Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 15 Xaneiro, 2012
    A Febam forma en manipulación de alimentos en Tui

    A Federación de Empresarios do Baixo Miño (Febam) informa que o próximo 2 de febrero comezará en Tui un novo cursiño de Manipulación de Alimentos, de 9:00 a 12:00 horas, de balde para asociados, tanto de Febam como de Acigu.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 15 Xaneiro, 2012
    Javier Guerra destaca a internacionalización como factor crave para o crecemento da economía galega

    ASISTIU EN SANTIAGO Ao MÁSTER DE DIRECCIÓN E XESTIÓN DECOMERCIO EXTERIOR 

    O conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, quen interveu o mércores no Máster de Dirección e Xestión de Comercio Exterior na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da Universidade de Santiago, asegurou que a internacionalización, xunto coa innovación e a mellora competitiva, constitúe un factor crave para o crecemento da economía galega, e sinalou o impulso á formación e contratación de persoal cualificado como unha peza fundamental dentro da estratexia de fomento da internacionalización das empresas galegas desenvolvida pola Xunta ao longo desta legislatura.

     

    Fonte: galiciaaberta.com

  • 14 Xaneiro, 2012
    A maioría dos comerciantes da zona están conformes coas vendas por Nadal

    A maioría dos comerciantes da Costa da Morte mostráronse moi satisfeitos co nivel de vendas alcanzado neste Nadal e sinalaron que houbo un incremento en relación á mesma data do ano pasado. Aínda que non se coñecen datos oficiais da comarca, estímase que o incremento sería da orde do 10 por cento en comparación co anterior 2010.

    Desde a Asociación de Empresarios de Cee (Asemprecee-Costa dá Morte) sinalaron que “as vendas iniciáronse con firmeza desde o venres 16 de decembro, intensificáronse a partir do mércores 21, decaeron durante o venres freadas polo mal clima, pero explotaron desde a mañá do sábado 24 ata avanzadas horas da tarde”. Ademais de establecer que as vendas nos comercios minoristas creceron este Nadal o 10,4 por cento fronte a igual data do ano pasado, informaron que se rexistrou un valor promedio de gasto de ao redor de 180 euros. As tendas que mostraron maior dinamismo foron electrodomésticos, indumentaria e xogueterías.

    Satisfacción >“O resultado final deixou un balance moi positivo para os comercios de toda a comarca, con niveis de vendas que se desenvolveron dentro dos parámetros esperados, confirmando o bo ánimo dos consumidores fronte a unha economía que, malia a crise financeira internacional, mostra un panorama alentador cara adiante”, sostivo a entidade.

    Entre as principais razóns que apontoan o optimismo, os comerciantes destacan a maior demanda de tecnoloxía e o lanzamento de novos produtos, as promocións especiais e a sensación de estabilidade do país. Para rematar, o informe sinala que o financiamento con tarxeta foi a modalidade de pago preferida, en especial as tarxetas que ofrecían plans de pago de ata 12 meses sen interese.

    Fonte: Diario de Bergantiños.

  • 13 Xaneiro, 2012
    As xoias de papel de Diego Ante saltan ao Ego de Cibeles con “Valor engadido”

    O artesán galego emprega a papiroflexia para realizar xoias en prata de lei

    Fai apenas dous anos que Diego Ante (Vigo, 1978) creou Xoias de Papel, unha firma dedicada a complementos artesanais de muller e home –pendentes, aneis, colgantes, xemelgos, broches...– realizados en papel plegado e prata de lei, e tras pasar por distintas feiras de artesanía, agora dá o salto a Cibeles. O artesán vigués, o único en España que realiza xoiaría coa arte da papiroflexia, foi seleccionado para participar no Showroom de Ego Mercedes-Benz Fashion Week de Madrid, espazo dedicado a promocionar os novos valores da moda, que se desenvolverá do 1 ao 15 de febreiro, onde acudirá coa súa primeira colección, "Valor engadido", composta por unha ducia de deseños realizados con billetes auténticos de 1 dólar e antigos billetes de 100 pesetas. Cada peza está realizada cun billete completo, detalla Ante.

    "Ata agora realizaba modelos illados. Esta é a primeira vez que traballo a partir dun concepto e paseino moi ben, sobre todo facendo a Manuel de Falla con chapeu. A miña idea agora é ir máis aló da artesanía e facer pezas dentro de coleccións, e sacar como mínimo unha ao ano", explica Ante, que se iniciou no mundo dos complementos  a través da papiroflexia. "O meu traballo consiste –comenta– en estar oito horas ao día dobrando papel".

    Recoñecido pola marca Artesanía de Galicia como artesán galego desde 2009 é membro da asociación Española de Papiroflexia, Ante coñeceu esta lendaria arte cando estudaba Enxeñaría Técnica Industrial. "Un compañeiro de clase ensinoume dúas ou tres figuras e gustoume tanto que empecei a estudar papiroflexia a través de libros. Comecei a facer miniaturas e como quería conservalas, comecei a ver como podía endurecer o papel, o que me levou bastantes anos. De aí a poñer un enganche hai un paso. A técnica que aplico agora debe de ser de fai un ano", explica.

    As súas pezas poden adquirirse en tendas en Vigo, Pontevedra e Lugo, e tamén en varios puntos de Madrid e Barcelona, ademais a través da internet (www.joyasdepapel.com). Pero as miniaturas de Ante non só se locen: é o responsable dos deseños para a campaña de Nadal de Telemadrid de 2010 e dunha das campañas de Axa Seguros. "Encargáronme que fixese as figuras, que despois foron animadas", explica.

    Estes días, no seu taller en Nigrán ultima "Valor engadido", que acompañará en Cibeles cos seus anteriores deseños, o que dará unha mostra global do traballo da firma. "Estou deseñando un par de modelos máis porque quero mostrar tamén algo exclusivo, que non estea xa na web", explica Ante, para quen ser seleccionado para participar no Showroom de Ego é todo un premio. "Cibeles é un punto de venda e un escaparate incribles. Xa só que a marca sexa seleccionada é xa un recoñecemento. A min, con vivir esa experiencia xa me chega", recoñece.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 13 Xaneiro, 2012
    O mercado de abastos vilagarciano celebra hoxe a súa posta de longo

    A praza de abastos de Vilagarcía inaugúrase hoxe de xeito oficial. Trala apertura ao público do martes, que chegou con seis meses de atraso sobre os prazos previstos, vendedores e autoridades danse a man nun acto no que participan a conselleira de Medio Rural e do Mar, Rosa Quintana, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, e o presidente da Deputación Rafael Louzán.

    Autoridades e praceiros comparten esta mañá un aperitivo. Logo das desavenencias polo reparto dos postos que mantiveron a apertura estancada desde comezos do verán, os vendedores adáptanse xa aos seus novos mostradores.

    As renovadas instalacións contan co beneplácito da maior parte dos clientes do mercado, que valoran a mellora.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 13 Xaneiro, 2012
    Novas 700 empresas galegas exportadoras

    O conselleiro de Economía, Javier Guerra, explicou aos alumnos do Máster en Dirección e Xestión de Comercio Exterior que o obxectivo da Xunta para este ano é incrementar en 700 o número de empresas exportadoras galegas, así como aumentar en 3.400 millóns de euros o valor das exportacións da comunidade

    Fonte: La Voz de Santiago

  • 12 Xaneiro, 2012
    A segunda planta da praza de abastos ponteareana pecha para a súa reforma

    Os vendedores de peixe sitúanse provisionalmente na primeira

    O Concello de Ponteareas pechou ao público a segunda planta da praza municipal de abastos para realizar obras.

    Vendedoras da praza con Nava Castro e Marisol Valado nunha visita ao mercado de A coruñaA mellora integral do edificio reanudouse esta semana co propósito de modernizar a instalación e convertela "no peche do comercio local", segundo afirmou o alcalde ponteareano, Salvador González Solla.

    A segunda planta está dedicada á venda de peixe, polo que os vendedores e vendedoras que exercían o seu labor nesta zona, atenden xa aos usuarios de xeito provisional na primeira planta.

    As obras de remodelación integral do mercado municipal, contarán, nesta fase, cun investimento de 166.500 euros dos que o 75 por cento será subvencionado pola dirección xeral de comercio da Xunta, dentro do programa de subvencións a corporacións locais para a adecuación e modernización de equipamientos comerciais, mentres que o Concello de Ponteareas aportará o 25% restante con cargo aos orzamentos do 2011 e 2012.

    O desaloxo da segunda planta realízase pola necesidade de facer unha remodelación integral da mesma para que, segundo o Concello, poida prestar un servizo máis eficaz e dinámico e, ao mesmo tempo, que resulte moito máis cómodo tanto para os comerciantes que alí traballan como para os usuarios.

    A concejala de Comercio, Marisol Valado, explicou que das visitas que empresarios do mercado de Ponteareas realizaron ás prazas de abastos de Ferrol e A Coruña "obtivéronse algunhas ideas que poden adaptarse ás obras que agora se realizarán para dinamizar o mercado local".

    Pola súa banda o alcalde ponteareano asegurou ser plenamente consciente de que as obras "ocasionaban incomodidades momentáneas, como ocorre con calquera tipo de actuación de carácter público en instalacións en uso".

    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 12 Xaneiro, 2012
    Os praceiros mecos agudizan o enxeño e ofrecen descontos a parados e xubilados

    Os mercados de abastos, en moitos casos con apoio das Administracións, buscan o modo de captar novos clientes e conservar aos habituais, para capear a crise

    Vendedores de peixe na praza de abastos de O Grove recorren ás redes sociais para anunciar descontos do 5% nos seus produtos que aplican tanto a pensionistas como a xubilados, parados e membros de familias numerosas.

    Esta é só unha pequena mostra do que pode considerarse algo así como "a revolución dos praceiros", pois dun tempo para acó os profesionais das prazas de abastos, con axuda dos colectivos que os representan e diversas Administracións, tratan de reforzarse non só para capear a crise, senón para conservar aos seus clientes habituais e conquistar outros novos.

    Ás reformas levadas a cabo, como ocorreu en O Grove e máis recientemente en Vilagarcía, hai que sumar a oferta de mellores condicións para os interesados en adquirir postos de venda, a realización de todo tipo de concursos de fidelización, campañas publicitarias e, en definitiva, a posta en marcha de varias iniciativas tendentes a potenciar o comercio tradicional de proximidade e de confianza que queren representar os mercados de abastos.

    Ata poden citarse experiencias como a recientemente aplicada na vila grovense, consistente na instalación dun punto de información multimedia no que en atopar referencias sobre todos os produtos á venda, receitas e ata información turística da localidade.

    Como queda dito, algúns ata recorren a ese anuncio de descontos especiais en todos os seus produtos para facilitar a adquisición dos mesmos aos máis necesitados, ou polo menos a aqueles que poden ter máis dificultades para chegar a fin de mes ou para encher a cesta da compra.

    Este tipo de propostas enxeñosas complétanse con iniciativas como as que promueve a Federación de Prazas de Abastos. Neste caso trátase da realización de sorteos para repartir 12.000 euros en vales de compra, distribuídos entre as prazas asociadas. Trátase das de Cambados, Vilanova, Pontevedra, A Pobra do Caramiñal, Moaña, Bueu, Portonovo, Sanxenxo, Caldas de Reis, Padrón e O Grove, nas que se realizan os sorteos ao longo de toda a semana. O sábado, por exemplo, desenvólvese o correspondente á praza de abastos meca, desde as 11 horas, e como nos demais casos repártense ao redor de 50 premios de 20 euros e unha veintena de vales por valor de 50 euros cada un.

    Outra proposta a ter en conta é a que promueve a Consellería de Economía e Industria co lema "Este inverno presume de praceiro".

    É unha idea que se leva a cabo en mercados de abastos de O Salnés e Ullán, entre outros puntos de Galicia, para poñer en valor a figura profesional dos praceiros, á vez que se incentiva o consumo e se promociona e visibilizan os mercados e prazas de abastos como referentes na compra de produtos frescos. A campaña, que xa se desenvolveu antes de Nadal, volve estar en marcha –ata o día 20– para incentivar aos clientes de 102 mercados de toda a comunidade autónoma. Cando se realizan as compras os usuarios reciben unha papeleta coa que poden votar ao seu vendedor preferido, participando así no sorteo de vales de compra por valor de 75, 50 e 25 euros, en cada praza.

    Na Consellería inciden en que a súa intención é "consolidar ás prazas como unha rede de centros líderes na venda de produto fresco e perecedeiro".

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 12 Xaneiro, 2012
    Os comerciantes de Rodeiro pechan a súa campaña

    Hoxe termina a campaña navideña da Asociación de Comerciantes de Rodeiro, que comezara o pasado 12 de decembro e que pretende recompensar aos seus clientes con diversos lotes de fogar, beleza e bebidas, ademais dunha comida para dúas persoas. O sorteo destes produtos terá lugar mañá a partir das 21:00 horas na Casa da Cultura.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós)

  • 12 Xaneiro, 2012
    Florentino encandea ao mercado italiano

    A firma lalinense presenta a súa colección outono-inverno da próxima campaña na feira de Florencia

    "O home ilustrado" é o lema da firma lalinense para a súa colección de outono-inverno da próxima tempada, que foi presentada onte na feira PITTI UOMO, na localidade italiana de Florencia. Nun dos salóns internacionais máis prestixiosos de moda masculina, o modisto lalinense participa cun stand no que exhibe parte das pezas que sacará ao mercado o próximo ano e que segundo representantes da compañía, espertaron o interese do sector e da prensa especializada dun dos países que conciben a elegancia e o bo vestir como algo máis que algo cotián.

    Florentino Cacheda presenta unha colección na que destacan os pantalóns industriais, sen perder a concepción da confección de sastrería tradicional e as pezas de punto fino resaltan sobremanera. A firma de confección dezana defende o denominado look total, no que os complementos son de vital importancia e para a próxima tempada o calzado e accesorios como as gravatas destacan pola súa innovación.

    Xa en cuestións empresariais, representantes da firma valoran que a prensa especializada "empezou a mirar a Florentino como unha marca líder española e a Cacheda como un diseñador e empresario de moda, unión moi admirada polos italianos". Agora, a empresa lalinense tratará de entrar no sempre complicado mercado italiano, moi protector do produto local e onde a competencia non é sempre ben recibida.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós)

     

  • 11 Xaneiro, 2012
    Vilagarcía: O primeiro mercado na nova praza celébrase cun cheo absoluto e unha intensa actividade

    A parte renovada do edificio de abastos de Vilagarcía abriu onte ao público

    A renovada praza de abastos de Vilagarcía xa está en funcionamento. Clientes e vendedores abarrotaron as instalacións no seu primeiro día de actividade, que coincidiu co mercadillo semanal dos martes. E pese á resistencia dalgúns praceiros a trasladarse, que freou a posta en servizo das instalacións ao redor de seis meses, a cantidade de clientes que onte abarrotaba o mercado serviu para terminar coas reticencias da maioría.

    Logo da xornada intensiva do luns, na que os praceiros se dedicaron a trasladar os seus materiais ás súas novas ubicacións e a deixalo todo a punto para o estreo do día seguinte, o mercado por fin funciona a pleno rendemento. E, salvo pequenos contratempos, faino a gusto de todos.

    Os vendedores acordaron antes do Nadal atrasar a mudanza para non interferir nas vendas desa campaña, pois temían que co cambio puidese resentirse a actividade. Pero, en vista da cantidade de xente e da constante actividade que se vivía onte no mercado, parece que esas dúbidas carecían de fundamento.

    Os compradores acolleron a apertura con ilusión, e onte "que bonito quedou" era unha das frases máis repetidas no mercado.

     

    O cambio estético, conseguido coa instalación de grandes paneles de vidro que dotan de iluminación natural ao interior do mercado, foi moi ben acolleito. Como tamén o aspecto de modernidade acadado grazas ao novo mobiliario, feito totalmente a base de aceiro inoxidable.

    "A verdade é que quedou precioso, encántame o resultado. A única pena foi ter que esperar tanto para poder vela en funcionamento", explicaba Rita Pazos, compradora habitual da praza.

    Tamén para os vendedores o cambio resultou, en liñas xerais, satisfactorio, aínda que onte algúns se atopaban cos primeiros contratempos.

    No sector do peixe, algunhas vendedoras criticaban o deseño dos mesados. Ao non contar cun orificio frontal a modo de desagüe, a auga do xeo derretido e da propia mercadoría acumúlase nos mostradores, que teñen os bordos máis elevados para que as caixas non se escorreguen. Ademais, algúns tamén criticaban o feito de que os mostradores teñan o frontal pechado; algo que lles obriga a dar toda a volta por detrás para poder meter as caixas de mercadoría debaixo do mesado.

    Aínda que os vendedores de peixe foron dos máis belixerantes nos últimos meses, pois resistíanse a abandonar un á do mercado que se prevé derribar na próxima fase da rehabilitación, onte a maioría parecían deixar atrás as súas reticencias. "Aínda estamos un pouco descolocados polo cambio, porque o espazo non é exactamente o mesmo que tiñamos antes. Pero estamos a gusto", recoñecía María Durán.

    Aínda que a maioría dos placeiros optou por iniciar a nova etapa do abasto vilagarciano cun sorriso, onte algúns aínda apuntaban á disminución de espazo útil que implicou o cambio. Recoñecíao Durán, que indicaba que "o sitio non é exactamente o mesmo que tiñamos antes".

    Para as vendedoras de excedentes agrícolas a de onte foi unha xornada case de festa. Estas verduleras viviron o seu primeiro día de vendas a cuberto, pois ata que se acometa a segunda fase das obras ocuparán a antiga zona do peixe. "Estou moi contenta. Poder estar todas xuntas aquí dentro é moi bonito, dá outra vistosidade aos postos.

    Ademais é moito máis cómodo, porque temos nosa propia mesa para colocar a mercancía", explica Esther Pazos, que non pasa por alto que o traslado líbraas de traballar ao frío ou baixo a choiva. "Esta mañá cando chegamos facía muchísimo frío. E aquí dentro estamos resgardadas", recoñece a vendedora.

    As vendedoras de verdura que acoden á praza todos os días traballan desde onte na zona central do mercado. Este colectivo protagonizó o luns un enfrontamento verbal coa concejala de Mercados, pois teme ao estar dentro do edificio as que só acoden a vender os martes e sábados poidan diminuír as súas vendas. Con todo, onte o tránsito de clientes era constante por todas as instalacións.

    Mentres unha multitude de clientes non daba tregua aos postos do piso inferior do mercado, no de arriba dous continuaban abertos. Trátase dunha tenda de produtos ecolóxicos e dunha panadería, que polo momento preferiron quedarse onde estaban. As condicións que se lles ofrecían no á renovada non satisfán a estes placeiros, que optaron por permanecer nas súas antigas ubicaciones en lugar de trasladarse a un mesado abaixo.

    "Haberá que esperar a ver que pasa. Obviamente, si vemos que as vendas reséntense, haberá que pensar en moverse. Pero por agora creo que é preferible confiar na fidelidade dos clientes, porque estes postos son máis amplos e trabállase con moita máis comodidade", explica Carmen Pazos detrás do mostrador da súa tenda de produtos ecolóxicos.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

     

  • 11 Xaneiro, 2012
    Unha clienta habitual do casco histórico gaña o coche da campaña de Nadal

    É santiaguesa e o boleto que lle permitiu facerse co vehículo doado polo concesionario Renault Caeiro para a campaña de dinamización do comercio na zona vella da capital galega recibiuno por unha compra na pastelería Ébano

    O premio principal da campaña navideña do comercio do casco histórico recaeu nunha clienta habitual dos establecementos da zona vella, Margarita López Walliser. É santiaguesa e o boleto que lle permitiu facerse co vehículo doado polo concesionario Renault Caeiro para a campaña de dinamización do comercio na zona vella da capital galega recibiuno por unha compra na pastelería Ébano, un establecemento situado na céntrica rúa do Vilar.

    En total foron máis de douscentos mil os boletos que participaron no sorteo final, que pon o broche de ouro a unha serie de actividades organizadas polo centro comercial aberto Compostela Monumental co obxectivo de recoñecer e premiar aos seus clientes, estimulando as compras durante unha das principais campañas de vendas do ano.

    A directora xeral de Comercio da Xunta, Nava Castro, foi a man inocente encargada de extraer, de entre todos os boletos participantes, o ganador. O sorteo levouse a cabo en Porta Faxeira, o lugar onde durante toda a campaña navideña estivo exposto o vehículo que agora será para a ganadora da promoción. Margarita López Walliser recibía a noticia por teléfono, de boca do presidente da agrupación de comerciantes do casco histórico, José Manuel Belo, minutos logo das doce do mediodía. Belo e Nava Castro estiveron acompañados polos concelleiros Reyes Leis, de Promoción Económica; María Pardo, responsable de Casco Histórico, e Francisco Noya, edil de Relacións Institucionais, así como por Manuel Caeiro, presidente de Reanault e Dacia Caeiro. O sorteo levouse a cabo en presenza do notario Carlos da Torre.

    Coa entrega do premio principal ponse fin á campaña navideña do comercio no casco histórico da capital galega, coa maioría dos establecementos que o compoñen xa plenamente embarcados noutro dos principais acontecementos do ano, rebáixalas de xaneiro, que se iniciaban o pasado día 7 e que duran oficialmente ata o 7 de abril.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 11 Xaneiro, 2012
    Os comerciantes de Cotobade convocan asemblea para elexir nova directiva

    A asociación de comerciantes de Cotobade informa que o vindeiro venres, día 13, terá lugar unha asemblea na que se tratará o cambio de directiva. Será no Multiusos de Carballedo a partir das 20,30 horas.

    Ata o momento presentouse unha candidatura encabezada por Manuel Moreira. Aqueles socios que desexen presentar novas candidaturas deberán facelo antes do venres tras poñerse en contacto coa asociación.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Pontevedra)

  • 11 Xaneiro, 2012
    Mesa de Comercio Local en Agolada

    O próximo día 17, ás 13 horas constituirase en Agolada a Mesa Local de Comercio. Para levar a cabo este trámite desprazarase ao consistorio da localidade, onde se celebrará o acto, o xefe territorial da Consellería de Economía e Industria en Pontevedra, Ignacio Rial Santomé. A mesa integrarana ademais representantes da Administración Local, unha representante dos comerciantes do municipio e outra dunha asociación de mulleres rurales e familias de Agolada. Trala constitución da mesa queda pendente a creación dunha asociación de comerciantes que promueva a dinamización do comercio local.

     

    Fonte: A Voz do Deza e Tabeirós

  • 11 Xaneiro, 2012
    INDITEX sobe un posto entre as 50 empresas de comercio mundial

    Inditex, O Corte Inglés e Mercadona consolídanse no top 50 do comercio mundial, segundo o estudo Global powers of retailing elaborado por Deloitte coa revista Stores.

    Tanto a cadea de supermercados como o grupo de grandes almacéns perden posicións na última edición das maiores empresas de distribución por vendas minoristas, mentres que o xigante textil galego segue escalando postos.

    En concreto, Mercadona, no posto 42, e O Corte Inglés, no 47, retroceden tres e catro posicións, respectivamente, en tanto que Inditex avanza un posto e sitúase como a empresa número 49, oito chanzos por diante do seu rival H&M (57).

    Inditex figura ademais entre as 50 empresas con maior crecemento de vendas, na posición número 45, cun ritmo anual do 13,2% en cinco anos.

    Xunto a estas tres compañías tamén se atopa entre as cen maiores do mundo o grupo Eroski, aínda que baixa do posto 81 ao 98, segundo o estudo.

    A clasificación, baseada no volume total de vendas das 250 maiores empresas no mundo durante o último exercicio, analiza a evolución do sector, as perspectivas para 2012 e posibles tendencias.

    O grupo estadounidense Wal-Mart sitúase un ano máis na primeira seguida de Carrefou, a británica Tesco, a alemá Metro e a Tbe Kroger Co.

    Fonte: El Ideal Gallego.

  • 10 Xaneiro, 2012
    Inicio de rebaixas moi esperanzador nos comercios do Ensanche

    O balance dos os primeiros días de rebaixas da maioría de asociacións de comerciantes de Santiago é moi positivo. Así, José Antonio Pérez Casas, presidente de Acotés, confirmou onte ao CORREO GALEGO “que o primeiro día de rebaixas foi moi bo. Realizamos unha enquisa entre os nosos asociados e os datos arroxaron un balance moi positivo”. Pérez Casas destacou que “o bo tempo contribuíu a estes resultados. Víase moita xente na rúa”.

    De feito, considera que se poderían mellorar as vendas do ano pasado nestas mesmas datas. Por agora, estanse cumprindo as expectativas dos comerciantes de Acotés, que esperan seguir coas vendas nos próximos días. “Os comerciantes tamén nos comentan que están vendo que moita xente selecciona estes días prendas, para comprar despois, cando baixen un pouco máis os prezos”, indica Pérez Casas.

    O responsable de Acotés destacou que “a xente empeza a entender que as rebaixas reais están no pequeno comercio. Prefiren a comodidade, e aforrarse as longas esperas dos centros comerciais”, conta.

    Desde Santiago Centro, Delmiro Prieto tamén realiza un balance positivo do arranque da tempada de rebaixas. “O primeiro día foi moi ben. Houbo moita xente na rúa e moito movemento de vendas. Sen dúbida, o bo tempo acompañou e notouse. Esas cousas sempre animan”, explicou. Prieto espera que durante esta semana a xente siga acudindo aos establecementos, aínda que de momento cre que “é pronto para dicir se se cumprirán ou non as expectativas do comercio”.

    Recalcou o feito de que en Galicia a tempada de rebaixas de inverno “é demasiado longa”. En grande superficies como o Centro Comercial Compostela o balance tamén foi moi bo.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 10 Xaneiro, 2012
    O comercio de Ribadavia e O Carballiño reparte 5.000 euros en premios

    Remataron as festas e os comerciantes de O Carballiño e Ribadavia pechan as súas campañas navideñas. Desde Establecementos Asociados do Ribeiro deron a coñecer a relación das rifas premiadas no sorteo do Neno, cun primeiro premio de 1.500 euros e outros dez de 50 euros cada un. O afortunado no primeiro caso foi o número 23678 concedido por “Camisería Paycon”.

    Os premios de 50 euros recaeron nos números 49028, do comercio “Asesavie”, 35737 en “Mini Super Mary”,  23301 en “Novidades O Mario”, 08658 en “Moncho Fotógrafo”, 25806 entregado en “Gestima Parking”, 14180 en “Estudio Arte”, 21224 por “Gestoría Valeiras”, 11449 en “Droguería Miguélez”, 28667 en “Librería Mafranch” e o número 33648 entregado en “Pescados Dabarca”.

    No Centro Comercial Aberto de O Carballiño o premio maior, de 1.500 euros, recaeu no número 71208, entregado por “Muebles Bravo”, e o segundo de 900 euros no 92225, do comercio “Escalena”. Tamén se entregarán 12 premios de 50 euros cada un que recaeron nos números 01457, entregado por “Novedades El Rosal”, 52558 por “Calzados Fernández Bello”, o 58811 polo Estanco nº 5, o número 13527 por “Pinturas Orcellón”, o 83221 en “Calzados Pérez”.

    Tamén o 00260 en “Lamargha”, 86921 en “Mercería Feradri” 81376 en “Duende”, 09795 en “O Super 100”, 88690 en “Florería Arual”, o 99613 en “Ebano” e o número 75168 entregado en “Hipercalzados”.

    Fonte: Faro de Vigo.

  • 10 Xaneiro, 2012
    Algúns comercios esgotan existencias ante a afluencia masiva das rebaixas

    A apertura das tendas en domingo ateigou as rúas do centro. O presidente do CCA lamenta que algúns locais non abrisen: “Despois que non digan que non venden”.

    A marea de clientes que o sábado abarrotou os comercios da cidade na primeira xornada de rebaixas volveu inundar onte as tendas que abriron as súas portas pese a ser domingo.

    Trátase precisamente do primeiro domingo do ano que abre o comercio e o último da campaña de inverno, que ademáis absorbe as cantidades que os consumidores gardaron en Nadal como reserva para investir en descontos.

    A afluencia masiva de clientes levantou a moral do comercio local, esmagada pola crise e a contención do gasto. Algúns ata se mostraban onte asombrados e desbordados pola demanda de produtos rebaixados, tanta que algúns clientes constataron que en determinados artigos esgotáronse as existencias en tan só dúas xornadas de rebaixas.

    Á pechadura dos comercios, centenares de clientes aínda rebuscaban nos estantes para regresar a casa cargados de bolsas. A hostelería tamén se beneficiou onte do tirón das rebaixas, ante o ambiente de festa que se creou nas rúas.

    A apertura de establecementos foi xeral onte en tendas de moda das grandes distribuidoras e na maioría de comercios de Santo Domingo e Paseo, aínda que algúns locais destas rúas e a súa contorna permaneceron pechados. O presidente do Centro Comercial Aberto, Emilio González, lamentou que algunhas tendas estivesen pechadas "coas rúas cheas de xente comprando". Neste sentido criticou que algúns comerciantes se queixen da escaseza de vendas "e despois pechen nun día que se sabía polo que pasou o sábado que ía ser de vendas". González sinala que "en momentos como este hai que redoblar o esforzo, pero si non o fan, despois que non se queixen".

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Ourense)

  • 10 Xaneiro, 2012
    A Estrada: A montaxe da nave provisional para praceiros e a derriba da fonte iniciaranse a finais de semana

    Persoal municipal empezará hoxe a construír a rede de saneamento da nave na Praza do Mercado

    Os traballos de demolición da fonte existente na Praza do Mercado e a montaxe da nave provisional para os praceiros iniciaranse previsiblemente a finais desta semana ou, como máximo, a principios da próxima. Tamén se iniciará por esas mesmas datas o traslado do kiosco para en fronte da cafetería Pial. Así se desprende das previsións coas que traballa o goberno local da Estrada, que tamén proxecta enviar hoxe mesmo á brigada de obras do Concello a iniciar os traballos previos á instalación da nave provisional neste céntrico ámbito.

    En concreto, prevese que hoxe mesmo os operarios municipais empecen a cortar o pavimento da Praza do Mercado naquelas zonas polas que pasarán as canalizacións do saneamento da futura nave provisional. Logo, os traballadores do Concello encargaranse de construír os sumidoiros e, en xeral, toda a rede de saneamento para que a instalación da estrutura poida comezar canto antes.

    Á mantenta da nave, cabe recordar que lle foi adxudicada recentemente á firma estradense Sometal. Esta empresa especializada xa ten listos os compoñentes da futura nave e realizará a súa montaxe en 10 días. Cando conclúa a construción desta infraestructura, tamén comezarán a instalación das neveras, que tamén están xa dispoñibles.

    Cara á última feira de mes

    Todos estes traballos axilizaranse o máis posible baixo a pretensión de que a nova nave poida albergar moi pronto os postos fixos da Praza de Abastos así como os dos comerciantes que acoden a este recinto nas dúas citas feirales semanais do municipio, os mércores e os sábados. O obxectivo que se marca o goberno local é que a última feira de xaneiro xa poida celebrarse na nave provisional, unha vez instalados os cubículos para os postos con concesión, as cámaras frigoríficas e as bancadas para quen acoden os días de feira.

    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 10 Xaneiro, 2012
    Veiga logra a “ola” do comercio

    O actor e monologuista galego conduciu a II Gala do Comercio do Morrazo, que se celebrou en Cangas e na que actuaron o Mago Berto e Cafe Jazz Quartet

    A Federación de Comerciantes e Industriáis do Morrazo (Fecimo) acertou ao encargar ao actor, humorista e monologuista galego Javier Veiga, a condución da II Gala do Comercio de O Morrazo na que demostrou enxeño e táboas para conducir ás case 400 persoas asistentes que gozaron de dúas horas de espectáculo, ata se levantaron nunha ola. A gala, que rota ano a ano por cada concello, celebrouse nesta ocasión no Auditorio de Cangas. Entregáronse os cinco cheques de 150 euros cada un e os 4 de 250, sorteáronse os tres premios de 3.000 euros, un por cada localidade, e outros dúas sorpresa entre os 348 asistentes, de 50 e 100 euros

    Medio de O Grove, medio de Cangas, "por un amigo do meu pai". Desde o primeiro momento e malgastando este tipo de humor con grandes dotes de comunicador, o actor Javier Veiga meteuse no peto ao público de O Morrazo que encheu o auditorio de Cangas na II edición da Gala do Comercio a cal conduciu e na que tamén actuaron o Mago Berto, de Moaña; e o Café Jazz Quartet. A gala foi organizada por Fecimo, unhas siglas que Veiga definiu ben sobre o escenario: "Felices porque esto de la crisis nos importe menos, ¡O carallo!". De feito dixo que no medio da crise aí estaba Fecimo para entregar premios en metálico e algún de consolación "dos que vibra".

    O monologuista, enfundado no seu traxe de diario, repetiu en varias ocasións que lle pediron facer humor branco, do que non molesta a ninguén, pero non se mordeu a lingua, e en ton inxenuo non deixou títeres con cabeza, nin a Urdangarín, ao que aludiu. Fixo chistes co sexo "agora que está tan de moda o medo ás tetas, a xenofobia", chanceou coas anorexias en tempos de Franco "adictas ao Réxime", as mulleres indignadas, tamén aludiu en varias ocasións ao Celta e baixou a Castelao ao que atribuíu a frase de que "isto dos premios é como facer o sexo en grupo, o importante é participar".

    Trala primeira actuación de Café Jazz Quartet, integrado por músicos do panorama galego e portugués, como André Fernandes (guitarra), Xan Campos (guitarra), Demian Cabaud (contrabajo) e Iago Fernández (batería), procedeuse á entrega dos 5 cheques de 100 euros e os 4 de 250 a mans dos propietarios dos establecementos nos que os clientes realizaron as compras ganadoras.

    Veiga deu a substitución despois ao Mago Berto, que tras ofrecer varios trucos de maxia, para os que subiu ao escenario ao concelleiro de Cultura de Cangas, José Antonio Gestido, entre outras persoas, procedeu ao sorteo dos tres grandes premios de 3.000 euros, un por cada localidade de Cangas, Moaña e Bueu. Tres pícaros escolleitos polo mago entre o público pulsaron o botón do sorteo por ordenador no que resultaron os códigos electrónicos ganadores, un por cada concello e con outro suplente. No caso de Bueu o código ganador é TR7EWGD, entregado en Papelín Decoración e o suplente D2XWVKJ. En Cangas resultou ganador o código QKKAPH7, entregado na Barbaría Alberto e como suplente o 7HS4O teu3. En Moaña o boleto ganador foi entregado no establecemento Chévere co código 6T5MX5M e o suplente P4RG2WS.

    O premio sorpresa da gala reservouse para o final co sorteo de dous cheques de 50 e 100 euros entre as 348 acodes asistentes ao evento.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Morrazo)


  • Páxina 65 de 85

  • Mostrando do 1281 ao 1300 dun total de 1686 rexistros