O Centro Comercial Aberto de Arteixo organiza unha nova edición da feira de oportunidades, na que unha vintena de asociados ofrecerán os seus produtos a prezos inmellorables. A cita terá lugar o primeiro fin de semana nunha carpa que se situará na explanada do centro cívico de Arteixo.
Fonte: Diario de Bergantiños
O Centro Comercial Aberto do Barco organizou para mañá unha nova edición da súa Mercaberto, a feira de final de rebaixas que xa cumpre a súa cuarta edición e que repite o guion o ano pasado en canto a duración. En lugar dos dous días da primeira edición (unicamente en horario vespertino) será nunha xornada, pero desde a mañá á noite. A novidade deste agosto é o lugar de celebración, xa que os comercios se trasladan da praza do Príncipe ao Dique. Alí, un total de 14 establecementos adheridos ao CCA ofrecerán os seus mellores prezos para desfacerse da roupa estival e dar cabida á neuva tempada.
Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Ourense)
O Tour Experiencia Galicia Calidade estivo onte en Verín despois do grande éxito rexistrado no Carballiño, primeira localidade en que se estreou esta actividade que busca mostrar a veciños e visitantes os mellores produtos etiquetados coa garantía das marcas galegas máis prestixiosas. Verín é a segunda vila que visita esta aula de "cooking-espectáculo": cociña en directo que onte tamén atraeu moitas persoas a pesar da calor. Elaboráronse filloas salgadas con bechamel de ventrecha de atún, queixo de tetiña e cebola acaramelada,".
Fonte: Faro de Vigo (Ed. Ourense)
O 86% dos establecementos de compra de ouro e casas de empeño cometen irregularidades, segundo as conclusións dunha campaña de inspección realizada polo Instituto Galego de Consumo. Os datos do organismo, dependente da Xunta, reflicten que o 57% destes locais, 100 en total, traballan con básculas que "non" son aptas para transaccións comerciais" porque carecen das etiquetas -a marca comunitaria e a metrolóxica M Verde- que garanten que o seu funcionamento é correcto. Os inspectores da Xunta visitaron 174 establecementos de compravenda -en Galicia hai 242- e encontraron infraccións da normativa en 149 deles. Tras unha primeira campaña de advertencia, Consumo iniciou unha segunda fase para comprobar se os propietarios corrixiron as infraccións. "Estase a constatar unha importante redución das infraccións", avanzou a presidenta do instituto, Nava Castro.
A infracción máis habitual consiste en non colocar nun lugar visible os prezos de compra do metal prezos por gramo, algo que se repite en 137 (un 78,7%) dos establecementos visitados. Ademais, en 35% dos comercios non entregan ao vendedor o correspondente resgardo de compra, o 22% carece de follas de reclamacións oficiais e no 25,2% falta o cartel para anunciar que existen estas follas. En 64 dos establecementos tampouco había un libro de rexistro no que anotar as compras ou non tiñan as súas follas numeradas e seladas pola Xefatura Superior de Policía, como obriga a lei para este tipo de transaccións. Algúns tampouco cumprían coa obriga de conservar durante 15 días as pezas de metais preciosos. O Instituto de Consumo trasladou á policía nacional e á Garda Civil estas infraccións.
A pesar da alta porcentaxe de incumprimentos detectados, as queixas ante Consumo son "poucas", segundo explicou Castro, xa que na maioría dos casos os vendedores non queren revelar a súa identidade. "Non hai moitas queixas, de aí a nosa campaña de oficio para salvagardar o consumidor", apuntou Castro. As sancións por infraccións leves chegan ata os 3.000 euros e as graves ata os 15.000 euros.
Fonte: El País (Ed. Galicia)
O autobús Experiencias Galicia Calidade encóntrase en terras ourensás e chegará hoxe á praza Maior de Verín despois de parar onte no Carballiño cun grande éxito. O evento intenta achegar aos veciños e visitantes os mellores produtos etiquetados coa garantía das marcas galegas máis prestixiosas. Ademais de gozar dunha boa comida, os asistentes poden participar en diversos sorteos e recibir diferentes regalos desta experiencia culinaria. O entretemento infantil tamén está garantido, xa que a organización dispón de diversos inchables que onte se encontraban na praza Maior carballinesa. As catas, dunha hora e media de duración, están abertas a todos os interesados aínda que teñen preferencia os hostaleiros e asociacións de mulleres da zona.
Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Ourense)
A Consellería de Economía e Indsutria puxo en marcha unha campaña centrada na promoción e difusión dos produtos galegos avalados pola marca Galicia Calidade. Esta camapaña finalizará o próximo día 29 de setembro tras percorrer un total de 35 localidades.
A Xunta avanzou que teñen como obxectivo alcanzar a máis de 35.000 persoas a través dunha unidade móbil que cada día se situará nun municipio para ofrecer información sobre este selo de garantía e a súa aposta pola innovación e internacionalización das empresas e produtos da comunidade.
Ccada día realizaranse demostracións e obradoiros de cociña con produtos de Galicia Calidade, ás 12:30, ás 17 e ás 19 horas, que se poderán seguir tanto desde o interior do vehículo, equipado cunha cociña, como a través das pantallas habilitadas no exterior. Os produtos cociñados repartiranse entre o público, ao que tamén se lle ofrecerán recetarios.
Tamén haberá reparto de obsequios, folletos promocionais e sorteos, e un castelo inchable para os máis pequenos, todo co obxectivo de dar a coñecer a marca Galicia Calidade, que conta xa con máis de 150 produtos e servizos amparados cun total de 44 empresas asociadas, que contan así cun valor engadido, recoñecido polos consumidores como sinónimo de confianza, prestixio e calidade.
Os programas de auditorías e ensaios de Galicia Calidade garanten que os produtos e servizos amparados superaron os controis esixidos, para o que é preciso que conten coas materias primas de mais alta calidade, óptimas producións e excelentes servizos.
Dende a Consellería de Industria respaldaron xa un programa similar que se desenvolveu nos mercados de abastos, e no que participaron varios da comarca ourensá. O obxectivo daquela era promocionar a compra nas Prazas de Abastos e pór en valor o produto fresco e de calidade que se ofrece nestes mercados.
DATA | LOCALIDADE |
20/08/2012 | O Carballiño |
21/08/2012 | Verín |
22/08/2012 | Xinzo de Limia |
23/08/2012 | Chantada |
24/08/2012 | Monforte de Lemos |
27/08/2012 | Sarria |
28/08/2012 | O Barco de Valdeorras |
29/08/2012 | Ribadeo |
30/08/2012 | Foz |
31/08/2012 | Burela |
01/09/2012 | Viveiro |
03/09/2012 | Vilalba |
04/09/2012 | As PontesGarcía Rodríguez |
05/09/2012 | Betanzos |
06/09/2012 | Cambre |
07/09/2012 | Culleredo (O Burgo) |
08/09/2012 | Sada |
10/09/2012 | Muros |
11/09/2012 | Noia |
12/09/2012 | Boiro |
13/09/2012 | Teo |
14/09/2012 | Ribeira |
15/09/2012 | Lalín |
17/09/2012 | A Estrada |
18/09/2012 | Sansenxo |
19/09/2012 | Marín |
20/09/2012 | Bueu |
21/09/2012 | Poio |
22/09/2012 | Redondela |
24/09/2012 | Nigrán |
25/09/2012 | Tomiño |
259/2012 | Tui |
27/09/2012 | Baiona |
28/09/2012 | Ponteareas |
29/09/2012 | O Porriño |
FRAN G. SAS - MOAÑA La plataforma de afectados polas preferentes e as obrigas subordinadas de Moaña empezará a orientar a aquelas persoas con este problema que acudan á arbitraxe proposta pola Xunta de Galicia. Así o fixeron saber onte nunha asemblea que reuniu no pavillón de Reibón a unhas 350 persoas. Isto supón un cambio de postura con respecto á idea inicial de non acudir á arbitraxe e buscar unha solución colectiva. Dende a plataforma deixaron clara a súa aposta por unha saída común pero, ante a intranquilidade, mostrada por moitos afectados" explicaron os pasos que deben dar os que queiran acudir á arbitraxe, explicando en todo momento os riscos que se corren e deixando claro que esa vía invalida despois a posibilidade de emprender unha acción xudicial.
O voceiro, Ramón Santomé, explicou que están a recibir a carta de Consumo primeira os afectados por preferentes e despois os que teñen os seus aforros atrapados en obrigas subordinadas. Este segundo caso é o máis detectado en Moaña. Unha vez que entreguen toda a documentación indicando que se acollen á arbitraxe chegaralles outra notificación co diñeiro que Novagalicia Banco propón devolverlles. "Adoitan contabilizar vos intereses a un 3% ou a un 2,5% coma se fora un prazo fixo", polos que os que teñan uns intereses maiores no contrato aspirarán a cobrar menos diñeiro do prometido nun comezo. Despois recibirán unha carta para acudir a Santiago.
Á asemblea acudiu a voceira da plataforma de Marín-Pontevedra Fátima Entenza. Explicou que de momento os 32 laudos arbitrais que se celebraron fallaron a favor do afectado, " pero non sabemos se será así en todos os casos nin o perfil que baralla o árbitro para aceptar un caso ou outro", apunta.
Polo tanto, os voceiros deixaron claro que os que asistan á arbitraxe deben ser consecuentes co risco que asumen e, se non lles aceptan a reclamación, deberán seguir na loita por unha solución colectiva.
A partir do luns persoal da Xunta orientará no Concello de Moaña aos que opten por unha arbitraxe. Estará a disposición dos aforradores toda a semana, en principio.
Listas
A imitación do paso dado pola plataforma de Marín, onte en Moaña os voceiros recolleron os datos dos asistentes para dividir os casos e coñecer exáctamente canta xente ten subordinadas e canta preferentes. "O obxectivo é que, unha vez que cobren os das preferentes, non deixen tirados ao resto", apuntou Entenza.
Os presentes expresaron o seu temor polo decreto que prepara o Consello de Ministros para finais deste mes. "Haberá unha quita da débeda, polo que sabemos, e é posible que nos afecte", por iso piden celeridade aos prexudicados.
O banco debe pagar en 20 días se o reclamante leva a razón
Os voceiros das plataformas estiman nuns 1.300 o numero de afectados en todo O Morrazo. Ao indicar o proceso de arbitraxe, explican que se o laudo é favorable ao reclamante Novagalicia Banco debe pagar a cantidade estipulada nun prazo de 20 días.
Así mesmo, os presentes criticaron que moitas persoas asistan ás asembleas e non ás accións diarias de protesta, "xa que sen esa presión non conseguiriamos nada", alegou Santomé. Onte mesmo concentráronse ante as sucursais principais de Moaña e Cangas. Durante dúas horas dificultaron as xestións e obrigaron a pechar os despachos.
Coa intención de que todos recuperen os seus aforros o antes posible nun conflito que se empeza a facer demasiado longo, pediron aos que acudan á arbitraxe que non recorran a insultos, falen do seu caso concreto cando sexan citados e defendan o seu diñeiro "conscientes de que fostes enganados e de que vós non sabedes de investimentos".
As dúbidas e reticencias mostradas por algunhas persoas do público versaban sobre o temor a que a entidade devolva o diñeiro nos casos máis sangrantes, con xente maior ou persoas enfermas involucradas, e que non sexa tan doado no caso dos clientes do banco que si asinaron os contratos de adquisición dos produtos financeiros. Dende a mesa de voceiros reiterouse que descoñecen o criterio que segue ao respecto o árbitro designado.
Unión
Finalmente, apelaron á unión "ata que o último afectado cobre o seu diñeiro" e lamentan as críticas que escoitan nalgún momento con conxecturas sobre que persoas cobraron xa e cales non.
As protestas sentiranse na Volta ciclista
Con independencia dos camiños que adopte cada afectado para tratar de recuperar os seus aforros, as plataformas continuarán coas protestas. Como fixeron onte simultáneamente en puntos de toda Galicia fronte a distintas sedes da entidade financeira.
Esta mañá varios autobuses da bisbarra partirán ás 9.15 horas cara a Sanxenxo, onde unha manifestación percorrerá as rúas desta vila a partir das 11.00 horas.
Pero sen dúbida a acción máis simbólica executarana o martes 28 de agosto, cando está previsto que a Volta Ciclista a España pase polo Morrazo. Colocarán pancartas ao longo do percorrido e deixaranse ver con camisetas nas que esixen a devolución dos seus aforros. Situarán as pancartas a primeira hora da tarde.
Dende a Plataforma de Cangas deixan claro que non teñen a intención de cortar a carreira, pero si de facer ruído para chamar a atención sobre a situación na que se encontran dende hai tempo.
Fonte: Faro de Vigo
A asociación do gremio de xoiería Ourives de Compostela organiza durante os meses de agosto e setembro diferentes demostracións en vivo con artesáns da asociación para demostrar ao público o carácter tradicional e artesán deste oficio. A primeira xornada celebrouse este fin de semana e tivo unha boa acollida entre os turistas e curiosos: «Non é a primeira vez que o facemos e gusta moito, á xente chámalle a atención ver aos ourives traballando de xeito tradicional», explica o presidente da asociación Roberto Pampín.
Esta demostración foi a primeira das catro que se celebrarán este ano en Compostela. O día 25 deste mes, os que se perderon este acontecemento terán a oportunidade de ver de novo a tres mestres da xoiería en pleno proceso traballar. As outras dúas xornadas celebraranse os días 7 e 15 de setembro.
Os ourives encargados desta primeira mostra foron Soledad Mato, Julio Lago e Susana Xesto. Cada un deles desempeñou un labor diferente para mostrar as distintas formas de traballar. Susana Xesto fixo unha demostración da técnica ourive da filigrana que consiste en fabricar finísimos fíos cun metal precioso como o ouro ou a prata. Julio Lago traballou o repujado que consiste en facer gravacións no metal utilizando distintos tipos de cinceles para conseguir os relevos desexados na peza que se está elaborando. Para rematar Soledad Mato dedicou o tempo do taller a facer e deseñar desde cero un colgante en prata. «O meu traballo non é exactamente o tradicional de Santiago, non traballo con azabaches, utilizo pedras preciosas para as miñas creacións» explica Mato.
O obxectivo principal desta iniciativa é ensinar ao público en que consiste o traballo dos artesáns, que coñezan o oficio para que poidan valorar as pezas únicas da forma que se merecen. «Todo o mundo sabe o que fai un artesán, pero poucos saben como o fai» afirma Soledad Mato. Ademais de animar aos viandantes a comprar pezas de artesanía, os talleres invitan a esculcar e reflexionar sobre o traballo que hai detrás de cada peza.
A asociación quere transmitir a importancia do tradicional, promocionar este oficio e dar valor engadido aos produtos. «Sacar os obradoiros á rúa e unha garantía para os clientes, demostramos sen lugar a dúbidas que as pezas son tradicionais, que están feitas a mán e que hai moito traballo detrás de cada unha delas», declara Xoán Carlos membro da asociación Ourives.
Os ourives deixaron clara a dificultade do seu traballo e o tempo e dedicación que precisa cada peza. Traballaron pola mañá desde as 11.00 ata as 14.00 horas e pola tarde de 18.00 a 20.00 horas. Un total de cinco horas para crear tres pezas únicas.
Fonte: La Voz de Galicia (Ed. Santiago)
A Biblioteca de Innovación de Galicia incorporou novos textos que, sumados aos xa dispoñibles, conforman un catálogo online gratuíto de 25 manuais que teñen como obxectivo a "mellora da competitividade das pequenas e medianas empresas (pemes) " a través de "a difusión de ideas innovadoras".
Segundo a Consellería de Economía e Industria, esta biblioteca electrónica dispón de títulos tanto en galego coma en castelán de xestión sobre a innovación, incorporación da tecnoloxía, financiamento de proxectos innovadores e capital humano e creatividade.
A biblioteca está dispoñible no seguinte web: http://www.igape.es/aprende-a-innovar-2_gl.html
Fonte: La Opìnión de A Coruña
A directora xeral de Comercio, Nava Castro achegouse onte ata Malpica para seguir de preto o curso de formación para redeiras impulsado pola Consellería de Economía e Industria a través da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño. Castro estivo acompañada pola delegada provincial da Xunta na Coruña, Belén do Campo; o alcalde de Malpica, Eduardo Parga; e o patrón maior, Genaro Amigo.
As redeiras participan nun curso de macramé para a elaboración de complementos, que se desenvolverán ata mañá e que xa contou cunha primeira edición en Portonovo. Onte póidose comprobar a calidade dos bolsos que elaboraron. O obxectivo desta iniciativa é promover a diversificación do traballo artesán das redeiras para que poidan dar novas saídas e usos á súa profesión, abrindo así novas posibilidades de mercado. Este curso enmárcase na estratexia de impulso do sector artesán galego e a recuperación dos oficios tradicionais que está a levar a cabo a Consellería. Esta estratexia ten como principais eixes a promoción, a mellora da comercialización, a formación dos profesionais e o fomento de novas vocacións, apostando pola innovación ao mesmo tempo que se preservan os valores que constitúen a esencia dos produtos artesanais, como os materiais de calidade ou un proceso de produción coidado.
Fonte: Diario de Bergantiños
Javier Guerra, inaugurou hoxe no Museo do Mar de Galicia en Vigo a maior tenda propia da marca Artesanía de Galicia e a primeira nun espazo da Xunta, un novidoso espazo no que se poden adquirir pezas dunha trintena de artesáns das catro provincias galegas e que, segundo destacou o conselleiro, “é xa un referente na comercialización e a promoción da artesanía galega”.
Guerra, que estivo acompañado polo secretario xeral de Cultura, Anxo Lorenzo, e a directora xeral de Comercio, Nava Castro, así como a directora do Museo, Marta Lucio, salientou que a posta en marcha deste establecemento, en colaboración co Museo do Mar, supón un importante paso na estratexia de impulso ao sector artesán que está a desenvolver a Consellería a través da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño e da Dirección Xeral de Comercio, á que se levan dedicado máis de 7 millóns de euros no que vai de lexislatura.
Esta estratexia, tal e como sinalou o conselleiro, está centrada na promoción, a mellora da comercialización, a formación dos profesionais ou o fomento de novas vocacións, “apostando pola innovación ao tempo que se preservan os valores que constitúen a esencia dos produtos artesanais, como os materiais de calidade ou un proceso de produción coidado”.
Na tenda están representados sectores da actividade artesanal tan variados como a bixutería e a xoiería, a cerámica, a cestería, o coiro, os instrumentos musicais ou os xoguetes, a través dunha selección na que se inclúen pezas deseñadas para ser comercializadas neste museo dedicado ao mar.
Unha das apostas da Consellería a prol do sector artesán galego é a consolidación da marca Artesanía de Galicia, xestionada pola Xunta, como imaxe única do produto artesán galego e coa que se ofrece unha imaxe harmónica, coordinada e representativa dos produtos artesáns en todos os mercados.
A posta en marcha deste espazo propio no Museo do Mar de Galicia encádrase nunha nova estratexia da Consellería para que esta marca, que xa está presente en numerosos establecementos comerciais, e que acompaña por todo o mundo os produtos elaborados polos obradoiros que forman parte do Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia da Xunta, conte con espazos exclusivos dedicados á promoción e venda en entornos singulares e de especial atracción de visitantes, unha iniciativa que comezou de forma experimental na Casa Mariñeira de Portonovo é que agora se consolida no Museo do Mar de Galicia.
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, visitará hoxe Forcarei para supervisar ás 13.00 horas o resultado das obras de humanización das rúas Progreso e Regueira. Ambas rúas foron semipeatonalizadas ao abeiro do Plan Agora, agora Re-comercia.
A alcaldesa de Forcarei, Belén Cachafeiro, acompañará a Nava Castro na súa visita.
A localidade alfarera de Buño (Malpica) comeza hoxe a XXIX Mostra da Olería na área da Casa do Oleiro, que se prolongará ata o domingo 12 de agosto. O acto inaugural estará presidido esta tarde polo presidente da Diputación provincial, Diego Calvo, que estará acompañado polo regidor anfitrión de Malpica, Eduardo Parga Veiga; o edil delegado da Mostra, Alfredo Cañizo; alcaldes do área e deputados desta demarcación.
Tamén se xestiona, en función da axenda, a visita do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijoo.
Durante esta decena de días, a localidade convértese na capital da artesanía de Galicia, coa participación de once casetas representativas das familias alfareiras.
A actividade da mostra terá un horario esta tarde de 17.00 a 21.00 horas e os demais días, de 10.00 a 12.00 e de 16.00 a 21.00 horas.
Este período de tempo, as tendas e artesanos serán os protagonistas dunha actividade de prestixio e recoñecemento social, cultural e humano para un equipo que abanderar a promoción de Buño por todas partes, ata ser unha actividade premiada coa imposición da Medalla de Belas Artes polo Goberno de España.
O representante municipal Alfredo Cañizo informou de que desde o estamento local dedicaron a esta edición un orzamento total de 70.000 euros, aos que contribúe no seu financiamento a Diputación da Coruña, o Concello de Malpica e a Xunta.
O representante municipal prevé que nestes dez días se sigan sumando visitantes ata alcanzar os 15.000, co que se apreciará un gran dinamismo na vila.
ENCAIXE DE BOLILLOS
Nesta edición non só haberá alfarería, senón que esta franxa da Costa dá Morte exhibirá unha caseta doutra das grandes artesanías desta zona, como é o caso do encaixe de bolillos de Camariñas.
Fonte: O Ideal Galego
“Cando Barcelona tiña as súas Olimpiadas, Sevilla a Expo, Arteixo estreaba a feira”, expón Manuel Padín, concelleiro de Emprego para anunciar que este sábado, 150 postos de Arteixo celebrarán o vinte aniversario do feirón. Unha cita que congrega cada semana a máis de dous mil visitantes da comarca de bergantiños, coruñesa e da propia cidade herculina.
Os portavoces do feirón, José Antonio Regueiro Torres e Desiderio Gómez, explican que en 1992, este mercadillo naceu por unha iniciativa municipal. “Creouse para darlle vida ao pobo cunha ducia de postos do agro”, sinalan e aos poucos foise confirmando como unha cita ineludible e da que dan boa conta os 70 postos de produtos do campo e os 75 de venda ambulante que se dan cita sábado tras sábado. O pobo creceu “e a ou tempo tamén medrou a feira”, suliñan.
“É a mellor publicidade que temos”, asegura Padín. Por este motivo, o alcalde, Carlos Calvelo, indica que a intención do concello é “potenciar” e “ampliar” unha feira na que “moitas fruterías da cidade achéganse para comprar aquí os seus produtos”.
Fundadores
Algúns postos que hoxe estean en Arteixo chegaron co nacemento do feirón. A máis veterana nestas lides é Manola García Pomo, veciña de Arteixo, e, como sinalan os portavoces do feirón, o seu marido, natural de Loureda “foi un dous fundadores”.
O Concello ten a intención de “potenciar” e “ampliar” a feira semanal
Con tantos anos ás súas costas ofrecendo os produtos da súa horta sábado tras sábado aos visitantes, os seus compañeiros e o Concello decidiron realizar unha pequena homenaxe a esta vendedora. O acto terá lugar sobre as 12.30 horas.
“Pero é un homenaxe para todas as mulleres labregas”, sinala Regueiro Torres, quen engade que “teñen un papel moi importante, só hai que dar unha volta pola feira para velo”.
Sobre a importancia na comarca ou en relación con outras feiras próximas como a de Paiosaco, os vendedores indican que, ao principio “había certo medo a que puidera afectar” á de Arteixo, pero non foi así, e, aos poucos, a arteixana foise gañando un nome entre os mercadillos de similares características. De feito, tanto é así que, os comerciantes que acoden ao feirón sinalan que “onde mellor se venden os produtos do agro é en Arteixo”, quizais, engaden, pola súa proximidade coa Coruña e “a xente aproveita para comprar produtos frescos para a comida do sábado e do domingo”, apunta Calvelo.
Aínda que esta feira celébrase todos os sábados, desde o Concello e os propios vendedores non se esquecen das dúas citas concretas que se celebran entre os postos habituais: a Feira do Galo e dás Flores.
A primeira delas é unha referencia na comarca coruñesa e na de bergantiños. Cada ano desde fai vinte reúne aos mellores animais o sábado anterior a Nochebuena.
De feito, na edición celebrada o ano pasado, baixo a carpa situada detrás do consistorio déronse cita máis dun milleiro de persoas para ver as aves –vivas ou mortas– que os sesenta criadores que se achegaron ao lugar, levaron para concursar nesta feira.
Fonte: Diario de Bergantiños
A praza de abastos de Celanova conta desde hoxe cun posto de venda dos produtos que ofrece a empresa Facenda do Agro
Presas de carne molidas adobadas con especias naturais. As “galeguesas” son o produto estrela da Facenda do Agro, a única explotación de gando vacún de Galicia que traballa con criterios de ganadería biodinámica en extensivo. Ou o que é o mesmo: busca o equilibrio, desenvolvemento integral e interrelación de chans, plantas e animais como un sistema de auto nutrición, sen entradas externas na medida en que sexa posible. Así, os fertilizantes artificiais, pesticidas e herbicidas tóxicos son estrictamente evitados.
Ata a data, a empresa (con sé en terras celanovesas) tiña servizo de paquetería a través do cal enviaba os seus produtos, previo encargo. A partir de hoxe, a empresa conta cun punto de venda físico que se atopa na praza de abastos de Celanova. Roberto Alvarez, gerente de Facenda do Agro, explicaba onte que a proposta empresarial que presenta empeza a ser seguida por outros veciños e comunidades de montes que ven na experiencia un xeito de rendibilizar as terras; ademais dunha fórmula de coidado dos montes que servirá para atallar os incendios forestais que asolan moitos puntos da xeografía ourensá. “Danse conta de que se trata dun modelo interesante para ter en conta, cun mínimo custe. Coa limpeza de matorrais lévase adiante un aproveitamento de masa e se converte en proteína alimenticia para as persoas, a través da gandería e da carne”. Para Alvarez resulta moi importante que as comunidades de montes teñan agora máis sensibilidade á hora de facer multifuncionales as súas terras. Fai sete anos que iniciou a súa aventura e tras cinco en solitario agora son catro as persoas que lle acompañan na empresa. Con ao redor de 300 reses en varias explotacións, tanto en Celanova como nos limítrofes Verea e Bande, Antonio asegura que non necesita dun selo ecolóxico, porque a garantía do seu produto está na súa propia persoa. A proximidade entre o productor e o cliente é directa e é el o máximo responsable dos seus produtos, que a partir de hoxe serán máis directos ao consumidor.
Fonte:A Voz de Ourense
Os clientes poden deixar aos seus fillos nun parque infantil mentres compran
A Asociación de Empresarios de Redondela puxo onte en marcha un servizo gratuito de ludoteca para facilitar as compras aos clientes dos establecementos asociados.
O servizo, denominado “Ludoescola”, desenvólvese no parque infantil Indiana Bill ata o próximo día 31 en horario de 10.00 a 13.30 horas. As entradas para o centro están dispoñibles nos comercios e locais de hostelería onde os clientes poden solicitalas ao realizar as súas compras. Cada ticket ten validez para un só día e ata completar o aforo do local.
Desde o colectivo empresarias explican que este servizo “non só achega solucións á clientela dos establecementos da localidade, senón que tamén contribúe á conciliación da vida familiar e laboral dos empresarios”. Neste caso as entradas á “ludo-escola” serán únicas e válidas para todo o mes e deberán ser recollidas polo titular do establecemento na propia sede da Asociación de Empresarios.
O compromiso por seguir apostando pola clientela local como motor de consolidación do comercio local forma parte dos obxectivos estratéxicos do plan de dinamización comercial que a asociación executa no marco do proxecto ou de Centro Comercial Aberto. A ludoteca inclúese nunha serie de servizos que buscan aportar un valor diferencial e contribuír a xerar vantaxes competitivas conxuntas capaces de valorizar a oferta local fronte a outros formatos comerciais.
Fonte: Faro de Vigo
Os traballos da praza van a bo ritmo e o proxecto de remodelación está moi avanzado
“Espero que para Nadal estean as obras listas”, manifestaba a este diario a edila responsable da Praza de Abastos de Ponteareas, cuxo obxectivo é lograr unha infraestructura comercial máis funcional e moderna, cómoda, tanto para os compradores como para os vendedores, e convertela nun eixo capaz de dinamizar a vida comercial do casco urbano.
Malia as dificultades que hai que ir liquidando, a responsable do área de Comercio, Marisol Valado, mantén o optimismo. “As pescantinas están tranquilas porque se cumpren os prazos prometidos, e confían en que para a campaña de Nadal poidan estar instaladas nos novos postos, xa que é unha época moi importante para as vendas na que se rexistra unha intensa actividade comercial”, comenta a edila.
A fase que queda por rematar -afirma- “debería ser máis rápida na execución, aínda que hai que instalar as bancadas propias para a venda do peixe e iso leva o seu tempo porque son necesarios elementos tan imprescindibles como uns desagües”. E cada un dos novos postos de pescadería estará dotado cunha pequena cámara frigorífica “para evitar manipular o peixe dun lado a outro e que se perda a cadea de refrigeración”.
A antiga planta, antes afogada e escura, está cambiando totalmente de aspecto con este proxecto e adquirindo amplitud grazas aos espazos diáfanos e abertos deseñados, dotados con grandes ventás para conseguir unha maior luminosidade natural e directa á nave.
Estes traballos, que se están levando a cabo na Planta “B” do Mercado de Ponteareas -que corresponden á zona do peixe- contan cun orzamento de 300.000 euros e están contemplados na segunda fase das obras de remodelación integral que se realizan neste inmoble municipal.
O proxecto da Praza de Abastos, incluíu tamén, a finais de 2011, a instalación dun ascensor de uso público, aseos novos na segunda planta, ademais da habilitación doutro acceso desde a rúa Perillana, na parte traseira do edificio, para evitar rodeos innecesarios.
Unha vez rematada a Planta “B”, preténdese mellorar sensiblemente outros locais do Mercado.
Fonte: Atlántico Diario.
O Centro Comercial Urbano Aberto (CCU) de Chantada organizará a terceira campaña de liquidación, Semana Fantástica, desde o 20 de agosto ao 3 de setembro. Contará con máis establecementos que noutras edicións. «Non sei o número exacto de establecementos pero en xeral aumentaron en comparación co ano pasado. Nótase que os comerciantes teñen ganas de liquidar», dixo o presidente do CCU, José Lage e engadiu «o 99 por cento pertencen ao sector téxtil e ao de calzado pero poida que aínda se inscriba algún outro comercio distinto», dixo.
Durante ese períodos poderanse adquirir produtos a prezos moi baixos nalgúns dos establecementos que participan. Para iso, os clientes deberán dirixirse á zona que estea identificada como oportunidades. Segundo Lage, decidiron realizar estas xornadas de promoción ao observar o éxito que habia ter a feira de oportunidades, que se celebra coincidienco coa Feira do Viño. «Estes descontos sempre teñen éxito. A xente sempre os pide porque non repercute negativamente na economía. En cambio outras campañas como as rifas non son tan efectivas», dixo.
Reducir custos
Así mesmo, explicou que a campaña lévase a cabo nos establecementos para evitar tanto o alto custo dunha carpa como a molestia dos comerciantes. «Para os dependentes é máis cómodo estar nos seus propios establecementos que nas carpas, porque son moitos días. En cambio, a feira das oportunidades faise nunha carpa pero é máis breve. Ademais, ao coincidir coa Feira do Viño, é o lugar idóneo para o seu ubicación». O presidente do CCU animou aos veciños a coñecer as numerosas ofertas que poden atopar nos comercios. «Os prezos van ser irrepetibles durante todo o ano. É unha liquidación final e ata algúns produtos van estar a un prezo inferior ao seu custo, por iso creo que é unha oportunidade que hai que aproveitar», afirma.
Fonte: La Voz de Lemos
A feira de artesanía estará nos Xardíns do Sinal ata o día 8
Argálica, a feira de artesanía de Cangas, foi inaugurada onte nos Xardíns do Sinal e permanecerá aberta ata o próximo 8 de agosto. Coincidindo coa mostra, tamén se celebrará o Primeiro Salón da Peza Única, que se inagurará hoxe ás 19 horas na sala de exposicións da Casa da Cultura de Cangas.
Organizada pola Asociación para o Fomento e o Impulso da Artesanía en Galicia (Afiga), a feira Argálica conta cunha variada oferta de actividades artesanais a través dos 33 expositores que participan, 12 deles inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia e que representan polo tanto a marca Artesanía de Galicia. Entre os oficios representados están a xoaiaría, a bisutería, o coiro, a cerámica, téxtil, madeira, marquetería, cerámica, títeres, papel ou xoguetes. Ademais da exposición de produtos artesanais, haberá diversas actividades simultáneas durante o transcurso da mostra, como demostracións en vivo ou obradoiros.
Durante o Primeiro Salón da Peza Única entregaranse dous premios, o do público e o do xurado, que estará composto por persoaxes relevantes da cultura. Os premios entregaranse o sábado 4 de agosto. O do xurado quedará en posesión do Concello de Cangas e o do público sortearase entre o público votante do salón.
Fonte: Atlántico Diario.
Chega o “social e-comerce”. O “crowdsourcing” aplicado ao comercio electrónico triunfa xa nalgúns países e en España comezan a nacer os primeiros proxectos empresariais desta nova tendencia.
O éxito das relacións sociais na rede está comezando a facerse notar no comercio electrónico, transformando incluso os procesos de creación dos produtos. A tendencia chega como sempre de Estados Unidos, onde xa hai negocios de éxito que permiten ao usuario participar no deseño dos produtos.
Este tipo de tendas online convértense en comunidades virtuais e redes sociais con auténticos fans que opinan, valoran, votan, puntúan, recomendan e nalgúns casos escollen ata os produtos que se fabrican e/ou comercializan.
Coches, camisetas ou cursos de formación son cocreados na rede entre oferente e demandante
É o denominado social e-commerce, que xerou xa algúns exemplos de éxito e que comeza a chegar a España, aínda que máis tímidamente. É o crowdsourcing aplicado ao comercio electrónico. Trátase dunha nova filosofía de negocios que se basean nas relacións sociais entre empresas e clientes, que está dando orixe a iniciativas de consumo colaborativo e P2P que están causando furor en Estados Unidos, Reino Unido ou Francia.
Xa hai exemplos de actividades máis sinxelas, como o deseño e venda de camisetas, pero tamén máis complexas, como a creación dun coche.
Local Motors
Un vehículo fabricado polos seus futuros condutores. Ese é o leit motiv de Local Motors, creada nun pobo de Arizona polo emprendedor John Rogers, ex marine, ex consultor, ex profesor de Harvard e ex analista financeiro.
A través do seu web constrúe e comercializa automóbiles deseñados polos máis de 13.000 membros da súa comunidade, involucrando ao comprador no acabado final dos mesmos. Un exemplo paradigmático de open innovation e crowdsourcing nunha compañía que está chamada a revolucionar a antes todopoderosa industria automovilística en Estados Unidos. Fundada fai catro anos, conta con 20 empregados e produce un vehículo propio, o Rally Fighter, e outro cocreado para a Defense Advanced Research Projects Agency.
Threadless
É un dos grandes éxitos mundiais no consumo colaborativo e a aplicación da filosofía do crowdsouring ao comercio electrónico. Nada, como non, en Estados Unidos, foi fundada fai doce anos por dous xóvenes transgresores, Jake Nickel e Jacob DeHart, que a crearon en Chicago con 1.000 dólares dos seus aforros e agora facturan máis de 30 millóns de dólares. Acaba de chegar a España a través de Facebook.
Trátase dunha tenda online na que calquera diseñador pode enviar a súa proposta de camiseta, cedendo os dereitos de autor. Os case dous millóns de membros da súa comunidade -en Facebook ten xa case medio millón de amigos tamén-votan e valoran as propostas e aquelas elixidas polos propios usuarios son levados por Threadless á liña de produción para ser despois vendidas por Internet. Unha parte dos ingresos desas vendas son para os diseñadores cuxa proposta terminou fabricándose.
Tutellus
Start up tecnolóxica posta en marcha por Javier Ortiz e Curro Gutiérrez, que comezou a súa actividade a principios deste ano. Trátase de servir de plataforma de contacto entre, por unha banda, os formadores, denominados teachers, calquera profesional de todo tipo de sector que queira conseguir uns ingresos adicionais coa impartición de pequenos cursos de habilidades ou sobre hobbies ou afeccións; e, doutro lado, aos usuarios, students na súa plataforma, que se interesan por ese tipo de píldoras formativas.
Os seus fundadores teñen quince anos de experiencia no mundo online: Curro Gutiérrez é un xornalista reconvertido a emprendedor online que vendeu a súa primeira empresa, Alacante Actualidade, a un grupo inversor antes de embarcarse en Tutellus. E Javier Ortiz, enxeñeiro informático, afronta tamén a súa segunda aventura empresarial, logo de crear Sokartec, unha firma de desenvolvemento de software áxil.
MovoMovo
Unha web de aluguer de coches entre particulares en España, que responde a unha tendencia que está sendo impulsada seguramente pola situación económica do noso país. Como se resenten os petos, hai que idear sistemas para facer a vida máis fácil e económica. E este é o obxectivo desta empresa posta en marcha por unha alicantina, Olivia Cruz, e un barcelonés agora afincando na oficina de Valencia de MovoMovo, Santi Breu.
O concepto xa triunfa en Estados Unidos, coas firmas GetAround e RelayRides; en Reino Unido (Whipcar) e Francia (BuzzCar).
No noso país MovoMovo xa conta con máis de 2.000 usuarios en 18 cidades e os seus fundadores aseguran que o usuario do vehículo pode chegar a aforrarse un 30% respecto ao custo dos alugueres tradicionais, mentres que os propietarios poden chegar a percibir ata 600 euros ao mes.
Fonte: Expansión
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia