Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 22 Novembro, 2011
    Catorce proxectos empresariais optan aos Premios Ferrolterra Emprende

    A Asociación de Jovenes Empresarios entregará mañá o galardón no Torrente Ballester
    Un total de catorce empresas da comarca optan á segunda edición dos Premios Ferrolterra Emprende, que organiza a Asociación de Jovenes Empresarios coa intención de recoñecer e apoiar as novas ideas xeradoras de riqueza. Os emprendedores que concorren ao certamen tiveron ocasión onte de facer unha breve presentación dos seus proxectos nun acto que permitiu comprobar a existencia de iniciativas, grandes ou pequenas, que conseguen abrirse paso no adverso contexto actual.  
    Cada emprendedor tivo cinco minutos para expoñer o seu proxecto e aportar ao xurado as súas características máis importantes. O salón de actos do campus acolleu esta reunión previa á entrega do premio, que se celebrará mañá no centro Torrente Ballester, a partir das oito da tarde. A empresa ganadora terá acceso a un programa de formación.
    Entre os emprendedores que interviñeron estivo o empresario Pablo Castro, de Dick&Paul, que falou de como a súa empresa pasou de contar cunha primeira zapatería na Coruña no ano 2008 a ter xa abertas seis. Trátase dun dos proxectos de franquicias máis innovadores do país no sector da moda, tal como recoñeceu unha revista especializada, e o seu proxecto de expansión contempla a apertura doutros tres establecementos este mesmo ano.
    Tamén se presentou ante o xurado a empresa Huso 29, unha firma asentada nas Somozas e nada en 2006, que se dedica a ofrecer servizos a plantas de enerxías renovables e a obras civís. Actualmente conta con 140 empregados e traballa en toda España e en proxecto en Brasil, India, Túnez ou República Dominicana. Na comarca, é responsable da realización de obras como a construción das naves de Daxiong Spain ou Solucións Poligráficas.
    Como proba da originalidad dalgunhas iniciativas hai que citar a Maypi Spa-Fish, un negocio de ictioterapia que se asentou en Ferrol fai sete meses e que, a través de diapositivas, demostrou a efectividade  que o tratamento cos peixes garra-rufa ten en casos de psoriasis, por exemplo.
    No ámbito da biotecnología, Nutra Omega Biotecnológica Oleica (NOBO) levou ante o xurado de AJE o seu proxecto para a posta en marcha dunha planta de fabricación de aceites Omega 3 nas Somozas. O seu representante, Patricia Polanco, sinalou que se dirixen a un mercado cun crecemento anual do 40%.
    Prometal, empresa dedicada á calderería industrial, tivo ocasión de explicar como pasou nos últimos seis anos de ter dous socios fundadores e tamén traballadores, a contar cun persoal de 20 empregados e facturar dous millóns de euros.
    O xurado asomouse tamén ao mundo da moda, da man de Sara Coleman. A diseñadora aresana explicou o seu concepto de “deseño orgánico” e expuxo a súa intención de abrir camiño á marca en mercados exteriores como China, Dinamarca ou Rusia.
    Servisol, unha empresa que traballa no ámbito dos servizos sociosanitarios, presentou a súa experiencia na formación de cuidadores informales de persoas dependentes.
    No ámbito do lecer e o turismo, a firma Tour e-bike expuxo o seu proxecto para exprimir todas as posibilidades que teñen as bicicletas dentro de devandito sector.
    Troposfera, unha firma que naceu o ano pasado no vivero da Cámara de Comercio de Ferrol, demostrou o lonxe que pode chegar no ámbito da consultoría ambiental. Como mostra, o seu sistema de modelización da calidade do aire foi incluído nunha lista de referencias da Unión Europea.
    Para rematar, presentouse ao certamen a empresa Xaraleira, unha iniciativa singular que permitiu situar nas Pontes o que neste momento é o maior criadero de roedores de toda España. A venda de mascotas, a cativa de alimento vivo ou conxelado e a distribución de kits didácticos para a aprendizaxe das leis de Mendel son as súas liñas de actividade.
    Na anterior edición do premio, fai dous anos, resultou ganadora a empresa de construción naval Freinaval. A creación de emprego, as políticas medioambientales, as políticas de conciliación familiar ou o grado de proxección territorial da empresa serán algúns dos criterios que terá en conta o xurado á hora de decidir o premio.
    Nesta edición, AJE ten a intención de recoñecer a traxectoria do empresario Cándido Hermida.
    Fonte: Diario de Ferrol
     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • 21 Novembro, 2011
    Un automóbil volverá ser o agasallo estrela da campaña de Nadal de Compostela Monumental

    TELEVISORES, EQUIPOS ELECTRÓNICOS BLU:SENS E A CHOCOLATADA CON CHURROS CON PAPA NOEL NO HOSTAL DOS REIS CATÓLICOS PARTE DA PROMOCIÓN NAVIDEÑA DOS COMERCIANTES DO CASCO HISTÓRICO DA CAPITAL DE GALICIA


    Entrega Dacia na campaña de Nadal 2010/2011Por quinto ano consecutivo, o concesionario Dacia e Renault Caeiro, doará o agasallo estrela da campaña de Nadal de Compostela Monumental, un DACIA SANDERO.

    Será o oitavo coche, que de forma consecutiva, e coincidindo coas datas do nadal, premie a fidelidade dos clientes da entidade que preside José Manuel Bello Rey, “para Compostela Monumental é un orgullo que un ano máis ou noso máis ilustre veciño, Manolo Caeiro, aposte polo noso proxecto e dun casco histórico vivo en todos os aspectos. Quero agradecerlle publicamente o esforzo que leva a cabo cada ano e o apoio que sempre nos amosa dende o seu concesionario Dacia e Renault”, puntualiza Bello Rey.

    Calquera veciño ou cliente dos establecementos asociados a Compostela Monumental poderán facerse cun boleto para poder participar no sorteo final, previsto para o 10 de xaneiro de 2012. A única condición é comprar ou consumir, independientemente da cuantía, en calquera dos 205 establecementos asociados ao Centro Comercial Aberto de Compostela Monumental, entre os días 1 de decembro de 2011 e o 5 de xaneiro de 2012. Ditas compras dan opción a reencher un boleto para participar nos distintos sorteos previstos, incluído o do DACIA SANDERO.


    PRODUTOS BLU:SENS E CHOCOLATADA CON CHURROS CON PAPA NOEL NO HOSTAL DOS REIS CATÓLICOS

    Pero o premio á fidelidade dos clientes de Compostela Monumental non se cingue única e exclusivamente ao sorteo dun DACIA SANDERO. Durante toda a campaña de Nadal (1 de decembro de 2011 a 5 de xaneiro de 2012) os comerciantes do casco histórico levarán a cabo sorteos periódicos de produtos Blu:Sens, entre os que cabo destacar un televisor de 32” LCD con TDT , 5 DVD con TDT,  5 MP 5, 10 MP 4 e 2 Televisores portátiles con TDT.
    Para os máis pequenos, Compostela Monumental e o Hostal dos Reis Católicos celebrarán o seu xa tradicional “Chocolatada con Churros” coa presenza de Papa Noel, uns días antes de Nadal. Espérase bater o récord do ano pasado onde se retrataron con “Santa” uns 500 nenos e que contou coa participación de máis  de 4.000 persoas.
    “coido que temos a obriga de facer unha campaña de Nadal moi boa e pechar deste xeito un ano que foi duro para ou noso sector. Nos peores momentos é cando temos que manter ou tipo e ata incrementar as nosas actividades e promocións”, apunta José Manuel Bello Rey, Presidente de Compostela Monumental.
     

    Ademais, este ano contarase cunha pista de patinaxe sobre xeo na Praza da Quintana. “A pista de xeo que van instalar na Quintana é das mellores que hai nestes momentos en España. Terá unha carpa totalmente acristalada que permitirá gozar dá mesma en todos sentir pese a un clima adverso”, destaca o Presidente de Compostela Monumental.

    Prestan o seu apoio incondicional a esta campaña de Nadal  de Compostela Monumental os concesionarios Dacia e Renault Caeiro, Blu:Sens, Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia, A Caixa, Deputación da Coruña; Hostal dos Reis Católicos e o Concello de Santiago.


     

  • 21 Novembro, 2011
    As mulleres encabezan a creación de novas empresas empuxadas pola súa alta cualificación

     

    O 65% dos novos afiliados da Asociación de Novos Empresarios de Galicia (AJE) son mulleres

    As súas iniciativas céntranse no sector servizos e lidéranas profesionais con elevada formación e experiencia

    Dúas empresarias con “sinerxias” e local común ? As súas traxectorias e especialidades son distintas pero a “iniciativa” uniu o camiño dos seus negocios. Desde fai meses Margot Álvarez e Susana Pérez comparten despacho para “aforrar custos”. Os coñecementos de marketing da primeira e de consultoría da segunda permitíronlles establecer   “sinerxias” coas que mellorar o seu labor.

     

    Onde eles ven unha crise elas atopan unha oportunidade. Desde que a economía mundial fixo augas as mulleres foron gañando peso na iniciativa empresarial ata acabar coa hexemonía masculina. Segundo datos da Asociación Galega de Novos Empresarios de Galicia (AJE), ao longo de 2011 pasaron polas súas oficinas en Vigo 200 emprendedores co obxectivo de crear unha empresa. Deles 125 eran mulleres e só 75 homes. A tendencia constátase tamén á hora de abrir o seu negocio: das 101 empresas que finalmente se constituíron e se asociarion na AJE cerca do 65% estaban lideradas por unha muller.

    Unha evolución similar reflíctese na Cámara de Comercio de Vigo. Aínda que das 142 empresas que se iniciaron a través das súas oficinas desde xaneiro de 2010 só 68 recorreron ao Programa de Apoio Empresarial para Mulleres (PAEM), a presenza feminina segue sendo igualmente destacable. Os seus servizos de asesoramento atenderon a 24 autónomas fronte a 20 autónomos e aínda que houbo 13 sociedades limitadas (S.L.) máis abertas por homes que por mulleres estas lideraron o único proxecto de sociedade anónima (S.A.) e de Comunidade de Bens (C.B.) que se rexistrou.

    O boom das emprendedoras responde á suma de crise e formación. Patricia García, presidenta de AJE Galicia, recorda que desde fai anos o número de universitarias é moito máis alto que o de universitarios. Antes era difícil atopar a mulleres no mundo académico pero isto xa non é así e agora esa realidade ten o seu reflexo no ámbito empresarial, anota García. O panorama que se atopan esas licenciadas ao desenvolverse no mercado laboral constitúe a miúdo o detonante que as anima a iniciar o seu propio proxecto de negocio.

    Durante un mes estiven enviando currículos pero sempre tiven ambición empresarial e decidín que o mellor era empezar a miña propia iniciativa, comenta Susana Pérez, unha licenciada en Administración e Dirección de Empresas de 27 anos que desde fai 12 meses capitanea o proxecto INFI Consultores. Ao principio tes moito medo pero marqueime un prazo de dous anos para ver como ían as cousas e a experiencia está sendo positiva, explica antes de recoñecer que xa se suscita contratar a un axudante. Vivencia similar é a de Iria Martínez, tamén de 27 anos e que tras varios meses buscando emprego sen atopar nada decidiu abrir o seu propio negocio de hostelería en Candeán. Agora pasou de buscar emprego a ofrecelo. Estoume suscitando contratar a un axudante porque eu soa non dou a basto, explica Martínez.

    A miúdo as emprendedoras abren a súa empresa tras unha traxectoria previa en negocios alleos. Ese é o caso de Margot Álvarez, que con 11 anos de experiencia na selección de persoal abriu en setembro a súa propia empresa de márketing comercial. Traballo máis horas e é moito máis duro pero encántame... E creo que iso é fundamental porque polo camiño atopas  con moitas pedras, alerta. O seu caso recorda ao de Silvia de Pablos, de Organiza Servizos Empresariais, que desde fai sete meses aplica a experiencia colleitada durante unha década no mundo do marketing e o reciclaxe profesional no seu negocio.

    A terceira razón é a procura de independencia que, como ocorreu con Puri Díaz –Alltogether Design– levoulle a encarar o seu propio proxecto xunto a outros dous socios para non estar ás ordes de terceiras persoas. Preferimos gañar menos pero ir paso a paso e facer as cousas ben.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 20 Novembro, 2011
    Economía apoiará ás empresas ourensanas para impulsar a súa internacionalización

     

    - A consellería levarao a cabo a través da “rede de mentores”
    - O sector da lousa e o agroalimentario son os máis activo

    O incremento da exportación de lousa contribuíu a reducir o paro en ValdeorrasO compromiso da Consellería de Economía e Industria de apoiar ás empresas ourensanas para impulsar a súa internacionalización é unha actuación que coincide plenamente cunha das rectas que se reflectían no Indiceo (Índice Comarcal Económico de Ourense) elaborado pola Confederación de Empresarios de Ourense (CEO).
    Así, o presidente da patronal ourensá, Francisco Rodríguez, proclamou que, en función das conclusións do estudo, as claves que contribuirán a que as empresas poidan facer fronte á crise actual son a internacionalización, a innovación e investigación, co que a iniciativa da Xunta non fai máis que apontoar esa proposta.
    Neste sentido, e á espera de que a próxima semana se presente na sede da propia CEO a creación da Rede de Mentores en materia de Internacionalización, o obxectivo que se marca é que as empresas ourensanas, como as que formen parte da eurorregión, conten cun apoio específico á proxección exterior mediante o respaldo altruísta de expertos neste ámbito, como se explica desde a Consellería de Economía e Industria.
    Na provincia as empresas de sectores como a lousa e agroalimentario son as máis activas, e contribúen a paliar, en certa medida, os efectos da crise, como así se reflectiu na zona de Valdeorras, onde se asenta as empresas louseiras.
    Segundo revela o estudo elaborado pola patronal, foi precisamente a internacionalización a que contribuíu a mellorar os números do desemprego nesa comarca ourensana, despois de que experimentase, do mesmo xeito que noutras zonas, un importante crecemento en canto ás cifras do paro refírese.
    É por iso que no encontro que se celebrará o próximo día 29, o obxectivo é consolidar unha rede de mentores que acompañen ás pequenas e medianas empresas nos seus procesos de internacionalización, contribuíndo á capacitación como mentores en internacionalización de profesionais que pola súa experiencia e coñecemento poidan axudar a outras empresas a dar o salto ao exterior.
    Esta rede inclúese no marco do proxecto europeo ECICII, Integrado no programa de cooperación POCTEP Galicia-Norte de Portugal, e parte das experiencia acumulada pola Rede Mentoring, que coordina Bic Galicia e que na actualidade integra a preto dun centenar de mentores e a máis de 80 empresas mentorizadas.
    Trátase, polo tanto, dunha actuación que para a patronal ourensá permitirá que sexan máis as empresas que se sumen ao proceso de internacionalización, xa que iso permitirá frear ese incremento que se produciu no desemprego. O presidente da CEO puxo como exemplo os bos datos do polígono de San Cibrao, que segundo o Indiceo salvouse dos efectos da crise, ao ser un espazo no que se asintan empresas exportadoras, xa que o seu mercado non é local.
    A Rede de Mentores tamén contribuiría a reforzar a cooperación existente en áreas de traballo e a capacitación profesional.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 20 Novembro, 2011
    Éxito en Tomiño da campaña “As compras teñen premio”

     

    A Federación Galega de Comercio, a Federación de Comercio de Pontevedra e a Asociación de Comerciantes de Tomiño (Adeto) celebraron o acto final da campaña de dinamización do consumo nas vilas galegas, que baixo o lema “As compras na túa vila teñen premio”, tivo lugar en Tomiño entre o 7 e o 18 de novembro.
    Comerciantes e consumidores de Tomiño acolleron a iniciativa con grande entusiasmo, recolléndose na urna habilitada para o sorteo máis de 20.000 boletos, o que significa un grande éxito de vendas e participación.
    O acto final da campaña tivo un atractivo programa de actuacións para nenos e adultos durante todo o día. Pola tarde, actuou en directo a cantante Mariana, e a continuación tivo lugar o sorteo de 3.000 euros en premios (dúas tarxetas regalo de 300 euros e 24 tarxetas regalo de 100 euros).
    O sorteo contou coa asistencia do dirixente de Adeto, Manuel Pérez; o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas; o seu homólogo na Federación de Comercio de Pontevedra, Antonio Reguera; a alcaldesa de Tomiño, Sandra González; e a directora xeral de Comercio, Nava Castro; entre outros.
    A iniciativa estivo organizada pola Federación Galega de Comercio, en colaboración coas Federacións Provinciais de Comercio, a Dirección Xeral de Comercio e Novagalicia Banco. Nesta edición, ademáis da xa rematada en Tomiño, na provincia de Pontevedra desenvolveuse tamén en Salceda de Caselas.
     

    Fonte: Atlántico Diario
     

  • 20 Novembro, 2011
    O mercado porriñés terá un punto interactivo de consulta

    O de Porriño será un dos catro mercados galegos, xunto a O Grove, Bueu, Caldas de Reis e Portonovo, que contará cun punto de información interactivo nas próximas semanas. Esta iniciativa da Consellería de Economía e Industria permitirá consultar información sobre os produtos que se venden no mercado e suxestións de receitas.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 19 Novembro, 2011
    Hostaleiros e comerciantes apostan pola innovación para combater a crise

    Os pequenos empresarios arousáns forzan máquinas e tratan de facer fronte ás minguadas ganancias recorrendo a reformas en locais e a actividades promocionais.  

    Vista dunha céntrica rúa de Vilagarcía de Arousa // Iñaki AbellaReinventarse ou morrer no intento. Esa é a fórmula coa que unha boa parte do comercio e a hostelería arousana trata de facer fronte ás consecuencias da crise, que para ambos sectores supuxo unha baixada de ingresos que rolda o 30%. Aínda que moitos han ter que axustarse o cinto e prescindir de persoal, non renuncian a poñer toda a carne no asador, e buscan recuperar o favor do público recorrendo a reformas, concertos ou desfiles promocionales que aumenten o seu atractivo e atraian clientes.

    Os malos resultados que os pequenos establecementos arousáns veñen arrastrando desde hai xa varios anos obrigaron a botar a pechadura a moitos hostaleiros, e tamén a vendedores do sector do moble, do téxtil e ata da alimentación. No entanto, os pequenos empresarios da comarca do Salnés non se resignan, e cos seus recursos ao límite buscan alternativas.

    Nos últimos días un local nocturno e unha tapería de Cambados solicitaron licenza de reforma, e en Vilagarcía está en marcha a apertura dun novo bar. Pero ademais, cada vez son máis os que recorren á organización de actuacións musicais que lles outorguen un plus. Onte mesmo, dous locais do Grove ofrecían concertos aos seus clientes, e ao término da actuación de Flip Corale e os Macabros nunha cervecería da rúa Montiño, noutro establecemento de Jaime Solá comezaban a tocar Fantasmage e Lobishome.

    Aínda que os bares de tapas están conseguindo manterse con máis ou menos dificultades, a baixada de clientes nótase especialmente nos restaurantes e nos locais de copas, aos que a poboación arousá asiste con menor asiduidade desde que empezou a sentirse o azoute da crise. O presidente da Asociación de Hostaleiros e Iniciativas Turísticas de Vilagarcía (Ahituvi), Roberto Gerpe, ten claro que apostar por actividades complementarias é, nestes momentos, a única alternativa do sector. E tamén os vilagarciáns subiron a este carro, incrementaron os seus esforzos promocionales a través de internet e comezaron a impulsar concertos.

    O comercio busca igualmente novas vías para achegar os seus produtos ao público e reactivar as súas vendas. Nos últimos meses os establecementos da capital arousá organizaron desfiles. E onte pola noite unha óptica e unha tenda de moda do Grove facían o propio.

    Tanto a presidenta da asociación de comerciantes Zona Aberta, Rocío Louzán, como o do Consorcio de Comercio do Salnés, Marcos González, corroboran as dificultades que atravesa o sector. Nese sentido, non pasan por alto que as aperturas de establecementos correspóndense máis a un intento desesperado por buscar alternativas de autopemprego e facer fronte ao paro que por unha situación real de bonanza que está moi lonxe de darse. Entre os que están a piques de iniciar a súa andadura figura unha escola de danza e pilates en Vilagarcía.

    As pólizas de crédito son o recurso do que a maioría se ven obrigados a tirar para afrontar reformas ou, ata, para adquirir mercadorías. No entanto, a resistencia das entidades bancarias a dar préstamos cada vez é maior.

    Fonte: Faro de Vigo. (Ed. Arousa)

  • 19 Novembro, 2011
    O Concello inspírase en La Boquería para modernizar os mercados municipais

    O tenente de alcalde de Emprego e Empresa, Luisa Cid, visitou onte pola mañá o mercado de La Boquería, en Barcelona, onde mantivo un encontro de traballo cos responsables do centro.

    O director, Agustí Herrero, o presidente da asociación de comerciantes, Salvador Capedevila, e o xerente da entidade, Óscar Gil, acompañaron a Luisa Cid no percorrido que o tenente de alcalde realizou polos diferentes postos.

    O motivo da visita enmárcase dentro dos obxectivos da Tenza de Alcaldía de Emprego e Empresa de poñer en valor os mercados municipais como dinamizadores da súa área de influencia.

    Para iso, segundo informan dende o goberno municipal, levarase a cabo un traballo de modernización en todas as prazas de abastos co fin de que, preservando a súa identidade, sirvan de escaparate da calidade dos produtos galegos. Preténdese darlles un impulso para que se convertan un reclamo turístico, como é o caso de La Boquería, na cidade condal, poñendo en marcha distintas tácticas e estratexias. 

  • 19 Novembro, 2011
    A fusión das tres asociacións empresariais foi decisiva para Noia

    A Belén Arroniz gústalle abeirarse baixo os soportais da Tasca Típica

    Nome: Belén Arroniz

    Idade: 42 anos

    Profesión: Xerente do centro comercial aberto Noia Histórica

    Recuncho: O casco histórico noiés, «porque ten un valor patrimonial e histórico impresionante e é un gran empuxe comercial».

    Arribou a Noia por motivos estrictamente laborais, co fin de darlle un empuxe ás tendas tradicionais mediante a posta en marcha dun centro comercial aberto. Desde entón, pasou case unha década, e Belén Arroniz móstrase encantada coa experiencia vivida no Barbanza. Di que non errou cando valorou a oferta de traballo que chegou ás súas mans: «Parecíame un proxecto innovador, liderado por xente comprometida e avalado por liñas de axudas da Administración». E as súas primeiras impresións non tardaron en verse reflectidas na realidade diaria: «É un traballo multidisciplinar, que toca distintos temas e no que me sinto moi a gusto».

    Belén Arroniz recorda que, cando aterrou na localidade noiesa, suscitouse como máximo reto cambiar e mellorar a situación do comercio. Agora, pasado o tempo, asegura que este obxectivo cumpriuse en parte: «Non nos conformamos. Agora, máis que nunca, é o momento de arrimar o ombreiro e de traballar».

    Iso si, á hora de destacar un logro nesta década á fronte do centro comercial Noia Histórica, non necesita máis que un segundo para afirmar con rotundidade que o máis importante foi a unión do sector: «A fusión das tres asociacións empresariais foi decisiva para Noia. Neste sentido, creo que somos eixe e pioneiros a nivel de España, porque é algo moi complicado conseguir que colectivos que funcionan de forma paralela se sumen a un proxecto común».

    En busca de máis apoios

    Pero como, en certa medida, é unha inconformista, Belén Arroniz non parará ata acadar a que se fixou como nova meta: «A asociación fíxose forte e potente. De feito, recibimos o tope de axudas e Noia é referente a nivel comercial, pero quédanos involucrar a todo o sector empresarial do municipio».

    A xerente do centro comercial aberto noiés considera que esta vila ten unha serie de puntos fortes que debe explotar aínda máis: «Por unha banda están as boas comunicacións con Santiago, que debemos aproveitar para atraer a clientes, e por outra, o feito de abrir os domingos. Esta é unha vantaxe a nivel competitivo que non ten case ninguén».

    Gran coñecedora das características do pequeno comercio noiés, Belén Arroniz sinala que unha das grandes calidades do sector é a fusión de experiencia e modernidade: «Non é que Noia teña un tecido empresarial bestial, pero ten como punto forte a comerciantes de toda a vida que deron paso a novas xeracións dispostas a adaptar os negocios aos tempos actuais».

    Pero, por encima de todo, a xerente de Noia Histórica destaca a ilusión que desbordan os seus aliados: «Os comerciantes estaban deseosos de unión e agora, o que temos son moitas ganas de traballar, de cambiar as cousas e de melloralas».

    Ademais de para coñecer e compartir os obxectivos dos comerciantes da localidade, a década que Belén Arroniz leva en Noia serviulle para descubrir varios recunchos. Un dos seus preferidos é o casco histórico da vila: «Ten un valor patrimonial e histórico impresionantes e é un gran empuxe comercial». Do centro noiés, gústanlle sobre todo os soportais da Tasca Típica.

    Pero hai un segundo escenario que é para ela igual de importante, a contorna da central eléctrica do Tambre: «Coas súas rutas e a súa ponte colgante é unha contorna impresionante».

    Fonte: La Voz de Barbanza

  • 19 Novembro, 2011
    Nava Castro resalta en Tomiño o papel do pequeno comercio

     

    A directora xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, Nava Castro, destacou onte en Tomiño o papel que desempeña o pequeno comercio na dinamización das vilas galegas, durante o acto de entrega de agasallos e sorteo da campaña “As compras na túa vila teñen premio”. Nava Castro recordou que o apoio a este tipo de iniciativas enmárcase na aposta estratéxica de Economía e Industria pola modernización e impulso ao comercio de proximidade. Animou aos comerciantes tomiñenses a utilizar o Portal do Comerciante, unha web para a dinamización comercial que facilita novos negocios.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     

     

  • 19 Novembro, 2011
    "Un para todos" do comercio local

    Entretendas organiza o deseño do folleto de ofertas presentado por un pequeno empresario da localidade para converter nunha realidade o centro comercial aberto.

    Consolidar un gran centro comercial no que, aínda que os produtos non estean separados por plantas e para levarse unha nevera e uns vaqueros haxa que percorrer algúns quilómetros en coche, a experiencia compense ao cliente e lle anime a volver a comprar á rede de pequenos comercios locais. Esa é a intención coa que nace o proxecto dun empresario de Noalla, un folleto de descontos que aspira a unir aos asociados de Entretendas para superar xuntos a crise.

    Tras ver como a situación económica as afasta da posibilidade de competir coas ofertas das grandes cadeas (de alimentación fundamentalmente) que se están facendo un oco no tecido comercial do municipio e nos hábitos dos clientes, desde o mostrador do seu pequeno supermercado en Noalla, Juan José Portela ideou a creación dun folleto de descontos aberto a todos os socios de Entretendas que, ademais de reducir considerablemente o seu investimento en publicidade, beneficie aos consumidores.

    Unha especie de un para todos e todos para un, aínda que en versión pequeno comercio sanxenxino, que lles permita apoiarse no negocio do veciño para soportar do mellor xeito a crise, que xa obrigou a varias tendas de pobo a baixar a persiana definitivamente.

    Aínda que o folleto está aínda en fase inicial nos despachos de Entretendas podería implantarse en febreiro, cando pasen as rebaixas, porque a lei impide facer descontos nesa época, o boca a boca fai que o cen por cen dos compañeiros que o coñecen queiran participar.

    A idea é afianzar a imaxe de centro comercial real entre o cliente potencial, coa salvedade de que en lugar de ter que baixar unha planta para comprarse un pantalón, por exemplo, terá que ir ata Portonovo ou Sanxenxo. Todo para fortalecer a súa coordinación e imaxe por se chega o desembarco das grandes superficies comerciais, onde o pan ou o leite están a só dous corredores da roupa de rúa e a droguería.

    Os pequenos empresarios, sinala, poden ter dous ou tres produtos en oferta ao mes, pero non se pode saír á rúa cun folleto así.

    Para iso, cada establecemento asociado -como tendas de roupa e complementos, menaxe, alimentación ou agasallos- poderán renovar mensualmente os dous ou tres artigos que teñan en promoción, que serán controlados polos editores para que non se solapen.

    Para facer un folleto de ofertas unha tenda pequena como estas fanche falta uns 600 euros, ademais do traballo de poñerche de acordo cos proveedores e estudar as promocións dos demais, explica Portela, recordando que a achega económica por saír no folleto sería case irrisoria en comparación, entre 20 e 40 euros.

    Da iniciativa beneficiaranse todos os sectores de negocio xa que necesitamos desde unha imprenta para sacalo a fotógrafos e na contratación, estarían antes os que formen parte de Entretendas.

    Aínda que o custo reducirase eliminando o buzoneo -os folletos estarán en cada tenda, fomentando a publicidade cruzada- Portela sinala que será necesaria a colaboración das administracións porque estamos fomentando e reactivando o consumo local, unha receita que nos últimos meses se repite como un mantra.

    Tarxeta desconto

    O seguinte paso, aínda afastado no tempo pero no que xa traballa Portela, sería a implantación dunha tarxeta que bonificase as compras realizadas polos veciños na rede de establecementos do concello con descontos dun tanto por cento ao facer a compra nos pequenos supermercados ou de “x”  nas tendas de roupa.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Pontevedra)

     

  • 18 Novembro, 2011
    Un punto de atención interactiva enriquece a oferta da praza de abastos grovense

     

    O tótem estreado onte é o primeiro dos cinco que está previsto colocar na provincia

    Os cidadáns grovenses e os seus visitantes dispoñen dun punto de información interactiva no que poden coñecer que produtos están á venda na praza de abastos, pero desde o cal tamén é posible acceder a información turística da localidade, a un recetario de cociña e ata aos menús saudables elaborados pola Consellería de Sanidade.

    Isto é só un exemplo do moito que pode aportar ao usuario o tótem estreado onte no mercado municipal grovense, sendo este un servizo ao que se sumarán en breve as prazas de O Porriño, Portonovo, Bueu e Caldas de Reis.

    Coa inauguración do tótem de O Grove, o primeiro dos cinco que está previsto colocar na provincia antes de que finalice o ano dentro deste ambicioso proxecto piloto, a Consellería de Economía e Industria trata de impulsar a modernización dos mercados.

    As instalacións queren captar clientes e satisfacer aos xa habituais

    Por medio da oficina provincial de Comercio, e representada pola directora xeral do departamento, Nava Castro, a Consellería dá un salto de calidade neste tipo de instalacións municipais que, como ocorre coas do Concello meco, levan tempo buscando o apoio da Administración local e autonómica para saír adiante e facer fronte á competencia das grandes superficies.

    Nava Castro, que estivo arroupada polo director xeral de Innovación, Manuel Antonio Varela, e polo alcalde grovense, Miguel Angel Pérez –entre outras autoridades, como a concejala de Mercados, Marta Domínguez–, quixo destacar a importancia deste punto de información interactivo.

    Considérao unha ferramenta capaz de revitalizar os mercados municipais para convertelos en puntos de referencia para a compra de produtos frescos e de calidade, ao que engadiu que lonxe do que algúns poidan pensar, este tipo de mercados son capaces de ofertar unha venda moderna en canto a servizos, diversidade e excelencia.

    Durante a posta de largo do tótem da praza de abastos meca incideuse en que a Consellería de Economía e Industria, que dirixe Javier Guerra, tamén busca a potenciación dos mercados municipais mediante axudas económicas coas que dinamizar a actividade e modernizar as instalacións.

    A este respaldo súmase o ofrecido mediante o Portal do Comerciante, con presenza nas redes sociais, e tamén o desenvolvemento de campañas promocionais como a titulada “Este inverno presume de praceiro”, que pretende recuperar a imaxe dos mercados.

    En definitiva, que o que fixo onte a Consellería de Economía en O Grove foi escenificar a súa proposta para a adecuación das prazas e a fidelización dos seus clientes, aproveitando para promocionar máis si cabe a rede de dinamización comercial, que consta de 52 puntos de información en toda Galicia (22 deles na provincia) e foi creada co propósito de abrir canles de comunicación directa e eficaces entre os comerciantes e a Administración.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 18 Novembro, 2011
    Acaba en Tomiño a campaña "As compras na túa vila teñen premio"

    Na Praza de O Seixo terá lugar  hoxe o acto final da campaña de dinamización do consumo nas vilas galegas, que baixo o lema “As compras na túa vila teñen premio”, desenvolveuse en Tomiño entre os días 7 e 18 de novembro.

    Ás 19:30 horas comezará o programa coa actuación da cantante Mariana.

    Ás 20:00 horas terá lugar o Sorteo dos 3.000 euros en premios, acto que contará coa asistencia do presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas López; o seu homólogo na Federación de Comercio de Pontevedra, Antonio Reguera; o presidente da Asociación de Comerciantes de Tomiño (Adeto), Manuel Pérez Riveiro; a alcaldesa de Tomiño, Sandra González Alvarez e a directora xeral de Comercio, Nava Castro Domínguez.

    Fonte: Atlántico Diario

     

  • 18 Novembro, 2011
    O CCA dinamiza Caldas de Reis polo Nadal

    A asociación de comerciantes inicia a campaña navideña cun evento gastronómico o próximo fin de semana

    Os comerciantes de Caldas de Reis miran con esperanza cara ás iniciativas da asociación, confiando en que estas supoñan un incentivo para o comercio local.

    Para comezar, nada mellor que un aperitivo composto polas mellores tapas da vila, ofrecidas por varios establecementos: Tapería Bar Luya ofrecerá Tosta con cebola confitada, o Bar Bimbieiro, Tapería A Real desvelaranos Segredo de calamar;  Parrillada Vila deleitará con mexillón  á mariñeira; o Café Bar Taino servirá Codillo asado con guarnición; o Bar Castro ofrecerá Tira de bacallao ao mel con pemento; o Café Bar O Torque sorprenderá con Crocante torquado; a Cervecería 5 Jotas servirá Delicias Divinas  e o Restaurante Roquiño poñerá Cachopo de pataca e zorza ao queixo de tetilla, a disposición dos seus clientes.

    O evento, que comezará o venres 25 de novembro, durará ata o domingo 27 e brindará a todos os presentes a posibilidade de gañar varios premios consistentes en 8 vales de 20 euros para consumir nos establecementos participantes. Para optar ao premio só hai que selar o boleto que se entregará en cada local cada vez que se realiza unha consumición nos mesmos. O boleto que teña os selos dos nove establecementos entrará no sorteo.

    Dada a aceptación do pasado concurso de tapas realizado en marzo, o CCA e os hosteleiros decidiron poñer en marcha unha segunda edición, aínda que esta vez sen concurso.

    Como na anterior convocatoria, os locais serán amenizados con música tradicional a cargo do grupo As Espiñas de Caldas de Reis e as tapas serán gratis con cada consumición.

    Sorteo de 4.000 euros. O sorteo de Nadal de Caldas de Reis, aínda que non reparte premios tan cuantiosos como os da lotería, é acolleito coa mesma ilusión, pois serán corenta persoas as agraciadas con vales de compra de 100 euros que poderán trocar nos establecementos, unha vez realizado o sorteo. Como novidade, este ano  decideuse por a condición de gastar o vale no mesmo comercio que o outorgou, coa finalidade de favorecer ao propio comercio, e premiar así a adquisición de boletos de participación, que este ano son reciclados doutras edicións anteriores, como medida de aforro.

    A mecánica do  sorteo é idéntica aos anos pasados, por comprar nos establecementos asociados a Caldas CCA serán entregados boletos de participación  nos que o cliente escribirá o seu nome, apelidos e número de teléfono para que, en caso de resultar agraciado, poidan localizalo e entregarlle o premio.

    Os boletos de participación serán depositados nas urnas habilitadas en cada establecemento e, unha vez finalizado o período de compras do nadal, despois do 6 de xaneiro, realizarase o sorteo públicamente, ao que poden asistir todos os que o desexen. A data e lugar comunicaranse uns días antes.

    Tralo sorteo, o persoal do CCA comunicará telefónicamente a boa noticia aos premiados, que poderán pasar a recoller o premio pola sé de Caldas CCA e posteriormente trocalo no establecemento afortunado.

    Un decembro de cine. Para os amantes do cine, a asociación pon á súa disposición o Cine Avenida, que ofrecerá catro películas gratis durante todo o mes de decembro.

    As sesións serán todos os xoves de decembro, excepto o día 8 por ser festivo, e comezarán tralo horario comercial, en torno ás 21,15 h.

    Os títulos das películas iranse confirmando segundo se acheguen os días da súa proxección e anunciaranse no taboleiro do Cine Avenida, pero serán películas moi novedosas e moi taquilleras, que seguro gustarán a todos. A entrada é libre para todos os asociados e clientes.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Pontevedra)

  • 18 Novembro, 2011
    A tenda de oportunidades de Acigu suma 1.000 amigos

     

    A tenda de oportunidades da Asociación de Comerciantes de A Guarda (Acigu) acadou os 1.000 amigos durante a pasada semana. En agradecemento, Acigu realizou un sorteo de cinco vales de dez euros entre as persoas que clikaron no botón "Me gusta".

    Os vales serán para gastar mercando en dita tenda. O día 30, dentro da campaña do Nadal, realizarase o sorteo  de cheques regalo por valor de 3.000 euros, para gastas en establecementos asociados.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 17 Novembro, 2011
    Fexdega mostra unha nova imaxe ao simultanear tres eventos feriales

     

    Esta é a primeira ocasión na que o recinto da Maroma acolle tres feiras de forma simultánea. Os problemas rexistrados no recinto no último ano fixeron que a actual xerencia en funcións, ocupada polo presidente  da Cámara de Comercio, Industria e Navegación de Vilagarcía, Carlos Oubiña, adoptase a decisión de encomendar á empresa Muéstralo a recuperación da actividade feiral. A situación requiría unha resposta inmediata, posto que se atopaba en xogo a non celebración da marca por excelencia de Fexdega,  A Multisectorial.

    Superado este bache, hoxe abrirá as súas portas unha nova edición deste salón. Con el Fexdega iniciará unha nova etapa que se plasmará nun recinto totalmente ocupado con tres salóns. Deles un está plenamente consolidado e dous ábrense camiño no mundo feiral e na axenda dos vilagarciáns e residentes na comarca. En definitiva, a Fundación Fexdega pretende desta forma pasar páxina á súa etapa máis conflitiva da última década, tendo en conta que hai pouco máis de 10 anos que se inaugurou o recinto feiral da Maroma.

    Galinfancia celebrarase entre o 26 e o 30 de decembro

    A nova etapa da Fundación Fexdega reafirmarase coa recuperación de Galinfancia, outra das marcas por excelencia do recinto feiral de Vilagarcía. Hai que recordar que o ano pasado decidiron non celebrar o evento ao considerar que non era rendible e ao non atopar a ningunha empresa que quixese facerse cargo desta proposta. Esta situación cambiou e o actual xerente en funcións, Carlos Oubiña, confirmou que este salón dedicado aos máis novos ofertará numerosas actividades entre os días 26 e 30 de decembro, tempo de vacacións para os escolares.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 17 Novembro, 2011
    Unha exposición na Praza de Abastos conciencia sobre o problema da fame no mundo

    O andar baixo da Praza de Abastos de Pontevedra acolle dende onte, e ata fin de mes, unha exposición, “Hambre 0”, que alerta sobre o problema da fame no mundo. Trátase dunha iniciativa de Intervida que foi inaugurada onte pola concelleira de Promoción Económica, Carlota Román, e a representante da ONG Paula Rojas.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 17 Novembro, 2011
    Concello e Xunta colaboran na formación do pequeno comercio de Compostela

    Elena Fabeiro, xerente de Artesanía de Galicia; Reyes Leis e Nava Castro durante a rolda de prensaA concelleira de Comercio, Reyes Leis, e a directora xeral de Comercio, Nava Castro, presentaron o curso de paquetería creativa e a campaña de escaparatismo que organiza a Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, dependente da Consellería de Economía e Industria, en colaboración co Concello de Santiago. O obxectivo destas iniciativas é achegar as claves para dinamizar o pequeno comercio en Compostela.
    Reyes Leis agradeceu a colaboración da Xunta nesta materia e recalcou a importancia da formación entre os comerciantes. Neste sentido, recordou as iniciativas formativas xa postas en marcha na últimas datas, cunha moi boa aceptación, polo que agarda tamén o "éxito" destes dous cursos.

    Segundo explicou Nava Castro, o curso Paquetería creativa está dirixido ao pequeno comercio de Santiago e a establecementos comerciais adheridos á marca Artesanía de Galicia. Preténdese ensinar as últimas tendencias en empaquetado, o uso das formas creativas e o aproveitamento dos recursos que ofrece o produto para destacar a paquetería como a difusión dunha marca. A presentación dun artigo cun empaquetado orixinal está moi valorado polo consumidor. Unha embalaxe diferente e coidada achega un valor engadido ao produto que se vende. A percepción do envoltorio ofrece unha imaxe que reforza a marca.

    Consultoría no espazo de venda
    Ademais, baixo o lema "Valora o único, compra Artesanía de Galicia", a Fundación e o Concello presentan a Campaña de Escaparatismo de Artesanía de Galicia. Esta proposta desenvólvese nos meses de novembro e decembro, coincidindo coa campaña de Nadal, e a súa intención é a de potenciar a imaxe do establecemento comercial fronte ao consumidor e reforzar a marca Artesanía de Galicia como referente de valor único. A intención é atraer clientes e xerar novas vendas.

    Este novo proxecto ten como destinatarios os establecementos adheridos á marca Artesanía de Galicia e os obradoiros artesáns inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía da Xunta de Galicia que conten co uso da marca. Consiste nunha consultoría individualizada no propio espazo de venda para a realización dun escaparate, achegando claves para sacar o máximo partido e obter unha correcta iluminación, co fin de conseguir que sexa un elemento de forte atracción.

    Un dos obxectivos fundamentais da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño é o de promover a artesanía galega en todas as súas vertentes, poñendo especial énfase na vinculación da actividade artesanal cos hábitos comerciais ao uso, mellorando e potenciando a presenza dos seus produtos nos mercados. A finalidade principal da marca Artesanía de Galicia, propiedade da Xunta, é dar a coñecer o sector artesán galego no seu conxunto baixo unha imaxe común que actúe como aval de prestixio.

    Concurso de Escaparatismo
    A concelleira aproveitou tamén para anticipar que en breve se presentará a edición de Nadal do Concurso de Escaparatismo. Non obstante, anunciou que esta será a última edición do certame co formato actual, xa que considerou que son poucos os establecementos que se presentan ás convocatorias. 

    Máis información do curso de fotografía

    Máis información da campaña de escaparatismo

  • 17 Novembro, 2011
    Un escaparate en Nova York vale 15.200 euros o metro cadrado

    A cidade estadounidense, diante de Hong King, Sidney e Londres, é a urbe coas rúas comerciais máis caras do mundo. Madrid e Barcelona sitúanse no posto 28 e 33, respectivamente.

    Nova York e máis concretamente a súa famosa Quinta Avenida segue sendo o destino rei das compras mundiais. Así se desprende do último informe presentado en Cannes, durante a celebración do salón inmobiliario internacional Mapic, pola consultora CB Richard Ellis.

    Segundo este ránking, Nova York é a cidade máis cara de implantación para as firmas comerciais. A súa fama como destino internacional de compras convértelle nunha cita obrigada para todos os operadores, que para instalarse nas súas rúas, non dubidan en pagar 15.244 euros por metro cadrado. Dentro das dez primeiras, atópanse tres cidades australianas: Sidney, a terceiras máis cara,cunha renda media de 9.823 euros o metro cadrado; Melbourne, a oitava, cuxos alugueres ascenden a 6.230 euros e Brisbane, a nove, cun prezo medio de 4.958 euros.

    Neste ránking, que inclúe as corenta cidades comerciais máis caras do mundo, atópanse dúas españolas: Madrid e Barcleona. A capital española sitúase na posición número 28, cunha renda de 2.500 euros. A Cidade Condal é a 33, cun aluguer medio de 2.200 euros, cunha subida do 7,8%.

    España atrae polo seu clima e a fama de firmas nacionais como Loewe, Zara e Desigual

    A nivel europeo, Madrid e Barcelona comparten o segundo posto como destino favorito para ir de compras, segundo o programa de investigación de EIU (Economist Intelligence Unit) patrocinado por Global Blue “O punto forte de Madrid é unha combinación do clima, a ampliación das campañas de rebaixas e as marcas españolas mundialmente coñecidas como Loewe, Zara e Desigual. Barcelona, pola súa banda, ocupa o posto máis alto na categoría de hoteis e a calidade do transporte público”, explican desde o informe.

    Operadores

    Os locais das mellores rúas comerciais españolas continúan espertando o interese dos operadores. Así máis do 34% das firmas internacionais ten intención de expandir o seu negocio en España. “O mercado español é un mercado de oportunidades: as rendas dos locais caeron pero, sobre todo, flexibilizouse moito o mercado, con condicións máis razoables ás que se esixían en anos anteriores”, explica Ion Saralegui, director de High Street de CB Richard Ellis. Segundo este índice, España é o cuarto mercado máis interesante para os plans de expansión dos operadores internacionais. O podio deste ránking o lidera Italia, que pasa do oitavo ao primeiro posto nun ano, seguido de Alemaña e Rusia. “O caso de Italia é moi parecido ao de España: as rendas están máis baixas que nunca e as firmas aprovéitano para lograr contratos a longo prazo”, subliña Saralegui.

    Desde o estallido da burbulla inmobiliaria, moitas marcas internacionais, sen presenza aínda no mercado español, apostaron por entrar neste mercado, copado ata agora por firmas españolas como Inditex, Blanco e Mango, ou algunhas europeas  como H&M e Primark. “España é un país aburrido en oferta comprado co resto de Europa. Hai moi poucas marcas”, asegura Saralegui.

    Segundo o informe, os operadores máis interesados en España proceden de Estados Unidos e Asia, especialmente no sector da moda. Proba diso son a chegada de Abercrombie&Fitch (Madrid) ou coa apertura de varias tendas baixo a súa marca Abercrombie e Hollister ou o aluguer  de Serrano 32 por parte da firma de lugo Michael Kors.

    Con todo, non todos os plans de expansión chegan a bo porto. “España non é jauja e un local na rúa Serrano nunca valerá 30 euros o metro cadrado ao mes”.

    Pola súa banda, os operadores españois son os europeos que máis se expanden internacionalmente; así, o 50% ten previsto incrementar a súa rede de tendas en América e o 55% quere abrir novos establecementos en Asia.

    Fonte: Expansión

     

  • 16 Novembro, 2011
    Inicio do prazo de presentación de solicicitudes de subvencións para actuacións de internacionalización de empresas do sector téxtil-moda-confección

     

    No  Diario Oficial de Galicia de data 15 de novembro publicouse a Orden do 10 de noviembre de 2011 por la que se establecen las bases reguladoras para la concesión, en régimen de concurrencia competitiva, de subvenciones a empresas gallegas del sector textil-moda-confección para la realización de actuaciones y estrategias de promoción e internacionalización, cofinanciadas por el Fondo Europeo de Desarrollo Regional (Feder) en el marco del Programa operativo Feder Galicia 2007-2013  y se procede a su convocatoria para el año 2011.

    O prazo de presentación de solicitudes iniciase o16 de novembro e remata o15 de decembro de 2011


  • Páxina 74 de 84

  • Mostrando do 1461 ao 1480 dun total de 1672 rexistros