MARKETING EN TIEMPOS DE CRISIS Autor: Jose Luís Villaluenga Ano: 2008 Observacións: Marketing y promoción de ventas Ver documento
LAS TENDENCIAS DEL CONSUMO Y DELCONSUMIDOR EN EL SIGLO XXI Autor: INSTITUTO NACIONAL DE CONSUMO Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
EL CONSUMIDOR ANTE LA DISTRIBUCIÓN ALIMENTARIA Autor: APPEND Ano: 2005 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
UNA NUEVA RAZA DE CLIENTES Autor: Revista EMPRENDEDORES Ano: 2008 Observacións:
EVOLUCIÓN DE LA DISTRIBUCIÓN COMERCIAL Y DE LOS HÁBITOS DE COMPRA: DEL DUALISMO AL POLIMORFISMO Autor: Javier Casares Ripoll, Victor J. Martín Cerdeño. Ano: 2003 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
LOS NUEVOS MODELOS DE CONSUMO EN ESPAÑA Autor: CES Ano: 2008 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
LA COMPRA DE SÍMBOLOS SOCIALES FRENTE AL CONSUMO DE OBJETOS Autor: Vidal Diaz de Rada Ano: 1997 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR VALENCIANO ANTE LOS PRODUCTOS ECOLÓGICOS E INTEGRADOS Autor: Margarita Brugarolas, Luis M. Rivera Ano: 2002 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
LA DIFUSIÓN DE LA MODA EN LA ERA DE LA GLOBALIZACIÓN Autor: Ana Martínez Barreiro Ano: 2006 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
ESTUDIO DE MERCADOS AGROINDUSTRIALES Autor: Organización de las Naciones Unidas para la Agricultura y la Alimentación FAO Ano: 2003 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
COMO SEDUCIR COMERCIALMENTE A UNA MUJER Autor: Fgina Reimman. REVISTA Marketing & Ventas Ano: 2008 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
LA MODA DE LAS RACIONES INDIVIDUALES Autor: Revista CONSUMER Ano: 2009 Observacións: Consumidores y tendencias de consumo Ver documento
EL COMERCIO DE BAZAR Y TIENDAS DE CONVENIENCIA NO INTEGRADAS Autor: Ministerio de Industria, Turismo y Comercio Observacións: Formatos y distribución comercial Ver documento
EL COMERCIO TEXTIL EN ESPAÑA Autor: Ministerio de Industria, Turismo y Comercio Observacións: Formatos y distribución comercial Ver documento
EL COMERCIO MINORISTA INDEPENDIENTE ESPAÑOL Autor: Libia Santos Requejo, Oscar González Benito. BOLETÍN ECONÓMICO ICE Ano: 2000 Observacións: Formatos y distribución comercial Ver documento
LAS MARCAS MINORISTAS EUROPEAS DE MÁXIMO RENDIMIENTO EN 2008 Autor: Interbrand Ano: 2008 Observacións: Formatos y distribución comercial Ver documento
LA IMPORTANCIA ESTRATÉGICA DEL COMERCIO TRADICIONAL EN LA DISTRIBUCIÓN Autor: Roberto Fernández Rodríguez Ano: 2008 Observacións: Formatos y distribución comercial Ver documento
EL FUTURO DE LOS HIPERMERCADOS EN ESPAÑA: ¿QUÉ SE PUEDE APRENDER DE LA EXPERIENCIA FRANCESA? Autor: Gérard Cliquet, Rozenn Perrigot, Irene Gil Saura Ano: 2006 Observacións: Formatos y distribución comercial Ver documento
CARACTERIZACIÓN DEL COMERCIO MINORISTA TRADICIONAL EN PERFILES DE COMERCIO ASOCIADO Y NO ASOCIADO Autor: Jon Charterina Abando, Unai Tamayo Orbegozo. BOLETÍN ECONÓMICO ICE Ano: 2005 Observacións: Formatos y distribución comercial Ver documento
LAS ESTRATEGIAS DEL COMERCIO ESPECIALIZADO Autor: Teresa Vallet Bellmunt, Alejandro Mollá Descals Ano: 2006 Observacións: Formatos y distribución comercial Ver documento