A Xunta de Galica apoia a 101 concellos galegos no impulso á mellora competitiva do comercio de proximidade con axudas por un total de 4,5 millóns de euros destinadas á adecuación e modernización das rúas e zonas comerciais, a potenciación das prazas de abastos ou a posta en marcha de actuacións de dinamización comercial.
Deste xeito, o Goberno galego, a través da Consellería de Economía e Industria, prosegue a súa colaboración cos municipios como administración máis próxima aos cidadáns, impulsando a cooperación cos mesmos no ámbito comercial dada a súa cercanía ao comerciante e polo seu coñecemento directo do comercio local.
O programa que vén de resolverse, co que se mobilizará un total de máis de seis millóns de euros, enmárcase na estratexia da Xunta de impulso ao comercio de proximidade como elemento vertebrador das vilas e cidades da comunidade galega e sector de relevancia para a súa reactivación económica. Neste contexto, un dos eixos desta estratexia pasa pola potenciación das prazas de abastos como motores do comercio de proximidade, motivo polo que a maior porcentaxe de axudas, máis dun 41 por cento do total, se destina aos mercados municipais.
Isto permitirá avanzar na posta en marcha dunha Rede Galega de Mercados de Abastos Excelentes e na súa consolidación como líderes na venda de produto fresco e de calidade, con novos e mellorados servizos para os consumidores.
Así, entre as actuacións que desenvolverán os concellos nunha trintena de prazas de abastos inclúense a remodelación e modernización dos mercados, a supresión de barreiras arquitectónicas, a mellora da imaxe comercial ou a redución do consumo de recursos enerxéticos e dos residuos nos mesmos, así como iniciativas para a atracción de novos consumidores e promoción das vendas.
Municipios
Os municipios tamén reciben apoios para actuacións de creación ou mellora de rúas e zonas peonís comerciais, un apartado ao que se destina o 40 por cento das axudas; para o amoblamento urbano e sinalización comercial nos principais eixos comerciais; a mellora dos espazos nos que se celebran mercados tradicionais e ambulantes de apertura periódica ou a posta en marcha de iniciativas de dinamización comercial.
Por provincias, Pontevedra recibirá un 32,5 por cento, correspondendo aos seus municipios máis de 1.455.000 euros. A Coruña percibirá preto dun 32 por cento do total dos apoios, 1,4 millóns; Lugo preto do 19 por cento, con axudas por preto de 850.000 euros; e Ourense o 17 por cento, con máis de 760.000 euros. Á hora de valorar as solicitudes primáronse aqueles proxectos que benefician un maior número de establecementos; os que contan con cofinanciamento por parte doutras administracións ou organismos e que sexan asumidos polas asociacións de comerciantes implicadas.
Así mesmo, tamén tiveron unha valoración maior as iniciativas que supoñen a eliminación de barreiras arquitectónicas, urbanísticas e de comunicación ou a incorporación de enerxías alternativas, ademais das actuacións en mercados municipais e as solicitudes conxuntas de dous ou máis concellos.
Fuente: El Ideal Gallego (La Coruña)
Más informaciónPontevedra, 8 de novembro de 2013.- A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, distinguiu esta tarde a traxectoria de A Moda Dabaixo, no marco da campaña “A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia”, da que esta semana é protagonista o Centro Comercial Urbano Zona Monumental.
Esta iniciativa, que a Consellería de Economía e Industria achega aos cidadáns a través do enderezo electrónico portaldocomerciante.blogspot.com.es, busca resaltar o comercio de proximidade e o labor dos centros comerciais na súa dinamización, así como distinguir os establecementos de maior traxectoria de cada CCA, que souberon adaptarse ao paso do tempo grazas á calidade, a proximidade e a innovación que os caracterizan. Este é o caso de A Moda Dabaixo, un negocio que, como salientou Vázquez Abeal, ten a súa orixe en 1896, e polo que xa pasaron catro xeracións.
Coa campaña “A semana do teu comercio”, a Consellería reafirma o seu compromiso co comercio galego como sector clave para a reactivación económica das vilas e cidades galegas. Neste sentido, a Consellería de Economía e Industria ten concedido apoios por preto de 2 millóns de euros para o impulso de accións de dinamización do comercio de proximidade nos CCAs e nas asociacións das prazas de abastos, sendo o Centro Comercial Urbano Zona Monumental un dos beneficiarios, con máis de 33.000 euros. No acto, Sol Vázquez subliñou a importante labor do CCA, que desenvolve un papel fundamental na dinamización comercial, social e cultural do casco histórico de Pontevedra.
A Consellería de Economía e Industria suma preto de 3,5 millóns de euros destinados no que levamos de ano ao impulso do asociacionismo comercial como un dos eixos da estratexia integral de apoio ao comercio de proximidade. Así, ademais do programa para CCAs e asociacións de prazas de abastos, veñen de resolverse axudas por máis dun millón de euros para federacións de comerciantes e asociacións de ámbito supramunicipal, e está en marcha un acordo de colaboración coa Federación Galega de Comercio.
Fuente: Xunta de Galicia
• A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez, entregoulle un diploma aos establecementos asociados a Asetem Centro Comercial Aberto.
• A asociación é o protagonista esta semana da inciativa coa que a Consellería de Economía e Industria destaca o papel dos CCAs no impulso ao comercio de proximidade.
Melide (A Coruña), 30 de outubro de 2013.- A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, distinguiu esta tarde en Melide a traxectoria dos establecementos comerciais Casa Juanito e Ultramarinos Aceiteiro, no marco da campaña “A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia”, da que esta semana é protagonista o Centro Comercial Aberto Asetem.
Esta iniciativa, que a Consellería de Economía e Industria achega aos cidadáns a través do enderezo electrónico portaldocomerciante.blogspot.com.es, busca resaltar o comercio de proximidade e o labor dos centros comerciais na súa dinamización, así como distinguir os establecementos de maior traxectoria de cada CCA, que souberon adaptarse ao paso do tempo grazas á calidade, a proximidade e a innovación que os caracterizan.
Este é o caso de Casa Juanito, un establecemento que abriu as súas portas en 1910, e polo que xa pasaron catro xeracións e que segue a conservar a súa localización orixinal, e Ultramarinos Aceiteiro, que ten a súa orixe en 1898, cando o bisavó do actual rexedor do comercio abriu o seu primeiro negocio, unha taberna na que pronto se comezaron a vender produtos como aceite, viño, pan, ou carburo.
Coa campaña “A semana do teu comercio”, a Consellería reafirma o seu compromiso co comercio galego como sector clave para a reactivación económica das vilas e cidades galegas. Neste sentido, a Consellería de Economía e Industria vén de conceder apoios por preto de 2 millóns de euros para o impulso de accións de dinamización do comercio de proximidade nos CCA e nas asociacións das prazas de abastos, sendo o Centro Comercial Aberto de Melide un dos beneficiarios, con máis de 22.000 euros. No acto, Sol Vázquez subliñou a importante labor do CCA, que iniciou a súa actividade co obxectivo de poder ofrecer un valor engadido tanto aos seus asociados como aos clientes.
A Consellería de Economía e Industria suma preto de 3,5 millóns de euros destinados no que levamos de ano ao impulso do asociacionismo comercial como un dos eixos da estratexia integral de apoio ao comercio de proximidade. Así, ademais do programa para CCA e asociacións de prazas de abastos, veñen de resolverse axudas por máis dun millón de euros para federacións de comerciantes e asociacións de ámbito supramunicipal, e está en marcha un acordo de colaboración coa Federación Galega de Comercio.
Fonte: Xunta de Galicia
Más informaciónLa tasa anual de ventas del comercio minorista aumentó en Galicia en el mes de septiembre en un 2,5 por ciento, frente a la media estatal del 2,2 por ciento, según el INE. En cuanto a las tasas de variación anual de la ocupación del sector, Galicia registró en el mes de referencia un descenso del 2,4 por ciento, mayor que la media española, que también se redujo, un 1,8 por ciento.
A nivel estatal, el comercio minorista vio crecer sus ventas en septiembre por primera vez en más de tres años, un dato que para el Gobierno muestra que la recuperación está llegando a la “economía real” y que desde el sector se analiza con prudencia, pues en septiembre de 2012 las ventas se desplomaron con la subida del IVA.
Las ventas del comercio minorista a precios constantes –eliminado el efecto de la inflación– subieron en septiembre el 2,2% respecto al mismo mes de 2012, con lo que este indicador rompió con una racha de 38 meses consecutivos a la baja.
En lo que va de año, la facturación del sector acumula un descenso medio del 5,4%, y respecto a agosto, la actividad bajó el 1%. En el noveno mes del año, las ventas en gasolineras crecieron el 1,2% en tasa interanual, en tanto que en el conjunto del resto de comercios la facturación avanzó el 2,2%.
SEGMENTOS
Alimentación fue el único segmento que vio caer su cifra de negocio, con un descenso del 2%. En equipamiento del hogar, las ventas repuntaron el 4%; en productos de equipamiento personal, el 1,2%; y en otros bienes, el 6,8%.
Por modos de distribución, todos elevaron sus ingresos en septiembre, liderados por las tiendas unilocalizadas (3,1%). Por detrás se situaron pequeñas cadenas (2,6%), grandes superficies (2,4%) y grandes cadenas (1,5%).
Por contra, la ocupación registró tasas negativas en todos los modos de distribución, con un descenso del 3,7% en gasolineras y del 4,3% en pequeñas cadenas. La Confederación Española de Comercio cree que la subida de las ventas debe ser interpretada con “prudencia”, puesto que la comparativa se hace con septiembre del año pasado, cuando las ventas se desplomaron el 13,6% coincidiendo con la subida del IVA.
La patronal de las grandes empresas de distribución Anged, que integra empresas como El Corte Inglés, Ikea o Toys”R”Us, considera que la evolución de las ventas del comercio minorista de los últimos meses “apuntan a una lenta mejora o punto de inflexión en el consumo” y a que el sector comienza a recuperarse del impacto negativo que tuvo la subida del IVA.
Mientras, los autónomos han pedido prudencia, pues esta mejoría no se ha traducido en una recuperación del empleo.
Fuente: El Ideal Gallego (La Coruña)
Más información
El empleo, no obstante, se reduce un 2,4% en relación al mismo mes del año pasado SANTIAGO DE COMPOSTELA/MADRID, 29 (EUROPA PRESS) Las ventas del comercio al por menor han aumentado un 2,5% en Galicia en septiembre, en relación con el mismo mes del año pasado, con lo que recuperan las tasas positivas tras más de tres años de descensos, según los datos difundidos este martes por el Instituto Nacional de Estadística (INE).
De este modo, el indicador vuelve a registrar un crecimiento tras 37 meses consecutivos en negativo, dado que el último incremento corresponde al mes de julio de 2010.
No obstante, el empleo ha experimentado un retroceso del 2,4% en relación a septiembre del año pasado en la Comunidad gallega. En comparación con las cifras de agosto, la caída de la ocupación es del 1,3% y la media en lo que va de año se sitúa en un descenso del 3%.
En cuanto a las ventas, la comparación con el mes de agosto muestra una caída del 11,2% y la media en lo que va de año es un retroceso del 6,9%.
El índice sin estaciones de servicio muestra un aumento interanual también del 2,5% y una caída del 11,1% respecto a agosto. Sin tener en cuenta este tipo de comercio minorista, la ocupación ha caído un 2,4% respecto a septiembre de 2012 y un 1,4% en relación a agosto de 2013.
En toda España, las ventas del comercio al por menor aumentaron un 2,2% en septiembre en comparación con el mismo mes de 2012, con lo que vuelven a terreno positivo tras 38 meses de descensos interanuales consecutivos.
Eliminados los efectos estacionales y de calendario, la facturación del comercio minorista también subió un 2,2% en el noveno mes del año, frente al descenso del 4,8% experimentado en agosto.
MODOS DE DISTRIBUCION Por modos de distribución, todos ellos incrementaron sus ventas en septiembre. El mayor repunte fue para las empresas unilocalizadas, donde las ventas aumentaron un 3,1%, seguidas de las pequeñas cadenas (+2,6%), las grandes superficies (+2,4%), y las grandes cadenas (+1,5%).
Pese a la mejora de los datos de facturación, el empleo en el sector del comercio minorista disminuyó un 1,8% en el noveno mes del año, igualando el descenso interanual que se registró en agosto, con retrocesos en todos los modos de distribución, especialmente en las pequeñas cadenas (-4,3%).
En tasa mensual (septiembre sobre agosto), las ventas del comercio minorista, corregida la estacionalidad y el efecto calendario, descendieron un 2,5%, frente al avance del 3,3% experimentado en agosto y la caída del 9,1% del mismo mes de 2012.
SOLO TRES COMUNIDADES RECORTAN SUS VENTAS Según los datos del organismo estadístico, las ventas del comercio minorista sin incluir las estaciones de servicio se incrementaron un 2,2% en septiembre respecto a igual mes de 2012, mientras que las ventas en las estaciones de servicio avanzaron un 1,2%.
Las ventas de los productos alimenticios se redujeron un 2% en septiembre en tasa interanual, mientras que las de los no alimenticios repuntaron un 5,2%. Entre estos últimos, los mayores crecimientos de las ventas se dieron en el segmento de otros bienes (+6,8%) y equipo del hogar (+4%), seguido de equipo personal (+1,2%).
Las ventas del comercio minorista aumentaron en septiembre en 14 comunidades autónomas. Los únicos descensos interanuales se produjeron en País Vasco (-2,4%), y Castilla y León y Extremadura (-1,1% en ambos casos).
En el lado opuesto, los mayores avances se los apuntaron Baleares (+10%) y Comunidad Valenciana y Canarias (+4,1%).
EL EMPLEO SE REDUCE UN 1,8% El empleo en el sector del comercio minorista disminuyó un 1,8% en el noveno mes del año, encadenando de este modo 24 meses consecutivos de caídas interanuales e igualando el descenso registrado en agosto.
En septiembre se produjeron recortes de empleo en todos los modos de distribución. Los mayores descensos los registraron las pequeñas cadenas y las grandes superficies, donde el empleo se contrajo un 4,3% y un 3,6%, respectivamente, mientras que las empresas unilocalizadas y las grandes cadenas recortaron la ocupación un 0,7% y un 1,2%.
En términos mensuales (septiembre sobre agosto), la ocupación bajó un 1,1% en el sector. Por modos de distribución, los mayores descensos del empleo fueron para las grandes superficies (-2,9%) y las grandes cadenas (-1,7%), mientras que las pequeñas cadenas y las empresas unilocalizadas recortaron la ocupación un 1% y un 0,6%, respectivamente.
El empleo en el comercio minorista disminuyó en 13 comunidades durante el noveno mes de 2013, principalmente en Madrid (-4,9%), Castilla y León (-4%) y Murcia (-2,9%).
Los únicos avances los registraron Baleares, Canarias y Comunidad Valenciana, con subidas del 1,4%, del 1% y del 0,9%, respectivamente, mientras que País Vasco no experimentó variaciones en su nivel de ocupación.
A Orde do 30 de abril de 2013, publicada no Diario Oficial de Galicia número 88, do 8 de maio, establece as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, das subvencións a concellos de Galicia para revitalizar o comercio de proximidade e potenciar unha rede galega de mercados de abastos excelentes, cofinanciadas polo Feder, no marco do programa operativo Feder Galicia 2007-2013, e se procede á súa convocatoria para o ano 2013 (código de procedemento IN223A).
No artigo 1.4, parágrafo primeiro do anexo I-Bases reguladoras, establece a consideración de actuacións subvencionables sempre que sexan realizadas e efectivamente pagadas desde o 1 de xaneiro de 2013 ata a data límite de xustificación establecida no artigo 17.
O artigo 17.1 do anexo I-Bases reguladoras establece que o pagamento da subvención quedará condicionado á presentación, na respectiva xefatura territorial, da correspondente documentación. O prazo para presentala é ata o 30 de novembro de 2013.
Fuente: DOG
Tendo en conta o volume de solicitudes presentadas e o longo proceso de avaliación, e co fin de optimizar os procesos de xestión e dado que non se causa prexuízo a terceiros, procede modificar o artigo 17.1 do anexo I da orde, ampliando o prazo ata unha data que permita a mellor xustificación por parte dos beneficiarios/as.
A teor do exposto, en virtude das competencias que ten atribuída a Consellería de Economía e Industria en materia de comercio interior, e no exercicio das atribucións que me foron conferidas,
DISPOÑO:
Artigo 1. Modificación do artigo 17.1 do anexo I da Orde do 30 de abril de 2013 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, das subvencións a concellos de Galicia para revitalizar o comercio de proximidade e potenciar unha rede galega de mercados de abastos excelentes, cofinanciadas polo Feder, no marco do programa operativo Feder Galicia 2007-2013, e se procede á súa convocatoria para o ano 2013 (código de procedemento IN223A).
O primeiro parágrafo do artigo 17.1 do anexo I da referida orde queda redactado nos seguintes termos:
«1. Para cobrar a subvención concedida, a persoa beneficiaria deberá presentar, na respectiva xefatura territorial, a seguinte documentación, en orixinal ou copia compulsada e o prazo para presentala é ata o 18 de decembro de 2013: (...)».
Disposición derradeira
Esta resolución entrará en vigor o día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.
Santiago de Compostela, 16 de outubro de 2013
La Consellería de Economía aspira a atraer inversiones del exterior // Se sitúa a la I+D+i como motor para el crecimiento, elevando en un 33%, a más de 50 millones, estas partidas.
Con la internacionalización convertida ya en prioritaria para el empresariado gallego, el conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, pretende que las cuentas de su departamento para 2014 apuestan ahora por un incremento de los recursos para la innovación, la I+D+i, del 33%, hasta los 50 millones de euros. En su comparecencia en el Parlamento para detallar sus números y prioridades, la oposición le recordó que su departamento pierde en los Orzamentos 2014 un 3,6% de fondos frente a este año, bajando éstos hasta los 164,4 millones de euros.
Una rebaja que no pareció preocupar especialmente al conselleiro, más volcado en la calidad que en la cantidad. "Se trata de la mayor apuesta por la innovación y el talento gallego de los últimos años", señaló Conde, sabedor de que la I+D+i "es clave para crecer y generar empleo", objetivo prioritario para la Xunta. Economía contará con cinco ejes, la propia I+D+i vinculada a la Estratexia de Especialización Intelixente (RIS 3); el Plan Director de Industria; la Lei do Emprendemento; el Plan de Reactivación do Comercio; y una estrategia para impulsar las renovables que detallamos en las páginas del Primer Plano.
Fuente: El Correo Gallego
• A delegada territorial da Xunta en Vigo, María José Bravo Bosch, presentou hoxe as tres ordes de axudas outorgadas pola Consellería de Economía e Industria.
• Un total de 30 entidades pertencentes á área territorial de Vigo, entre as que destacan asociacións, federacións de comerciantes e concellos, beneficiáronse destas subvencións para mellorar a competitividade do pequeno comercio.
• As axudas son para a dinamización das prazas de abastos e CCAs, para que os concellos revitalicen e melloren os seus mercados ou zonas comerciais e para incentivar a demanda comercial a través das federacións de comerciantes.
• Estas iniciativas enmárcanse dentro da aposta da Xunta de Galicia pola mellora competitiva do comercio de proximidade.
Vigo, 24 de outubro de 2013.- A delegada territorial da Xunta en Vigo, María José Bravo Bosch, presentou esta mañá as tres liñas de axudas e subvencións que a Consellería de Economía e Industria ven de resolver e conceder a un total de 30 entidades de Vigo e a súa área co obxectivo de mellorar a competitividade do comercio de proximidade.
Coma explicou Bravo Bosch, no que vai de ano a Dirección Xeral de Comercio leva activado apoios a través destas tres ordes de convocatorias que ven de resolver e están dirixidas a:
- asociacións de comerciantes sen fins de lucro para a dinamización dos centros comerciais abertos (CCAs) e prazas de abastos de Galicia.
- concellos galegos para revitalizar o comercio de proximidade e potenciar unha rede galega de mercados de abastos excelentes.
- asociacións de comerciantes sen fins de lucro, de ámbito superior ao municipal ou federacións, para a incentivación da demanda comercial.
Neste senso, os concellos de Vigo e a súa área recibiron unha cantidade superior aos 1,2 millóns de euros para beneficiar a 15 asociacións de comerciantes, 9 concellos ou agrupacións da área territorial e 6 asociacións de ámbito superior ao municipal ou federacións de comerciantes.
No caso de Vigo cidade, a través destas liñas de axudas, o municipio recibiu preto de 325.000 euros que se destinaron a 8 asociacións de comerciantes (173.000 euros) e 4 federacións con sede na primeira cidade de Galicia. Concretamente, foron para Zona Príncipe; Aetravi; Zona Centro; Calvario; as asociacións de comerciantes dos mercados de Teis, Travesas, Progreso e o Calvario así coma para a Federación de Comercio de Vigo (Fecovi) ou a Federación de mercados centrais da comarca de Vigo (Mercacevi), entre outros.
No que respecta á primeira liña de axudas, destinada ás asociacións de comerciantes para a dinamización das prazas de abastos e centros comerciais abertos (CCAs), a área territorial de Vigo percibiu case 358.000 euros repartidos entre 15 colectivos. A través deste programa poténcianse dúas figuras clave para o pequeno comercio galego, apoiando a posta en marcha de actuacións coas que poderán atraer nova clientela e mellorar os servizos que ofrecen. Así, as asociacións de comerciantes obteñen apoios para campañas de dinamización, sistemas de fidelización de clientes ou proxectos de sinalización comercial externa, ademais de axudas para o funcionamento das unidades xerenciais e, no caso das asociacións das prazas de abastos, melloras en instalacións e equipamentos:
No caso da segunda liña de axudas, dirixida aos concellos para a mellora competitiva do comercio de proximidade, a área da delegación territorial de Vigo percibiu case 650.000 euros para un total de 9 concellos ou agrupacións entre os que se atopan Soutomaior, Porriño, Baiona, Redondela, Salceda de Caselas, Cangas, Gondomar, Moaña ou a agrupación Pazos de Borbén-Mondariz. A través deste programa, que tamén incrementou a súa aportación nun 10% con respecto á anterior convocatoria, se impulsa a renovación, adecuación, modernización e mellora das rúas e zonas comerciais e se potencian os mercados e prazas de abastos, co obxectivo de promover a súa excelencia e posicionalos como líderes na venda de produto fresco e perecedoiro:
Por último, coa terceira liña de axudas, dirixidas ás asociacións de comerciantes de ámbito superior ao municipal ou federacións para a incentivación da demanda comercial, a área territorial de Vigo recibiu preto de 200.000 euros para 6 asociacións ou federacións de comerciantes. Estas axudas están orientadas ao comercio tradicional, sometido a un profundo proceso de cambio que esixe realizar un esforzo de renovación e adaptación continuo, para devolverlle a importancia histórica que tradicionalmente veu desempeñando no desenvolvemento económico e social das nosas vilas e cidades. Porén, pretende incentivar a demanda comercial e mellorar a loxística do comercio, así como acadar unha imaxe máis competitiva e dinámica do comercio galego detallista:
Fuente: Xunta de Galicia
Más información
Bergondo (A Coruña), 23 de outubro de 2013.- A directora xeral de Comercio e presidenta do Instituto Galego de Consumo (IGC), Sol Vázquez Abeal, fixo esta tarde entrega a catro alumnos do municipio coruñés de Bergondo do premio do concurso de vídeos sobre consumo responsable organizado polo IGC a través das redes sociais.
A iniciativa enmárcase dentro do programa Lecer Consumo, que achegou este verán o consumo responsable a preto de 900 persoas nun total de 23 concellos galegos, a través de diferentes actividades lúdicas e participativas centradas nos xogos populares.
Entre as actividades desenvolvidas pola Escola Galega de Consumo, dependente da Consellería de Economía e Industria, incluíase a xincana de Lecer e Publicidade, para rapaces de 9 a 16 anos. Como resultado final do aprendido na actividade incluíase a gravación dun vídeo que promocionase algunha actividade de lecer existente no seu concello.
A Escola Galega de Consumo publicou no seu facebook os 26 vídeos participantes de 11 concellos diferentes. Despois de 15 días de votacións, o vídeo elaborado en Bergondo foi o que recibiu máis votos.
No acto, Sol Vázquez Abeal destacou a importancia da formación para a protección efectiva dos dereitos dos consumidores e usuarios, lembrando que a Escola Galega de Consumo ofrece cada ano formación a máis de 10.000 persoas cada ano.
Fuente: Xunta de Galicia
Más informaciónEl delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, destacó ayer los casi 245.000 euros que recibirán las asociaciones, federaciones y plazas de abastos de los ayuntamientos de O Salnés con el objetivo de dinamizar el comercio de proximidad, atraer clientela y estimular las ventas.
En concreto, recibirán alrededor de 52.000 euros las plazas de abastos de Sanxenxo, Vilanova, Vilagarcía, Cambados, Portonovo y O Grove con el objetivo de dinamizar y regenerar las plazas de abastos. También recibirán subvenciones económicas (cerca de 153.000 euros) para el mismo fin las asociaciones que desarrollan los centros comerciales abiertos de Sanxenxo, Cambados, O Grove y Vilagarcía. Finalmente el consorcio de Comercio de O Salnés recibirá casi 40.500 euros para el desarrollo de iniciativas de apoyo y potenciación del comercio de proximidad.
Por otro lado, Cores Tourís señaló que Caldas de Reis tambiéns e beneficiará de estas ayudas con casi 92.000 euros. El presupuesto se destinará a la dinamización y regeneración de la plaza de abastos de Caldas, así como al centro comercial aberto y a la Federación de Prazas Abertas de Galicia.
Fuente: Diario de Arousa (Pontevedra)
A Orde do 5 de xuño de 2013, publicada no Diario Oficial de Galicia número 118, do 21 de xuño, establece as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, das subvencións ao comercio de proximidade para a incorporación das tecnoloxías da información (TIC) e fomento do comercio electrónico (código de procedemento IN214A).
No artigo 1.3 da orde e artigo 2 do seu anexo I-Bases reguladoras precísase que as ditas subvencións serán financiadas co crédito correspondente á aplicación orzamentaria 08.02.751A.770.1 - Proxecto 2013 00305 «Modernización e fomento da calidade no comercio retallista», por un importe total de 438.700 euros dos orzamentos xerais da Comunidade Autónoma de Galicia para o ano 2013.
Así mesmo, sinálase no artigo 8.4 que se poderán incrementar as contías previstas coa ampliación dos créditos orzamentarios destinados a estas subvencións de acordo co establecido no artigo 30.2 do Decreto 11/2009, do 8 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.
Por outra banda, o artigo 1.3 do anexo I-Bases reguladoras establece a consideración de actuacións subvencionables sempre que sexan realizadas e efectivamente pagadas desde o 1 de xaneiro de 2013 ata a data límite de xustificación establecida no artigo 17.
O artigo 17.1 do anexo I establece que o pagamento da subvención quedará condicionado á presentación nos lugares sinalados no artigo 2 da convocatoria e ata o 31 de outubro de 2013.
Co obxecto de poder amparar o maior número de solicitudes, e posto que a dotación inicial resulta insuficiente, tramítase o correspondente expediente de ampliación de crédito, polo que cómpre, mediante esta orde, ampliar a dotación orzamentaria consignada inicialmente para a anualidade 2013 para a concesión das mencionadas subvencións.
Así mesmo, tendo en conta o volume de solicitudes presentadas e o longo proceso de avaliación e co fin de optimizar os procesos de xestión e dado que non se causa prexuízo a terceiros, procede modificar o artigo 17.1 do anexo I da orde ampliando o prazo ata unha data que permita a mellor xustificación por parte dos/das beneficiarios/as.
A teor do exposto, en virtude das competencias que ten atribuídas a Consellería de Economía e Industria en materia de comercio interior, e en exercicio das atribucións que me foron conferidas,
DISPOÑO:
Artigo 1. Financiamento
1. Amplíase a dotación orzamentaria prevista para a anualidade 2013 na Orde do 5 de xuño de 2013 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, das subvencións ao comercio de proximidade para a incorporación das tecnoloxías da información (TIC) e fomento do comercio electrónico, e se procede á súa convocatoria para o ano 2013 (código de procedemento IN214A), DOG número 128, do 21 de xuño de 2013.
2. O incremento da dotación será de 100.000 euros con cargo á aplicación orzamentaria 08.02.751A.770.1. Proxecto 2013 00305 «Modernización e fomento da calidade no comercio retallista».
Unha vez efectuado este incremento, o importe da dotación orzamentaria ascende a 538.700 euros.
3. Artigo 2. Modificación do artigo 17.1 do anexo I da Orde do 5 de xuño de 2013 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, das subvencións ao comercio de proximidade para a incorporación das tecnoloxías da información (TIC) e fomento do comercio electrónico (código de procedemento IN214A).
O primeiro parágrafo do artigo 17.1 do anexo I da referida orde queda redactado nos seguintes termos:
«1. O pagamento da subvención quedará condicionado á presentación, nos lugares sinalados no artigo 2 da convocatoria e ata o 30 de novembro de 2013, do orixinal ou copia compulsada da seguinte documentación: (...)».
Disposición derradeira
Esta resolución entrará en vigor o día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.
A delegada territorial, Raquel Arias, deu conta destas axudas no marco da presentación da campaña “Merca e gaña en Monforte”, que premia as compras no comercio local.
Monforte de Lemos, 17 de outubro de 2013.- A Consellería de Economía e Industria vén de publicar no Diario Oficial de Galicia a concesión de preto de 400.000 euros – en concreto 391.721 euros- a agrupacións de comerciantes da provincia de Lugo para a organización de accións de dinamización da demanda.
Así o explicou hoxe a delegada territorial da Xunta, Raquel Arias, quen destacou o esforzo que realiza a Xunta para apoiar o comercio local, que é “o que máis preto está dos cidadáns, colabora no pulso da vila e na súa sustentabilidade, vive integrado na cidade e polo tanto lle afecta o que nela ocorra”.
Arias asegurou que a Xunta traballa en coordinación cos propios comerciantes porque “son os que mellor coñecen o sector, así que os escoita nas mesas locais de comercio e adapta as liñas de axudas ás súas necesidades”.
Así, a Consellería de Economía aprobou axudas por importe de 170.767 euros para a revitalización e dinamización dos centros comerciais abertos de Viveiro, Chantada, Sarria, Monforte de Lemos e Ribadeo, así como da praza de abastos desta última localidade.
Igualmente, concedeu unha subvención de 109.000 euros á Federación de Asociacións de Comercio da Confederación de Empresarios de Lugo e outra de 112.000 euros á Federación Galega de Comercio, con sede en Lugo, para o desenvolvemento de iniciativas que reactiven o consumo no comercio local.
A delegada territorial deu conta destas actuacións no marco da presentación da campaña Merca e gaña en Monforte, que, segundo afirmou, “é unha mostra do tipo de proxectos nos que se traduce o apoio da Xunta, xa que sen dúbida cumpre co obxectivo de facer máis atractivas as compras nos establecementos da cidade”.
Así, entre os días 18 e 29 de outubro os establecementos asociados ao Centro Comercial Urbano (CCU) de Monforte repartirán máis de 120.000 boletos entre os seus clientes. O día 31 sortearanse entre os participantes 10 bonos de 50 euros cada un para consumir novamente no comercio da zona.
Arias aplaudiu o labor que desenvolven tanto a Federación Galega de Comercio como as distintas agrupacións municipais e supramunicipais, “constantemente preocupados por subir o listón, por mellorar a calidade, atención e o servizo que prestan aos consumidores”.
No acto de presentación da campaña Merca e gaña en Monforte participaron tamén o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, e a presidenta do CCU de Monforte, María José Senra.
Cabe lembrar que, polo que respecta á zona sur, obtiveron axudas da Consellería de Economía e Industria o CCU de Monforte de Lemos e a Asociación de Empresarios, Profesionais e Autónomos de Chantada, por un importe conxunto de preto de 73.000 euros e en ambos casos para a dinamización dos seus centros comerciais abertos.
Fuente: Xunta de Galicia
Más informaciónA Coruña, 17 de outubro de 2013.- A Consellería de Economía e Industria respalda a posta en marcha de diversas accións de impulso ao comercio de proximidade da provincia da Coruña con achegas por importe de 480.647 euros en apoios para as asociacións de comerciantes das prazas de abastos e os centros comerciais abertos. O Diario Oficial de Galicia (DOG) publica hoxe a resolución destas axudas, das que se benefician 14 centros comerciais abertos (CCA) e 1 asociación de mercados de 12 concellos coruñeses.
Segundo sinalou a delegada territorial da Xunta na provincia, Belén do Campo, a través destas achegas preténdese potenciar dúas figuras clave para o pequeno comercio galego, a través de actuacións que permitirán atraer nova clientela e mellorar os servizos que ofrecen.
Así, 14 centros comerciais abertos obtiveron apoios para distintas actuacións, entre as que se inclúen campañas de dinamización, sistemas de fidelización de clientes ou sinalización comercial, mentres que a asociación das prazas de abastos obtén axudas para iniciativas que inclúen tamén campañas de dinamización e melloras en instalacións e equipamentos. Tanto no caso dos centros comerciais abertos como no das prazas de abastos poténciase tamén a xestión, con apoios para o funcionamento das súas unidades xerenciais.
As axudas para cada centro comercial aberto poden chegar ata os 40.000 euros e alcanzar o 80% do investimento subvencionable, en función da poboación dos concellos nos que están situados e do número de establecementos asociados. No caso das asociacións das prazas de abastos, a porcentaxe de axuda é do 70%, sendo a subvención máxima de 9.800 euros.
Na seguinte relación detállase o importe das subvencións concedidas na provincia da Coruña:
TOTAL 480.647 euros
O programa para centros comerciais abertos e prazas de abastos enmárcase na estratexia da Xunta para impulsar a mellora competitiva do comercio de proximidade como un importante elemento dinamizador das vilas e cidades galegas e un sector de relevancia para a súa reactivación económica. Dentro desta estratexia no conxunto de Galicia lévanse activado ao longo deste ano máis de 8,5 millóns de euros en axudas para impulsar o asociacionismo comercial, fomentar a utilización das tecnoloxías da información e a comunicación e apoiar aos concellos na renovación das infraestruturas comerciais, un programa no que tamén se presta unha especial atención ás prazas de abastos. Estas xogan un papel central no comercio de proximidade, e tal e como salientou Do Campo, o departamento autonómico aposta por consolidalas como referentes na venda de produto fresco e de calidade, apostando por prazas onde se leve a cabo unha venda moderna, con servizos, diversidade e excelencia, ao tempo que se dá resposta ás novas demandas dos consumidores.
A Lei 13/2006, do 27 de decembro, de horarios comerciais de Galicia (DOG do 28 de decembro), modificada pola Lei 1/2013, do 13 de febreiro (DOG do 14 de febreiro) determina no artigo 5 que os domingos e días festivos en que os establecementos comerciais poderán permanecer abertos ao público serán, como máximo, de dez ao ano.
O artigo 6 do mesmo texto legal sinala que os domingos e festivos de apertura serán determinados para cada período anual mediante orde da consellería que posúa as competencias en materia de comercio, que se publicará no Diario Oficial de Galicia antes do 15 de outubro do ano anterior ao da súa aplicación, logo da consulta ás asociacións de consumidores máis representativas con implantación en toda a comunidade, ao Consello Galego de Cámaras Oficiais de Comercio, Industria e Navegación de Galicia e ás demais organización empresariais e sindicais do sector comercial máis representativas de Galicia.
Con independencia do establecido na liña anterior e co obxectivo de protexer os intereses comerciais nos diferentes concellos, unha vez publicadas no Diario Oficial de Galicia as datas a que fai referencia este artigo, calquera concello poderá solicitar da consellería competente en materia de comercio a modificación de dúas datas para o seu termo municipal.
Esta solicitude deberá ser motivada e realizarse antes do 15 de novembro, tendo que se presentar acompañada dos informes emitidos pola cámara de comercio, industria e navegación da zona e polas organizacións empresariais e sindicais do sector comercial máis representativas. A consellería resolverá no prazo de quince días, contados desde a presentación da solicitude. De transcorrer o devandito prazo sen resolución expresa, considerarase estimada a petición. Con anterioridade ao 15 de decembro serán publicados no Diario Oficial de Galicia os cambios que se aprobasen.
A Consellería de Economía e Industria ten competencia en materia de comercio de acordo co disposto no Decreto 110/2013, do 4 de xullo, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería de Economía e Industria.
En aplicación dos citados preceptos, logo de consulta efectuada aos axentes socioeconómicos determinados pola lei, e tendo en conta o interese xeral do comercio e dos consumidores, procédese á fixación dos 10 domingos e festivos que, para os efectos do exercicio da actividade comercial, terán a condición de hábiles durante o ano 2014.
Polo tanto, en uso das facultades que teño conferidas,
DISPOÑO:
Artigo único. Os domingos e festivos en que os establecementos comerciais poderán permanecer abertos ao público durante o ano 2014 son:
5 de xaneiro.
12 de xaneiro.
17 de abril.
18 de maio.
6 de xullo.
1 de novembro.
6 de decembro.
14 de decembro.
21 de decembro.
28 de decembro.
Profesionales gallegos ponen en marcha en la ciudad una plataforma para dinamizar el sector.
La Federación Gallega de Comercio y la Xunta escogen A Coruña para lanzar Comerciogalicia, una herramienta que conecta a profesionales con consumidores mediante servicios electrónicos con el objeto de competir con las grandes superficies y captar de entrada 140.000 clientes
Por separado, el pequeño comercio no puede competir con las grandes superficies y las más conocidas cadenas comerciales. Por eso necesita fomentar la unión entre comerciantes tradicionales para adaptarse a una nueva realidad de consumo y constituir una herramienta con la que captar y fidelizar clientes mediante la utilización de las nuevas tecnologías. "Unión" fue un término enfatizado ayer en el Salón Real del Concello, donde se presentó la plataforma de servicios Comerciogalicia, una apuesta de la Federación Gallega de Comercio y la Xunta que inicia su primera fase en la ciudad con el objetivo inicial de aglutinar 4.000 comercios y 140.000 clientes.
El lanzamiento de Comerciogalicia, un proyecto "ambicioso y relevante", como resaltaron ayer sus promotores, responde a la necesidad de combinar las ventajas del comercio tradicional con las comodidades del comercio electrónico; es decir, "la cercanía y la calidad" que proporcionan las tiendas de toda la vida con "la inmediatez y la facilidad para superar límites" de los nuevos negocios a través de la Red, señaló José María Seijas, presidente de los comerciantes gallegos.
La plataforma de servicios permitirá a sus usuarios, a través de su soporte electrónico, fomentar la cooperación entre comerciantes con la integración de todos los colectivos del sector, mejorar la competitividad, retener clientes una vez que los haya atraído con campañas de información y ventajas a la hora de consumir, poner en contacto a quienes no conocen las actividades de los comercios e interrelacionar a los clientes con los comerciantes.
Entre otras ventajas, los impulsores de Comerciogalicia ofrecerán una tarjeta gratuita que convierte un mínimo del 3,5% ciento (1,75% en alimentación) del importe de la compra en puntos, y cada uno de ellos equivale a un euro, cantidad que el cliente podrá gastar en la tienda donde compre o en cualquier otra. La carga de puntos se efectúa de manera automática y el cliente, a través de la página web www.comerciogalicia.es, puede consultar sus puntos, ver los establecimientos asociados o acceder a sorteos. "Hay que competir en precios y en variedad de productos con los grandes establecimientos", destacó Seijas.
A Coruña es el primer escenario en el que operará la plataforma de servicios, aunque Comerciogalicia "llegará a todas las ciudades" de la comunidad, aseguró la directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, con el propósito de que el sector se recupere y experimente crecimiento y la actividad mejore sus ventas.
Las primeras expectativas, marcadas para los próximos meses, apuntan a la captación de al menos 140.000 clientes que ya utilicen la tarjeta club Comerciogalicia.
Fuente: La Opinión A Coruña
Más información• A delegada territorial da Xunta en Vigo, María José Bravo Bosch, percorreu esta mañá as instalacións que van ser obxecto de renovación e ampliación.
• A subvención outorgada ao Concello de Gondomar forma parte do programa de axudas aos concellos galegos para a mellora competitiva do comercio.
• A través desta iniciativa impúlsase a renovación e a mellora das rúas e zonas comerciais e a potenciación dos mercados.
Gondomar, 10 de outubro de 2013.- A delegada territorial da Xunta en Vigo, María José Bravo Bosch, realizou esta mañá un percorrido pola praza de abastos do concello para coñecer as instalacións e dar conta da reforma e mellora que vai a acometer o goberno local grazas á axuda que ven de recibir da Consellería de Economía e Industria. Na visita, a delegada estivo acompañada polo alcalde da localidade, Fernando Guitián, polo xefe territorial da Consellería de Economía e Industria, Ignacio Rial, e varios membros da Corporación municipal.
Ao abeiro do programa de axudas aos concellos galegos para a mellora competitiva do comercio de proximidade que convocou a Dirección Xeral de Comercio, o Concello de Gondomar foi un dos beneficiarios deste tipo subvencións recibindo así preto de 22.000 euros. Segundo explicou a delegada da Xunta, o mercado de Gondomar “cumpre cunha función esencial ao constituír un espazo de centralidade comercial, aspecto que se quere reforzar coa renovación dos seus accesos”.
O proxecto pretende acometer o deseño e renovación das portas da praza de abastos. Na actualidade conta con seis portas de acceso, catro dan ás rúas Rosalía de Castro e a Manuel Alonso, e as outras dúas dan ao aparcadoiro, ao lado do río Zamáns. Tras a reforma, as catro portas de acceso público estarán completamente renovadas, e as outras dúas (as do aparcadoiro), se pretende que sexan persianas para estar abertas soamente en horario comercial. “A Xunta aposta por promover un mercado aberto, participativo e dinámico, máis próximo aos veciños e veciñas”, considerou.
Por último, a representante da Administración autonómica en Vigo sinalou que se trata dunha importante iniciativa posta en marcha pola Dirección Xeral de Comercio coa finalidade de impulsar a renovación e a mellora das rúas e zonas comerciais e a potenciación dos mercados e prazas de abastos, sempre co obxectivo de promover a súa excelencia e posicionalos como líderes na venda de produto fresco e perecedoiro.
O programa de axudas aos concellos galegos enmárcase na estratexia da Xunta de impulso ao comercio “como elemento vertebrador das vilas e cidades galegas e sector de relevancia para a reactivación económica”, dixo Bravo Bosch. Contou cun orzamento global de 4,5 millóns de euros e a finalidade deste tipo de axudas céntrase na adecuación e modernización das rúas e zonas comerciais ou a potenciación das prazas de abastos. Dentro desta estratexia de apoio ao comercio, a Consellería de Economía e Industria leva convocado ao longo deste ano axudas por un total de 8 millóns de euros para mellorar a competitividade do comercio de proximidade.
Más información
• proxecto, que suporá un investimento de 98.000 euros, será financiado a través da Consellería de Economía e Industria e permitirá a creación dunha área multiúsos na que se poderán desenvolver, entre outras actividades, accións que promovan o comercio de proximidade.
• Con esta obra acometerase tamén unha mellora nas condicións de accesibilidade e seguridade da zona, así como a creación de novas zonas verdes.
O Vicedo, 10 de outubro de 2013.- A delegada territorial da Xunta, Raquel Arias, visitou co alcalde do Vicedo, Jesús Novo Martínez, a parcela na que se realizará a nova zona comercial da localidade.
A representante do Executivo galego e o rexedor vicedense revisaron a área, de arredor de 500 metros cadrados, na que está prevista unha actuación que facilitará a adecuación deste punto de encontro comercial aberto mediante un investimento de preto de 100.000 euros (98.812 euros).
Arias considerou que o proxecto, que será financiado na súa meirande parte pola Xunta de Galicia, a través da Consellería de Economía e Industria, representa “unha oportunidade para impulsar o comercio na localidade e axudar a vertebrar as actividades que se desenvolvan no núcleo urbano arredor dun novo eixe, situado nunha parcela contigua á casa consistorial do Vicedo”. En total, o departamento autonómico realizará unha achega de 74.109,09 euros para esta mellora, o que supón o 75% do total da actuación.
O proxecto, de carácter interprovincial, foi presentado mediante a opción de agrupación de concellos entre O Vicedo e o municipio coruñés de Mañón, suporá a pavimentación mediante formigonado da parcela, na que se instalará alumeado público e rede de sumidoiros e recollida de pluviais.
Así mesmo, disporase mobiliario urbano e a procederase á plantación de árbores. A zona de acceso a esta área será mellorada e, para reforzar a seguridade, instalarase tamén un novo paso de peóns, sinalizacións luminosas e paneis de indicacións comerciais.
Coa creación deste novo punto de encontro comercial, o concello do Vicedo, en colaboración co de Mañón, pretende dispor dunhas instalacións multiúsos, que entre outros servizos, servirá para poder levar a cabo xornadas gastronómicas con produtos da zona, feiras de artesanía nos que se vendan produtos que aínda se elaboran no contorno, concursos e festas para favorecer o desenvolvemento da actividade mercantil na contorna.
Raquel Arias trasladou que a Dirección Xeral de Comercio, que é o departamento que directamente se encarga de xestionar estas axudas, persegue con estas colaboracións o obxectivo de “crear contornos comerciais atractivos” que se convertan en polos de atracción para veciños e visitantes, sobre o convencemento de que o comercio “contribúe en gran medida á dinamización dunha localidade”.
Más información
La Consellería de Economía e Industria acaba de conceder ayudas por más de un millón de euros a un total de 20 federaciones de comerciantes y asociaciones de ámbito superior al municipal para la puesta en marcha de más de un centenar de actuaciones de dinamización de la demanda comercial e iniciativas encaminadas a la promoción de las ventas.
La directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, que presentó la resolución de este programa, remarcó la importante labor que desarrollan las asociaciones de comerciantes en el fortalecimiento del sector.
En este sentido, destacó que con este programa que acaba de resolverse la Consellería de Economía e Industria suma cerca de 3,5 millones de euros destinados en lo que va de año al impulso del asociacionismo comercial como uno de los ejes de la estrategia integral de apoyo al comercio de cercanías.
A través de las ayudas presentadas ayer se conceden apoyos que llegan hasta los 112.000 euros en el caso de las federaciones que cuentan con 30 o más asociaciones federadas.
Para las federaciones que no alcanzan este número de miembros, las ayudas llegan hasta los 32.000 euros. En el caso de las asociaciones, los apoyos son de hasta 10.500 euros.
En todos los casos, la ayuda de la Consellería de Economía e Industria supone un 70% de la inversión a realizar.
De las 20 entidades beneficiarias, que agrupan a más de 15.000 pequeños comercios, cuatro son de ámbito autonómico: la Federación Galega de Comercio, la Federación de Plazas de Abastos de Galicia, la Federación de Libreiros de Galicia y la Federación de Autónomos de Galicia, que recibirán en total cerca de 290.000 euros.
Además, resultaron beneficiarias una organización de la provincia de Lugo, a la que corresponden cerca de 110.000 euros; 2 de Ourense, con más de 122.000 euros; y 8 de Pontevedra, que suman apoyos por 280.000 euros.
Las ayudas alcanzan cerca de 80.000 euros en el caso de 4 federaciones de comerciantes y asociaciones de ámbito superior al municipal de la ciudad de Vigo y su área territorial para la puesta en marcha de un total de 20 actuaciones.
Además de las ayudas para federaciones y asociaciones supramunicipales, en el campo del asociacionismo comercial la Consellería de Economía e Industria también destinó cerca de 2.000.000 de euros a las asociaciones de comerciantes para la dinamización de los centros comerciales abiertos y de las plazas de abastos.
También está en marcha un acuerdo de colaboración con la Federación Galega de Comercio con el que se promueven diferentes actuaciones para el impulso a las ventas y el emprendimiento en el sector.
Junto con el asociacionismo comercial, el fomento de la utilización de las tecnologías de la información y la comunicación o el apoyo a los ayuntamientos en la renovación de las infraestructuras comerciales son otros de los pilares de la estrategia de apoyo al comercio de cercanías de la Xunta, dentro de la cual se llevan activado a lo largo de este año programas de ayudas por un total de más de 8,5 millones de euros.
Sol Vázquez Abeal presenta las ayudas al sector del comercio
Fuente: El Ideal Gallego (La Coruña)
Más informaciónLa segunda convocatoria del programa de innovación Innterconecta ha movilizado 65 millones de euros en la provincia de Pontevedra con 64 proyectos empresariales, lo que supone 43 % del total de Galicia, afirmó hoy el conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde.
El representante de la Xunta indicó estos datos en una reunión con empresarios pontevedreses en la que explicó las políticas del gabinete.
Equipos de trabajo de diez centros tecnológicos de la provincia, ocho de ellos vigueses, recibirán 21 millones de euros para abordar proyectos innovadores dentro del programa Interconecta.
El conselleiro ha considerado "clave" la inversión en innovación empresarial para mejorar la competitividad y favorecer la internacionalización, y ha destacado que la Xunta ha invertido en ello 20 millones de euros este año.
En este ámbito, Conde ha recalcado la importancia del programa Innterconecta en el sur de Galicia y ha apuntado a Vigo como "líder" provincial al movilizar el 82% de la inversión de la provincia.
Ha resaltado también la necesidad de colaboración entre empresas, universidades, asociaciones empresariales y centros tecnológicos para fomentar el desarrollo económico.
El programa Innterconecta 2 prevé una inversión de casi 153 millones de euros, de los que la Xunta aporta 20 %, en proyectos de los sectores de energía, medio ambiente, naval o automoción.
Las exportaciones de las compañías pontevedresas, con un crecimiento del 19%, suponen un "reflejo" de la importancia de las inversiones en innovación, dijo el conselleiro.
Fuente: ABC
Más informaciónCada año aumentan este tipo de solicitudes para reformas de casas, comerciales y apertura de locales: desde 2011 se concedieron cerca de 900 - Urbanismo aprueba una ordenanza para unificar los cambios legales recientes.
Las interminables esperas para obtener permisos de obra o actividad por la lentitud burocrática han pasado a la historia para cientos de emprendedores que quieren abrir o reformar negocios, vecinos que proyectan mejoras en sus propiedades y compañías de telefonía que acumulaban años de trámites para lograr los permisos de instalación de antenas (o promueven otras en nuevos emplazamientos). El Concello empezó a aplicar las licencias exprés en febrero de 2011 y desde entonces, según datos de la Gerencia de Urbanismo, se han concedido casi 900.
Los negocios de alimentación, algunos de los cuales se beneficiarán de las licencias exprés // Gonzalo Núñez
Fuente: Faro de Vigo
Más información© Xunta de Galicia. Información mantenida y publicada en internet por la Xunta de Galicia