Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 28 Novembro, 2012
    Vinte e dous produtores únense ao selo de Excelencia do Barco

    Vinte e dous produtos gastronómicos de gran calidade producidos en Galicia e o Norte de Portugal adheríronse xa ao selo de Excelencia promovido polo Centro de Produtos Tradicionais do Barco e avalou Galicia Calidade. Todos eles serán presentados durante os dous próximos días a 23 hostaleiros e restauradores co fin de que os incorporen aos seus establecementos. Para eles instalarase unha feira nas instalacións do Pazo de Castro. Será no transcurso dunha viaxe á capital valdeorresa na que tamén terán unha cata degustación, así como un showcooking a cargo de Taky Rodríguez, xefe de cociña do Catering Bokete. Os asistentes tamén terán tempo para coñecer a bisbarra e visitar unha canteira.

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 28 Novembro, 2012
    Merca nas Pontes reparte máis de 2.500 euros no Nadal

    A Asociación de Empresarios e Comerciantes das Pontes organiza unha nova edición da campaña do Nadal Merca nas Pontes, na que se repartirán entre os clientes dos establecementos participantes máis de 2.500 euros en premios.
    A campaña prolongarase do 10 de decembro ao 5 de xaneiro e durante estas datas os locais adheridos repartirán boletos entre as persoas que realicen compras nas súas tendas, cos que poderán entrar nos sorteos que se celebrarán semanalmente, en directo pola radio local, ademais de no gran sorteo final fixado para o 12 de xaneiro.
    Os negocios interesados en sumarse a esta iniciativa, independentemente de cal sexa a súa actividade comercial, poden inscribirse ata o 30 de novembro na sede da entidade. Para pedir máis información pódese chamar o 981 45 11 53 en horario de mañá.

    Solidariedade

    A fin da campaña será o día 12 de xaneiro, coa celebración dunha gala solidaria, xa que o obxectivo da Asociación de Empresarios e Comerciantes da Pontes nesta campaña é axudar aos máis necesitados da localidade, razón pola que unha parte dos ingresos logrados irán destinados a este fin.
    O propósito desta iniciativa é dobre: concienciar ao conxunto da cidadanía sobre o esforzo que van realizar os establecementos, que son o motor das Pontes e reforzar o apoio ás familias máis necesitadas.

    Fonte: El progreso de Lugo

  • 27 Novembro, 2012
    Os empresarios Comarca Soneira incentivan a compra nos comercios locais

    A Asociación de empresarios Comarca de Soneira finalizará o ano poñendo en marcha unha campaña comercial destinada a incentivar as compras nos seus comercios asociados. Para iso levarán a cabo un forte investimento publicitario, tanto en cartelería coma en medios de comunicación, promovendo a imaxe dos comercios e impulsando o comercio galego.
    Así mesmo, está previsto enlazar esta campaña do Nadal cun desfile de moda a principios de 2013. Por outro lado, a entidade promoverá este ano o sector hostaleiro cunha campaña animando o público a visitar os bares, restaurantes e hoteis da bisbarra.

    Fonte: Diario de Bergantiños

  • 27 Novembro, 2012
    Cambre apoia os comercios cunha campaña para incrementar as vendas

    O Concello de Cambre apoia os comercios do municipio cunha campaña para incrementar as vendas ao longo do próximo nadal.a edil vázquez golpe presentou onte a campaña pablo pernas

    A concelleira de Economía e Comercio Local, Marta Vázquez Golpe, foi onte a encargada de presentar a promoción que leva por título " Ti fas ou Nadal" e que se organiza en colaboración coa Asociación de Empresarios de Cambre (AEC) e decenas de comerciantes do municipio.

    Segundo fontes municipais, durante esta edición producíronse cambios significativos con respecto a anos anteriores debido ás ideas propostas polos comerciantes e cambios no modelo de traballo do departamento que dirixe Vázquez.

    A edil sinalou, durante a presentación, que cada compra que se faga en Cambre optará a 2.000 premios directos, a través de 40.000 boletos.

    Así mesmo, este ano haberá máis de 13.000 euros en premios directos, o cal para Vázquez significa que un concello como Cambre se gasta tanto ou máis neste tipo de bonificacións que cidades que cuadriplican os seus habitantes, viaxes a Eurodisney e a destinos nacionais para catro persoas.

    Haberá talleres, festas infantís, inchables, cuentacuentos e animación para que os pais poidan realizar as súas compras mentres os seus fillos gozan das actividades que deseñamos para facer máis atractivo o comercio.

    "A todo isto quero engadir que os comerciantes complementan esta oferta de premios con máis de 700 bonos de desconto e regalos directos", indicou a edil, que sinalou que a iniciativa ten un custo de 24.000 euros.

    Fonte: El ideal gallego

  • 27 Novembro, 2012
    Expoñen a reforma da praza de abastos da Estrada

    O Concello da Estrada publicou onte un anuncio no D.O.G.  para expoñer o proxecto de rehabilitación da praza de abastos, que albergará o mercado, centro de día e ludoteca. Haberá un período de vinte días hábiles para reclamar.

  • 27 Novembro, 2012
    Santiago implanta un sistema pioneiro de fidelización do pequeno comercio

    A plataforma Feirón achega ao sector tradicional ferramentas de mercadotecnia propias de grandes empresa

    26/11/2012 Feirón é unha ferramenta de marketing que, a través das novas tecnoloxías, pon en contacto aos axentes comerciais cos clientes para dinamizar as visitas destes aos seus negocios ofrecéndolles vantaxes nas súas compras. Santiago será a primeira cidade en dispor deste sistema pioneiro, grazas á colaboración entre o Concello, a asociación de comerciantes Santiago Centro e operador galego R.

    Esta plataforma, creada pola empresa Tuapli, foi presentada aos medios de comunicación e o martes 27 darase a coñecer aos propios comerciantes composteláns, nunha sesión informativa prevista ás 20:30 horas no Hotel Araguaney. O obxectivo é que os sistema estea en pleno funcionamento para a campaña de Nadal.

    Este novidoso sistema, basicamente, premia aos clientes por visitar os establecementos adheridos a ela. Ademais, facilita a comunicación entre os comerciantes e os clientes.

    Este vieiro nace para garantir a a fidelización dos clientes actuais e a captación de novos. A idea é que poidan aproveitar de contado todas as súas vantaxes e desenvolver desta volta unha campaña de Nadal diferente e singular. Trátase, en suma, de que os pequenos e medianos comerciantes teñan a man as ferramentas de marketing máis efectivas das grandes empresas pero sen incorrer en grandes investimentos nin en infraestruturas complexas.

    Os comercios poderán así premiar aos seus clientes soamente por visitalos e invitalos a que volvan comunicándolle de xeito sinxelo as súas novidades e promocións a través do correo electrónico, o móbil ou as redes sociais. Os clientes participarán en sorteos unicamente por pasar polo negocio adherido e pasar a tarxeta identificativa con código QR que se lles facilitará polo lector habilitado en cada establecemento. Así, sortearanse mensualmente 500 euros para gastar na rede Feirón e realizarase un sorteo anual dun soldo de 1.000 euros durante un ano, ademais doutros sorteos especiais e estacionais.

    Feirón foi presentado en rolda de prensa pola concelleira de Comercio, Reyes Leis, que estivo acompañada por Alberto Lázaro, de Tuapli; David Fernández, de R; e o presidente de Santiago Centro, José María Fernández.

    Máis información
  • 27 Novembro, 2012
    Os comerciantes da Praza da Independencia de Vilagarcía se une para impulsar as vendas

    Sortean un escaparate valorado en 2.000 euros entre os clientes que compren nos seus locais ata o próximo 6 de xaneiro

    M. GONZÁLEZ - VILAGARCÍA A céntrica Praza da Independencia, de Vilagarcía, parece quedar á marxe do circuíto de compras dos vilagarcianos, trala creación das áreas peatonales. Esta situación, sumada á crise económica, pon contra as cordo aos comerciantes da zona que decidiron plantar cara e atraer aos clientes co sorteo dun escaparate cheo de produtos diversos, valorado en 2.000 euros.

     

    Nesta iniciativa participan os comercios situados na Praza da Independencia, e a súa contorna como as rúas Cervantes, San Roque, Gumersindo Nartallo, Arapiles e parte de Edelmiro Trillo. Entre os participantes están tres asociados á asociación de comerciantes Zona Aberta, entidade que prepara outra campaña de promoción das compras de Nadal máis global.

    A mecánica, que se explica mediante carteis expostos por toda a zona de influencia desta praza, é a entrega dunha rifa por cada compra que realicen os usuarios nos establecementos participantes. O sorteo farase o 6 de xaneiro conjuntamente coa Lotería do Neno. Gañará o boleto que coincida cos últimos catro números do primeiro premio.

     

    Na campaña "premiamos as túas compras con este escaparate" participan vinte e tres establecementos comerciais da zona: Ébano, Ritual, Alluree, Avenida, Bambú, Gosende, Costureiro, Máis que mascotas, Limiar, Yoli, Din & Don, Super Arosa, Francisco Nartallo, Mega, Romeu, Viva María, Don Coiro, Morena, Morriña Retro, Lilas, Cuplé, Fototiendas, e Incorporation Tattoo. Colaboran Gadis e Merchy.

    O escaparche inclúe vestidos, chaquetas, camisas, blusas, chapeus, bolsos, unha maleta, cámara de fotos, juguetes, bebidas e doces para o brindis, entre os artigos de agasallo que serán entregados ao ganador do sorteo.

  • 27 Novembro, 2012
    Acebe instalará unha pista de xeo no Campo para animar a campaña de Nadal


    A superficie lúdica terá unha extensión de case douscentos metros cadrados.
    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Betanzos (Acebe-Centro Comercial Aberto) pretende executar unha campaña de dinamización comercial lúdica coa instalación dunha pista de xeo artificial na Praza de García Irmáns co obxectivo de animar a comerciantes e consumidores a afrontar a campaña de Nadal con optimismo.
    O anuncio desta actividade tivo lugar tras a asemblea xeral que tivo lugar no Liceo tratando numerosos asuntos de importancia para o tecido comercial de Betanzos.. A medida foi recibida moi positivamente polos socios e socias da Asociación á vez que tamén recoñecen o extraordinario labor que se está levando a cabo dende Acebe.
    A campaña de Nadal iniciarase o vindeiro 12 de decembro  prolongándose ata o 31.
    Ademais desta nova actividade lúdica hai que salientar que Acebe seguirá premiando aos consumidores que realicen as súas compras naqueles establecementos comerciais asociados co reparto de 2.000 euros.
    A pista de xeo instalarase o 21 de decembro e permanecerá durante toda a campaña ata o 13 de xaneiro, inclusive en Ano Vello e a Noite de Reis. Para o acceso ao recinto será necesario ter unha invitación de acceso que se poderá adquirir tras a realización de compras nos establecementos asociados.
    PECULIARIDADES
    A pista de patinaxe caracterízase por ser de xeo ecolóxico sendo compatibles cos patíns de xeo tradicional. A pista que conta exactamente con 160 metros cadrados e 375 de carpa foi desenvolvido en colaboración coa Deputación, o Concello de Betanzos, a Xunta de Galicia e o Grupo Gadisa.
    Un ano máis Acebe decidiu apoiar a iniciativa solidaria de Rotary Club coa finalidade de obter fondos para as familias máis necesitadas de Betanzos. Asemade, e por terceiro ano consecutivo, Acebe e empresas como Granxa O Cancelo. sen ánimo de lucro sorteará de modo altruísta cestas de Nadal. Hai que matizar que para a participación no sorteo cómpre mercar as rifas nos establecementos asociados a Acebe CCA destinándose integramente a recadación ás familias máis necesitadas do municipio.

  • 26 Novembro, 2012
    Abre un novo punto de comercialización de artesanía galega

    A Xunta inaugurou onte un novo punto de venda da marca Artesanía de Galicia, no centro sociocultural de Novacaixagalicia. Nel recóllese o traballo de 18 artesáns galegos e baséase na promoción e a mellora das vendas.

  • 26 Novembro, 2012
    As redeiras da Guarda participan nos cursos da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño para innovar nos seus deseños e abrirse a novos mercados

     

    • A Consellería de Economía e Industria, a través da Fundación, organiza o curso “Perfeccionamento de Redes e macramé. Deseño de complementos téxtiles” co fin de axudar ás redeiras a atopar novas saídas ao seu traballo
    • Levarase a cabo entre o 26 de novembro e o 1 de decembro e terá unha duración de 50 horas
    • A aposta pola innovación, a mellora da comercialización e a formación son eixos do traballo da Xunta a prol do sector artesán e da recuperación dos oficios tradicionais

    A Guarda, 24 de novembro de 2012.- A Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, pertencente á Consellería de Economía e Industria, organiza en A Guarda o curso “Perfeccionamento de redes e macramé. Deseño de complementos téxtiles” dentro da súa estratexia de promover a diversificación do traballo das redeiras para que poidan innovar nos seus deseños e facer produtos que lles permitan atopar novas saídas e usos ao seu saber facer artesanal, abrindo así novas posibilidades de mercado.

    O curso desenvolvese ao abeiro dun proxecto de cooperación entre Economía e Industria e a Medio Rural e do Mar que, baixo a denominación de Enredadas: cultura e oficio das redeiras, responde a unha iniciativa presentada polas asociacións de redeiras de Burela, Corme, Malpica e Portonovo coas que colaborará a asociación Atalaia da Guarda. Esta acción formativa complementa anteriores actuacións neste eido en prol do sector das redeiras galegas e celebrarase entre o 26 de novembro e o 1 de decembro na vila galega de A Guarda, cun total de 50 horas e será impartido pola artesá ourensá Ana Castro Barja.

    O obxectivo principal é amosar o traballo, a tradición e o oficio das redeiras iniciando ademais actividades de diversificación económica dirixidas a produtos de artesanía. A iniciativa enmárcase na estratexia de impulso ao sector artesán galego e a recuperación dos oficios tradicionais da Consellería de Economía e Industria, que está a traballar para crear puntos de venda e promoción da marca Artesanía de Galicia nos obradoiros das redeiras de Malpica, Corme e A Guarda.

    Esta estratexia ten como principais eixos a promoción, a mellora da comercialización, a formación dos profesionais ou o fomento de novas vocacións, apostando pola innovación ao tempo que se preservan os valores que constitúen a esencia dos produtos artesanais, como os materiais de calidade ou un proceso de produción coidado.

     

  • 23 Novembro, 2012
    Xornadas de dinamización do comercio retallista no Mome

     

    O Museo do Moble de Madeira da Estrada acollerá esta noite unha xornada de dinamización do comercio retallista que pretende converterse nun punto de encontro inicial para deseñar un plan local para impulsar o comercio. Será de 20 a 22 horas. O experto en comercio retalista, José Manuel Bouzón, falará do mercado e o seu ámbito, a situación do sector e as tendencias e innovacións. O acto será clausurado cun pincho para os asistentes.

    Fonte: La Voz de Deza

  • 23 Novembro, 2012
    Remata o prazo para concursar no programa de dinamización comercial “A vida na túa Praza”

     

    O concurso de debuxo infantil “A vida na túa Praza”, organizado pola federación de prazas de abastos de Galicia e a COPE Pontevedra remata hoxe coa recollida de todos os traballos dos concursantes na praza municipal de abastos de Cambados.

    Esta campaña está destinada aos máis pequenos, sempre e  cando teñan unha idade comprendida entre os 4 e 9 anos de idade.

    Os traballos presentados ata o momento presentan diversidade de técnicas artísticas, dende s tradicionais óleos, acuarelas ata pasando por pinturas co obxecto de transmitir as sensacións que lles transmite a Praza de abastos.

    Estes debuxos formarán parte dunha exposición que se amosará nos mercados entre o 26 e 3 de decembro cuxo xurado elixirá dúas láminas de cada Praza que cheguen á gran final.

    Premios

    O gañador levará unha viaxe con estancia incluída nun hotel de catro estrelas en Madrid. Ademais, tamén se agasallará ao afortunado con tres entradas para visitar o Warnes Boss e outras tantas para asistir ao Zoo Aquarium de Madrid.

    Esta iniciativa conta co patrocinio da dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia e La Caixa.

  • 23 Novembro, 2012
    AJE organiza unha nova xornada para promover contactos entre empresas

    A Asociación de Mozos Empresarios (AJE) Ferrolterra celebrará o próximo día 29 unha nova xornada de networking, vocábulo xa habitual na linguaxe dos negocios que se refire ao establecemento dunha rede de contactos. Neste caso, e despois do éxito que rexistrou a primeira experiencia da entidade en marzo deste mesmo ano, engadiuse a precisión speed-networking, dado que o programa se organizou co expreso obxectivo de proporcionar aos asistentes numerosos contactos en pouco tempo. A cita será de novo no hotel Hesperia Ferrol e desenvolverase entre as 09.00 e as 11.30 horas, cunha breve intervención de David Alva, presidente da Confederación Española de Novos Empresarios, para finalizar. A asociación local invita a empresarios de todos os sectores a participar nesta iniciativa, cuxas prazas son limitadas e se adxudicarán por orde de inscrición, dando prioridade aos socios da entidade. Os interesados deberán poñerse en contacto con AJE antes do mediodía do día 27, chamando ao número 981 333 322. O programa funcionará de forma similar á ocasión anterior, na que participaron 40 emprendedores. Os asistentes repartiranse por grupos en mesas redondas e irán rotando de xeito que todos terán ocasión de presentarse a todos e levarse, desta cita, unha ampla lista de contactos. AJE considera que a actividade é de especial interese para os empresarios mozos, que poderán incrementar as súas posibilidades de negocio.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 23 Novembro, 2012
    A asociación de Comerciantes de Barro pon en marcha a súa primeira campaña de Nadal

    Aínda que non o presentaron oficialmente, os comerciantes de Barro unidos na recén creada asociación Ace-Barro prepararon a súa primeira campaña do comercio para Nadal.
    A campaña de dinamización ten como obxectivo impulsar o comercio local no próximo nadal a través de diversas actividades entre as que podemos destacar un sorteo o próximo 22 de decembro. ACE-Barro afirma que se repartirán ata 600 euros no sorteo que terá lugar na Praza do Viño ou na Biblioteca en función dás inclemencia meteorolóxica.
    Hai que destacar a necesidade de que os premiados estean presentes no momento de proceder ao sorteo, pois de non ser así, se procederá a un novo sorteo, perdendo os ausentes o dereito á adquisición do premio.
    Todos aqueles que non caeron en fortuna poderán deleitarse e saborear a doce chocolatada que se repartirá de modo gratuíto entre todos os asistentes.

  • 22 Novembro, 2012
    O Goberno forzará unha rebaixa das comisión de tarxetas no comercio

    O Goberno premerá aos bancos para que reduzan as comisións aplicadas aos pagamentos con tarxeta de crédito ou débito nos comercios El secretario de Estado de Comercio, Javier García-Legaz, afirmou onte que as taxas incluídas neste tipo de compras, soportados polos donos das tendas, son "abusivas". O comercio minorista, que leva 27 meses, é un dos sectores que sofre as comisións máis altas, só por detrás das farmacias e os supermercados. En moitos casos, estas comisións poñen en risco a rendibilidade dalgunhas vendas. De feito, o colectivo de autónomos reunirase proximamente coa dirección de MasterCard para abordar este asunto. 

    Fonte: Expasión

  • 22 Novembro, 2012
    O grupo Cuevas procesa 1.500 toneladas de castañas cada ano que exporta a 27 países

    X.M. DO CAÑO - OURENSE O grupo Cuevas procesa 1.500 toneladas de castaña cada ano, que exporta a 27 países, entre os que se atopan Xapón, Brasil, Venezuela, Perú, México, Emiratos Árabes, Katar, Kuwait, Rusia e Australia, ademais de abastecer o mercado nacional. O produto estrela é o marron glacé, do que elabora numerosas variedades. Mantén no mercado cincuenta produtos.

    Co fin de apoiar toda esta actividade, o grupo Cuevas realiza unha exposición nos supermercados Aquié, mediante a que pretende "dar a coñecer mellor as castañas". O gerente da empresa, Artur Yuste, explica que no mundo "hai 140 variedades deste froito, das que a provincia de Ourense ten 40".

    A mostra consta de paneles fotográficos, nos que se pode observar todo o proceso de produción, desde que a castaña nace na árbore, á recolecta e distintas formas de elaboración, que dan lugar a decenas de produtos diferentes, dependendo das variedades que se utilicen e do sistema mediante o que se cociñen. Finalmente, pódense ver en recipientes os produtos que saen da castaña, desde as conxeladas, que son as máis baratas, ás glaseadas e produtos de alta gama, como as distintas clases de marron glacé, tras seguir un proceso de 240 horas. A laboriosidad que require este manjar, fai que se dispare o seu prezo: o tarro de 160 gramos véndese nos supermercados a 8 euros. A fábrica de Cuevas atópase no Polígono Industrial de San Cibrao dás Viñas.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 21 Novembro, 2012
    Unha campaña para fomentar as vendas dotará ao mercado dun tótem durante cinco anos

    M. LÓPEZ - VILAGARCÍA La campaña "Cociña de Mercado" impulsada pola Deputación co obxectivo de fomentar as vendas nas prazas de abastos chegou onte a Vilagarcía co sorteo das receitas elaboradas polos propios praceiros para logo colocalas nun tótem que se instalará no interior do edificio de Alexandre Bóveda durante cinco anos. Así o anunciou onte a concelleira de Mercados, Rocío Llovo, que participou como unha das mans inocentes no sorteo.

    Seleccionáronse seis receitas elaboradas con carne, outras tantas con peixe, outras tantas con verduras e legumes, e tamén seis con doces. En todos os casos se trata de pratos que utilizan produtos que se venden no mercado. "Probablemente mañá (por hoxe) viña xente da Deputación a sacarlles fotos aos praceiros nos seus postos para poñer as imaxes no tótem", expresa a edil popular.

    No devandito emblema tamén figurarán os horarios dos autobuses de Vilagarcía, a historia da praza de abastos e a súa distribución por dentro, así como información turística e sobre o comercio da cidade. Ata agora había cinco tótem destas características na provincia de Pontevedra que este ano se incrementan en tres máis, e un deles situarase en Vilagarcía. A previsión é colocalo antes de que chegue o Nadal.

    A campaña "Cociña de Mercado" continuará no mes de decembro -probablemente antes de Nadal- coa organización dun "cooking espectáculo" da man de Iñaki Bretal, do restaurante pontevedrés O Eirado de Leña. O cociñeiro elaborará na praza de abastos vilagarciá pratos propios ou ben as receitas elaboradas polos praceiros para promover os produtos frescos do mercado. A decisión aínda non está tomada.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 21 Novembro, 2012
    A asociación de comerciantes analiza o período de rebaixas

    A Asociación de Comerciantes dá Estrada (ACOE) ten convocada para esta noite, ás 20.30 horas en primeira convocatoria e ás 20.45, en segunda, unha asemblea xeral de socios para abordar o período de rebaixas, a raíz das modificacións que nesta materia poidan introducirse a partir do Real Decreto-Lei publicado o 14 de xuño no Boletín Oficial do Estado. Sinalan dende este colectivo que estas modificacións supoñen unha liberalización das vendas en rebaixas, outorgándolle "plena liberdade os comerciantes para establecer os períodos estacionais de rebaixas e a súa duración segundo o criterio de cada comerciante". Manifestan que se mantén a obriga de que os artigos obxecto de rebaixa estivesen anteriormente na oferta habitual de vendas.

    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 21 Novembro, 2012
    Certame "Consumópolis" para centros educativos

    A Consellería de Economía e Industria, a través do IGAPE, pon en marcha, por oitavo ano consecutivo, a fase autonómica do concurso de consumo responsable, "Consumópolis", que se desenvolverá baixo o lema "Entrénate ben para un consumo responsable".
    O certame, coordinado en Galicia pola Escola Galega de Consumo, está dirixido ao alumno de Primaria e Secundaria. Divídese en varias fases, de maneira que nun primeiro momento os participantes realizarán un percorrido do xogo on-line sobre consumo responsable e calidade de vida, no que se inclúen probas pedagóxicas e lúdicas e cuxa finalidade pasa por adquirir os coñecementos necesarios para desenvolver a seguinte etapa. Nesta segunda fase, os alumnos participarán por equipos na realización dun cartel con viñetas. Os gañadores nas distintas categorías irán á fase estatal.
    Os centros educativos interesados en participar neste curso terán de prazo ata o próximo 5 de decembro para formalizar as solicitudes.
     

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 21 Novembro, 2012
    A camapaña do CCU de Viveiro seguirá a liña do 2011

    Os comerciantes do CCU de Viveiro farán no Nadal unha campaña na liña da do 2011, con actividades para nenos e mozosa do 22 de decembro ao 5 de xaneiro: Casa de Papa Noel e sorteo o 4 de xaneiro a quen compre nas tendas asociadas. A Consellería de Economía e Industria permite abrir os domingos 2, 16, 23 e 30 e o sábado 8 de decembro.

    Fonte: El Progreso


  • Páxina 33 de 85

  • Mostrando do 641 ao 660 dun total de 1686 rexistros