Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 09 Novembro, 2011
    Martín Subirats: “Os cascos históricos de España teñen un gran futuro na recuperación económica”.

    Estará presente no VI Congreso de Comercio de Compostela Monumental, que levará a cabo a próxima semana, o martes 15 de novembro, en pleno centro histórico santiagués.

    O presidente da Confederación Española de Centros históricos, Santiago Martín Subirats, estará presente no VI Congreso de Comercio de Compostela Monumental, que levará a cabo a próxima semana, o martes 15 de novembro, en pleno centro histórico santiagués.

    Subirats formará parte da mesa de debate que disertará sobre a importancia do asociacionismo comercial, sobre todo en tempos de crise.

    Que valoración realiza do Congreso Nacional de Centros históricos celebrado este pasado fin de semana no barrio das Letras de Madrid?

    Moi positiva. Creo que os centros históricos de España teñen un gran futuro por diante e serán peza fundamental na inmediata recuperación económica de Europa, como o foron sempre. A organización foi excelente e xa estamos a traballar para o do 2012, a celebrar en Cádiz, no do 2013, en León, e no de 2014, que terá lugar en Huesca.

    Que papel cre que pode desempeñar o pequeno comercio tradicional na revitalización das áreas comerciais urbanas?

    O comercio tradicional xoga un papel crucial para a reinterpretación do desenvolvemento urbano, xa que contribúe á vertebración do territorio. O comercio é unha fonte de vitalidade, dinamismo e rendibilidade para a cidade; contribúe á calidade de vida dos residentes, é un motor doutras actividades económicas e de lecer, e supón unha fonte de atracción turística.

    É desexable a especialización, ou a diversificación da oferta nestas áreas?

    Ambas. A especialización do comercio é unha clave de futuro para o propio establecemento mentres que a diversificación da oferta comercial no centro histórico resulta un factor indispensable para potenciar a súa actividade.

    Comercio de centro urbano ou de periferia?

    O centro comercial urbano, xa que os centros históricos ofrecen o valor engadido de cultura e compra, cun comercio de diferentes formatos, diversificado e de calidade.

    Non pensa que coa proliferación do sistema de creación de centros comerciais abertos, ao final os centros históricos de España son auténticas fotocopias, facendo que cada centro histórico perda a súa propia identidade?

    Non. A identidade de cada centro histórico é singular, vai unida ao seu espazo territorial e á súa propia historia, constrúese a partir da diferenza.

    Que grao de implicación deben ter nas cuestións anteriores a administración local e autonómica?

    Considero que deben ter unha implicación activa de ambas as administracións, baseada na colaboración, a complicidade e o respecto. A xeración de sinerxías é indispensable en ámbitos como o urbanismo, a seguridade e limpeza ou en diferentes aspectos sociais.

    Non. A identidade de cada centro histórico en concreto é singular, vai unida ao seu espazo territorial e á súa propia historia, constrúese a partir da diferenza.

    Como valora o traballo que están a levar a cabo os seus compañeiros de Compostela Monumental?

    Compostela Monumental está a facer un gran esforzo e un inmellorable traballo nuns tempos moi duros para o sector comercial. Proba diso é que lograron manter o tipo onde outros fracasaron. A celebración da súa VIN congreso, que é unha referencia a nivel nacional, e o magnífico congreso da Cocahi organizado o ano pasado demostran unha vez máis a profesionalidade e o entusiasmo da tarefa que está a levar a cabo o equipo que dirixe José Manuel Belo. Para a Cocahi son unha peza crave e de feito son os meus vicepresidentes primeiros.

    E o que está a levar a cabo a súa organización?

    Creo que conseguimos darlle credibilidade á Confederación Española de Centros históricos. As administracións públicas teñen en conta moitas das nosas demandas, e penso que estamos nunha liña ascendente e que dará grandes froitos para o sector en breve.

    Como ve o futuro?

    Para afrontar a competitividade, o comercio tradicional terá que aproveitar as súas vantaxes e fortalezas (proximidade, especialización, atención personalizada, identificación co territorio, etc.) para cambiar a mentalidade de comerciante a empresario, modernizándose e adaptándose ás novas fórmulas de distribución e aos novos hábitos dos consumidores. O asociacionismo comercial xogará un papel moi importante.

    Fonte: El Correo Gallego 

  • 08 Novembro, 2011
    Pontevedra constitúe a primeira mesa provincial de comercio de Galicia

    Impulsará o asociacionismo e a formación para afrontar a crise. Aposta pola “proximidade”.

    A Deputación de Pontevedra foi escenario onte da constitución da primeira mesa provincial do comercio de Galicia, que ten como misión coordinar as accións da administración, empresarios e consumidores en favor dos comerciantes polo miúdo.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, que acudiu ao acto de constitución destacou a importancia do asociacionismo e a formación para afrontar a situación de crise. Co asociacionismo, sinalou, pódese negociar, desde unha posición con maior forza, condicións de crédito, descontos en servizos ou liñas de axuda. Coa formación pódense sentar as bases para accións de promoción, modernización e reciclaxe que permitan fidelizar e captar novos modelos.

    Nava Castro insistía onte na necesidade de apostar polo comercio local, o de proximidade, polo que leva de dinamismo económico laboral e de plus de calidade.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Novembro, 2011
    Vendedores do Mercado de Abastos invitan aos clientes a un café quente

    A iniciativa tenta potenciar as vendas e promover a hostalaría

    Os titulares dos comercios e postos do mercado de abastos de Vilagarcía e da súa contorna participan desde hoxe nunha enxeñosa iniciativa para fidelizar a clientela, promover as vendas e reanimar a hostalaría . Para iso os vendedores repartirán hoxe entre os seus clientes, por cada compra, un vale para un café que poderán degustar na cafetaría Musgo, situada na intersección de Arcebispo Lago e Alexandre Bóveda.

    Os comerciantes dispoñen de 1.500 invitacións  a repartir durante a semana. Aínda que a iniciativa, que ten como patrocinadora unha marca de café, pretende incentivar as vendas durante toda a semana , as invitacións que se darán polas compras no mercado de abastos están dispoñibles desde hoxe.

    Baixo a lema “Convídoche a un café, é a forma de agradecer a túa fidelidade” a campaña está en marcha.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Novembro, 2011
    Campaña de comercio en Tomiño con 3.000 euros en agasallos

    A Federación Galega de Comercio, a Federación de Comercio de Pontevedra e a Asociación de Comerciantes de Tomiño (Adeto) presentaron na mañá de onte unha campaña de dinamización de consumo que baixo a lema “As compras na túa vila teñen premio” desenvólvese en Tomiño ata o 18 de novembro. A iniciativa premiará con 3.000 euros a confianza no comercio tomiñés sorteándose dous cartóns de 300 euros e 24 cartóns agasallos de 100 euros. O 18 de novembro, ás 20 horas, terá lugar o sorteo final dos boletos de participación. O mesmo día, ás 12,30 horas, na Praza do Seixo, haberá pasacalles, zancudos e malabaristas; ás 17 horas actuarán zancudos e malabaristas. O espectáculo de maxia de “Rei Midas” comezará ás 18,30 e ás 19,30 horas actuará a cantante Mariana.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Novembro, 2011
    A Cámara de Comercio promociona o textil entre distribuidores daneses

    A Cámara de Comercio de Ourense organizará unha visita comercial de distribuidores daneses, entre o 14 e o 17 de decembro, para promocionar o sector téxtil galego. Esta acción de internacionalización enmárcase dentro do Plan de Fomento das Exportacións Galegas para abrir novos mercados na contorna europea.

    Entre os aspectos que se tiveron en conta á hora de convidar os axentes deste país, o presidente da Cámara de Comercio, Celso Barbosa, destaca o poder adquisitivo dos daneses pero, principalmente, as posibilidades que ofrece para as empresas galegas a moda infantil (debido á elevada taxa de natalidade) e os tecidos naturais (pola conciencia ecolóxica dos seus consumidores).

    As empresas inscritas na misión e posteriormente seleccionadas polos distribuidores, entrarán na axenda de reunións e entrevistas individualizadas da delegación danesa

    Fonte:  La Región

  • 08 Novembro, 2011
    Pontedeume prevé contratar este mes a obra do mercado

    As antigas lonxas de Raxoi albergarán as instalacións provisionais nas que se investirán 400.000 euros

    Cincuenta e catro empresas de todo o país presentáronse ao proxecto de acondicionamento das antigas lonxas de Raxoi que albergarán de forma provisional o mercado de Pontedeume. Este proxecto dispón dun orzamento de 400.000 euros aínda que o aforro no investimento será un dos puntos que valorará a mesa de contratación encargada de adxudicar as obras, que tamén premiará o proxecto que supoña unha menor incidencia sobre as lonxas con elementos fáciles de desmontar.

    Do grupo de empresas que se presentaron inicialmente ao proxecto, dúas xa foron eliminadas por irregularidades. O resto de firmas tiñan de prazo ata onte para entregar a documentación requirida.

    A mesa de contratación volverase a reunir hoxe para empezar a estudar os pregos orzamentarios. Desde o Concello esperan ter adxudicado o proxecto de forma definitiva a finais deste mes para que as obras poidan arrincar canto antes, xa que parte dos traballos deberán estar finalizados en decembro para que a administración local non perda a subvención concedida pola Consellería de Industria.

    Modernizar a praza

    Este inmoble albergará as actividades do mercado durante o período que duren as obras de rehabilitación e acondicionamento do edificio que acolle actualmente o mercado. A firma Mercasa foi a encargada de redactar o proxecto de rehabilitación do mercado que se prevé transformar nun inmoble moderno e diáfano.

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 07 Novembro, 2011
    Melide dita o que está de moda

    Mil cincocentas persoas presenciaron en directo a pasarela de roupa
    A pasarela Melide Moda foi capaz de congregar no Pazo de Exposicións e Congresos da localidade a máis de mil cincocentas persoas. Entre elas, famosos como a Miss Galicia Estefanía Dopazo, a presentadora Sonia López  o profesional da radio Paco Nieto ou a cantautora afincada en Melide, Rebeca Ponte, que puxo a guinda á noite coa súa actuación. A colección de roupa, calzado, complementos, noivas, xoiaría, mascotas, lencería, flores, barbaría e decoración deste desfile correu a cargo de 23 establecementos da Asociación de Empresarios Terra de Melide (Asetem), organizadores do acto e que ofreceron a noite do pasado venres unha mostra da calidade que atesouran.
    Entre as novidades do certame hai que falar da moda canina, que tamén contou con modelos con moita desenvoltura, e que levaron tantos aplausos como os 30 nenos de 3 a 11 anos que participaron e ganaron o favor do público. Entre os asistentes hai que sinalar tamén á delegada territorial da Xunta na Coruña, Belén Do Campo, así como á alcaldesa da vila, Ängeles Vázquez. Belén Do Campo quixo mostrar coa súa presenza “o apoio do goberno galego ao pequeno comercio de Melide e, por extensión, ao de toda a comunidade”.
    Durante o acto, Belén Do Campo destacou a aposta que está a facer a Consellería de Economía e Industria ao sector e mostrou a súa disposición a colaborar naqueles proxectos que o Centro Comercial Aberto de Melide “nos propoña”. Do Campo lembrou, doutra banda, que Asetem recibiu este ano unha subvención de 49.551 euros. Unha parte deste diñeiro (19.879 euros), en concreto investiuse precisamente nesta pasarela de moda, que foi todo un éxito. E con el, os comerciantes de Melide puideron demostrar todo o seu potencial no sector téxtil.
    Fonte: El Correo Gallego
     

     

     

     

     

     


     

  • 06 Novembro, 2011
    “Merca na Rúa” pechou a súa campaña na Ramallosa

    “Merca na Rúa” sorteou onte 3.000 euros  en vales de compra para comprar no comercio local de Nigrán, repartidos en 24 vales de 100 euros e dous de 300 euros. Durante a festa de peche de campaña desenvolvéronse na Alameda de San Campio, diferentes actividades lúdicas e de entretemento dirixidas  aos  nenos, con inchables e animación infantil. A iniciativa da Deputación, en colaboración coa Xunta de Galicia, contou coa participación do conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, Alberto Valverde en calidade de deputado provincial, a concelleira de Promoción empresarial, comercio e Emprego de Nigrán, Rosa Rodríguez, e José Luís Froiz, presidente da Asociación de Empresarios de Val Miñor.

    Esta iniciativa persegue impulsar e fortalecer o pequeno comercio “como elemento estratéxico que ten unha incidencia directa na calidade de vida das persoas, na posta en valor do patrimonio arquitectónico e urbanístico das vilas, no seu desenvolvemento e que é un apoio fundamental para o sector turístico”, observou Valverde. “O obxectivo é incentivar o consumo, dar difusión ao seu valor, promover o asociacionismo comercial e fomentar a colaboración entre as asociacións de comerciantes locais e as administracións públicas”, explica Valverde.

    Fonte:  Atlántico Diario

  • 06 Novembro, 2011
    APUNTES PARA EMPRENDEDORES "EmprendeGO"

    Un novo e innovador concurso de ideas empresariais acaba de nacer da man de Infoempleo.com para fomentar o espírito empresarial en España. Trátase de EmprendeGO, un gran concurso para emprendedores que conta coa colaboración dos ministerios de Educación e de Traballo, ademais de con o apoio de importantes entidades educativas, financeiras e empresariais.
    EmprendeGO pretende transformar as ideas en realidades, en empresas. Busca fomentar e axudar á figura do emprendedor na sociedade española, descubrindo e potenciando as habilidades e capacidades de emprendimiento necesarias para a posta en marcha dunha iniciativa empresarial. Os emprendedores poderán presentar os seus proxectos en nove categorías diferenciadas, consideradas futuros xacementos de emprego: biotecnoloxía, comunicación dixital, innovación para a sociedade, loxística, novas fontes de enerxía, novos modelos de comunicación cos consumidores, servizos e ecosistemas en mobilidade, telecomunicacións e turismo.
    Dotación: Para iso, EmprendeGO conta cunha dotación total en premios que ascende a tres millóns de euros, a repartir entre 30 proxectos gañadores (tres por cada xacemento ou categoría empresarial). Estes proxectos gañadores recibirán soporte informático, técnico, legal e de dirección do proxecto de implantación e desenvolvemento de negocio, e un financiamento máximo de 100.000 euros para o desenvolvemento da iniciativa. Ademais, estarán durante dous anos dirixidos, potenciados e arroupados por mentores de grandes empresas de cada sector.
    Ademais, o proxecto que resulte gañador en EmprendeGo de entre todos os proxectos seleccionados tamén será premiado cunha viaxe a Silicon Valley (San Francisco, Estados Unidos), para vivir de primeira man todo o que sucede no berce do emprendimiento.
    Información e prazo: Os interesados en participar neste concurso poden consultar bases, formulario de solicitude, rede social propia e toda a información de interese na web www.emprendego.com. O prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto ata as 23.59 horas do día 15 de xaneiro de 2012.
    Taller: A Fundación CEL Inicitivas por Lugo está a desenvolver, coa colaboración de BIC Galicia, un taller práctico de finanzas dirixido a novas pemes, de menos de 42 meses de vida. A primeira do tres sesións de traballo que se desenvolverán ao longo do mes de novembro tivo lugar xa o pasado mércores, coa participación dunha ducia de emprendedores lucenses.
    A través do taller, que inclúe tamén tutorías individualizadas, os asistentes traballarán cos estados financeiros das súas empresas, a fin de que poidan levar diagnósticos, orzamentos, balances e contas de resultados banco-empresa reais e útiles para os seus negocios, así como estratexias de negociación con entidades financeiras e outra información de utilidade.
    Fonte: O Progreso
     

     

     

     

  • 06 Novembro, 2011
    O comercio prepara xornadas especiais de cara ao Nadal

    “Vivamos Ferrol” é a lema da iniciativa na que se traballa.

     O comercio e a hostalaría ferrolá están dispostos a non deixarse vencer en tempos difíciles e a pór en marcha iniciativas tendentes a facer revivir o sector e tamén a cidade.

    Un desfile de Elías Rumbo na última iniciativa comercial, a exitosa Fashion NightVENDAS: O obxectivo da nova promoción é aumentar o consumo na cidade en datas propicias para iso.

    O éxito da primeira edición da Fashion Night  deixou un bo sabor de boca e unha das súas promotoras, Lucía Gutiérrez, está xa traballando noutra proposta, “Vivamos Ferrol”,  na que pretende implicar ao maior número de establecementos comerciais e de hostalaría de cara ao próximo mes de decembro e co obxectivo de aumentar o consumo na cidade nunhas épocas propicias para iso.

    Aínda que os contidos destas xornadas aínda non están definidos, Lucía Gutiérrez explica que o importante agora é que os comerciantes e hostaleiros se adhíran en vivamosferrol@hotmail.com e deixen o nome do local, dirección e xerente ou persoa encargada así como un e_mail de contacto.

    A idea que manexa a propietaria do establecemento Elías Rumbo, que conta xa co apoio duns seis comercios, é levar a cabo algún tipo de iniciativa os venres do mes de decembro,  aproveitando  ademais que este ano Noiteboa e Nadal coinciden en fin de semana.

    Aínda que a promotora recoñece que “o máis bonito” está aínda sen pechar barállanse diferentes opcións, algunhas das cales quizais sexa imposible pór en marcha debido ao pouco tempo de preparación, pero outras si.

    Non sería, en ningún caso, algo similar á Fashion Night senón moito máis sinxelo e dirixido a activar o consumo na cidade. Iso si, os clientes terían vantaxes en cada compra.

    Por agora contactouse co Centro Comercial Aberto e espérase a disposición de comercio e hostalaría para poder pór en marcha algo especial. Tamén se están buscando patrocinadores do evento.

    Fonte:  Diario de Ferrol

     

  • 06 Novembro, 2011
    A campaña de dinamización do comercio de Milladoiro recolleu máis de 10.000 boletos

    Como un «gran éxito de vendas e participación» cualifican os organizadores da campaña As compras na túa vila teñen premio que se levou a cabo en Milladoiro ata este fin de semana. Os números avalan esta valoración posto que a campaña de fidelización recolleu máis de 10.000 boletos de persoas participantes no gran sorteo final.
    Foi entre esas 10.000 participacións entre as que este fin de semana sorteáronse 3.000 euros en premios, o gran acto final da campaña de dinamización do comercio do núcleo máis poboado do municipio de Ames. Os devanditos premios repartíanse entre dous cartóns regalo por valor de 300 euros e outros 24 cartóns regalo cun valor de 100 euros cada un.
    A campaña de dinamización do comercio de Milladoiro -organizada pola Federación Galega de Comercio en colaboración coas federacións provinciais de comercio, a Dirección Xeral de Comercio e Novagalicia Banco- non é a única que se celebra na provincia. Con anterioridade desenvolveuse en Boiro.
    Fonte: La Voz de Galicia (Edición Santiago)
     

  • 06 Novembro, 2011
    Jesús Vázquez ve necesario educar nun consumo “responsable”

    O conselleiro de Educación, Jesús Vázquez Abad, destacou onte a necesidade de educar aos nenos e mozos nun consumo «responsable», que logre que a sociedade do mañá sexa «máis equitativa, xusta e solidaria».
    Asistentes ás xornadas no Gran HotelVázquez fixo estas declaracións en Lugo durante a súa participación no foro organizado pola Confederación Católica de Asociacións de Pais de Alumnos e Pais de Familia (Concapa), que na presente edición celebráronse baixo a lema Educar no Consumo.
    Ante un auditorio no que se atopaban uns 180 pais, o conselleiro destacou a importancia de fortalecer os valores tradicionais máis elementais, «como o esforzo, o espírito emprendedor, a tolerancia, o respecto, o mérito, ou o sentido do deber, connosco mesmos e coa sociedade», sinalou.
    Jesús Vázquez explicou ademais que a situación de crise actual «fainos conscientes de que a educación é un pilar básico no desenvolvemento económico e social dun país. Ante isto non hai que aforrar esforzos, pero si debemos facer unha xestión eficiente e manter un control responsable sobre os recursos», apuntou.
    Por outra banda, o conselleiro de Educación apostou por «fomentar a unidade entre os pilares do sistema educativo» e «lograr que a comunicación entre familia e escola sexa completa, clara, continua e áxil».
    PROGRAMA
    Ademais de Jesús Vázquez, na xornada de onte interviñeron María Nava Castro, directora xeral de Comercio da Xunta; Celso Currás Fernández, exconselleiro de Educación; Jaime Santoalla Varela, inspector de Educación; Jesús Pablo González Vázquez, profesor de Industrias Alimentarias en Formación Profesional, e Beatriz Penas Enríquez, xefa do servizo de Consumo da delegación territorial de Lugo. O foro de Concapa finaliza hoxe cunha misa na igrexa de Santiago A Nova.
    Fonte: O Progreso
     

  • 06 Novembro, 2011
    Xunta y Expourense facilitan que as microempresas entén nas feiras

    Cada salón reservará 12 casetas a prezos especiais para as empresas máis pequenas e tamén para os autónomos.

    A Dirección  Xeral de Comercio e Expourense asinaron un convenio de colaboración que facilitará a participación dos autónomos e as microempresas dun ou dous empregados de toda Galicia nas feiras do recinto ourensán, ofrecendo prezos especiais para que poidan promocionar os seus produtos e servizos ante máis de 125.000 visitantes que acoden ás citas que cada ano organiza Expourense (datos de 2010).

    Conscientes de que o empresario ten cada vez máis dificultades para destinar recursos á promoción, a firma deste convenio entre Expourense e a Dirección Xeral de Comercio ten o obxectivo de favorecer o desenvolvemento económico das empresas galegas ás que, polas  súas características estruturais, resúltalles complicado participar neste tipo de eventos. Esta acción está tamén orientada a apoiar aos emprendedores, que adoptan comezar como autónomos ou microempresas, nos seus primeiros pasos empresariais.

    Ao amparo deste convenio, Expourense, en cada feira recollida no seu calendario anual, porá a disposición da Dirección Xeral de Comercio 12 casetas de 9 a 12 metros cadrados equipados con andel, mostrador e almacén que estarán reservados aos autónomos e ás microempresas que abonarán tan só o 40% da taxa xeral de cada feira. Estas empresas participarán en igualdade de condicións que o resto sendo incluídas nos catálogos da feira, na listaxe de expositores e nas distintas accións de comunicación que realizará Expourense ao redor desta iniciativa.

    Expourense celebra na actualidade unha media de 10 feiras ao ano que viran ao redor das potencialidades do territorio e a sectores estratéxicos que definen a vida socioeconómica de Galicia como é o caso do termalismo, o viño, o envellecemento poboacional, o moble, a gastronomía, a industria funeraria, os eventos, … son nichos de mercados singulares que teñen neste recinto feiral o seu oco e a posibilidade de promoción, moitas veces, a nivel internacional, polo que poderán acollerse a este convenio empresas dunha ampla gama de sectores produtivos que ademais terán a oportunidade de iniciarse na internacionalización.

    Este convenio terá unha duración dun ano, sendo prorrogable. Porase en marchas nas próximas citas feirais de Expourense que será A miña Casa, Salón do Moble, Decoración e Antigüidades e no Salón Inmobiliario, que terán lugar entre o 24 e 27 de novembro e en Celebra, Salón de Vodas, Bautizos, Comuñóns e Actos Sociais, os días 26 e 27 de novembro.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 06 Novembro, 2011
    Álvaro Rodríguez Eiras

    Fundador da Confederación de Empresarios de Galicia (CEG)
    Homenaxeado polo 30 aniversario da organización
    A Confederación de Empresarios de Galicia (CEG) rendeu homenaxe ao seu presidente fundador Álvaro Rodríguez Eiras con motivo do 30 aniversario da organización.
    Eiras (LUGO, 1932) foi nomeado alcalde da  localidade lucense de Meira con só 20 anos. En 1975 creou Aresa, o seu primeiro centro de distribución de fertilizantes e cereais e que na actualidade está presente en toda Galicia.
    Presidiu o club político de Lugo, entidade creada para atraer aos principais líderes políticos do principio da democracia e que foi clausurado tras as primeiras eleccións democráticas. Participou de maneira activa na constitución da CEG en 1981, converténdose no seu primeiro presidente. Ademais, tamén foi cofundador e primeiro presidente da Confederación de Empresarios de Lugo.
    Na actualidade preside o grupo Aresa, formado por Aresa -lider de distribución de fertilizantes no norte de España e Portugal-, Granova, Cereais e Todocampo, cuxa facturación ascende a 200 millóns anuais e conta con máis de 300 postos de traballo directos.
    Foi condecorado coa insignia de ouro da Universidade de Santiago de Compostela e coa medalla de ouro da patronal lucense. O próximo 9 de novembro, a CEG nomearao oficialmente presidente fundador.
    A Confederación de Empresarios de Galicia tivo cinco presidentes. Eiras entre 1981 e 1982; Emilio Pérez Neto entre 1982 e 1984; José Pablo Rodríguez-Martiñán Martínez, xa falecido, entre 1984 e 1990; Antonio Ramil Fernández-Areal, tamén falecido, entre 1990 e 2000; e o actual presidente Antonio Fontenla Ramil que ocupa o cargo á fronte da patronal desde o ano 2001 e afronta na actualidade o seu terceiro mandato.
    Fonte Atlántico Diario
     

  • 06 Novembro, 2011
    O mercado carballés opta aos Premios Nacionais de Comercio Interior

    O edificio do mercado foi reformado por completo con fondos estataisO mercado de abastos de Carballo e a súa contorna optan aos Premios Nacionais de Comercio Interior, creados en 1997 «co obxecto de galardoar o especial labor dos concellos nas súas actividades de renovación urbana comercial, no centro das cidades, e dos pequenos comercios, no seu labor de desenvolvemento comercial e modernización empresarial», segundo consta nas bases da convocatoria. O director do programa, Javier Castreseña, visitou esta semana o edificio e as rúas semipeonís do centro urbano, porque «tamén prémiase o feito de facilitar a accesibilidade aos comercios», explicou Milagros Lantes, concelleira de Feiras e Mercados, que o acompañou, xunto a Xosé Regueira, delegado de Promoción Interior, durante o percorrido.

    O representante do Ministerio de Industria, Turismo e Comercio eloxiou a obra realizada no mercado, destacou as posibilidades que ofrece a planta superior e valorou positivamente o mantemento do edificio na súa localización «para favorecer o mantemento da tradición das feiras e os mercados», sinalou Milagros Lantes.

    O fallo coñecerase a finais deste mes. O Concello de Carballo compite con outros de todo o territorio nacional, pero a concelleira de Feiras e Mercados considera que tan importante como o premio é «ter a posibilidade de dar a coñecer o noso comercio en todo o Estado».

    Fonte: La Voz de Carballo
     

  • 05 Novembro, 2011
    Caldas CCA sorte a crise repartindo 4.000 euros entre os seus clientes

    Os comerciantes ultiman unha ruta de tapas por varios locais hostaleiros da vila

    Caldas Centro Comercial Aberto repartirá 4.000 euros entre os seus clientes durante a campaña de Nadal, que onte foi presentada pola presidenta do colectivo, Marisa González, e o xerente, Rafa García.

    A novidade deste ano é que o diñeiro se distribuirá de forma equitativa entre os gañadores en forma de vales de 100 euros. Así mesmo, os afortunados deberán gastar o seu premio no establecemento no que recibiron a papeleta gañadora ao realizar a súa compra. “O cliente ten que gastalo obrigatoriamente alí no prazo de tres meses, Facémolo polas tendas pequenas, porque dan moitos premios e ao final sempre gastan nas mesmas, de roupa ou electrodomésticos, por exemplo”. Ademais, algúns comercios invisten moito en adquirir os talonarios de boletos e despois non recuperan o diñeiro.

    O CCA xa iniciou a repartición de tacos de boletos entre os establecementos adheridos á campaña, que concluirá co sorteo dos vales despois de Reis.

    Como ninguén é alleo á crise, a asociación aposta por reutilizar talonarios que quedaron sen usar de anos anteriores, co que se aforrarán uns 900 euros, “que xa nos dan para outras actividades”. Aínda así, os seus plans tampouco son moi ambiciosos. “Non hai orzamento –admite García-. Gastaremos estes 4.000 euros e outros 6.000 euros nos calendarios, dos que se encargaron un seis mil”, apuntou. O CCA está pendente de recibir unha subvención da Xunta de 50.000 euros.

    De petiscos. Así mesmo, a asociación está a preparar unha ruta de petiscos entre varios locais de hostalaría da vila para tratar de repetir o éxito do Concurso de Tapas realizado o pasado mes de marzo, aínda que neste caso non se organizará como un certame.

    “Trátase de que a xente veña a Caldas e se van a todos os locais participantes entrarán nun sorteo”, cuxo premio podería ser un fin de semana de turismo rural.

    A intención é que esta actividade se celebre o último fin de semana de novembro, aínda que non está pechado. De momento xa confirmaron a súa participación Roquiño, A Real, 5 Xotas, Castro, Bimbieiro, Vila, Torque, Luya e Taiño. “Quedan por confirmar as cafetarías , porque poden servir un petisco frío, non é necesario que sirvan comidas”.

    As tapas serán gratis coa consumición e os locais estarán animados pola música do grupo folclórico Edovio, de Caldas. “É unha actividade que nos supón pouco custo, apenas a cartelaría, e que saímos moi beneficiados”, apuntou o xerente do CCA. Tamén se está expondo realizar un ciclo de cinema na Avenida.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 05 Novembro, 2011
    Os viños Rías Baixas asisten por primeira vez a unha feira en Hong Kong

    O consello regulador da denominación de orixe Rías Baixas participa por primeira vez en Hong Kong International Wine Spirits Fair, que chega á súa cuarta edición. Hai un total de 15 adegas –e 18 marcas- no evento, no que Rías Baixas está dentro do pavillón oficial de España.

    China é un dos mercados máis apetecible para Rías Baixas, e no caso de Hong Kong non produce viño algún, polo que todo o que se consome nesa rexión é importado. En 2009 as empresas pontevedresas exportaron a Hong Kong 3.290 litros de viño, unha cifra que pasou a 12.465 litros en 2010. Na actualidade, os caldos españois copan un 5 por cento dos viños que se beben en Hong Kong.

    “O viño español no mercado hongkonés é un valor en alza, con incrementos moi destacables na súa importación”, afirma Rías Baixas. Neste sentido, apuntan que se trata duns caldos que gustan aos consumidores, e a unhas boas condicións de Aduanas.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 04 Novembro, 2011
    O Nadal comeza a sentirse en Ourense Centro

    Un total de douscentos arcos repatidos polas rúas máis céntricas e o centro histórico iluminarán o Nadal en Ourense. Así o anunciaba onte a presentación dun deles no patio da Confederación Empresarial, da man do centro comercial aberto Ourense Centro. O acto de presentación estivo presidido polo presidente de Ourense Centro, Emilio Iglesias, e o concelleiro de Comercio, José Ángel Vázquez Barqueiro. O primeiro confesou as expectativas que o sector comercial puxo na campaña do Nadal. Co primeiro arco tratan de pór de manifesto "a importancia da iluminación para a actividade comercial ourensá".

    Fonte: La Región
     

  • 04 Novembro, 2011
    Cangas conta xa coa Mesa do Comercio Local

    A sala de xuntas do Concello de Cangas foi escenario onte da constitución da Mesa do Comercio Local, que preside o alcalde, o popular José Enrique Sotelo Villar, contando con representación da Dirección Xeral de Comercio da Xunta, así como dos comerciantes e empresarios.

    Entre os primeiros asuntos abordados estivo o inicio onte das obras de reurbanización e humanización da Praza dá Constitución, por tratarse dun espazo comercial, así como a preocupación existente pola apertura en domingo e festivos de bazares chineses que superan os 150 metros cadrados, cando só poden facelo os 8 ao ano que autoriza a Xunta de Galicia.

    Á fronte da representación dos comerciantes estivo o presidente da Federación de Comerciantes e Industriais do Morrazo (Fecimo), Xosé Bangueses García, mentres que o Concello estivo tamén representado pola concelleira de Comercio, Berta Pérez Hernández, do PP.
    Na Mesa do Comercio Local de Cangas, que se reunirá unha vez ao ano salvo que algún asunto deba ser tratado antes, hai que dar conta de todo o relacionado co mesmo, polo que o alcalde informou o comezo das obras de humanización da pequena Praza da Constitución, obra na que a Dirección Xeral de Comercio da Consellaría de Economía e Industria inviste 167.411 euros e o Concello a cantidade restante ata os 223.214.

    Así mesmo, Cangas xa entregou na Deputación toda a documentación para que licite a pavimentación e humanización da Rúa Saralegui, que conta con varios locais de hostalaría.
    No entanto, especial preocupación nos comerciantes provoca o feito de grandes bazares chineses estean abertos os domingos e festivos, algo que prohibe a Lei do Comercio de Galicia ás superficies que superen os 150 metros cadrados.

    No caso de Cangas, o Concello comprobará se todos os locais comerciais que abren domingos e festivos non superan eses 150 metros cadrados, pola contra lembraralles que só poden facelo os 8 que permite a Xunta.

    Ao parecer existen dúbidas sobre un situado na Avenida de Vigo e outro na Avenida de Castroviejo, en Rodeira.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 04 Novembro, 2011
    Remata a campaña de dinamización comercial con sorteo e festa amiense

    Expoñen estes días o regulamento do novo mercadillo, tamén para O Milladoiro

    A praza Manuel Murguía de O Milladoiro acolle hoxe, desde as 12:30 horas, o acto final da Campaña de Dinamización do Consumo nas Vilas Galegas, baixo a lema “As compras na túa vila teñen premio”, con sorteos e actuacións. A noticia coincide coa exposición, vía DOG, do regulamento para o novo mercadillo que abrirá nesta mesma praza amiense, previsiblemente o luns 14 de novembro.

    En canto á finalización da campaña, impulsada pola Federación Galega de Comercio, comenzará  ás 12:30 horas  con pasacalles e animación na rúa, que inclúe xigantes e malabaristas. Ás 17:00 horas volverán percorrer as inmediacións da praza Manuel Murguía para dar paso, xa ás 18:30 horas, á gala do Rei Midas, de maxia cómica. Ás 19:30 horas haberá unha actuación musical a cargo de Mariana e, xa ás 20:00 horas, terá lugar o sorteo e entrega de galardóns por importe de 3.000 euros.

    Asistentes. No sorteo espérase a asistencia do secretario xeral técnico da Federación Galega de Comercio, Luís Fernández; o presidente da Asociación de Comerciantes de Milladoiro (AEMI), Carlos Neira; o seu homólogo na Federación de Comercio da Coruña, Miguel Agromayor, o alcalde de Ames, Santiago Amor e a directora xeral de Comercio, Nava Castro.

    A ambiciosa e exitosa campaña comercial desenvolveuse na maior das urbes amienses desde o 24 de outubro ao 4 de novembro, e estivo centrada nos miles de veciños e clientes da contorna.

    TAPA XALLEIRA

    *** Outro foco de interese comercial estes días emprázase en Santa Comba, que celebra o seu segundo certame de tapas da man da Asociación de Empresarios, presidida por Óliver Silvariño. Ademais de recoñecerse a calidade das creacións culinarias, premiarase ao mellor tapeador cunha estancia no hotel Xallas, incluíndo comida e jacuzzi.

    Os locais que toman parte na presente edición son O Fogón do Xantar, Hotel Xallas, Trastámara, A Nosa Vila, Talladas, Vagalume, Duca, Cervecería A Tralla, A Fortaleza, A Nosa Taberna, Cervantes, Blanco e Tío Paco.

    Fonte: El Correo Gallego


  • Páxina 76 de 84

  • Mostrando do 1501 ao 1520 dun total de 1672 rexistros