrio, elixidos polos seus propios clientes, quen durante as últimas semanas participaron nas votacións. Newyjeans recibiu un galardón como mellor establecemento do ano, mentres que de Gimnasio 2000 foi recoñecido o seu servizo de atención ao cliente. O premio á mellor relación entre calidade e prezo recaeu en Cienpelas, a máis variada exposición de produtos tena a confeitaría O Couto, así como o maior arraigo e tradición no barrio. Houbo lugar para dous galardóns especiais para Sogama e Borja Fernández.
    Pero a gala non só era atractiva porque os establecementos ourensáns fosen recibir premio, senón que outros alicientes aumentaban a demanda de asistencia. Os actores Rafa Durán e Cristina Castaño eran os encargados de conducir un espectáculo no que participaron os grupos Álex e Cristina, Queixumes dous Piñeiros, Gimnasio 2000 e Escola de Música 118. Aínda que, sen dúbida, a protagonista foi a cantante Chenoa. Momentos antes do comezo da gala, os comerciantes de Ou Couto celebraron a asemblea anual ordinaria, na que realizaron a convocatoria de eleccións.
    Fonte A Rexión
     

  • 30 Xaneiro, 2012
    A pasarela Mercedes Benz se revitalíza con sete firmas galegas nos desfiles

    A antiga Cibeles, que comeza o mércores, elixe a Roberto Verino para a súa apertura. A coruñesa María Barros regresa ao evento, no que repiten Matteos, Coleman e Kina Fernández
    Definitivamente, Cibeles está enterrada. A pasarela de moda máis importante de España continúa en pé pero con outro nome, a Mercés Benz Madrid Fashion Week, máis acorde cun guiño cara a súa internacionalización, necesaria para a supervivencia do sector. Os desfiles realizaranse desde o mércores ata o domingo participando neles sete creadores galegos, unha cifra e un grupo no que só falta Adolfo Domínguez, que declinou sumarse á cita.
    Nesta edición, Roberto Verino volverá abrir os desfiles. Si na pasada colección outono-inverno (a da época actual) miraba cara ao exotismo e luxo asiático reinterpretados; para a próxima época estival 2011-2012, tamén propón brillantez, calidade pero cun toque de diversión mirando cara ao mundo bohemio do Nova York dos 70.
    No polo oposto, o da sobriedade, María Barros. Tras dúas tempadas sen participar na Fashion Week, xa que foi nai, agora a coruñesa retorna e o  fai para que a muller de hoxe en día se vista cun recordo ás féminas clásicas, con elegancia e austeridade en branco, negro e gris, con tamén protagonismo do ouro.
    A tamén coruñesa Sara Coleman decidiu nesta ocasión ofrecer pezas máis comerciais pero sen renunciar aos cortes xeométricos e a súa querencia -pero xa en ocasións- ás liñas orientais. Para esta colección, denominada Geometría Estelar, Coleman mostra o gusto polo futurismo. Segundo ela, o que se levará o próximo inverno serán os cortes rectos e a cor prata máis o azul case negro.
    Os coruñeses Kina Fernández e José Matteos tamén participarán. Este último no programa Off, fóra da plataforma principal. Novamente utilizará o encaixe de Camariñas, fusionando nas súas pezas Oriente e a Moda Victoriana co negro como cor de mando.
    Os tecidos vaporosos, coa escorregadiza gasa, como protagonista estarán nos seus vestidos curtos.
    Pechando a Fashion Week, o domingo, desfilarán os galegos David do Río e Mercés Castro que se estrean na plataforma do EGO.
    Ademais da bohemia dos 70, Verino incluirá na súa colección un guiño a vestidos cóctel que recordan ao Gran Gatsby (gánsteres, jazz e charleston con imaxes de Scott Fitzgerald) e eses vestidos dos tolos 20, con cintura baixa e tea folgada sen apertar o corpo.
    A muller que vista Barros estará "chea de misterio e carisma", engaden desde o equipo da deseñadora coruñesa. A forma circular marcará o volume que envolverá a figura en teas de la e seda, con algunha pincelada de verde e granate.

    Fonte: A Opinión da Coruña

  • 30 Xaneiro, 2012
    As marcas brancas elevaron a súa cota ao 41% o ano pasado

    Os produtos de marca branca alcanzaron en 2011 unha cota de mercado do 41% no sector do gran consumo (alimentación, bebidas, droguería e perfumería), o que supón un avance en máis dun punto respecto ao ano anterior (39,8%), malia que subiron de prezo nunha proporción tres veces maior que as marcas líderes. Segundo o informe A marca de distribuidor en España da consultora SymphonyIRI, o diferencial de prezos entre a marca branca e a marca do fabricante é dun 35%, cinco puntos menos que o ano antes.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 29 Xaneiro, 2012
    Gadisa finaliza a primeira fase dun centro loxístico en Castela e León

    Grupo Gadisa acaba de finalizar a primeira fase da construción dun centro loxístico en Medina do Campo, con 20.619 metros cadrados xa executados. A súa finalización contará cunha superficie total construida de 80.000 m2, nos que se integrarán unha gran planta de produtos frescos e un silo automatizado para palets.
    O devandito centro servirá para que o grupo galego de distribución alimentaria consolide a súa posición en Castela e León, onde ten 40 puntos de venda.
    Gadisa conta con 210 supermercados Gadis, 10 Gadis Hiper, 12 Cash Ifa e 180 establecementos franquiciados Claudio, situados na comunidade galega e Castela e León, informou a compañía nun comunicado.
     

    Fonte: Atlántico Diario
     

  • 28 Xaneiro, 2012
    A metade dos comercios ve unha mellora na campaña de rebaixas

    O seguimiento realizado pola Federación de Comercio sobre as vendas das tres primeiras semanas de rebaixas de inverno revela que a metade dos comerciantes ourensáns considera que a campaña está resultando mellor ou igual que o último ano. Así mesmo, a metade dos encargados dos negocios cualifican a tempada de descontos como normal, boa ou moi boa. Estes resultados apuntan a unha mellora con respecto á avaliación que os comerciantes realizaban fai un ano.
    Neste sentido, o presidente da Federación de Comercio, Aurelio Gómez Villar, realiza unha valoración positiva sobre a presente campaña de rebaixas, xa que permitirá aos establecementos mellorar os resultados dunha campaña que se caracteriza pola repercusión da crise económica, que dificulta as vendas. Ademais, trátase dun periodo no que se concentra un importante volume das vendas, xa que 'case ou 80% dos comerciantes indican que as rebaixas representan entre ou 20% e ou 40% do total dá facturación dous seus negocios, ou que dá idea dá importancia que teñen estas campañas para ou comercio local', segundo manifesta o presidente da organización de comerciantes.
    Así mesmo, e para tratar de incentivar as compras por parte dos clientes, o pequeno comercio está realizando ofertas máis agresivas que en anteriores edicións, xa que se xeneralizaron porcentaxes de desconto de entre o 20% e o 60% desde os primeiros días, e tamén unha parte significativa dos artigos xa rexistrou descontos do 70%. De feito, os comercios están aplicando xa prezos considerados como as 'segundas rebaixas'.
    CAMPAÑA
    Os comerciantes poden elixir o periodo no que deben realizar rebaixas de inverno entre o 7 de xaneiro e 7 de abril, aínda que a súa duración debe ser dun mínimo dunha semana e un máximo de dous meses.
     

    Fonte: A Rexión
     

  • 28 Xaneiro, 2012
    “A vida non mercado” adentrase na praza de abastos de O Carballiño

    O novo capítulo da serie documental emítese hoxe, a partir das 17.00 horas
    A serie documental “A vida non mercado” viaxa hoxe á praza de abastos de O Carballiño. A emisión do capítulo será na TVG hoxe a partir das 17.00 horas.
    No documental falará -entre outros- Juan Pérez funcionario municipal retirado quen resaltará a importancia de comprar a xente da propia localidade.
    O carnicero Andrés Puga é un dos vendedores do mercado. Herdou o seu oficio do seu pai e o seu avó. Pola contra René Rodríguez é un novo pescadero aínda que a estela do oficio impregnaba a súa familia fai 40 anos.
    Pola súa banda, Mari Carmen Carramal mostraranos desde a súa casa como cociñar cachucha trufada, un delicioso prato da zona.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 27 Xaneiro, 2012
    A Praza alimenta gratis a dez estudantes

    Reyes Leis, edila de Mercados, José Fernández Rodríguez, presidente do Mercado de Abastos e Francisco Ramón Durán Villa, vicerrector de estudantes da Universidade de Santiago (USC), entregaron onte aos estudantes beneficiarios as dez bolsas alimenticias da Praza de Abastos. Estes estudantes disporán de 30 euros semanais ata que remate en xuño o curso académico para consumir produtos frescos en calquera dos establecementos que venden os seus produtos no mercado máis antigo e prestixiado da cidade, polo menos segundo a súa administradora, Marta Rei.
     

    Fonte: A Voz de Galicia
     

  • 27 Xaneiro, 2012
    Un master veterano

    O colexio de Fonseca despediu onte o master en Dirección e Xestión de Comercio Exterior, unha clausura que presidiu a vicerrectora de Economía  e Infraestructuras, Sara Cantora, e á que asistiu o conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra. Xunto a eles tamén acudiron a decana de económicas, Emilia Vázquez Rozas e os directores deste master de posgrao, os profesores José Carlos de Miguel e Miguel Otero. Este master naceu en 1991 inicialmente destinado para formar directivos especializados en comercio exterior co fin de afrontar o proceso de internacionalización das empresas galegas. Desde entón, polas aulas deste master desfilaron seiscentos alumnos, medio centenar de empresas acometeron a súa internacionalización e máis dun centenar de compañías acolleron a estes alumnos en prácticas.
     

    Fonte: La Voz de Galicia
     

  • 26 Xaneiro, 2012
    Premio para Couceiro

    A directora xeral de Comercio da Xunta, Nava Castro, asistiu onte á entrega dunha medalla ao exconselleiro de Industria, Antonio Couceiro Méndez, do Colexio Oficial de Xoieiros de Galicia. Foi no transcurso dunha homenaxe no Porta do Camiño
    Fonte: La Voz de Galicia
     

  • 25 Xaneiro, 2012
    Deseñadoras galegas poñen de moda o plástico de burbullas e os abrefáciles como tecidos

    Un desfile mostrará os estilismos a partir de residuos reciclados
    Jessica Costas, Natalia Correa e María Feste, coas súas estilismos. // Ricardo Grobas

    A vida dos irmáns Marcoschamer deu un xiro trala visita a un mercadillo mexicano onde viron bolsos a partir de envases. De regreso a Miami, Helen, Yair e Jonathan crearon a marca de bolsos Ecoist, que reciclou máis de 40 millóns de envoltorios. Nos últimos anos, esta familia reutilizou envases de bebidas e patatillas para confeccionar, principalmente, bolsos que valen entre 22 e 50 euros. Si en Estados Unidos pódese facer moda a base de residuos, en Galicia tamén. O Parque Tecnolóxico e Loxístico de Vigo demostrarao nunha pasarela mañá onde novas diseñadoras galegas mostrarán as súas creacións.
    A partir das 20.00 horas e no edificio do Parque, en Valladares, iniciarase a Pasarela de Mozos Creadores "Texvigo é moda". As diseñadoras elixidas son estudantes da Escola Superior de Deseño Goymar, entidade que reparte as invitacións para o evento. Na primeira parte do desfile (en cuxas labores técnicas participan alumnos da Escola Audiovisual de Vigo e do Instituto de F.P.de Teis), mostrarán os traballos realizados a partir de tea. Na segunda, os confeccionados con residuos de empresas onde a tea non debe superar o 25% do material.
    Unha das creadoras é Natalia Correa, de 26 anos de idade. Nunha liña que recorda aos vestidos con condones da artista brasileira Adriana Bertini, esta moza galega confeccionou un vestido de noiva cuxa saia compoñen medio milleiro de hombreras brancas; mentres que o corpiño baséase en 650 abrefáciles de latas pintados de dourado e cosidos a modo de encaixe.
    A viguesa Jessica Costas, de 30 anos, preferiu como material os plásticos con burbullas para o seu proxecto "Bubble romance" composto por un chuvasqueiro e un vestido.
    O primeiro recorda a un abrigo acolchado onde o aire das burbullas foi substituído por virutas de papel tinguidas de laranxa. O vestido, pola súa banda, consta dunha saia con varias saias superpostas que lle dan un aspecto tridimensional e onde as burbullas gardan virutas amarelas e azuis a modo de lunares transparentes.
    María Fente, de 23 anos, ten claro que de todo se pode facer moda". No seu caso, reutilizou lonas de plástico para crear un quimono moderno cun pescozo-gargantilla traseiro de tubos de bambú lacados en vermello.
    Gargantilla
    Fente xa participou noutras pasarelas como Tesoira ou Esdemga; mentres que Irene Lameiro chegou á Galicia Fashion Week e foi finalista do concurso Venus Gillette co seu modelo para bañadores. Para este desfile, ideou dous looks. Nun, realizou a saia con plástico dobre de embalaxe que pintou de negro cun aerosol; mentres o fío da tapicería de coches forma un top insinuante. A gargantilla a base de corcho con agullas industriais pintadas de ouro vello é toda unha tentación.
    Pola súa banda, Amaya Fernández usou tea de colchóns e torou os tubos que gardan as teas para os apliques. Diana Pérez optou por un vestido azul eléctrico onde as cazolas dos faros dun coche serven para cubrir os peitos do top e a cadea dunha bicicleta como tirantes. Elas e outras compañeiras competirán por un dos sete premios do primeiro concurso PTL Vigo Recicla.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 25 Xaneiro, 2012
    O sorteo da Praza de Abastos de Vilalba reparte 150 euros entre tres clientes

    O segundo sorteo da Praza de Abastos de Vilalba, incluido na campaña “Este inverno presume de praceiro”, repartiu 150 euros en cheques de compra entre os clientes. Os afortunados foron Mariña Peleteiro Romeu, que obtivo 75 euros, Inmaculada Cabarcos Fraga, premiada con 50 euros, e María Vázquez Lodeiro, con 25.
    Fonte: O Progreso
     

     

     

     

     

     

  • 25 Xaneiro, 2012
    Cerdedo constitue a Mesa Local de Comercio

    O Concello de Cerdedo constituirá a Mesa Local de Comercio para axustarse ao Decreto 183/2011 e contar con este órgano para promover a participación, a coordinación, a cooperación e a colaboración entre as administracións autonómica, provincial e local. Estará constituída por dous representantes municipais, pola presidenta da Asociación de Comerciantes e Empresarios de Cerdedo, por un representante da Consellería de Industria e por un integrante da Asociación  Provincial de Amas de Casa, Consumidores e Usuarios “Rías Baixas”.
    No seo deste foro intentarase promover o diálogo “aberto, continuo e permanente” do comercio co Concello. Fontes municipais recordaron onte que foi coa chegada á Alcaldía do actual regidor local cando se creou en Cerdedo a súa asociación local de comerciantes e empresarios. Hoxe conta cunha becaria para promocionar e difundir o comercio cerdedense.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 24 Xaneiro, 2012
    Moaña conta xa con Mesa do Comercio Local

     

    Un momento da reunión de onte na que constituiuse a Mesa do comercio moañés.O BNG pide que un posto na praza de abastos sexa por 25 anos
     A Mesa do Comercio Local de Moaña quedou onte constituída nunha reunión presidida polo alcalde, José Fervenza Costas, do PP, que contou coa presenza do xefe territorial da Consellería de Industria e Comercio, Ignacio Rial, ademais de representantes dos grupos municipais do BNG e PSOE, a concelleira de Comercio, a popular Mayka Maya Santomé, e representantes dos colectivos de comerciantes, abordando xa asuntos como o mercadillo ambulante e o novo regulamento da Praza de Abastos, que está en exposición pública e ao que o BNG presentou alegacións tales como a concesión inicial dun posto a unha persoa física sexa por 25 anos, ata un máximo de 40.
    A Mesa do Comercio, ademais de informar aos comerciantes das axudas que poden solicitar en cada momento, informará todos os asuntos que afecten ao sector, como é o caso agora mesmo do regulamento de uso e funcionamento da praza de abastos.
    No caso do mercadillo, que en Moaña se celebra mércores e sábados, onte non foi adoptado acordo algún sobre posibles cambios, mentres que a proposta de regulamento da praza está en exposición pública ata o día 28.
    Nese sentido, a Asociación de Vendedores Praza de Abastos de Moaña, que preside Gerardo Solla, adiantou que non presentará alegacións porque coincidirían coas que presentou o BNG tras falar con eles, entendendo ademais que se trata de matizacións e da corrección dalgún erro, basicamente.
    'O prazo de concesión será de 15 anos non caso dás persoas xurídicas, e de 25 anos de concesión inicial, non caso dás persoas físicas, que poderá ampliarse ata os 40 anos por prórrogas sucesivas de 5 anos ata a xubilación da persoa titular do posto', propón o portavoz dos nacionalistas, Xosé Manuel Millán Otero, e o seu edil Coral Ríos Santomé, presente onte na reunión da Mesa do Comercio.
    No caso de persoas físicas, chegado o momento da xubilación da titular do posto, a concesión de poderá transmitir á familia por liña directa ata completar os 25 anos ou a prorroga que teña concedida, e despois o posto quedará vacante, propón tamén o BNG.
     

    Fonte: Atlántico Diario

     

  • 24 Xaneiro, 2012
    Os praceiros de Ribeira elixen a tres representantes para crear unha asociación

    O colectivo tamén aceptou a proposta de levar uniforme e estudará a posibilidade de implantar o cobro con tarxeta
     

    Os vendedores foron informados da adxudicación provisional da derriba do actual mercado. QUEIJEIROA construción dunha nova praza de abastos en Ribeira levará aparellada moito máis que a edificación dun moderno edificio. O edil responsable do área, Vicente Mariño, cre que a obra debe servir para imprimir un cambio no conxunto do servizo, ampliando a oferta co fin de captar novos clientes e creando unha imaxe corporativa. Nesta liña, na reunión celebrada onte no Concello deuse un paso importante, xa que se elixiu a tres representantes para constituír unha asociación que represente ao colectivo, faga de interlocutora e xestione subvencións.
    Os asistentes ao encontro mantido co edil designaron a dúas mulleres e a un home para os postos de presidente, secretario e tesoureiro.
    Procura dun nome
    Nos próximos días buscarán unha designación para a recentemente creada entidade e coa axuda do técnico municipal Mario Vidal, preténdese que dentro dunha semana a agrupación estea formalmente constituída e os estatutos asinados.
    Como asociación, por exemplo, os praceiros poderán gratificar aos seus clientes cun tempo de estancia gratuíto no aparcadoiro, que é unha das ideas dadas polo Concello.
    Outro aspecto abordado foi o relativo á creación dunha imaxe de grupo. O concelleiro presentou aos profesionais unha proposta de uniforme que, segundo indicaron desde o Concello, recibiu o visto bo. Con todo, Vicente Mariño preferiu non avanzar detalles sobre a indumentaria ata ter un deseño definitivo.
    A sinalización que terá a carpa ou a posible implantación de sistemas de cobro con tarxeta tamén se analizaron con detalle. O concelleiro, que recompilou datos en distintas entidades bancarias, informou aos praceiros do desembolso que lles pode supoñer implantar un terminal para admitir tarxetas.
    Desde logo, trátase dun sistema opcional por parte dos vendedores. Con todo, algúns se mostraron partidarios da súa posta en marcha ao entender que hoxe en día é moi habitual esta forma de pago e que pode supoñer unha oportunidade de atraer clientes.
     

    Fonte: A voz de Galicia
     

  • 24 Xaneiro, 2012
    Florentino expón a súa colección en París

    A firma lalinense Florentino forma parte dun escollido grupo de firmas españolas que estes días mostra as súas propostas en París. O escenario é a Who’s Next que abriu as súas portas o pasado sábado en Porte de Versalles e se pecha hoxe. Durante estes días o diseñador lalinense mostrou as pezas que lucirán os homes Florentino a tempada outono-inverno 2012-2013. Propostas para un look de aires vintage.
     

    Fonte: A Voz de Galicia
     

  • 24 Xaneiro, 2012
    A TVG percorre desde hoxe as prazas de abastos galegas en “A vida do mercado”

    O programa falará con praceiros e clientes para ver como é o día a día nestes mercados e a súa contorna. Emitirase cada sábado, producido por Celta Producións
    A Televisión de Galicia estrea esta tarde, a partir das 16,55 horas, “A vida do mercado” un programa documental que percorrerá cada sábado prazas e mercados de abastos de toda a comunidade galega. Este novo espazo da televisión autonómica –producido por Celta Producións, que pertence ao grupo editorial Prensa Ibérica no que tamén se engloba FARO DE VIGO- constará dunha primeira tempada con trece capítulos nos que se analizará como é o día a día destes establecementos comerciais.
    A nova serie documental deixará o protagonismo os que conviven cada día nos mercados tradicionais. Carniceiros, froiteiros, floristas, panadeiros, limpadores, administradores, conserxes e ata clientes forman parte do día a día das prazas e xa que logo, eles serán os encargados de relatar as súas experiencias e recordos.
    O programa dirixido por X.H. Rivadulla Corcón, tamén analizará a influencia dos mercados de abastos na súa contorna. Para iso visitaranse os postos comerciais abertos ao redor das prazas como poden ser restaurantes, cafeterías ou gardarías.
    No primeiro programa o equipo da vida do mercado visitará a praza de abastos de Ribadeo para comprobar a amabilidade que caracteriza á xente desta vila, situada na Mariña oriental, segundo informaba onte a propia cadea. O equipo falará con praceiros que levan toda a vida no mercado atendendo aos mesmos clientes que xa son amigos ou ata familia. O programa falará coa carnicera María Món; Moncho García, que rexenta unha peixaría por tradicción familiar; Beatríz Díaz, unha alegre froiterira que cultiva ela mesma todos os artigos que vende ou Manuel González, que contará como por amor cambiou a súa profesión de cociñeiro pola de carniceiro.
    Pero o programa botará a vista atrás e falará con antigos praceiros xa retirados. Na edición desta tarde, os telespectadores poderán coñecer a historia de Isabel Rodríguez, de 91 anos e que durante 60 foi peixeira na praza de Ribadeo. Esta galega asegura que a xente que compra neste tipo de establecementos “sempre é a máis intelixente”. A vida do mercado retoma a testemuña dun proxecto anterior titulado Salitre e vento, no que se percorrían as lonxas e portos pesqueiros de diferentes vilas. X.H. Rivadulla ponse á fronte da serie para retratar a realidade galega.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     


  • Páxina 63 de 85

  • Mostrando do 1241 ao 1260 dun total de 1686 rexistros