Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 11 Outubro, 2011
    Acebe felicítase pola resposta do público á celebración de Mercabetanzos

    A presidenta de Acebe (Asociación de empresarios de Betanzos), Antonia Anido, valorou moi positivamente a resposta do público durante a celebración, o pasado fin de semana, da oitava edición de Mercabetanzos.

    A praza dos irmáns García Naveira acolleu este certame que repetiu o éxito de anteriores edicións tanto de público como de vendas.

    O evento reuniu a 22 postos de comercios locais que venderon o stock da campaña de verán con descontos a partir do 50% e baixo unha gran carpa de 600 metros cadrados.

    Anido tamén recalcou que a coincidencia de Mercabetanzos coa celebración da Semana da Tortilla axudou a confirmar o éxito de ambos os eventos, xa que durante todo o fin de semana Betanzos recibiu centos de visitantes que deixaron a súa pegada na economía local.

    Acebe tamén fixo entrega, durante o acto de clausura do certame do “Premio á caseta mellor decorada”, votado entre todos os comercios participantes e que recaeu na tenda de moda xoven Metamorfose, que recibirá como recompensa unha páxina completa de publicidade no xornal da entidade, “Betanzos e a súa comarca”.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 11 Outubro, 2011
    Claves para un liderado intelixente

    Carismático, bo comunicador, seguro de sí mesmo, referente para o seu equipo, etcétera. As aptitudes que debe ter un bo líder son moitas e, algunhas, poden verse reflexadas nos dirixentes dalgunhas empresas e, incluso, de moitos gobernos.

    Nun momento tan cambiante como o actual, no que as xerarquías organizativas deixaron paso a fluídas redes de contactos e no que a imaxe dos líderes se dilúe coa crise económica, parece imprescindible redefinir as ideas sobre liderado.

    “O liderado está a cambiar, ou iso é o que nos di”, así comeza As cualidades do líder (editorial Paidós), no que o seu autor Joseph S. Nye Jr. Tenta trazar as características que debe ter un bo xefe.

    Virtudes

    “Non todo o mundo pode ser líder”, aseguran desde Hays, “é necesario ter carisma”. Desta cualidade válense moitos xefes para impor os seus criterios. O certo, tal e como apunta Nye no seu libro, “para ben ou para mal, esta habilidade xera poder. Algúns dos mellores e peores líderes da historia foron cualificados como carismáticos. Tanto Mahatma Gandhi como Adolf Hitler foron líderes carismáticos”. A diferenza estriba no modo en que esa persoa manexe esa cualidade.

    Os líderes con personalidade, segundo a obra de Nye, “adóitanse describir como persoas seguras de si mesmas, de conviccións sólidas, capaces de transmitir aos demais a súa enerxía e entusiasmo, e con habilidade para manipular símbolos de poder e de éxito para atraer emocionalmente aos seus seguidores”. En consecuencia, ser ou non ser carismático tamén depende da capacidade que uno teña para facelo ver ao mundo ou ao equipo que traballe para el.

    “Un bo líder debe ser un bo comunicador”, sinalan en Hays. Cando un xefe toma unha decisión, debe transmitila claramente ao seu equipo. Ademais, debe permitir un feedback real, é dicir, tamén debe ter en conta as opinións e suxestións dos seus colaboradores.

    Pero para conseguir ese intercambio de ideas, un bo xefe debe “definir a visión e os obxectivos, de modo que faga soñar á xente”, indica Pilar Jericó, socia directora de Be-Up. “Non pode limitarse a mandar tarefas, senón que tamén ten que explicar o para qué do que define”.

    Pero non sempre é fácil. Polo menos de cara  á galería. E para exemplo, un dos que describe o autor do libro. Na súa obra, Nye explica como cambiou a imaxe do presidente de Cisco na prensa en só un ano. En maio de 2000, a revista Fortune dicía de John Chambers que quizá era o mellor presidente que existira. Pero, un ano máis tarde, despois dunha perda no valor de mercado de 400.000 millóns de dólares, dixo del que era un inxenuo que se creu demasiado o seu propio conto da leiteira.

    Tamén é esencial que un bo responsable coide do persoal que ten ao seu cargo. “Facer sentir útil á súa xente, é dicir, que as persoas do seu equipo poidan desenvolver todo o seu talento e o líder lle de espazo para iso”, é outra das características que sinala Jericó e que deben ser atendidas por todo bo dirixente que se prece.

    A clave atópase en convencer ao equipo das metas que hai que seguir. Nye expón, a través de exemplos empresariais e políticos, que o poder autoritario, duro, está a verse superado polo ‘poder brando’, cuxo obxectivo non é impor un criterio determinado, senón atraer, inspirar e convencer ás persoas.

    Outra das cualidades que debe ter un bo xefe é, e segundo apunta Jericó, “saber facer sentir ao seu persoal como parte importante da empresa. Saber escoitar, facer partícipes aos seus colaboradores na toma de decisións”. Algo que no libro descríbese como liderado transformacional. “Os líderes transformacionais outorgan poder aos seus seguidores; utilizan os conflitos e as crises para concienciar aos seus seguidores e transformalos. Mobilizan o poder para o cambio apelando aos ideais e os valores morais”.

    Motivar é outro dos puntos fortes dun bo xefe. En Hays apuntan a que un responsable “debe estimular ao seu equipo e debe promover a creatividade”.

    Un bo líder, en resumo, debe ser capaz de guiar ao seu equipo a uns obxectivos claros, saber transmitir as metas, facer sentir á súa xente que é importante para a tarefa e aproveitar o carisma para manter ese liderado. Ser xefe tamén implica unhas responsabilidades para co seu persoal.

    Fonte: Expansión

  • 09 Outubro, 2011
    Os comerciantes buscan candidatos tras quedar desertos os comicios para elixir presidente.

    A asociación de comerciantes “O Corazón de Meaño” abriu un novo prazo de presentación de candidaturas a presidente e directivos. Esta semana celebraron un encontro no que presentar candidaturas para uns comicios que, finalmente, non puideron celebrarse por non presentarse ninguén. Charo Camiña continuará á fronte do colectivo de forma provisional mentres anima aos socios a presentarse, xa que a directiva actual “desexa que entre xente nova” e teme que “sería unha pena que desapareza a asociación despois de tanto traballo”.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 09 Outubro, 2011
    Campaña de dinamización do consumo en Salceda

    A Federación Galega de Comercio realizará a súa Campaña de Dinamización do Consumo nas Vilas Galegas en Salceda de Caselas, baixo o lema “As compras na túa vila teñen premio”. Realizarase do 10 ao 21 de outubro. A presentación será mañá , a cargo do presidente da Federación de Comercio de Pontevedra, Antonio Reguera e do alcalde, Marcos Besada.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Outubro, 2011
    O comercio cruceño reparte 2.000 euros e 525 premios

    O colectivo iniciou a campaña de promoción de outono que se prolongará ata o próximo 31 de outubro

    O comercio cruceño organiza múltiples actividades

    A Asociación de Comerciantes de Vila de Cruces iniciou unha nova campaña de promoción. Trátase da iniciativa de outono na que repartirán 525 premios ademais de 2.000 euros en vales de compra coa finalidade de potenciar as compras nos establecementos da localidade e fidelizar os clientes.

    O colectivo xa comezou a repartir os “rascas” polos establecementos participantes na promoción, que serán entregados aos clientes cando realicen as súas compras xa durante este fin de semana, segundo as previsións do colectivo. A campaña estará activa ata o próximo día 31 de outubro. A presidenta do colectivo, Loly Pallares, explicou que os premios foron achegados polos propios establecementos en función dos produtos que cada un ten, ao que se lle engaden os vales de compra con descontos nas adquisicións. Aqueles clientes que resulten agraciados con algúns dos obsequios durante as súas compras deberán ir despois a trocalos ao establecemento correspondente.

    Pallares explicou que tratan de variar as súas campañas promocionais, esta vez é cos rascas e premios directos outras veces realizan sorteos entre os participantes, de cara a ofrecer unha maior diversidade e ir incentivando sen caer na rutina as compras.

    Nesta ocasión na campaña de promoción do outono participan un total de 45 establecementos cruceños. «O comercio sempre é moi participativo nestas campañas», asegurou a presidenta Loly Pallares.

    A presidenta explicou que nestes momentos, por exemplo, as compras no sector téxtil atópanse moi paradas e achácao ao bo tempo. «Agora está tempo de roupa de verán e en nada xa chegan as rebaixas e xa non se vende», explicou.

    A Asociación de Comerciantes de Vila de Cruces é unha das máis activas coa organización de numerosas actividades ao longo do ano, caso das feiras de oportunidades, as campañas de promoción propias ou sumándose ás provinciais, ou o concurso de tapas.

    O DATO

    45

    Comercios participantes

    Son os establecementos que repartirán os “rascas” na campaña de outono

    Fonte: La Voz de Deza y Tabeiros

  • 08 Outubro, 2011
    Os negocios do Morrazo estudan como adaptarse as redes sociais

    A Federación de Comerciantes organiza un curso presencial de 16 horas de duración.

    Esta acción formativa abordará as fórmulas para chegar ao cliente mediante o marketing “online” e “offline”

     

    As empresas da comarca poden aproveitar as vantaxes das redes sociais como Facebook ou Twittrer, difundir vídeos en Youtube ou situarse xeograficamente para facer ofertas online.

    Con esta idea, a Federación de Comerciantes do Morrazo organiza un curso de “Xestión e Administración de Redes Sociais para os negocios”, que comezará o 17 de outubro e desenvolverase ata mediados de novembro.

    Esta acción formativa de carácter presencial e 16 horas de duración, pretende acadar que os negocios se adapten ás redes sociais. O curso está especialmente pensado para as pequenas e medianas empresas do Morrazo.

    “Fecimo espera fomentar entre os seus asociados a conciencia de aproveitar as vantaxes das redes sociais nun contexto onde a competitividade e a necesidade de diferenciarse son chaves para garantir a superviviencia das nosas empresas”.

    Entre outras cuestións, o curso abordará  as fórmulas para chegar ao cliente mediante a mercadotecnia online e offline, a xestión do tempo en redes sociais, xestión de crise ou medición da rendibilidade.

    As sesións formativas, 8 en total, impartiranse os luns e xoves de 21 a 23 horas, e os interesados en inscribirse deben dirixirse á sede de Fecimo en Cangas (avenida de Bueu, 91 baixo).

    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 08 Outubro, 2011
    Entretendas realizará un inventario de locais vacíos para atraer franquicias

    A  asociación de comerciantes busca ocupar os espazos valeiros con opcións de negocio menos arriscadas. A ampliación do horario comercial proposta beneficia a este sector.

    Despois de promover a catalogación de Sanxenxo como “municipio de gran afluencia turística” para ampliar o horario de apertura dos comercios, o centro comercial urbano Entretendas proponse realizar un inventario de locais baleiros, “interesantes para as grandes cadeas, franquías e investidores interesados”.

    Detrás destas iniciativas está o interese por ocupar os numerosos locais comerciais de Sanxenxo e Portonovo, xa que segundo apuntan desde o colectivo, “os que están baleiros ou sen arrombar” afectan á imaxe que ofrece o sector, “cun traballando e outros ao redor pechados”.

    “Esta idea xurdiu hai un ano para tentar encher todos os locais. Sabemos que non estamos ao nivel de Vilagarcía para meter un Zara, pero hai que empezar por algo”, explican na sede do colectivo, que ve nas franquías unha solución ao peche das tendas.

    A pesar das restricións que impoñen algunhas marcas -que non se establecen en poboacións con menos de 20.000 habitantes censados-, “este sistema facilita a incorporación ao mercado daqueles pequenos empresarios faltos de recursos ou que non queren arriscar tanto” en época de crise.

    “Temos unha gran afluencia de xente durante un seis meses ao ano e o que queremos é que as tendas queden todo o ano e non pechen durante os outros seis, para manter o comercio e que os clientes non se teñan que ir a Pontevedra, Vigo ou Vilagarcía a comprar”, sinala a xerente e portavoz de Entretendas.

    Horarios

    A proposta realizada polo colectivo de comerciantes na primeira reunión da Mesa Local de Comercio, que suporía ampliar os horarios de apertura dalgúns establecementos, beneficiaría precisamente a implantación na localidade desas marcas máis “recoñecidas” ao igualar as súas condicións de traballo coas pequenas tendas xa asentadas.

    “A iniciativa nace por un problema que nos xurdiu este verán entre unha franquía de moda e complementos e un pequeno empresario, porque este queixábase de que os seus horarios eran iguais”, apuntan lembrando que, de saír adiante a idea (que debe recibir o visto e prace do pleno e Industria) “non vai afectar aos autónomos e pemes, que xa abren cando queren”.

    Quen si contarían cos mesmos privilexios que a súa competencia serían as “franquías en locais de menos de 150 metros cadrados, porque agora só poden abrir os oito domingos ao ano establecidos por lei, pero así poderían igualar os seus horarios cos do resto”. 

    Fonte: Faro de Vigo.

     

  • 07 Outubro, 2011
    Publicación no DOG da ampliación de prazo de xustificación de subvencións a concellos de Galicia (IN223A)

    Publicación no DOG da ampliación do prazo de xustificación das subvencións convocadas ao abeiro da Orde do 22 de febreiro de 2011, pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión das subvencións a concellos de Galicia para a adecuación e modernización de equipamentos comerciais (Código de procedemento IN223A)

    Pódense consultar os novos prazos na seguinte ligazón

  • 07 Outubro, 2011
    A Fashion Night celébrase esta noite coa apertura de 70 establecementos

    O alcalde ferrolán, José Manuel Rey Varela, será o encargado de lanzar o chupinazo con que esta tarde, ás 20.45 horas na praza da Constitución, marcarase o inicio da primeira edición da Fashion Night. Na cita participarán un total de 74 establecementos comerciais e de hostalaría da cidade, que abrirán as súas portas entre o nove e as doce da noite, con promocións, aperitivos e cócteles. E acompañándolle, como madriña do evento estará a tamén ferrolá Julia Martínez, xefa de estilismo da revista Telva.

    As actividades programadas polo consistorio –que financia a convocatoria a través do Plan Urban– comezarán ao oito da tarde, cunha exhibición da escola de danza de Matilde Pedreira, coa súa obra “Cascanueces” no auditorio da Fundación Caixa Galicia.

    Entre as nove e as doce da noite, coincidindo coa xornada de apertura dos diferentes establecementos, realizaranse unha serie de actividades simultáneas. Exhibicións de danza, concursos musicais, queimada, cócteles, pases de modelos, escaparates viventes e exhibicións deportivas forman parte das sesións que se desenvolverán nalgúns locais nestas tres horas. Así mesmo, o escritor ferrolán Rafael Malvido Díaz, asinará libros en Vintage, na rúa Magdalena e inaugurarase, ao nove da noite, unha exposición de Javier Selectos na Galería Sargadelos. No que respecta ao sector da moda, a deseñadora Sara Coleman estará en Boheme, na rúa Magdalena.

    Durante todo o día proxectaranse na Fundación Caixa Galicia imaxes dos fotógrafos ferroláns Eloy Taboada, Anxo Manso, José Pardo, Jorge Meis, Helena Segura Torrella, Víctor Rivera Jove, Carlos Carballeira e Carolina Martínez. Ademais, Tribuna para o diálogo organizará unha ruta fotográfica para afeccionados, cuxas imaxes se seleccionarán para a súa exhibición.

    Todos os establecementos participantes ofrecerán como agasallo nas primeiras compras –ata esgotar existencias– unha botella de Coca Cola Light de edición limitada, ilustrada por deseñadores de moda.

    Ao final á cita sumáronse locais de copas como Galeón –onde haberá un concerto– Negresco –coa primeira copa a metade de prezo– e a Sala Super 8 –onde a festa, cun concerto dos Limóns incluído, celebrarase entre a unha e o cinco e media da madrugada–.

    HORARIOS

    Locais de moda e hostalaría atenderán ao público entre o nove e as doce da noite

    Tráfico > Para facilitar tanto o tráfico rodado como o peonil o consistorio apostou por tomar unha serie de medidas. Entre elas anunciouse o corte da rúa Real e de tramos das da Terra, Igrexa e Magdalena á circulación rodada e a posta en marcha do City-Tren, que desde A Malata realizará varias viaxes ao centro da cidade para trasladar ás persoas que decidan estacionar os seus vehículos nesa zona do municipio. Ademais, habilitaranse zonas de aparcadoiro no recinto do Sánchez Aguilera.

    Fonte: Diario de Ferrol

     

      

  • 07 Outubro, 2011
    A Cámara de Comercio lanza o primeiro curso superior de Community Manager de Galicia

    A Cámara de Comercio de Pontevedra anunciou onte o lanzamento do  Curso Superior de Community Manager Plus,  o primeiro en Galicia que ofrecerá unha formación integral e moi práctica das ferramentas e estratexias para xestionar a comunicación de calquera empresa en redes sociais e as súas estratexias de marketing en liña.

    Dirixido tanto a empresarios que necesiten aplicalo á súa propia empresa como a profesionais ou estudantes que queiran dedicarse a unha das carreiras máis demandadas na actualidade, a xestión das redes sociais, o curso ofrecerá ademais unha ampla formación en marketing en liña así como en cultura web (linguaxes web e aplicacións móbiles) e en estratexia de comunicación global que completarán a formación integral dos asistentes.

    “Hoxe en día é fundamental apostar polas carreiras con futuro, e a nosa intención é dar unha formación moi práctica en mercadotecnia e redes sociais que poidan aplicar tanto nas súas empresas como abrirse un camiño profesional neste mercado á alza”, asegurou Francisco Moldes, presidente da Cámara de Comercio de Pontevedra. “E para iso contamos con especialistas na materia que poidan explicar eficazmente como desenvolver esta apaixonante profesión, ata agora bastante descoñecida e con escasa oferta educativa”.

    O curso estará impartido, cunha metodoloxía moi práctica e nova, por un amplo elenco de profesionais, e coa dirección académica de Paz Pérez Pernas, directora da axencia de Comunicación Creativatotal.com, ex directora de Comunicación de Google en España e Portugal e da Secretaría de Estado de Comercio e Turismo entre outros, e  que conta con máis de 25 anos de experiencia en comunicación.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 07 Outubro, 2011
    Sanxenxo solicitará ser declarado municipio de gran afluencia turística

    A medida, acordada na Mesa Local de Comercio, permitirá máis horario de apertura aos establecementos

    Reunión constitutiva da Mesa Local de Comercio celebrada onte en Sanxenxo

    A Mesa Local de Comercio constituída onte no Concello de Sanxenxo acordou na súa primeira reunión iniciar os trámites necesarios para solicitar a declaración de municipio de gran afluencia turística. A proposta formulada pola representante do Centro Comercial Urbano Entretendas foi apoiada unanimemente polos membros deste foro de debate que está presidido pola alcaldesa, Catalina González, e no que participaron os concelleiros Marcos Guisasola, Almudena Aguín, Salvador Durán e David Otero, ademais do xefe territorial da Consellería de Economía e Industria en Pontevedra, Ignacio Rial; a xerente de Entretendas, Elisa Franco; os presidentes das asociacións de placeiros dos Mercados Municipais de Abastos de Sanxenxo e de Portonovo, Elena Otero e Emilio Suárez, respectivamente, e a súa homóloga da Asociación de Consumidores O Salnés, Olga Pereira.

    A pesar de que Sanxenxo xa foi catalogado no ano 1999 como Municipio Turístico Galego, os integrantes do Centro Comercial Urbano apuntan a conveniencia de contar tamén coa designación especifica recollida na Lei 13/2006, de 27 de decembro, de horarios comerciais de Galicia. Desta forma, naquelas zonas consideradas de gran afluencia turística existe a posibilidade de acometer unha ampliación do horario comercial, en canto á apertura de domingos e festivos, tamén para as franquías, algo non permitido sen esta declaración ao entender que este tipo de establecementos, aínda contando con superficies inferiores aos 150 metros cadrados, pertencen a grandes empresas.

    Entretendas defende, pois, que esta medida ademais de beneficiar aos establecementos franquiciados existentes actualmente, favorecería a implantación de novas cadeas comerciais no municipio.

    O acordo tomado onte pola Mesa Local de Comercio deberá someterse a consideración do Pleno da Corporación, especificando, entre outros aspectos, o período ou períodos do ano aos que se circunscribe a solicitude e a franxa horaria de apertura diaria solicitada. Á súa vez, a petición, que terá que aprobar en última instancia a Consellería de Economía e Industria deberá acompañarse dos pertinentes informes as entidades e agrupacións competentes nesta materia, como a Cámara de Comercio, a asociación de consumidores, entre outros.

    E é que os representantes do comercio local consideran que a ampliación do horario comercial favorecería ao sector, tendo en conta que Sanxenxo é un municipio ao que acode un importante número de persoas para pasear o domingo e os atardeceres de todos os días.

    DETALLES

    Sanxenxo foi catalogado no ano 1999 como Municipio Turístico Galego

    PASOS

    O Pleno deberá agora ratificar o acordo adoptado onte pola Mesa Local do Comercio

     

    Queren un Punto de Información da Rede de Innovación do Comercio

    Na reunión celebrada onte no Salón de Plenos tamén se deu o visto e prace á proposta de Entretendas de solicitar nunha próxima convocatoria unha subvención á Xunta de Galicia para que o Concello de Sanxenxo conte cun Punto de Información da Rede de Innovación do Comercio, que canalizará todas as actividades informativas en materia  de comercio e actuará, por tanto, como órgano mediador entre a Administración autonómica e os comerciantes.

    A Mesa Local de Comercio acordou así mesmo celebrar como mínimo unha reunión trimestral, a pesar de que a normativa esixe que teña lugar polo menos unha cita anual. “Queremos que sexa unha comisión de traballo dinámica, con propostas serias, e para elo consideramos necesario manter un contacto mais fluído”, sinalou a alcaldesa. E é que a periodicidade das reunións permitirá axilizar a resolución das propostas que vaian formulando.

    Fonte: Diario de Arousa

     

  • 06 Outubro, 2011
    Economía e Industria constitúe o Consello Galego de Comercio como unha plataforma de diálogo aberto co sector a prol do seu crecemento
    • Javier Guerra preside a reunión do primeiro Consello para promover a participación da sociedade na mellora e no desenvolvemento da actividade comercial
    • Este órgano colexiado de participación, asesoramento e colaboración coa Administración Autonómica traballará para garantir e defender os intereses xerais en materia comercial
    • A Consellería de Economía e Industria está a desenvolver os mandatos da nova Lei de Comercio de cara á dinamización do pequeno e mediano comercio, representado en todos os órganos de nova creación
    • Consello Galego de Comercio ten unha composición plural e entre as súas funcións destaca a emisión de informes sobre os proxectos normativos, o traballo nos informes e as consultas que lle requira a Consellería ou a formulación de propostas e suxestións.

    Constitución do Consello Galego de Comercio

    Santiago, 5 de outubro de 2011.- O conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, presidiu hoxe a constitución do Consello Galego de Comercio, creado na nova Lei de Comercio de Galicia como un órgano de colaboración e traballo directo con todos os axentes implicados no desenvolvemento da actividade comercial de Galicia e unha plataforma de diálogo aberto co sector a prol do seu crecemento.

    A Consellería de Economía e Industria está a desenvolver todos os mandatos previstos na nova lexislación, con especial atención ás iniciativas orientadas de cara á dinamización do pequeno e mediano comercio, que está representado en todos os órganos de nova creación e interacción coas administracións.

    Javier Guerra presidiu a primeira reunión deste Consello, adscrito á Consellería de Economía e Industria, que se configura como un órgano colexiado de participación, asesoramento e colaboración coa Administración Autonómica na ordenación da actividade comercial, garantindo e defendendo os intereses xerais en materia comercial.

    Funcións e eficacia
    Entre as funcións do Consello Galego de Comercio destaca a emisión de informes sobre os proxectos normativos de ordenación do comercio e da actividade comercial, traballar nos informes e as consultas sobre comercio que lle requira a Consellería competente na materia, formular propostas e para fomentar a mellora do tecido comercial galego, así como outras funcións de dinamización que se lle poidan requirir.

    Composición plural

    Deste xeito, segundo explicou Guerra, créase por primeira vez na Comunidade Autónoma de Galicia un órgano de colaboración e consenso axeitado para promover a participación da sociedade na mellora e no desenvolvemento da actividade comercial en Galicia, mediante unha composición plural na que atopan cabida todos os axentes que operan no sector.

    O Consello, presidido polo titular da Consellería de Economía e Industria, conta coa directora xeral de Comercio, Nava Castro, como vicepresidenta primeira; co presidente da Federación Galego de Comercio, José María Seijas López, como vicepresidente segundo, e co presidente do Foro Galego do Comercio, Xosé Bangueses García, como asesor.

    Ademais, este órgano conta con representantes e expertos da Consellería de Economía e Industria, da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas; da Consellería de Traballo e Benestar; do Consello Galego da Competencia; da Federación Galega de Municipios e Provincias; das Cámaras Oficiais de Comercio; Industria e Navegación; das organizacións empresariais; das federacións de asociacións de comerciantes máis representativas do sector; das asociacións de grandes distribuidores e medianos formatos comerciais; das organizacións sindicais; do Consello Galego de Consumidores e Usuario e do Sistema Universitario de Galicia.
     

     

  • 05 Outubro, 2011
    “Merca na rúa” sorteará 3.000 € entre os clientes de Cuntis

    A campaña desenvolverase ata o 15 de outubro. Os participantes deberán deixar os tickets e boletos nunha carpa no adro da igrexa.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, durante a presentación de onte

     A Consellería de Economía e Industria, na súa “aposta pola modernización e dinamización do comercio de proximidade”, impulsa unha nova edición do programa Merca na rúa, que incentivará as compras en cinco concellos da provincia mediante o sorteo de vales agasallo por un valor total de 3.000 euros en cada unha das vilas.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, presentou esta acción onte en Cuntis, a primeira parada da campaña. A carpa estará instalada no atrio da igrexa de Santa María ata o sábado 15, data na que terá lugar o sorteo, de carácter presencial, noutra instalación máis grande  na praza da Constitución. A campaña continuará en Ribadumia, Vilagarcía de Arousa, Nigrán e Soutomaior.

    Castro sinalou que esta exitosa iniciativa, que se encadra na aposta estratéxica de Economía e Industria polo pequeno e mediano comercio, “ten por obxectivo incentivar o consumo no comercio de proximidade e dar difusión ao seu valor”. Deste apoio do goberno galego ao sector comercial deixan constancia os máis de 19,2 millóns de euros que a Consellería de Economía e Industria leva investidos en axudas ao comercio da provincia de Pontevedra no que vai de lexislatura. Así mesmo, lembrou o éxito de Merca na rúa desde o seu comezo no 2009 e asegurou que “esta iniciativa permite promover o asociacionismo comercial e fomentar a colaboración entre as asociacións de comerciantes locais e as administracións públicas”.

    Sistema. Na presentación participaron tamén a presidenta e o xerente de Cucova (Mª Ascencións Graña e Rafael García), o alcalde Antonio Pena e o deputado provincial José María Bello Maneiro, xa que a Xunta colabora coa Deputación para pór en marcha a iniciativa.

    Os participantes recibirán un boleto ao realizar as súas compras nos comercios de Cuntis. Xunto co ticket de compra deberán depositalo na urna instalada na carpa para optar aos premios en metálico.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 05 Outubro, 2011
    Unha trintena de comercios estrea este mes o novo cartón de puntos da ACOE

    Estes establecementos premiarán a fidelidade dos seus clientes con agasallos dun catálogo no que trocar o acumulado coas súas compras. Impúlsase a través da Cidade Dixital

     Fidelizar clientes e premiar os que realizan as súas compras na rede de establecementos do comercio de proximidade é o principal obxectivo das diferentes campañas postas en marcha pola Asociación de Comerciantes dá Estrada (ACOE). O colectivo leva tempo traballando, da man do programa A Estrada Dixital, na posta en marcha dun cartón que axude expresamente a alcanzar estes dous obxectivos. As previsións da asociación pasan por que neste mesmo mes máis dunha trintena de tendas poidan pór en marcha esta iniciativa.

    A xerente da ACOE, Raquel López, explicou onte que a activación deste cartón atópase pendente unicamente de que a Cidade Dixital realice unhas modificacións no servidor. Cando os técnicos do programa confirmen que todo está listo para pór a funcionar os cartóns, a directiva da ACOE reunirase cos comerciantes que apostaron por sumarse xa ao proxecto para explicarlles como funcionará todo. A intención da asociación é que os comerciantes poidan familiarizarse con todo o dispositivo antes de mergullarse na campaña de Nadal, unha das épocas tradicionalmente máis intensas para a actividade comercial.

    Os clientes poderán pedir os seus cartóns a través de internet, nas oficinas da ACOE ou ben cubrindo os impresos que atoparán ao efecto nos establecementos comerciais participantes. Está previsto que poidan recibila nos seus domicilios, na sede da asociación de comerciantes ou no establecemento comercial que prefiran. Unha vez na súa poder, só terán que facilitarlla ao comerciante tras efectuar unha compra para que o pase polo terminal. De maneira inmediata calcularanse os puntos que lle corresponden pola adquisición. Os puntos que vaia acumulando poderá trocalos polos agasallos incluídos no catálogo especificamente configurado para o cartón da ACOE.

    Nun primeiro momento as tendas da Estrada que disporán de terminais para estes cartóns de fidelización son Electrodomésticos Rei, Copistrada, Decocasa, Zapping TV, Ana Belén, Thebes, Don Dino, Electrodomésticos Trigo, Libraría Lolimay, Carola Moda, Carrusel Deportivo, A Tenda de Fraber, Tobogán,Rosalán, Marxe Librarías, Innova Ópticos, Estrada Gráfica, Fotocor, O meu Bebé, Código Dixital, A miña Casa, Clínica Dental Compostela, Piccolo, Eifi, Master Rei, MC Fotos, Ambientes, Plusmarca, Farmanatur, Zabat Zapaterías, Casual, Trisquel, Disergal, Bambú ou Lunia, entre outros. A intención da ACOE é que novos establecementos se vaian sumando á iniciativa.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 04 Outubro, 2011
    Comercio propón unha carteira de servizos para as cámaras galegas

    Nava Castro visitou o mercado de abastos da  Magdalena

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, declarouse onte en Ferrol “plenamente segura” de que as cámaras sobrevivirán á crise causada pola supresión da obrigatoriedade de pagar as cotas. A responsable sinalou que a Xunta vai seguir colaborando con estas entidades, como vén facendo desde hai anos, e explicou que “lles propuxemos crear o portelo único e pór en marcha unha carteira de servizos homoxéneos e con prezos regulados”.Nava Castro, á dereita, no seu percorrido polo mercado

    Á marxe das novas funcións que a Xunta poida pór en mans das cámaras de comercio para proporcionarlles vías de ingresos, a directora xeral recoñeceu que haberá que ver se hai que realizar axustes. Segundo lembrou, hai unha comisión de seguimento formada polos secretarios e presidentes das cámaras galegas, con representantes da administración autonómica, para abordar a situación. Dita comisión reunirase este mesmo xoves para tratar sobre a citada carteira de servizos.

    “O noso apoio é total e absoluto ao labor que fan as cámaras”, quixo remarcar Nava Castro, que destacou especificamente o importante papel que xogan estas entidades na potenciación da internacionalización das empresas galegas, un labor que agora tamén asume a Confederación de Empresarios de Galicia a través das plataformas que acaba de inaugurar no exterior. A patronal porá en marcha unha rede de 15 oficinas no estranxeiro para o apoio ao comercio exterior, aproveitando as sedes que ten a Xunta.

    A directora xeral de Comercio da Xunta acudiu onte ao Mercado Central da Magdalena para acompañar a unha delegación da praza de abastos de Ponteareas na súa visita. No municipio pontevedrés teñen intención de realizar reformas no seu mercado e Ferrol perfílase como un posible modelo a seguir, segundo comentaron a concelleira de Comercio daquel Concello, Marisol Valado, e a secretaria da asociación de vendedores, Marisol Boente.

    Nava Castro sinalou que o interese do seu departamento é potenciar os mercados de abastos e unificar a súa imaxe. A responsable manifestou o seu desexo de que no futuro máis dunha praza en Galicia se converta nunha referencia de servizo e calidade como  é o mercado da Boquería de Barcelona. Nunha nota de prensa remitida na tarde de onte pola Consellería de Industria informouse de que se van a investir 95.000 euros na modernización do mercado de Recimil e o Centro Comercial Aberto A Magdalena. No que vai de mandato, a Xunta destinou 1,2 millóns ao pequeno e mediano comercio da cidade.

    Fonte: Diario de Ferrol.

  • 03 Outubro, 2011
    Vedra constrúe novas beirarrúas para Ponte Ulla

    O Concello de Vedra está a acometer a construción de beirarrúas na parroquia de Ponte Ulla. A actuación afecta a un total de 70 metros do vial que une a rotonda da estrada provincial cara a Gundián coa N-525, no lugar de O Castro. Segundo informaron a este diario fontes municipais, “as beirarrúas estanse a habilitar non lado dereito da estrada, en dirección á xeral”. Ditas beirarrúas contarán cun ancho de 1,50 metros, deixando un espazo a maiores neste tramo para aparcadoiros – cunha lonxitude de 2,50 metros -. A actuación conta cun orzamento de 28.323,41€ a través do Plan Agora Re-Comercia para a adecuación e modernización de equipamentos comerciais nos municipios. As obras no lugar acabarán a principios deste mes.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 01 Outubro, 2011
    Bueu licita a humanización da rúa Matilde Bares, que custará 240.000 euros

    Tamén saca a concurso a obra de saneamento en O Beloso e Ou Souto-Antepazo

    A Xunta de Goberno Local de Bueu aprobou onte o expediente de licitación da obra de reurbanización e humanización da rúa Matilde Bares, cun orzamento de 240.000 euros e que será financiada pola Consellería de Industria e o concello buenense.

    O alcalde, Félix Juncal, explicou que se procederá á renovación de todos os servizos e o pavimento da rúa, gañando en calidade e comodidade para os veciños e usuarios. “Instalaremos un colector de augas pluviais dun diámetro considerable, seguindo a liña aplicada nas rúas paralelas en dirección a Banda do Río, de xeito que nos dotamos dunha infraestrutura que evite problemas de inundacións”, indicou o rexedor.

    Neste sentido, o Concello pretende que esta rúa teña un aspecto completamente diferente ao actual coa reforma, de modo que sexa máis agradable para os cidadáns. A iso contribuirá tamén a instalación de xardineiras e outro mobiliario urbano.

    Juncal destacou que con esta actuación, xunto á de humanización de Ramón Bares, que xa foi licitada pola Deputación, practicamente culmínase a primeira fase de reurbanización do centro urbano. Ademais, adiantou que a próxima obra deste estilo acometerase no tramo de Castelao entre Pazos Fontenla e a avenida de Cangas e a rúa Canibelos.

    MESMA LIÑA. “O Goberno municipal entende que este tipo de obras son fundamentais para os veciños e para ou progreso da vila, de aí que apostemos por seguir investindo na renovación das nosas rúas, ao igual que se traballa na mellora dos servizos no rural”, engadiu o alcalde, Félix Juncal.

    Neste aspecto, o rexedor destacou que na reunión de onte, a Xunta de Goberno Local tamén aprobou iniciar o proceso de licitación negociada das obras de saneamento en O Beloso e o Souto-Antepazo, na parroquia de Cela, por importe de 62.000 euros, aproximadamente.

    “Trátase de completar este servizo nos lugares indicados, acometendo algúns tramos da rede de sumidoiros pendentes”,  sinalou o alcalde, quen matizou que este tipo de actuacións continuarán no futuro noutros barrios desta e outras parroquias.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 30 Setembro, 2011
    A Federación de Prazas presenta en Bueu un plan de accións para a súa revitalización

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, estivo presente onte na presentación

    A Federación de Prazas de Abastos de Galicia (Fepragal) presentou onte no mercado de abastos de Bueu un novo programa de accións para a revitalización, modernización e unidade das prazas. A presentación contou coa presencia da directora xeral de Comercio, Nava Castro, o alcalde de Bueu, Félix Juncal e a deputada provincial Begoña Estévez, entre outros.

    Castro destacou durante a intervención que a Consellería de Industria “apostou pola modernización do comercio de proximidade” e fixo un repaso das iniciativas postas en marcha dende o seu departamento. Citou a campaña de recuperación da imaxe dos mercados, a liña de axudas aos concellos destinada a remodelación das zonas do comercio de proximidade e incluso o portal web do comerciante.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 30 Setembro, 2011
    CCA Carballo: Os organizadores invisten un total de 25.000 euros na celebración desta edición da Pasarela

    Un acto ao que asistirán 2.500 persoas

    Coa organización da Pasarela de Moda o CCA Carballo fai unha aposta por innovar, despois de oito edicións de éxito, e incorpora para esta novena novos colaboradores, constituíndo así un equipo con novos reforzos para lograr pór en marcha un espectáculo atractivo e de radiante colorido.

    Os organizadores do CCA contan para esta aposta coa  colaboración do Concello de Carballo e a Dirección Xeral de Comercio, así como colaboracións diversas desinteresadas. A realización do desfile require un investimento de 25.000 euros.

    Equipo organizador. A asociación que agrupa aos comerciantes carballeses está presidida por Xaime Viqueira e da xerencia ocúpase Carmen Freire.

    Da coordinación do desfile encárgase un equipo multidisciplinar encabezado por José Luís Castro, ademais de Toni Mato, Rosa Cotelo e un grupo de colaboradores. Este equipo incombustible traballou duro, ocupando os seus momentos de lecer, e mesmo algún as súas vacacións, neste proxecto, con moita ilusión e o obxectivo de presentar ao público unha posta en escena de certa calidade.

    O cambio de escenario supón trasladar o desfile ao centro da cidade, concretamente ao mercado de abastos, onde se dispuxo un aforamento de 2.500 persoas. Esta festa da moda funciona como un perfecto escaparate no que exhibir o potencial de que goza o comercio de Carballo, un sector moi dinámico que supuxo un importante motor para a economía da comarca de Bergantiños, situando á súa capital na vangarda comercial das cidades galegas.

    A cita atraerá a presenza dun público numeroso, como ocorreu nas anteriores edicións, dado que o sector da moda é un dos que máis interese esperta na actualidade. Os organizadores esperan que acudan ao evento persoas de toda a franxa da Costa da Morte e as zonas da Coruña e Santiago.

    Nesta iniciativa participan vinte empresas locais

    A esta festa da moda súmanse unha vintena de empresas locais como A Rúa, Modas Salva, Coco Moda, Calzados Kioba, Moda Suárez, Benetton, Mónica Veciño, Alonso Moda, Tiana, Amar Moda, Tamara, Orchestra, Calzados Katy, O Barco dos Soños, Calzados Anido, Meigallo, Multiópticas Americana, Federópticos Nicolás, Perruquería Reflexos e Calzados Chiquikds. Na pasarela presentaranse as novas coleccións destes establecementos coas últimas tendencias.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 30 Setembro, 2011
    “En época de crise hai que estar máis unidos e moverse máis que nunca”

    María José de la Puente

    PRES. ASOCIACIÓN DE COMERCIO LOCAL

    A semana pasada anunciábase a iniciativa dalgúns comerciantes da cidade por crear unha organización que aglutinase a todas as asociacións do sector. A nova entidade nace co obxectivo de pór en firme todas as demandas e obxectivos do pequeno comercio coruñés.

    A recentemente elixida portavoz da Asociación do Comercio Local Coruñés, María José de la Puente–e presidenta da Asociación Distrito Picasso– confesa que aínda non tivo tempo para adaptarse ao seu novo cargo, pero coñece dabondo as motivacións que levaron ao pequeno comercio local a constituír a nova entidade.De la Puente é tamén voceira do Distrito Picasso

    —Como xurdiu a iniciativa de integrar todas as asociacións de comerciantes nunha?

    —Xurdiu das reunións que tiveramos anteriormente, tanto no Concello, como na federación provincial, cando os portavoces das distintas asociacións da Coruña decidimos unirnos para ter unha soa voz a nivel local.

    —Cales son os obxectivos prioritarios da entidade?

    —O máis importante, por agora, é manter ao comercio coruñés unido. Isto xa se estaba notando desde hai algún tempo, especialmente, despois da manifestación que fixemos en María Pita, na que fomos unha piña. O obxectivo a medio prazo? Dar vida ao comercio da cidade.

    —Nun momento de crise tan difícil como este, non?

    —É que a idea partiu de aí, precisamente. En época de crise, como esta, é cando máis unidos hai que estar e cando hai que moverse máis e pór en marcha máis iniciativas.

    —Cantas asociacións forman parte do proxecto?

    —Ata agora convocamos unha reunión onde se asinou unha acta por parte de dez asociacións (Riazor, Rúa Barcelona, Zona Obelisco, ACECA Cidade Vella, Boulevard Elviña, As Conchiñas, Anxo Senra, Soho-Orzán, Distrito Picasso e Matogrande). Pero xa temos a confirmación doutras entidades que que se queren unir, pero que non puideron estar presentes no encontro fundacional. En total, representamos entre o 50% e o 75% do comercio coruñés.

    —A Federación Provincial de Comercio é a que representaba ata agora ao sector na Coruña. Colaborarán con ela?

    —Por suposto. A maior parte das asociacións estamos federadas na provincia e imos seguir estándoo, porque unha cousa non interfire na outra. A federación cumpre a súa función perfectamente, pero somos conscientes de que se ten que ocupar de todos os comercios da provincia, non só da nosa cidade. Por iso vimos a necesidade dunha organización que se ocupe de cuestións puntuais a un nivel máis local.

    —Xa solicitaron un encontro para presentar a nivel municipal a nova entidade?

    —En principio, as reunións que tiñamos pendentes co Concello farémolas baixo o nome desta asociación, comigo de presidenta ou con algún portavoz. O que nos permite agora, é levar os temas máis coordinados e mellor preparados.

    —Que demandas van presentarlle a Carlos Negreira?

    —Pois, un pouco o que xa se veu ouvindo durante toda esta tempada: o carril bus, os bolardos e sobre todo as luces de Nadal. O que máis nos urxe é coordinar a colocación da iluminación co Concello.

    —Mencionou o carril bus, cal é a súa postura respecto desta vía especial?

    —Bo, é un pouco pronto para meterse neste tipo de polémicas, pero como xa expresamos a maioría das asociacións por separado non estamos en contra do carril bus, pero si de que se poña en determinadas rúas. O máis importante é que se faga un estudo previo para instalalo en zonas máis adecuadas e, se pode ser, con outro tipo de separadores.

     

    Fonte: El Ideal Gallego

     


  • Páxina 80 de 84

  • Mostrando do 1581 ao 1600 dun total de 1672 rexistros