Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 09 Setembro, 2011
    Vilagarcía vendeu un 95,51% en relación ao gasto que se prevía en rebaixas

     

    A Federación de Comercio de Pontevedrafai un balance das rebaixas de verán no que as cualifica de discretas en relación coas expectativas que tiñan os comerciantes no seu comezo.
    En relación ao gasto neste período de descontos vendéronse en Vilagarcía de Arousao 95,51% das estimacións feitas, case medio punto menos que as vendas totais na provincia de Pontevedra. Así en vendas se deixaron nos comercios vilagarcianosun total de 1.771.831,91 euros.


    A Federación de Comercio afirma que o arranque destas rebaixas foi moi frouxo debido aos efectos da crise que aínda son persistentes no comercio. Do mesmo xeito, comentan que durante o mes de agosto se sufriu unha lixeira recuperación das vendas debido a principalmente a que as principais festas patronais dos municipios da provincia se celebran durante estas datas.
     

    Así, en Vilagarcía, que as festas de San Roquecoincidan co mes de agosto, levou consigo a que os comerciantes da localidade tivesen un maior volume de vendas.
     

    En canto aos artigos máis vendidos a federación afirma que foi a roupa o produto estrela levándose o 53% das vendas. Tras ela o calzado cuxas vendas ascenden ata o 25%. Xa nunha porcentaxe máis baixa se encontran os electrodomésticos cun 7% e os mobles cun punto por debaixo. O conxunto doutros produtos suman o 8%.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 08 Setembro, 2011
    O Concello de Tui reforza o seu sector económico coa Mesa Local de Comercio

     

    A Mesa Local de Comercio acaba de crearse formalmente en Tuio pasado luns, nas dependencias do Concello. A súa constitución posibilitará afondar na colaboración xa existente entre os axentes sociais vinculados ao comercio e ao consumo, co fin de avanzar en novas medidas de reactivación deste sector que é tan importante na vida tudense.
    A Mesa é unha das obrigas que figura na Lei 13/2010 de Comercio Interior de Galicia e ten como misión a de actuar como órgano colexiado de participación, coordinación, cooperación e colaboración entre a Administración e os axentes representativos do sector comercial, cunha asociación representativa deste e outra dos consumidores.
    Está integrada polo alcalde de Tui, Moisés Rodríguez Pérez, que actúa como presidente desta, xunto a un representante da Consellería de Economíae Industria da Xuntade Galicia, un representante da Asociación de Amas de Casa e Consumidores de Tui, un representante da Asociación de Comerciantes e Industriais de Tui(Acitui) e a concelleira de Comercio, en representación do Concello de Tui.
    Para o rexedor local, esta Mesa "é un nexo de unión entre o comercio de proximidade, os consumidores e a Administración e conforma unha ferramenta de participación na vida social da nosa localidade".
     

    Sector económico principal
    Recorda Moisés Rodrígueza vocación comercial da cidade, onde o pequeno comercio conforma un dos principais sectores económicos ademais de realizar un importante esforzo de dinamización, non xa dos seus establecementos, senón da propia vida local.
    Engade o alcalde tudenseque este sector de comercio mantén un importante volume de ocupación laboral ao tempo que exerce unha ampla función socioeconómica que converte a Tuinun núcleo comercial no espazo transfronteirizo.
    Rodríguezagradece a participación da Asociación de Comerciantes e Industriais de Tui, Acitui, que preside Jorge Álvarez Bautista, así como da Asociación de Amas de Casa e Consumidores nesta iniciativa que, en breve prazo, comezará o seu normal funcionamento.

    Este novo órgano pode ter unha especial relevancia nesta localidade pola súa entidade fronteiriza con Portugal, sen esquecer a tradición comercial milenaria e a súa característica actual, onde prima o pequeno comercio que resiste os envites da crise con enteireza, en moitos casos reinventando a actividade e actualizando o servizo coa incorporación e utilización de novas tecnoloxías.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Setembro, 2011
    As vendas en rebaixas superaron os catro millóns de euros

    Un dos síntomas claros do final do verán é a retirada dos saldos e a renovación dos escaparates coas novas coleccións de outono-inverno. A Federación Provincial de Comercio deu onte por rematada a campaña de rebaixas cuns resultados que cualificou de «discretos» en relación coas baixas expectativas que se tiñan.

    No conxunto da provincia as vendas alcanzaron o 95,99% das estimacións previas. A previsión era chegar aos 47,5 millóns e vendéronse 45,6 millóns. E en Pontevedra capital, os consumidores gastáronse nas tendas algo máis de 4 millóns sobre unha previsión de 4,1 millóns (o 97,02%).

    En Vigo a porcentaxe de vendas foi do 96,15%, en Vilagarcía de Arousa chegou ao 95,51% e no resto da provincia o 95,78%.

    O arranque das rebaixas en xullo foi moi frouxo debido aos efectos da persistente crise económica, pero durante o mes de agosto produciuse unha lixeira recuperación das vendas debido, principalmente, á celebración das festas patronais da maioría dos municipios e cidades, segundo a valoración da Federación de Comercio.

    Debido ao retraemento do consumo durante a campaña de primavera, as rebaixas comezaron cuns descontos elevados de ata o 50 e o 65%. Á partir do 15 de xullo chegaron ata o 65-75%-75 e xa en agosto ata o 80%.

    En canto aos artigos máis vendidos, como sempre o sector téxtil foi o máis favorecido. O gasto en roupa foi do 53%, seguido do calzado cun 26%, electrodomésticos cun 7%, mobles cun 6% e outros produtos varios cun 8%.


    Reclamacións

    A oficina da Federación Provincial de Comercio de Pontevedra recibiu un total de 152 reclamacións de usuarios en relación con supostas irregularidades durante a campaña de rebaixas. Delas as 121 solucionáronse amigablemente e noutras 31 o comerciante e o consumidor non se puxeron de acordo e seguiron outras canles marcadas pola lei.

    Dende a organización empresarial sinalaron, non obstante, que este número de presuntas infraccións denunciadas é moi pequeno se se ten en conta que foron máis de 3 millóns de operacións realizadas durante toda a campaña de rebaixas.

    4.044.311 € Vendas realizadas polo comercio da cidade de Pontevedra nas rebaixas

    4.168.533 € Previsión de vendas do comercio pontevedrés antes de comezar as rebaixas

    97,02% A diferenza entre as vendas estimadas e realizadas foi inferior ao 3%

    Máis información
  • 07 Setembro, 2011
    160 persoas do sector téxtil volven ao mercado laboral a través do programa Empregatex impulsado pola Xunta de Galicia

    Un momento do actoO programa Empregatex impulsado pola Xunta de Galicia e cuxo obxectivo é recolocar traballadores despedidos do sector téxtil de Galicia fixo un balance da súa primeira fase que finalizou xa conseguindo a reinserción laboral de 160 traballadores.

    A cifra das persoas que encontraron traballo agora que o plan se encontra na metade da execución, equivale ao 31,49% dos participantes e Odilio Martiñá, director xeral de Relacións Laborais, manifesta que 'se seguimos así ou remate do programa, en febreiro de 2012 pensamos que imos superar esa cifra do 50% que se marcou ou principio e estimamos que ou 60% dás persoas acadarán a inserción laboral '' '.

    Esta iniciativa liderada polas consellerías de Traballo e Benestar e Economía e Industria, en colaboración coa Cofederación de Industrias Téxtiles de Galicia (Cointega) e os sindicatos UGT e CCOO, ten como obxectivo 'reconducir cara outras alternativas ás persoas desempregadas a través dá creación de itinerarios personalizados '' ' un obxectivo que Martiñá afirma cumprido na primeira fase do programa.

    Martiñá sinalou que a primeira fase deste plan comprendida dende febreiro de 2010 ata xuño do 2011 se centrou 'en localizar e contactar coas persoas desempregadas do sector téxtil '' '. A orientación, a formación e a inserción laboral foron ata agora os eixes centrais déaste proxecto no que se investiu unha cantidade de 2,9 millóns de euros.

    Empregatex contou coa participación de 508 persoas desempregadas do sector téxtil para recibir as primeiras sesións de orientación. Martiñá asegurou que " ou programa considera distintos tipos de accións en función dous obxectivos e dás necesidades de cada persoa dende titorías personalizadas ata obradoiros".

    Ademais, Martiñá manifestou que "desenvolveuse unha investigación para detectar ás ocupacións cun maior potencial de inserción nos territorios de procedencia dous participantes".

    6 ESTRATEXIAS. Orientación profesional, formación e reciclaxe (Texmellora e Insiretex), fomento do espírito empresarial (Texcreación), promoción da mobilidade xeográfica (Movetex), formación en Tecnoloxías de Información e Comunicación (Textic) e axudas para unha mellor conciliación da vida laboral e persoal son as seis estratexias nas que se basea o programa Empregatex, que finalizará en febreiro de 2012.

    Nesta última fase, Martiñá afirma que se intensificará a parte de inserción laboral. Ademais, o director xeral de Relacións Laborais avanzou que cursos como o de dependente de comercio e xestión de tendas, o de xestor de almacén e outros relacionados con ocupacións fóra do sector téxtil son exemplos dos 118 módulos formativos que se impartirán ata finais de ano.

    Fonte: Diario de Pontevedra.

    Máis información
  • 07 Setembro, 2011
    A Mesa Local de Comercio estréase co proxecto da Praza de Abastos

    A Mesa Local de Comercio de Lalínestrearase este venres tras a constitución formal do pasado mes de febreiro e neste primeiro encontro expoñerase o proxecto de acondicionamento da Praza de Abastose as distintas iniciativas de promoción do ramo nas que participará o Concello. Así mesmo, analizarase a visión dos colectivos e recolleranse as súas demandas.

    Este órgano colexiado estará integrado polo alcalde lalinense, Xosé Crespo, en calidade de presidente; o técnico de administración do Concello Jorge García Fernández; a representante da Asociación de Empresarios de Deza(AED) María Jesús García Diéguez; o voceiro do Fórum Urbano, Francisco Javier Ferreiro; o membro da Asociación de Consumidores e usuarios da AP-53, Javier Blanco Carballal; a concelleira de Comercio, María José Batán; a asesora xurídica da Oficina Municipal de Consumo (OMIC), Fátima Cortizo; e pola axente de emprego María Pérez Seoane.

    Esta mesa, que ten como obxectivo conseguir un maior dinamismo do sector e erixirse en foro de debate para actuar como órgano consultivo, participará no deseño de campañas de promoción do comercio, informará das solicitudes presentadas polos comerciantes para a feira de oportunidades e propoñerá medidas ao Concelloque considere interesantes para o ramo.

    Tamén se abordarán as distintas iniciativas de promoción do ramo.

    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 07 Setembro, 2011
    A Consellería de Economía e Industria facilitará ás empresas a contratación de xestores de exportación

     

    Como un instrumento de valor ao servizo da internacionalización do tecido empresarial, a Consellería de Economíae Industria mantén a través do IGAPE unha bolsa de Xestores de Exportaciónna que están integrados na actualidade 352 especialistas dispostos a traballar para as empresas galegas en países de todo o mundo.
    Segundo informou o departamento nun comunicado de prensa, como complemento a esta base de profesionais, licenciados ou diplomados especializados en comercio internacional, o IGAPE convoca cada ano axudas para apoiar a contratación de xestores polas empresas e polos organismo intermedios de carácter empresarial, con subvencións que poden cubrir o 80% do salario dos profesionais contratados durante o primeiro ano.
    Ata o momento, o IGAPEaprobou apoiar a contratación dun centenar de xestores de exportación por empresas e organismos intermedios galegos como por exemplo os clústeres, asociacións empresariais ou os consellos reguladores.
    Mediante a bolsa de xestores de exportación e as convocatorias de axudas para a contratación deste tipo de especialistas, a Xuntapretende facilitar ás empresas galegas a prospección e o acceso a novos mercados, poñendo ao seu alcance información sobre o capital humano dispoñible e axudas para conseguir os seus servizos e avanzar na internacionalización empresarial.

    Fonte: Diario de Arousa

    Máis información
  • 06 Setembro, 2011
    A rehabilitación de baixos potenciará o comercio local

    Unha subvención de 100.000 euros, concedida pola Consellería de Economía, Industria e Comercio, permitirá ao Concello de Ribadavia facer fronte a un proxecto de rehabilitación de fachadas de baixos comerciais na rúa Progreso, na que se concentra a maior parte do sector. A iniciativa presentada polas autoridades municipais obtivo unha moi boa valoración por parte da Administración autonómica, segundo manifestou o alcalde Marcos Blanco.


    Con este proxecto perséguense dous obxectivos fundamentais, tal e como puntualizou o rexedor, por unha parte mellorar a estética da principal rúa comercial da vila, minimizando o impacto negativo e a mala imaxe que ofrecen os locais baleiros, por causa tamén da súa considerable deterioración, e por outra parte, poñer en valor estes inmobles para facelos máis atractivos aos posibles compradores ou inquilinos.

    Son en total seis baixos, cuxo acondicionamento estará en función do investimento que necesite cada un e tamén da autorización dos seus propietarios. Blanco indicou que tres deles xa deron a súa conformidade para o arranxo das fachadas. A cambio, e durante un período de catro anos, os locais utilizaranse como escaparate da oferta institucional ou doutros negocios, tras a selección que ao respecto realizará o propio Concello. Para o alcalde, estes céntricos establecementos serán lugares idóneos para publicitar, por exemplo, as Termas de Prexigueiro e o resto da oferta turística de Ribadavia. Este compromiso quedará sen efecto no caso de que o propietario o venda ou alugue. Unha vez que conclúan os contactos cos propietarios procederase a adxudicar as obras.

    A execución deste plan, que as autoridades municipais cualificaron de 'moi novidoso', forma parte dun proxecto global de potenciación do comercio local, tendo en conta 'o que lles custa ás vilas competir coas áreas comerciais, sobre todo agora en situación de crise' puntualizou o rexedor ribadaviense.

    A outra iniciativa orientada no mesmo sentido céntrase no centro histórico. Alí, o Concello acondicionou un inmoble para convertelo nun restaurante e dous baixos comerciais de acordo cos seus respectivos propietarios, dos que un deles xa está a punto de ser alugado.

    Fonte: La Región.

    Máis información
  • 06 Setembro, 2011
    As exportacións galegas medraron un 20% este ano

    A Consellería de Economía e Industria informa de que as exportacións galegas creceron un 20,8% durante os seis primeiros meses deste ano, o que representa máis de dous puntos por riba das exportacós españolas, que o fixeron nun 18,5%. Así, segundo a Xunta, o saldo comercial da Comunidade foi positivo en 1.873 millones de euros, en contraste cun avultado saldo negativo español, de 24.066.

    Fonte: El Correo Gallego

    Máis información
  • 06 Setembro, 2011
    Mercamelide pechou as súas portas cun balance de 22.000 visitantes

    Melide. A feira de saldos Mercamelide pechou o domingo as súas portas cun balance de "22.000 visitantes", segundo informou onte a este diario o concelleiro de Promoción Económica, Santos López. Dende o executivo local móstranse satisfeitos polas cifras de asistencia conseguidas nesta última edición da cita coas mellores gangas, que se desenvolveu no pazo de Congresos e que contou con varias novidades.

    Entre elas, cabe destacar a habilitación dun total de sete postos -dos case trinta que participaron en Mercamelide- que se dedicaron única e exclusivamente á exposición de produtos. Este foi o casode empresas como Distribucións Casa Alongos, que ofreceu unha mostra dos seus viños ecolóxicos; a firma láctea Deleitar, que tamén presentou varios dos seus produtos na cita organizada polo Concello e a patronal, Asetem-CCA, ou a compañía local de novas tecnoloxías Intermax.

    Dende a asociación de comerciantes realizaron, non obstante, un balance moi parecido ao da edición que tivo lugar no pasado mes de febreiro. Unha das diferenzas máis notables con respecto ao anterior Mercamelide foi que "a xornada que contou con maior afluencia foi a do sábado", malia que os domingos a capital melidense adoita ser punto de encontro de visitantes, dada a celebración do mercado dominical.

    López indicou, finalmente, que o Concello se poñerá xa a "traballar para que en febreiro, ou Mercamelide sexa aínda mellor". Un dos principais obxectivos será dar máis pasos "na promoción e na estética dá feira, así como nas actividades paralelas" co fin de que "Melide, siga sendo ou referente comercial do cerne de Galicia".

    Máis información
  • 29 Agosto, 2011
    Publicada no DOG a orde pola que se regula o proceso de selección de entidades colaboradoras, as bases e convocatoria de subvencións para a promoción das TICs no comercio retallista galego para o ano 2011.

    ORDE do 11 de agosto de 2011 pola que se regula o proceso de selección de entidades colaboradoras na xestión de subvencións da Consellería de Economía e Industria para promover a sociedade da información no comercio retallista galego, se aproban as bases reguladoras das ditas subvencións e se procede a súa convocatoria para o ano 2011, cofinanciada polo Feder, no marco do Programa operativo Feder-Galicia 2007-2013.

    O grao de desenvolvemento e acceso á sociedade da información nas empresas e no comercio galego é aínda moi inferior ao que resulta desexable para o desenvolvemento deste sector en Galicia, tanto no que se refire aos seus niveis de equipamento tecnolóxico como de presenza na rede. Só un 42% dos comercios galegos incorporaron novas tecnoloxías da información e da comunicación nos seus establecementos.

    O sector comercial ten unha importancia vital no desenvolvemento económico de Galicia: a densidade comercial en Galicia é das máis altas en comparación co resto das comunidades autónomas, sendo a rama de actividade con maior número de ocupados. Por iso é necesario mellorar a competitividade do sector incrementando os niveis de penetración das tecnoloxías da información e a comunicación, actualmente moi baixos.

    A Consellería de Economía e Industria está a impulsar medidas dinamizadoras da economía galega dada a actual conxuntura económica, para o que é preciso un esforzo dos axentes implicados no desenvolvemento económico de Galicia para paliar os seus efectos. A potenciación e mellora do uso das novas tecnoloxías da información no comercio galego son instrumentos xeradores de riqueza e un reforzo de cara á competitividade do sector.

    A Consellería de Economía e Industria, en virtude do Decreto 324/2009, do 11 de xuño, polo que establece a súa estrutura orgánica, exerce as competencias da Xunta de Galicia en materia de planificación, coordinación e control de comercio interior e exterior, artesanía e consumo. Para este fin ten atribuídas, entre outras funcións, a promoción, fomento, modernización e desenvolvemento do comercio e a programación e xestión de subvencións destinadas a estes fins.

    A promoción da sociedade da información no comercio retallista galego resulta de interese xeral para Galicia, polo que, mediante esta orde, se regula o procedemento para a selección das entidades colaboradoras que participarán na xestión das subvencións ao sector para a citada finalidade, e se aproban as bases reguladoras das ditas subvencións.

    Para a execución de moitas das accións recollidas nesta orde a consellería necesita da participación de entidades próximas aos destinatarios das accións, con experiencia no desenvolvemento deste tipo de actuacións e que teñan contacto xeográfico próximo cos destinatarios finais.

    Esta orde prevé o uso e a aplicación de medios telemáticos nos procedementos de concesión e xustificación das subvencións, con indicación dos trámites para cumprir por esta vía e os medios electrónicos e sistemas de comunicación para utilizar, de conformidade co artigo 14.2.º da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.

    Preguntas frecuentes

    Máis información
  • 26 Agosto, 2011
    Sesenta nenos do campamento de verán participan nos talleres do CCA O Deán

     

    A tenda escola do centro comercial aberto O Deán, da Pobra, no que tamén se sitúa a sede da entidade que abrangue o pequeno e mediano comercio da localidade do barbanza, recibiu onte a visita dun total de sesenta nenos de entre tres e cinco ano que participan no campamento de verán na vila. xunta eles, que se repartiron en tres grupos, ademais dos seus monitoras - a actividade conta con dez persoas nesas funcións-,  estaban tres técnicos do Instituto Galego de Consumo, que dirixiron dous talleres do programa Lecer Consumo. Un deles denomínase “xogando en igualdade” e o outro “o conto do consumo responsable”. Unha monitora do campamento, Rosa Iglesias, destacou o gran avance experimentado polos nenos, sobre todo en cuestións como a sociabilidade e o aprecio ao grupo, co que cantan e bailan, entre outras cousas, cando antes eran más individualistas e lles custaba relacionarse. 
     

    Fonte: Diario de Arousa.

     

    Máis información
  • 24 Agosto, 2011
    A feira de Zona Centro resultou un grande éxito cunha facturación total de 160.000 euros

    González y Aragunde presentaron ayer los datos recogidos en la encuestaA V Feira de Oportunidades de Cambados Zona Centro foi un éxito rotundo, en palabras do seu presidente, Marcos González. Segundo os datos extraidos dunha enquisa realizada entre os 24 expositores (16 eran novos participantes), o volume de facturación total foi de 160.000 euros e polo paseo da Calzada pasaron en torno a 15.000 persoas das cales, 4.000, serían clientes. Os resultados débense, segundo el, aos baixos prezos e á situación, non sendo un recinto pechado, algo pouco habitual nestas iniciativas.
    González compareceu onte xunto ao alcalde de Cambados, Luis Aragunde, e ofreceu os resultados obtidos dun cuestionario repartido entre os empresarios para medir o seu grao de satisfacción e do que se extraeron opinións como que haxa un mercado por ano e non cada dous, como sucedía ata o momento (pídeo un 83%).

    Vendas por 25.000 euros. La gran maioría dos asistentes están satisfeitos e máis dende a asociación que "non esperaba tal éxito", recoñeceu González. So bre todo porque serviu para que os comerciantes dean saída ao seu stock e obteñan un respiro nestes tempos de crise. "Un comercio facturou máis de 25.000 euros" e aínda que foi algo excepcional, as vendas do resto foron satisfactorias. A maioría, doce negocios, moveron ao redor de 8.000 euros cada un, mentres que outros sete fixeron uns 4.000 euros. Destas cifras, Zona Centro desprende " e polo baixo" que a facturación total ascendeu a máis de 160.000 euros.

    En canto aos visitantes, calcula que o gasto medio foi de 40 euros por persoa e sitúa as cifras de asistencia en 12.000 cidadáns durante os tres días que durou o evento, dos cales, uns 4.000 serían compradores, tomando en consideración que de cada tres asistentes, un era cliente. Foron na súa gran maioría, turistas (44%), seguidos por cambadeses (29%) e de veciños doutras localidades da bisbarra (27%). Así mesmo, dende Zona Centro estiman que o número de persoas que pasaron pola Calzada foi de aproximadamente 15.000.
      

    O seu presidente informou que os gastos, en concepto dos postos, publicidade, rótulos, etc. foron de 16.850 euros e que os expositores asumiron o 75% do total, un prezo "adecuado porque lle sacaron partido". De feito, segundo a enquisa, todos os participantes desexan repetir a excepción dun " porque vai pechar ou negocio", apuntou. Os resultados logrados a través de 17 preguntas, foron recollidos o último día, o domingo, e polo tanto hai cifras que podería ser superiores, explicou. Pasaranos á Consellería de Industria e presentarase na mesa local de comercio para debater que se pode mellorar.

    Fonte: Diario de Arousa.

    Máis información
  • 23 Agosto, 2011
    A Consellería de Economía e Industria ten previsto publicar na vindeira semana, no Diario Oficial de Galicia, a orde pola que se regula a obtención de axudas para promover a sociedade da información no comercio retallista galego para o ano 2011.

    A orde supón o desenvolvemento e cumprimento do disposto no Plan Ágora Agora Re-Comercia no seu programa II.

    Como gran novidade desta convocatoria 2011, os comerciantes poderán acceder a estas axudas adquirindo o equipamento subvencionado directamente nas entidades colaboradoras que resulten seleccionadas na primeira fase de xestión desta orde de axudas.

    O material subvencionado por esta orde de axudas inclúe equipamento informático, páxinas web, aplicacións informáticas comerciais, compoñentes menores e TPVS para o exercicio da actividade comercial retallista.

  • 19 Agosto, 2011
    Hoxe, Mª Nava Castro Domínguez, Directora Xeral de Comercio, asistirá á inauguración da Feira de oportunidades de Cambados

    Un total de 24 comercios exporán os seus produtos durante a Feira de oportunidades de Cambados, que se celebra este fin de semana no Paseo da Calzada.  A intención da asociación de comerciantes é celebrar a feira cada dous anos, de modo que non procedería facela ata 2012, pero moitos negocios solicitaron que se organiza tamén este verán debido á forte crise que está atravesando o sector.

    A feira empezará este venres 19 e terminará o vindeiro domingo 21. Durante tres días, os 24 comercios van ocupar 37 casetas, cunha superficie de 500 metros cadrados. Poderanse obter produtos con descontos dende o 50% ata o 80%. Nesta feira poderase comprar calquera tipo de produtos, dende moda, deportes, complementos ata fogar ou decoranción incluso pasando por produtos tradicionais galegos ou electrodomésticos.  Tamén hai que deixar patente a presenza da Asociación Protectora de Animais de Cambados.

    Este evento será inaugurado hoxe pola directora xeral de comercio, Nava Castro Domínguez.

    A feira contará cun horario ininterrompido de 10 a 22h.

  • 18 Agosto, 2011
    O 7º Encontro nacional de mercados municipais retallistas: novos barrios, novos mercados

    Mercasa e a Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP) puxeron en marcha a convocatoria do 7º Encontro Nacional de Mercados Municipais Minoristas, que se celebrará en Zaragoza, os próximos 21 e 22 de novembro, e reunirá máis de 600 responsables municipais e doutras administracións, xunto a comerciantes dos Mercados e expertos de todos os ámbitos sobre comercio e consumo.

    Mercasa e a FEMP veñen organizando estes Encontros con carácter bienal dende 1998, sempre cun resultado moi positivo, tanto de asistencia coma polos debates e conclusións alcanzadas, que contribuíron a reforzar a posición de liderado dos Mercados Municipais na distribución alimentaria española.

    O 7º Encontro Nacional de Mercados Municipais Minoristas convócase baixo o lema "Novos barrios, novos mercados," porque nesta ocasión os relatorios e intervencións previstas, como sempre cos mellores expertos e profesionais relacionados cos Mercados Municipais Minoristas, queren contribuír de xeito especial ao debate sobre a oportunidade estratéxica de apostar polos Mercados Municipais nos novos desenvolvementos urbanos das cidades.

    O obxectivo é dar resposta a unha demanda crecente dos consumidores por unha oferta comercial de proximidade, coa máxima calidade nos servizos e os produtos, complementaria co resto de formatos comerciais. Unha demanda que nos novos barrios se dirixe expresamente aos Mercados Municipais Minoristas.

    A organización do 7º Encontro Nacional de Mercados Municipais Minoristas conta co apoio do Goberno de Aragón, o Concello de Zaragoza, Mercazaragoza, o Ministerio de Industria, Turismo e Comercio; e o Ministerio de Medio e Medio Rural e Mariño.

     

     

    Descargar programa de relatorio

    Máis información
  • 18 Agosto, 2011
    A creación de empresas aumenta en Galicia un 15%, o dobre que a media

    A comunidade é a segunda que máis sociedades constitúe en xuño

    REDACCIÓN - VIGO Galicia crea empresas a bo ritmo no medio da tormenta financeira internacional. A comunidade autónoma pechou o pasado mes de xuño con 391 novas sociedades mercantís, unha cifra que supera nun 14,7% o dato rexistrado no mesmo mes de 2010, o dobre que a media estatal (dun 6,8%) e sitúa a Galicia como a segunda comunidade cun maior incremento porcentual. Iso polo menos asegurou onte a Consellería de Economía e Industria, que se felicitou do avance estatístico do parque empresarial galego. O PSdeG lamentou non obstante a desaparición do conselleiro Javier Guerra en pleno mes de agosto e a pesar da "destrución do tecido industrial" que na súa opinión se produce na comunidade.
    A Coruña e Pontevedra son as cabezas que demostran un maior dinamismo, empatadas con 149 novas empresas, seguidas de Lugo (47) e Ourense (46). Como acontece no resto do Estado, a maioría dos emprendedores de xuño crearon sociedades limitadas -389 fronte a dúas sociedades anónimas-.
    As 391 novas empresas constituídas en Galicia durante o pasado mes de xuño sumaron un capital subscrito de 74 millóns de euros, aínda que só a metade, 35,2 euros foron desembolsados no momento da creación das empresas, segundo a estatística feita pública onte polo Instituto Nacional de Estatística (INE). Este fenómeno prodúcese sobre todo polas novas sociedades anónimas creadas en Ourense, que só desembolsaron 12,8 millóns dos 51,4 subscritos, e Pontevedra (100 de 300).

    Fonte: Faro de Vigo

  • 17 Agosto, 2011
    O tirón das exportacións dispara o superávit comercial de Galicia un 160%

    A comunidade logra este ano un saldo positivo de 1.727 millones, o maior de España

    JOSÉCARNEIRO VIGO. O tirón das exportacións disparou o superávit comercial de Galicia un 160% no que vai de ano. As empresas da comunidade aumentaron as súas vendas ao estranxeiro un 23,7% nos cinco primeiros meses de 2011, mentres que as importacións subiron só un 7%, o que bota un saldo comercial positivo de 1.727 millóns de euros, o maior de todo o Estado, seguido polo navarro (1.124). Detrás do bo comportamento das exportacións están as entregas protagonizadas polos estaleiros galegos nos cinco primeiros meses do ano e os sectores da enerxía e o téxtil, este último lanzado por Inditex.

     As exportacións alcanzaron os 7.539 millóns de euros entre xaneiro e maio, un 23,7% máis que no mesmo período de 2010, mentres que as importacións chegaron a 5.811 millóns (+7%). Pontevedra mantén o seu liderado exportador, con máis da metade das vendas efectuadas ao estranxeiro (un 53% do total, con 4.047 millóns de euros), pero foi en cambio a provincia onde menos creceron nestes cinco primeiros meses, un 13,6%. A maior suba rexistrouse en Lugo (+44%), onde se exportaron mercadorías valoradas en 237 millóns, seguida pola Coruña (+39%), con 2.989 millóns, e Ourense, con 264 (+23%).

     Por sectores económicos, o que máis creceu foi o de bens de equipo (+54,4%), cun volume de 1.599 millóns de euros nos cinco primeiros meses do ano, debido sobre todo ás distintas entregas de buques protagonizadas polos estaleiros galegos. Tamén destacan as subas rexistradas pola enerxía, do 29,65%, ata os 379 millóns de euros; e as manufacturas de consumo, sobre todo o téxtil, cun incremento do 20,81% e un volume de 1.347 millóns. O motor económico da comunidade, a industria do automóbil, pechou maio cunha suba das exportacións do 9,78% e un volume total de 1.848 millóns, case o 20% do total exportado por Galicia.
     

    O último estudo sobre as empresas exportadoras en España, elaborado polas Cámaras de Comercio, revela que o número de firmas que exportan de forma habitual en Galicia creceu un 5,8% en apenas cinco anos, o que axuda a consolidar a internacionalización da economía galega. Así, ao peche de 2009 había nesta comunidade 2.056 empresas exportadoras (case de 60% da provincia de Pontevedra), 114 máis que en 2005.
    O estudo fai fincapé, non obstante, na excesiva concentración das exportacións nun reducido número de empresas. Tanto é así que apenas media ducia de compañías acaparan a metade do comercio exterior galego, como son a planta viguesa de PSA Peugeot Citroën, o Grupo Inditex, Repsol, Finsa e Pescanova, entre outras.
     

    España
    A nivel nacional, as exportacións non estacionais ao exterior creceron un 19% entre xaneiro e maio deste ano, ata os 87.500 millóns de euros fronte aos 73.400 millóns no mesmo período do ano anterior, segundo datos preliminares publicados onte martes pola oficina estatística europea, Eurostat.

    Fonte: Faro de Vigo

    Máis información
  • 11 Agosto, 2011
    Economía e Industria inviste 8,3 millóns de euros, un 12% máis que o ano pasado, na mellora das zonas comerciais dos concellos para favorecer o dinamismo e a xeración de emprego
    • O Goberno Galego axuda aos concellos nun momento complexo realizando un importante esforzo e incrementando a partida adicada a estas subvencións en preto de 1 millón de euros
    • A Xunta renova o seu compromiso cos concellos e fomenta o desenvolvemento de mercados e zonas comerciais racionais, accesibles e modernas
    • A prioridade da Consellería de Economía e Industria, dentro do seu Plan Ágora- Agora re-Comercia, é a potenciación do comercio de proximidade, o incremento da súa calidade e a creación de emprego
    • Os centros comerciais abertos, os eixes comerciais, as prazas de abastos e os mercados tradicionais, cobran un especial protagonismo nestas actuacións
    • Para facer mais doados os trámites e a execución das obras, Economía e Industria contempla anticipos de ata o 50% das subvencións

    Santiago, 11 agosto de 2011.- A Consellería de Economía e Industria renova o seu compromiso cos concellos para a adecuación e modernización dos equipamentos comerciais municipais, dentro das accións contempladas no Plan Ágora- Agora reComercia. cun investimento de 8,3 millóns de euros para os anos 2011-2012, preto de 1 millón de euros máis que o pasado exercicio (o que supón un incremento do 12%). A Xunta de Galicia fai un importante esforzo para priorizar e axudar aos municipios, nun momento complexo para as administracións locais, co obxectivo de impulsar a mellora das zonas comerciais favorecendo o crecemento e a xeración de emprego nas comarcas galegas.

    O Conselleiro de Economía e Industria sinalou a importancia do comercio para e desenvolvemento económico e social galego e salientou que “é un momento importante para apostar polo noso comercio, un comercio que significa máis do 10% do PIB galego”. Neste eido, a Consellería continua a traballar nas súa política de apoio ao comercio de proximidade xa que mediante as obras de mellora das zonas comerciais se potencia, sobre todo,ao pequeno e mediano comercio con fin de reforzar o seu potencial dinamizador e a súa competitividade. É importante salientar que na actual situación de crise, apuntou o conselleiro “é fundamental establecer unha liña de colaboración cos concellos para posibilitar a axuda ao comercio de forma directa”.

    Con estas subvencións aos concellos a Xunta está impulsando a mellora das zonas que, tradicionalmente, concentran a actividade comercial das nosas vilas e cidades. Os centros comerciais abertos, os eixes comerciais, as prazas de abastos e os mercados tradicionais, cobran un especial protagonismo nestas actuacións.

    Concretamente, a orde concede axudas para a adecuación e mellora de 20 mercados de abastos; 5 mercados ambulantes; a reforma, equipamento e mobiliario urbano en 74 prazas e rúas comerciais; a modernización e mellora de 10 eixes comerciais e a creación de catro novos puntos Redic en Concellos. Todas estas accións buscarán o desenvolvemento de mercados e zonas comerciais racionais, accesibles e modernas, engadindo calidade ao comercio galego.


    Axilidade dos trámites
    Ademais, para mellorar o financiamento das obras programadas nos concellos e axudar a paliar os efectos dunha época na que as administracións están a ver minorados sus ingresos, sobre todo, a administración local, a Xunta quere facer un esforzo para contribuír ao seu achegamento ao cidadán e ao comerciante. Por todo iso, entre as medidas tomadas para facer máis doados os trámites e a execución das obras se contemplan anticipos de ata o 50% das subvencións

    Un dos obxectivos da Xunta de Galicia coa posta en marcha de estas actuacións, xunto coa Lei do Comercio Interior de Galicia e o Plan Ágora, é fomentar e protexer ao pequeno e mediano comercio fronte as grandes superficies.

  • 10 Agosto, 2011
    Economía e Industria impulsa un proxecto para fusionar artesanía tradicional e deseño co fin de abrir novos mercados aos artesáns galegos
    • A directora xeral de Comercio, Nava Castro, xunto a Elena Fabeiro, xerente da Fundación Centro Galego de Artesanía e do Deseño; o alcalde de Vila de Cruces, Jesús Otero e representantes do concello de Sanxenxo, presentaron hoxe os primeiros produtos en Sanxenxo
    • A iniciativa, baixo o nome "D-due LAB" e feita en colaboración coa firma galega D-Due, permitirá facer unha nova interpretación do produto artesán tradicional, acorde coas tendencias actuais do mercado da moda e da decoración e contribuirá a impulsar a súa comercialización en novos mercados
    • Na colección de produtos que se desenvolverá poderán participar os artesáns inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia
    • O proxecto enmarcase na política da Conselleria de Economía e Industria de apoio á dinamización do pequeno comercio dentro do Plan Agora

     

    Preme a fotografía para ver a mostra

     Santiago de Compostela, 12 de agosto de 2011.-  Presentación aos medios na tenda da firma textil galega D-due do Porto Deportivo Juan Carlos I de Sanxenxo dun proxecto experimental de incorporación do produto artesán feito en Galicia aos deseños da súa nova colección. A Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, dependente da Consellería de Economía e Industria, colabora coa empresa neste novo proxecto que aposta pola interconexión entre deseño e artesanía, a través dun apoio económico de 10.000 euros.

     Esta iniciativa, denominada D-due LAB, ten como obxectivo a creación da colección de verán 2012 da marca D-due na que se incorporarán pezas que se lle encargarán a artesáns inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia. Trátase dun proxecto que se irá conformando e medrando co paso dos meses e do que se presentoun  nunha primeira mostra na Feria Bread&Butter de Berlín no mes de xullo.

     Empresas artesáns como Elena Ferro ( Merza, Vila de Cruces) e Idoia Cuesta (Outeiro de Rei), recentes finalistas dos Premios Nacionales de Artesanía 2011 participan neste proxecto. Nesta primeira fase do proxecto participan obradoiros especializados no téxtil, na olería tradicional, na xoiería, na elaboración de zocos ou nos complementos.

     Asemade, D-due ten previsto incorporar pezas de artesanía tanto na decoración das súas tendas como para a súa venda directa a través dos tres establecementos comerciais dos que dispón en España, entre os que destaca o recentemente inaugurado en Mallorca.

     Na actualidade, as prendas das coleccións de D-due pódense atopar tamén nos principais puntos de venda do mercado da moda tanto en Europa, en países coma o Reino Unido, Italia, Francia ou Suíza, coma nos Estados Unidos, a través do seu punto de venda en Nova Iorque, ou noutros países menos accesibles para os artesáns galegos como poden ser Xapón, China, Qatar, Kuwait, Indonesia ou Corea.

     Dende a Consellería de Economía e Industria estanse a impulsar diferentes iniciativas encamiñadas a introdución do produto artesán galego en diferentes mercados, a través da presenza da marca Artesanía de Galicia en feiras profesionais internacionais de carácter internacional ou de iniciativas máis concretas como a promoción do produto artesán galego no eido do agasallo internacional.

     Neste caso, a Consellería entende que o proxecto D-due LAB contribuirá a situar a artesanía en canles e mercados diferentes dos habituais, permitirá facer unha nova interpretación do produto artesán tradicional dende unha perspectiva relacionada co deseño de moda e da decoración de interiores, acorde coas tendencias actuais do mercado, o que lle abrirá sen dúbida novas vías de comercialización no futuro. 

  • 08 Agosto, 2011
    ECONOMÍA E INDUSTRIA PON EN MARCHA A CAMPAÑA DE VERÁN PARA O CONTROL DOS XOGUETES INFANTÍS
    • A directora xeral de Comercio, Nava Castro Domínguez, e a xerente do Instituto Galego de Consumo, Mª Jesús Muñoz Chesa, salientan o traballo do Laboratorio de Consumo de Galicia, o único oficial de toda España acreditado para analizar a seguridade dos xoguetes segundo a norma europea UNE-EN 71-1
    • O Instituto Galego de Consumo recorda que é fundamental comprobar a etiquetaxe e as medidas de seguridade antes de mercar cada produto
    • Entre os riscos máis comúns atópanse as bolsas ou embalaxes de xoguetes, os materiais expandibles, os bordos cortantes ou as máscaras e cascos, os proxectís que lanzan algúns xoguetes, a inflamabilidade dos materiais dos xoguetes, a presenza de certos compostos químicos, os imáns, os adhesivos, os cordóns, os choques eléctricos ou os flotadores de asento
    • O Instituto Galego de Consumo recorda tamén os coidados que deben terse coas compras de gafas de sol e as cremas de protección solar

     

    Santiago, 8 de agosto de 2011.- A Consellería de Economía e Industria recoméndalle aos pais que incrementen a precaución á hora de elixir os xoguetes infantís que empregan os seus fillos e fillas durante o verán, de xeito que se aseguren de que os xoguetes que mercan estean especificamente recomendados para os cativos. Así o explicaron hoxe a directora xeral de Comercio, Nava Castro Domínguez, e a xerente do Instituto Galego de Consumo, Mª Jesús Muñoz Chesa, na presentación da campaña de verán de control de xoguetes infantís, posta en marcha dende a Consellería.

    A directora xeral de Comercio incidiu na necesidade de seleccionar con moita atención un xoguete ou un xogo, en función da idade e do desenvolvemento mental ou físico do neno ou da nena que o vai empregar, posto que moitos dos accidentes se producen cando os nenos manipulan xoguetes que non están deseñados especificamente para eles.

    Nava Castro lembrou que a Consellería de Economía e Industria dispón do único laboratorio de toda España acreditado para analizar a seguridade dos xoguetes segundo a norma europea UNE-EN 71-1, unha norma que pretende reducir ao máximo posible os riscos que non son evidentes para os usuarios. O Laboratorio de Consumo de Galicia está conformado por cinco departamentos nos que se analizan produtos de consumo mecánico, téxtil, eléctrico, químico e electrónico, e cada ano analiza unha media de 125 xoguetes para comprobar a súa adecuación coas normas de seguridade.

    No ano 2010, o Laboratorio de Consumo de Galicia localizou o 25% de todos os xoguetes que se detectaron perigosos en España e, neste ano 2011, leva analizados xa máis de 70 xoguetes, nos que detectaron 22 cumprimentos graves de seguridade. Entre os riscos máis comúns relacionados con estes xoguetes atópanse as bolsas ou embalaxes, os materiais expandibles, os bordos cortantes, as máscaras e cascos, os

    proxectís que lanzan algúns xoguetes, a inflamabilidade dos materiais dosxoguetes, a presenza de certos compostos químicos, os imáns, os adhesivos, os cordóns, os choques eléctricos ou os flotadores de asento, ademais de riscos específicos para nenos menores de 3 anos, para os que se recomenda extremar as precaucións.

    Entre as medidas que se lles recomendan aos pais atópanse revisar a etiquetaxe do xoguete para comprobar que figuran os datos do responsable do produto e que dispón do marcado CE, ler as instrucións de manexo e advertencias – que deberán estar en idioma oficial – comprobar que non teñan bordos cortantes e, no caso dos xoguetes eléctricos, que non teñan fontes de alimentacións a máis de 24 voltios.

    Outros produtos

    En canto ás gafas de sol, Nava Castro sinalou que estas deben dispoñer dun marcado sobre a montura, a embalaxe ou en forma de etiqueta adhesiva que inclúa os datos do fabricante, o número de categoría do filtro, o número e ano da norma europea que acredita cumprir, así como que inclúan o marcado CE.

    Outra das recomendacións útiles para a temporada de verán é a toma de precaucións con respecto ás cremas de protección solar, que deben indicar o factor de protección solar que proporcionan, evitando reclamos do tipo “pantalla total” que poden confundir os consumidores. Así mesmo, deberán informar de cuestións coma o período máximo de permanencia en condicións de insolacións ou a resistencia á auga do protector solar.


  • Páxina 79 de 80

  • Mostrando do 1561 ao 1580 dun total de 1592 rexistros