SILVIA PAMPÍN No seu afán por estar á última e cativar os seus clientes ofrecéndolles o maior número posible de vantaxes e facilidades, a Asociación de Comerciantes dá Estrada (ACOE) creou tarxetas regalo de 20, 50 e 100 euros que serán unha boa opción para os clientes do comercio local que este Nadal non saiban que regalar.
Deste modo, sempre poderán acertar co seu regalo. Trátase dunha tarxeta que o propio comerciante pode cargar co importe que lle solicite o cliente. Posteriormente, o seu destinatario poderá descargar en calquera dos 41 establecementos asociados á ACOE e adheridos ao sistema A Estrada Plus. Hai establecementos de moda infantil, electrodomésticos, tendas de xoguetes, copisterías, roupa de adultos, calzado, xoiarías, ópticas, axencias de viaxes, librarías, droguarías, tendas de deportes, clínicas e talleres, entre outros sectores. O consumo do importe da tarxeta poderase descargar na súa totalidade nun establecemento ou por importes parciais en varios, dependendo do importe das súas compras.
A ACOE puxo en marcha as súas primeiras tarxetas regalo o pasado mes de setembro -ofrecéndoo como o regalo perfecto para aniversario, comuñóns, vodas e acabados de nacer-pero é agora, cara a Nadal, cando pretende darlles un impulso definitivo para a súa promoción.
É un paso máis na utilización da tarxeta A Estrada Plus, ligada a un programa de puntos que premia os clientes dos establecementos comerciais locais. Por cada compra que realizan poden acumular puntos que logo poden cambiar por regalos, que se poden consultar nun catálogo virtual. Hai unha ampla gama de produtos dispoñibles: electrodomésticos, obxectos de óptica ou xoiaría, roupa, calzado, xoguetes e produtos de libraría. Xa houbo clientes que lograron cambiar os seus puntos, obtendo os correspondentes regalos.
Segundo confirmaron fontes da ACOE, tras ser creado no Nadal do pasado ano, o programa de fidelización do comercio local suma xa 500 tarxetas operativas. Algunhas teñen outras asociadas de modo que se cargan todos os puntos nunha mesma conta, para que, por exemplo, as familias logren antes os regalos aos que aspiran.
A intención da ACOE é seguir reforzando a utilización das tarxetas do programa de fidelización A Estrada Plus, como unha ferramenta útil do comercio local para actuar unido e contrarrestar o poder de atracción de iniciativas similares de grandes áreas comerciais.
Ademais de pretender consolidar a tarxeta entre os clientes do comercio local, a ACOE tamén pretende incrementar o número de establecementos asociados a este programa. Os negocios que queren darse de alta teñen que dispoñer de certos elementos informáticos que son indispensables para iso.
Esta iniciativa chamou a atención doutros colectivos de comerciantes de diversos puntos de Galicia, como Santiago, Marín e Pontevedra. Preguntan que pasos deu a ACOE ata callar un programa de fidelización que non é habitual no pequeno comercio.
Fonte: Faro de Vigo
Susana Rodríguez pon o proxecto desenvolvido polo Grupo de Acción Costeira de Vigo - A Guarda como exemplo de dinamización e de complementación económica. A Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño da Consellería de Economía e Industria abre ao público un novo punto de promoción e venda de Artesanía de Galicia, que acollerá as novas creacións das redeiras e outros produtos de 10 obradoiros artesáns inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía da Xunta de Galicia.
A directora xeral de Desenvolvemento Pesqueiro, Susana Rodríguez, enxalza o labor de diversificación do Grupo de Acción Costeira número 7 da Ría de Vigo-A Guarda. Farao na clausura da xornada de presentación do proxecto Diversificación da actividade das redeiras, unha iniciativa que conta coas achegas concedidas ao abeiro do GAC 7. A titular de Desenvolvemento Pesqueiro pon esta iniciativa como exemplo de diversificación do traballo das redeiras e de complementación económica.
Obxectivo do proxecto
A iniciativa ten por obxecto divulgar a actividade das redeiras a través da venda de produtos de artesanía. Ademais, tamén busca capacitar o colectivo nas tarefas relacionadas coa artesanía, a través dunha formación práctica específica para o deseño de produtos artesanais coa colaboración de profesionais do deseño. Así acádase a diversificación do traballo das redeiras, de xeito que poderían obter ingresos económicos complementarios que permitirán unha mellora na súa calidade de vida.
O desenvolvemento do proxecto realizarase a través de diferentes actividades como son os obradoiros divulgativos, onde as redeiras amosarán o seu traballo coas diferentes artes e aparellos; a realización dunha xornada sobre o traballo deste colectivo; a formación en fabricación de produtos artesanais –como bolsos ou bufandas- e a formación e promoción nas redes sociais. A iniciativa tamén contempla a elaboración de material divulgativo sobre a actividade das redeiras e da pesca na Guarda así como instalar un expositor para promocionar os produtos artesanais feitos por estas profesionais.
O proxecto supón un orzamento total de máis de 2.000 euros, dos que a Consellería do Medio Rural e do Mar subvenciona, a través do eixo 4 do Fondo Europeo da Pesca, o 80%.
Novo punto de venda de Artesanía de Galicia
Con motivo da presentación deste proxecto, a Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, da Consellería de Economía e Industria, abre ao público un novo punto de promoción e venda de Artesanía de Galicia, que acollerá as novas creacións deste colectivo e outros produtos de 10 obradoiros artesáns inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía da Xunta de Galicia. Esta nova apertura enmárcase na estratexia da Xunta para que a marca Artesanía de Galicia, presente xa en numerosos establecementos comerciais, conte con espazos propios en exclusiva en contornas singulares e de especial atracción de visitantes, contribuíndo, polo tanto, á mellora da comercialización e á promoción do produto artesanal galego.
Neste labor, as Consellerías de Economía e Industria e do Medio Rural e do Mar, puxeron en marcha no ano 2012 o proxecto “Enredadas. Cultura e oficio das Redeiras”. Esta iniciativa enmárcase na estratexia de impulso ao sector artesán galego e á recuperación dos oficios tradicionais. O obxectivo principal é amosar o traballo, a tradición e o oficio das redeiras artesás, iniciando ademais actividades de diversificación económica dirixidas a produtos de artesanía.
No 2012 leváronse a cabo cinco cursos de formación especializada para a creación de novos produtos que poidan contribuír a unha mellora económica e posta en valor do seu traballo.
Máis información
O primeiro festivo de decembro no que está autorizada a apertura do comercio pasou sen pena nin gloria por Ferrol, mentres que no veciño municipio de Narón si houbo bastante movemento no Centro Comercial Dolce Vita Odeón, situado no polígono da Gándara.
De feito, na cidade naval tan só abriron as súas portas as tendas das grandes cadeas comerciais, como é o caso de Zara, e algún outro establecemento pequeno, se ben a afluencia de clientes foi máis ben escasa, segundo indicaron os propios comerciantes.
O Centro Comercial Aberto de Ferrol-A Madalena, ao que pertencen a maioría dos establecementos, xa decidira nunha asemblea abrir unicamente os domingos 8 e 23, así como as xornadas previas á festividade de Reyes. Segundo informou o presidente da entidade, Cristóbal García Nores, a situación actual de crise non fai viable as aperturas todoslos domingos.
odeón
En canto a Narón, Dolce Vita Odeón si recibiu a unha gran cantidade de xente, non sempre co motivo das compras do Nadal, xa que no centro existen outros alicientes que concitan a asistencia tamén os fins de semana, como son os cines e os locais de restauración e ocio.
Segundo a normativa vixente en Galicia en materia de horarios comerciais, os establecementos poderán abrir ao público este ano, ademais de onte, os domingos 16, 23 e 30.
Fonte: Diario de Ferrol
Máis informaciónPrimeiro domingo de decembro; primeiro festivo de apertura para as superficies comerciais e algunhas tendas do centro, e a resposta dos coruñeses foi "bastante boa". Polo menos así o viron os comerciantes que onte decidiron sumarse á "precampaña" de Nadal e facilitar as compras de todos os coruñeses.
Conscientes de que los primeros días “son más para mirar que para comprar” la afluencia de clientes a las zonas como la calle Real, la plaza de Lugo y los centros comerciales más periféricos dejó satisfechos a los responsables de los comercios.
La zona urbana fue la más concurrida durante la mañana, ya que el sol y la ausencia de lluvia animaron a los coruñeses a visitar los entornos comerciales del centro de la ciudad. Ya por la tarde, los compradores se dirigieron más hacia las grandes superficies, buscando, además, una oferta de ocio que complementa la comercial.
sin incidencias
A pesar de que a determinadas horas, sobre todo por la tarde, se registró una mayor concentración de gente, sobre todo en los accesos y entorno de Marineda City, no se vivió ninguna incidencia. A diferencia de cualquier otro sábado, cuando se forman largas colas y embotellamientos en la carretera de As Rañas que da acceso al complejo comercial, la circulación durante el día de ayer no se vio alterada en ningún momento.
Con esta relativa satisfacción por parte de los comerciantes de grandes superficies y de los establecimientos más pequeños se iniciaba de forma casi oficial la temporada de compras de Navidad. En esta ocasión, las tiendas del entorno de la calle Real se sumaron a la apertura del primer domingo del mes de diciembre.
La campaña arranca así con más antelación que en años anteriores para el pequeño comercio, aunque no todos los establecimientos se sumaron a esta apertura en festivo. Fueron sobre todos las grandes cadenas de textil las que decidieron abrir sus puertas en horario comercial para recibir al goteo constante de clientes durante todo el día.
No se registraron picos altos de ventas ni fue un día en el que las compras se hicieran a un ritmo frenético. Eso sucederá en no mucho más de dos semanas cuando los clientes ultimen sus compras de cara a la celebración de la Nochebuena.
Los comercios empiezan con jornadas como la de ayer a prepararse para esos días en los que tendrán que incrementar su ritmo de trabajo. Los comerciantes esperan que las ventas de la campaña navideña ayuden a reflotar la situación “más que difícil”, afirman, que atraviesa el sector. Las caídas en las ventas parecen ser, según denuncian, la tónica predominante de un sector que necesita un impulso.
Máis informaciónO primeiro domingo dos cinco en que abrirán os comercios en decembro rexistrou unha actividade moderada nas principais áreas da cidade, condicionada polo intenso frío que caracterizou á xornada e que restou afluencia pola mañá, mentres que pola tarde xa houbo máis movemento, aínda que se concentrou en lugares a resgardo das baixas temperaturas.
Os establecementos que optaron por abrir foron os centros comerciais e as grandes cadeas no centro da cidade, mentres o seguimento foi desigual entre o comercio local, pois uns abren xa intentando atraer as vendas, pero outros prefiren esperar ata os días máis próximos ás datas do Nadal.
'O comercio local non adoita abrir o primeiro domingo de decembro, pero si os dous ou tres últimos, que é cando adoita haber máis movemento', sinalou o presidente do centro comercial aberto 'Ourense Centro', Emilio González. Neste sentido, sinala que tamén está previsto que algúns establecementos abran o sábado 8 de decembro, festividade da Inmaculada Concepción, en particular os da Praza de Abastos.
tradicional
O presidente de 'Ourense Centro' sinala que os clientes ourensanos seguen mantendo a súa confianza no comercio tradicional para realizar as compras das datas do Nadal, e recorda que contarán coa colaboración do Concello nunha campaña de apoio ao comercio ourensano 'que é o que deixa o diñeiro aquí e crea postos de traballo', sinala. Tamén explica que o comercio tradicional se está a adaptar aos novos tempos cunha oferta competitiva, porque 'temos que estar á altura das grandes superficies'.
Neste sentido, os establecementos ourensanos contan xa con importantes ofertas para atraer a atención dos clientes, que se intensificarán a medida que cheguen as datas centrais do Nadal. O presidente da Federación de Comercio de Ourense, Aurelio Gómez Villar, apunta que 'hai moitos descontos especiais porque hai que espertar o interese do consumidor'. Ademais, o sector continúa as negociacións para establecer as datas de rebaixas, despois do cambio de normativa que liberaliza as datas da súa realización e que permite a cada comercio aplicalas cando considere máis oportuno, de modo que os comerciantes prevén que haxa moitos descontos e estimular as compras nunha tempada que, polo momento, cualifican de 'frouxa'.
O que aínda non está fixado é a data de arranque da iluminación do Nadal nas áreas comerciais da cidade, cuxa tramitación se atrasou este ano e preocupa ao sector. De feito, os comerciantes solicitarán unha reunión ao Concello para intentar alcanzar un acordo para a súa colocación, xa que é un factor importante para animar as compras.
Fonte: La Región
Máis informaciónescontos do 20 ao 50% e mesmo ao 70%, ofertas de 2 x 1, segunda peza a metade de prezo e a posibilidade de devolver as compras en xaneiro son algunhas das estratexias dos comercios vigueses de cara á campaña do Nadal, que onte se fixo máis visible por ser o primeiro domingo de apertura. 'Case o 40% das tendas de téxtil e calzado están ofrecendo descontos, que en definitiva é un xeito de facer rebaixas aínda que non o anuncien nos seus escaparetes porque por lei agora poderían facelo, explica Antonio Reguera, presidente da Federación Provincial de Comercio, que se mostra a favor de que se adianten as rebaixas.
'Case o 40% das tendas de téxtil e calzado están ofrecendo descontos, que en definitiva é un xeito de facer rebaixas aínda que non o anuncien nos seus escaparetes porque por lei agora poderían facelo, explica Antonio Reguera, presidente da Federación Provincial de Comercio, que se mostra a favor de que se adianten as rebaixas -os establecementos poden facelas nos 365 días do ano, agora está liberalizado-. 'O pequeno comercio non se pon de acordo, pero as grandes áreas e as cadeas nacionais xa están a aplicar descontos e a partir do 15 de decembro sumaranse moitos máis. Recomendo que o fagan porque se esperan ao 7 de xaneiro a maioría da xente xa terá feito as súas compras', sinala.
Pola súa banda, a presidenta da Federación de Comercio de Vigo, Encarna Álvarez, móstrase en contra porque 'as pequenas empresas teñen unha marxe de beneficios moi pequena e xeraríase unha desorde moi importante'. 'Pola sondaxe que fixemos, os establecementos de Teis, Bouzas, Calvario e Travesas non van adiantalas. Isto converteríase nunha selva e hai que pensar que o obxectivo é intentar salvar o ano, que está a ser moi malo,' apunta.
Reguera tamén coincide en que novembro foi 'pésimo en vendas'. 'A final de mes levabamos un 32% menos de vendas que o ano pasado', di e sinala que as compras 'van moi atrasadas' con respecto a outros exercicios. 'Na última quincena de novembro xa se vendía case un 15% da campaña de Nadal, pero este ano apenas se chegou ao 7% '. 'A xente non ten diñeiro abondo, cada vez hai máis parados e moitos non van cobrar a paga extraordinaria, así que hai que facilitar as cousas,' defende.
Outras das estratexias levadas a cabo polos comercios para captar clientes é o 'Couponing' lanzada polo Centro Comercial Aberto Centro Príncipe. 'Son cupóns descontos que se poden obter gratis a través da nosa páxina web. Todas as semanas mostraremos as dez mellores ofertas dos establecementos da zona', explica Enrique Núñez, xerente. Ademais, poñerán en marcha outras iniciativas nas próximas semanas, como actividades infantís e instalacións de carpas para atraer o público. A idea é mover o centro da cidade e que a xente se sinta partícipe. Vai haber moito movemento na rúa', sinala Núñez.
O Concello ten previsto acender a iluminación do Nadal o próximo mércores día 5 para que estea funcionado durante a Ponte da Constitución. Un ano máis, será de baixo consumo.
Fonte: Atlántico Diario
SILVIA PAMPÍN - A ESTRADA La aposta polos labores, a artesanía e o motor logrou elevar un 30% o público da XXXIX Feira de Antigüidades que tivo lugar este fin de semana no recinto da Fundación de Exposicións e Congresos dá Estrada. Así confirmárono na pasada xornada fontes do citado organismo, cuxa xerente -Mercedes Cuiña- explicou a media tarde que, ao termo da feira, tiña previsto reunirse cos expositores participantes co fin de explorar a súa dispoñibilidade a particpar nunha nova edición desta feira multisectorial que tería lugar en primavera, previsiblemente no transcurso do próximo mes de maio.
Dende a Fundación, ademáss de cifrar nun 30% o incremento de público tamén destacouse que o incremento de firmas expositoras foi "moito máis significativo", alcanzándose un centenar de empresas. Aínda así, a organización admitiu que as vendas decreceron como consecuencia das "especiais circunstancias económicas do momento". Malia todo, de acordo coas enquisas realizadas entre os asistentes, "os datos extraidos son positivos".
Tras un arranque de feira excesivamente "parado" para o gusto dun bo número de expositores participantes, a afluencia de visitantes creceu ata alcanzar as maiores cotas de concentración de público coincidindo coas horas centrais das dúas xornadas de tarde. A máis concorrida foi a de onte se ben algún expositor puntualizou que, malia ser menos concorrida, a tarde do sábado foi máis animada en vendas.
O certo é que a feira ofrecía postos para todos os gustos. Ademais das consabidas antigüidades, tamén había motos e coches clásicos que captaron a atención dun público maioritariamente masculino. Pola súa banda, as féminas decantábanse por postos de labores (patchwork, bordado, labor de gancho, palillos, encaixes e outros moitos) e de artesanía nos que se podía encontrar dende toucados, complementos (bolsos, bixutería, xoias, bufandas, gravatas ao ata traxes rexionais e de bautizo) ata tapices de Papá Noël e bólas de Nadal elaborados con ao técnica do patchwork.
Fonte: Faro de Vigo
Máis informaciónAgustín Sabino Rodríguez Sanjorge, gerente de Saneamientos e Fontanería Rodríguez; Raimundo Calviño Touriño, de Viaxes Calvitour; e Silverio Igrexas Acuña, propietario de Conxelados Silverio Igrexas, recibiron onte os premios aos empresarios marinenses do ano, entregados pola Asociación de Comerciantes e Industriais de Marín.
F. MARTÍNEZ - MARÍN O recoñecemento a toda unha vida dedicada á empresa, a iniciativa dun mozo emprendedor que é capaz de levar a cabo novos proxectos económicos malia a crise, e o mérito ao esforzo dun veterano industrial son os fundamentos polos que a Asociación de Comerciantes e Industriais de Marín (Acima) entregou os seus premios anuais a Agustín Sabino Rodríguez Sanjorge, propietario de Saneamientos e Fontanería Rodríguez, como Empresario do Ano; Raimundo Calviño Touriño, gerente de Viaxes Calvitour, Empresario Novo; e Silverio Igrexas Acuña, fundador de Conxelados Silverio Igrexas, que recibiu o premio ao Mérito ao Traballo.
Ao acto, celebrado onte no restaurante San Xián de Marín, acudiu máis dun centenar de persoas, que gozaron dun xantar tralo que se entregaron as distincións.
O presidente do colectivo de empresarios, Enrique Rodríguez, valorou a colaboración neste acto do Concello de Marín, que a través da alcaldesa, María Ramallo, entregou tres metopas aos galardonados, así como ao Patronato de Turismo Rías Baixas, da Diputación Provincial, que tamén doou unha metopa ao empresario relacionado co sector turístico.
Tamén colaborou nesta entrega de distincións a Agrupación Provincial de Autónomos de Pontevedra, co seu presidente Antonio Reguera.
Os premiados son coñecidos empresarios marinenses. No caso de Rodríguez Sanjorge por dirixir unha empresa de materiais de saneamiento, construción, fontanería e calefacción en Estribela, mentres que Calviño Touriño rexentou o Liceo Casino, gestiona o servizo de cafetería do Centro Sociocomunitario de Marín e fundou Viaxes Calvitour; e Silverio Igrexas é o fundador da coñecida empresa de frigoríficos que leva o seu nome, con varios locais e quince empregados na actualidade.
Máis informaciónAbriron en torno ao 50 por cento dos establecementos da zona centro, a maioría franquías - No centro comercial traballaron durante todo o día os seus 100 locais, aínda que o cheo non se traduciu en vendas.
M.J.ÁLVAREZ - OURENSE "Moito mirón, pero poucas bolsas" apreciaba o propietario dun comercio da zona centro da cidade, que traballou na primeira xornada de apertura dominical dos establecementos comerciais de Ourense dentro da campaña de Nadal.
En torno a un 50 por cento dos establecementos da zona centro, segundo os propios comerciantes consultados, abriron onte ao público e a maioría deles firmas explotadas en franquía e non o pequeno e mediano comercio local. Mentres tanto, a apertura de establecementos na primeira xornada dominical do calendario do Nadal, foi residual nos barrios e inexistente na periferia. Aos consumidores, aínda non lles ule a Nadal.
Unha vez máis foi o Centro Comercial Pontevella, o único da cidade, o que rexistrou un cheo total entre as sete da tarde e as nove da noite de onte, coa apertura dos seus cen establecementos asociados, aínda que, iso si, cunha acollida tamén "moi frouxa" en canto a vendas, segundo comerciantes consultados. "A campaña de Nadal aínda non empezou, o forte empeza a partir do 21", explicaba o empresario dun dos establecementos punteiros do sector de electrodomésticos, que se abriu onte. Os clientes aproveitaron a xornada sobre todo para pasear, ver, e decidir as posibles compras do Nadal.
Os comerciantes non queren falar de medo, pero téñeno. A ameaza dos recortes, que deixará fóra de concurso a paga extra de miles de funcionarios, resta unha bolsa de entre 15 e 20 millóns de euros para gastar en Nadal en Ourense e provincia. Desacelerou as vendas e multiplicou onte os carteis de desconto, máis visibles que nunca, nos cen establecementos de Pontevella.
Son sobre todo as franquías de moda as que levan semanas poñendo carteis con descontos de ata o 50%, e aí o comercio está dividido, pois o local pensa que é mellor esperar ata Nadal, mantendo no posible os prezos, "para facer un pouco de caixa ", comentaba onte un comerciante.
En todo caso, os ourensanos optaron onte por mirar antes que por comprar. Aínda hai tempo. Durante a mañá, as rúas estiveron practicamente desertas, case como outro domingo calquera sen actividade comercial e foi a partir de cinco ou seis da tarde cando comezaron a deixarse ver polos locais do Paseo os primeiros viandantes, algúns dos cales mostraban mesmo a súa sorpresa ao descoñecer que o comercio abría onte domingo.
É o primeiro domingo dun calendario longo este mes de decembro, dado que aínda restan outros catro domingos máis de apertura do Nadal, o 9, 16, 23 e 30 de decembro, ao que se sumará, con toda probabilidade, o domingo 6 de decembro nun máis que previsible adianto do calendario de rebaixas, que adoitaba comezar sempre un día despois do día de Reyes.
Segundo sinalaba onte un dos promotores de Pontevella, estas xornadas de apertura dominical poderían servir de ensaio para a total liberalización do horario comercial. "A libre competencia é necesaria, por que non abrir máis domingos ao ano? ", apuntaba. O comercio local afirma que as vendas se producen sempre en tres días clave, o 22, 23 e o 24 de decembro.
Malia todo, o contexto non é o mesmo este ano. A Federación Galega Comercio estimaba entre un 3 e un 5% o número de comercios que terían botado o cadeado dende 2008 a causa da crise, é dicir entre 300 e 200, en Ourense. Pero quedouse curto, pois o número de locais que colgan o cartel de "alúgase" é moi superior.
Fonte: Faro de Vigo (Ourense)
Máis informaciónA Asociación de comerciantes de Vegadeo (Ascove) celebrou a súa asemble ordinaria xeral, na que Juan Manuel Fernández Amor foi ratificado como presidente do colectivo. Con el tamén seguen nos seus postos o resto da directiva.
Fonte: La Voz de Galicia (Ed. A Mariña)
As asociación de comerciantes de Ribadeo e Vivieiro recibirán 85.133 euros en axudas por parte da Consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia cos obxectivo de promover a dinamización comercial do pequeno comercio revitalizando as áreas comerciais.
Desglosando as axudas concedidas, o Centro Comercial Casco Histórico de Viveiro percibirá 40.005 euros, mentres que o CCA de Ribadeo 38.994. Ademais a Asociación da Praza de Abastos de Ribadeopercibirá un total de 6.137 euros.
Festa do comercio
Os empresarios de Ribadeo reuníronse co obxecto de organizar nas videiras datas as campañas de promoción de vendas. Esta camapaña desenvolverase a partir do día 8 coincidindo co último día do Mercado do Nadal da vila, que á súa vez comeza o día 5. O evento terá lugar no Cine Teatro. A entidade sorteará 1.500 euros en vales de compra para os consumidores que fagan as súas compras no comercio da vila.
As tendas abrirán o 8 de e tamén os días 24 e 31 de decembro.
A Consellería de Economía e Industria reparte case 200.000 euros en subvencións a cinco centros comerciais abertos e catro asociacións de vendedores de prazas de abastos do Salnés para os proxectos de dinamización e revitalización comercial.
No referido única e exclusivamente a asociacións de comerciantes, isto son os Centro Comerciais Abertos (CCA), percibiron un total de 157.490 euros. Entre os distintos CCAs os máis beneficiados foron Zona Aberta (Vilagarcía de Arousa) e Cambados Zona Centro, cunha axuda de 40.000 euros cada un. Vilano Centro Comercial urbano e a Asociación de Empresarios do Grove (EMGROVES), obtiveron unha concesión por importe de 22.240 euros cada unha; e Sanxenxo recibiu 33.000 euros.
As prazas de abastos foron as outras beneficiarias desta liña de axudas sumando un total de 39.055,83 euros que se asignaron ás asociacións de mercados do Grove, Cambados, Vilanova e Vilagarcía.
O Centro Comercial Aberto da Magdalena está entre as entidades galegas que recibiron o apoio da Consellería de Economía e Industria no marco do programa de axudas para a dinamización de centros comerciais abertos e prazas de abastos. A agrupación do barrio histórico ferrolano recibirá 40.005 euros que, como en convocatorias anteriores, servirán para sufragar o seu funcionamento e actividades.
A Consellería de Economía e Industria publicou onte no DOG a resolución deste programa de axudas, que en total beneficiou a 52 centros comerciais abertos de Galicia e a 24 asociacións de mercados. En total, o departamento que dirixe Javier Guerra repartiu en torno a dous millóns de euros entre 76 entidades.
A agrupación de comerciantes da Magdalena é a única da bisbarra que aparece no listado de adxudicatarios. Doce entidades, entre elas a de Ferrol, son as que reciben a cantidade máis alta, os citados 40.005 euros. O programa da Xunta diríxese a financiar como máximo o 80% dos proxectos dos centros comerciais abertos e o 70% dos das prazas de abastos.
Fonte: Diario de Ferrol
A Conselería de Economía e Industria concede unha axuda de 33.000 euros ao Centro Comercial Urbano de Monforte para a financiación de diversas actividades. A presidenta da ascoación, María José Senra, afirmou que a subvención concedida pola Xunta será destinada a sufragar actividades de promoción comercia xa executadas: a exposición do outlet, a pasarela de moda ou a camapaña de volta ao cole.6
A Consellería de Economía e Industria resolveu o recoñecemento de axudas por 33.000 euros a tres asociacións de comerciantes da cidade herculina: Obelisco, Distrito Os Mallos e rúa Barcelona.
O obxecto destas axudas radica no financiamento de actividades de dinamización da área comercial aberta, do comercio de proximidade da cidade.
Distrito Os Mallos ten como singular actividade a publicación dun xornal mensual e cunha tarxeta de fidelización coa que se poden conseguir distintos descontos; a área Obelisco destina esta axuda á presenza do packaging e material corporativo diverso así como a renovación da identidade gráfica corporativa, no que asegura o seu presidente, Antonio Amor, que os comercios substituirán a imaxe da Torre de Hércules por un código QR.
É o momento de quentar motores para poñer en marcha a campaña de Nadal coa finalidade de animar aos consumidores a entrar no pequeno comercio a realizar as compras do momento máis máxico de todo o ano.
Dende as asociacións de comerciantes e outros colectivo xa están preparando as campañas de dinamización comercial para este Nadal. Entre múltiples actividades, cabe salientar, que Acisa repartirá 1.500 euros en vales de compra na segunda Festa do Comercio, a celebrar o día 8. Por outra parte, en Vegadeo a asociación Ascove tamén prevé repartir 6.000 euros co sorteo do Neno en Reis e en burela o día 14 será o sorteo da campaña aberta “Acia Burela cambia a túa vida”..
As feiras orientadas a campaña de Nadal realizaranse na segunda fin de semana de decembro. En Ribadeo haberá unha nova cita co Mercado do Nadal, que este ano deixará a súa ubicación baixo carpa no parque de San Francisco para repartir os expositores pola zona peoníl, dando vida así á area comercial de Ribadeo.
Tamén hai que sinalar á Pontenova xa que celebrará a VI Feira de Artesanía, Mobles e Antigüidades, que foi presentada estes días na Deputación. Esta feira contará cuns corenta artesáns con demostracións de oficio en vivo.
A Asociación de Comerciantes da Estrada (Acoe) activará o luns a súa campaña do Nadal máis ambiciosa, que suporá unha desembolso de entre 12.000 e 14.000 euros.
Desde o 3 de decembro ata o 6 de xaneiro, os 147 establecementos adheridos ao colectivo repartirán 120.000 cartolinas rascables, o dobre que na última campaña. Estes cartóns -que serán repartidas polos establecementos de todos os sectores, incluída a hostalería- darán acceso a vales para realizar compras gratuítas, a descontos ou a agasallos directos. Haberá 3.000 euros en vales de compra por valor de 5 ou 10 euros. Ademais, poderán gañarse descontos en establecementos concretos con porcentaxes que oscilan entre o 10 % e o 50 % e agasallos directos nalgúns comercios. Entre estes últimos haberá desde consumicións ata bicicletas, pasando por videoxogos, libros ou produtos de dietética.
A Acoe porá en marcha ademais un completo programa de dinamización social para animar A Estrada durante as festas do Nadal. «A Acoe naceu no seu día para contrarrestar os efectos da apertura en Santiago de El Corte Inglés e agora ten por diante o reto de competir con outra grande superficie cunha capacidade de convocatoria incrible e que, xunto coa subida do IVE, a supresión de pagas extra e as tasas de desemprego, están apuntalando a cruz do comercio local», indicou o presidente, Sindo Villamayor, en referencia ás Cancelas.
Fonte: La voz de Galicia (Ed. Deza)
REDACCIÓN - CANGAS Vinte e seis emprendedores locais asistiron onte á sesión "A estratexia de márketing non negocio", que se celebrou na Casa de Oficios Lorenzo Corbacho, de Cangas, dentro das actividades que organiza a aula do Emprendedor do Concello, unha iniciativa dirixida a formar e acompañar aos cidadáns na tarefa de dar o salto ao autoempleo. O encargado de impartir o taller de onte foi Antonio Pérez, representante da Asesoría Acega, que colabora nas actividades.
Durante unha hora e media abordáronse as distintas facetas do "márketing con eficacia: márketing operativo, estratéxico e directo, sempre sen perder de vista a necesaria orientación ó cliente de toda empresa e a súa fundamental existencia de visión a longo prazo ou estratéxica", en palabras dos organizadores.
"Nun mercado tan competitivo como ou actual, saber manexar lestes conceptos con fluidez pode marcar a diferenza que faga que ou noso proxecto de negocio acade ou éxito ou ou fracaso", explican. Os asistentes á sesión participaron activamente facendo preguntas e aportando opinións e puntos de vista.
As actividades do Aula do Emprendedor tomarán un descanso no mes de decembro e retomaranse a principios de 2013. Tamén a Axencia de Desenvolvemento Local (situada na Praza do Sinal) continuarán as súas tarefas de asesoramiento a emprendedores durante este período.
Fonte: Faro de Vigo
Vinte e dous produtos gastronómicos de gran calidade producidos en Galicia e o Norte de Portugal adheríronse xa ao selo de Excelencia promovido polo Centro de Produtos Tradicionais do Barco e avalou Galicia Calidade. Todos eles serán presentados durante os dous próximos días a 23 hostaleiros e restauradores co fin de que os incorporen aos seus establecementos. Para eles instalarase unha feira nas instalacións do Pazo de Castro. Será no transcurso dunha viaxe á capital valdeorresa na que tamén terán unha cata degustación, así como un showcooking a cargo de Taky Rodríguez, xefe de cociña do Catering Bokete. Os asistentes tamén terán tempo para coñecer a bisbarra e visitar unha canteira.
Fonte: La Voz de Galicia
A campaña do Nadal de Asetem arrinca o sábado en setenta tendas
Os comerciantes de Melide non escatimaron esforzos á hora de fidelizar ao cliente mediante a campaña que por estas datas pon en marcha a asociación comarcal de empresarios (Asetem) co propósito de evitar a fuga das compras de Nadal ás grandes superficies comerciais. O colectivo decidiu plantarlle cara á crise, que afecta de xeito especial ao pequeno comercio, mantendo a contía de premios doutras edicións, de maneira que se repartirán 6.000 euros en premios entre os clientes que realicen as súas compras nalgún dos 70 establecementos comerciais da localidade que participasen na iniciativa.
A campaña Este Nadal toca en Melide sorteará así vinte e dous premios en metálico, distribuídos nun primeiro premio de 2.000 euros, outro de 1.000 euros, dez por valor de 200 euros cada un, e outros de 100 euros. A presidenta de Asetem, Sonia Valiño destacou «o esforzo» que supón «en tempos difíciles» como os que corren manter a contía dos premios, e expresou a súa confianza en que a implicación se vexa compensada de maneira que «os veciños e veciñas da comarca sigan vendo en Melide o mellor lugar para mercar».
A campaña de Nadal, que alcanza o seu décimo quinta edición, dará comezo o vindeiro sábado e estenderase ata o 8 de xaneiro. Durante ese tempo, os comerciantes entregarán aos clientes que compren nos seus establecementos rifas numeradas para o sorteo dos diferentes premios. Realizarase ante notario o 9 de xaneiro na sede de Asetem, que publicará a relación cos vinte e dous boletos premiados no seu pagina web e no seu perfil da rede social Facebook. Tamén os comercios participantes faranse eco dos agraciados.
Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Santiago)
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia