Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 24 Novembro, 2011
    A empresa familiar urxe medidas para estimular aos novos empresarios

    José Luis Calvo recibe o VI premio á familia empresaria de Galicia 2011

    Sete son as tarefas urxentes que o Instituto da Empresa Familiar propón ao novo goberno de Mariano Rajoy para afrontar un "2012 que non vai ser un ano boiante". O listado parte da necesidade urxente de reorganizar as administracións, así como de proceder á reforma laboral para ser competitivos, ademais de acelerar a reestruturación en marcha no sector financeiro. A isto suman a proposta de propiciar unha boa xestión dos recursos sanitarios, ademais de incentivar o investimento como método para xerar emprego.

    A familia Calvo ante a exministra Ana Palacio, tras entregarlles o premio de AGEF Emilio Pérez NietoA empresa familiar galega ten claro que é necesario un novo marco regulatorio para estimular a aparición de emprendedores e de reformar o sistema educativo como medio para achegar a oferta á demanda de emprego. Así o relatou Sonsoles Piñar, directora de Relacións Empresariais do instituto, pouco antes do cal o empresario José Luis Calvo recollese a sexta medalla de ouro da Asociación Galega da Empresa Familiar, entregada polo seu presidente, Emilio Pérez Nieto. Emocionado, o presidente da conservera Calvo, recordou o seu pai e o seu irmán.

    Neste escenario, a exministra ana Pazo, na actualidade profesora na Universidade de Yale, asegurou que "existen riscos certos que comprometen a prosperidade e o noso modo de vida", para incidir en que estamos nun profundo pozo de crise que obriga a actuar en días porque nos estamos a xogar o futuro". Urxe ao novo goberno a poñer en marcha o seu programa no relativo á liquidación do IVE con criterios de caixa e non de remuneración, a propiciar medidas que axilicen o crédito; a axilizar o pagamento das débedas das administracións cos seus provedores e a racionalizar o mercado de traballo. "Estas son as bases para ver brotes verdes de verdade e non as que viron outros".

    Fonte:  El Correo Gallego.

  • 24 Novembro, 2011
    Nace Theranking.com, para expresar gustos na Rede

    Un grupo de emprendedores españois creou Theranking.com, un portal para que os internautas expresen os seus gustos e sexan eles e non os expertos que determinen, por exemplo, cal é o mellor restaurante do mundo, a mellor floraría dunha cidade ou o actor peor vestido de Hollywood. O portal, presentado onte, nace coa pretensión de ser a "expresión pública das preferencias reais da xente".

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 24 Novembro, 2011
    As Pontes organiza unha campaña para favorecer o comercio

    O Concello, a través do Ippec, inicia un curso para empresarios e un concurso de paquetería de regalos.

    O Concello de As Pontes, a través do Instituto Pontés de Promoción Económica (Ippec), poñerá en marcha a próxima semana unha campaña para promover as compras nos comercios locais.

    Baixo o lema de "As Pontes, ou teu centro comercial", a campaña contará con dúas fases, unha primeira centrada na formación dos comerciantes da localidade e unha segunda, na organización dun concurso.

    O curso, para o que hai apuntados unha vintena de comerciantes e empresarios locais, arrancará o luns na Casa Dopeso e centrarase na formación en paquetería de regalo.

    Tras o curso, iniciarase un concurso de paquetería entre todos os establecementos participantes, no que o público elixirá o gañador.

    O galardón para o establecemento máis votado será un distintivo de recoñecemento e un detalle e entre os votantes elixirase por sorteo un, que gañará un lote de regalos xa empaquetados, que estarán expostos ata o final do concurso, o 5 de decembro, na Casa Dopeso. O sorteo de premios será o día 14 ás 13,30 horas no salón de plenos do Concello pontés.

    O obxectivo do concurso é dinamizar o comercio local e concienciar á sociedade pontesa para que priorice as súas compras Nas pontes. "Tratamos de revalorizar o comercio de proximidade. As Pontes conta cun comercio de calidade do que todos debemos facer uso, primando por adquirir o que precisemos nos establecementos locais para incentivar a economía local", subliña Montserrat García, a concelleira de promoción industrial, comercio e hostalaría.

    Fonte: El Progreso.

  • 23 Novembro, 2011
    As tendas poderán decorar o exterior con motivos navideños

     

    Raxoi abre a man na zona vella para facer máis vistosa a campaña

    Os motivos navideños poderán dalo salto ao exterior das tendas, pero só na zona vellaO Concello abrirá a man á hora de permitir aos comerciantes do casco histórico a posibilidade de engalanar exteriormente os seus establecementos nestas datas. Os titulares dos mesmos poderán adornar os accesos con elementos decorativos, a condición de que sexan motivos navideños. Non terán ningún problema, desta forma, para sacar ás portas do local e á rúa árbores, figuras ou elementos vinculados ao Nadal que melloren a imaxe das rúas.

    Na anterior etapa de goberno estaba prohibida a presenza de obxectos ou ornamentos no exterior do local. Baixo o amparo da normativa vixente chegáronse a adoptar medidas sancionadoras e advertencias contra este tipo de actuacións.

    A pista de patinaxe

    Desde o día 1 de decembro os nenos e amantes do patinaxe contarán cun escenario de goce na praza da Quintana. A partir das 20.00 horas dese día terán a disposición unha extensa pista de xeo á sombra do principal monumento da cidade. Para os responsables locais constituirá un destacado aliciente nestas datas navideñas.

    A pista, que funcionará ata o 1 de febreiro, terá uns trescentos metros cadrados e asentarase baixo unha carpa de material transparente, aínda que non acristalado, segundo recalca Raxoi.

    A iniciativa partiu do colectivo Compostela Monumental e atopou nos actuais gobernantes locais o eco que non achou no equipo anterior, que non concedeu o permiso para a instalación. A intención é que esta atracción quede integrada na etapa navideña como un ingrediente máis da festividade. Desta forma, o Concello traslada ao corazón monumental de Santiago a imaxe familiar doutras cidades europeas no canto de mantela afastada do centro urbano.

    Corenta casetas na Alameda

    A pista non será a única actividade en espazos públicos durante as datas navideñas. A mesma empresa que se encargará das instalacións da Quintana levará adiante, a iniciativa do Concello, unha proposta novedosa como é a ubicación dun mercadillo navideño no paseo da Alameda. Estará formado por corenta casetas, vinte delas de madeira e as demais elaboradas con imaxes de profundidade navideñas.

    Os vendedores que ocupen os postos expenderán produtos típicos navideños ou propios destas datas, sen competencia co comercio existente. Caben neste amplo espectro artigos como alimentos artesanais de Nadal, tarxetas navideñas, cerería, xabóns, guirnaldas, plantas e flores de Nadal, etcétera. O mercadillo estará instalado desde o día 15 de decembro ata o 7 de xaneiro do 2012.

    Fonte:  La Voz de Santiago

  • 23 Novembro, 2011
    Comercio e Mercado organiza o I Concurso de Escaparates de Nadal

    A Concellería de Comercio e Mercado do Concello de O Grove, dirixida por María Domínguez Sineiro, organiza o I Concurso de Escaparates de Nadal, un certamen cuxo principal obxectivo é dinamizar e potenciar o comercio local, así como animar a todos os veciños a realizar as compras desta época no municipio meco.
    Os establecementos interesados en participar no concurso só terán que cubrir unha ficha de inscripción que lles será facilitada no Concello, paso previo a presentala no rexistro municipal.
    A inscripción nesta iniciativa finaliza en próximo 2 de decembro. Os escaparates que participen no concurso, terán que estar expostos entre o día 3 de decembro e o 6 de xaneiro.
    Os establecementos que aposten por participar deberán situar nun sitio visible desde o exterior, o cartel acreditativo do concurso. Durante os días de celebración, os escaparates deben estar iluminados como mínimo ata a hora de peche. Non ter preparado  o escaparate  antes do día 3 de decembro ás 19 horas é motivo de eliminación do concurso.
    O fallo do xurado dáse a coñecer o día 20 de decembro, e a entrega de premios vaise a celebrar tan só tres días despois nun acto que deseñará o propio Concello.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 23 Novembro, 2011
    Rodeiro pon en marcha a súa Mesa Local de Comercio

    A Mesa Local de Comercio de Rodeiro quedou constituída onte, logo da presentación que tivo lugar o pasado día 14. Forman parte da mesma, o alcalde, Luís López; o edil de Comercio, Pablo Sobrado; o xefe territorial da Consellería de Economía e Industria, Ignacio Rial; a Presidenta da Federación de Consumidores e Usuarios de Galicia (Fuciga), Olga Pereira, e a presidenta da Asociación de Comerciantes de Rodeiro, Ángeles Jorge. Esta fixo constar as dificultades que teñen varios locais do municipio, abertos desde fai anos, para obter unha licenza.
    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 23 Novembro, 2011
    Tres quirogueses crean unha empresa para comercializar aceite autóctono

    Julio AlvarezO Concello apoia a iniciativa para sacar inicialmente ao mercado 1.600 litros

    Tres novos emprendedores de Quiroga uníronse co fin de crear unha empresa cooperativa para producir e comercializar aceite autóctono. Un dos promotores desta iniciativa indicou onte que no prazo de tres meses comezarán a edificar a nave na que con modernos sistemas para o tratamento da aceituna poder sacar ao mercado xa  o próximo ano en torno a 1.600 litros de aceite 100% quirogués.

    Para tal aventura contan co respaldo económico do Concello, que non dubidou nin un momento en subvencionar o 50% do custo da parcela do polígono industrial no que se levantará a factoría.

    O proxecto tardou en tomar forma, pois os seus inicios remóntanse a finais do pasado ano, cando estes tres quirogueses, máis outro que finalmente renunciou a participar, consideraron que existía unha oportunidade de negocio do froito saído dos seus 3.000 olivos.

    Tras meses de trámites administrativos están agora, dixeron, en disposición de iniciar un proxecto “con garantías” e coa “esperanza de ir aumentando a produción ano tras ano, se ben as colleitas varían significativamente segundo as condicións climáticas de cada ano”, sinalaron.

    No val de Quiroga obtense anualmente unha cantidade de aceite que rolda os 30.000 litros, segundo constataron técnicos que traballan para o Concello.

     Foi a Administración local a que optou por rexistrar a marca Aceite de Quiroga para preservar o produto orixinario e impedir que os consumidores sexan, dixo, o alcalde, Julio  Álvarez, “enganados” e evitar que outros produtores poñan no mercado algún tipo de elaboración parecida que puidese ser vendida como orixinaria do municipio.

    APOIOS. Na normativa municipal de control establécese o rexistro das plantacións de olivos existentes, de tal forma que queden inscritos co nome do titular, lugar, superficie, variedade e todos os datos que esixan para unha correcta clasificación e localización.

    Ademais, procedeuse a rexistrar as almazaras existentes que poidan ou queiran optar ao uso da marca.

    Entre os novos proxectos impulsados polo Concello, o Grupo de Desenvolvemento Rural (GDR) Ribeira Sacra manexa plans para dar un paso máis e conseguir sacar adiante produtos cosméticos ou elaboracións gastronómicas nas que se empreguen tanto o aceite coma o viño.

    En opinión do alcalde, e á súa vez presidente do GDR, “xa é hora de entender que tanto o viño como o aceite ou outros produtos da nosa zona, por exemplo o mel e os licores, poden ser unha importante base para conseguir un valor engadido”.

    Álvarez apuntou que noutras comunidades xa se deu o paso e están no mercado transformacións que prestixian aínda máis as materias primas.

    Expectativas

    Un produto en <>

    O aceite de Quiroga, para o biólogo e especialista nesta materia José Espinosa Sánchez, está en fase de “desenvolvemento, pois redescubriuse non ano 1956 nunha exposición de produtos agrícolas que tivera lugar en Lugo e a partires diso, nos anos 80, probouse a plantar novas especies e nos 90 comezou un novo proceso de expansión”.

    Amargo e picante

    A xuízo de Espinosa, o aceite quirogués “é moi rico. En canto a cata, ten un par de aristas moi desenvoltas, unha amarga pero agradable e outra picante. E creo que son aristas as que lle dan a súa singularidade e que sexa ideal para condimentar verduras cocidas, polbo ou usalo en calquera aliño”.

    Iniciativas

    O aceite do val véndese en tendas locais, pero a xuízo do Concello e dos promotores da nova cooperativa hai que traballar a imaxe de marca e a promoción das súas cualidades, á vez que se aborda como introducilo no mercado.

    Fonte:  El Progreso

     

  • 23 Novembro, 2011
    Os agasallos bonitos

     

    Marisol Valado, desde a concellalía de Comercio, inaugurou onte no CDL de Ponteareas, un curso de “Empaquetado creativo”, en colaboración coa Cámara de Comercio de Vigo. O obxectivo é mostrar aos comerciantes interesados, as técnicas de envolver os agasallos “para dar a mellor imaxe comercial cun pequeno xesto diferenciador, que como valor engadido singular, sexa o máis atractivo posible”.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 23 Novembro, 2011
    Vivenda poxa varios locais comerciais da cidade valorados en máis de 300.000 euros

    Os locais sitúanse en Monte Porreiro e na rúa Sierra e poden ser adquiridos por compra directa, aínda que tamén se ofrecen en aluguer
    As administracións públicas emprenderon nos últimos meses iniciativas para desprenderse de locais sen uso e tratar de vendelos para obter ingresos atípicos. O último proceso respecto diso coñeceuse onte e está protagonizado polo Instituto Galego de Vivenda e Solo (IGVS), que convocou unha poxa pública de cinco locais comerciais da súa propiedade na cidade. Os interesados poden optar a unha compra directa ou utilizar os inmuebles mediante o seu aluguer anual.
    Os locais están valorados no seu conxunto en máis de 300.000 euros e os seus ubicacions son as seguintes: rúa Alemania 44, precisamente o inmueble que ocuparon temporalmente as familias desalojadas de O Vao en Monte Porreiro, rúa Sierra 9, e tres na rúa  Luxemburgo. Os prezos de venda oscilan entre os 40.987 euros e os 70.505, mentres que para o aluguer formulase unha tarifa entre 3.637 e 6.374 euros anuais. A todas estas cantidades débese engadir o IVA. O IGVS asegura que se trata de prezos de mercado e informará nos próximos días da data de póxa.
    Outras puxas
    O pasado mes de xullo tamén era a Xunta a que aprobaba a poxa pública da antiga Cámara Agraria Provincial, na praza do Teucro, e en setembro foi a Tesorería Xeral da Seguridade Social a que levo a cabo un trámite similar para un baixo de 372 metros cadrados situado en Campolongo. A apertura das ofertas está sinalada para esta mesma semana. Este local, con fachada cara a rúa Alcalde Hevia, sae cun prezo de saída de 680.400 euros, a razón de 1.827 euros por metro cadrado, un pouco máis caro que os 1.713 euros por metro da Cámara Agraria, que con 496 metros cadrados en semisótano, baixo e piso taxouse en 850.000 euros.
    Esta poxa de onte do IGVS prodúcese poucos días despois de que o mesmo instituto puxese en marcha unha iniciativa pata adxudicar, mediante venda ou aluguer, a totalidade de pisos de promoción pública existentes na cidade que permanecen baleiros e sen uso polo desafiuzamento do seu anterior ocupante ou por calquera outra causa, no que se denomina como “segunda ou posterior transmisión”. Aínda que a Xunta non especifica o número de pisos vacantes no municipio, na súa inmensa maioría situados en Monte Porreiro, si detalla que serán seleccionadas un total de 180 familias para participar no sorteo das residencias dispoñibles. Este número supón o 30% de todos os demandantes de vivenda inscritos no Rexistro Único, un listado oficial que, no caso de Pontevedra, suma unhas mil altas, das que algo máis de seiscentas corresponden a vivendas de protección oficial de promoción pública.
    Varios tipos de vivenda
    Segundo a resolución que regula esta iniciativa, establécense tres tipos de vivendas: as de catro dormitorios para unidades de catro ou máis membros, as de tres cuartos, para familias de 2 ou 3 integrantes, e os pisos de dous dormitorios “para unidades familiares ou convivenciales dun só membro”. Cada unha destas categorías contará cun listado de aspirantes de sesenta persoas, que poderán ocupalas en réxime de compra ou aluguer, por un prazo de cinco anos prorrogables.
    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 23 Novembro, 2011
    A Xunta crea a mesa provincial de comercio para o sector e os seus clientes

    O órgano ten como obxectivo impulsar as pequenas e medianas tendas en 30 concellos

    A Mesa Provincial de Comercio Local da Coruña, que se constituíu onte, asumirá as funcións de 30 concellos que carecen de mesa propia. O órgano, no que están representadas as administracións públicas e as asociacións de comerciantes e consumidores, ten como obxectivo fomentar o diálogo e a coordinación entre as partes para executar políticas que fomenten o comercio.

    A creación do organismo responde ás esixencias da lei de comercio interior, aprobada en xaneiro. Ata agora 30 municipios, dos 94 de toda a provincia, están representados no órgano, aínda que hai 17 concellos pendentes de comunicar si cumpren os requisitos establecidos para constituír a súa mesa local ou para que esas funcións sexan asumidas pola mesa creada a nivel provincial.

    O Goberno galego informou de que entre as tarefas que desempeñará o organismo están as de informar sobre as campañas de promoción que se desenvolvan con fondos públicos, elaborar informes para a realización de feiras de oportunidades, actuar como órgano consultivo sobre todas as cuestións que afecten ao comercio ou ser oída nas elaboracións de plans de tráfico e de ordenación urbana dos concellos integrantes. A mesa, ademais, servirá para trasladar aos municipios representados as medidas, iniciativas e propostas en materia comercial.

    A delegada territorial da Xunta na provincia, Belén do Campo, participou onte na constitución do organismo. Na reunión tamén estiveron presentes os deputados Santiago Freire, que actuará como coordinador do proxecto, e Antonio Cañás; o presidente da Federación de Comercio da Coruña, Miguel Agromayor; e a presidenta da Asociación Galega de Amas de Casa, Consumidores e Usuarios, Rosa Otero. A Diputación designou como secretario a Rafael Díaz.

    Do Campo subliñou que traballará para impulsar a colaboración entre os membros do sector para a optimización dos recursos. A representante do Executivo autonómico na provincia destacou que é preciso dotar de maior dinamismo, proxección e modernidade ao pequeno comercio, máis aínda nun contexto de crise económica como o actual.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

     

  • 22 Novembro, 2011
    Charla informativa sobre a campaña de compras de Nadal do IGC

    Organizada pola Asociación de Amas de Casa, Consumidores e Usuarios de Ferrol, o salón de actos do edificio administrativo da Xunta da praza de España acollerá mañá, mércores, unha xornada informativa sobre a campaña de compras de Nadal. O acto está programado para as cinco da tarde e a conferencia será impartida por persoal do Instituto Galego de Consumo (IGC).
    O obxectivo desta iniciativa é informar a cidadanía en xeral sobre os dereitos e deberes que teñen os consumidores nas compras de Nadal, descubrir os parámetros de seguridade á hora de adquirir e utilizar adornos do Nadal eléctricos e distinguir os xoguetes daqueles produtos que se presentan como tal pero non o son.
    Abordaranse, así mesmo, cuestións para coñecer as características especiais dos coches teledirixidos e os posibles riscos da súa incorrecta utilización, e os expertos tamén achegarán aos consumidores e usuarios ferroláns unha serie de recomendacións pedagóxicas sobre a compra dos xoguetes que se relagan nas festas do Nadal. 

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 22 Novembro, 2011
    Catorce proxectos empresariais optan aos Premios Ferrolterra Emprende

    A Asociación de Jovenes Empresarios entregará mañá o galardón no Torrente Ballester
    Un total de catorce empresas da comarca optan á segunda edición dos Premios Ferrolterra Emprende, que organiza a Asociación de Jovenes Empresarios coa intención de recoñecer e apoiar as novas ideas xeradoras de riqueza. Os emprendedores que concorren ao certamen tiveron ocasión onte de facer unha breve presentación dos seus proxectos nun acto que permitiu comprobar a existencia de iniciativas, grandes ou pequenas, que conseguen abrirse paso no adverso contexto actual.  
    Cada emprendedor tivo cinco minutos para expoñer o seu proxecto e aportar ao xurado as súas características máis importantes. O salón de actos do campus acolleu esta reunión previa á entrega do premio, que se celebrará mañá no centro Torrente Ballester, a partir das oito da tarde. A empresa ganadora terá acceso a un programa de formación.
    Entre os emprendedores que interviñeron estivo o empresario Pablo Castro, de Dick&Paul, que falou de como a súa empresa pasou de contar cunha primeira zapatería na Coruña no ano 2008 a ter xa abertas seis. Trátase dun dos proxectos de franquicias máis innovadores do país no sector da moda, tal como recoñeceu unha revista especializada, e o seu proxecto de expansión contempla a apertura doutros tres establecementos este mesmo ano.
    Tamén se presentou ante o xurado a empresa Huso 29, unha firma asentada nas Somozas e nada en 2006, que se dedica a ofrecer servizos a plantas de enerxías renovables e a obras civís. Actualmente conta con 140 empregados e traballa en toda España e en proxecto en Brasil, India, Túnez ou República Dominicana. Na comarca, é responsable da realización de obras como a construción das naves de Daxiong Spain ou Solucións Poligráficas.
    Como proba da originalidad dalgunhas iniciativas hai que citar a Maypi Spa-Fish, un negocio de ictioterapia que se asentou en Ferrol fai sete meses e que, a través de diapositivas, demostrou a efectividade  que o tratamento cos peixes garra-rufa ten en casos de psoriasis, por exemplo.
    No ámbito da biotecnología, Nutra Omega Biotecnológica Oleica (NOBO) levou ante o xurado de AJE o seu proxecto para a posta en marcha dunha planta de fabricación de aceites Omega 3 nas Somozas. O seu representante, Patricia Polanco, sinalou que se dirixen a un mercado cun crecemento anual do 40%.
    Prometal, empresa dedicada á calderería industrial, tivo ocasión de explicar como pasou nos últimos seis anos de ter dous socios fundadores e tamén traballadores, a contar cun persoal de 20 empregados e facturar dous millóns de euros.
    O xurado asomouse tamén ao mundo da moda, da man de Sara Coleman. A diseñadora aresana explicou o seu concepto de “deseño orgánico” e expuxo a súa intención de abrir camiño á marca en mercados exteriores como China, Dinamarca ou Rusia.
    Servisol, unha empresa que traballa no ámbito dos servizos sociosanitarios, presentou a súa experiencia na formación de cuidadores informales de persoas dependentes.
    No ámbito do lecer e o turismo, a firma Tour e-bike expuxo o seu proxecto para exprimir todas as posibilidades que teñen as bicicletas dentro de devandito sector.
    Troposfera, unha firma que naceu o ano pasado no vivero da Cámara de Comercio de Ferrol, demostrou o lonxe que pode chegar no ámbito da consultoría ambiental. Como mostra, o seu sistema de modelización da calidade do aire foi incluído nunha lista de referencias da Unión Europea.
    Para rematar, presentouse ao certamen a empresa Xaraleira, unha iniciativa singular que permitiu situar nas Pontes o que neste momento é o maior criadero de roedores de toda España. A venda de mascotas, a cativa de alimento vivo ou conxelado e a distribución de kits didácticos para a aprendizaxe das leis de Mendel son as súas liñas de actividade.
    Na anterior edición do premio, fai dous anos, resultou ganadora a empresa de construción naval Freinaval. A creación de emprego, as políticas medioambientales, as políticas de conciliación familiar ou o grado de proxección territorial da empresa serán algúns dos criterios que terá en conta o xurado á hora de decidir o premio.
    Nesta edición, AJE ten a intención de recoñecer a traxectoria do empresario Cándido Hermida.
    Fonte: Diario de Ferrol
     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • 21 Novembro, 2011
    Un automóbil volverá ser o agasallo estrela da campaña de Nadal de Compostela Monumental

    TELEVISORES, EQUIPOS ELECTRÓNICOS BLU:SENS E A CHOCOLATADA CON CHURROS CON PAPA NOEL NO HOSTAL DOS REIS CATÓLICOS PARTE DA PROMOCIÓN NAVIDEÑA DOS COMERCIANTES DO CASCO HISTÓRICO DA CAPITAL DE GALICIA


    Entrega Dacia na campaña de Nadal 2010/2011Por quinto ano consecutivo, o concesionario Dacia e Renault Caeiro, doará o agasallo estrela da campaña de Nadal de Compostela Monumental, un DACIA SANDERO.

    Será o oitavo coche, que de forma consecutiva, e coincidindo coas datas do nadal, premie a fidelidade dos clientes da entidade que preside José Manuel Bello Rey, “para Compostela Monumental é un orgullo que un ano máis ou noso máis ilustre veciño, Manolo Caeiro, aposte polo noso proxecto e dun casco histórico vivo en todos os aspectos. Quero agradecerlle publicamente o esforzo que leva a cabo cada ano e o apoio que sempre nos amosa dende o seu concesionario Dacia e Renault”, puntualiza Bello Rey.

    Calquera veciño ou cliente dos establecementos asociados a Compostela Monumental poderán facerse cun boleto para poder participar no sorteo final, previsto para o 10 de xaneiro de 2012. A única condición é comprar ou consumir, independientemente da cuantía, en calquera dos 205 establecementos asociados ao Centro Comercial Aberto de Compostela Monumental, entre os días 1 de decembro de 2011 e o 5 de xaneiro de 2012. Ditas compras dan opción a reencher un boleto para participar nos distintos sorteos previstos, incluído o do DACIA SANDERO.


    PRODUTOS BLU:SENS E CHOCOLATADA CON CHURROS CON PAPA NOEL NO HOSTAL DOS REIS CATÓLICOS

    Pero o premio á fidelidade dos clientes de Compostela Monumental non se cingue única e exclusivamente ao sorteo dun DACIA SANDERO. Durante toda a campaña de Nadal (1 de decembro de 2011 a 5 de xaneiro de 2012) os comerciantes do casco histórico levarán a cabo sorteos periódicos de produtos Blu:Sens, entre os que cabo destacar un televisor de 32” LCD con TDT , 5 DVD con TDT,  5 MP 5, 10 MP 4 e 2 Televisores portátiles con TDT.
    Para os máis pequenos, Compostela Monumental e o Hostal dos Reis Católicos celebrarán o seu xa tradicional “Chocolatada con Churros” coa presenza de Papa Noel, uns días antes de Nadal. Espérase bater o récord do ano pasado onde se retrataron con “Santa” uns 500 nenos e que contou coa participación de máis  de 4.000 persoas.
    “coido que temos a obriga de facer unha campaña de Nadal moi boa e pechar deste xeito un ano que foi duro para ou noso sector. Nos peores momentos é cando temos que manter ou tipo e ata incrementar as nosas actividades e promocións”, apunta José Manuel Bello Rey, Presidente de Compostela Monumental.
     

    Ademais, este ano contarase cunha pista de patinaxe sobre xeo na Praza da Quintana. “A pista de xeo que van instalar na Quintana é das mellores que hai nestes momentos en España. Terá unha carpa totalmente acristalada que permitirá gozar dá mesma en todos sentir pese a un clima adverso”, destaca o Presidente de Compostela Monumental.

    Prestan o seu apoio incondicional a esta campaña de Nadal  de Compostela Monumental os concesionarios Dacia e Renault Caeiro, Blu:Sens, Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia, A Caixa, Deputación da Coruña; Hostal dos Reis Católicos e o Concello de Santiago.


     

  • 21 Novembro, 2011
    As mulleres encabezan a creación de novas empresas empuxadas pola súa alta cualificación

     

    O 65% dos novos afiliados da Asociación de Novos Empresarios de Galicia (AJE) son mulleres

    As súas iniciativas céntranse no sector servizos e lidéranas profesionais con elevada formación e experiencia

    Dúas empresarias con “sinerxias” e local común ? As súas traxectorias e especialidades son distintas pero a “iniciativa” uniu o camiño dos seus negocios. Desde fai meses Margot Álvarez e Susana Pérez comparten despacho para “aforrar custos”. Os coñecementos de marketing da primeira e de consultoría da segunda permitíronlles establecer   “sinerxias” coas que mellorar o seu labor.

     

    Onde eles ven unha crise elas atopan unha oportunidade. Desde que a economía mundial fixo augas as mulleres foron gañando peso na iniciativa empresarial ata acabar coa hexemonía masculina. Segundo datos da Asociación Galega de Novos Empresarios de Galicia (AJE), ao longo de 2011 pasaron polas súas oficinas en Vigo 200 emprendedores co obxectivo de crear unha empresa. Deles 125 eran mulleres e só 75 homes. A tendencia constátase tamén á hora de abrir o seu negocio: das 101 empresas que finalmente se constituíron e se asociarion na AJE cerca do 65% estaban lideradas por unha muller.

    Unha evolución similar reflíctese na Cámara de Comercio de Vigo. Aínda que das 142 empresas que se iniciaron a través das súas oficinas desde xaneiro de 2010 só 68 recorreron ao Programa de Apoio Empresarial para Mulleres (PAEM), a presenza feminina segue sendo igualmente destacable. Os seus servizos de asesoramento atenderon a 24 autónomas fronte a 20 autónomos e aínda que houbo 13 sociedades limitadas (S.L.) máis abertas por homes que por mulleres estas lideraron o único proxecto de sociedade anónima (S.A.) e de Comunidade de Bens (C.B.) que se rexistrou.

    O boom das emprendedoras responde á suma de crise e formación. Patricia García, presidenta de AJE Galicia, recorda que desde fai anos o número de universitarias é moito máis alto que o de universitarios. Antes era difícil atopar a mulleres no mundo académico pero isto xa non é así e agora esa realidade ten o seu reflexo no ámbito empresarial, anota García. O panorama que se atopan esas licenciadas ao desenvolverse no mercado laboral constitúe a miúdo o detonante que as anima a iniciar o seu propio proxecto de negocio.

    Durante un mes estiven enviando currículos pero sempre tiven ambición empresarial e decidín que o mellor era empezar a miña propia iniciativa, comenta Susana Pérez, unha licenciada en Administración e Dirección de Empresas de 27 anos que desde fai 12 meses capitanea o proxecto INFI Consultores. Ao principio tes moito medo pero marqueime un prazo de dous anos para ver como ían as cousas e a experiencia está sendo positiva, explica antes de recoñecer que xa se suscita contratar a un axudante. Vivencia similar é a de Iria Martínez, tamén de 27 anos e que tras varios meses buscando emprego sen atopar nada decidiu abrir o seu propio negocio de hostelería en Candeán. Agora pasou de buscar emprego a ofrecelo. Estoume suscitando contratar a un axudante porque eu soa non dou a basto, explica Martínez.

    A miúdo as emprendedoras abren a súa empresa tras unha traxectoria previa en negocios alleos. Ese é o caso de Margot Álvarez, que con 11 anos de experiencia na selección de persoal abriu en setembro a súa propia empresa de márketing comercial. Traballo máis horas e é moito máis duro pero encántame... E creo que iso é fundamental porque polo camiño atopas  con moitas pedras, alerta. O seu caso recorda ao de Silvia de Pablos, de Organiza Servizos Empresariais, que desde fai sete meses aplica a experiencia colleitada durante unha década no mundo do marketing e o reciclaxe profesional no seu negocio.

    A terceira razón é a procura de independencia que, como ocorreu con Puri Díaz –Alltogether Design– levoulle a encarar o seu propio proxecto xunto a outros dous socios para non estar ás ordes de terceiras persoas. Preferimos gañar menos pero ir paso a paso e facer as cousas ben.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 20 Novembro, 2011
    Economía apoiará ás empresas ourensanas para impulsar a súa internacionalización

     

    - A consellería levarao a cabo a través da “rede de mentores”
    - O sector da lousa e o agroalimentario son os máis activo

    O incremento da exportación de lousa contribuíu a reducir o paro en ValdeorrasO compromiso da Consellería de Economía e Industria de apoiar ás empresas ourensanas para impulsar a súa internacionalización é unha actuación que coincide plenamente cunha das rectas que se reflectían no Indiceo (Índice Comarcal Económico de Ourense) elaborado pola Confederación de Empresarios de Ourense (CEO).
    Así, o presidente da patronal ourensá, Francisco Rodríguez, proclamou que, en función das conclusións do estudo, as claves que contribuirán a que as empresas poidan facer fronte á crise actual son a internacionalización, a innovación e investigación, co que a iniciativa da Xunta non fai máis que apontoar esa proposta.
    Neste sentido, e á espera de que a próxima semana se presente na sede da propia CEO a creación da Rede de Mentores en materia de Internacionalización, o obxectivo que se marca é que as empresas ourensanas, como as que formen parte da eurorregión, conten cun apoio específico á proxección exterior mediante o respaldo altruísta de expertos neste ámbito, como se explica desde a Consellería de Economía e Industria.
    Na provincia as empresas de sectores como a lousa e agroalimentario son as máis activas, e contribúen a paliar, en certa medida, os efectos da crise, como así se reflectiu na zona de Valdeorras, onde se asenta as empresas louseiras.
    Segundo revela o estudo elaborado pola patronal, foi precisamente a internacionalización a que contribuíu a mellorar os números do desemprego nesa comarca ourensana, despois de que experimentase, do mesmo xeito que noutras zonas, un importante crecemento en canto ás cifras do paro refírese.
    É por iso que no encontro que se celebrará o próximo día 29, o obxectivo é consolidar unha rede de mentores que acompañen ás pequenas e medianas empresas nos seus procesos de internacionalización, contribuíndo á capacitación como mentores en internacionalización de profesionais que pola súa experiencia e coñecemento poidan axudar a outras empresas a dar o salto ao exterior.
    Esta rede inclúese no marco do proxecto europeo ECICII, Integrado no programa de cooperación POCTEP Galicia-Norte de Portugal, e parte das experiencia acumulada pola Rede Mentoring, que coordina Bic Galicia e que na actualidade integra a preto dun centenar de mentores e a máis de 80 empresas mentorizadas.
    Trátase, polo tanto, dunha actuación que para a patronal ourensá permitirá que sexan máis as empresas que se sumen ao proceso de internacionalización, xa que iso permitirá frear ese incremento que se produciu no desemprego. O presidente da CEO puxo como exemplo os bos datos do polígono de San Cibrao, que segundo o Indiceo salvouse dos efectos da crise, ao ser un espazo no que se asintan empresas exportadoras, xa que o seu mercado non é local.
    A Rede de Mentores tamén contribuiría a reforzar a cooperación existente en áreas de traballo e a capacitación profesional.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 20 Novembro, 2011
    Éxito en Tomiño da campaña “As compras teñen premio”

     

    A Federación Galega de Comercio, a Federación de Comercio de Pontevedra e a Asociación de Comerciantes de Tomiño (Adeto) celebraron o acto final da campaña de dinamización do consumo nas vilas galegas, que baixo o lema “As compras na túa vila teñen premio”, tivo lugar en Tomiño entre o 7 e o 18 de novembro.
    Comerciantes e consumidores de Tomiño acolleron a iniciativa con grande entusiasmo, recolléndose na urna habilitada para o sorteo máis de 20.000 boletos, o que significa un grande éxito de vendas e participación.
    O acto final da campaña tivo un atractivo programa de actuacións para nenos e adultos durante todo o día. Pola tarde, actuou en directo a cantante Mariana, e a continuación tivo lugar o sorteo de 3.000 euros en premios (dúas tarxetas regalo de 300 euros e 24 tarxetas regalo de 100 euros).
    O sorteo contou coa asistencia do dirixente de Adeto, Manuel Pérez; o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas; o seu homólogo na Federación de Comercio de Pontevedra, Antonio Reguera; a alcaldesa de Tomiño, Sandra González; e a directora xeral de Comercio, Nava Castro; entre outros.
    A iniciativa estivo organizada pola Federación Galega de Comercio, en colaboración coas Federacións Provinciais de Comercio, a Dirección Xeral de Comercio e Novagalicia Banco. Nesta edición, ademáis da xa rematada en Tomiño, na provincia de Pontevedra desenvolveuse tamén en Salceda de Caselas.
     

    Fonte: Atlántico Diario
     

  • 20 Novembro, 2011
    O mercado porriñés terá un punto interactivo de consulta

    O de Porriño será un dos catro mercados galegos, xunto a O Grove, Bueu, Caldas de Reis e Portonovo, que contará cun punto de información interactivo nas próximas semanas. Esta iniciativa da Consellería de Economía e Industria permitirá consultar información sobre os produtos que se venden no mercado e suxestións de receitas.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 19 Novembro, 2011
    Hostaleiros e comerciantes apostan pola innovación para combater a crise

    Os pequenos empresarios arousáns forzan máquinas e tratan de facer fronte ás minguadas ganancias recorrendo a reformas en locais e a actividades promocionais.  

    Vista dunha céntrica rúa de Vilagarcía de Arousa // Iñaki AbellaReinventarse ou morrer no intento. Esa é a fórmula coa que unha boa parte do comercio e a hostelería arousana trata de facer fronte ás consecuencias da crise, que para ambos sectores supuxo unha baixada de ingresos que rolda o 30%. Aínda que moitos han ter que axustarse o cinto e prescindir de persoal, non renuncian a poñer toda a carne no asador, e buscan recuperar o favor do público recorrendo a reformas, concertos ou desfiles promocionales que aumenten o seu atractivo e atraian clientes.

    Os malos resultados que os pequenos establecementos arousáns veñen arrastrando desde hai xa varios anos obrigaron a botar a pechadura a moitos hostaleiros, e tamén a vendedores do sector do moble, do téxtil e ata da alimentación. No entanto, os pequenos empresarios da comarca do Salnés non se resignan, e cos seus recursos ao límite buscan alternativas.

    Nos últimos días un local nocturno e unha tapería de Cambados solicitaron licenza de reforma, e en Vilagarcía está en marcha a apertura dun novo bar. Pero ademais, cada vez son máis os que recorren á organización de actuacións musicais que lles outorguen un plus. Onte mesmo, dous locais do Grove ofrecían concertos aos seus clientes, e ao término da actuación de Flip Corale e os Macabros nunha cervecería da rúa Montiño, noutro establecemento de Jaime Solá comezaban a tocar Fantasmage e Lobishome.

    Aínda que os bares de tapas están conseguindo manterse con máis ou menos dificultades, a baixada de clientes nótase especialmente nos restaurantes e nos locais de copas, aos que a poboación arousá asiste con menor asiduidade desde que empezou a sentirse o azoute da crise. O presidente da Asociación de Hostaleiros e Iniciativas Turísticas de Vilagarcía (Ahituvi), Roberto Gerpe, ten claro que apostar por actividades complementarias é, nestes momentos, a única alternativa do sector. E tamén os vilagarciáns subiron a este carro, incrementaron os seus esforzos promocionales a través de internet e comezaron a impulsar concertos.

    O comercio busca igualmente novas vías para achegar os seus produtos ao público e reactivar as súas vendas. Nos últimos meses os establecementos da capital arousá organizaron desfiles. E onte pola noite unha óptica e unha tenda de moda do Grove facían o propio.

    Tanto a presidenta da asociación de comerciantes Zona Aberta, Rocío Louzán, como o do Consorcio de Comercio do Salnés, Marcos González, corroboran as dificultades que atravesa o sector. Nese sentido, non pasan por alto que as aperturas de establecementos correspóndense máis a un intento desesperado por buscar alternativas de autopemprego e facer fronte ao paro que por unha situación real de bonanza que está moi lonxe de darse. Entre os que están a piques de iniciar a súa andadura figura unha escola de danza e pilates en Vilagarcía.

    As pólizas de crédito son o recurso do que a maioría se ven obrigados a tirar para afrontar reformas ou, ata, para adquirir mercadorías. No entanto, a resistencia das entidades bancarias a dar préstamos cada vez é maior.

    Fonte: Faro de Vigo. (Ed. Arousa)

  • 19 Novembro, 2011
    O Concello inspírase en La Boquería para modernizar os mercados municipais

    O tenente de alcalde de Emprego e Empresa, Luisa Cid, visitou onte pola mañá o mercado de La Boquería, en Barcelona, onde mantivo un encontro de traballo cos responsables do centro.

    O director, Agustí Herrero, o presidente da asociación de comerciantes, Salvador Capedevila, e o xerente da entidade, Óscar Gil, acompañaron a Luisa Cid no percorrido que o tenente de alcalde realizou polos diferentes postos.

    O motivo da visita enmárcase dentro dos obxectivos da Tenza de Alcaldía de Emprego e Empresa de poñer en valor os mercados municipais como dinamizadores da súa área de influencia.

    Para iso, segundo informan dende o goberno municipal, levarase a cabo un traballo de modernización en todas as prazas de abastos co fin de que, preservando a súa identidade, sirvan de escaparate da calidade dos produtos galegos. Preténdese darlles un impulso para que se convertan un reclamo turístico, como é o caso de La Boquería, na cidade condal, poñendo en marcha distintas tácticas e estratexias. 

  • 19 Novembro, 2011
    A fusión das tres asociacións empresariais foi decisiva para Noia

    A Belén Arroniz gústalle abeirarse baixo os soportais da Tasca Típica

    Nome: Belén Arroniz

    Idade: 42 anos

    Profesión: Xerente do centro comercial aberto Noia Histórica

    Recuncho: O casco histórico noiés, «porque ten un valor patrimonial e histórico impresionante e é un gran empuxe comercial».

    Arribou a Noia por motivos estrictamente laborais, co fin de darlle un empuxe ás tendas tradicionais mediante a posta en marcha dun centro comercial aberto. Desde entón, pasou case unha década, e Belén Arroniz móstrase encantada coa experiencia vivida no Barbanza. Di que non errou cando valorou a oferta de traballo que chegou ás súas mans: «Parecíame un proxecto innovador, liderado por xente comprometida e avalado por liñas de axudas da Administración». E as súas primeiras impresións non tardaron en verse reflectidas na realidade diaria: «É un traballo multidisciplinar, que toca distintos temas e no que me sinto moi a gusto».

    Belén Arroniz recorda que, cando aterrou na localidade noiesa, suscitouse como máximo reto cambiar e mellorar a situación do comercio. Agora, pasado o tempo, asegura que este obxectivo cumpriuse en parte: «Non nos conformamos. Agora, máis que nunca, é o momento de arrimar o ombreiro e de traballar».

    Iso si, á hora de destacar un logro nesta década á fronte do centro comercial Noia Histórica, non necesita máis que un segundo para afirmar con rotundidade que o máis importante foi a unión do sector: «A fusión das tres asociacións empresariais foi decisiva para Noia. Neste sentido, creo que somos eixe e pioneiros a nivel de España, porque é algo moi complicado conseguir que colectivos que funcionan de forma paralela se sumen a un proxecto común».

    En busca de máis apoios

    Pero como, en certa medida, é unha inconformista, Belén Arroniz non parará ata acadar a que se fixou como nova meta: «A asociación fíxose forte e potente. De feito, recibimos o tope de axudas e Noia é referente a nivel comercial, pero quédanos involucrar a todo o sector empresarial do municipio».

    A xerente do centro comercial aberto noiés considera que esta vila ten unha serie de puntos fortes que debe explotar aínda máis: «Por unha banda están as boas comunicacións con Santiago, que debemos aproveitar para atraer a clientes, e por outra, o feito de abrir os domingos. Esta é unha vantaxe a nivel competitivo que non ten case ninguén».

    Gran coñecedora das características do pequeno comercio noiés, Belén Arroniz sinala que unha das grandes calidades do sector é a fusión de experiencia e modernidade: «Non é que Noia teña un tecido empresarial bestial, pero ten como punto forte a comerciantes de toda a vida que deron paso a novas xeracións dispostas a adaptar os negocios aos tempos actuais».

    Pero, por encima de todo, a xerente de Noia Histórica destaca a ilusión que desbordan os seus aliados: «Os comerciantes estaban deseosos de unión e agora, o que temos son moitas ganas de traballar, de cambiar as cousas e de melloralas».

    Ademais de para coñecer e compartir os obxectivos dos comerciantes da localidade, a década que Belén Arroniz leva en Noia serviulle para descubrir varios recunchos. Un dos seus preferidos é o casco histórico da vila: «Ten un valor patrimonial e histórico impresionantes e é un gran empuxe comercial». Do centro noiés, gústanlle sobre todo os soportais da Tasca Típica.

    Pero hai un segundo escenario que é para ela igual de importante, a contorna da central eléctrica do Tambre: «Coas súas rutas e a súa ponte colgante é unha contorna impresionante».

    Fonte: La Voz de Barbanza


  • Páxina 73 de 84

  • Mostrando do 1441 ao 1460 dun total de 1663 rexistros