Hoxe tivo lugar, no Concello de Bueu, a posta en marcha da cuarta edición da campaña de dinamización comercial “Merca na Rúa”. A campaña, que terá unha duración de dúas semanas, rematará co sorteo dos vales de compra o un de decembro no no Centro Social do Mar de Bueu ás 17:30h.
A campaña “Merca na Rúa” busca principalmente fomentar as ventas e incentivar o consumo no comercio local. Promocionar o comercio de proximidade, fomentar o asociacionismo, animar as rúas comerciais das vilas e premiar a fidelidade dos clientes do pequeño comercio.
Esta iniciativa, enmárcase dentro das actuacións a desenvolver pola Deputación de Pontevedra tralo compromiso acadado coa sinatura dun importante convenio de colaboración coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia centrado en traballar en prol do modelo comercial de Galicia, o comercio de proximidade.
“Merca na Rúa” desenvolverase en 2012 en 5 vilas da nosa provincia. Terá unha duración de 2 semanas en cada unha e repartirá 2.450€ en vales de compra para mercar no comercio local en cada unha das 5 localidades.
Os obxectivos específicos desta campaña son:
- Animar as rúas comerciais das vilas, dar a coñecer o comercio local e fomentar o asociacionismo entre os comerciantes.
- Incentivas o consumo no comercio local.
- Mellorar a imaxe do espazo comercial e dos establecementos que o forman.
- Potenciar os centros das vilas como lugares de referencia para as compras. Dinamizalos xa que o comercio da vida ás rúas.
Para acadar estes obxectivos, levarase a cabo unha importante campaña publicitaria e de difusión das actuacións de “Merca na Rúa” de xeito que teña a máxima participación posible e os participantes sexan os máis posibles.
CONCELLO |
DURACIÓN DA CAMPAÑA |
SORTEO DOS VALES DE COMPRA |
MEAÑO |
12 ó 24 de novembro |
24 novembro |
BUEU |
19 de novembro ó 1 de decembro |
1 de decembro |
O ROSAL |
26 de novembro ó 8 de decembro |
7 de decembro |
ILLA DE AROUSA |
26 de novembro ó 7 de decembro |
8 de decembro |
SANXENXO |
3 ó 15 de decembro |
15 de decembro |
Substitúe á antiga, agora abarca todo Ferrol e proporcionará acceso a descontos, sorteos ou promocións
O Concello e representantes do comercio ferrolán asinaron onte o convenio que instaura o novo cartón único de fidelización aos negocios da cidade. O alcalde, José Manuel Rey Varela, e o portavoz dos establecementos do centro, Cristóbal García Nores, entre outros, asinaron un acordo que ten como obxectivo unir e dinamizar o sector na urbe.
A nova ferramenta chamarase Tarxeta Comercio Ferrol. As principais novidades respecto da súa antecesora, a do Centro Comercial Aberto A Magdalena, é que a presentada hoxe implantarase en todo o termo municipal de Ferrol; e que amplía a súa influencia a restaurantes e hoteis.
Este cartón único vai dar acceso a sorteos, promocións e descontos, os cales fixará cada establecemento. Incluso, anuncian, rebaixas en aparcadoiros. Tamén se pretende crear unha páxina web que informe do saldo dispoñible a cada usuario, e que expoña as actividades, eventos ou ofertas que vaian nacendo en Ferrol.
No convenio participan, ademais do Concello, as agrupacións de comerciantes da Magdalena, do Ensanche e de Catabois, e a Asociación de Empresarios de Hostalería de Ferrol e Comarca.
Cristóbal García Nores é o presidente do Centro Comercial Aberto A Magdalena, único lugar onde, ata agora, tiñan en marcha unha iniciativa similar. «Abrímonos ao resto de asociacións porque nesta época o importante é que esteamos máis unidos que nunca», dixo Nores durante a presentación. O empresario tamén pediu a todo o sector de Ferrol que se involucre porque, segundo el, traballar xuntos é o xeito de saír adiante.
Aldo Regueira, presidente da asinante Boto-Catabois, mostrábase contento por sumarse á iniciativa. «Vai ser unha ferramenta moi útil e ao final terá os seus logros», opina Regueira.
A Tarxeta Comercio Ferrol poderase solicitar dentro duns días en calquera establecemento adherido, tras a pertinente campaña de presentación, na que haberá persoas ofertándoa polas rúas. Segundo Concello e comerciantes, as primeiras unidades poderían estar a funcionar en mans dos clientes a principios deste próximo mes de decembro.
Fonte: La voz de Galicia
EDACCIÓN| A CORUÑA La Fundación Ronsel organiza para o mércores 21 unhas xornadas sobre creación de empresas e promoción de autoemprego. No evento, que durará de 16.00 a 20.00 horas, tamén se estudarán os procedementos de análise para a viabilidade de proxectos empresariais, as liñas de axuda e subvención, e tarefas de networking.
Os participantes no evento recibirán un certificado de asistencia de servizo de asesoramento a emprendedores da Fundación Ronsel.
A Fundación Ronsel é unha entidade sen ánimo de lucro baixo o protectorado da Consellería de Traballo de la Xunta. O seu padroado está composto por empresarios galegos co obxectivo de favorecer a inserción social e económica de todas as persoas a través da mellora do seu empleabilidad, tanto por conta allea coma por conta propia.
Fonte: La opinión de A Coruña
Guitiriz terá un ano máis unha campaña de promoción do comercio coincidindo coas festas do Nadal. Os primeiros pasos están dados, e acordouse que se entreguen cheques regalo que os gañadores poderán cambiar logo por compras no municipio. A realización da campaña supón unha continuación das realizadas en anos pasados, nas que participaron decenas de negocios da capital do municipio e doutras localidades. En otros anos, mesmo se organizaron festas para elixir os gañadores dos números premiados, cuestión que este ano parece descartarse.
En anos pasados, coincidindo co Nadal, o Concello tamén chegou a convocar concursos de adorno de escaparates, aínda que logo se deixou de organizar por considerar escaso o número de inscritos.
Fuente: La voz de Galicia
REDACCIÓN - VIGO A creación de empresas en Galicia creción un 18% en outubro en relación ao mesmo mes do ano anterior, coa constitución de 362 novas empresas, segundo o Estudo sobre Demografía Empresarial publicado por Informa D&B, compañía do Grupo Cesce. Comercio, con 85, e servizos empresariais, con 50, son os sectores con máis constitucións este mes na comunidade. Pontevedra suma 159, A Coruña 141, Lugo 34 e Ourense 28.
No acumulado anual Galicia alcanza 3.571 novas altas, un 4% máis que o pasado ano, variación similar á do conxunto do país.
Madrid, Cataluña e Andalucía son as comunidades con maior actividade constitutiva este mes, con 1.569, 1.312 e 1.147 novas empresas respectivamente. No acumulado Madrid alcanza 15.349, Cataluña 13.887 e Andalucía 12.101. Entre as tres representan máis da metade do total nacional.
No que levamos de ano investíronse 196 millóns de euros na comunidade galega, cifra inferior, un 57%, á de 2011.
Polo que respecta ás disoluciones, Galicia rexistra 146 en outubro, un 8% mais que en 2011, por un incremento nacional do 31%. Comercio e construción son os sectores con peor comportamento este mes, con 36 e 27 procesos cada un. Pontevedra rexistra 62, A Coruña 59, Ourense 13 e Lugo 12.
Fonte: Faro de Vigo
A Axencia de Desenvolvemento Local de Camariñas e ou Plan Revive de la Costa dá Morte relizarán o próximo martes 20 unhas xornadas para presentar as axudas ás empresas e aos emprendedores que o Igape poñerá en marcha o próximo ano.
A charla, coa que colabora a asociación de empresarios, será ás oito da tarde no centro de iniciativas situado ao lado do centro médico local. Os interesados en participar poderán inscribirse ata o venres na Casa da Pedra entre as nove e as dúas da mañá ou chamando ao número de teléfono 981 737 004.
Santiago. Sabedores de que o comercio electrónico é "un grande aliado do consumo e unha ferramenta que axuda a crecer ao sector", a Fundación Santiago Centro sentou a finais do pasado ano as bases imprescindibles para o inicio do proxecto Outlet On-Line, dando agora un novo impulso a esta plataforma de venda tras desenvolver a páxina web ou facebook, como mediadas dinamizadoras.
Dende a entidade explican que "en 2012 e dada as dúbidas e pequenas dificultades transmitidas polos comercios participantes no referente ao funcionamento do sistema, a Fundación achega unha axuda máis puntual, concreta e personalizada, co fin de que as tendas lle saquen un maior beneficio e rendibilidade,".
santiagocentrooutlet on line, é unha aplicación informática deseñada pola Fundación Santiago Centro como "unha ferramenta máis de axuda para os asociados" co fin de que poidan vender os seus produtos de stocks ou doutras tempadas a través do comercio electrónico".
Fonte: El correo gallego
Máis información
Este é o cuarto ano que a Deputación de Pontevedra e a Xunta de Galicia se unen para poñer en marcha “Merca na Rúa”, unha campaña de dinamización comercial que desde o ano 2009 leva xa percorridas 20 vilas da provincia de Pontevedra e repartidos 60.000€ en vales de compra entre 520 persoas agraciadas.
Trátase dunha actividade dinamizadora do comercio que trata de actuar como revulsivo e incentivar o consumo no comercio local. Xunto co programa formativo “Vende máis Nadal” e as diferentes accións que se están desenvolvendo nos mercados municipais co programa “Rías Baixas, Territorio Gastronómico”, o compromiso da institución provincial e o seu apoio decidido ó binomio turismo - comercio como sectores fundamentais na actividade económica das Rías Baixas
A campaña “Merca na Rúa” busca principalmente fomentar as ventas e incentivar o consumo no comercio local. Promocionar o comercio de proximidade, fomentar o asociacionismo, animar as rúas comerciais das vilas e premiar a fidelidade dos clientes do pequeño comercio.
Esta iniciativa, enmárcase dentro das actuacións a desenvolver pola Deputación de Pontevedra tralo compromiso acadado coa sinatura dun importante convenio de colaboración coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia centrado en traballar en prol do modelo comercial de Galicia, o comercio de proximidade.
“Merca na Rúa” desenvolverase en 2012 en 5 vilas da nosa provincia. Terá unha duración de 2 semanas en cada unha e repartirá 2.450€ en vales de compra para mercar no comercio local en cada unha das 5 localidades.
Os obxectivos específicos desta campaña son:
- Animar as rúas comerciais das vilas, dar a coñecer o comercio local e fomentar o asociacionismo entre os comerciantes.
- Incentivas o consumo no comercio local.
- Mellorar a imaxe do espazo comercial e dos establecementos que o forman.
- Potenciar os centros das vilas como lugares de referencia para as compras. Dinamizalos xa que o comercio da vida ás rúas.
Para acadar estes obxectivos, levarase a cabo unha importante campaña publicitaria e de difusión das actuacións de “Merca na Rúa” de xeito que teña a máxima participación posible e os participantes sexan os máis posibles.
ANTECEDENTES
1ª edición. Ano 2009
Concellos nos que se levou a cabo: O Grove, Ponteareas, Gondomar, Pontecaldelas, A Estrada.
2ª edición. Ano 2010
Concellos nos que se levou a cabo:Forcarei, Cambados, Poio, Redondela, Valga, Porriño, Tui, Silleda, Cangas do Morrazo e Caldas de Reis.
3ª edición. Ano 2011
Concellos nos que se levará a cabo:Cuntis, Ribadumia, Soutomaior, Nigrán e Vilagarcía de Arousa.
4ª edición. Ano 2012
Concellos nos que se levará a cabo: Meaño, Bueu, Illa de Arousa, O Rosal e Sanxenxo.
DINÁMICA DA ACTIVIDADE
A dinámica que seguirá a campaña “Merca na Rúa” en cada unha das vilas nas que se desenvolva será a seguinte:
- Entre o luns e o martes da primeira semana, uns promotores repartirán entre os comercios interesados en participar de cada vila: cartelería e folletos publicitarios para informar e publicitar a actividade.
- Estes promotores actuarán como dinamizadores da campaña “Merca na Rúa” durante as dúas semanas de duración da mesma en cada localidade. Instalarase unha pequena carpa da organización nun lugar céntrico de cada vila a modo de punto de información no que haberá tamén material publicitario da campaña.
- Os consumidores que queiran participar nos sorteos dos vales de compra deberán presentar aos promotores dinamizadores ou na carpa da organización da campaña “Merca na Rúa”, os tickets das compras realizadas nos pequenos comercios da localidade correspondente entre as 10:00h do luns da 1ª semana e as 18:30h do sábado da 2ª semana, e recibirán nese momento a metade dun boleto para participar no sorteo dos vales de compra.
- Os promotores da campaña “Merca na Rúa” selarán aos consumidores o ticket presentado para que non poida ser reutilizado xa que cada ticket dará dereito a un único boleto de participación.
- A outra metade do boleto será depositado polo promotor/a ou polo propio consumidor nas urnas habilitadas a tal efecto na carpa da organización.
- O sorteo dos vales de compra se celebrará en cada localidade o sábado da 2ª semana.
- O sábado da 2ª semana en cada una das 5 vilas, levarase a cabo o sorteo público dos vales de compra por valor de 2.450€€ (20 vales de 100€ e 3 de 150€) que consistirá na extracción dos boletos depositados ó longo das dúas semanas que durou a campaña nas furnas habilitadas ó efecto.
- Durante a festa de peche de campaña, desenvolveranse diferentes actividades lúdicas e de entretemento dirixidas ós máis cativos.
O pasado día 5 de novembro o xurado profesional de FECIMO acordou por unanimidade concederlle o premio á mellor imaxe a: Miguel Alexandre Cereijo Graña, natural de Cangas , autor dunha ilustración onde diferentes caras de cores forman unha árbore de Nadal. O gañador contou cunha recompensa de 300 euros en cheques de compra para canxear nos establecementos asociados a FECIMO de Cangas, Bueu ou Moaña.
O traballo orixinal do gañador será a base, o soporte fundamental sobre o que xirará a imaxe publicitaria da campaña de Nadal. En breve a imaxe de Miguel lucirá nos establecementos participantes así como nas octavillas, participación, adornos, ademais de ser reproducido a gran tamaño para colocar nos “monolitos” ou “mupis” que FECIMO ten instalados nas rúas das vilas do Morrazo.
Perfil do gañador
Miguel Alexandre é informático de profesión e está comezando a desenvolverse como deseñador web. Practica o deseño gráfico como afección e motívase presentando os seus traballos a concursos, aínda que esta é a primeira vez que gaña un. Asegura que este deseño define plenamente o seu estilo. O autor parte de liñas e formas xeométricas simples para chegar a algo máis complexo, como neste caso unha árbore de Nadal formada por xente.
Lema da campaña
O premio ao mellor slogan da campaña de Nadal quedou deserto ao non se atopar ningún axeitado para a integración á imaxe gañadora da campaña. Por todo isto, o lema será proposto pola propia entidades con ideas que achegou o xurado no seu momento.
A localidade de Cee inaugura mañá a IV edición da súa Feira de Oportunidades, que se estenderá ata o domingo. Situada no polideportivo municipal, abrirá en horario ininterrompido de 10 a 22 horas. O evento está organizado un ano máis pola Asociación de Empresarios de Costa da Morte - con colaboración do Concello e a firma Arquitectura Sar- e contará coa participación dunha corentena de empresarios e comerciantes.
A oferta do feiral será ampla e variada, con produtos téxtiles, complementos, calzado e material deportivo, ademais de artesanía, xoiaría, así como material de calefacción, fogar, decoración, mobles e ata unha pastelaría local. Todo iso a cargo das firmas Cabo Sport, Tata, Zalaoira, Moda, Cortinas Andújar, Mobles Castiñeira, Dore, Rosa Lamela, Risco, Galfcar, Voga, Andarela, A Lúa Chea, Mistura, Modas Zaira, Feira de Calzado Carmiña Luis, Mobles Suárez, Noa Hogar, A Tenda de Carmen, Triscos, Miro, Querubín, Cotte, Joyarte, Elfos Peqkes, Zayla, Marboo, Bule-Bule e Artesanía Marcos, ademais da pastelaría Glassé.
O obxectivo desta feira de Cee é ofrecer os produtos en stock a auténticos prezos de ganga, con descontos que superan o 50% do valor dos artigos, malia o cal destacan por calidade e actualidade.
Fonte: Diario de Bergantiños
A praza de abastos de Ribadumia continúa ampliando os produtos dispoñibles para o consumidor, coa inclusión dun posto de venda de comida e doces caseiros para levar. A alcaldesa, Salomé Peña, e a concelleira de Promoción Económica e Social, Sonia Garanger, visitaron onte as instalacións, no centro de Barrantes, para coñecer de primeira man as novas dependencias.
Peña subliñou a aposta do Concello pola mellora continua da praza de abastos e a posibilidade de seguir abrindo negocios nesta, como alternativa á crise e ao paro.
Así, recordou que, recentemente, se aprobou unha ampliación do horario de apertura das instalacións, que agora permanecen abertas de 9:30 a 13:30 e de 17 a 20 horas. O pasado mes de outubro, ademais, instalouse na praza un zapateiro. Este, xunto ao novo de doces e á floraría, abre xa durante toda a xornada.
Fonte: Diario de Arousa
Con motivo do seu primeiro aniversario, o centro comercial The Style Outlets ofrecerá mañá unha "Night Shopping", na que contará coa participación da coñecida blogger galega Alexandra Pereira, autora do blog "Lovely Pepa". Esta festa nocturna das compras arrancará ás 21.30 horas e prolongarase ata as doce da noite. Haberá música en directo, regalos e descontos. Ademais, repartiranse máis de 6.000 euros en premios para compras no centro e poñerase a disposición dos clientes un servizo de asesoría de imaxe e persoal shopper gratuíto. Haberá autobuses gratuítos directos dende A Coruña e Ferrol para facilitar a chegada ao centro de todos os que queiran participar no aniversario.
Fonte: El Correo Galego
VERÓNICA PALLEIRO - PORRIÑO Cada vez son máis os porriñeses que se animan a poñer en marcha un proxecto empresarial para darse a si mesmos un emprego. Aos que se animan, desde o servizo municipal de emprego Porremprego, tramítanlles gratuitamente as subvencións ao seu alcance das distintas administracións públicas para que reciban unha achega económica que lles axude a despegar.
En 2011 os técnicos de emprego de Porriño solicitaron trece subvenciones para emprendedores locais e dez resultaron aceptadas cunha achega total de 129.222 euros. No que vai de 2012, Porremprego case ha cuadriplicado o número de solicitudes para novos negocios. En total tramitou corenta e por agora foron favorables seis, apoiadas con 58.200 euros en axudas.
O traballo deste servizo municipal reflíctese tamén nas 152 persoas atendidas ou as máis de 300 persoas que durante os dous últimos anos acudiron a informarse e das que han fructificado xa 104 proxectos empresariais; 52 en 2011 e, justamente tamén, 52 ata o día de hoxe en 2012, sete deles neste recentemente acabado outubro.
As expectativas apuntan a que se superará a cifra rexistrada o ano pasado, ao estar xa en trámites de constituírse outras tres empresas e tendo en conta ademais que aínda faltan dous meses para finalizar o 2012.
FECIMO dá a coñecer unha nova actividade de FORMACIÓN de 4 horas de duración que se desenvolverá en dúas xornadas de 2 horas cada unha, os días 22 e 29 de novembro.
Baixo o título de Curso de Relación Comercial, exporanse as claves para a mellora do proceso de venda.
Un dos obxectivos do curso é a mellora da relación cos clientes
Trátase do curso de relacion comercial e nel exporanse dunha forma práctica e amena, ferramentas sinxelas para a mellora da relación cos clientes e a fidelidade ao negocio.
CURSO: Curso de Relación Comercial
DATAS: 22 e 29 de novembro
HORARIO: 20:30 H - 22:30 H
LUGAR: sede de FECIMO en Avda. Vigo, 91 - baixo- Cangas
PREZO: 50 €
PREZO EMPRESAS ASOCIADAS: 25 €
PRAZAS: LIMITADAS
DATA LÍMITE PREINSCRICIÓN: venres, 16 de novembro
Máis información
EDACCIÓN - REDONDELA A Federación Galega de Comercio e a Asociación de Empresarios de Redondela promueven unha campaña de dinamización do consumo na localidade, que baixo o lema "As compras na túa vila teñen premio", desenvólvese en Redondela desde onte e ata o próximo día 16. A iniciativa premiará con 2.000 euros a confianza dos clientes dos establecementos locais, sorteándose tres tarxetas regalo de 200 euros e outras catorce de 100 euros.
Durante a campaña, os consumidores que aposten polo comercio tradicional da vila poderán presentar as súas tickets de compra na carpa situada na Praza dá Constitución ou nas promotoras que se atoparán polas rúas da localidade, quen lles entregarán boletos de participación para o sorteo final que terá lugar o 16 de novembro, nunha carpa situada na pista deportiva da Xunqueira. Este acto inclúese no programa dunha festa final de campaña que contará con diversas actuacións para nenos.
O sorteo final realizarase ás 20.00 horas e os posuidores dos boletos deben estar presentes para adquirir o premio.
Destacar ademais que os clientes que aporten ás promotoras o justificante de pagar coa Tarxeta Comercio de Novagalicia Banco, duplicarán a súa participación, obtendo dous boletos por cada ticket presentado.
A campaña será publicitada nos establecementos de Redondela, que contarán con carteis e repartirán entre os seus clientes trípticos informativos.
A iniciativa "As compras na túa vila teñen premio" está organizada pola Federación Galega de Comercio, en colaboración coas Federacións Provinciais de Comercio, a Dirección Xeral de Comercio e Novagalicia Banco.
A campaña desenvólvese en oito localidades galegas, e en Redondela conta coa colaboración da Asociación de Empresarios, que preside José Antonio Gómez.
Fonte: Faro de Vigo
A asociación de comerciantes do tradicional mercado abarata os custos dos postos de venda para facilitar o acceso a emprendedores.
Anta Tombo. Ourense
A Praza de Abastos de Ourense estase a converter nos últimos meses nunha saída para mozos da cidade ante a escasa oferta no mercado laboral.
A campaña de promoción posta en marcha no mes de setembro pola asociación de comerciantes do propio mercado para atraer mozos emprendedores deu os seus froitos, e varias persoas decidiron instalarse na emblemática praza para iniciar unha nova experiencia laboral.
Ante o peche de postos de venda que se produciu no mercado nos ultimos anos pola falta de relevo xeracional que estaba a deixar a praza baleira, e o aumento das peticións de información por parte de cidadáns interesados, os empresarios acordaron ofertar os postos baleiros sen titular a unhas condicións moi alcanzables.
Deste xeito, están dispoñibles espazos comerciais dende os 1.000 euros, aínda que a maioría rolda os 3.000 euros, dependendo das condicións e a superficie. O prezo corresponde a unha cesión ata o ano 2025, ao que habería que engadir unha reducida taxa mensual para o mantemento. Ademais, os interesados poden acollerse a unhas facilidades de pagamento fraccionado da cantidade ata en 24 meses.
Moitos dos postos ofertados, que se encontran tanto no interior coma no exterior da praza, contan mesmo co equipamento necesario para comezar a exercer a actividade.
Durante os dous meses que leva en marcha a iniciativa, cubríronse seis dos postos ofertados, quedando así toda a planta baixa -peixaría- completa. Qudan dispoñibles 15 postos na planta alta -carnizaría- e tres en zona exterior -'rianxo'-.
Segundo a administración da praza, son atendidas unha media de dúas visitas ou chamadas diarias de interesados, especialmente de mozos en situación de desemprego ao cuales tamén ofrecen asesoramento.
O obxectivo do curso é ensinar ás traballadoras un oficio artesanal alternativo ao seu
O curso promovido pola Fundación de Artesanía, coa colaboración da Consellería de Pesca, cofinanciado pola Unión Europea, no que participaron nove integrantes da Asociación de Redeiras Atalaia, da Guarda, clausurouse onte. Segundo explicou a docente Ana Castro, é un proxecto de diversificación da actividade habitual da Asociación Atalaia que ten como obxectivo ampliar as expectativas laborais das redeiras. Para iso Atalaia presentou un proxecto ao Grupo de Acción Costeira, que foi aprobado .
Antón Ferreira.A Guarda. O proxecto ao que tamén pertencen asociacións de redeiras de Corme, Malpica, Burela e Portonovo, ten como obxectivo a elaboración de produtos artesanais, contando para iso coa Fundación de Artesanía que colaborou cos colectivos de redeiras dándolles formación na sección dedicada á artesanía, xa que outra das seccións é o turismo que mostrará a visitantes e colexios a actividade das redeiras.
Respecto á parte artesanal, no curso de iniciación, de cincuenta horas intensivas, as alumnas aprenderon a realizar remates, deseño de pezas, fulares, broches e bolsos. Este curso completarase, no seu momento, co de perfeccionamento, para producir pezas de calidade que poderán comercializar baixo a marca de Artesanía de Galicia, que ten uns requisitos de calidade e de elaboración establecidos. A venda destes artigos naquelas épocas nas que as redeiras teñan menos carga de traballo, posibilitará complementar os ingresos deste colectivo.
Carmen Barbosa, presidenta de Atalaia e vicepresidente da Federación Galega de Redeiras, destacou a importancia que para o colectivo ten esta oportunidade de formarse e que lles posibilita unha alternativa no momento en que non teñan redes que reparar.
Colares, broches e fulares repártense sobre a mesa de traballo, xunto coas 'formas' ou equipos utilizados, fíos e finos arames, así como retallos de rede, utilizados estes para elaborar uns bolsos 'cuxa sinxeleza os fan axeitados para ir ao mercado e minimizar o uso de bolsas plásticas', di a presidenta das redeiras. Son, precisamente os bolsos, explica Carmen Barbosa, o nexo de unión das distintas asociacións de redeiras, xa que é o produto que elaboran todas elas. Despois cada asociación especialízase noutros complementos, decidíndose A Guarda polos broches.
O mercado da praza de abastos de Monforte de Lemos deste mes dedicarase aos produtos de outono, será os días 17 e 18 e contará cunha ducia de expositores.
Desde que o pasado agosto abriu o novo espazo de vendas do mercado de abastos, o Concello monfortino organiza un mínimo dunha feira temática ao mes. A de novembro estará centrada nos cogomelos, as castañas e os doces, entre outros alimentos, e ademais terá un marcado carácter ecolóxico, xa que a maioría dos produtores que acudirán están amparados polo Craega (Consello Regulador de Agricultura Ecolóxica).
Os expositores abranguerán diferentes sectores e haberá panadarías que levarán doces e empanadas de tempada como La Luna, Tarrazo ou Caneda; firmas vinculadas ao mundo dos cogomelos, como Pan do Demo, Hifas dá Terra ou Carlos Pérez Álvarez; outras do sector das castañas, noces, froitos secos e marmeladas como Cafés Conti, Caurelor e Carabuñas, e produtores como Irene Rodríguez que levarán patacas e verduras ecolóxicas.
Ademais, haberá un posto do colectivo micolóxico Os Lactouros no que os visitantes poderán acceder a todo tipo de información sobre o mundo dos cogomelos, o seu cultivo e o seu consumo.
O mercado está aberto o sábado 17, entre as 10 e as 14 horas e, pola tarde, de 17 a 21. O domingo abrirá as súas portas de 10 a 14 horas.
Fonte: El Progreso
A Feira do Mel de Sarria, celebrada onte na praza de abastos, puxo á venda uns 300 quilos deste produto de seis apicultores da comarca.
Os expositores procedían de Paradela, Samos, O Páramo e Sarria, que comercializaron, entre as 10.00 e as 15.00 horas, tarros de mel de diversas variedades a un prezo único de 6,50 euros o quilo e 4 euros o medio quilo.
Os produtores, que explicaron aos clientes as posibilidades do mel, destacaron que o certame tivo unha boa acollida a pesar da chuvia que acompañou toda a mañá. Segundo explicaron, os sarrianos achegáronse aproveitando a saída para facer a compra e as vendas foron boas. << Estamos contentos, a feira está collendo sona>>, apuntou unha produtora>>.
O certame, que tivo lugar por terceiro ano consecutivo, estivo organizado pola Asociación Provincial Lucense de Apicultores (Apla) en colaboración coa concellaría de xuventude de Sarria.
Nesta edición optouse por volver celebrar o mercado na praza de abastos ante a boa acollida que tivo o pasado ano. O primeiro ano desenvolveuse na casa de cultura.
Fonte: El Progreso
A compañía lucense empeza a distribuír catro produtos de alta gama con certificado Faitrade. É a primeira de Galicia que obtén este distintivo.
Dores Cela. A empresa lucense Cafés Candea, que procesa seis millóns de toneladas de café verde ao ano, é a primeira compañía do seu sector que lanza ao mercado cápsulas compatibles con cafeteiras tipo nespresso co selo de comercio xusto, a través da certificación Fairtrade. Baixo esta mesma certificación o torrador do Ceao tamén vede outros tres produtos, todos eles de gama alta, como son o paquete de café natural en gran dun quilo o de moído de 250 gramos e as cápsulas profesionais.
Cafés Candeas comercializa a súa gana de produtos de comercio xusto, unha faceta do mercado cun elevado potencial de consumidores, nos lineais das grandes cadeas de supermercados nacionais e na tenda online que ten operativa a compañía.
A firma lucense foi a primeira empresa galega que obtivo a certificación Fairtrade, que existe dende hai máis de 20 anos e cuxo obxectivo é loitar contra a pobreza, Funciona segundo fontes de Cafés Candeas, como un aliado de confianza para organizacións de produtores, empresas e entidades internacionais. Supón un apoio para produtores e traballadores de países en vías de desenvolvemento para que poidan operar nun mercado que está copado polas grandes multinacionais e no que xogan con desvantaxe. O distintivo que garante que o produto cumpre cos criterios de comercio xusto figura impreso na propia embalaxe.
A aposta do café de comercio xusto enmárcase dentro da estratexia da compañía lucense para facer fronte ás grandes multinacionais desta actividade que copan o mercado de alimentación e ás que conseguiu manter a raia en hostalaría, onde ocupa o segundo lugar no ránking de vendas e que representa o 90% da produción da empresa. O torrador lucense, cuxa facturación rolda os 50 millóns ao ano, apóiase en I+D+i para impedir que as grandes compañías copen o seu segmento de mercado. Os investimentos que está a efectuar a firma lucense estaas a canalizar cara a esta faceta, despois de impoñer unha política nos anos anteriores á crise de expansión xeográfica coa compra de torradores e de fornos de fondos de comercio. A firma lucense conta con delegacións en Valladolid, Madrid, Valencia, Granada, Barcelona e Porto. Recentemente o xerente de Candelas, Ramón Alonso, declarou que a sociedade reservas novas adquisicións a momentos de maior estabilidade económica.
Cafés Candeas é pioneira en España na introdución no segmento de hostalaría das monodosis que é posible utilizar en calquera cafeteira e alternar o uso das cápsulas con café moído convencional. Ata que irrompeu a compañía lucense con este tipo de produto non existía ningún con esta dobre aplicación.
Fonte: La Voz de Galicia
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia