O mercado da praza de abastos de Monforte de Lemos deste mes dedicarase aos produtos de outono, será os días 17 e 18 e contará cunha ducia de expositores.
Desde que o pasado agosto abriu o novo espazo de vendas do mercado de abastos, o Concello monfortino organiza un mínimo dunha feira temática ao mes. A de novembro estará centrada nos cogomelos, as castañas e os doces, entre outros alimentos, e ademais terá un marcado carácter ecolóxico, xa que a maioría dos produtores que acudirán están amparados polo Craega (Consello Regulador de Agricultura Ecolóxica).
Os expositores abranguerán diferentes sectores e haberá panadarías que levarán doces e empanadas de tempada como La Luna, Tarrazo ou Caneda; firmas vinculadas ao mundo dos cogomelos, como Pan do Demo, Hifas dá Terra ou Carlos Pérez Álvarez; outras do sector das castañas, noces, froitos secos e marmeladas como Cafés Conti, Caurelor e Carabuñas, e produtores como Irene Rodríguez que levarán patacas e verduras ecolóxicas.
Ademais, haberá un posto do colectivo micolóxico Os Lactouros no que os visitantes poderán acceder a todo tipo de información sobre o mundo dos cogomelos, o seu cultivo e o seu consumo.
O mercado está aberto o sábado 17, entre as 10 e as 14 horas e, pola tarde, de 17 a 21. O domingo abrirá as súas portas de 10 a 14 horas.
Fonte: El Progreso
A chamada da Asociación de Empresarios de Deza aos comerciantes do Centro Comercial Aberto de Lalín deu os seus froitos. Ao encontro, celebrado na noite do luns, acudiron ao redor dunha vintena de profesionais do sector. Un dos puntos da orde do día que se salvou con éxito foi a creación dunha comisión de traballo do comercio. Esta intégrana cinco comerciantes, aos que se engade Julio López, comerciante e membro da directiva da AED. Onte a comisión xunto coa secretaria da AED mantiveron a primeira reunión de traballo. Queda agora por diante moito traballo de cara aos preparativos de novas accións. As primeiras delas estarán enfocadas á campaña de Nadal.
Unha dos labores da comisión será tamén a recollida de suxestións, inquietudes e propostas do colectivo de comerciantes. Na reunión do luns os asistentes fixéronse eco da repercusión que está tendo a crise e que se traduce nunha baixa espectacular das vendas.
Os comerciantes demandan a realización de actuacións de cara a conseguir unha dinamización do sector, atraer xente á vila e propiciar as vendas. O CCA lalinense conta cuns 85 socios, moitos deles son ou eran membros dalgunha das dúas asociacións de comercio. O CCU disolveuse e integrouse na AED e o Fórum Urbano continúa existindo sobre o papel como colectivo pero se atopa en parón técnico, O seu presidente apuntaba onte que de momento «non estamos a cobrar aos socios e estamos parados á espera de que pase a crise e ver que facemos». O colectivo non ten previsto de momento disolver a agrupación nin integrarse na AED. Manterán a súa independencia pero sen actividade de momento, á espera de que mellore a situación económica.
Fonte: La Voz de Galicia
Hoxe terá lugar ás 17 horas a cuarta reunión dá Mesa Local de Comercio de Lalín dende a súa constitución como órgano colexiado de cooperación entre administradores, comerciantes e consumidores.
A concelleira popular de Actividade Económica, Comercio e Emprego de Lalín, María José Batán, indicou que se trata de "analizar a oportunidade de aprobar a Asociación de Profresionais da Praza de Abastos como novo membro, ademais de concretar qué accións promocionais se levarán a cabo neste Nadal,". Así mesmo, tamén se tratarán as propuezstas dos representantes de comercio e de consumo da localidade entre outras actuacións.
Coa posible incorporación dos pracervos poderíanse crear unha imaxe fusionada e coordinada das campañas ejecutades por comerciantes e hostaleiro do concello.
O maior peso da economía local recae no comercio, no que se contabilizan 849 establecementos
Os servizos móstranse como un dos sectores máis fortes á hora de facer fronte á crise en Vilagarcía. Así se certifica no último informe emitido polo Instituto Galego de Estatística no que analizan a titularidade das empresas e a súa sé social en 2011, onde se conclúe que o 81% do total de 2.655 firmas asentadas na capital de O Salnés teñen a súa actividade principal neste sector. O maior peso correspóndelle ao comercio con 849 establecementos.
Si mes a mes o protagonismo deste ámbito laboral como un dos principais motores económicos se evidencia na análise da subida ou baixada do paro, este informe certifica a proliferación deste tipo de actividade no municipio. O maior grupo corresponde ao comercio, mentres que a hostalaría suma 248 establecementos. Pero, ademais, neste sector hai que engadir as 26 empresas dedicadas a información e comunicación, 76 de actividade financeiras e seguros, 67 de educación, 105 de actividades sanitarias e de servizos sociais e 54 orientadas ao mundo artístico e do entretemento, entre outras.
No informe do IGE correspondente ao pasado ano detállanse as actividades das 2.655 empresas situadas en Vilagarcía e, aínda que a maioría atópase no sector laboral de servizos, tamén hai que destacar 166 cuxa actividade atopar na industria. No epígrafe de manufactureras localízanse 161 compañías, das que 11 refírense a conserveras, 10 a fabricación de bebidas, 2 á industria textil, 3 a confección de roupa de vestir, 11 son industrias de madeira e cortiza, 16 de artes gráficas, 3 con actividade na industria química, 10 de fabricación de produtos minerales non metálicos, 4 de metalurgia, 27 de fabricación de produtos metálicos, 8 de maquinaria e equipamiento, 2 de fabricación de vehículos a motor, remolques e semirremolques, 5 doutros materiais de transporte, 8 de mobles, 9 doutras industrias manufactureras, 14 de reparación e instalación de maquinaria e equipos e unha de enerxía eléctrica, gas, vapor e aire acondicionado.
A lista complétase con 338 empresas que traballan no área da construción, que ten un gran peso tamén na economía do municipio.
Empregados
Outra das cuestións que se detallan no informe realizado polo Instituto Galego de Estatística é o número de empregados nas empresas locais. E neste sentido hai que destacar que o 84,6% das firmas situadas na capital de O Salnés teñen entre 0 e 2 asalariados. No outro extremo compróbase que actualmente só existe unha compañía no municipio que ten máis de 250 traballadores nestas condicións.
A cifra de empresas que teñen entre 3 e 5 asalariados é de 219, pero a partir de aquí a cantidade baixa conforme se incrementa o número de persoal contratado en cada un destes puntos de traballo. Así, un total de 76 establecementos contan con entre 6 e 9 traballadores, 61 empregan entre 10 e 19 traballadoras. No que respecta ás empresas que teñen entre 20 a 49 asalariados, contabilízanse 39, 6 no caso das que teñen entre 50 e 99 traballadores, mentres que só 5 rexistran entre 100 e 249 empregados.
Tamén é importante o feito de que durante o pasado ano foron máis as baixas de empresas que se rexistraron que as altas. No primeiro destes apartados contabilizáronse 297, mentres que o segundo ascendeu a 288. Os negocios que lograron a súa permanencia, e facer así fronte á crise, ascendeu a 2.367.
Se se realiza unha comparativa desta situación coa rexistrada durante o ano 2010 pódese comprobar que en Vilagarcía houbo o pasado máis baixas que no exercicio anterior, cando se contabilizaron 248. Con todo, tamén hai que puntualizar que as altas tamén foron máis que en 2010. Neste ano contabilizáronse 264 cando en 2011 foron 288. En todo caso hai que indicar que o ano pasado houbo seis empresas máis que lograron subsistir.
Fonte: Diario de Arousa
O goberno ribeirense propúxose regular a venda ambulante no municpio, particularmente no que atinxe ao mercado semanal. Por esta razón elaborou unha ordenanza.
A extensa orde do día do pleno ordinario inclúe unha vintena de puntos, entre os que se inclúen a adxudicación do contrato para a execución da obra da nova praza de abastos de Santa Uxía.
Fonte La Voz de Galicia (Ed. Barbanza)
A moda infantil é un sector moi importante en Galicia con marcas con gran presenza e prestixio en mercados internacionais ás que se sumou nos últimos anos a compostelá Liolio. Trátase dunha empresa familiar que en apenas oito anos se fixo un oco no mercado nacional e chegou xa a 16 países do mundo.
A sede social está en Santiago pero os talleres están en Narón. Esta é unha das características singulares da compañía, que fabrica integramente en Galicia a partir de deséñoos de Isa Foira, irmá do impulsor desta iniciativa empresarial, lsa Foira, irmá do impulsor desta iniciativa empresarial, Lalo Foira, e apostando por aproveitar a tradición téxtil de Galicia. Desta forma gana en calidade e en control de produción aínda que o seu crecemento é máis lento que se confeccionase fose como outras marcas.
A firma iniciou a súa expansión internacional hai dous anos e o seu mercado exterior intégrano xa 16 países: México, República Dominicana, Alemaña, Inglaterra, Italia, Chile, Arxentina, Ecuador, Panamá, Colombia, Miami, Portugal, Suíza, Luxemburgo, Grecia e acaban de volver de Rusia con grandes perspectivas.
Liolio ten xa 9 establecementos propios (nas sete grandes cidades galegas, Vilagarcía e Valladolid) e catro franquías (Valencia, Barcelona, Torrelavega e Oviedo). A moda infantil é un sector forte en Galicia e con grandes perspectivas. Estas empresas facturaron 747 millóns de euros en España en 2011, dos que 304 millóns procedían da exportación e a maioría son galegas.
A firma aposta por atrevidos deseños e ricos tecidos para os pequenos da casa dentro dun estilo clásico. Os complementos teñen tamén grande importancia nas súas coleccións. Para asegurar a máxima calidade, de casa unha das pezas confecciónase en talleres propios Galicia cun coidadoso proceso dende os patróns ata as últimas puntadas.
Fonte: Atlántico Diario
O Concello das Pontes organiza unha nova edición do Mercado de Oportunidades Vila das Pontes (Mova) os días 3 e 4 de novembro co obxectivo de apoiar e promover o comercio local.
Esta iniciativa, organizada a través do Instituto Pontés de Promoción Económica (Ippec) e que este ano por primeira vez amplía a dous os días, contará coa participación dunha veintena de comercio locais, entre tendas de roupa, calzado, decoración, xoiarías, librarías e xogueterías, entre outros negocios como veterianrias.
Fonte: El Progreso
Entre os novos criterios esixirase unha liña de transporte urbano e que se contrate mercancía a suministradores locais - Deberán contar con puntos de recarga eléctrica
X. A. TABOADA - SANTIAGO O Goberno galego aprobou onte o decreto que concreta as esixencias e restricciones que se aplicarán nas concesións da autorización autonómica para abrir grandes superficies comerciais -de máis de 2.500 metros- e que nos seus aspectos xerais xa están recollidas na Lei de Comercio de Galicia. Entre os novos criterios esixirase un punto de recarga para vehículos eléctricos por cada 800 metros cadrados de superficie útil de exposición, o contar polo menos cunha liña de transporte público para reducir o uso do coche privado e o desenvolver programas de carácter social -como colaborar con bancos de alimentos ou patrocinar iniciativas deportivas-, ademais de promover a contratación de suministradores locais como fórmula alternativa para reducir os quilómetros de transporte de mercancías.
Á hora de autorizar unha nova gran área comerciais, a Xunta valorará de forma especial que o proxecto non implique a modificación da achaiadura urbanístico.
Con este decreto, elaborado pola Consellería de Economía e Industria -que entrará en vigor aos 20 días da súa publicación no Diario Oficial de Galicia (DOG)-, a Xunta pretende avanzar no control do impacto das grandes áreas comerciais, co fin de preservar o modelo tradicional galego, reducir os desprazamentos ou fomentar o uso do transporte colectivo.
Os proxectos deberán aportar un estudo de movilidad integral que teña en conta o incremento de desprazamentos que xerará a nova implantación e que determine as solucións e medidas de movilidad adecuadas para solucionalas. Ademais, deberase establecer unha ou varias liñas de transporte colectivo que conecten o establecemento comercial cos núcleos urbanos máis próximos.
A Lei de Comercio sinala a esixencia da dotación mínima dunha praza de aparcamiento por cada 20 metros cadrados de superficie comercial e no decreto especifícase que ditas prazas deberán contar cunha separación mínima de 20 centímetros para facilitar a movilidad.
Así mesmo, a normativa establece, entre outras cuestións, que os proxectos inclúan compromisos en favor dos dereitos das persoas consumidores e usuarias tales como a adhesión ao sistema arbitral de consumo e á incorporación de novas tecnoloxías que permitan mellorar a información. Establécese tamén que o uso do chan deberá ser necesariamente comercial e non compatible con outros usos.
Fonte: Faro de Vigo
A Consellería de Industria xa fixou os dez domingos e festivos que as grandes superficies comerciais poderán abrir durante 2013. Ata agora, o Goberno galego só permitía oito días ao ano, pero o Executivo central reformou a normativa básica e fixou en 16 os festivos que se poderán abrir, deixando ás comunidades a opción de ampliar o seu número ou reducilo, pero cun mínimo de dez.
A Xunta decidiu acollerse ao mínimo permitido para non prexudicar o pequeno comercio e, tras consultalo coas asociacións de consumidores e as cámaras de comercio, publicou o calendario no Diario Oficial de Galicia.
Os días autorizados para abrir as grandes áreas son o 13 de xaneiro, 28 de marzo, 23 de xuño, 7 de xullo, 12 de outubro e 1, 8, 15, 22 e 29 de decembro. Con respecto a anos anteriores, a diferenza está en que agora se poderán abrir nos meses de xuño e outubro.
En todo caso, calquera concello pode solicitar cambios no calendario de dúas datas para o seu termo municipal "co obxecto de protexer os intereses comerciais" nas súas respectivas áreas. Ata o 15 de novembro pódese solicitar o cambio de días.
Fonte: Faro de Vigo
RIBADEO. O colectivo veciñal Atalaia, integrantes da Asociación de Comerciantes, Industriais, Servizos e Autónomos (Acisa) e representantes de todos os grupos políticos locais, salvo do Bloque Nacionalista Galego, debateron onte sobre o futuro empresarial e comercial da vila. O presidente da patronal, Roberto Rivas, reclamou "todo tipo de apoios para un sector, como o comercial", do que "viven polo menos 2.000 ribadenses, o que o converte nunha actividade principal".
O voceiro dos socialistas locais, Eduardo Gutiérrez, recordou unha reivindicación que el mesmo propuxo noutras ocasións, como é a construción ou habilitación dun recinto feiral " porque unha carpa non serve para acoller unha feira importante". O presidente de Acisa subscribiu a reclamación e contrapuxo que en "Vegadeo si disponen dun espazo así".
As representantes do Partido Popular, Campo López, e da Unión do Pobo Ribadense, María Pulpeiro, apoiaron a posta en marcha de medidas que faciliten o desenvolvemento e modernización do sector, ao igual que o empresario Borja Cociña, quen reclamou "a implicación de todos os sectores para non perder os preto de 8.000 clientes que adoita ter o comercio ribadense, que segue sendo o referente na bisbarra,".
Fronte á competencia das grandes cidades, o sector insistirá en "a importancia de ofrecer un servizo próximo" e a xerente de Acisa, Beatriz Irigoyen, sinalou que "a pesar da crise, Ribadeo crece, grazas tamén á A-8, que afasta por exemplo a Viveiro,".
Fonte: El Progreso
A asociación de comerciantes fixo entrega dos obsequios
Foi un acto rápido. Case visto e non visto. Seguramente porque os afortunados estaban a desexar gozar do seu premios polas rúas de Poio. E é que a asociación de comerciantes fixo onte entrega das bicicletas coas que foron galardoados os compradores que resultaron premiados na campaña "Volta ao cole". De entre os 14.600 boletos que se cubriron nos preto de 70 establecementos participantes, foron só cinco os afortunados. Así, onte recibiron as bicicletas de man daqueles que lles outorgaron os boletos e lles deron a oportunidade de participar no concurso.
Os cinco premiados foron Diana Barral Portela, que fixo a súa compra no Estanco/Administración de Lotarías Rodiño, de SAmieira; Manuel Gosilla Fuentes e Concepción Balboa Balboa, que compraron en Carnizaría Taboada de Samieira; Leticia Esperón Catro, que fixo a súa compra na Mercería Fíos de Combarro; e María Soledad Pérez Calvo, que comprou no Mercamás de Campelo.
O presidente da asociación de comerciantes, Anxo Moldes, indicaba onte que xa comezaron a preparar a campaña de Nadal cos asociados e que esperan poder potenciar as compras dos consumidores con algún premio. Moldes asegurou que intentarán ofrecer lotes de produtos doados polos propios establecementos comerciais de Poio.
Fonte: Faro de Vigo
"Estrela de Marín" organiza unha nova campaña de promoción do comercio local. Baixo o título de "Námorate do comercio de proximidade, Namórate da túa vila, Namórate de Marín", o Centro Comercial Local proponse premiar a fidelidade dos clientes, "transmitíndolle aos consumidores un atractivo promocional, que incentive as compras nos establecementos asociados e ofrecendo a posibilidade de conseguir premios. O galardón da campaña consistirá nun vale compra de 100 euros para consumir nalgún dos establecementos integrados.
A nova campaña de dinamización comercial ponse en marcha hoxe e estenderase ata o 17 de decembro. Nesta nova promoción, por unha parte os establecementos asociados que o desexen participarán na campaña sacando unha foto (do propietario, clientes, empregados...) realizando o símbolo do corazón. Estas fotografías colgaranse no Facebook (www.facebook.com/estrelademarincca) e na páxina web de Estrela de Marín.
Pola súa banda, os clientes poderán participar na campaña realizando fotografías diante ou no interior dalgún establecemento participante, facendo tamén o símbolo do corazón (requisito imprescindible). As fotos terá que subilas tamén ao Facebook, onde haberá unha promoción específica que levará por nome o título da campaña. Non haberá límite de fotografías por cliente. O gañador elixirase entre as fotos que conseguisen polo menos 25 votos.
Fecimo anima a participar no concurso para elixir a súa imaxe de Nadal
A Federación de Comerciantes e Industriáis do Morrazo repartirá dous premios de 300 e 100 euros en vales-compra, entre as obras gañadoras do segundo Concurso de imaxe, que servirá para promover as empresas da bisbarra na súa campaña de Nadal.
O primeiro galardón será para a mellor imaxe e o segundo para o mellor slogan. Un mesmo concursante poderá resultar acredor de ambos os dous premios se é que as súas obras merecen o recoñecemento máximo do xurado. Os galardóns poderanse cambiar nos establecementos de Bueu, Cangas e Moaña asociados a Fecimo.
Participación
As persoas que desexen participar no certame poden facelo a título individual ou en grupo, coa condición de ser veciños naturais do Morrazo ou residentes nalgún dos municipios da bisbarra.
O prazo para presentar os traballos remata nunha semana, o mércores 31 e o 7 de novembro farase público o nome do gañador ou gañadores dos premios. Ademais, as obras publicaranse na páxina web da Federación e nas redes sociais.
Fecimo anima a todos os morracenses, maiores e pequenos, a presentar as súas propostas de cartel nesta última semana de convocatoria do concurso.
Quen gañe, ademais do premio en cheques-compra, verá representada a súa obra por toda a bisbarra en diversos soportes publicitarios.
Fonte: Diario de Pontevedra
A Concellería de Comercio e Santiago Centro colaboran na organización dunha acción formativa dentro do programa Santiago Investors Support, que terá lugar o 24 de outubro, ás 20:00 horas, no Hotel Araguaney e que ten coma obxectivo analizar a realidade do comercio en Santiago de Compostela e definir accións que axuden a todos os profesionais do comercio a facer unha mellor xestión do seu negocio. Neste momento xa hai máis de 70 persoas inscritas. A inscrición segue aberta e pode facerse a través de www.cersiaempresa.org.
Segundo Santiago Centro, "este tipo de seminarios serven para dar ideas ao pequeno empresario e suxerirlle novas formas de rendibilizar o seu negocio". Santiago Centro "valora moi positivamente o feito de que sexa unha colaboración conxunta dos dous Centros Comerciais Abertos da cidade e o Concello, xa que temos os mesmos obxectivos, que van encamiñados aos mesmos finalistas: o pequeno comerciante".
O seminario será impartido por Juan Carlos Vez Vázquez, profesor de Organización de Empresas na Universidade da Coruña e de Dirección Comercial e Marketing na Escola de Negocios de Novagalicia Banco. Ten experiencia profesional en empresas como Ernst&Young, Grupo Sanesteban Castro, Grupo Pescanova, Grupo Pescapuerta, Grupo Presas, Rodman Polyships ou Conservas Antonio Alonso.
O relator amosará que en Santiago hai oportunidades de negocio insatisfeitas, que hai que saber aproveitalas definindo accións concretas que permitan satisfacelas, ben dende os comercios existentes ou ben desenvolvendo novas iniciativas comerciais. Ao mesmo tempo, o comercio de Santiago tamén ten ameazas, pero que hai que saber convertelas en novas oportunidades.
Esta acción súmase ao seminario organizado dende o Concello con Compostela Monumental, Deseño de tendas e presentación comercial no século XXI, que se celebrou o 28 de setembro na sala da Confederación de Comercio de Galicia
A crise que golpea a España ten no pequeno comercio un dos sectores máis damnificados. Caldas non é allea a esta tendencia e os seus comerciantes ven na campaña de Nadal a última esperanza para "maquillar" as frouxas vendas deste ano, polo que xa preparan actividades para fomentar as compras no comercio local durante as festas. Iso si, a tradicional campaña do Nadal, verase tamén afectada polos recortes. Serán 3.000 euros -en lugar dos 4.000 do pasado ano- os que se sorteen entre os clientes dos establecementos caldenses que se adhiran á iniciativa. Os tíckets comezarán a repartirse nas primeiras semanas de novembro e o sorteo realizarase despois de Reis. A intención é repartir o diñeiro entre un maior número de agraciados, polo que os vales serán de 100 e 50 euros.
Outra das iniciativas que tamén repite con respecto a anos anteriores é o cine. No mes de decembro proxectaranse na sala do Avenida tres películas para adultos que serán gratuítas para comerciantes e clientes. Unha das opcións que se barallan é que estes últimos teñan que levar un tícket de compra nalgún dos locais asociados a CCA para poder ver a película. Na semana de Reyes, ademais, proxectaranse outros dous filmes para público infantil. Serán, en todos os casos, películas "divertidas, non para ir a chorar", avanza Rafael García, xerente de CCA.
Papá Noel tampouco faltará á súa cita co Nadal en Caldas, e os comerciantes tratarán de que estea na vila durante a tarde do día 24 de decembro. As iniciativas relacionadas con estas festas complétanse coa venda de décimos de lotaría (con 2 euros de donativo para os comerciantes) e a edición do calendario, do que se repartirán entre socios e clientes uns 3.000 exemplares, un millar menos que o ano pasado. E é que a asociación ten que mirar con lupa cada euro que gasta ao ter descendido considerablemente as axudas públicas que recibía. De feito, a estas alturas do ano aínda descoñecen a subvención que recibirán da Dirección Xeral de Comercio de la Xunta.
O diñeiro que lles outorgue a administración autonómica destinarano á adquisición de material co que poder desenvolver actividades sen que apenas lles leven consigo gastos. Comprarán, fundamentalmente, carpas de doada montaxe, de 3 x 3 metros e que poden unirse unhas a outras, adaptándoas ás necesidades de cada momento. Con elas poderán levarse a cabo iniciativas como a Noite Meiga ou a Feira de Oportunidades "practicamente a custo cero para os socios" ao non ter que pagar un aluguer polas carpas, explica Rafael García.
Fonte: Diario de Arousa
Hoxe ten lugar ás 12 do mediodía a presentación na Sede do Padroado de Turismo Rías Baixas do programa de dinamiazación "Ven ao mercado" dentro do marco das actuación “Rías Baixas, Territorio Gastronómico” 2012.
Deste modo, a Deputación de Pontevedra pon en marcha ” Ven ao mercado”, un ciclo de seminarios de intercambio de experiencias dirixido aos vendedores e aos responsables municipais dos mercados.
Impartidos pola tarde para unha maior compatibilidade coa xornada laboral e deseñados segundo as necesidade do sector, estes seminarios son unha ferramenta de axuda para atraer novos perfís de consumidores.
Entre os obxectivos cabe sinalar:
Fortalecer a combinación restauración - turismo - comercio como sectores estratéxicos, dinamizadores da economía e importantes xeradores de emprego na nosa provincia.
Oferta de actividades nuns meses de pouca afluencia turística promovendo o turismo gastronómico para desestacionalizalo.
Potenciar os mercados municipais como lugares de visita turística.
O prazo de solicitudes de subvención do procedemento IN214A finalizou en data 08/10/2012 por esgotamento do crédito destinado a esta finalidade, dacordo co previsto no artigo 5 do anexo II da ORDE do 11 de agosto de 2011 pola que se regula o proceso de selección de entidades colaboradoras na xestión de subvencións da Consellería de Economía e Industria para promover a sociedade da información no comercio retallista galego, se aproban as bases reguladoras das ditas subvencións e se procede a súa convocatoria para o ano 2012, cofinanciada polo Feder, no marco do Programa operativo Feder-Galicia 2007-2013. "
No DOG 201 de 2012 de 22 de outubro de 2012 publicouse a Orde de 11 de outubro de 2012 pola que se establecen os domingos e festivos en que se autoriza a apertura de establecementos comerciais durante o ano 2013.
Este ano cabe salientar a novidade do incremento de dous días hábiles festivos comerciais compondo así un total de dez días festivos anuais como autorizados á práctica comercial.
Domingos e festivos en que os establecementos comerciais poderán permanecer abertos ao público coas limitacións establecidas na lei durante o ano 2013 |
13 de xaneiro de 2013 |
28 de marzo de 2013 |
23 de xuño de 2013 |
7 de xullo de 2013 |
12 de outubro de 2013 |
1 de decembro de 2013 |
8 de decembro de 2013 |
15 de decembro de 2013 |
22 de decembro de 2013 |
29 de decembro de 2013 |
<!--[if gte mso 9]>
Por Orde de 10 de outubro, do Ministerio de Economía e Competitividade convocáronse os Premios Nacionais de Comercio Interior para o ano 2012.
O prazo de 30 días naturais para a presentación de candidaturas, comezará a partir do día 20 de outubro e, polo tanto, o último día para a presentación de solicitudes remata o día 18 de novembro de 2012.
Estes premios constan das tres seguintes categorías:
a) Premio Nacional a Concellos, destinado a premiar as actuacións de renovación urbana comercial no centro das cidades. Este Premio contará con dous accésits.
b) Premio Nacional ao Pequeno Comercio, destinado a premiar o desenvolvemento comercial e modernización empresarial, mediante a mellora da tecnoloxía e a asociación ou fusión de empresas. Este Premio contará con dous accésits.
c) Premio Nacional a Centros Comerciais Abertos, destinado a galardoar o asociacionismo comercial orientado á promoción de Centros Comerciais Abertos (CCA) e a potenciación e desenvolvemento dos seus órganos xerenciais. Este Premio contará con dous accésits.
As candidaturas poderán presentarse directamente polos interesados, ou ben por asociacións empresariais, corporacións ou entidades de dereito público.
Os candidatos poderán presentar as súas solicitudes, xunto coa correspondente documentación, dirixidas á Dirección General de Comercio Interior, en:
1. º O Rexistro Xeral do Ministerio de Economía e Competitividade, Paseo de la Castellana 162, Madrid, ou en calquera dos rexistros e oficinas previstos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común.
2. º por medio da subsede electrónica da Secretaria de Estado de Comercio, a través da dirección www.comercio.mineco.es («Trámites en liña» e «Procedementos Telemáticos», e elixindo a correspondente solicitude de Premios Nacionais Relacionados co Comercio Interior). Solicitude á que se anexarán telematicamente os documentos en formato electrónico.
Consulta o Portal dedicado ao concurso
Máis información
Os traballos realizados propóñense "humanizar" o ámbito da praza de abastos e dinamizar o comercio situado na súa contorna
REDACCIÓN - MARÍN O xefe territorial de Economía e Industria en Pontevedra, Ignacio Rial, visitou onte, en compañía da alcaldesa de Marín, María Ramallo, as obras que esta consellería realizou, a través da Dirección Xeral de Comercio, na contorna do mercado municipal. O obxectivo destas obras é a humanización do ámbito da praza de abastos, de cara á dinamización do comercio no municipio.
O obxectivo do convenio entre ambas institucións centrábase no mellora das infraestructuras do mercado municipal, así como da sinaléctica comercial da contorna, todo iso a través dunha axuda bianual que comezou a executarse en 2011.
Durante a visita, o responsable autonómico puido supervisar o final das obras, o que permitiu executar un informe conforme a obra foi executada seguindo o proxecto obxecto da subvención.
En total, a obra foi certificada por 43.034,60 euros e a axuda aportada pola Dirección Xeral de Comercio chegou ao 75% do montante total.
"A Xunta traballou co obxectivo de potenciar e impulsar o comercio local neste municipio, mediante a revitalización do mercado municipal", explicou Ignacio Rial.
En concreto, segundo explicou o xefe territorial, o proxecto de sinaléctica comercial levado a cabo no Concello de Marín ten como obxectivo a posta en valor dos establecementos comerciais e os seus produtos, dentro do casco histórico da cidade, así como os establecementos do mercado de abastos. "O proxecto desenvolvido, dentro dunha imaxe conxunta, identifica e resalta recursos ata agora pouco explotados, a través de placas identificativas e direccións peatonales", engadiu o xefe territorial de Industria.
"Estes traballos teñen como obxectivo a dinamización non só do propio mercado de abastos, senón tamén das tendas e locais comerciais que o rodean. Tamén queremos dinamizarlo e garantir a súa supervivencia e crecemento", apuntou pola súa banda a alcaldesa, María Ramallo, quen agradeceu a colaboración da Xunta neste sentido.
Este proxecto foi cofinanciado cos Fondos Feder europeos, no marco do Programa Operativo Feder Galicia 2007-2013, para a adecuación e modernización de equipaciones comerciais, no desenvolvemento do "Plan Ágora", agora denominado "Re-comercia 2010-2013".
Fonte: Faro de Vigo
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia