Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 29 Setembro, 2011
    Ortigueira: A OMIC local anima a participar no programa Akal de educación para o consumo

    A Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) de Ortigueira, dependente da Concellaría de Benestar Social,  anima a toda a cidadanía do concello a anotarse no programa educativo Akal, promovido polo Instituto Galego de Consumo. No caso de formarse grupos, explican desde o consistorio, os participantes poderían beneficiarse de accións destinadas a promocionar os valores do consumo responsable e a defensa dos dereitos do consumidor.  

    As propostas ofertadas dentro de Akal ten formato de taller e están programadas de maneira lúdica e adaptada ás idades dos participantes (que poden ser desde nenos de tres anos ata o público adulto).

    As actividades impártense nas instalacións da Escola Galega de Consumo en Santiago de Compostela. No programa figuran cuestións relacionadas co comercio xusto, a linguaxe publicitaria, as compras por internet ou os alimentos funcionais. Os videoxogos ou a contratación de viaxes son outros dos temas abordados.

    Os grupos deberán ter un mínimo de 20 persoas e os interesados poden dirixirse á OMIC, situada no centro social de Ortigueira.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 29 Setembro, 2011
    Unha reforma en Castrelo servirá para potencialo comercio

     

    Unha subvención da Consellería de Industria permitirá ao Concello de Castrelo de Miño continuar co plan de dinamización do comercio local que iniciou o pasado ano co acondicionamento da contorna do Club Náutico para a celebración das feiras mensuais, recuperadas recentemente.

    O Concello deberá achegar o 30% dun orzamento de 100.000 euros, que se investirá no que queda de ano e ao longo de 2012, completando o total a Administración autonómica.

    O obxectivo do proxecto radica en executar a urbanización da rúa central da localidade, desde o lugar onde está a Casa Consistorial ata o Club Náutico, enlazando co espazo xa acondicionado para as feiras. Nesa rúa está centralizado o sector do comercio deste municipio, que quedará enmarcado nunha contorna máis humanizada.

    Fonte: La Región

  • 29 Setembro, 2011
    Un bolseiro asesorará aos comerciantes asociados a Adeto

    O deputado provincial Pablo Baquero entregou onte á Asociación de Comerciantes e Empresarios Adeto, de Tomiño, os fondos destinados ao servizo dun bolseiro de segundo ciclo ou grao superior, que durante 6 meses (prorrogables) levará a cabo unha labor de asistencia á asociación, en favor da dinamización do sector e a través do programa formativo dirixido dende a Área de Comercio da Deputación, en colaboración coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 29 Setembro, 2011
    Idoia Cuesta: «Levei Galicia a Cibeles»

     

    As súas creacións en lá lle valeron o recoñecemento dos artesáns españois, que a nomearon para os Premios Nacionais de Artesanía na categoría Innova.

    Idoia Cuesta (San Sebastián, 1968) acaba de cegar en Cibeles coas técnicas tradicionais da cestaría galega. Na pasarela máis elegante de España seduciu aos gurús da moda mundial ao aplicar esas técnicas a pendentes, colares e outros complementos para a colección da deseñadora Sara Coleman. Pero foron as súas creacións en lá as que lle valeron o recoñecemento dos artesáns españois, que a nomearon para os Premios Nacionais de Artesanía na categoría Innova.

    -Que preparou para o desfile de Sara Coleman en Cibeles?Idoia, con algunhas das súas creacións.

    -Varias pezas a xogo coa súa colección, usando por exemplo o macramé, pero sempre coa idea de levar á pasarela máis importante de España técnicas tradicionais da cestaría galega. Deseñei tamén complementos como colares ou pulseiras nos que apliquei o noso tecido en espiral ao xunco de lagoa. Para os pendentes utilicei codia de vimbio.

    -E que tal ese primeiro contacto co mundo da moda?

    -Ben. Cibeles foi unha experiencia fantástica. Levei a nosa cestaría, Galicia, a Cibeles e aprendín moito. Ademais, dá gusto traballar cunha deseñadora como Sara.

    -E exerceu vostede de galega en Cibeles?

    -Claro. Son de San Sebastián, pero vin a Galicia en 1992 como estudante de Bioloxía, que é a miña carreira. Despois traballei na Facultade de Veterinaria, en Lugo, pero non era o meu e formeime no tema téxtil. Hoxe teño o meu taller en Outeiro de Rei. E agora falo galego xa de corrido porque levo en Galicia a metade da miña vida. E alá rinse de min cando digo cousas como «non dou feito».

    -Eses estudos de bioloxía utilizounos despois na súa profesión, coa publicación da «Guía das plantas cesteables de Galicia».

    -Por suposto. Trátase dun estudo que amplía as posibilidades do cultivo de fibras vexetais para cestaría, e creo que os artesáns galegos agradecérono porque hai moitos arbustos e ramas de árbores que valen e son aplicables en cestaría, como codeso, xesta, xuncos... numerosas herbáceas. O libro inclúe unha guía sobre cestaría tradicional en Galicia.

    -E utiliza vostede esas fibras vexetais que detalla na publicación?

    -Non só utilízoas, senón que ademais o cultivo. Teño a miña propia plantación en casa, con especies autóctonas, variedades de vimbio que trouxen de Dinamarca e outras plantas de Francia ou Alemaña que estou a investigar.

     -Agora chega un novo reto: en novembro fallaranse os Premios Nacionais de Artesanía, aos que está nomeada.

    -Si, somos cinco finalistas na categoría Innova, na que se valora precisamente a capacidade para introducir novidades. Para min xa é un triunfo estar na final, co recoñecemento dos expertos, por un proxecto de cestaría tradicional, aínda que esta vez con fibras téxtiles, non vexetais. É unha colección en lá grosa, con bolsos e outras pezas.

    -Sobrevive a cestaría en Galicia?

    -Mantense bastante ben, aínda que é verdade que cada vez vai a menos. Pero por sorte temos suficientes escolas de formación que permiten ir mantendo este recurso tradicional.

    -E que é o que baixo ningún concepto debemos perder neste campo?

    -Todo. Cando veñen profesores ingleses, franceses ou daneses alucinan coa riqueza que temos, coa cantidade de tecidos que manexamos. É unha riqueza cultural e etnográfica que non debemos perder, e teriamos que documentala ben antes de que se perda. Por iso os profesionais habemos de seguir formándonos para coñecer cada vez máis técnicas e aplicalas.

    Idoia Cuesta cesteira nomeada aos premios nacionais de artesanía

    «Hai moitos arbustos que valen en cestaría, como codeso, xesta ou xuncos»

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 29 Setembro, 2011
    MARCOS RAMOS, Xerente de Ponte Vella “É un modelo que evoluciona”

    O xerente do Centro Comercial Ponte Vella, Marcos Ramos, está satisfeito do balance dos 10 anos de existencia do Centro Comercial Ponte Vella.

    Que supón Ponte Vella como oferta comercial para Ourense?Marcos Ramos, xerente do Centro Comercial Ponte Vella.

    Ponte Vella presenta unha fórmula eficiente que garante a competencia e a mellor atención ao cliente. Representa un modelo de comercio máis desenvolvido nunha sociedade esixente e que evoluciona a gran velocidade. A nosa capacidade de adaptación encerra  as garantías do éxito e o traballo dos mellores profesionais. A unión de diferentes factores, entre os que se atopan a coidadosa presenza de grandes firmas e marcas, unha ampla oferta comercial dirixida a diferentes públicos obxectivos, a posibilidade  de ofrecer non só unha boa oferta comercial combinada cunha oferta de actividades complementarias culturais, deportivas e de lecer. Ademais son importantes a comunicación e a excelente localización do Centro Comercial.

    Cales son as  cifras de visitantes do centro comercial?

    No que vai de ano, Ponte Vella, sitúase moi por encima da media de visitas a Centros Comerciais a nivel nacional, cun incremento interanual que se situou por encima do 1,5%, segundo os últimos datos recompilados polo Índice Experian FootFall, onde o mes de agosto mostra un incremento na afluencia dos visitantes a Ponte Vella do 2,28%, dato moi positivo tendo en conta que a media nacional rexistra un decrecimiento do 2,7%.

    Como foi a evolución nestes 10 anos?

    A estratexia de marca de Ponte Vella debe ser a calidade e terá a capacidade de apelar aos principios básicos na toma de decisión de visitas do potencial cliente (localización, mix comercial, aparcadoiro, bos accesos,...), pero non será suficiente se non somos capaces de escoitar e inspirar aos nosos clientes, de crearlles o desexo de probarnos e forxar a súa lealdade. Nos próximos anos debemos de manter o alto nivel de esixencia, debemos de seguir traballando para realizar melloras continuas no Centro para adaptarnos ás novas tendencias do mercado e diversificando a oferta de lecer.

    Cales son as iniciativas desenvolvidas en Ponte Vella das que te sentes máis orgulloso?

    Foron moi diversas as iniciativas realizadas durante estes últimos anos, pero destacaría a creación da primeira Sala de Lactación dun Centro Comercial en Galicia. O desenvolvemento de actividades nas terrazas exteriores con carácter contínuo, dentro das que resaltaría a Pista de Xeo que estreamos o pasado ano. As melloras nos principais accesos, como foi o Camiño do Vao, e a instalación dun ascensor na entrada que une coa pasarela peonil do río.

    Cales son os retos que quedan por diante?

    As campañas de atracción de novos visitantes son as que maior planificación e eficacia requiren. Para este tipo de eventos, sen dúbida, faise necesario recorrer a formatos de difusión de maior alcance así como ofrecer un valor engadido que convenza aos novos clientes a visitarnos. Entre as futuras iniciativas atópase o lanzamento dunha nova edición do Talonario Desconto de Ponte Vella, que entrará en vigor o 1 de outubro ata o 5 de novembro, a exposición “A Orixe do Home” e de cara á campaña do Nadal, a pista de Xeo, que despois do éxito alcanzado o pasado ano, mellorará as súas instalacións.

    Fonte: La Región

  • 29 Setembro, 2011
    Dez anos como eixo comercial

    O CENTRO COMERCIAL ESTÁ SITUADO NO CENTRO DA CIDADE E CONTA CUNHA SUPERFICIE DE 50.000 METROS

    O Centro Comercial Ponte Vella está a vivir uns días moi especiais coa celebración do seu décimo aniversario. Este centro comercial, quexaforma parte da vida diaria da cidade, abriu as súas portas en outubro de 2001 na avenida da Ribeira Sacra, un espazo privilexiado no centro da cidade e cunhas inmellorables vistas sobre o río Miño.

    Co tempo converteuse no eixo comercial e de lecer da cidade. Ponte Vella é xa lugar de referencia na cidade e punto de encontro de mozos e adultos. Cunha superficie de 58.000 metros construídos e 21.000 de comercio, o Centro, comercializado ao 100%, ten 103 locais, os cales se reparten en 84 establecementos distribuídos en cinco plantas.

    ORGANIZACIÓN

    A súa estrutura é moi funcional e ben organizada posto que dispón dunha planta de lecer, que como o seu propio nome indica está dedicada ás actividades máis lúdicas como restaurantes, cinemas e entretemento; a planta central e baixa conta con numerosos establecementos do sector téxtil e de servizos e un parking con capacidade para 700 vehículos e con dous accesos pola Avenida dá Ribeira Sacra e outro pola rúa Sáenz Díez, unha das principais arterias da cidade.

    Un dos aspectos atractivos do centro comercial é a súa amplísima terraza de 13.000 metros cadrados con vistas ao paseo fluvial do río Miño, ao parque do mesmo nome e ás diferentes pontes da cidade (Ponche Vella, Milenio e Ponte Nova).

    Ao longo do ano, o centro comercial desenvolve campañas e promocións (concursos, exposicións,…) de todo tipo.

    Fonte: La Región

  • 28 Setembro, 2011
    O futuro do comercio local mídese na innovación

     

    A directora xeral abriu na cidade un congreso pedindo a profesionalización do sectorBaltar, Francisco Rodríguez, Emilio González e Nava Castro, todos ao fondo, no acto inaugural

    A directora xeral de Comercio da consellería de Economía e Industria, María Nava Castro, inaugurou onte  o “VII Congreso de Calidade e innovación non pequeno comercio”, baseando o futuro do comercio local na súa modernización, profesionalización, o logro dunha imaxe homoxeneizada e a centralización das compras.

    Durante a presentación da xornada, organizada polo Centro comercial aberto “Ourense Centro”, Nava Castro convidou a vendedores e clientes a deixar de lado o pesimismo da crise para reinventarse. Isto non significa, aclarou, imitar os sistemas de países considerados máis avanzados, senón adaptar o sector ás particularidades de Galicia.

    Nesta mesma dirección o presidente do centro comercial aberto, Emilio Conzález, fixo fincapé no importante legado que supón o comercio local na cidade de Ourense, aínda que destacou como punto débil as carencias na difusión. Para mellorar esta cuestión pediu apoio ás institucións, solicitándolles un consenso que saque adiante o Plan Termal, un plan de turismo e o AVE. Só desta forma, sentenciou, “pararase dunha vez a lamentable imaxe que estamos a dar nestes asuntos tan vitais para o futuro de Ourense”.

    “Calidade e innovación, igual a progreso” asegurou o presidente da Deputación, José Luís Baltar no acto inaugural dun congreso no que, a través de catro relatorios, onde diferentes expertos tratarán de compartir cos comerciantes ourensáns as claves do novo comercio, influenciado polas novas tecnoloxías.

    Precisamente a posta en marcha da plataforma de venda en liña “entretiendas.com” como ferramenta dixital supuxo un gran avance, como apuntou Emilio González. En seis meses de experiencia, explica González, os asociados venderon produtos fóra da súa contorna habitual por valor de 150.000 euros.

    Todos estes proxectos forman parte dun receitario para “plantarlle cara á crise”, asegura o alcalde Francisco Rodíguez. O rexedor considera imprescindible para iso que “comecemos por creérnolo nós mesmos”.

    Temas como a mellora da competitividade, os impulsos psicolóxicos que inflúen nas compras ou as técnicas necesarias para a innovación no comercio  polo miúdo foron tratados tamén ao longo de toda a tarde por profesionais  nas diferentes áreas co obxectivo de mellorar a rendibilidade dos negocios locais.

    Fonte: La Región

  • 28 Setembro, 2011
    As redes sociais, sen segredos para os empresarios do Morrazo

    Fecimo ofrece un curso ós  seus socios acerca das vantaxes de Facebook, Twitter e Youtube

    Fecimo (Federación de Comerciantes e Industriais do Morrazo) acollerá dende o próximo día 17 de outubro un novo curso baixo o título “Xestión e Administración de Redes sociais para os negocios”, e que está especialmente pensado para as pequenas e medianas empresas do Morrazo, que terá carácter presencial e durará un total de 16 horas.

    Con él, Fecimo agarda fomentar entre os seus asociados a consciencia da necesidade  de aproveitar as vantaxes das redes sociais nun contexto onde a competitividade e a necesidade de diferenciarse son chaves para garantir a supervivencia das empresas.

    Nesta liña Fecimo organiza a mediados de outubro e ata novembro un curso de redes sociais para os seus asociados e pretenderá achegar e familiarizar as empresas asociadas á federación coas redes sociais e as ferramentas coas que aproveitar e xestionar as mesmas.

    O programa consta dunha introdución teórica onde se poderá ver cómo funcionan as empresas no entorno dixital, cómo chegar ao cliente mediante o marketing online e offline, así como a xestión do tempo en redes sociais.

    Outro punto importante é o Facebook e como crear perfís profesionais.  A partir de ahí, o importante e conseguir un bo número de seguidores.

    Outra rede que tampouco podería faltar é Twitter, a información en tempo real. A idea é cómo convertila nunha canle de promoción.

    Os vídeos e anuncios, pola súa parte, poden atopar  un bo portal en YouTube, que ademáis permite puntualos e deixar comentarios, cos que se pode obter unha boa resposta por parte do usuario.

    Finalmente,  tamén se terá en conta todos os usos que se lle dan agora os “smartphones” e como poder aproveitarse das vantaxes e aplicacións que ofrecen.

    Máis información

    A data de comezo é o luns 17 de Outubro. Ten unha duración de 16 horas, repartidas en oito sesións de dúas horas cada unha. Estas sesións serán impartidas os luns e xoves, de 21:00 a 23:00 horas. Para inscribirse, pódese chamar ó número 986 30 50 00, ou escribir un correo electrónico a secretaria@fecimo.es

    Fonte: Atlántico Diario

  • 28 Setembro, 2011
    A Asociación de Empresarios prepara a feira de oportunidades Temple Stock

    O mercado celébrase este fin de semana e espera contar con máis de 4.000 asistentes

    A Asociación de Empresarios de Cambre (AEC) organiza co Concello a décima edición da feira Temple  Stock, que se celebrará este fin de semana no polideportivo de O Temple.

    Os interesados que se acheguen á feira poderán atopar descontos de ata un 80% nalgúns produtos de moda, calzado e complementos. Os horarios son de 11.00 a 14.30 e de 16.30 a 20.30 horas.

    Este ano o mercado celebra a súa décima edición, e espera lograr a asistencia de máis de 4.000 clientes xa que se presentan novidades para facer máis atractiva a cita comercial. En concreto súmanse á feira sistemas de climatización doméstica e nutrición.  A innovación virá tamén nos servizos, con zona infantil e un sorteo de agasallos entre os participantes.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

    A concelleira de Promoción Económica, Marta Vázquez, afirma que se trata dun evento que axuda aos pequenos comerciantes para combater a crise, polo que resalta o labor de AEC para lograr que esta feira de oportunidades sexa das máis importantes da comarca das Mariñas.

  • 28 Setembro, 2011
    O mundo ó redor do torno

     

    O XI Encontro de Torneiros en Galicia converteu Xermade na capital da artesanía

    Unha canción dos nenos e nenas do colexio xermadés e os seus debuxos sobre o piñeiro da igrexa, xunto coa presenza da directora xeral de Comercio, Nava Castro, serviron para inaugurar o XI Encontro de Torneiros en Galicia, cita promovida pola Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño e coordinada polos artesáns Fernando Vérez e Vicente Ledo, que xa é todo un referente para os amantes do torno.

    Os máis de cen inscritos nos talleres e os 35 artesáns expositores, chegados de toda a xeografía española, dan boa conta da transcendencia deste evento, que contou este ano cos relatores internacionais Phil Irons, australiano afincado en Inglaterra, quen falou das formas ocas e da decoración de superficies; e Alain Mailland, de Francia, que abordou o torneado dunha flor de madeira e o tallado dunha árbore.

    «Son dous números un que están entre os dez mellores torneiros do mundo», explicou Vérez. A eles sumouse, unha vez máis, o pontés Manuel Castro para explicar o proceso do traballo tradicional con llerga. Ademais, non faltaron as clases de iniciación para os máis novos, impartidas por Fernando Bordería, de Castellón, Paco Boyero, de Málaga, e Vicente Ledo.

    O pavillón xermadés foi un ir e vir constante de xente ó longo dos tres días que durou o Encontro, unha cita que contou «con menos obras pero de máis calidade», como apuntaron algúns dos presentes. Entre estes atopábase o galego Afonso Mira, que tras acudir como alumno varios anos nesta edición ousou dar un paso máis e tamén expuxo. «Apunteime para botar unha man e que se vexa o progreso no traballo», explica, e engade «ademais así motívanse os que veñen atrás».

    Outro dos rostros habituais é o de Jesús García Albá, meirego de nacemento e asturiano de adopción, quen este ano non puido expoñer xa que apenas traballa, ó sufrir alerxia ó polvo da madeira. «La moraleja es que hay que ponerse mascarilla», precisa, fel a unha cita que supón «los cuatro días más felices del año para mí». Acode a Xermade dende hai dez anos e está feliz ó ver «que se recupera un oficio, hay arte, sentido de la proporción, equilibrio... hay una evolución de ano en año, y ves que se aprovechan las clases», e porque a Administración posibilite isto, aínda que triste «porque en Asturias no lo hay».

    Clausura

    A última xornada aproveitouse para facer unha avaliación do Encontro entre os participantes e para abrirlle as portas a decoradores, interioristas, responsables de galerías de arte ou tendas de artesanía.

    O acto de clausura contou coa presenza dos coordinadores, os tres relatores e o alcalde de Xermade, Tomás Rodríguez. Todos recibiron un agasallo en recordo do encontro, unha hucha de madeira artesanal, con moedas de chocolate no seu interior.

    Os tres mestres agradeceronlle a toda a xente que fixo posible a súa presenza en Xermade e manifestaron o seu desexo de repetir a experiencia, mentres que o rexedor pechou a súa intervención lembrando que o concello sempre apoiaría o Encontro de Torneiros.Porén, puntualizar humoristicamente que, tal e como están as cousas economicamente, quizais a única axuda para as próximas edicións terían que ser as moedas de chocolate da hucha.

    Curso básico de torneado de madeira na Fraga. O Encontro de Torneiros clausurouse con grande éxito, pero os seus máximos impulsores, Fernando Vérez e Vicente Ledo non descansan e esta misma fin de semana impartirán un curso básico de torneado de madeira na casa de turismo rural Aldeas Artesáns de Galicia, sita na parroquia xermadesa de Cazás.

    Programa.Este obradoiro de iniciación ó torno, aberto a participación dun máximo de seis persoas, terá unha duración total de 16 horas, que se impartirán os días 1 e 2, de 10.00 a 14.00 e de 16.00 a 20.00. O obxectivo deste seminario, que inclúe formación teórica e práctica, será iniciar ós alumnos nos contidos teóricos e nas habilidades manuais propias do oficio mediante a elaboración de diferentes pezas torneadas.

    EXPOSICIÓN

    Seleccionadas as 38 obras que integran a mostra itinerante ‘Contornos’

    O Encontro de Torneiros de Xermade leva aparellado, dende hai varios anos, a organización dunha mostra itinerante, chamada Contornos, que este ano acada a súa quinta edición. No transcurso das xornadas, seleccionanse as pezas que a integrarán entre todas as expostas no pavillón xermadés. Neste caso, foron seleccionadas 38 obras pertencentes a 35 artistas diferentes, procedentes de lugares tan dispares como Madrid, A Rioxa, Pamplona, Asturias, Mallorca, As Pontes, Guipúzcoa, Málaga, Bilbao, Ferrol ou incluso das illas Canarias.

    Os encargados de facer esta selección foron os tres ponentes dos Encontros, é dicir, o pontés Manuel Castro, o australiano Phil Irons e o francés Alain Mailland, xunto con Elena Fabeiro, xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño. Para a escolla, tiveron en conta criterios coma a orixinalidade dos traballos, a calidade  dos mesmos, a súa dificultade ou o tratamento adecuado de cada tipo de madeira.

    A cita xermadesa serviu tamén para clausurar a cuarta edición da Exposición Itinerante de Madeira Torneada Contornos, que puido verse ó longo dos tres días que se prolongou esta reunión dedicada ó torno nun stand do polideportivo. Nela figuraban un total de 60 pezas de diversa índole, pertencentes os expositores dos encontros do 2010.

    Fonte: El Progreso

  • 28 Setembro, 2011
    SARRIA: A asociación de comerciantes sorteará quince viaxes a Europa

    A Aces, que premiará este inverno aos seus clientes con estancias en diferentes países do continente, traballa na elaboración dun rueiro dos establecementos comerciais da vila sarriá.

    A Asociación de Comerciantes, Empresarios, Profesionais e Autónomos de Sarria (Aces), que preside Ricardo Arias Alvaredo, sorteará quince viaxes a diferentes países de europa entre as persoas que realicen as súas compras nalgunha das tendas asociadas. Este sorteo inclúese na campaña de outono inverno que ten en marcha este colectivo sarrián.

    Os clientes deberán cubrir un cartón cando realicen as súas compras e entrarán no sorteo das viaxes, A repartición dos cartóns realizaranse nos meses de inverno, informou o colectivo.

    A asociación atópase inmersa na campaña outono-inverno, aínda que por agora non ten determinadas outras actividades ao estar á espera de coñecer as axudas económicas que recibirá por parte da Xunta de Galicia.

    A Aces traballa desde hai máis de dous meses na elaboración dun rueiro no cal se reflectirán os diferentes establecementos comerciais da vila e a súa localización, ademais de ofrecer información necesaria para turistas, peregrinos e veciños.

    Situación: A asociación vive desde o ano pasado as primeiras consecuencias da crise económica que sofre o pais, pero neste último ano “notáronse con máis forza”, sinalou o presidente.

    Segundo explicou, foron moitos os locais que tiveron que pechar, aínda que tamén houbo emprendedores que se animaron a abrir un establecemento durante os últimos meses. Isto levou a que o número de socios se reducira desde os 130 aos 100 cos que conta na actualidade. “Estamos a vivir unha situación bastante complicada xa que se rexistrou unha baixada no número de socios, polo que hai unha menor entrada de diñeiro, pero témonos que acostumar” apuntou.

    Ademais, manifestou que as condicións meteorolóxicas deste verán incrementaron o problema, afectando o sector hostaleiro, xa que moitos bares non puideron facer uso das súas terrazas, e ao sector téxtil, pois non se vendeu moita roupa de verán.

    “A situación é delicada. Todo o mundo quéixase, a situación está dura para todos os sectores en xeral, pero hai que ser fortes e aguantar. Confío en que virán tempos mellores”, subliñou.

    Servizos. A Aces continúa ofrecendo diferentes servizos aos seus asociados que van desde a promoción e publicidade conxunta coa realización de diversas campañas en cada unha das tempadas na páxina web, www.acesarria.com. Esta é un medio desde onde se poden consultar detalladamente os servizos comerciais e empresariais adscritos que ofrece a vila de Sarria. Así mesmo, poden consultar actividades promocionadas que desenvolve o colectivo, campañas publicitarias, entrega de premios, sorteos e actos institucionais, entre outras.

    Desde a creación desta sociedade no ano 1996, a súa principal finalidade é a posta en valor do pequeno comercio, así como a coordinación das actividades que emprenda o sector servizos no todo o municipio. Durante o tempo transcorrido desde a súa creación, a asociación conseguiu a súa completa modernización. Tanto é así que a maior parte dos negocios están informatizados e a súa actualización e renovación, demostran que cumpren as esixencias e expectativas da clientela.

    A asociación de comerciantes e empresarios de Sarria, conta cunha sede na Rúa Calvo Sotelo, onde ten unha oficina técnica aberta ao público para facilitar información, asesoramento e documentación aos socios. Estas dependencias son atendidas pola xerente da asociación, Susana Tourón, e outros colaboradores participantes en diferentes plans de emprego.

    O colectivo tamén leva a cabo cursos e ofrece información sobre as principais axudas e programas postos en marcha desde a administración e dirixidos ao comercio e ás empresas.

    A asociación de comerciantes está ligada a outras entidades empresariais, como a Federación de Comercio de Lugo, a Federación de Comercio de Galicia, a Confederación de Empresarios de Lugo (CEL) e a rede de Centros Comerciais Abertos (CCA) da comunidade autónoma.

    Promocións. Realiza seis campañas ao ano

    A asociación de comerciantes de Sarria (Aces) celebra anualmente un total de seis campañas como é a de primavera-verán, volta ao cole, Nadal, San Valentín, Día do Pai, Día da Nai e outono-inverno.

    O colectivo ofrece durante estas promocións desde cheques regalo a fins de semana nun spa. Todos estes sorteos fanos coa intención de premiar a fidelidade dos clientes.

    A campaña de Nadal é a máis importante da asociación de comerciantes. Na última regalou mil euros en vales de compra, ademais de organizar unha festa dedicada aos máis pequenos.

    Pola súa banda, por San Valentín obsequiaron ós clientes con ceas en restaurantes do municipio. Nas festas do Día da Nai e do Pai sortearon sendas estancias de fin de semana nun spa.

    Fonte: El Progreso

  • 27 Setembro, 2011
    Os Pendellos busca ser referente da artesanía tradicional

    A Xunta traballa na revitalización do espazo cunha feira especializada.O alcalde de Agolada, Ramiro Varela, mostrou aos visitantes o recinto do antigo mercado.

    Hai unhas semanas o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijoo, quedaba encantado da súa visita a os Pendellos de Agolada, agora a Xunta dá un paso máis e tras as obras de rehabilitación, a Consellería de Economía e Industria estuda a creación dunha feira especializada na venda e divulgación da artesanía tradicional de referencia en Galicia. Para iso onte desprazáronse ata o que é un dos mercados máis antigos de Galicia a directora xeral de Comercio, Nava Castro, a xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro Castro. A elas sumáronse o presidente da Asociación Galega de Artesáns, Manuel González, da Asociación Galega de Artesáns Tradicionais, Albino Quinteiro e de Ourives de Compostela, Roberto Pampín. En Agolada recibiunos o alcalde, Ramiro Varela, o edil Héctor Martínez e o técnico municipal, Inmaculada Galego. A Xunta pretende organizar un evento duns días de duración e que se celebre con carácter anual a partir do 2012 que converta Agolada nun punto de encontro e de referencia da artesanía tradicional de Galicia. Onte foi a primeira toma de contacto á que seguirán novas reunións de traballo . A feira tería un contido relacionado tamén cos oficios tradicionais e búscase unha data que non coincida coa doutras citas importantes en Galicia.

    O presidente da Asociación Galega de Artesanía, Manuel González, que viu os Pendellos antes e despois da restauración, cualificaba o mercado de «espectacular e descoñecido para moitos, un activo arquitectónico e un tesouro». Cre que ao espazo «só lle falta vida e que a xente o asocie a determinados contidos e actividades». González considera o proxecto unha boa idea e «un reto moi bonito» que hai que organizar «como un rally con todos os preparativos ao redor». Sinala que «xa hai outros mercados así noutros puntos de España e funcionan moi ben». Considera importante que o pobo de Agolada se involucre e tentar conseguir adhesións doutros colectivos e organismos. González destaca as cualidades da zona pero opina que o turismo interior está moi pouco promocionado e «habería que convencer aos galegos a que vaian polo menos unha vez ao ano ao corazón de Galicia».

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 27 Setembro, 2011
    Nava Castro: "Hai que mimar aos comerciantes"

    A directora xeral de Comercio, María Nava Castro, considera que, aínda que a crise económica está a afectar a todos os niveis, 'temos que mimar ós pequenos comerciantes pMaría Nava Castro, el pasado sábado en Termataliaorque son vos que lle dan vida ás cidades'. Os seus profesionais son 'emprendedores que abren ou seu propio negocio e que achegan actividade e dinamismo'. Neste sentido, a representante da Consellería de Economía e Industria leva un tempo percorrendo diferentes municipios e organismos galegos para explicar os detalles da nova Lei de Comercio, que entrou en vigor o pasado 17 de xaneiro.

    Os cambios introducidos pola nova lexislación están a ser acollidos de bo grao polos comerciantes da Comunidade, que se mostran 'encantados dende ou momento en que xa son partícipes nas mesas locais de comercio', afirma Nava Castro. Trátase dun novo órgano que permite a vendedores e Concello gozar dun punto de encontro a nivel local no que 'tratar temas de interese comercial'. Entre eles figuran as 'humanizacións de rúas comerciais, ou futuro dás prazas de abastos ou campañas de dinamización comercial'.

    A lei de Comercio vixente ata principios deste ano, 'levaba 22 anos sen actualizarse. O que busca a Dirección Xeral de Comercio coa nova normativa é 'dar resposta ás distintas demandas e á realidade actual do sistema comercial de Galicia'. Deste modo, regulan por primeira vez as feiras de oportunidade, que se poden celebrar, como máximo, dúas veces ou ano e 2/3 dous participantes teñen que ser dá localidade'. O obxectivo principal do departamento que dirixe María Nava Castro é 'potenciar a participación do tecido asociativo comercial', entrando en ámbitos como os centros comerciais abertos. Precisamente xunto ao de Ourense Centro estará hoxe, ás 16.15 horas, no Centro Cultural da Deputación para inaugurar o VII Congreso de Calidade e Innovación non Pequeno Comercio.

  • 27 Setembro, 2011
    Xermade amosa as perspectivas do torneado de madeira no mercado

    A directora xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, Nava Castro, As autoridades visitan a mostra de pezas exposta no pavillón municipaldestacou as «excelentes perspectivas» coas que conta a artesanía galega no mercado actual e, en concreto, no caso do torneado de madeira, que pode aplicarse principalmente «á decoración de interiores e á arquitectura». Castro participou onte xunto á xerente da Fundación Centro Galego de Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro, e o alcalde de Xermade, Tomás Rodríguez, na inauguración da undécima edición do Encontro de Torneiros en Galicia, que se celebra no pavillón da localidade chairega ata mañá.

    «Este encontro supón un espazo de intercambio e aprendizaxe para vos profesionais e artesáns dá madeira de Galicia e de toda España, ademais dun amplo escaparate de divulgación do oficio dous torneiros», engadiu Nava Castro. Lembrou ademais as negociacións que a consellería está a levar a cabo desde o ano pasado co Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia para establecer proxectos de colaboración entre artesanía e arquitectura.

    O rexedor, Tomás Rodríguez, afirmou que «Xermade está sendo ou centro de torneiros de Europa» e admitiu sentirse satisfeito por ver que a cita «vai a máis» cada ano. O acto de inauguración celebrouse este ano na Praza do Concello e tivo como protagonista o piñeiro centenario que está xunto á igrexa. Os alumnos e alumnas do colexio local cantaron unha canción e colgaron cartóns con dedicatorias nunha homenaxe a esta árbore «que vén a significar a vida dá madeira», afirmou Nava Castro.

    Actividades

    O Encontro de Torneiros, que conta cuns 90 inscritos, continúa hoxe cos talleres de Manuel Castro, o británico Phil Irons e o francés Alain Mailland durante a mañá. Pola tarde, haberá un espazo de iniciación supervisado por monitores para todo aquel que queira probar a manexar un torno e, ademais, os relatores farán demostracións de face ao público.

    Os asistentes tamén poderán visitar a cuarta Exposición Itinerante de Madeira Torneada, que conta con 62 pezas de 39 artesáns, dos que máis da metade son galegos.

    Fonte: El Progreso

  • 27 Setembro, 2011
    Ponte Caldelas inicia as obras de reforma da praza García Barros

    As obras correspondentes ao proxecto de reforma integral da Praza do bispo García Barros, no centro urbán de Ponte Caldelas, comenzarán esta semana. Así o indicou o alcalde, Perfecto Rodríguez, quen sinalou que existe unha subvención da Consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia para sufragar a metade da obra.

    Trátase dunha axuda enmarcada dentro da liña de subvencións que o departamento de Javier Guerra outorga aos concellos para melloras de entornos comerciais urbanos, mercados e zonas nas que se desenvolven mercados ambulantes. O investimento total ascende a 145.377 euros e descoñécese o prazo de finalización.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 27 Setembro, 2011
    O comercio ponse ao día

    Celébrase  no Centro Cultural da Diputación  "Congreso de calidade e innovación no pequeno comercio" con la presencia da directora xeral de Comercio da Xunta, María Nava Castro, con conferencias e charlas-coloquio destinadas a mellorar a competitividade do comercio local.

    Máis información
  • 26 Setembro, 2011
    A fidelidade dos clientes boirense foi recompensada

    A campaña "As compras na túa vila teñen premio" pechou cun sorteo

    Coa que está a caer, calquera axuda é pouca para dinamizar o pequeno comercio. Conscientes desta situación, a Federación Galega de Comercio, a ABE e o CCU Boiro Aberto puxeron en marcha nas últimas semanas a campaña As compras na túa vina teñen premio, na que miles de persoas participaron coas súas compras. Unha vez efectuado o gasto, os clientes cambiaron os seus resgardos por boletos para probar fortuna nun gran sorteo final. Este celebrouse o venres ante a atenta mirada de decenas de boirenses.
    Unha grande urna reuniu máis de 18.000 papeletas, o que dende a organización se traduciu nun grande éxito de vendas e participación. O presidente da ABE, Carlos Rodríguez, foi o encargado de desexar boa sorte aos presentes, acompañado polo alcalde de Boiro, Juan José Dieste, o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas e a directora xeral de Comercio, Nava Castro.
    Os nenos Juan e Alejandra foron algunhas das mans inocentes que repartiron 3.000 euros en premios, en dúas tarxetas regalo de 300 euros e 24 de 100 euros. Os galardoados poderán pasar un día marabilloso comprando con estes vales regalo e sen necesidade de saír do municipio.
    Pero o acto final desta campaña -que se estende a moitos puntos de Galicia e que ten como fin dinamizar o comercio de proximidade- non só centrouse no sorteo en se, senón que durante todo o día se ofreceron actividades para nenos e maiores. Ademais, a cantante Mariana ofreceu un concerto en directo.

    Impulso á economía
    Dende a organización desta iniciativa destacaron a satisfacción polo grande éxito de participación que obtivo, tanto por parte dos veciños como dos establecementos comerciais. Carlos Rodríguez, recalcou a importancia deste tipo de campañas para dar un impulso á economía local. «Ademais de fomentar o consumo no pequeno comercio, esta proposta permitiu reverter o diñeiro dos propios boirenses para o desenvolvemento do municipio», recalcou o presidente da ABE

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 26 Setembro, 2011
    Un Daisy Market más profesionalizado e internacional conquista ExpoCoruña

    Onte tivo lugar a inauguración de Daisy Market, A directora xeral de Comercio, Nava Castro, durante o Daisy Marketshowroom de moda urbana e emerxente que se desenvolverá en EXPOCoruña ata o domingo 25 de setembro. O acto, presidido por Nava Castro, directora xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, contou coa presenza de representantes da política, a cultura, a arte e a moda galegas, que percorreron Daisy Market e puideron coñecer as propostas presentadas polo máis de medio centenar de expositores que participan nesta terceira edición do showroom.


    En palabras de Ana Montes, directora xerente de EXPOCoruña, "Daisy Market naceu como plataforma de apoio ao deseño e os profesionais do sector e cada ano revalidamos e reforzamos o noso compromiso. A terceira edición ten algo de simbólico, e estamos moi satisfeitos coa evolución de Daisy Market: por unha parte, o noso primeiro Summit tivo unha grande aceptación, con máis de 300 profesionais acreditados procedentes de destinos como Granada, León, Madrid, Sevilla, Inglaterra e ata Luxemburgo. Por outra parte, fixemos unha firme aposta pola promoción e a internacionalización, alcanzando acordos de colaboración con feiras de gran repercusión nacional e internacionais para que os expositores de Daisy Market máis votados por un xurado profesional, poidan levar as súas propostas a novos mercados,".

    A terceira edición do showroom de EXPOCoruña reúne a máis de medio centenar de marcas e deseñadores procedentes de Portugal, a República Checa, Estados Unidos e de toda España: Andalucía, Cataluña, Castela-A Mancha, Castela e León, Comunidade Valenciana, Canarias, Madrid e, por suposto, Galicia. A través das súas coleccións poderá realizarse un amplo percorrido polas propostas máis urbanas e actuais en moda para todos os públicos, diversidade de complementos e accesorios, calzado, decoración ou coidado persoais. Outros axentes do sector, como o portal de deseño Design Market Shop, a Escola Mestre Mateo, a Asociación profesional portuguesa Selectiva Moda ou o centro de formación práctica Smiles teñen elixido Daisy Market para presentar as súas novidades.


    Un xurado profesional
    O público asistente ao Daisy Market poderá votar de novo ao seu favorito e, ademais, por primeira vez, un xurado profesional, seleccionará os deseñadores máis destacados ofrecéndolles a posibilidade de presentar as súas propostas en feiras como Modtissimo (Porto), South Fashion Latitude (Cádiz) ou o Black Market de Valencia Fashion Week.

    O Summit conta con expertos en cada unha das áreas como Reza Ghassemi, Sénior Account Manager de Google, Danie Agi, consultor estratéxico e comercial de marcas e coautor do libro 'Vestindo o futuro, microtendencias para as industrias téxtil, vestiario e moda ata 2020' ou David Macía, Visual Merchandiser de C. Ferreira e Purificación García.

  • 26 Setembro, 2011
    A próxima semana comeza a obra e mellora da rúa Bao, en Boiro

    A actuación ten un presuposto de case 155.000 euros e farase en catro meses.

    O goberno local de Boiro celebrou unha reunión informativa cos veciños e comerciantes da rúa Bao para explicarlles os detalles do proxecto de modernización e mellora da zona peonil deste vialLa rúa Bao foi o primeiro eixe comercial da vila, desprazado na actualidade polo crecemento do centro urbano cara ao sur.

    As obras de peatonalización realizadas nos últimos anos no eixe este-oeste están desprazando a actividade comercial, polo que o goberno cre necesario actuar para que esta rúa non perda o seu carácter comercial. Neste sentido, pretende mellorar a zona peonil comercial regulando as zonas de aparcadoiro e de carga e descarga, plantando árbores, creando unha zona verde nas beirarrúas e renovando a iluminación.

    Os traballos darán comezo xa a próxima semana e a previsión do goberno local, que preside Juan José Dieste, é que as obras se leven a cabo no prazo de catro meses.

    O presuposto da actuación é de 154.742 €, dos que o 80% serán achegados pola Consellería de Industria e o 20% restante, por el Concello.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 25 Setembro, 2011
    Termatalia facilita alianzas entre as cidades termais

    Ourense ensaia unha plataforma tecnolóxica para cruzar datos e información aos que viaxen a urbes balnearias.

    «Temos que aprender dos demais». José Ángel Vázquez Barquero, concelleiro de Termalismo do Concello de Ourense recoñeceu que a capital está inmersa nunha estratexia de cooperación con outras cidades termais para intercambiar experiencias e tirar proveito desas alianzas. Díxoo ante representantes de urbes balnearias tan consolidadas como Luchon (Francia), Montecatini Terme (Italia), Parnü (Estonia) ou Afyon (Turquía) no Encontro de Ciudades Termales celebrado onte en Expourense, dentro da feira Termatalia.

    A colaboración entre todas elas permite «coñecer as experiencias doutros sitios porque queremos seguir aprendendo», recoñeceu Barqueiro, quen recordou que o modelo que seguirá no futuro Ourense «é o dunha cidade termal, non o dunha aldea ou unha vila termal, porque somos unha cidade de máis de cen mil habitantes».

    Nesa liña o Concello aposta por combinar o uso das dotacións termais entre os ourensáns e desenvolver unha capacidade de atracción turismo. Barquero matizou que «en Ourense hai xa unha tradición de baños e queremos compatibilizar o uso popular coa capacidade de atraer turistas», engadindo que «se só apostásemos por traer turistas, sería un erro».

    Pero a cooperación que se persegue -e que obtivo resposta positiva por parte dos representantes das outras cidades- establécese tamén cos promotores públicos e privados, pero tamén coas administracións públicas e os cidadáns, segundo o edil. Sinalou que «un destino turístico termal se crea entre todos e nin as administracións nin a sociedade pode estar de costas».

    Plataforma
    Por outra parte, dende Ourense preténdese promover unha plataforma tecnolóxica para a promoción cultural e turística. Isabel Pérez, concelleira de Cultura, como represente da rede de itinerarios europeos de cidades con patrimonio histórico e termal, anunciou o ensaio dunha aplicación para móbiles «con bases de datos cruzadas dás cidades termais» para que os usuarios teñan e a súa terminal información ao instante dos recursos culturais e turísticos destas urbes. Concibe este proxecto como «unha promoción global» das cidades.


  • Páxina 81 de 84

  • Mostrando do 1601 ao 1620 dun total de 1672 rexistros