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Actualidad Comercial

  • 09 Agosto, 2013
    Ramón Fernández, una joya centenaria en la calle Príncipe

    La joyería, premiada por la Xunta, está dirigida por la bisnieta del fundador, que es bióloga

    Tras más de 100 años de dedicación y esfuerzo, la joyería Ramón Fernández en la calle Príncipe recibió ayer un diploma en reconocimiento por su trayectoria profesional y comercial.

    Sol Vázquez, la directora xeral del Comercio, entregó el distintivo acompañada por la delegada de la Xunta, María José Bravo Bosch y el gerente del Centro Comercial Abierto Príncipe, Enrique Núñez.

    Todos resaltaron el trabajo de cuatro generaciones de familias que trabajaron en el establecimiento desde 1910, nada menos que 103 años de funcionamiento.

    Este título se incluye en el marco de la campaña “A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia” en la que Economía e Industria reitera su 'compromiso con el comercio gallego como sector clave para la reactivación económica de las villas y ciudades gallegas'.

    Una iniciativa que por medio de una página web (portaldocomerciante.blogspot.com.es ) la Xunta busca destacar el comercio de proximidad y el papel clave que juegan los centros comerciales abiertos, así como distinguir los establecimientos de más trayectoria que supieron adaptarse a los nuevos tempos gracias a la calidad, proximidad y la innovación.

    Es el caso de la joyería Ramón Fernández, una empresa familiar que empezó su andadura en el comercio vigués el 25 de julio de 1910 de la mano de su fundador, Ramón Fernández Barreiro y que desde 1922 se convirtió en proveedora de la Casa Real. Ahora, la dirige su bisnieta Verónica Cuíñas, bióloga y experta en gemología y diamante.

    La Consellería de Economía e Industria aporta ayudas de casi 2 millones de euros para implusar acciones de dinamización del comercio de proximidad y plazas de abastos, siendo el centro comercial abierto Centro Príncipe uno de los beneficiarios, con más de 30.000 euros.

    La directora xeral de Comercio, Sol Vázquez, resaltó el importante papel que desarrolla la asociación, que tiene su origen en 1976 y cuyo objetivo es 'crear un espacio comercial diferenciado y dinámico en la puesta en marcha de diferentes servicio e iniciativas'. Asimismo mostró su satisfacción por entregar el diploma y recordó a los vecinos que el comercio de proximidad 'es un comercio de la gente de vigo'. Para finalizar también agradeció la labor que hacen todos los comerciantes vigueses para que estas calles tengan 'tanta vida '.

    Por su parte, la Xunta lleva destinado en lo que va de año 8,5 millones de euros a programas de apoyo al comercio de proximidad y el incetivo de las ventas, impulsado también el asociacionismo, promoviendo la incorporación de las TIC , o bien apoyando a los concellos en la renovación de las infraestruturas comerciales.

    La delegada de la Xunta, María José Bravo Bosch aprovechó para felicitar igualmente al gerente de Centro Príncipe, Enrique Núñez. 'Ellos están empeñados en revitalizar la zona Príncipe', en una época que no es fácil. La delegada también hizo hincapié en la pubicidad que el centro hace tosos los días, 'alentan a los comerciantes vigueses para que pongan su negocio en Príncipe y que animen toda la zona del Casco Vello,Príncipe tine mucho futuro' concluyó.

    La joyería Ramón Fernández que en sus inicios se localizaba en la calle Elduayen para posteriormente establecerse en 1925 en Príncipe ha sabido adaptarse a la época con una fachada clásica y vistosa, el interior se viste de una modernidad que generación tras generación han sabido adaptar. Además, se añade el buen gusto por unas piezas únicas una herencia del platero y fundador de la joyería,Ramón Fernández.

    Con motivo de este reconocimiento por parte de la Xunta durante estos seis días, la joyería ofrece un 10% de descuento, un regalo para sus clientes.

    Sol Vázquez (izda.) entrega diploma a Verónica Cuiñas acompañada de Mª José Bravo (dcha)

    Fuente: Atlantico Diario

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  • 08 Agosto, 2013
    Cocina para chavales en la plaza de abastos de Lalín

    Acogerá entre los días 20 y 23 Peque-chef, impartido por José Luis Iglesias, para mostrar la calidad de sus productos


    La plaza de abastos de Lalín se convertirá entre los próximos días 20 y 23 en un taller de cocina para los más pequeños. Se trata de Peque-chef, una iniciativa en la que se formarán una veintena de chavales de hasta 15 años, que pueden inscribirse ya y solicitar más información en la misma plaza sobre la iniciativa, que será impartida por el cocinero José Luis Iglesias. Explicaba ayer en la presentación de la actividad que «a finalidade máis importante é fidelizar aos próximos consumidores, que vexan que na praza os produtos teñen nome e apelidos, que aquí se dá calidade, servizo e amabilidade».

    Iglesias defendió la calidad del producto que se vende en la plaza, que se rentabiliza en la cocina por su rendimiento superior. El curso será en las cuatro jornadas de 17 a 19 horas, y el responsable del restaurante Cabanas prometió que los participantes «van a pasalo ben, será moi dinámico»: habrá una cocina instalada en uno de los puestos para las clases.


    Un año de asociación

    El acto de presentación contó con la presencia de Miguel Rodríguez, presidente de la Asociación Praza de Abastos de Lalín, así como con el tesorero Marcos Gutiérrez, junto con la concejala María José Batán.

    La edila quiso destacar que el colectivo acaba de cumplir su primer año de existencia, con varios objetivos cumplidos. Apuntó de esta forma la consolidación de Hortiña da praza, la creación de una imagen corporativa de la asociación, y las campañas promocionales desarrolladas, en colaboración con la federación de plazas, Comercio y con el propio Concello. Aludió también a la compra conjunta de embalajes y bolsas o negociación con proveedores para lograr precios más competitivos.

    Todo ello, concluyó, con el objetivo de afianzar y fidelizar la clientela, así como incrementarla. Se refirió a nuevos proyectos solicitados a la Dirección Xeral de Comercio, para una plaza pequeña ?13 puestos? pero única por abrir sus puertas también en horario de tarde.

    Fuente: La Voz de Galicia (Deza y Tabeirós)

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  • 05 Agosto, 2013
    Economía e Industria e a Federación Galega de Comercio colaboran no impulso ás vendas e o emprendemento no sector

    A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez, e o presidente da Federación, José María Seijas, presentan un novo acordo ao que se destina medio millón de euros

    Poténciase así o traballo de apoio ao comercio de proximidade que desenvolve a Federación

    A través do servizo de asesoramento da entidade achégase información sobre as posibilidades de negocio e os pasos necesarios a dar para abrir novos establecementos

    Apóiase a posta en marcha de campañas de promoción do consumo nas vilas galegas, así como a actualización e difusión do portal de comercio electrónico http://www.comerciogalicia.es/
    Santiago, 5 de agosto de 2013.- A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, e o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, presentaron esta mañá o novo acordo de colaboración mediante o cal a Xunta de Galicia, no seu impulso ao comercio galego como unha das actividades fundamentais para a reactivación económica, cooperará un ano máis coa Federación Galega de Comercio co obxectivo de desenvolver diversas actuacións encamiñadas á dinamización comercial das vilas galegas.

    Este acordo de colaboración, para o cal o Goberno galego destina 450.000 euros e a Federación 50.000 euros, permite, entre outros aspectos, o mantemento do servizo da Federación para asesoramento e información aos comerciantes, no que este ano destaca, como novidade, o fomento do emprendemento. Así, a través deste gabinete de asistencia facilítase información sobre as posibilidades de negocio e os pasos necesarios a dar para abrir novos establecementos, fomentándose deste xeito o emprendemento no ámbito comercial.

    Por outra banda, o convenio favorece a posta en marcha de distintas campañas de promoción e de dinamización do consumo nas vilas galegas, ao tempo que continuará impulsando o portal do comercio electrónico, http://www.comerciogalicia.es/, unha plataforma posta en marcha en colaboración coa Federación e que permite que os establecementos de proximidade galegos combinen a súa actividade tradicional coa venda a través de internet nun escaparate conxunto.

    Deste xeito, refórzase a aposta da Consellería de Economía e Industria polo venda on line, complementando ao programa para o fomento do comercio electrónico e a incorporación das tecnoloxías da información e a comunicación, que suma 500.000 euros para facilitar unha mellor atención ao público que repercute directamente nas vendas dos comerciantes.

    Ambas actuacións enmárcase dentro da estratexia de impulso ao sector que desenvolve o Goberno galego, á que no que vai de ano se levan destinado 8,5 millóns de euros para impulsar o comercio de proximidade e a incentivación de vendas.

    Nesta estratexia ten tamén especial importancia o impulso ao asociacionismo comercial, coa recente resolución de axudas por preto de 2 millóns de euros para o desenvolvemento de máis de 200 accións de dinamización nos centros comerciais abertos e as asociacións das prazas de abastos, ou a convocatoria de axudas por máis de 1,2 millóns de euros para apoiar o labor que desenvolven as federacións de comerciantes e asociacións de ámbito superior ao municipal.

     

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  • 31 Julio, 2013
    Economía e Industria apoia máis de 200 accións de impulso ao comercio con 2 millóns para CCAS e prazas de abastos
    • A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, presentou hoxe as axudas das que se benefician 47 centros comerciais abertos e 23 asociacións dos mercados
    • Campañas de dinamización, sistemas de fidelización ou melloras en instalacións son algunhas das iniciativas que se impulsan co obxectivo de atraer clientela e estimular as vendas
    • A iniciativa enmárcase dentro da aposta da Xunta pola mellora competitiva do comercio de proximidade, dentro da cal se levan activado apoios por máis de 8 millóns de euros este ano

    Santiago, 31 de xullo de 2013.- A Consellería de Economía e Industria apoia a posta en marcha de máis de 200 accións de impulso ao comercio de proximidade con preto de 2 millóns de euros en apoios para as asociacións de comerciantes das prazas de abastos e os centros comerciais abertos. Así o sinalou a directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, que presentou hoxe en rolda de prensa a resolución destas axudas, da cal se benefician 47 centros comerciais abertos e 23 asociacións de mercados galegos.

    Vázquez Abeal, que estivo acompañada polos presidentes de dúas das asociacións beneficiarias, José Manuel Bello, de Compostela Monumental, e José María Fernández, de Santiago Centro, sinalou que con este programa de axudas, cuxa resolución se publicará en próximas datas no Diario Oficial de Galicia, se potencian dúas figuras clave para o pequeno comercio galego, a través de actuacións que permitirán atraer nova clientela e mellorar os servizos que ofrecen.

    Así, 47 centros comerciais abertos obtiveron apoios para máis de 150 actuacións entre as que se inclúen campañas de dinamización, sistemas de fidelización de clientes ou sinalización comercial, mentres que 23 asociacións das prazas de abastos obteñen axudas para unha cincuentena de actuacións, entre as que se inclúen tamén campañas de dinamización e melloras en instalacións e equipamentos. Tanto no caso dos centros comerciais abertos como no das prazas de abastos se potencia tamén a xestión, con apoios para o funcionamento das súas unidades xerenciais.

    As axudas para cada centro comercial aberto poden chegar ata os 40.000 euros e alcanzar o 80% do investimento subvencionable, en función da poboación dos concellos nos que están situados e do número de establecementos asociados. No caso das asociacións das prazas de abastos, a porcentaxe de axuda é do 70%, sendo a subvención máxima de 9.800 euros.

    O programa para centros comerciais abertos e prazas de abastos enmárcase na estratexia da Xunta para impulsar a mellora competitiva do comercio de proximidade como un importante elemento dinamizador das vilas e cidades galegas e un sector de relevancia para a súa reactivación económica. Dentro desta estratexia lévanse activado ao longo deste ano axudas un total de máis de 8 millóns de euros en axudas para impulsar o asociacionismo comercial, fomentar a utilización das tecnoloxías da información e a comunicación e apoiar aos concellos na renovación das infraestruturas comerciais, un programa no que tamén se presta unha especial atención ás prazas de abastos. Estas xogan un papel central no comercio de proximidade, e tal e como salientou Vázquez Abeal, a Consellería de Economía e Industria aposta por consolidalas como referentes na venda de produto fresco e de calidade, apostando por prazas onde se leve a cabo unha venda moderna, con servizos, diversidade e excelencia, ao tempo que se dá resposta ás novas demandas dos consumidores.

     

     

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  • 05 Julio, 2013
    Agolada, centro neurálgico de la artesanía gallega

    En Os Pendellos arranca hoy la actividad en torno a 16 oficios tradicionales, aderezado con múltiples actividades

    En Agolada habrá hoy un maridaje entre oficios tradicionales, música y gastronomía en la jornada inaugural de la segunda edición de Corazón de Artesanía. Os Pendellos se convertirá hasta el domingo en centro neurálgico del quehacer de medio centenar de creadores que representan a dieciséis oficios tradicionales, desde la joyería a la forja, la cantería o la elaboración de zuecos, entre otros.


    La apertura de los puestos será a las 11.00 horas, mientras la inauguración oficial tendrá lugar a las 13.00 horas. Este primer día está programado un encuentro en torno a las emociones y el oficio alrededor del granito en Galicia, visto desde una perspectiva multidisciplinar. A nivel fotográfico con Vari Caramés, mientras que el aspecto constructivo y estético queda en manos del arquitecto Andrés Patiño, el histórico en Pablo Cobas y el de restauración en Juan María García Otero, director de la revista Restauro.


    En el campo gastronómico se celebrarán distintas catas de productos con denominación de origen, desde quesos a vino o aguardiente. A las 12.00 horas se presentará el proyecto Regal Gourmet.


    Para los amantes de la música habrá sendos conciertos. A las 21.30 horas actuará en acústico el dúo formado por Mónica de Nut y Virxilio da Silva. Presentarán una propuesta que apuesta por el jazz contemporáneo que fusiona tradición gallega, música de raíz, música electrónica y clásica. Mientras, a las 23.00 horas será el dúo Fernández y Quinta, integrado por el zanfonista Óscar Fernández y el acordeonista lalinense Carlos Quintá los que reinterpreten músicas tradicionales gallegas, sumando composiciones originales y temas adaptados de otras culturas europeas.


    La propuesta de Corazón de Artesanía, además de las demostraciones en vivo de los distintos oficios tradicionales y la venta de piezas, incluirá degustación y comercialización de productos gastronómicos. Habrá una treintena de participantes sobre todo de las denominaciones de origen gallegas. Y no faltarán exposiciones de interés, como una de instrumentos musicales tradicionales gallegos comisariada por Manuel González.


    Para los más pequeños se promueven talleres de elaboración de seda y de papel, entre las 17.00 y las 20.30 horas.


     

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  • 05 Julio, 2013
    “La nuestra es una cocina gallega que aprovecha las nuevas tecnologías”

    Hará dos showcookings en Os Pendellos de Agolada, este domingo, a las 13.30 y 15.00

    Héctor López cocina en el Restaurante España de Lugo. El próximo domingo estará en Os Pendellos de Agolada, en plena muestra de artesanía este fin de semana, para deleitar a los asistentes con dos showcookings en los que mostrará su cocina. Hará sus demostraciones en el encuentro Corazón da Artesanía, este domingo, a las 13.30 y a las 15.00. La asistencia es gratuíta, pero es necesario inscribirse en el teléfono 881 999 173.


    -¿Como nació su vocación de cocinero? Usted iba para veterinario, ¿no es así?


    -Estuve toda mi vida en contacto con la cocina desde el negocio familiar, es algo muy presente en mi vida desde siempre Mis padres tenían un restaurante en el Club Fluvial de Lugo al que íbamos los veranos, y yo, cuando me cansaba de jugar, seguía jugando, pero en la cocina. Nunca me lo había planteado como futuro laboral, pero, en el mismo año en que me matriculé en primero de Veterinaria asistí a unas jornadas en el Restaurante España con Tomás Urrialde, que es un gran cocinero de Casa Cándido, en Segovia, y me enganchó.


    - ¿Y cuál es su apuesta como cocinero en su trabajo en el Restaurante España?


    -Nosotros hacemos una cocina gallega muy "puesta al día": que quien coma con los ojos cerrados sea consciente de que está comiendo en Galicia. Por "puesta al día" quiero decir que se aprovechan al máximo las nuevas tecnologías, y posibilidades como sacar el pescado justo en su punto.


    -¿Con qué hará las delicias de las personas asistentes a los showcookings?


    -Tengo intención de hacer varios platos: un tataki de ternera, de rubia gallega, de la que la mayor producción está en Lugo; después, unas fabas de Lourenzá con bonito de Burela, que está ahora mismo en lo mejorcito de su época; también lomo de sardina con mayonesa de carbón; y presentaremos una empanada de berberechos con pan de broa con una particularidad: la presentamos en lata.


    -¿Con qué tipo de productos le gusta trabajar?


    -Gallegos de temporada, y me entantan la caza y las setas.


    -¿En qué medida significa una oportunidad poder estar en Os Pendellos de Agolada, en "Corazón da Artesanía"?
    -Todo lo que sea darse a conocer siempre gusta, pero además, en esta ocasión no es lo mismo que en un artículo o reseña de revista, sino que tenemos la oportunidad de cocinar en directo. Al poder mostrar tu trabajo delante de la gente, ésta va a conocer de primeira mano ya no lo que digas, sino lo que hagas.


     

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  • 28 Junio, 2013
    A campaña da Xunta ‘Presume de praceiro/a’ recoñece aos mellores praceiros de Galicia

    A Consellería de Economía e Industria vén de dar a coñecer os profesionais escollidos polos clientes como o mellor praceiro ou praceira de cada mercado galego dentro da campaña 'Presume de praceiro/a', que ten por obxectivo poñer de relevo a figura profesional dos praceiros, ao tempo que se incentivan as compras e se promocionan e visibilizan os mercados e prazas de abastos como referentes na compra de produtos frescos e de calidade.

    Os profesionais escollidos a través dos votos dos clientes en cada un dos mercados galegos participantes na campaña, que se desenvolveu entre o 18 de marzo e o 3 de maio, recibirán o vindeiro 1 de xullo unha homenaxe pública na que se dará a coñecer cal deles é o mellor praceiro ou praceira de Galicia, tendo en conta criterios como a antigüidade no posto ou o relevo xeracional.

    Durante o desenvolvemento de 'Presume de praceiro/a' os clientes dos mercados de toda Galicia puideron votar polo seu praceiro ou praceira favorita por cada compra realizada. Entre todas as votacións recibidas celebráronse dous sorteos, un, o día 12 de abril e, outro, o 3 de maio, nos que se premiaron en cada praza de abastos tres papeletas con 75, 50 e 25 euros en bonos de compra para impulsar as vendas dos propios mercados.

    A iniciativa enmárcase na aposta da Consellería de Economía e Industria por potenciar as prazas de abastos, apostando por mercados onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia capaz de conservar a tradición de compra ao tempo que se dá resposta ás novas necesidades dos consumidores.

    Coa campaña 'Presume de praceiro/a' quérese recoñecer aos praceiros e praceiras, destacando a súa profesionalidade, consello e asesoramento, e premiando tanto a clientes como a comerciantes. Ao mesmo tempo, ponse de relevo a importancia dos mercados e prazas de abastos como pezas clave da estrutura comercial e dinamizadores das vilas e cidades galegas, así como escaparates do produto galego para visitantes e turistas.

    Neste enlace poderá consultar os praceiros gañadores do ano 2013:

    http://portaldocomerciante.xunta.es/index.php/gl/articulo/mellores-praceiros-2013

  • 21 Junio, 2013
    Economía e Industria publica hoxe no DOG as axudas para a modernización tecnolóxica do comercio de proximidade.

    O programa, dotado con 440.000 euros, contribúe á mellora competitiva do pequeno comercio a través da incorporación das tecnoloxías da información e a comunicación e o fomento do comercio electrónico

    Financiarase ata o 75% do custe das actuacións, entre as que destacan a adquisición de equipamento tecnolóxico e a creación de páxinas web

    No que vai de ano, o Goberno galego leva activado programas por máis de 8 millóns de euros para potenciar o comercio de proximidade e a incentivación das vendas

     

     

     

     

     

     

    http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130621/AnuncioCA04-120613-0002_gl.html

  • 18 Junio, 2013
    A Consellería de Economía e Industria vén de asinar coas cámaras de comercio galegas o Plan de Fomento das Exportacións Galegas para o ano 2013

    O Plan de Fomento das Exportacións Galegas suma este ano 2 millóns de euros para facilitar a saída das empresas a mercados internacionais.

    Inclúense 84 actuacións nas que se prevé a participación de 700 pequenas e medianas empresas.

    Apóiase a posta en marcha de misións empresariais en mercados de interese, así como a acollida de misións de países que visitan a nosa Comunidade e a participación de empresas galegas en grandes feiras internacionais.

    A iniciativa inclúese na aposta da Xunta pola internacionalización como clave para reactivar a economía galega.

     

    http://www.xunta.es/notas-de-prensa?p_p_id=novas_portlet&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_novas_portlet_content=%2Fopencms%2FPortal-Web%2FContidos%2FNovas%2Fnova_estandar4684.html

  • 30 Mayo, 2013
    A Xunta revisará sen custo para os praceiros as súas básculas dentro da estratexia de dinamización das prazas de abastos

    A Xunta cubrirá o 100% do custe das revisións obrigatorias ás que teñen que someterse as básculas dos praceiros dos mercados de abastos galegos, segundo avanzou hoxe a directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, durante unha visita ao Mercado de San Agustín. Vázquez Abeal subliñou que a iniciativa da Consellería de Economía e Industria responde á estratexia de especial apoio á revitalización dos mercados de abastos galegos.

    “A Xunta está a realizar un importante esforzo en momentos de austeridade para dinamizar as prazas”, subliñou Vázquez Abeal. Das axudas para sufragar os controis, que teñen como obxectivo garantir a protección do consumidor e incrementar a calidade e a competitividade das prazas de abastos, beneficiaranse todas as praceiras dos mercados de titularidade municipal, que usen as súas básculas para a pesa de alimentos destinados ao consumidor.

    O respaldo da Xunta responde ao especial esforzo que está a facer o goberno galego para apoiar aos praceiros. Neste senso, a Consellería de Economía e Industria ven de convocar dúas liñas de axudas que terán un importante impacto positivo nos mercados de abastos. A primeira delas suporá un investimento de 4,5 millóns de euros, destinados a apoiar aos concellos galegos na posta en marcha de actuacións para mellorar a competitividade do comercio de proximidade, especialmente as prazas de abastos. E a segunda recolle axudas de 2,2 millóns de euros para as asociacións de comerciantes, destinada á dinamización das prazas de abastos e dos centros comerciais abertos.

  • 24 Mayo, 2013
    A Consellería de Economía e Industria publica a orde de subvencións para as asociacións de comerciantes de ámbito superior ao municipal ou federacións.

    Esta orde diríxese ás asociacións de comerciantes sen fins de lucro, de ámbito superior ao municipal ou federacións, que desenvolvan actuacións de incentivación da demanda comercial, a través de fórmulas conxuntas e integrais que superen a capacidade de actuación das asociacións de comerciantes de ámbito municipal, dando así resposta ao contido do Plan Ágora, Agora Re-comercia 2010-2013.

    http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130524/AnuncioCA04-160513-0002_gl.html

  • 08 Mayo, 2013
    A Consellería de Economía e Industria publica as bases para a concesión de subvencións aos concellos de Galicia para revitalizar o comercio de proximidade e potenciar unha rede galega de mercados de abastos excelentes

    O actual escenario de crise económica que afecta tamén os concellos obriga a impulsar medidas relativas á xestión eficaz e eficiente dos recursos dispoñibles, co obxecto de poder continuar prestando os debidos servizos aos cidadáns en condicións de calidade que satisfagan as súas necesidades, polo que resulta preciso minimizar custos e xestionar de forma compartida para actuacións públicas.

    Neste senso, a Consellería de Economía e Industria con esta convocatoria dará cumprimento ao Acordo do Consello da Xunta de Galicia do 28 de febreiro de 2013 polo que se determinan os criterios aplicables ás axudas e subvencións destinadas ás entidades locais da Comunidade Autónoma de Galicia para primar proxectos de xestión compartida e incentivar procesos de fusión municipal.

    Polo tanto, resulta oportuno establecer unha liña de colaboración entre a Consellería de Economía e Industria e as corporacións locais para posibilitar medidas e actuacións que sirvan para a mellora dos espazos comerciais urbanos, a modernización da estrutura comercial en municipios tipificados como rurais, a adecuación dos espazos do comercio non sedentario e, especialmente, a potenciación dos mercados municipais para acadar un modelo de calidade baseado nos principios de accesibilidade, sustentabilidade ambiental, organización e xestión de servizos, en definitiva, unha rede galega de mercados de abastos excelentes.

    Para a concesión destas subvencións destínase un crédito de 4.500.00,00 euros, con cargo á aplicación orzamentaria 08.02.751-A 761.3 dos orzamentos xerais da Comunidade Autónoma de Galicia. Esta aplicación orzamentaria está cofinanciada nun 80 % para o exercicio 2013 polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (Feder) e o 20 % restante polo Fondo de Compensación Interterritorial (FCI). As actuacións previstas están comprendidas no programa operativo Feder Galicia 2007-2013, dentro do eixe 2, tema prioritario 08, actuación 08.

    http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130508/AnuncioCA04-020513-0001_gl.html

  • 08 Mayo, 2013
    A Dirección Xeral de Comercio publica no Diario Oficial de Galicia a convocatoria de catro bolsas de formación.

    Mediante a Orde do 11 de xuño de 2012 convocáronse seis bolsas de formación na Dirección Xeral de Comercio coa finalidade de que as persoas que tivesen unha titulación universitaria de segundo ciclo ou grao superior complementasen os coñecementos teóricos adquiridos nos seus estudos cunha formación práctica que lles permitise afrontar con maiores garantías o seu futuro profesional.

    Abórdase a necesidade de dar continuidade a esta actuación formativa, desde una dobre perspectiva. Por un lado, consolidar este mecanismo como un sistema eficaz de formación previo ao acceso á vida laboral. Por outra banda, neste contexto de crise económica, permitir aos/ás mozos e mozas con titulación universitaria de segundo ciclo ou grao superior obter unha formación practica no campo da actividade comercial que lles permita un mellor acceso ao mercado laboral.

    Neste senso, por medio desta orde establécense as bases da convocatoria de catro bolsas de formación na Dirección Xeral de Comercio para o ano 2013 co mesmo ámbito subxectivo de aplicación que a de 2012.

    http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130508/AnuncioCA04-300413-0002_gl.html

  • 23 Abril, 2013
    La Xunta destina 2,2 millones a plazas de abastos y centros comerciales abiertos

    El objetivo es aumentar su competitividad, sus servicios y atraer a más clientes. Se fomentarán las campañas que impliquen beneficios para familias numerosas

    La Xunta destinará este año 2,2 millones de euros a la línea de ayudas específica para los centros comerciales abiertos y las plazas de abastos gallegas, una cantidad que es un 10% superior a la reservada para este fin el año anterior. El objetivo de las subvenciones es, según la directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, mejorar su competitividad y servicio y atraer clientes. En rueda de prensa, Vázquez Abeal ha señalado que los objetivos son «aumentar la capacidad competitiva de más de 5.000 comerciantes que trabajan en los centros comerciales abiertos y en los mercados» gallegos.

    El año pasado, cuando la línea de ayudas estuvo dotada con 2 millones de euros, lograron ayudas un total de 52 centros comerciales abiertos y 24 asociaciones de plazas de abastos de Galicia. En total, se consumieron 1,96 millones de euros. De este modo, se llevaron a cabo más de 300 actuaciones de dinamización comercial. Por provincias, en La Coruña recibieron subvenciones 14 centros comerciales abiertos; en Lugo fueron seis y una plaza de abastos; en Orense, siete centros y una plaza; y en Pontevedra, 25 centros comerciales abiertos y 22 plazas de abastos. La orden de ayudas se publica este lunes en el Diario Oficial de Galicia (DOG) y el plazo para solicitarlas estará abierto desde este martes hasta el 22 de mayo, ha indicado Vázquez Abeal, que ha indicado que las actuaciones subvencionables son las que aumenten la dinamización comercial, los sistemas de fidelización, la señalización comercial externa para tener imagen homogénea entre los comercios o la potenciación de unidades gerenciales profesionalizadas.

    En las plazas de abastos también se cubren gastos para instalaciones y equipamiento. Entre los criterios para la concesión de las ayudas se incluyen este año dos novedades. Una de ellas consiste en primar la autofinanciación de estas estructuras asociativas, con la promoción del asociacionismo y captación nuevos socios; y otra es el fomento de la realización de campañas que impliquen beneficios para familias numerosas. También se tendrá en cuenta el grado de implicación de los comerciantes en los proyectos, el respeto a política ambiental, o las iniciativas que sean más novedosas o que nunca se hayan llevado a cabo.

    En cuanto a los importes, la directora xeral ha señalado que, en el caso de los centros comerciales abiertos, varían en función de la población de los ayuntamientos y del número de establecimientos asociados. De este modo, la inversión puede llegar hasta los 57.150 euros y el apoyo de la Xunta podría llegar a los 40.000 euros. El porcentaje de subvención será de entre el 70% y el 80%. Para las plazas de abastos el porcentaje de subvecinón es del 70% y las inversiones máximas son de 14.000 euros. En este caso, el apoyo del Gobierno gallego podría ser de hasta 9.800 euros. Vázquez Abeal ha destacado que en los últimos cuatro años se han destinado 10 millones de euros a ayudas de este tipo, con las que la Xunta aspira a la modernización del comercio en las ciudades y las villas y a que ofrezca un servicio de calidad.

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  • 11 Abril, 2013
    A XUNTA DESTINA 2,2 MILLÓNS PARA A DINAMIZACIÓN DOS CENTROS COMERCIAIS ABERTOS E DAS PRAZAS DE ABASTOS

     O Goberno galego incrementa un 10% as axudas dentro da estratexia de impulso e protección do comercio de proximidade
     Os apoios máximos poden chegar ata os 40.000 euros no caso dos centros comerciais abertos e ata 9.800 para as asociacións das prazas de abastos
     Entre as actuacións subvencionables atópanse a renovación de equipamentos, o desenvolvemento de campañas de dinamización ou a posta en marcha de sistemas de fidelización a través de servizos dirixidos aos clientes

    A Xunta de Galicia pon en marcha este ano unha nova convocatoria de axudas ás asociacións de comerciantes. O programa, do que se informou hoxe ao consello da Xunta, está dotado con 2,2 millóns de euros, o que supón un incremento do 10% con respecto ao exercicio anterior, permitindo a dinamización dos centros comerciais abertos e das prazas de abastos galegas e beneficiando a máis de 5.000 pequenos comercios integrados nos mesmos.  

    Esta liña de axudas, que se publicará nos vindeiros días no Diario Oficial de Galicia, forma parte da estratexia comercial do Goberno galego, centrada no impulso e protección do comercio de proximidade, no que o fomento do asociacionismo comercial é un dos eixos principais.

    A convocatoria potencia dúas figuras estratéxicas do comercio de proximidade con apoios que, para os centros comerciais abertos, poden chegar ata os 40.000 euros e ir desde o 70% do investimento subvencionable ata o 80%, dependendo da densidade comercial dos concellos nos que están situados. Ademais, este ano prímase de xeito especial o fomento da súa autofinanciación, valorando aqueles centros que buscan a súa propia financiación a través da promoción do asociacionismo, a captación de socios e o abono de cotas. 

    Neste caso, impúlsase a importante actividade de dinamización do pequeno comercio que realizan os centros comercias abertos así como o funcionamento das súas unidades xerenciais. Deste xeito, se poderán solicitar axudas para o desenvolvemento de sistemas de promoción de vendas directas e atracción de consumidores, sinalización comercial,  proxectos de creación ou posta en funcionamento de centrais de compras e servizos, a creación de redes de comunicación e a organización de xornadas técnicas e congresos.

    No caso das asociacións das prazas de abastos, a porcentaxe de axuda é do 70%, podendo alcanzar a subvención un máximo de 9.800 euros. Impúlsase aquí a renovación de instalacións e equipamentos, o desenvolvemento de campañas de dinamización ou a posta en marcha de sistemas de fidelización a través de servizos dirixidos aos clientes.

    Tanto os centros comerciais abertos como as asociacións de prazas de abastos que soliciten a axuda deberán presentar un informe dos seus proxectos de dinamización elaborado pola Mesa Local de Comercio do seu respectivo concello. Estes organismos, que están en marcha en toda a xeografía galega trala súa creación na Lei do Comercio Interior de Galicia, son foros de participación do sector no ámbito local e serven para coordinar o traballo das asociacións coas administracións.

    A través deste programa de axudas o Goberno galego leva investidos nos últimos catros anos máis de 10 millóns de euros no impulso do comercio de proximidade, apoiando a actividade comercial como elemento dinamizador das vilas e cidades galegas. Deste xeito, os 52 centros comercias abertos de Galicia, e máis de 24 prazas de abastos, téñense beneficiado desta liña que, so no último ano, facilitoulles o desenvolvemento de máis de 300 actuacións de dinamización comercial.  

    Así mesmo, e dentro da estratexia integral de apoio aos mercados galegos que está a desenvolver a Consellería de Economía e Industria inclúense, ademais deste programa de axudas, iniciativas como as campañas “Este inverno presume de praceiro/a”, orientada á posta en valor do traballo destes profesionais, ou “A semana do teu comercio”, que pretende realizar o labor dos CCAs destacando a importancia dos comercios máis lonxevos.

  • 08 Abril, 2013
    Conde sinala a Lei de emprendemento como ferramenta

    O conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, defende a Lei de emprendemento como unha "ferramenta clave" para "revitalizar" o comercio galego.

       Conde analizou a futura normativa co presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, e outros representantes da entidade, nunha reunión que se enmarca dentro da ronda de contactos para alcanzar o máximo consenso posible no texto final da lei.

       Ademáis, o titular de Economía destacou, segundo informa a Xunta, a "vocación empregadora" da nova lei e fixo especial referencia a que o texto proxecta alcanzar a cifra de 130.000 emprendedores en catro anos, moitos deles comerciantes.

       O anteproxecto da norma, segundo explica a Xunta, inclúe a movilización de 15 millóns de euros en axudas destinadas a capital de risco e microcréditos, estes últimos de "importancia clave" para o nacemento de novas iniciativas comerciais.

       A Xunta resaltou que estará presente no apoio aos novos comerciantes "desde o primeiro momento". Segundo matiza, a lei recolle o asesoramento en todas as fases do negocio: a formación de emprendedores, a elaboración dos seus plans de negocio, o proceso de maduración das novas sociedades e a a venta internacional.

       Así, Conde resaltou a importancia de que "ningunha boa idea debe deixar de convertirse nun proxecto viable por falta de apoio" e trasladou aos representantes da Federación Galega de Comercio o respaldo da consellería para a creación dunha nova xeración de comerciantes galegos.

    Fonte: Europa Press

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  • 02 Abril, 2013
    El establecimiento comercial Agricentro, de Ricardo Terán SL, recibirá hoy un diploma de la Dirección xeral de Comercio.

    Será entregado personalmente, por su titular, María Sol Vázquez Abeal, en un acto que forma parte de la campaña 'A semana do teu comercio: unha semana, un comercio, unha historia', que promueve la Consellería de Economía e industrial. La empresa barquense es la socia más antigua del Centro Comercial Aberto.

    Fuente: La Región (Orense)

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  • 25 Marzo, 2013
    Presume de praceira e praceiro tamén en Facebook

    Presume de praceira e praceiro tamén en Facebook

    Envíanos unha fotografía onde saias coa túa praceira ou praceiro favorito imitando o cartel da campaña a cei.dxc.prazas@xunta.es autorizándonos a publicala nas redes sociais.

    Colgaremos as fotos recibidas no facebook da redic (es-es.facebook.com/portaldocomerciante) e as seis que reciban máis "me gusta" gañarán cheques de compra para mercar nos nosos mercados e prazas de abastos de Galicia.

    Participa, e presume de praceiro tamén no facebook!!!.

     

     

     

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  • 21 Marzo, 2013
    Santiago acogerá este jueves la segunda edición de programa ¿Vendes en Internet? para pymes de textil y calzado

    GALICIA.-Santiago acogerá este jueves la segunda edición de programa '¿Vendes en Internet?' para pymes del textil y calzado

    SANTIAGO DE COMPOSTELA, 21 (EUROPA PRESS) Este jueves, 21 de marzo, a las 10.00 horas, en el Centro Demostrador TIC de Galicia, en Santiago de Compostela, tendrá lugar la sesión formativa de la segunda edición del programa '¿Vendes en Internet?', destinado a formar a las pymes del sector textil y de calzado en comercio electrónico.
    Se trata de una iniciativa impulsada por el Ministerio de Industria, Energía y Turismo, a través de la Secretaría de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información, en colaboración con la Xunta de Galicia, con el objetivo de apoyar a las pymes y autónomos en el uso del comercio electrónico como nuevo canal de venta.

    Estas actuaciones cuentan con la colaboración de la Dirección General de Comercio Interior y la Dirección General de Industria, según explica la organización.

    La formación, que es gratuita, tiene un enfoque sectorial y está dirigida a las empresas del sector textil y de calzado que quieran iniciarse en la venta por Internet. En el taller, de ocho horas de duración, está previsto abordar los diferentes aspectos a tener en cuenta para el estableimiento de una tienda online, como el modelo de negocio, plan de marketing, logística, medios de pago, aspectos legales y plataformas de e-commerce.
    Los interesados pueden inscribirse a través del formulario online disponible en la web www.vendeseninternet.es, que incluye, además de la información relativa a los talleres, contenidos formativos sobre distintas temáticas del comercio electrónico, un catálogo de proveedores y productos tecnológicos, información sobre el sector, estudios y casos de éxito.

    VIDEOCONFERENCIA La formación también podrá seguirse de forma simultánea por videoconferncia desde las aulas de los centros CeMIT de A Coruña, Pontedeume, Padrón, Ortigueira, Pontevedra, Lalín, Ponteareas y Celanova.
    Los autónomos y pymes que asistan a esta sesión formativa podrán optar también, sin coste alguno, a un servicio de asesoramiento personalizado de 40 horas de duración por empresa (presencial y telemático), que se desarrollará para un total de 100 empresas, para el lanzamiento y potenciación de su tienda virtual.

    Adicionalmente, a través del portal del programa (www.vendeseninternet.es) o enviando un correo electrónico a asesoramiento@vendeseninternet.es, cualquier empresa puede acceder al servicio de asesoramiento online, independientemente del sector al que pertenezca.

  • 20 Marzo, 2013
    Las rederas ponen a la venta productos artesanales

    Las rederas de Malpica y Corme (Ponteceso) ponen a la venta sus propios trabajos y otros productos de nueve talleres artesanales inscritos en el registro de Artesanía de Galicia donde se incluye todo tipo de oficios tradicionales. La directora xeral de Comercio, Sol Vázquez, y la delegada territorial de la Xunta, Belén do Campo, visitaron ayer los nuevos puntos de venta instalados en los puertos de las dos localidades. Esta iniciativa forma parte del programa Enredadas. Cultura e oficio das redeiras promovido por la Xunta para recuperar y poner en valor estos trabajos artesanales con cursos de formación para rederas.

    Fuente: La Opinión de A Coruña

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