Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 20 Decembro, 2011
    Constituída a Mesa Local de Comercio de Nigrán

    A Mesa Local de Comercio quedou constituída onte no salón de plenos co alcalde, Alberto Valverde, como presidente. Integran este órgano consultivo, a edil Rosa Rodríguez, o representante de consumidores Rosa Pereira, José Luís Prieto como portavoz dos comerciantes e o xefe territorial da Consellería de Economía e Industria, Ignacio Real.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 20 Decembro, 2011
    Os comerciantes de Soutomaior incentivan as vendas con agasallos

    A Asociación de Empresarios de Arcade-Soutomaior (AEAS) iniciou a súa campaña de Nadal co obxectivo de promover o consumo no comercio, a hostelería e as empresas locais. Esta iniciativa, que conta co apoio da Federación de Comercio e do Concello, sorteará entre os clientes dos establecementos máis dun centenar de premios con tarxetas “rasca”. Setenta premios, entre cheques agasallo e botellas de viño, apórtaos a asociación de empresarios, e outros corenta son doados polos asociados. Trátase de vales de compra, ceas, noites de hotel ou cestas con produtos variados.

     

    Fonte: Faro de Vigo

  • 20 Decembro, 2011
    O prezo dos xoguetes varía ata 20 euros segundo a tenda

    O prezo dos xoguetes pode variar ata 20 euros dependendo do establecemento onde se adquira, segundo un estudo da Federación de Usuarios e Consumidores Independentes (FUCI).

    Para a realización do traballo, realizado durante a primeira quincena de decembro, tomáronse mostras dunha trintena de xoguetes en Carrefour, Alcampo, O Corte Inglés, Hipercor, Toys "r" Us, Juguetilandia, Poly e Juguettos, informou FUCI nun comunicado.

    Os resultados deste muestreo dan lugar á existencia de importantes diferenzas económicas no 70 % dos xoguetes analizados.

    Así, no 8 % dos produtos atopáronse diferenzas de prezo de ata 20 euros segundo a elección do establecemento; no 25 % dos casos, diferenzas de entre 10 e 15 euros; no 27%, de entre 5 e 10 euros; e no 40 %, de menos de 5 euros.

    Estas oscilacións de prezo varían en función da idade á que van dirixidos.

    Así, os xoguetes para bebés, preescolar e nos videoxogos é onde se atopan maiores diferenzas de prezos e máis prezos 'gancho'.

    Pola contra, nos xoguetes para nenas, bonecas, accesorios e radiocontrol analizados é onde menores diferenzas de prezo se rexistran entre establecementos.

    FUCI recomenda facer unha lista das necesidades e comparar os prezos en diferentes establecementos como xeito de aforrar o máximo posible nunhas datas nas que se calcula que cada español gastará 185 euros en agasallos e xoguetes, o que supón un 10% menos que en 2010.

    Fonte:  El Ideal Gallego

  • 20 Decembro, 2011
    Nadal en Carballiño: O comercio reparte 3.000 euros

    Os comercios integrados no Centro Comercial Aberto (CCA) entregarán 45.000 boletos con dous números.

    A Asociación de Comerciantes e o Centro Comercial Aberto (CCA) de Carballiño repartirán un total de 3.000 euros en vales de compra dentro da súa campaña de Nadal e en combinación coa Lotería do Neno. Así, cada un dos 90 establecementos do CCA dispoñerá de 500 boletos con dous número para entregar aos seus clientes ata o próximo 5 de xaneiro por unha compra mínima de 20 euros.

    O portavoz da asociación Manuel Blanco, subliñou na presentación da campaña “Ilusiónate con nós” que “nestes tempos de crise, o comercio ten que ser optimista e xogar a baza de incentivar o consumo”. O posuidor do boleto no que figure o primeiro premio da Lotería de Reis, que se sortea o 6 de xaneiro, recibirá 1.500 euros en vales de compra, mentres que serán 900 euros se coincide co segundo.

    Asemade, o CCA entregará outros 12 premios de 50 euros canxeables en vales de compra para os que acerten os números correspondentes aos terceiros premios do sorteo da lotería. O orzamento da campaña é de 6.500 euros e nela colaboran o Concello de O Carballiño, a Cámara de Comercio, a Diputación provincial, a Confederación de Empresarios de Ourense, a Xunta e Novacaixagalicia. O troco dos premios por vales de compra pódese facer ata o 31 de xaneiro e o CCA fixa un período de tres meses para usalos.

    Tarxeta

    Manuel Blanco explicou que os comercios adheridos á campaña estarán debidamente identificados, “e animamos ós clientes a que soliciten os seus boletos nestes establecementos”. A Asociación de Comerciantes ten na actualidade uns 200 afiliados de diferentes sectores e 90 deles  integran, desde fai dous anos, o Centro Comercial Aberto. Neste ano, o colectivo distribúe a tarxeta “É máis”, que ofrece importantes descontos aos clientes que a posúen e a participación en ofertas e concursos. A directiva do CCA invitou aos carballiñeses a facerse con esta tarxeta aproveitando as súas compras desta época de Nadal, a fin de facilitar o pago das mercadorías e, de paso, coa oportunidade de recibir un dos premios de “Ilusiónate con nós”.

    Mesa do Comercio

    Representación: Os grupos políticos da Corporación, representantes da Diputación, Xunta e Asociacións de Comerciantes integran a Mesa Local de Comercio, un órgano de consulta que debe reunirse alomenos  unha vez ao ano para a realización de proxectos e informes sobre a situación do sector. Esta comisión está presidida polo alcalde de O Carballiño e terá que renovarse tralas eleccións municipais de maio.

    Fonte: La Región

  • 20 Decembro, 2011
    O comercio enche as rúas das vilas e da capital de Lugo do espíritu do Nadal

    Iniciativas. Búscase incentivar o consumo nos establecementos tradicionais a través da animación e de distintas campañas. A Federación lembra que estes ofrecen profesionalidade, especialización e trato personalizado ó cliente.

    A iluminación e os adornos presiden as rúas das vilas e da capital da provincia, que, deste xeito, se enchen de Nadal. Así, malia que os tempos están marcados pola crise económica e o continuado retroceso no consumo familiar, os comerciantes fixeron un ano máis un importante esforzo a través do que agardan que o espíritu navideño permita momentáneamente invertir esta tendencia. Esperan que as vendas se manteñan alomenos no mesmo nivel que o ano anterior e que a facturación ronde os 76 millóns de euros, o que supón, segundo os datos aportados pola Federación de Comercio de Lugo, o vinte por cento da anual.

    O colectivo estima que cada lucense gastará nos establecementos comerciais entre 70 e 80 euros, e que o inicio da segunda quincena de decembro suporá un repunte das vendas.

    Agasallo

    Os artigos máis demandados, prevé a Federación de Comercio de Lugo, serán os xoguetes, o calzado, a cosmética e a alimentación. Ademáis, indica que nesta ocasión, como xa ocurríu en anos precedentes a consecuencia da crise e dos cambios producidos no hábitos de consumo, os galegos e, polo tanto tamén, os lucenses se decantarán polo agasallo útil e de prezo non elevado, abandonando a compra por impulso para inclinarse por unha máis racional. Para facela, o consumidor, apunta, segue optando maioritariamente polo comercio tradicional para realizar as súas compras do Nadal, porque nel atopa profesionalidade, especialización e trato personalizado.

    Para incentivar o consumo, a Federación de Comercio está a promocionar as compras nos establecementos tradicionais da provincia, colaborando e complementando as campañas promovidas polas distintas asociación de comerciantes da provincia.

    Así, por exemplo, na capital, ademáis de xestionar a iluminación das rúas, a Federación desenvolve unha campaña publicitaria que se pode ver tanto en vallas como nas traseiras dos buses e que ten como lema: “Gústanos o comercio tradicional de Lugo”.

    Ademáis, a nivel provincial o colectivo leva a cabo unha importante campaña nas principais emisoras de radio da provincia, potenciando así as compras no comercio tradicional de Lugo que, non hai que esquencer, é un xenerador de riqueza e emprego.

    Por outra banda, a Federación destaca que este ano a animación das rúas comerciais das vilas e da capital lucenses terá un especial protagonismo. De feito, buscarase que, a través da mesma, se fomente o espíritu navideño e que este impulse as compras.

    É por iso que grupos de animación percorrerán as distintas rúas para a súa dinamización. Interactuarán con todos os rapaces e adultos que se acheguen a disfrutar das súas propostas, que ademáis de xogos, incluirán, por exemplo, pequeños agasallos. Estes serán só algún dos reclamos que utilicen os persoaxes de Nadal que percorrerán a provincia.

    As citas

    Estarán en Lugo o 22, o 23 e o 30 de decembro dende as cinco ata as sete da tarde, e o 24 e o 31 dende as doce e media á unha e media do mediodía, e de cinco e media a seis e media da tarde. Trasladaranse a Foz o 23 de decembro; estarán en Monterroso e Taboada o 24; animarán as rúas de Vilalba o 30; e visitarán ás zonas de Praia de Covas e A Pontenova o 31 de decembro.

    En Foz, Monterroso, Taboada, Vilalba, Praia de Covas e A Pontenova as actuacións terán lugar en horario de mañá e de tarde. Celebraranse nas rúas comerciais de ditos núcleos dende as once e media á unha e media da mañá; e dende as cinco ata as sete da tarde.

    A través destas iniciativas, a Federación de Comercio de Lugo quere contribuir a impulsar o consumo, dotando dun maior atractivo á zona comercial de ditas localidades e convertíndoas nun referente de esparexemento durante o Nadal.

    Fonte: El Progreso

     

     

  • 19 Decembro, 2011
    Centros comerciais a lume de biqueira na conta atrás para Nadal

    Cifras récord no terceiro domingo de apertura do mes. A pista de xeo, ata a bandeira

    A menos dunha semana de Nadal, compostelanos e turistas aproveitaron a xornada de onte para realizar as últimas compras. Terceiro domingo de apertura de decembro, tanto as tendas do Ensanche e o casco histórico que decidiron abrir como as grandes superficies rexistraron unha intensa actividade. "Estamos cubrindo moi ben as nosas expectativas", subliñaba en declaracións a este diario Pati Blanco, xefe de Relacións Externas do Corte Inglés. Os departamentos de agasallos –especialmente xoguetería, moda e complementos– e alimentación foron os de maior afluencia, como vén sendo habitual por estas datas.

    A mesma escena repetiuse en Área Central. Máis de dez mil visitas achegáronse onte ao complexo de Fontiñas, cifra superior á rexistrada no mesmo domingo do ano anterior, recalcou o xerente das instalacións, Juan Carlos Losada. Pese a que a xornada arrincou "tranquila" e o público fíxose de rogar, a partir das catro da tarde "disparouse a afluencia". "O domingo previo a Nadal adoita ser o mellor do ano. É un día excelente para as compras", engadiu o responsable.

    Fonte:  El Correo Gallego

  • 19 Decembro, 2011
    O Portal do Comerciante xa loce aos gañadores do I concurso de fotografía Re-MÍRATE

    Dende hoxe, o Portal do Comerciante lucirá as fotografías dos gañadores do I concurso de fotografía comercial Re-MÍRATE convocado pola Consellería de Economía e Industria a través da Dirección Xeral de Comercio.

    O pasado día 16 de de decembro esta Dirección Xeral fallou a relación de gañadores nunha puntuación final baseada nos apoios recibidos a través do Facebook corporativo en www.facebook.com/portaldocomerciante e pola valoracións de expertos na materia comercial e fotográfica.

    Así pois falláronse os seguintes premiados,

    1º Premiado a "Balcón de Moda" en Santiago de Compostela

    2º Premiado "Sotobó S.C.P" A Ramallosa, Nigrán

    3º Premiado "Zapaterías Cortés" Lugo

    4º Premiado "Evita y Punto" Cangagas do Morrazo

     

    Parabéns a todos e todas.

    Máis información
  • 17 Decembro, 2011
    O comercio de Foz abrirá en horario continuo os días 24 e 31

    Os negocios atenderán á clientela desde as 10 ata as 18,30 horas

    Para ampliar as posibilidades de facer compras en vésperas dos días grandes das festas navideñas, o ACIA de Foz acordou que os establecementos asociados teñan horario continuado durante os próximos 24 e 31. Eses días o comercio abrirá de forma ininterrumpida desde as dez da mañá ata as seis e media da tarde.

    O presidente da Asociación de Comerciantes, Industriais e Autónomos (ACIA) de Foz, José Carlos Paleo, confía en que a iniciativa teña éxito, xa que está pensada para que a xente «compre sen apuros e sen agobios. Son moitos os que deixan as súas compras destas datas para ou último día, e queremos que o fagan sen estar pendentes do reloxio».

    Ao mediodía

    Eses días os establecementos comerciais non pecharán as súas portas durante as horas do mediodía «para que todo o mundo teña tempo para comprar os seus agasallos».

     

    Fonte:  A Voz da Mariña

  • 17 Decembro, 2011
    A Fervenza de Ouzande revive no MOME os seus 10 anos de historia

    Abre a súa exposición dunha semana con música e o seu documental

    A Asociación Cultural A Fervenza de Ouzande reviviu onte á noite no Museo do Moble e dá Madeira dá Estrada (MOME) os seus 10 anos de historia,  proxectando o documental Andar carreiros. Dez anos dá Fervenza de Ouzande.

    A gaiteira Noelia Bouzón e o grupo Retrouso puxeron a nota musical a un evento no que se resumiu a historia do colectivo, desde os seus inicios, a través do relato de 70 socios e veciños de Ouzande. Tamén se rememoraron as mellores imaxes destes dez anos.

    Esta iniciativa daba continuidade á mostra Dez anos e andar carreiros, que permanecerá aberta no MOME ata o xoves. Compóñena 10 paneles, 40 carteis, fotografías, exemplares da revista Carreiros e audiovisuales da asociación así como as diversas camisetas da súa historia. Estas lucían en maniquís grazas á colaboración da ACOE e de 10 tendas locais: Thebes, Treixa, Otzi, Carola Moda, Gosende, Píccolo, Bambú, A Tenda de Fraber, Ana Belén e Casual.

    Fonte:  Faro de Vigo

  • 16 Decembro, 2011
    O comercio galego rexeita a completa liberalización de horarios aplicada por Madrid

     

    José María Seijas

    "Galicia non vai a ter en conta esa iniciativa madrileña"

    Encarna Álvarez

    "Se se aplica en Galicia sería un caos, non o soportaríamos"

    Jorge Carneiro

    "Será a morte do pequeno e mediano comerco de Madrid"

    Esperanza Aguirre autoriza a todos os establecementos a abrir 24 horas todos os días do ano. Feijóo asegura que non vai copiar o proxecto porque “a realidade galega é distinta”

    A decisión do Executivo de Esperanza Aguirre de aplicar a liberdade absoluta de horarios a todo tipo de comercios provocou reaccións discrepantes no sector empresarial, sindical e dos consumidores. O presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, e o presidente dos empresarios galegos, José María Seijas, descartaron que a comunidade copie o sistema implantado en Madrid.

    O Consello de Goberno da Comunidade de Madrid decidiu onte dar liberdade a todos os comercios madrileños para que poidan abrir a calquera hora, todos os días do ano, sexa cal for a súa superficie, segundo anunciou a presidenta Esperanza Aguirre.

    O anteproyecto inclúe a liberdade para que os comercios madrileños poidan vender alcohol ou tabaco as 24 horas do día, os 365 días do ano.

    En canto á ampliación deste permiso a todos os establecementos independentemente da súa superficie, o conselleiro de Economía, Percival Manglano, explicou que se adoptou a petición da patronal madrileña.

    O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, advertiu onte de que non se pode "copiar e mimetizar" en Galicia o proxecto lexislativo de plena liberdade de horarios que implantou a Comunidade de Madrid, tras constatar que ambas contan con realidades "distintas".  "A súa estrutura social e comercial é distinta", defendeu na súa comparecencia tralo Consello da Xunta, na que recordou que Madrid é "máis grande que toda Galicia xunta", tras ser preguntado pola posibilidade de sumarse a este proxecto.

    Así, argumentou que non se poden equiparar as estruturas sociais e comerciais dunha cidade que conta con tres millóns de habitantes no núcleo urbano  -cinco millóns se se considera o cinto que o rodea- coa de "unha cidade difusa", como se referiu a Galicia, con 2,8 millóns de habitantes.

    O presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, afirmou que "este era un tema que nos preocupaba cando se anunciou", pero sinalou que "Rajoy non o levaba na axenda e en Castilla-A Mancha, Cospedal tamén rexeitou a idea".

    Seijas asegurou que en "Galicia tampouco se vai a ter en conta a iniciativa madrileña". "O presidente e o conselleiro de Industria recordaron que aquí hai unha Lei de Comercio recentemente aprobada, consensuada con comerciantes e consumidores, que non se vai a cambiar, a non ser que se estableza unha Lei a nivel nacional que o ordene", recordou.

    O presidente dos comerciantes galegos engadiu que Madrid é a comunidade na que máis comercios e empregos desapareceron. Creará postos de traballo a medida de liberdade de horarios? Seijas dubídao. Sinala que o 40% dos comercios é atendido pola familia propietaria e que o 23% só ten un empregado. Sostén tamén que as grandes superficies ampliarán o horario dos seus traballadores pero que non crearán novos empregos.

    A presidenta da Federación de Comerciantes de Vigo, Encarna Álvarez, considera que a decisión de Esperanza Aguirre vai ser moi dura para o pequeno comercio madrileño. "Os comerciantes non temos a mesma forza que as grandes superficies e si esa liberdade se implanta en Galicia isto vai ser un caos, non poderiamos soportalo", asegura.

    O secretario de organización de Comercio e Hostelería de Galicia SECOHT de CC OO móstrase en total desacuerdo coa medida que acentúa de "barbaridade". "Será a morte do pequeno e mediano comercio, con pechaduras e despedimentos. Non se xerarán postos de traballo porque a capacidade de consumo é a que é e para incrementala non é necesario maiores horarios, senón que  haxa máis diñeiro", afirma.

    Fonte: Faro de Vigo 

    Esperanza Aguirre autoriza a todos os establecementos a abrir 24 horas todos os días do ano. Feijóo asegura que non vai copiar o proxecto porque “a realidade galega é distinta”

     

    A decisión do Executivo de Esperanza Aguirre de aplicar a liberdade absoluta de horarios a todo tipo de comercios provocou reaccións discrepantes no sector empresarial, sindical e dos consumidores. O presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, e o presidente dos empresarios galegos, José María Seijas, descartaron que a comunidade copie o sistema implantado en Madrid.

     

    O Consello de Goberno da Comunidade de Madrid decidiu onte dar liberdade a todos os comercios madrileños para que poidan abrir a calquera hora, todos os días do ano, sexa cal for a súa superficie, segundo anunciou a presidenta Esperanza Aguirre.

     

    O anteproyecto inclúe a liberdade para que os comercios madrileños poidan vender alcohol ou tabaco as 24 horas do día, os 365 días do ano.

     

    En canto á ampliación deste permiso a todos os establecementos independentemente da súa superficie, o conselleiro de Economía, Percival Manglano, explicou que se adoptou a petición da patronal madrileña.

     

    O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, advertiu onte de que non se pode "copiar e mimetizar" en Galicia o proxecto lexislativo de plena liberdade de horarios que implantou a Comunidade de Madrid, tras constatar que ambas contan con realidades "distintas".  "A súa estrutura social e comercial é distinta", defendeu na súa comparecencia tralo Consello da Xunta, na que recordou que Madrid é "máis grande que toda Galicia xunta", tras ser preguntado pola posibilidade de sumarse a este proxecto.

     

    Así, argumentou que non se poden equiparar as estruturas sociais e comerciais dunha cidade que conta con tres millóns de habitantes no núcleo urbano  -cinco millóns se se considera o cinto que o rodea- coa de "unha cidade difusa", como se referiu a Galicia, con 2,8 millóns de habitantes.

     

    O presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, afirmou que "este era un tema que nos preocupaba cando se anunciou", pero sinalou que "Rajoy non o levaba na axenda e en Castilla-A Mancha, Cospedal tamén rexeitou a idea".

     

    Seijas asegurou que en "Galicia tampouco se vai a ter en conta a iniciativa madrileña". "O presidente e o conselleiro de Industria recordaron que aquí hai unha Lei de Comercio recentemente aprobada, consensuada con comerciantes e consumidores, que non se vai a cambiar, a non ser que se estableza unha Lei a nivel nacional que o ordene", recordou.

     

    O presidente dos comerciantes galegos engadiu que Madrid é a comunidade na que máis comercios e empregos desapareceron. Creará postos de traballo a medida de liberdade de horarios? Seijas dubídao. Sinala que o 40% dos comercios é atendido pola familia propietaria e que o 23% só ten un empregado. Sostén tamén que as grandes superficies ampliarán o horario dos seus traballadores pero que non crearán novos empregos.

     

    A presidenta da Federación de Comerciantes de Vigo, Encarna Álvarez, considera que a decisión de Esperanza Aguirre vai ser moi dura para o pequeno comercio madrileño. "Os comerciantes non temos a mesma forza que as grandes superficies e si esa liberdade se implanta en Galicia isto vai ser un caos, non poderiamos soportalo", asegura.

     

    O secretario de organización de Comercio e Hostelería de Galicia SECOHT de CC OO móstrase en total desacuerdo coa medida que acentúa de "barbaridade". "Será a morte do pequeno e mediano comercio, con pechaduras e despedimentos. Non se xerarán postos de traballo porque a capacidade de consumo é a que é e para incrementala non é necesario maiores horarios, senón que  haxa máis diñeiro", afirma.

     

    Fonte: Faro de Vigo 

     

     

     

     

  • 16 Decembro, 2011
    O comercio de Santiago celebra as primeiras Noites Abertas cunha viaxe a Eurodisney

    Celebraranse os días 23 e 30 de decembro e o 4 de xaneiro// As tendas da cidade abrirán as súas portas ata as doce da noite

    A concellería de Economía, Comercio, Turismo e Mercados, dirixida por Reyes Leis, organiza por primeira vez as Noites Abertas do comercio compostelán, que se integran dentro do programa municipal de actividades para Nadal e que contan coa colaboración das asociacións comercias da cidade, Acotés, Compostela Monumental e Santiago Centro.

    As Noites Abertas celebraranse os días 23 e 30 de decembro e o 4 de xaneiro. As tendas da cidade abrirán as súas portas ata as doce da noite para ampliar o horario comercial habitual e facilitar as compras de última hora no pequeno comercio da cidade.

    Para incentivar a participación do público, desenvolveranse diferentes accións: ampliarase o horario habitual tanto do iglú da Praza Roxa (onde estará Papa Noel ata o día 23 e o Paxe Real entre os días 24 e o 4 de xaneiro), coma do Mercado de Nadal da Alameda, para que coincidan co horario das Noites Abertas.

    Ademais farase un concurso con importantes premios entre todas as persoas que fagan algunha compra nalgunha das tendas participantes nas Noites Abertas. Os premios son: 1 viaxe a Eurodisney para catro persoas de xoves a domingo, dúas fins de semana en Torre do Deza Hotel & Spa, tres ceas para dous persoas nos restaurantes Caney, Porta Faxeira e Mercadito, e catro cheques agasallo de 50 euros nas tendas que participen nas Noites Abertas. Dende o Concello distribuiranse 15.000 boletos para participar no concurso entre as tendas que participen na actividade.

    Nos vindeiros días a cidade irase preparando para estas tres noites cunha campaña que tomará as rúas da cidade, con indicativos da mesma que se colocarán en mobiliario urbano, nas beirarrúas e nos escaparates dos comercios que participen na acción. Ademais, habilitarase unha aplicación informática na web da Concellería, onde estarán todos os comercios participantes.

    As tendas interesadas en inscribirse nas Noites Abertas poden facelo remitindo a seguinte documentación ao correo electrónico inscricionspe@santiagodecompostela.org. A documentación que é preciso enviar é: Solicitude de alta no aplicativo de maiscompostela.org (adxúntase modelo e condicións da solicitude); Logo/imaxe corporativa do comercio interesado; Breve presentación do comercio interesado; Texto descritivo da acción específica que cada comercio decida ofrecer nesas noites no seu establecemento.

    O prazo de inscrición remata o luns 19 de decembro. Para máis información: Concellaría de Economía, Comercio, Turismo e Mercados. Teléfono 981 542 493.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 15 Decembro, 2011
    A sucesión, o quid das empresas familiares

    As empresas familiares son o 80% do tecido empresarial da provincia (porcentaxe lixeiramente superior á media galega e nacional). Non entanto, o carácter familiar ocasiona problemas específicos, vinculados principalmente á sucesión, que debe planificarse para facilitar a supervivencia destes negocios. Así se expuxo onte na primeira sesión do programa “Dirixir e liderar a empresa familiar”, que desenvolve a CEO.

    Flora Castro e Maite Cancelo, xunto a outros asistentesEste programa pretende “sensibilizar sobre a importancia de planificar a sucesión na empresa familiar”, segundo indicou Flora Castro, vicepresidente da CEO. Xunto a ela interveu Maite Cancelo, directora xeral de BIC Galicia, quen sinalou que este organismo ofrece apoio para a creación de empresas e tamén na súa consolidación, xa que nos tres ou catro primeiros anos de actividade “hai un alto grado de abandono”.

    Así, os estudos apuntan que as empresas familiares son máis lonxevas que o resto, pero a sucesión constitúe un momento crítico que, se non se planifica, pode derivar na súa venda ou pechadura. En concreto, o 65% dos negocios familiares existentes están na primeira  xeración, mentres un 25% atópanse na segunda, un 9% na terceira e só un 1% chegan á cuarta. “Pero pódense mellorar estas porcentaxes”, sinalou Begoña Pereira, consultora especializada en firmas familiares. A ponente engadiu que o 75% dos xestores só estaría disposto a deixar a empresa á súa familia e o 54% afirma “rotundamente” que non consentirá a entrada de socios externos para financiarse, ata en momentos difíciles como o actual, no que ata arriscan o seu propio patrimonio persoal (a diferenza do que ocorre nos negocios non familiares).

    O programa inclúe novas sesións prácticas sobre xestión de empresas familiares. Ademais, firmas ourensanas poderán acceder a un diagnóstico sobre a situación do seu negocio.

    Fonte: La Región

  • 15 Decembro, 2011
    Convocan o concurso para elixir ao mellor praceiro

    A Consellería de Economía e Industria pon en marcha unha campaña para elixir ao mellor placeiro. Os cesureños poden participar e optar a gañar tres vales de compra de 75, 50, e 25 euros. Haberá dous sorteos, o 23 de decembro e o 20 de xaneiro na Praza de Abastos da vila.

    Fonte: Diario de Pontevedra
     

  • 15 Decembro, 2011
    O comercio vilalbés reparte 1.500 euros en Nadal

    A asociación Sete Pontes promove desde mañá ao 5 de xaneiro unha campaña con 25 participantes.

    Os comercios da capital chairega retoman a campaña de Nadal para fomentar as compras na localidade tras varios anos sen celebrarse ningunha e fano coa novidade do reparto de 1.500 euros en metálico a través de vales canxeables e de 4.000 bolsas ecolóxicas.

    A promotora desta iniciativa é, nesta ocasión , a asociación de empresarios Sete Pontes de Vilalba, que conta coa colaboración da Dirección Xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria.

    A campaña dará comezo mañá e prolongarase ata o próximo 5 de xaneiro. Ata o momento, hai inscritos 25 comercios, aínda que a organización confía en que se unan algúns máis antes de que empece a campaña. Esta é gratuíta para os establecementos do sector comercial que pertencen á agrupación.

    Pretenden así “animar os outros comercios que aínda non pertencen á nosa asociación para que se fagan socios e así participen tamén”.

    Así, esta iniciativa xorde cun dobre obxectivo, xa que por unha banda está concienciar aos vilalbeses para que realicen as súas compras navideñas na capital chairega e, por outro, captar novos socios para a asociación de empresarios Sete Pontes, que actualmente conta con 135 empresas e 30 comercios asociados.

    O sistema da campaña baséase no reparto de rascas que os responsables dos establecementos participantes entregarán aos seus clientes cando realicen unha compra. Estes boletos poden ter ou un premio en metálico, unha bolsa ecolóxica ou non estar premiados.

    O premio en metálico – consistente nun vale de dez euros- pódese canxear na tenda onde o cliente o acadou ou en calquera outro establecemento que participe nesta campaña. O agraciado ao que lle toque a bolsa –que leva impreso o logotipo da asociación empresarial- recíbea directamente no establecemento no que realizou a súa compra.

    A organización ten previsto repartir de forma equitativa os boletos para rascar e os premios entre todos os locais participantes, para que todos conten co mesmo número.

    Fonte: El Progreso

  • 15 Decembro, 2011
    Nove artesáns galegos expoñen o seu traballo en Nova York co apoio da Consellería de Economía e Industria

    A Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño colabora na organización da exposición colectiva “Encontros” coa que se pretende promover a divulgación da arte e da cultura galega nos Estados Unidos

    Na mostra, que se celebra no Centro Español – La Nacional ata o 18 de decembro, participan Iria Rodríguez, Verónica Pérez, Nacho Porto, Cuqui Piñeiro, Rosa Méndez, Suso Dobao, Marcos Escudero, Jontxu Argibay e Eugenia Santos.

    Obra de Nacho PortoA Consellería de Economía e Industria, a través da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, promove a divulgación da arte e da artesanía galega nos Estados Unidos, a través do seu apoio á exposición colectiva “Encontros”, que estará aberta ao público no Centro Español – La Nacional, de Nova York, entre o 14 e o 18 de decembro, e na que participan un total de trece artistas galegos, nove deles profesionais acreditados coa carta de artesán que outorga a Xunta de Galicia.

    Os artistas galegos que conforman a exposición colectiva “Encontros” están especializados no traballo con diferentes materiais como a pedra, o bronce, o vidro ou a cerámica. Entre os participantes atópanse os obradoiros artesanais de Iria Rodríguez, Nacho Porto, Rosa Méndez, Suso Dobao e Marcos Escudero e os artesáns Verónica Pérez, Cuqui Piñeiro, Jontxu Argibay e Eugenia Santos. Ademais tamén participan os artistas Teresa Añón, Gonzalo Sarasquete, Manuel Teira e José Caamaño.

    Ademais dunha excelente plataforma de promoción internacional para os artistas galegos e un punto de intercambio cultural no que se dean a coñecer as novas tendencias da creatividade galega, a mostra “Encontros” pretende funcionar tamén como unha canle de enlace con Galicia, que sirva para proxectar a imaxe da nosa comunidade autónoma no exterior, da nosa cultura e do noso turismo.

    Neste sentido, cómpre destacar que como complemento á exposición os visitantes poderán gozar de proxeccións en vídeo que lles permitirán coñecer o entorno de traballo dos artistas participantes. Así mesmo, estará á disposición dos asistentes un vídeo catálogo con entrevistas e explicacións dos artistas sobre a súa obra, que se poderá levar non só como recordo senón tamén como tarxeta de presentación e contacto que lles poderá abrir o camiño aos participantes galegos nos ámbitos máis diversos.

  • 15 Decembro, 2011
    As empresas creadas polas mulleres viven un 30% máis de tempo

    As empresas constituídas por mulleres perviven un 30% máis de tempo e sobreviven mellor á crise, aínda que só catro de cada dez iniciativas levan nome de muller, segundo unha das conclusións do foro Emprender e dirixir en feminino; a muller emprendedora e directiva non escenario 2.0, organizado por Ineo e BIC Galicia na Escola de Enxeñería de Telecomunicación da Universidade de Vigo.

    Segundo o mesmo foro, «sorprende a escasa presenza feminina» na creación das empresas tecnolóxicas en Galicia.

  • 15 Decembro, 2011
    A mocidade vianesa aprenden a mercar de forma responsable

    Os alumnos de ESO do Instituto Carlos Casares e os de Infantil e Primaria Bibei, ambos os dous de Viana, participaron nos talleres e actividades organizas para fomentar un consumo "responsable" durante o Nadal.
    A campaña foi organizada polos equipos directivos dos centros educativos, coa colaboración da Escola Galega de Consumo, dependente do Instituto Galego de Consumo, que desprazou á súa coordinadora Esther Álvarez, e ás técnicas Vanesa Alvite, patricia Rey e Asus Piñeiro.
    As actividades finalizaron cunha charla na Aula Magna Jesús R.Jares, do Instituo Carlos Casares. Á cita acudiron alumnos, profesores e pais. Durante esta formulouse a necesidade de realizar compras responsables nas datas do Nadal. Anteriormente, os alumnos máis novos recibiron información sobre a forma máis axeitada de utilizar os videoxogos. Este centro vianés comezou a súa colaboración co Isntituo Galego de Consumo hai unha década.
     

  • 15 Decembro, 2011
    O colectivo empresarial da Garda realiza o seu maior investimento en lecer para o Nadal

    Destina 18.000 euros ao programa festivo que inclúe tres chocolatadas e cinco festas infantís

     

    A situación económica grave, require medidas contundentes. Así o valora Carmen Mª García Braga, presidenta da Asociación de Empresarios da Garda (Acigu) que incrementou o número de socios e aposta por “incentivar a afluencia de consumidores ao Centro Comercial Aberto guardés”. Con este fin destina 18.000 euros, o maior investimento da súa historia, para financiar un programa que inclúe tres chocolatadas en lugares estratéxicos da vila, 5 festas infantís, talleres no centro de actividades infantís e outras opcións de lecer. “Buscamos recursos debaixo das pedras para poder facelo”, explicou na súa presentación.

    O vindeiro sábado estará aberto durante todo o día o parking nas instalacións de Pais Somascos. Entregaranse tickets  nos establecementos asociados para o pago parcial do servizo. Con iso preténdese ofrecer máis comodidade aos visitantes e evitar atascos no centro urbano. Sortearanse cheques compra e no concurso de postales tamén se entregarán cheques como premio, para activar o consumo.

    O centro de actividades infantís, con talleres, estará en funcionamento os días 22, 23, 24 (só de mañá), 27, 28, 29, 30 e 31 de decembro (só de mañá); e os días 3, 4, 5 (só de mañá) e 7 de xaneiro de 2012. Os prezos son de 35 euros (só de mañá), 30 euros (só de tarde) e 60 euros (todo o día). Haberá festas infantís os días 24, 26 e 27 de decembro e 3 e 4 de xaneiro no local de cálea Concepción Arenal, onde estivo situado mobles Santa Lucía.

    O público infantil gozará de hinchables, videoxogos, ordenadores con xogos, talleres diversos, karaoke, cine con películas de debuxos animados, xogos variados.

    Faranse chocolatadas os días 23 e 30 de decembro na praza de abastos, para contribuír á súa dinamización, e o día 29 de decembro na carpa que Acigu instalará na Alameda.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 15 Decembro, 2011
    As prazas coruñesas dan exemplo a Galicia

    O alcalde anuncia que, tras falar cos praceiros, o Concello presentará en dous meses un proxecto para a praza que se consensuará con eles

    Carlos Negreira e Nava Castro na praza de San AgustínO Alcalde da Coruña, Carlos Negreira, visitou esta mañá o Mercado de San Agustín acompañado pola Directora Xeral de Comercio da Xunta, Nava Castro, e ambos coincidiron na necesidade de poñer en valor os mercados municipais e as prazas de abastos da comunidade como elementos dinamizadores da súa área de influencia.

    Carlos Negreira e Nava Castro fixeron un percorrido para ver e estudar in situ as posibilidades da Praza de San Agustín co fin de realizar os cambios e melloras que sexan necesarios. O obxectivo é adaptar as prazas de abastos aos novos formatos comerciais e colocar así á cidade á vanguardia deste tipo de instalacións, abrilas ao turismo, acomodalas ás novas necesidades dos consumidores e usuarios para mellorar a súa calidade e servizo.

    No caso concreto do mercado de San Agustín, Carlos Negreira recordou que se trata dun edificio emblemático da cidade de principios do século XX que necesita un impulso para recuperar o seu esplendor: "O mercado de San Agustín foi un referente a principios do século XX e queremos que neste inicio do século XXI entre tamén con moita forza para ser o referente do noroeste español", asegurou o alcalde, quen anunciou que, tras falar cos praceiros, o Concello presentará nun prazo aproximado de dous meses un proxecto para o mercado que se consensuará con eles: "Os praceiros son o principal activo xunto coa estrutura desta praza que foi un edificio referente do século XX. Reunirémonos con eles para contrastar o proxecto e para que se impliquen", asegurou. Os orzamentos de 2012 reservan unha partida de 200.000 euros para facer deste edificio emblemático un reclamo turístico e un escaparate dos produtos galegos a través dunha remodelación na que se estudará tanto a estrutura física como a comercial.

    O alcalde insistiu en que desde o Goberno municipal quérese apoiar o labor dos praceiros e dos mercados municipais e agradeceu a Nava Castro a visita: "Agradezo que esteas hoxe neste mercado, que é un referente galego, porque creo que ten moitas posibilidades. Queremos que sexa un espazo vivo, que cada vez veña máis xente e que confíe nel. Grazas polo voso apoio e por aportarnos todo o voso know-how co que poderemos construír o gran mercado do século XXI que marcará o que teñen que facer outras prazas", finalizou.

    Fonte: O Ideal Galego

     

  • 14 Decembro, 2011
    Ponte Caldelas aproba un regulamento para o Mercado de Abastos

    El Concello de Ponte Caldelas ha puesto a exposición pública el nuevo reglamento para el Mercado de Abastos. La normativa fue aprobada inicialmente por el Pleno en noviembre y ahora permanecerá expuesta durante 30 días para que los interesados puedan formular alegaciones.

    Cuando entre en vigor, podrá sacarse a concurso la concesión de los puestos actualmente vacantes (un puesto lateral y varias bancadas centrales).

    Los titulares de las concesiones actuales mantendrán las mismas condiciones que tenían hasta ahora.

    Además, en el reglamento se establece la opción para los puestos del mercado de optar a tener un pequeño almacén en la parte alta así como el derecho a usar la cámara frigorífica que existe en el local anexo.

    Por otra parte, la Dirección Xeral de Comercio organiza un año más la campaña de promoción “Este inverno presume de praceiro. Elixe o teu preferido”, que en Ponte Caldelas se desarrollará entre el 12 de este mes y el 20 de enero.

    Fuente: Diario de Pontevedra


  • Páxina 69 de 85

  • Mostrando do 1361 ao 1380 dun total de 1686 rexistros