Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 09 Xaneiro, 2012
    A segunda fase de “Presume de Praceiro” empeza hoxe en Ribadeo e Viveiro

    A segunda fase da campaña “Este ano Presume tamén de Praceiro e Praceira” da Consellería  de Economía e Industria iníciase hoxe nas prazas de abastos de Ribadeo e Viveiro. A promoción durará ata o día 20.

    O obxectivo desta iniciativa é incentivar o consumo de produtos frescos durante estas datas. A primeira parte da campaña desenvolveuse entre os días 12 e 23 de decembro pasados. Os clientes de ambos mercados puideron votar aos seus vendedores preferidos, o que lles dá dereito a participar en sorteos de bonos de compra.

    A consellería destaca que estes mercados desenvolven “unha venda moderna, con servizos, diversidade e excelencia capaz de unir a tradición de compra ao tempo que se dá resposta ás novas necesidades dos consumidores”. Ademais, resalta que son un escaparate dos produtos galegos.

    A Xunta trata con esta iniciativa de reactivar o pequeno comercio nas distintas localidades da comunidade.

    Fonte: El Progreso.

  • 09 Xaneiro, 2012
    As rebaixas xeran ingresos extra e converten as rúas nunha festa

    A hostelería tamén sae beneficiada

    O primeiro domingo de rebaixas, caracterizado pola ausencia de choivas e unha temperatura aceptable, aínda que fresca, serviu para encher de xente as rúas de diferentes vilas da comarca, e especialmente as de Vilagarcía de Arousa.

    A gran cantidade de cidadáns que entraban e saían dos comercios, ou que sencillamente daban longos paseos polo centro urbano, deron ás rúas unha imaxe de festa, o cal serviu para xerar beneficios extra, sobre todo no sector hostaleiro.

    Numerosos restaurantes, bares e cafeterías beneficiáronse onte do tirón das rebaixas. Tal é así que ata establecementos que os domingos adoitan permanecer pechados, ou que traballan baixo mínimos, nesta ocasión estiveron a lume de biqueira de clientes, sobre todo en momentos puntuales como a "sesión vermú", o xantar ou a "hora do café".

    No caso concreto de Vilagarcía, o bullicio era constante en zonas peatonales como a praza de Galicia, a rúa A Baldosa, O Castro, A Mariña e a contorna do centro comercial, pero tamén na zona portuaria, posto que moitas familias aproveitaron a xornada dominical de rebaixas para acudir ao cine ou a un establecemento como McDonalds, no que de novo rexistráronse importantes colas debido á gran cantidade de xente que quería entrar, sobre todo novas.

    Aínda por riba, a celebración de campionatos deportivos, festivales ou eventos de todo tipo en diferentes puntos da comarca contribuíu a animar o ambiente na vila, e no caso de Vilagarcía serviu para encher tamén bares de tapas e asadores.

    Ese gran ambiente que se respiraba nas rúas da cidade continuaba ata un par de horas despois de que se puxese o sol, malia que a temperatura xa baixara considerablemente.

    En canto aos principais protagonistas das rebaixas, os comercios, hai que indicar que onte presentaron unha excelente entrada, e sen dúbida fixeron boas caixas. Por momentos enchéronse non só as grandes cadeas ou franquicias nacionais e internacionais, senón tamén negocios familiares que decidiron abrir as súas portas e se beneficiarion do tirón.

    Hai que precisar que ademais da influencia das rebaixas fíxose notar o bo tempo reinante, que animou a moitos a gozar de paseos como o da Concha-Compostela, o de O Carreirón ou o da Lanzada.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 08 Xaneiro, 2012
    Betanzos: A asociación de empresarios sortea un soldo de 300 euros durante seis meses

    A asociación de empresarios de Betanzos Acebe celebrará mañá o sorteo ante notario dun soldo de 300 euros ao mes durante seis meses. Con este premio, os comerciantes queren premiar a fidelidade dos seus clientes.

    A iniciativa enmárcase dentro da  campaña navideña e no bombo entrarán os 200.000 boletos que repartiron os minoristas aos seus clientes entre o 12 e o 31 de decembro nos establecementos socios.

    Ademais, como sinalan desde a entidade, entre todas estas papeletas extraerase ao número gañador así como outras tres rifas de reserva.

    O resultado deste sorteo publicarase o mesmo día na páxina web da asociación:  www.comerciodebetanzos.com.  A partir dese momento, tanto o posuidor do boleto gañador como os donos das papeletas de reserva deberán poñerse en contacto con Acebe nun prazo de quince días para reclamar o premio.

    Fonte: Diario de Bergantiños

  • 05 Xaneiro, 2012
    A Xunta intensifica o control das ofertas e descontos previos as rebaixas de xaneiro

    A Consellería de Economía e Industria intensifica o control das ofertas e descontos en establecementos comerciais antes das rebaixas, para velar polo cumprimento da Lei de Comercio en materia de promocións para garantir así a protección dos consumidores e evitar  prácticas desleales. Esixe que as campañas de promoción que se realicen durante o mes anterior sexan comunicadas á administración e impide que os artigos promocionados neste período poidan ser vendidos posteriormente en rebaixas.

    140 controis

    Dentro da campaña de inspección de promocións de inverno xa se realizaron máis de 140 controis en establecementos das principais cidades e vilas, seleccionadas aleatoriamente, por parte do novo corpo de inspectores de comercio.

    Unha vez comezada a campaña de rebaixas, unha actividade voluntaria por parte dos comerciantes, cada tenda deberá exhibir nun lugar visible as datas seleccionadas para o seu desenvolvemento: deberá ser entre unha semana e dous meses, desde o 7 de xaneiro ao 7 de abril, sinalaban onte desde a consellería. Durante este período de rebaixas deben ser admitidos os mesmos medios de pago que durante o resto do ano, e deben estar indicados de forma visible na zona da caixa.

    Fonte: A Voz de Deza e Tabeirós.

  • 05 Xaneiro, 2012
    O comercio inicia as rebaixas de inverno o vindeiro sábado

    As tradicionais rebaixas de inverno comezarán oficialmente este sábado. A Federación Galega de Comercio estima que as vendas destas datas poderían alcanzar cifras similares ás de exercicios anteriores, aínda que a evolución das vendas durante os Nadais e os descontos aplicados desde fai semanas, prevén unhas rebaixas moderadas. Serán os sectores do textil e o calzado os que concentrarán o maior número de vendas.

    Entre as obrigacións básicas dos comercios atópase anunciar as rebaixas mediante carteis visibles, os tipos de pago admitidos, a posibilidade ou non de devolución do produto e os prazos. Non se poderán rebaixar produtos deteriorados e todas as etiquetas deben marcar o prezo anterior e o rebaixado. Este período pode durar entre unha semana e dous meses, a elección libre de cada establecemento.

    Fonte:  La Región

  • 05 Xaneiro, 2012
    O comercio espera un gasto medio de 90 euros por cliente en rebaixas para salvar un ano "crítico"

    Supón un incremento de máis de 15 euros sobre as previsións das rebaixas de verán

    Cada ourensano gastará  unha media de 85 a 90 euros nas rebaixas de inverno, o que supón un aumento que esperan axude a paliar as vendas dun ano cualificado como "crítico" polo comercio local e brinde un balón de osíxeno aos 7.000 establecementos que ten o sector terciario na provincia e que prevén facer rebaixas de ata un 70% nalgúns produtos textiles de tempada.

    A Federación Provincial de Comercio de Ourense fixara nuns 70 euros o gasto medio previsto nas rebaixas de verán en Ourense, polo que se ve con optimismo este incremento das previsións nas rebaixas de inverno, coas que o comercio local espera paliar un parón das vendas, marcado por un groso de usuarios que decidiron conxelar as súas vendas en textil e moda, á espera da chegada das rebaixas.

    Ademais, segundo os comerciantes, a climatología suave con temperaturas cálidas durante todo o outono, e un novo repunte do termómetro nas épocas de Nadal e Reis, propiciou tamén que se freou a venda de pezas de moda propias do inverno.

    Boas expectativas

    Pola súa banda a Federación de Usuarios e Consumidores Independentes, FUCI, elaborou tamén un estudo do gasto medio previsto estes días polos galegos, que se situará nunha media de 84 euros, coincidente coas previsións do comercio local, investimento que se dedicará no 78% dos casos a adquirir artigos textiles

    Mentres tanto un 11% dos consumidores destinarán segundo as previsións esta época de rebaixas a renovar os seus complementos, e un 6% aproveitarán as rebaixas que aplican os comercios especializados en novas tecnoloxías.

    Son as primeiras rebaixas de inverno rexidas pola Lei de Comercio Interior de Galicia, que prohibe rebaixas anticipadas e camufladas baixo o epígrafe de "promocións especiais". Isto non se conseguiu pese ás advertencias do presidente da Federación Provincial de Comercio, Aurelio Gómez Villar que chegou a pedir á Xunta a presenza de inspectores, ante a sospeita, finalmente confirmada de que que non se ían a respectar os pormenores dunha lei, pese a que fixa sancións de ata 50.000 euros aos infractores que se adianten ao calendario oficial.

    De feitos desde fai semanas proliferan os carteis de rebaixas especiais e descontos, algúns en firmas de deseño que non realizaran xamais estas promocións antes das rebaixas, para aproveitar o tirón de vendas navideñas.

    Mentras tanto áreas como Ourense Centro, o Centro Comercial Aberto, que aglutina os establecementos da zonas máis céntricas de Ourense e que aglutinan ao groso de comercios da cidade, continúa con actividades para animar o consumo no comercio local, como a entrega de entradas de cine infantil entre os seus clientes, que se están proxectando logo na asociación de veciños do Parque de San Lázaro. Son reclamos para animar un ano "crítico" afirman.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Ourense)

  • 04 Xaneiro, 2012
    Economía e Industria impulsa en Caldas de Reis un proxecto piloto para dinamizar as prazas de abastos
    • O mercado desta localidade conta cun punto de información interactivo no que se poden consultar receitas para elaborar cos produtos que están á venda e menús saudables, así como información turística da localidade

     

    • No Grove, Portonovo, Bueu e O Porriño está tamén en marcha esta iniciativa, que ten entre os seus obxectivos atraer á xente máis nova ás prazas

    A directora xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, Nava Castro, presentou  en Caldas de Reis un proxecto piloto que ten por obxectivo contribuír á modernización das prazas de abastos e sumar aos seus usuarios á xente máis nova, e que consiste na instalación de puntos de información interactivos en cinco mercados de abastos da provincia. Ademais de Caldas, esta iniciativa está en marcha nos mercados de O Grove, Portonovo, Bueu e O Porriño.

    Nestes dispositivos pódese consultar información sobre os produtos que están á venda en cada un dos mercados, suxestións de receitas para elaborar con eles e os servizos existentes na propia praza; así como información turística da zona e menús saudables elaborados pola Consellería de Sanidade.

    A iniciativa enmárcase na aposta de Economía e Industria por revitalizar e dinamizar os mercados municipais, para convertelos en puntos de referencia para a compra de produtos frescos e de calidade, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia. Dentro desta estratexia integral de apoio aos mercados galegos que está desenvolvendo o departamento que dirixe Javier Guerra inclúense, ademais dunha convocatoria de axudas para apoiar a dinamización da actividade e a modernización das prazas de abastos, iniciativas como a posta en marcha da campaña “Este inverno presume de praceiro”, orientada á recuperación da imaxe dos mercados; a liña de axudas aos Concellos destinada á remodelación dos mercados, ou o Portal do comerciante, con presenza nas redes sociais.

    Fonte: Asturgalicia.net

  • 04 Xaneiro, 2012
    O Concello autoriza a actividade de 193 vendedores este ano no mercadillo de Baltar

    Son 156 os postos de venda ambulante, a maioría do sector textil, que poden instalarse neste recinto os luns e xoves

    O mercadillo de Baltar celébrase os luns e os xovesA xunta local de Goberno aprobou na súa última reunión a proposta do concelleiro de Economía, Comercio e Emprego referente ás autorizacións para os postos que se instalan en Baltar (Adina) con motivo da celebración do tradicional mercadillo. Así, son un total de 156 os puntos de venda ambulante que integran esta feira, que se desenvolve os luns e os xoves de 9.00 a 15.00 horas.

    Nesta ocasión, 193 vendedores obtiveron o permiso municipal ao cumprir os requisitos mínimos esixidos para iso, como son estar dado de alta no Imposto sobre Actividades Económicas e contar co carné de comerciante ambulante.

    Ademais, os profesionais deben estar dados de alta na Seguridade Social, gozar do oportuno permiso de residencia e traballo por conta propia en caso de non ter nacionalidade española e estar ao corrente do pago das taxas municipais requiridas para poder desenvolver a actividade de venda ambulante.

    Sector textil

    Na actualidade a maioría dos comerciantes ambulantes que se dan cita en Baltar pertencen ao sector textil, sendo máis dun centenar os vendedores de roupa de fogar, infantil, de señora, de cabaleiro e lencería, entre outros.

    Neste recinto tamén se poden atopar outros produtos como bolsos e complementos, bisutería e calzado e artigos de alimentación como froitas e hortalizas, queixos, churros, pan e embutidos.

    Os mobles de madeira, o menaxe, as cerámicas e as alfombras completan o abano de opcións ofrecidas aos usuarios do mercadillo.

    Desde o departamento de Mercados recórdase aos beneficiarios destes postos que deben selar na casa consistorial as tarxetas municipais de autorización de venda ambulante para o presente ano.

    Taxa

    A taxa aprobada para o 2012 para os postos do mercadillo ascenderá a 3,48 euros por metro lineal ao mes para aqueles que participen na feira un día á semana e de 6,96 euros para os que traballen tanto os luns como os xoves.

    Pola súa banda, a Administración local autorizou a 21 persoas a instalar os seus postos de venda ambulante no Mercadillo da parroquia de Vilalonga, que se celebra os martes na estrada que conduce á igrexa, así como no vial que leva ao novo campo de fútbol, en O Revel, desde as 9.30 ás 14.00 horas.

    Tipos de produtos

    Do mesmo xeito que en Baltar, nesta feira están representados diversos sectores como o textil ou o da alimentación ofrecendo a posibilidade de adquirir neste enclave tanto bacalao, como embutidos, froitas e hortalizas, pastelería, entre outros.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 04 Xaneiro, 2012
    Vantaxes financeiras para os comercios guardeses

    A asociación asinou un convenio con Novacaixagalicia Banco

    Paola Latas, a la izquierda, con la presidenta de los empresarios guardeses, Carmen García BragaA presidenta da Asociación de Empresarios da Garda (Acigu C.C.A.), Carmen María García Braga, e a directora de Zona Miñor/Baixomiño de Novacaixagalicia Banco SA, Paola Latas Navaza, asinaron un convenio de colaboración polo cal a entidade financeira aplicará unhas condicións financeiras especiais aos comercios e empresas asociadas en canto a préstamos persoais e hipotecarios, pólizas de crédito, avales, desconto de papel, créditos para a venda, así como medios de pago TPV e Tarxetas. Todas elas poden ser consultadas nas instalacións de ACIGU ou na propia entidade financeira.

    Por outra banda, Novacaixagalicia Banco e Acigu C.C.A. acordaron promover a difusión de fórmulas de previsión social, como plans de emprego, plans asociados e plans individuais.

    Acigu C.C.A. é unha organización que ten entre os seus obxectivos prioritarios a promoción da actividade do pequeno comercio, dinamizando o tecido produtivo no seu ámbito de influencia. Novacaixagalicia Banco, pola súa banda, como entidade referente en Galicia, busca desde os seus ámbitos financeiro e social apoiar o desenvolvemento de Galicia e, neste sentido, realiza unha importante actividade económica e social que ten como obxectivo prioritario o apoio aos proxectos e iniciativas que impulsen o crecemento dos sectores produtivos galegos. Por iso as dúas entidades decidiron axuntar esforzos e impulsar ás empresas asociadas.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 04 Xaneiro, 2012
    Comerciantes contra a “lei de apertura salvaxe”

    A Comunidade de Madrid chámaa “Lei de Dinamización do Comercio”. Os comerciantes, “Lei de Apertura Salvaxe”. E por iso non queren que o goberno de Aguirre aprobe a lei que permitirá abrir 24 horas os 365 días do ano as tendas. Para eles,  pódense destruír 20.000 empregos, pecharse 10.000 comercios minoristas e perderse 100 millóns de euros de ingresos para as arcas públicas.

    Onte mostraron o seu rexeitamento un centenar de pequenas asociacións de comercio minorista madrileño, que representan ao 90% das tendas da rexión. Salvador Santos Campano, o presidente da Confederación de Empresarios de Comercio Minorista, Autónomos e Servizos da Comunidade de Madrid (Cecoma), presentou os motivos contra esta lei.

    Ou, polo menos, para que non se aprobe de momento, senón que se prorrogue a través dunha moratoria de 10 anos. O tempo suficiente, argumentan, para que poidan adaptar os seus negocios e os seus convenios laborais a esta liberalización absoluta de horarios.

    Unha empresaria que onte acudiu á rolda de prensa suscitouno claro: “Supoñamos que quero abrir todos os días e ampliar o meu horario á hora comer. Podería facelo cos empregados que teño agora? Podo dicirlles que traballen a unhas horas distintas á actuais?, e a resposta foi que non, que sen cambiar o convenio laboral en moitos casos sería imposible.

    Coa petición da moratoria os comerciantes tamén son pesimistas, “porque a presidenta está moi convencida de que esta medida é boa, non escoita os argumentos que se presentan en contra”, como recoñeceu onte José Luís Molina, un dos vicepresidentes de Cecoma.

    Aguirre cre, segundo algúns próximos a ela, que con esta medida as tendas madrileñas poderían achegarse ao modelo de grandes cidades como Nova York, onde é posible cortarse o pelo ou comprar uns pantalóns ás tres da mañá. Pero os empresarios non o ven así en absoluto, “Este tema non trata da liberdade de horarios. Eses están moi establecidos e parece difícil que alguén abra a súa tenda de madrugada, cando non vai ter clientes. O problema é que permitirá abrir todos os domingos e festivos, e as beneficiadas serían só as grandes superficies”, explicaba onte outro vicepresidente de Cecoma.

    Os empresarios creen que as compras desprazaranse a moitos días festivos, limitando así a capacidade de elección dos clientes. Desde onte, Cecoma empezou a repartir carteis co lema “Stop 365 días abertos” e follas para recoller firmas nas tendas de Madrid. Ao finalizar a campaña levarán as firmas recompiladas á Consellería de Economía.

    O Goberno da Comunidade rexeita de plano a opción de aplicar unha moratoria, co argumento de que supoñería un prexuízo para os parados e para os emprendedores, informa Efe. A viceconselleira de Economía, Eva Piera, dixo aos membros de Cecoma  que xa tiveran tempo de adaptar os seus comercios á nova situación.

    Por que se negan os Empresarios?

    Resumo do decálogo lido onte:

    1. “O comercio de proximidade crea o 80% de emprego do sector”
    2. “Cada posto de traballo creado destruirá outros catro”
    3. “As vendas desprazaranse ás grandes superficies”
    4. “Limitarase a capacidade de elección do consumidor”
    5. “Produciranse máis pechaduras de establecementos comerciais”
    6. “Non beneficiará ao turismo, porque as zonas turísticas xa teñen liberdade de horarios”
    7. “Incrementaríase a economía mergullada”
    8. “Esta medida só beneficia ás grandes superficies”
    9. “Para saír da crise son necesarias outras medidas”
    10. “Os nosos traballadores e familias tamén teñen dereito a conciliar a vida laboral e familiar”.

    Fonte: O Mundo

  • 03 Xaneiro, 2012
    Os comerciantes do Calvario crean unha páxina web para recoller a memoria histórica do barrio

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios do Calvario (Aceca) inauguran hoxe a páxina web www.barriodelcalvario.org na que reúnen todo o material que está nas súas mans sobre a memoria histórica do barrio. O obxectivo é que todo aquel que estea interesado poida subir as súas fotos, contar as súas historias, participar nos foros ou ver os vídeos colgados na dirección electrónica co que poderán formar parte activa da historia do Calvario. Esta iniciativa dá continuidade á publicación do libro “Calvario, o meu barrio”, no que Aceca recolle os cambios da zona a través de fotografías antigas aportadas por veciños e comerciantes. A web inclúe así non só as imaxes integradas no volume, senón tamén todo o material recibido posteriormente  á súa edición. Deste xeito, a páxina quere continuar co labor de recuperación da memoria histórica do barrio vigués.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 03 Xaneiro, 2012
    Comercio impulsa a dinamización da Praza de Moaña

    Nava Castro resalta o obxectivo de consolidar as prazas como unha rede de centros de venda de produtos frescos.

    A Consellería de Economía e Industria pon en valor o traballo dos praceiros do Mercado de Moaña coa campaña “Este Inverno Presume de Praceiro/a”, deseñada pola Dirección Xeral de Comercio para favorecer a dinamización do consumo nas prazas de abastos galegas.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, participou no primeiro sorteo e na entrega de premios desta campaña na Praza de Abastos de Moaña, no que se entregaron bonos para consumir no propio mercado.

    Durante esta campaña os clientes de 102 mercados, a práctica totalidade dos existentes en Galicia, escollen ao seu praceiro favorito e participan en sorteos de bonos de compra para consumir na propia praza.

    Tal e como asegurou a directora xeral de Comercio, Nava Castro, o apoio aos mercados e ás prazas de abastos é un dos obxectivos estratéxicos recolleitos no Plan Ágora, Agora Re-comercia, de reactivación e modernización do pequeno comercio posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria.

    “O obxectivo é consolidar as prazas de abastos como unha rede de centros líderes na venda do produto fresco e perecedoiro, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia capaz de unir a tradición de compra ao tempo que se dá resposta ás novas necesidades dos consumidores”, explicou Castro na súa recente visita a Moaña.

    Durante a campaña, os clientes reciben por cada compra unha papeleta para votar polo seu praceiro favorito. Entre todas as votacións recibidas celebraránse dous sorteos, nos que se extraerán tres papeletas que resultarán premiadas con 75, 50 e 25 euros en bonos para consumir na propia praza.

    O mellor praceiro ou praceira de cada mercado sairá do reconto de todos os votos recibidos, e os elixidos serán recoñecidos e homenaxeados públicamente nun acto oficial.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 03 Xaneiro, 2012
    Poemas de Celso Emilio encherán os escaparates

    Os comercios de Celanova ensinan a súa obra no ano do centenario

    Este mércores, ás 12,00 horas, inaugúrase o proxecto 'Cen anos, cen comercios, cen poemas', organizado pola Fundación Curros Enríquez e o Concello de Celanova, en colaboración coa Secretaría Xeral de Política Lingüística, a Dirección Xeral de Comercio e a Dirección Xeral de Libros, Bibliotecas e Arquivos. O proxecto, concibido para conmemorar a celebración este ano do centenario do autor, contempla a colocación nos escaparates de 100 comercios da vila doutros tantos poemas de Celso Emilio.

    Durante o acto de presentación, que contará coa presenza do alcalde de Celanova, Antonio Mouriño; o director xeral do Libro, Francisco López Rodríguez; o secretario xeral de Política Lingüística, Anxo Lorenzo; e o vicepresidente do Parlamento galego, José Manuel Baltar, leranse poemas do homenaxeado e percorrerase a vila para visitar os establecementos adscritos á idea.

    Ao longo dos próximos meses, os grupos de escolares que visiten a vila poderán competir nunha particular 'procura do tesouro', consistente 'en atopar cinco poemas, entre os 100 repartidos polos comercios de Celanova', explica Paula Conde, encargada da Casa dos Poetas. O obxectivo final do proxecto é 'promocionar o comercio local dunha forma lúdica', á vez que se dá a coñecer a obra de Celso Emilio -que con esta iniciativa sae á rúa-de forma amena.

    Fonte: La Región

  • 03 Xaneiro, 2012
    Economía e Industria activa unha campaña de protección aos consumidores na compravenda de metais preciosos e nas casas de empeños
    • Instituto Galego de Consumo inspeccionará unha mostra do 50% dos establecementos de compravenda e casas de empeño que existen en Galicia
    • IGC no marco destas actuacións comprobará as balanzas de precisión que se utilizan nestes locais, controlará a información que se aporta ao consumidor e confirmará a autenticidade das pezas
    • As autoridades de consumo solicitarán a colaboración das forzas de seguridade, tanto Policía Nacional como Autonómica, e trasladaranlles a información detectada sobre actividades que poidan resultar fraudulentas
    • A Consellería levará a cabo as actuacións de control nos dous primeiros trimestres do ano 2012

    A Consellería de Economía e Industria pon en marcha unha campaña de protección aos consumidores nas operacións de compra-venda de metais preciosos e nas casas de empeño deste tipo de produtos. A presidenta do Instituto Galego de Consumo, Nava Castro, anunciou hoxe que a Consellería vai levar a cabo unha serie de actuacións de control, nos dous primeiros trimestres do 2012.

    O obxectivo desta iniciativa é coñecer a situación do sector, corrixir situacións de falta de cumprimento e informar das obrigas existentes en relación cos dereitos dos consumidores e usuarios. Neste sentido, a presidenta do IGC lembrou que, en moitas ocasións, os clientes deste tipo de establecementos son consumidores que están a atravesar momentos de dificultade económica, de xeito que cómpre elevar o seu nivel de protección.

    As inspeccións faranse nunha mostra do 50% dos establecementos de compravenda e casas de empeño que existen en Galicia e para o axeitado desenvolvemento destas actuacións as autoridades de consumo solicitarán a colaboración doutros órganos que poidan ter competencias e implicacións na materia, sobre todo das forzas de seguridade, tanto Policía Nacional como Autonómica. Ademais, o IGC solicitará colaboración ao Laboratorio de Metroloxía de Galicia xa que parte das inspeccións consistirán na comprobación das balanzas de precisión que se utilizan nestes locais.

    Nestas actuacións tamén se vixiará o uso fraudulento de logos oficiais da Comunidade Autónoma ou dos seus organismos, comprobando que todas as pezas estean marcadas cun punzado (logo ou sinal) que certifica cal é o seu material, para evitar fraudes con pezas sen marcar ou con punzados dubidosos.

    Ademais, desde o IGC trasladarase a información recadada sobre feitos que poidan constituír un delicto ás Direccións Xerais da Policía e da Garda Civil, de xeito que se terá en conta a documentación que precisa a orixe das mercadorías para evitar, por exemplo, que se poñen á venda pezas roubadas.

    Por outra banda, estas inspeccións terán moi en conta a información que se lle fai chegar aos consumidores como a publicidade sobre o prezo dos metais ou sobre a existencia de follas de reclamación.

    Fonte: Xunta de Galicia

    Máis información
  • 02 Xaneiro, 2012
    A Xunta leva a campaña de promoción dos mercados municipais ata Curtis

    A Dirección Xeral de Comercio, coa colaboración do goberno local, promove, un ano máis, a campaña “Este Inverno Presume de Praceiro/a” no mercado municipal de Curtis.

    O obxectivo desta iniciativa, que se desenvolve en toda Galicia, pasa por dar a coñecer as prazas de abastos dos distintos municipios e, sobre todo, potenciar a súa actividade e as súas vendas.

    No primeiro sorteo, no que participaron numerosos clientes, resultaron ganadores José Sande Castelos, cun premio de 75 euros; Lorena Caínzos Fernández, que recibirá un vale de 50 euros, e Tomás Rocha Prado, cun terceiro de 25 euros.

    O segundo sorteo celebrarase o próximo 20 de xaneiro, indican fontes locais. Os mercados de Curtis celébranse todos os días 9 e 23 de cada mes.

    Por outra banda, o consistorio curtiense ultima os preparativos do taller de risoterapia para maiores de 18 anos que terá lugar no edificio de usos múltiples de Teixeiro. Unha primeira sesión, en Curtis, reuniu a decenas de veciños da localidade.

    Fonte: El Ideal Gallego.

  • 02 Xaneiro, 2012
    ACEP pide aparcamentos transitorios en Porteliña para favorecer a rotación

    O colectivo sinala que a medida axudaría moito a fomentar a actividade comercial na zona

    A Asociación de Comerciantes  e Empresarios de Poio aposta pola creación de prazas de estacionamento transitorias en determinadas  zonas do municipio para fomentar a mobilidade e a actividade comercial.

    Segundo explicou o presidente da entidade, Anxo Moldes, a solicitude refírese sobre todo á avenida Porteliña (na parroquia de San Salvador), onde ACEP suscita que se implanten polo menos dúas prazas temporais en dirección a Pontevedra e outras dúas en dirección a Combarro.

    “A idea é que estas prazas se utilicen soamente un tempo limitado de quince minutos por cada vez, de forma que favoreza a rotación de vehículos e, así, as persoas que quixesen realizar algunha compra ou algún recado teríano moito máis fácil á hora de atopar aparcamento. Agora pérdese moito volume de negocio porque hai clientes potenciais que pasan en coche pola estrada e non paran a realizar compras aquí por non ter onde estacionar”, precisou Moldes.

    ACEP conta coa baza de que esta medida está instaurada desde fai case un ano na rúa Maceira (nas proximidades do centro de saúde de Combarro), onde existen nove prazas transitorias na marxe dereita. Tal e como engadiu o presidente da Asociación de Comerciantes e Empresarios de Poio, “logo de remodelar a señalización desa rúa e de pintar as prazas de aparcamento en batería, implantáronse nove delas transitorias para facilitar a mobilidade.

    O resultado foi moi positivo e, de feito, os propietarios dos negocios da zona están moi contentos, pois este sistema está funcionando moi ben e favorece a actividade comercial”.

    A MESA DE COMERCIO. Por este motivo, esta será unha das propostas que suscitará ACEP á Mesa Local de Comercio, constituída a finais do recentemente terminado ano 2011 e da que forman parte tamén o Concello poiense e a Xunta de Galicia.

    En palabras de Anxo Moldes, “consideramos que se trata dunha formulación interesante e moi necesario en áreas como a de Porteliña, onde se concentran bastantes negocios moi variados. Se se leva a cabo e se comproba que dá os resultados esperados, sería positivo ampliar esta medida a tramos como a avenida da Barca, entre outras”.

    ACEP recorda que o sector comercial é un dos principais motores económicos do municipio e que dá emprego a un número importante de persoas.

    A crise económica está afectando notablemente ás pequenas e medianas empresas de Poio, que viron reducida a súa facturación anual. Por este motivo, a Asociación de Comerciantes e Empresarios incide en que “as Administracións deben ser conscientes que hai que aplicar medidas que favorezan a actividade comercial en Poio”.

    Fonte: Diario de Pontevedra.

  • 02 Xaneiro, 2012
    As adiantadas rebaixas lusas enchen as tendas de españois

    O inicio dos saldos e descontos no veciño Portugal tivo lugar o pasado 28 de decembro

    O inicio das rebaixas de inverno en Portugal, que comezaron o pasado 28 de decembro, e o adianto respecto de España que iso supón, fixo que nos últimos días aumentase o fluxo diario de clientes españois ás tendas do Algarve portugués. Unhas tendas que, iso si, teñen que pelexar este ano contra a crise a ambos os dous lados do Guadiana e o peaxe posto en marcha fai tres semanas, polo que a promoción das rebaixas  nos negocios altérnase con carteis que recordan aos clientes que é gratis chegar a moitos dos pobos comerciais do sur do Portugal.

    Entre os carteis de 'saldos', 'promoçoes' e 'descontos' altérnanse os que elaborou explícitamente a Asociación de Comerciantes e Servizos da Rexión do Algarve (Acral), co texto: 'clientes que, desde España, veñan a Vila Real de Santo António, non teñen que pagar calquera peaxe'. Esta localidade, precisamente, é un símbolo do tránsito diario de clientes españois desde a veciña provincia española de Huelva, como explicou en nome dos comerciantes Fernando Marcos. 'O cliente español para nós é importantísimo, non é o cen por cento pero si podemos dicir que é case o sesenta por cento', asegurou. Con todo, os problemas derivados do pago por circular por varios tramos da autopista afogaron moitas das esperanzas dos comerciantes lusos por facer mellores números en rebaixas deste ano.

    'A xente está moi mal informada da xestión do peaxe, xa que para vir aquí non se paga nada, contrariamente á información que hai na ponte, que di que hai que pagar aos 2.000 metros, e pódense percorrer 8.000 sen pagar', engadiu Marcos. En relación a rebáixalas, cunha lexislación máis flexible que en España, especificou que 'os saldos empezan o 28 de decembro, aínda que sempre empezamos máis cedo coas promocións, que supoñen unha porcentaxe de desconto similares as rebaixas, e a estas alturas do ano todos temos xa as rebaixas'.

    De todos os xeitos, a proximidade do sur de Portugal coa fronteira con Huelva fai que os comercios portugueses aumenten considerablemente as súas vendas estes días. 'Ademais agora, con internet, a xente está moi informada, e cando se inician rebaixas enseguida se decata todo o mundo, e as comunicacións son máis fáciles', afirmou.

    Fonte: La Región

  • 31 Decembro, 2011
    O comercio despediu onte o programa “Vive o centro”

    Onte chegou ao seu fin o programa organizado por un grupo de comerciantes de Ferrol –ao redor de noventa– baixo o lema “Vive o centro”, que se desenvolveu durante todos os venres do mes de decembro para xerar ambiente de lecer na cidade e animar tamén as vendas navideñas. Os establecementos participantes atrasaron nestas xornadas previas aos fins de semana de decembro a súa hora de pechadura ata as 21.30 horas, pero ademais organizáronse unha serie de actividades complementarias para dar vida ás rúas.

    A iniciativa partiu dos mesmos emprendedores que o pasado mes de outubro organizaron a exitosa Fashion Night e entre as actividades organizadas que máis chamaron a atención ao longo destas xornadas estiveron as coreografías callejeras desenvolvidas a cargo dun grupo de novas –alumnas da escola de Matilde Pedreira– que se trasladaba dunha rúa a outra da cidade a bordo dun Audi Q3 cedido polo concesionario da marca na Gándara.

    Actividades > Na xornada de onte o baile volveu ser protagonista en moitos locais da cidade, pero ademais repartíronse globos de helio elaboráronse postales navideñas con tizas e celebrouse o último gran sorteo na praza de Armas, onde simbólicamente despediuse tamén o ano 2011

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 30 Decembro, 2011
    A Xunta achega 350.000 euros a Sargadelos para a súa camapaña internacional

    O acordo ofrece a infraestrutura necesaria para a montaxe de exposicións e talleres experimentais

    A Xunta e a firma de cerámica cervense Sargadelos veñen de asinar un acordo de colaboración polo cal o ente autonómico se compromete a axudar á promoción internacional da marca e da cerámica galega en xeral, para o que destinará 354.000 euros a este proxecto.

    O Consello da Xunta ractificou o acordo adoptado por parte da Consellería de Industria e Sargadelos, cuxas primeiras accións irán dirixidas en apoiar as actividades expositivas da firma fóra da comunidade. Neste sentido cabe recordar que Sargadelos conta co 15 galerías que á súa vez funcionan como punto de distribución en exclusiva, pero o obxectivo é que a marca apareza tamén en 70 tendas multimarca repartidas entre Europa, Asia e América.

    Con esta iniciativa ofrecerase á firma a infraestrutura necesaria para a montaxe de exposicións con pezas singulares, así como mostras monográficas conxuntas e talleres experimentais de cerámica. A propia Xunta quixo destacar o labor de difusión da cultura galega que realiza Sargadelos.

    BALSEIRO.

    O deputado popular destacou que esta "é unha boa nova para a Mariña, para Cervo e para ou conxunto dous traballadores dá empresa". José Manuel Baleseiro quixo recordar tamén o apoio prestado historicamente pola Xunta a esta firma. 

    Fonte: El Progreso (Ed. A Mariña)

  • 30 Decembro, 2011
    A compra e a mellor receita ao mesmo prezo

    A praza de abastos de Bueu é unha das cinco elixidas dentro da provincia para participar nun proxecto piloto para modernizar os mercados de abastos. Dende onte conta cun dispositivo multimedia con información sobre o municipio, o edificio e os produtos que se pode encontrar o consumidor.

    A praza de abastos de Bueu é unha das cinco elixidas dentro da provincia para participar nun proxecto piloto para modernizar os mercados de abastos. Dende onte conta cun dispositivo multimedia con información sobre o municipio, o edificio e os produtos que se pode encontrar o consumidor.D.G.P. - BUEU Las persoas que se acheguen a facer a compra á praza de Bueu a partir de agora terán un pouco máis doado a degustación e o desfrute dos seus produtos. O mercado buenense conta dende onte cun punto de información multimedia, que entre outros servizos, ofrece receitas gastronómicas. O dispositivo, denominado tótem multimedia, instalouse onte e é de sinxelo manexo. Conta cunha pantalla principal cun menú no que o usuario pode acceder a tres niveis de información.
    O primeiro céntrase en datos sobre o municipio, con especial atención á súa situación xeográfica (utiliza a aplicación Street View de Google), praias, festas e eventos culturais máis relevantes, todo iso complementado con fotografías. O segundo apartado refírese ao propio edificio do mercado, no que se inclúe un plano da praza e datos de interese. E finalmente está un terceiro menú dedicado a receitas gastrónomicas, con sinxelas explicacións e divididas por temáticas: carnes, peixes, froitas e verduras e sobremesas. Así, os compradores só teñen que pulsar no tipo de alimento que desexen e aparecerá un listado con distintas receitas, como cocido galego, rabo de touro estufado, ameixa á mariñeira, robaliza ás costas, empanada de millo con berberechos, crema de verduras ou flan de café, entre outras moitas. Unha vez elixida a que máis lle guste o comprador poderá imprimila e levarla á casa. O sistema tamén lle dá a posibilidade de imprimir un completo menú saudable para o resto do día.
    O proxecto é unha iniciativa conxunta entre Dirección Xeral do Comercio e Deputación de Pontevedra co obxectivo de dinamizar os mercados de abastos e convertelos en puntos de referencia para a compra de produtos frescos e de calidade. Esta experiencia piloto ponse en marcha en cinco municipios da provincia, seleccionados tendo en conta a situación actual das prazas, as reformas levadas a cabo nos últimos anos e as actividades de dinamización que se desenvolven, algo no que a de Bueu é un exemplo a seguir.

    Fonte: Faro de Vigo


  • Páxina 66 de 85

  • Mostrando do 1301 ao 1320 dun total de 1686 rexistros