Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 18 Outubro, 2012
    Compostela Monumental gaña o Premio internacional de deseño pola campaña Namorados 2012

    A CAMPAÑA DOS NAMORADOS DE COMPOSTELA MONUMENTAL GAÑA O PREMIO INTERNACIONAL DE DESEÑO GRÁFICO E PUBLICITARIO DO ANO 2012

    A Asociación de Comerciantes, Empresarios e Profesionais CCA Compostela Monumental está de parabéns xa que suma un novo galardón a nivel mundial, ao gañar, a súa campaña de "Namorados", O Premio Internacional de Diseño Gráfico e Publicitario 2012 convocado por ANUARIA.

    O equipo de deseño da patronal do casco histórico compostelán, Unlimited Creative Group, tamén logrou o Premio Internacional ao Mellor Catálogo, polo seu traballo sobre a "Creatividade de Galicia".


    "Para a nosa entidade é unha gran noticia. Creo que se pon unha vez máis de manifesto o excelente traballo que está a levar a cabo o equipo técnico de Compostela Monumental. Somos a asociación de comerciantes máis galardoada e recoñecida de España e iso é bo para a nosa cidade e para Galicia. Quero felicitar a Unlimited Creative Group, o noso equipo de deseño gráfico e publicitario. Estamos moi contentos e isto débenos servir para non cesar no noso empeño de seguir sendo o punto de referencia dos Centros Comerciais Abertos de España e Galicia", destacaba satisfeito José Manuel Bello Rey, Presidente de Compostela Monumental.


    O xurado da edición 2012 estivo composto pola Asociación Internacional de Profesionais do Deseño, a Asociación Española de Deseñadores Publicitarios (AEPD), Colexio Oficial de Deseño Gráfico de Cataluña, a Asociación Galega de Deseñadores, a Asociación Nacional de Deseñadores de Portugal, a Barcelona Centre de Disseny, a Asociación Andaluza de Deseñadores, a Asociación de Deseñadores da Comunidade Valenciana, a Asociación Asturiana de Deseñadores Gráficos, a Asociación de Profesionais e Empresas de Deseño de Canarias e as revistas especializadas en deseño gráfico e publicitario Alabrent, ViscomUp, IpMark, El Publicista, Interempresas, Ap Digitales, Guía G Creativity ou Visual.

    Os Premios foron fallados e entregados onte no IFEMA de Madrid, no transcurso da Feira Viscom Sign. 

  • 18 Outubro, 2012
    A humanización do mercados de As Neves busca estimular a actividade comercial local

    As obras custaron 100.000 euros, dos que a Dirección Xeral de Comercio achegou o 75%

    .P. - ÁS NEVES O mercado municipal de As Neves xa ten as súas inmediacións humanizadas. Trátase dunha mellora para estimular o comercio desta localidade. Precisamente, onte, coñeceu o resultado das obras o xefe territorial de Economía e Industria en Pontevedra, Ignacio Rial, en compañía do alcalde de As Neves, Emilio Castro.

    As obras foron realizadas pola Consellería de Industria, a través da Dirección Xeral de Comercio a través dunha axuda bianual que comezou a executarse o ano pasado.

    Durante a visita, Rial executou un informe de conformidade de que a obra foi executada seguindo o proxecto para o que foi concedida a subvención, de acordo coa orde do 22 de febreiro de 2011.

    En total, a obra foi certificada por 100.000 euros e a axuda achegada pola Dirección Xeral de Comercio chegou ao 75% do total. "A Xunta traballou co obxectivo de potenciar e impulsar o comercio local existente neste concello, mediante a revitalización da zona comercial do ámbito do mercado municipal de As Neves, priorizando o peón", explicou Ignacio Rial. Pola súa banda, Castro agradeceu a colaboración da Xunta para dinamizar o comercio da localidade.

    En concreto, neste área levouse a cabo o levantamento do firme existente na rúa e beirarrúa; a instalación da base de formigón para o firme e de solados de pedra, así como a ampliación da rede de pluviais. 

    Fonte: Faro de Vigo

  • 17 Outubro, 2012
    Zona Aberta apoia un plan de rexeración da praia que inclúe superficie comercial

     A asociación de comerciantes de Vilagarcía reuniuse cos autores de "Compostela 2021" - O complexo proxecto preténdese financiar coa venda de novos pantaláns

    M. GONZÁLEZ - VILAGARCÍA Un equipo de arquitectos de Santiago presentou á directiva da asociación de comerciantes de Vilagarcía Zona Aberta o proxecto "Compostela 2021" polo que pretende reformar a imaxe das praias da Concha-Compostela, incluíndo unha área comercial e de lecer. Ademais expón para esa zona a ampliación do porto deportivo e propón o financiamento das obras a través da venda de pantaláns.

    A presidenta dos comerciantes, Rocío Louzán, expresou que a directiva se levou unha impresión satisfactoria deste proxecto debido ás posibilidades de crecemento e desenvolvemento económico que podería causar na cidade de Vilagarcía.

    Unha iniciativa similar, baseada na explotación dun porto deportivo e a venda de pantaláns para construír un complexo lúdico-deportivo no Porto de Vilagarcía, resultou para o Liceo Casino unha utopía que case lle leva á desaparición. Neste caso a idea do porto deportivo relaciónase coas praias da Concha e Compostela. Triplicaríanse os puntos de amarre actuais para barcos deportivos e de recreo e comunicaríase a área urbana e a praia a través de diversas pasarelas, que atravesarían a lingua de auga na que se colocarían os pantaláns. A través desas pasarelas deséñase un paseo peonil que percorre toda a fronte marítima, funcionando como nexo entre o porto, a praia e a cidade.

    Este paseo está planificado con todos os servizos de apoio á praia tales como duchas, vestiarios, aseos, carril bici, áreas de descanso, recreativas para nenos, aparellos ecosaludables, áreas deportivas con pistas de baloncesto futbito, skate, ademais de edificacións de uso comercial e de lecer.

    Segundo os datos deste proxecto a praia tería unha superficie de 108.974 metros cadrados, unha lonxitude de 1.323 metros, un paseo peonil de 1.530 metros; superficie construída de 63.687 metros cadrados; locais comerciais e de lecer por 3.867 metros cadrados. 

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 17 Outubro, 2012
    Economía e Industria concede axudas por 900.000 euros a empresas do téxtil galego para reforzar a competitividade do sector
    • O Diario Oficial de Galicia publica hoxe a resolución dos apoios a iniciativas de difusión, promoción e acceso a mercados, que permitirán a mobilización de investimentos por preto de 2 millóns de euros
    • Na convocatoria primáronse as pequenas e medianas empresas, que reciben unha porcentaxe maior de axuda e máis puntuación á hora de valorar as súas solicitudes
    • Con esta iniciativa a Consellería continúa coa estratexia de apoio a un dos principais sectores da economía galega

    Santiago, 17 de outubro de 2012.- O Diario Oficial de Galicia publica hoxe a resolución das axudas concedidas pola Consellería de Economía e Industria a un total de 36 empresas galegas do sector téxtil-moda-confección para levar a cabo actuacións e estratexias de promoción e internacionalización que permitirán reforzar a súa competitividade no mercado nacional e internacional.

    Estes apoios, que suman un total de preto de 900.000 euros e que permitirán ás compañías realizar investimentos próximos aos dous millóns de euros, enmárcanse no “Plan Téxtil Moda Galicia- VISIÓN 2020”, que recolle a estratexia específica do Goberno galego de impulso a un dos principais sectores da economía galega. Precisamente entre os obxectivos deste plan están, ademais de vertebrar o sector e apoiar a súa reestruturación financeira e organizativa, conseguir mellorar a súa competitividade a través da promoción e a innovación, consolidándoo como referente para a súa internacionalización.

    Na convocatoria deste ano as empresas do sector podían solicitar axudas para actuacións de difusión, promoción e acceso a mercados, tanto a nivel nacional como internacional, que supuxeran un investimento de ata 120.000 euros. Entre estas actuacións inclúense a participación en feiras, desfiles e certames fóra da comunidade, ou en showrooms a nivel internacional.

    Tamén se podían solicitar axudas para a elaboración de catálogos e material promocional, e para o desenvolvemento de estratexias de expansión de marca ou de penetración nos mercados internacionais a través de licenzas de marca, entre outros.

    A porcentaxe das axudas, que chegan ata o 60%, vai en función do tamaño das empresas, primando ás pemes, que ademais recibiron maior puntuación á hora de valorar as súas solicitudes.

     

    Máis información
  • 16 Outubro, 2012
    A Xunta comproba a finalización das obras da Praza da Constitución

    O xefe territorial da Consellería de Economía e Industria, Ignacio Rial, acompañado do alcalde de Cangas, José Enrique Sotelo, realizou onte unha inspección técnica para verificar a finalización das obras de urbanización e pavimentación da Praza da Constitución.
    O responsable autonómico desprazouse á vila para comprobar que os traballos se executaron de acordo co proxecto aprobado pola Xunta e para proceder así ao pagamento da actuación nos próximos días.
    As obras tiñan como obxectivo a mellora deste espazo mediante a creación de novas zonas de esparexemento e ocio "que permiten dinamizar o comercio de proximidades existente e a implantación de novo tecido comercial no ámbito do caso histórico", apunta a Consellería.
    Ademais de canalizarse de forma subterránea as instalacións de todos os servizos, na actuación incluíronse a pavimentación en pedra de todo o perímetro da praza, a reposición de bancos e farois, nova iluminación rentes de chan e a colocación de xardineiras con vexetación.

    Funte: Diario de Pontevedra 

  • 16 Outubro, 2012
    Viveiro anima as compras con 2.000 euros en premios

    A campaña "As compras na túa vila teñen premio" continúa na vidade, coa festa final este venres 19.

    A campaña de dinamización do comercio que se está desenvolvendo agora en Viveiro, como se fixo noutras cidades e vilas galegas, da Federación Galega de Comercio, "As compras na túa vila teñen premio" chegará ao seu punto e final este venres 19, cunha gran festa. Ata entón, en colaboración co Centro Comercial Centro histórico de Viveiro, está aberta a participación dos clientes, que optarán a premios por un valor total de dous mil euros, divididos en tres cartóns regalo de 200 euros e 14 de 100. Na Praza dá Fontenova está situada a carpa desta campaña, onde deben presentar as súas tickets para cambiar por boletos de participación e entrar así no sorteo final do venres, que se celebrará ás 20.00 horas en directo nos xardíns Noriega Varela. Os afortunados deberán estar presentes.

    No caso dos que paguen as súas compras coa Tarxeta Comercio de Novagalicia Banco duplican a súa participación, obtendo dous boletos por cada ticket que presenten.

    Fonte: La Voz de Galicia (Ed. A Mariña)

  • 16 Outubro, 2012
    O comercio asociado resiste mellor á crise

    O Centro Comercial Aberto do Barco mantén o mesmo número de comercios asociados que hai un ano: 67. As dúas baixas rexistradas nos últimos doce meses foron cubertas por unha parella de altas mantendo invariable o total, a pesar da crise. Estes datos foron facilitados onte, despois de que os presidentes das federacións de comercio galega e ourensana (José María Seijas e Aurelio Gómez, respectivamente), xunto co alcalde, Alfredo García, destacasen a boa saúde do comercio barquense.

    'Ou Centro Comercial Aberto de ou Barco é unha dás organizacións máis dinámicas dá provincia. O comercio barquense resiste mellor que calquera outra a vin dá provincia de Ourense esta difícil situación', dixo o voceiro provincial, Aurelio Gómez. Á súa vez, o rexedor resaltou a calidade da mercadoría e a profesionalidade do sector á hora de afrontar a crise. Pola súa banda, a presidenta do colectivo, Rosario López, atribuíu ao carácter 'loitador' do pequeno comerciante a continuidade dos asociados.

    Estas afirmacións foron realizadas durante a presentación da campaña 'Ás compras na túa vina teñen premio', que organiza a Federación Galega de comercio e que visita O Barco por segunda vez en cinco anos. Comezou onte e finalizará o 26 de outubro, sorteando tres tarxetas de regalos de 200 euros e 14 de 100 euros.  
     
    Fonte: La Región
  • 16 Outubro, 2012
    A Federación Provincial de Comercio destaca o nivel das tendas do Barco

    A vila súmase a unha campaña galega de potenciación das compras locais

    A vila do Barco iniciou esta semana as actividades da campaña As compras na túa vila, da Federación Galega de Comercio. Ata o día 26 esta localidade valdeorresa é unha das oito de Galicia que toman parte na iniciativa. Calquera persoa pode efectuar compra nos establecementos da vila, sexan asociados ou non. Nese momento, recibirá unha vale que deberá entregar, selado, nunha carpa montada diante da sede do Concello.

    O día 26, a federación montará outra carpa maior e terá unha xornada festiva con actividades para os nenos e actuacións, cubrindo un programa que culminará ás oito da tarde cun sorteo de diñeiro. Os premios son tres de 200 euros cada un e outros catorce galardóns por valor de 100 euros cada un. O sorteo será presencial, para entregar alí mesmo o premio a quen o gañe.

    Ao acto de presentación da campaña asistiron o presidente da federación galega, o da ourensá; a presidenta do Centro Comercial Aberto O Barco; o alcalde da vila e un representante de Novagalicia Banco.

    Neste acto, o presidente da federación provincial, Aurelio Gómez, destacou que a vila valdeorresa aguanta ben a crise nos seus establecementos: «O Barco ten un comercio de bastante calidade e ben preparado. O Centro Comercial Aberto achega dinamismo e esta vila resistiu mellor que calquera outra».

    Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Ourense)

  • 11 Outubro, 2012
    Novas teconoloxías para fidelizar o cliente: a xeolocalización

    A irrupción das novas tecnoloxías no ámbito de consumo e a publicidade revolucionou o modo no que as empresas, sobre todo de servizos, se relacionan cos clientes. Así estamos a pasar do envío masivo de mensaxes despersonalizadas a un novo concepto de promoción publicitaria adaptada á medida de cada un dos clientes.
    É o chamado xeomarketing, unha técnica que mediante o uso de diversas aplicacións identifica o consumidor final, os seus hábitos de consumo, o tipo de compras que realiza e a súa rutina diaria.
    A Cámara de Comercio de Ourense, en colaboración con Camerdata (sociedade participada polas Cámaras para a xestión de bases de datos empresariais), pon agora ao alcance das pemes este servizo, que ata o momento parecía estar reservado ás grandes empresas.

    Nunha primeira fase, a Cámara puxo en marcha un servizo de informes de mercado xeoposicionados, que permite buscar a mellor situación para abrir un negocio ou ampliar a rede de establecementos, ofrecendo resposta a preocupacións tales como a existencia de suficientes clientes potenciais na zona ou a presenza de competencia.

    INFORMACIÓN
    É dicir, achega a información moi valiosa sobre as familias que viven ao redor dun negocio como a súa composición, nivel de ingresos ou en que produtos gastan as súas rendas. Tamén ofrece información estratéxica sobre as empresas que están nunha zona de influencia, o sector ao que pertencen ou cantos competidores hai. Ademais, outra vantaxe engadida é que se poden realizar estas análises tanto para un só sector de actividade como multisectoriais, sen deixar de citar a precisión pois se facilitan os resultados estritamente relativos á área de influencia que interesa ao empresario.
    Agora, a Cámara ampliou o seu servizo achegando aos pequenos e medianos empresarios a denominada xeolocalización, unha nova técnica para a fidelización do cliente mediante o uso dos teléfonos móbiles intelixentes e coa cal se pode facer unha oferta comercial dentro dun espazo xeográfico e temporal concreto.
    Así, cando un cliente entra no radio de cobertura dun determinado comercio, por exemplo de roupa, poderá recibir unha oferta para unha peza determinada con descontos á súa medida e para un momento concreto do día. E así con outros sectores como a restauración, con ofertas puntuais sobre menús a gusto do cliente, ou o turismo. 

    VANTAXES
    Co fin de explicar as vantaxes que ten para unha empresa a xeolocalización, a Cámara de Comercio de Ourense organizou en datas recentes unha xornada informativa na que contou coa participación de destacados expertos en mercadotecnia online.
    Xunto con representantes de Camerdata ou Igape, na devandita actividade estiveron presentes especialistas da firma As Computer Apple, Premiun Reseller, os que se encargaron de facer unha demostración práctica de como funcionan algunhas destas aplicacións, ás que se pode acceder en internet de modo doado, rápido e gratuíto.

    CATÁLOGO
    Ademais da xeolocalización, o empresario ourensán que o desexe pode deseñar o seu propio catálogo online que incorpora información sobre as características do produto que comercializa, ademais dun sistema de pagamento e sincronizado todos eses datos nos distintos soportes, xa sexa PC, Tablet ou móbil. E todo iso sen que isto supoña gasto ningún en papel e respondendo de modo rápido e cómodo ás necesidades de cada un dos seus clientes.

    Fonte: La Región

  • 11 Outubro, 2012
    FECIMO busca de novo a imaxe do Nadal entre os deseños dos morracenses

    A Federación de Comerciantes e Industriais do Morrazo deu comezo á organización da Campaña de Nadal das empresas asociadas para este ano 2012, sendo unha das datas máis importantes do ano para os establecementos comerciais.

    Co obxecto de darlle unha visión de conxunto á Campaña, fai falla escoller unha imaxe que a identifique.
          
    A entidade convoca o segundo concurso público que seleccionará a imaxe publicitaria da Campaña de Nadal 2012. Quere que os propios cidadáns imaxinen a imaxe desta campaña para o comercio de proximidade e para as rúas da vila, onde eles son os principais consumidores.
          
    O concurso está aberto a calquera persoa física, que participe de xeito individual ou en equipo que sexan naturais ou residente do Morrazo.
           
    Así o/a gañador/a verá o seu deseño na campaña de Nadal de FECIMO. A obra orixinal gañadora poderá ser adaptada polos técnicos de FECIMO aos diferentes formatos publicitarios que se consideren oportunos.

    O prazo de entrega dos traballos remata o mércores 31 de outubro ás 20:00h.
               
    Premios
          
    Haberá un premio de 300€ en cheques compra para gastar nos establecementos asociados, para a mellor imaxe.
          
    Así mesmo haberá un premio de 100€ para o mellor eslogan, que pode recaer na mesma obra premiada coa mellor imaxe.

    Nun acto público serán comunicados os nomes do gañadores. FECIMO non descarta a posibilidade de organizar unha exposición pública cos traballos presentados ao certame, pero o lugar e datas aínda está por determinar.

    Anímase a todo interesado, con coñecementos artísticos ou non, a participar neste certame a partir de hoxe. Prégase ler detidamente as bases, que se detallan a continuación, para unha correcta presentación das obras.

    Máis información
  • 11 Outubro, 2012
    Unha fin de semana entre retais de arte

    ELENA MONDELO - MOAÑA Moaña celebra esta fin de semana unha cita coa moda de retais. O municipio acolle o terceiro festival de Patchwork, que se celebra a partir do venres e prolongarase ata o domingo. Nos seus tres anos de vida, este evento cultural logrou crecer a pasos axigantados. E é que a paixón de crear pequenas obras de arte a base de retais, fío e agulla atrae cada vez a máis usuarios.

    O programa contén varias actividades, tanto prácticas como concursos ou exposición. O primeiro gran evento dentro do festival é o concurso exposición, que terá dúas vertentes. Por unha banda premiarase ás mellores mostras de temática libre e, en segundo lugar, aos que se decantaron por adaptar a súa creación á obra "A costureira", de Carlos Maside. Este ano, a asociación entregará 1.000 euros en premios, que se repartirán entre os mellores das dúas exposicións. Todos aqueles que queiran contemplar as obras participantes, ademais das que resultaron premiadas en anteriores ocasións, poderán visitar a exposición na sala da Praza de Abastos.

    Na primeira xornada, ás doce e media da mañá, inaugurarase oficialmente a feira. Ademais, a Directora Xeral de Comercio, Nava Castro, entregará as cartas de artesáns aos monitores que asistiron ao curso da Asociación de artesáns de Galicia. A partir dese momento, tamén se iniciarán os seis cursos prácticos, nos que varios profesionais ensinarán as técnicas para elaborar un bo acolchado, trucos de gancho, curso básico de tinte textil ou confección de flores de origami. O colexio de Reibón acollerá estas actividades, cuxos prezos varían dependendo da modalidade escolleita.

    Nesta terceira edición, os pequenos tamén terán un apartado dedicado ao patchwork infantil. Tanto o sábado como o domingo organizarase unha actividade para os benjamines, que aprenderán a crear marionetas e outros elementos. "Foron un éxito en pasadas edicións, os nenos estiveron moi contentos e fan cousas bonitas pero sinxelas", explica a presidenta da asociación, María Dores Salgueiro.

    Outro dos pratos fortes dentro da programación é a feira comercial, que se situará no pabellón deportivo de Reibón. Está previsto que participen unha veintena de profesionais, que ofrecerán material de patchwork, así como as últimas novidades. Este espazo permanecerá aberto o sábado e domingo desde as once ata as oito e media da tarde.

    Pola súa banda, o rexedor moañés, José Fervenza, mostrouse orgulloso de que o evento volva organizarse na vila que viu nacer a asociación galega de patchwork, Centón. "É unha moda que colle forza, máximo en tempos de crise, xa que se poden crear pezas únicas mediante a unión de retais", especifica. Ademais, sinala que se trata dun beneficio engadido para a localidade ao reunir a afeccionados de diversas partes do panorama autonómico e ata nacional. "Os hosteleiros indican que hai reservas para esta fin de semana de xente que se achega aquí para participar non festival", sinala.

    En total, a asociación conta con 300 membros, na súa maioría mulleres. A presidenta asegura que esta modalidade artística adquire cada vez maior relevancia, xa que hai infinidade de elementos que poden adaptarse e axudan á creatividade. Espera que o festival teña continuidade e non descarta volver organizalo en Moaña.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 10 Outubro, 2012
    A Deputación de Pontevedra pon en marcha un programa formativo para o comercio tradicional

    A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA PON EN MARCHA “Vender máis Nadal”, UN PROGRAMA FORMATIVO COMPOSTO POR OBRADOIROS TEMÁTICOS PARA PEQUENOS COMERCIANTES DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA.

    Impartidos en formato intensivo de fin de semana buscando a maior compatibilidade coa xornada laboral comercial, a Deputación de Pontevedra pon en marcha “Vender máis Nadal”, un programa formativo deseñado para os pequenos comerciantes da provincia de Pontevedra.

    Os obradoiros gratuítos “Vender máis Nadal” estarán compostos por sesións prácticas que se desenvolverán no novo taller de formación para o comercio da Deputación de Pontevedra, un espazo inspirado nun escenario de ventas real.

    Os grupos serán reducidos debido á materia concreta que se vai tratar e ás esixencias de asistencia personalizada ós alumnos por parte dos docentes. Cada alumno poderá traballar o seu caso persoal coa axuda dos docentes nun contorno real de traballo.

    A Deputación de Pontevedra está comprometida coa formación de calidade motivo polo que se está realizando un esforzo especial na aposta por novas actividades que permitan impulsar e dinamizar o noso comercio tradicional.

    Quen pode participar?

    • Pequenos comerciantes que
    • Desenvolvan a súa actividade na provincia de Pontevedra
    • Non traballen baixo o modelo de negocio de franquicia
    • Teñan capacidade de decisión sobre o punto de venta
    • Desenvolvan algunha das actividades incluídas nos epígrafes 64, 65 y 66 do Imposto sobre Actividades Económicas ou na rama 52 da CNAE.

    Que se Precisa?

    Os alumnos/as deben levar ós obradoiros fotografías recentes en formato dixital de: fachada, escaparate, paredes e interior do seu comercio de día e de noite así como unha bata de traballo.
    A Deputación de Pontevedra cubrirá os custos do material preciso para desenvolver as propostas creativas (papelería, paquetería, ferramentas, pinturas, lazos…).
    Aconséllase que cada participante aporte obxectos e produtos dos seus comercios para poder traballar a exposición dos mesmos no escaparate e as técnicas de empaquetado así como a máxima información visual posible do aspecto dos comercios xa que axudará a conseguir un maior detalle nas propostas dos docentes e contribuirá moi positivamente ó aproveitamento dos obradoiros.

    Información e Solicitudes

    As bases da convocatoria e información máis en detalle da mesma están dispoñibles na Área de Comercio da Deputación de Pontevedra e na páxina web www.depo.es

     

    Máis información
  • 09 Outubro, 2012
    O comercio de Viveiro reparte 2.000 euros en premios

    Chega a Viveiro unha nova «campaña de dinamización do consumo nas vilas galegas». Desde hoxe ata o próximo día 19, venres, os establecementos asociados ao Centro Comercial Centro histórico de Viveiro contan cun novo aliciente. Os seus clientes teñen a oportunidade de resultar agraciados con algún dos premios que repartirán. Suman 2.000 euros, que se din moi rápido pero que dan para moito.

    «As compras na túa vila teñen premio»

    O lema da campaña promocional dio todo. Dos detalles dan conta este mediodía Jorge Pernas, o presidente do Centro Comercial Centro histórico de Viveiro, e José María Seijas, presidente da Federación Galega de Comercio e da Federación de Comercio de Lugo. Ao acto tamén está anunciada a asistencia de Melchor Roel, alcalde de Viveiro. «As compras na túa vila teñen premio» organízao a Federación Galega de Comercio, en cooperación coa Consellería de Economía, Novagalicia Banco e Centro histórico de Viveiro.

    A patronal de Foz suxire catar nécoras

    Tentadora tamén é a suxestión da Asociación de Comerciantes, Industriais e Autónomos de Foz, que preside José Carlos Paleo. Catar e saborear tapas ou racións de nécoras que ofrecerán vinte e un establecementos hostaleiros os próximos venres e sábado.

    «Menús máxicos» en restaurantes de Cervo

    Tamén resultan tentadores os «menús máxicos» que ofrecerán tres restaurantes de Cervo. Dentro do Mes dá Maxia na Mariña, impulsado pola Secretaría Xeral de Turismo e a Mancomunidade de Municipios dá Mariña Lucense, O Almacén, O Noso Lareiras e Buenavista propoñen gozar dunha cea amenizada por un espectáculo de maxia en directo. A 25 euros por comensal, o día 12 actuará no Almacén o Mago Rafa; o día 13, o Mago Charly no Noso Lareiras; e o 26, o Mago Teto no Buenavista. Hai que reservar con antelación.

    Arrincan as Escolas Deportivas Culturais da ACD Xove

    José Manuel Blanco preside a Asociación Cultural e Deportiva Xove, que ten en marcha as súas Escolas Deportivas. Nada menos que 267 alumnos participan nas numerosas actividades programadas. Presentáronse o sábado e empezan hoxe.

    Fonte: La Voz de Galicia (Ed. A Mariña)

  • 09 Outubro, 2012
    A Fashion Night trasládase de xoves a sábado

    A Fashion Night de Ferrol trasládase de xoves a sábado, segundo informou o Centro Comercial Aberto A Magdalena. As previsións meteorolóxicas para pasadomañá, día 11, son de choivas, polo que os organizadores decidiron cambiala a cita ao sábado, cando o tempo será máis benevolente.

    Na pasada edición, na primavera, as precipitacións impediron que se celebrasen a maioría das actividades ao aire libre, así que os comerciantes decidiron asegurar e cambiar a Fashion Night ao sábado.

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 09 Outubro, 2012
    A Xunta mellora a zona de Casaldeirigo para dinamizar o comercio

    O xefe territorial de Economía e Industria en Pontevedra, Ignacio Rial, en compañía do alcalde, José María Bello Maneiro, visitou onte as obras realizadas por este departamento, a través da Dirección Xeral de Comercio, na zona de Casaldeireigo para adecuar e modernizar os seus equipamentos comerciais para dinamizar o sector. Fontes de Industria indicaron que se realizaron mediante unha axuda bianual que empezou a executarse en 2011 e que se executar se en 2011 e que se executaron seguindo o proxecto obxecto da subvención, segundo comprobou Rial.

    En total, o proxecto custou 99.353 dos cales, o 70% foi achegado por Comercio, e consistiu na canalización das liñas eléctricas, a instalación de novos farois, sinais varios e comerciais, e a creación de espazos para colectores de lixo. Ademais, colocáronse papeleiras, bancos, xardíns, etc. E mellorouse a rede de saneamento e recollida de pluviais.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 08 Outubro, 2012
    CoruñaWapa pretende consolidar a cidade como un referente do comercio de calidade
     
    • O evento, que se celebrará do 11 ao 14 de outubro acollerá o evento Stock Coruña, onde os establecementos participantes venderán artigos doutras tempadas a prezos máis económicos
    • Ademais de dinamizar o sector comercial da cidade, Coruñawapa ten como obxectivo incentivar o consumo entre os cidadáns e atraer veciños de toda Galicia para a promoción da cidade e do seu comercio
    • Este evento, que se desenvolverá en varias zonas comerciais da cidade xirará en torno a varias temáticas: imaxe, enogastronomía, novas tecnoloxías, moda e tendencia

     

    Máis información
  • 02 Outubro, 2012
    Conclúen melloras en vías de Cerdedo e Forcarei para a dinamización comercial

    Ignacio Rial visita a obra da rúa Constitución na que se investiron máis de 164.000 euros

    Ana Cela - Os concellos de Cerdedo e Forcarei dan por concluídas obras realizadas nalgunhas das súas rúas máis céntricas, co obxectivo de favorecer a dinamización comercial das súas respectivas zonas urbanas. En ambos os dous casos, estas actuacións foron desenvolvidas no marco dun convenio de colaboración coa Consellería de Economía e Industria. O xefe territorial deste departamento en Pontevedra, Ignacio Rial, visitou a localidade cerdense e hoxe desprazarase ata Forcarei.
    No caso de Cerdedo, Rial, acompañado polo alcalde, José Balseiros, visitou as obras na rúa Constitución, unha vía que comezou a reformarse en 2011 ao ter alcanzado unha axuda bianual a través da Dirección Xeral de Comercio. Segundo se indicou onte, durante a súa visita a Cerdedo, o xefe territorial puido comprobar o resultado da actuación, o que permitiu confecciona un informe conforme a obra foi executada sobre a base do proxecto que foi obxecto desta subvención.
    A obra en cuestión foi certificada por 164.776,13 euros. A axuda facilitada pola Dirección Xeral de Comercio alcanzou o 75% do montante total. "A Xunta traballou co obxectivo de revitalizar e impulsar o comercio local existente no Concello de Cerdedo mediante a mellora de espazos públicos comúns da Rúa Constitución", manifestou Ignacio Rial.
    Pola súa banda, o rexedor cerdense subliñou que esta obra "mellorou visiblemente" a rúa. Agradeceu a posta da Consellería polo comercio local e apostou por dinamizalo e garantir a súa supervivencia e crecemento. "Non só buscamos dinamizar o comercio existente senón que tamén queremos promover novos espazos de implantación comercial. O xefe territorial de Economía e Industria desprazarase esta mañá ata o termo municipal de Forcarei para comprobar os traballos realizados nos últimos meses noutra rúa comercial. Estará acompañado durante a súa visita pola alcaldesa, Belén Cachafeiro, Juntos, comprobarán o resultado dos traballos realizados, tamén no marco de favorecer a dinamización da actividade comercial. 

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós-Montes)

  • 02 Outubro, 2012
    Praceiros de Lalín intégranse en Fepragal e participarán en campañs de promoción

    Praceiros de Lalín intégrase en Fepragal e participarán en campañas de promoción.

    A Asociación de Praceiros d e Lalín participará en distintas accións de promoción dela Federación de Prazas de Abastos de Galicia (Fepragal), na que se integra. Na asemblea de Fepragal celebrada este sábado en Caldas xa participaron dous representantes do colectivo lalinense, o seu presidente. Miguel Rodríguez, e o tesoureiro, Marcos Gutiérrez..
    A directiva da asociación lalinense terá agora acceso a información relevante para os pracervos e participar en campañas de captación de clientes. Entre elas encóntrase a posta en marcha dun certame de debuxo para nenos así como o concurso Pequechef, consistente en que un cociñeiro leve a cabo na propia praza de abastos a elaboración de pratos con produtos verdes. Dúas iniciativas a desenvolver no mercado de Lalín e no do resto de prazas integradas en Fepragal para concretar o calendario destas campañas.
    Este colectivo galego tamén se comprometeu a remitir de forma inmediata cincocentas bolsas promocionais da federación á asociación lalinense de pracervos. A concelleira de Actividade Económica, Comercio e Emprego, María José Batán, cualificou onte de moi positiva para os pracervos de Lalín a súa presenza en Fepragal, ademais de incidir na necesidade de actuar de forma conxunta para dinamizar a clientela deste tipo de comercio.  

  • 02 Outubro, 2012
    A iniciativa Santiago Stock ofrece descontos de ata o 75 % nalgúns artigos

    «Quedar quedo non serve de nada», comentaban onte no comercio de roupa infantil Teté, que apoia a iniciativa do Santiago Stock, como outros moitos comerciantes do Ensanche, que confían en que a iniciativa sirva para atraer clientela aos seus negocios e tamén para desfacerse de mercancía da tempada de verán e de anteriores tempadas de inverno.

    Noutro comercio, tamén da rama téxtil, consideran que hai que mirar aos grandes establecementos e copiar as súas ideas, xa que «eles teñen uns equipos de mercadotecnia que lles marcan os momentos de descontos». A posibilidade de prolongar as rebaixas, empregando para iso outros nomes como promoción, descontos ou outlet abre unha infinidade de posibilidades aos comerciantes. De feito, no Ensanche é practicamente imposible localizar un comercio no que non apareza algún tipo de oferta.

    En Chiqui, de calzado infantil, decidiron sumarse á iniciativa «porque mal non fai». Pero no seu caso os stocks limitaranse aos artigos de verán ao «estar en plena tempada de inverno, e agora este produto ten saída». Tanto o responsable deste comercio como o doutros de téxtil consideran que a campaña chega un pouco tarde. «Talvez era mellor máis próxima ao verán», comenta unha titular de zapatería. Con todo, outra comerciante considera que «é o mellor momento, porque de paso que entran para mirar a liquidación poden ver o resto dos artigos. Iso é xusto o que fan os grandes e será por algo». A responsable de Paca García considera que «calquera cousa que se faga para incentivar as vendas é bo, mal non fai». Na súa opinión, o único problema pode ser que os clientes «vingan buscando roupa de tempada e atopen verán, aínda que nada impida pór inverno».

    En xeral, os comerciantes consultados aplauden que a iniciativa se celebre nos propios locais e non en Amio. Reyes Leis, concelleira de Comercio, explicou que se expuxo facelo nunha carpa ou nas propias tendas e indicou que se optou pola segundo porque «supón un aforro de desprazamento, montaxe e aluguer, e porque fomenta a fidelización, posto que os clientes visitan os establecementos».

    Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Santiago)

  • 02 Outubro, 2012
    No Barco 55 negocios farán descontos otoñais

    O Centro Comercial Aberto do Barco de Valdeorras presentou a súa campaña 55 maneiras de aforrar cartos coa que inicia este outono. Sumáronse ao proxecto 55 establecementos asociados, o que representa o 49% do total. Con esta iniciativa preténdese fomentar as compras na vila valdeorresa, promocionar os establecementos asociados ao Centro Comercial Aberto e premiar a fidelidade dos clientes.

    A campá, din os responsables, non está dirixida soamente a establecementos do sector comercio senón tamén aos negocios de hostalería e de servizos. Os beneficios para os clientes consistirán na posta en marcha de descontos que oscilan entre o 5% e o 40%. Algunha das axencias de seguros que participan ofrece un desconto nas contratacións de novas pólizas.

    Os negocios hostaleiros permitirán que se poida ir tomar unha consumición cun petisco por un prezo menor ao habitual.

    Está prevista a edición de dúas mil talonarios pensados para que os comerciantes llos dean aos seus clientes cando acudan a efectuar algunha compra. «Esperamos que a campaña teña unha boa acollida e esgotar todos os talonarios canto antes, o que sería un síntoma de que a xente inviste no Barco», sinalou Charo López, presidenta do CCA da vila barquense. Cada cliente recibirá unha talonario coas promocións de cada un dos establecementos que colaboran na campaña. Trátase de premiar a súa fidelidade con rebaixas, promocións e prezos especiais.

    Os talóns poderanse obter a partir do día 4 deste mes en todos os negocios que terán colocado un cartel identificativo. Os días nos que se efectuarán as promocións serán os comprendidos entre o 2 e o 30 de novembro. Cada talón será de uso único, coas indicacións fixadas en cada un.

     Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Ourense)


  • Páxina 36 de 85

  • Mostrando do 701 ao 720 dun total de 1686 rexistros