A Porta Santa da catedral compostelana servirá de escenario para os próximos desfiles que terán lugar ao longo do fin de semana na capital galega
O certamen Galicia Fashion Week (GFW)mostrará as tendencias de moda e complementos para o próximo outono-inverno 2012-2013. A plataforma do deseño galego foi presentada, onte, no Hostal Parador dos Reis Católicos polo seu director José Matteos. O evento mostra novidades relevantes que lle outorgan un maior atractivo. Este ano Galicia Fashion Week aposta pola fusión da cultura da moda, a arte e a arquitectura da cidade compostelana como base deste espectacular certamen.
É o primeiro evento de moda no cal a Praza da Quintana converterase en parte escenográfica de desfiles, transformando, desta forma, a súa escalinata nun amplo chanzo que acollerá a acódelas asistentes. A entrada ao espazo estará aberta ao público e será gratuita. Este gran evento contará coa popular modelo e actriz María Mena como presentadora.
Un ano máis, a cita coa moda galega aposta pola revalorización das creacións artesanais de autor e do deseño "Made in Galicia". Malia os tempos de crise que se están vivindo, o compromiso e o esforzo dos seus colaboradores e participantes conseguiron que se converta nun referente internacional do deseño galego. Esta plataforma reserva un espazo dirixido a diseñadores emerxentes galegos, "Zona E e "Zona Cero". En canto ao financiamento do evento cabe destacar o apoio do concello compostelán, así como o da xa coñecida empresa Mercés-Benz.
GFW integrará dentro das súas actividades espazos significativos e emblemáticos da cidade compostelana, entre os que destacan: o Hostal Parador dos Reis Católicos, Área Central e Dado Dadá.
O certamen fusionará, á súa vez, a moda coa música como sucederá nas actuacións da cantante Alba Messa o domingo e do DJ santiagués Pablo Arnejo que protagonizarán unha interpretación de música electrónica alternativa o sábado.
Pola súa banda, os desfiles de Galicia Fashion Week arrincarán cun primeiro pase, o sábado ás 19.00 horas na Praza da Quintana. O domingo, este mesmo escenario acollerá dous pases. O primeiro deles, ás 16.00 horas, "Zona E", exhibirá as coleccións de firmas como Leticia Priegue, Verónica Ouro, Nuria Piñeiro, Alicia Santomé, María Viquira, Pily Montes, entre outras. O segundo, a "Zona Cero", reserva o seu espazo para os diseñadores emerxentes de escolas de deseño que participan neste evento. Hai que destacar que a "Zona E" será premiada cun escaparate no espazo Ego da Semana Internacional da moda da Comunidade de Madrid.
Fonte: Faro de Vigo
O Concello de Bóveda presentou a programación da décima feira tradicional Outrora, que terá lugar na localidade de Rubián o vindeiro sábado día 14.
A feira abrirá as súas portas ás 10:00 horas para a continuación dar paso a unha representación de oficios tradicionais como a cestería, a talla en madeira ou a marroquinería, entre outros. Ás 11:00 horas os asistentes poderán gozar dunha degustación de produtos típicos da zona para proseguir cunha actuación da escola municipal de danza e cunha obra de teatro a cargo de Volta e Dalle.
Pola tarde as actividades comezarán ás 16:00 horas con outra obra teatral representada tamén por Volta e Dalle e distintas actividades dirixidas ao público infantil. Haberá xogos tradicionais interxeneracionais, talleres no parque infantil e ata unha festa do auga e da espuma.
Para pechar a programación, ás 19:00 horas terá lugar un concerto de música de cámara a cargo do dúo Branco na capela do Divino Ecce Homo e ás 20:30 organizarase outra representación etnográfica baixo o título «A Malla».
O punto e final poñerao unha pancetada que se celebrará ás 22:00 horas e a que estarán invitados todos os veciños para repoñer forzas e poder deleitarse dunha noite dedicada aos pasodobles.
A décima feira tradicional Outrora conta coa colaboración da Deputación de Lugo, a Xunta, a Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño así como polo Concello de Bóveda.
Fonte: La Voz de Lemos
Varios dos postos que acudiron á feira confirman a súa reserva para a edición do ano que vén
O primeiro Encontro de Artesanía Tradicional e Popular de Galicia, que tivo lugar durante o fin de semana en Os Pendellos de Agolada, pecha cun balance de máis de 5.000 visitantes. A Consellería de Economía e Industria, organizadora do evento, cualifica esta afluencia como unha mostra de que "esta iniciativa é un importante impulso para o sector artesanal galego e para a rehabilitación deste conxunto histórico-artístico" recentemente rehabilitado.
Á cita no que outrora fose recinto ferial desprazouse medio centenar de artesanos vinculados á cestería, a olería, a cantería ou o mundo textil. O alcalde, Ramiro Varela, non dubida en afirmar que "todos os talleres resultaron moi curiosos, pero chamou a atención de forma especial, un taller de torno de madeira con ballesta, que permite facer pezas tan delicadas como vasos de sidra", e que resultarían imposibles de fabricar si o torno fose de motor, explica o primeiro edil de Agolada. Varela exerceu de anfitrión durante a visita de políticos como o presidente da Diputación, Rafael Louzán, a súa homólogo da Xunta, Alberto Núñez Feijoo, ou a conselleira de Medio Rural, Rosa Quintana. Foi precisamente con esta representante, durante a súa visita do domingo, cando Varela puido comprobar que "todos os postos de venda quedaron máis que satisfeitos, pois moitos esgotaran a súa mercancía".
Dado este éxito, varios artesáns decidiron reservar xa a súa asistencia para a segunda edición deste Encontro, en 2013. Outros prefiren regresar á contorna de Os Pendellos antes e contactaron co alcalde para participar na Mostra de Artesanía que se celebrará a comezos de agosto e que ten un carácter menos profesional.
Conferencias
En canto ao público, Industria apunta que, deses 5.000 visitantes, 250 decidiron participar nas presentacións e charlas que se celebraron entre o venres e o domingo, como a do consultor de marketing Juan Carlos Capa ou a do diseñador Martín de Azúa, quen dirixiu un taller conxunto para arquitectos, diseñadores e artesanos.
A gastronomía e a música foron os outros dous pés desta mesa artesanal. Os diferentes inmuebles que compoñen Os Pendellos acolleron diversas catas de degustacións de viños e produtos típicos. As actuacións do grupo folk Riobó ou o concerto de Leilía, que serviu de clausura ao evento artesanal, foron outras das grandes citas musicais.
Fonte: Faro de Vigo
Por facturación destacan as viaxes, pero por transaccións, imaxe e son
O comercio electrónico español achégase aos 10.000 millóns de euros de facturación, si non os superou xa. Segundo a Comisión do Mercado de Telecomunicaciones (CMT) o pasado ano por Internet facturáronse 9.201 millóns de euros, un 25,7% superior á de 2010. Con todo, a CMT só contabiliza as compras realizadas mediante a tarxeta de crédito, deixando de lado outros sistemas como o PayPal ou os pagos a reembolso, que aínda seguen sendo importantes en España.
A CMT, con todo, aprecia no último trimestre do pasado ano un leve descenso respecto ao anterior (un 0,85%), algo estraño nun mercado en pleno crecemento, anomalía que non se daba desde principios de 2009. Causa, a crise.
Pero se a facturación descendeu, o número de transaccións non. É dicir, que os internautas (españois ou non) compraron máis cousas, pero gastáron menos. O cuarto trimestre marcou un máximo histórico: 36,9 millóns de operacións. En todo o ano 2011 realizáronse 131 millóns de compras (30,9% máis).
O crecemento do comercio electrónico en España, non significa que o diñeiro quedase aquí, polo menos non todo. Os estranxeiros deixaron en comercios españois só 296 millóns de euros (o 12,3% do total). Desde mediados de 2011, os españois xa gastan máis en tendas nacionais que en estranxeiras, como viña sucedendo, pero aínda así a diferenza apenas é dun punto (44,2% contra 43,4% ou sexa que 1.043 millóns de euros vanse a tendas do exterior).
Zara e mango contribuíron a que a xente perda a desconfianza a comprar roupa por Internet
O número de transaccións realizadas por españois fóra do seu país chega ao 52%, fronte ao 40% aquel fai dentro. O peso da exportación, é dicir, estranxeiros que compran en webs españolas só supoñen o 7,4% das transaccións.
Respecto ao gasto por sectores, apenas hai variacións. As viaxes e billetes de avión seguen sendo líderes indiscutibles, pero por facturación. Suman o 26,5% do total. A gran distancia sitúase o marketing directo (6,7%), transporte terrestre (5,9%) e os xogos de azar (4,4%).
Con todo, por número de transaccións, descargas musicais e de películas e as compras de electrodomésticos son líderes (10,1% do total), por diante de marketing (8,4%).
A maior novidade do pasado ano dáse no sector das prendas de vestir, que no último trimestre do ano escalou dous postos, ata a quinta posición, ao obter o 5,1% da facturación total do comercio electrónico, o que supón uns ingresos de 123,4 millóns de euros. Un ano atrás, a súa facturación foi de 76,4 millóns de euros, un 4,0% do comercio electrónico. Por operacións subiu do décimo ao oitavo posto.
Para explicar este cambio nos hábitos do consumidor hai que lembrar o lanzamento e expansión por todo o mundo da páxina de Zara, a actualización doutras do sector, tamén españolas, como Mango, e o peso que o comercio electrónico español ten nas outlets de roupa de marca con grandes descontos. Esta expansión, xunto á confianza que se gañou este sector entre o internauta, invita a pensar que seguirá escalando posicións en facturación e transaccións.
Outra novidade que debería animar o comercio español na segunda metade deste ano, é o xogo e as apostas online. Desde xuño, os sitios de apostas —a maioría con sedes en Xibraltar e outros paraísos fiscais— para regular a súa situación en España terán que rexistrarse fiscalmente.
Fonte: El País
Máis de 130 sociedades déronse de alta na cidade durante o último trimestre
O azoute da crise é evidente, especialmente, no relativo ás cifras do paro. Pero, tamén é verdade que o temor ao desemprego empuxa a moitos coruñeses ao camiño do emprendemento e á creación de negocios propios. Así o reflicte un informe da Cámara de Comercio da Coruña, en base aos datos do último trimestre do ano publicados no Boletín Oficial de Rexistro Mercantil (Borme). Durante os meses de abril, maio e xuño déronse de alta na cidade ata 131 novas sociedades, o que arroxa unha media de 43,6 negocios novos cada 30 días. Ou o que viría ser o mesmo: máis dun negocio novo a diario.
Un baremo que se ratifica cos datos relativos aos dez últimos meses, desde setembro de 2011, nos que se rexistraron un total de 460 sociedades mercantís. A capital herculina destaca polos altos índices de creación de empresas nunha contorna económicamente hostil como o actual e en comparación co ritmo que levan os demais municipios da comarca.
Aínda que é certo que a densidade poboacional é moito maior na Coruña, outros concellos parecen quedar estancados durante os últimos meses. Este é o caso de Arteixo, onde apenas se rexistraron oito sociedades no trimestre anterior. No extremo oposto sitúase Culleredo, que a 31 de marzo tiña rexistradas 27 sociedades mercantís de recente creación e a finais de xuño, o número de negocios ascendera a 45. En xeral, a media de creación empresarial na comarca coruñesa é moi superior ao resto da demarcación territorial da Cámara de Comercio, onde o municipio con maior número de negocios novos é Carballo (38).
Como crear unha empresa
Precisamente, a creación de empresas segue sendo o principal motivo que leva aos emprendedores a requirir os servizos da Cámara de Comercio. Así pois, na Memoria de Resumo de Actividades da entidade recóllese que o 60,67% das consultas atendidas polo área de Comercio Interior estiveron relacionadas coa creación de empresas en España, mentres que un 9% referíase a empresas no estranxeiro. Os outros motivos de consulta teñen que ver con axudas e financiamento (14%), trámites e lexislación (9%), innovación (5%) e temas relacionados co comercio (3%).
A situación do comercio coruñés é, precisamente, un dos temas centrais na memoria da Cámara. A entidade amosou a súa preocupación pola situación do sector ante o que cualifica como unha “sobredotación comercial”, propiciada pola instalación de “formatos de gran superficie de venda”. “Un verdadeiro problema para o futuro do sector que pode repercutir na desertización das áreas urbanas de convivencia”, sinala o informe da entidade cameral”.
Fonte: El Ideal Gallego
O volume de público e vendas augura a continuidade do encontro
Agolada esconde unha xoia do seu patrimonio que brilla con luz propia cando garda outros aderezos. Un ancestral mercado no corazón desta localidade dezana, Os Pendellos, que latexou con enorme vitalidade desde o pasado venres co I Encontro de Artesanía Tradicional e Popular de Galicia. Medio centenar de artesanos representativos de dezaseis oficios tradicionais, desde a fórxa á cestería, da alfarería ao curtido, participaron nunha iniciativa que cativou o interese do público. Onte poñíase o broche final cun concerto de Leilía e coa satisfacción entre os participantes.
Resultaba unha incógnita saber como ía funcionar esta iniciativa para revitalizar Os Pendellos como escaparate para a mellor artesanía de Galicia. Agolada tiña xa tradición na organización de mostras deste tipo, a unha escala moito menor. E todo saíu ao pedir de boca a tenor das declaracións dos artesanos consultados. Moitos deles esgotaron existencias e ata tiveron que repoñer, ademais de intercambiarse material. Si as vendas foron boas, lóxicamente tamén se produciu unha importante afluencia de público malia a ameaza de choiva os tres días, que se materializou de forma esporádica sen que se chegase a suspender o programa paralelo á propia exposición e venda dos produtos.
Os participantes mostráronse tamén encantados da organización, capitaneada pola Xunta, e coa ubicación do mercado agolense. Moitos descoñecían a existencia de Os Pendellos, cualificándoo de sitio ideal para este tipo de encontros e apostando por darlle continuidade á primeira edición clausurada onte.
Durante as tres xornadas sucedéronse as exposicións así como as degustacións de produtos, desde o mel ao queixo ou as rosquillas. Ademais, se impartiron obradoiros entre os que destacou o do prestixioso diseñador Martín Azúa, maravillado coa grandiosidad do mercado agolense. Pero houbo moito máis, como presentación de novos proxectos de comercialización de produtos artesanos ou de libros, un deles en torno á teceduría tradicional en Galicia, xunto a actuacións musicais e folclóricas e exposición de instrumentos musicais.
As demostracións en vivo de zoqueiras como Elena Ferro ou de ceramistas como Susana González cativaron o interese do público, que ademais tivo facilidades para chegar ata Agolada, cunha liña de autobuses específica para conectar con Lalín con servizo cada dúas horas.
A relevancia dada pola Xunta a este primeiro encontro de artesanos galegos pódese medir no despregue de visitas, como a do presidente autonómico, Núñez Feijoo, que acudía o sábado pola tarde ou onte a conselleira de Medio Rural e do Mar, Rosa Quintana, que estivo arroupada por outros cargos autonómicos, provinciales e locais. Tampouco faltou o presidente da Diputación, Rafael Louzán, na inauguración. Non en balde a institución provincial recuperou esta xoia arquitectónica á que se busca insuflar nova vida con iniciativas como a clausura onte.
Fonte: A Voz de Pontevedra
A revista executivos entregou onte á noite na Coruña os premios cos que recoñece aos executivos e empresarios máis destacados da actualidade económica galega.
José Luís Calvo, Presidente do Grupo Calvo, recolleu onte á noite, no Hotel Hesperia Finisterre, o premio ao Executivo do Ano en Galicia co que a revista executivos recoñece o seu traballo á fronte dunha das maiores compañías do noso país.
O acto estivo presidido por María Vitoria de Rojas, conselleira delegada do Grupo Vivipress e editora da revista executivos, quixo agradecer o apoio institucional a esta iniciativa e a boa acolleita entre os empresarios galegos que fixeron posible esta segunda edición dos Premios Executivos Galicia. Doutra banda, unha das cousas importantes que transmitiu “é que temos que cambiar o chip, temos que empezar a pensar en positivo, esquecernos de que existe esta crise tan profunda e empezar a traballar para saír adiante”.
Pola súa banda, Carlos Negreira, Alcalde da Coruña, na inauguración do acto quixo reivindicar o papel do empresario, xa que “son absolutamente necesarios. Esta sociedade non terá enerxía, nin riqueza, nin ideas si non ten bos emprendedores”. Ademais, destacou a importancia de ter confianza sobre todo nas institucións, para o que “debemos traballar todos moi seriamente nese camiño”, e da innovación, que é o que marca a diferenza entre as sociedades líderes ou as que simplemente copian. “Polo tanto A Coruña neste século XXI tamén ten ese reto”.
José Luís Calvo no seu discurso de agradecemento, tras recoller o galardón, quixo facer partícipe deste a todo o equipo do Grupo Calvo, aos seus familiares e a todas as persoas que lle apoiaron ao longo de toda a súa traxectoria profesional. Así, explicou que este premio representa o esforzo que realizaron desde o grupo durante os últimos 72 anos, “pero tamén representa algo máis. Este premio é un aplauso a Galicia, aos homes e ás mulleres que se espertan cada día cunha ilusión e unha esperanza de cambio e dun futuro mellor. É un recoñecemento á forza galega, esa que nos permitiu afrontar con temple as situacións máis adversas e repoñernos con éxito”. destacou ademais o papel dos mozos de continuar no futuro co labor dos empresarios de hoxe.
O broche final púxoo Alberto Núñez Feijóo, Presidente da Xunta de Galicia, que quixo agradecer o traballo de todos os premiados porque sen eles Galicia sería distinta. fixo referencia á actualidade dura que se está vivindo pero sen deixar de lado a idea de que o estamos facendo mellor que a media, por non dicir que o estamos facendo mellor que os demais e iso non é casualidade. Iso é o produto dun traballo, dunha forma de ser, unha forma de entender e dalgúns principios básicos, sempre empresariais e familiares”. Estes principios son os que hoxe sitúan a Galicia, aínda tendo unha situación de complejidad, con 5 puntos menos de paro que a media de España. “E si temos menos paro é porque temos un tecido empresarial que nos está dando un certo respiro”. Tamén fixo énfasis en que o espírito innovador é a clave do éxito.
No mesmo acto, a publicación económica recoñeceu o traballo das Institucións, entregando á Autoridade Portuaria da Coruña o recoñecemento ao Liderado.
Nesta segunda edición dos Premios Executivos Galicia tamén foron premiadas Grupo Rodman (Estratexia Empresarial), Engasa (Empresa Energética), Invertaresa (Xestión Empresarial), GalChimia (Innovación), Feiraco (Calidade), Balneario de Mondariz (Proxecto Turístico), Leite Rio (Marca), R (Vanguardia) e o Hotel Hesperia Finisterre (Excelencia). Ademais, executivos quixo entregar o galardón á Traxectoria Profesional a Antonio Fontela.
Fonte: executivos.es
A Fundación Paideia ofrece apoio aos emprendedores e locais onde situarse
Máis de setenta proxectos empresariais consolidáronse desde a creación do viveiro de empresas Mans-Paideia, fai oito anos, un balance "moi positivo", segundo cualificou Rosalía Mera, a presidenta da Fundación Paideia.
A singularidade do viveiro de empresas Mans, explica Mera nun comunicado, é que alberga o único estudo de grabación de gran formato que hai en España, que dá traballo na actualidade a máis de 200 persoas. Recentemente, o estudo, situado no polígono de Pocomaco, albergou a grabación da banda sonora da película Invasor, da productora coruñesa Vaca Films, tamén rodada na cidade.
"O 64% das empresas que se aloxaron en Mans son emprendedoras, é dicir, iniciativas novas ou con menos dun ano de traxectoria. Co tempo, moitas cambiaron de ubicación ao ir medrando, e só morreu un 10% delas. A media de permanencia das empresas é de entre 2 e 3 anos", reza o comunicado da Fundación Paideia, que lanza a súa proposta de apoio a emprendedores con bolsas en concepto de aluguer de espazos para os comezos da empresa.
Paideia analiza cada caso individualmente, estudando a posibilidade de compartir espazos entre varias empresas. Os sectores que se aloxan no viveiro de empresas de Pocomaco son a comunicación, as novas tecnoloxías, o audiovisual e as consultorías.
Fonte: La Opinión de A Coruña
A chegada de xullo é sinónimo de rebaixas e descontos. Un ano máis, FECIMO abre as portas da Feira de Oportunidades, que inaugura a súa actividade esta tarde en Cangas e na que participarán diferentes establecementos de O Morrazo.
Os efectos da crise fanse notar en diferentes aspectos da vida cotiá. Por iso, é importante saber aproveitar as boas ocasións de compra. E que mellor forma de obter produtos de boa calidade que na sétima Feira de Oportunidades do Morrazo, que abre hoxe as súas portas en Cangas, a partir das seis da tarde, con grandes expectativas.
Nesta actividade comercial daranse cita 33 expositores, que se instalarán nas contornas dos Xardíns do Sinal. Os usuarios poderán atopar ofertas e promocións de produtos moi variados, como de tendas de deportes, decoración ou moda.
Malia que a situación meteorolóxica é adversa, desde a Federación de Comerciantes e Industriais do Morrazo (FECIMO) esperan que este evento obteña moi bos resultados. Cabe destacar que esta actividade pretende desmarcarse da oferta que ofrecen grandes superficies, ademais de ser un punto de presentación dos establecementos da comarca.
Os comerciantes aplicarán aos seus produtos en stock un desconto dun 40% como mínimo. Todos os expositores estarán situados nunha gran carpa, que estará aberta desde as seis da tarde ata as once da noite e o fin de semana desde as once ata as dúas da tarde e de seis a once da noite.
O toque divertido tamén formará parte da feira. E é que, ademais da publicidade do evento, que conta cun toque xuvenil, a carpa tamén contará cunha decoración moi especial, realizada polas mozas de NyxStyle.
Desde FECIMO recordan que se poderán realizar compras con tarxeta, igual que se se tratase dun establecemento habitual. Deste xeito, ofrécense grandes facilidades aos clientes que, sen dúbida, intentarán atopar produtos de gran calidade a un bo prezo.
Fonte: Faro de Vigo
O curso está dirixido a artesáns, arquitectos e deseñadores. O relatorio sobre artesanía é mañá, ás 19.00 horas. Elena Ferro e Idoia Costa participarán na mostra.
O diseñador de prestixio internacional Martín Azúa estará presente no I Encontro de Artesanía Tradicional e Popular de Galicia. Este evento está organizado pola Consellería de Economía e Industria e celébrase desde mañá ata o domingo en Os Pendellos de Agolada.
Azúa, que ten obras no MoMA de Nova York, no Vitra Desing Museum e no Museo de Artes Decorativas de Barcelona, será o encargado de dirixir un taller. Este, baixo o título de Útil, busca a colaboración entre profesionais para traspasar as barreiras tradicionais entre o deseño e a artesanía. Dirixido tanto a artesáns como a arquitectos e a deseñadores, celebrarase ao longo do sábado e do domingo. Traballarase con dous oficios tradicionais, o torneado en madeira e cerámica, contando coa colaboración do torneiro José Suárez Regueiro e a ceramista Susana González Amado.
Ademais, Azúa ofrecerá mañá en Agolada, en horario de 19.00 a 20.00 horas, a conferencia Artesanía Deseño, unha historia para contar. Con esta charla Azúa tratará de explicar que o deseño pode contemporaneizar o produto artesanal e a comunicar a historia que forma parte dos obxectos, reivindicando o valor do singular que ofrecen os produtos de artesanía.
A aposta pola modernización do sector artesanal estará presente nas xornadas de Os Pendellos tamén a través dos postos de demostración e venda de produtos artesanais, nos que se poderán ver o traballo de medio centenar de artesáns que representan un total de 16 oficios diferentes.
Dúas artesáns referentes
Entre os participantes estarán a zoqueira de Merza, Elena Ferro, e a cesteira donostiarra Idoia Costa, finalistas as dúas na última edición dos Premios Nacionais de Artesanía polo enfoque renovador que lle aportan a estas disciplinas.
Extracción de corcho no Sobreiral do Arnego
A Sociedade Agraria de Transformacións Abella Lupa organiza este sábado unha excursión ao Sobreiral do río Arnego para ensinar este oficio relacionado coa apicultura tradicional que vira ao redor do aprovechamiento do corcho extraído dos alcornoques. Este evento enmárcase dentro do programa do I Encontro de Artesanía de Galicia celebrado en Agolada.
A saída terá lugar ás 17.30 horas desde o posto de venda de mel ecolóxico que Abella Lupa terá no citado evento.
Previamente, ás 16.30 horas, dentro do programa de conferencias deseñado pola organización da mostra de artesanía, Abella Lupa dará unha charla titulada O traballo dos corticeiros e a súa contribución histórica á apicultura galega: un oficio popular en mans dos artesáns do mel. Este discurso estará impartido polo biólogo Martiño Nercellas e a enxeñeira de montes Cristina Gende, pertencente á empresa Moar. Gende é unha especialista que ten profundado no estudo da ordenación e o aprovechamiento dos alcornoques.
Con estes actos preténdese dar a coñecer a importancia da conservación da biodiversidade e das abellas.
Fonte: Faro de Vigo
Os comercios repartiron 350.000 boletos na campaña de verán
A asociación de comerciantes de Betanzos, Acebe, celebra hoxe o sorteo da campaña de verán. O colectivo rifa un coche, un Dacia Sandero, entre os seus clientes como premio á fidelidade. O sorteo ante notario celebrarase ás 13.30 horas nas oficinas da asociación, situadas na praza Mestre Xosé Dapena.
O premio adxudicarase entre os 350.000 décimos repartidos entre os días 6 e 27 de xuño nos comercios e empresas asociados a Acebe. Os interesados poden consultar o resultado do sorteo na páxina web do colectivo, www.comerciodebetanzos.com.
Os posuidores do boleto gañador e os números de reserva deberán poñerse en contacto con Acebe antes do 24 de xullo. A campaña de verán de Acebe dispón da colaboración de Xunta, Deputación, Concello de Betanzos e Renault Caeiro Betanzos.
Fonte: La Opinión de A Coruña
A Asociación de comerciantes Estrela de Marín ten preparada a primeira edición de Noite Estrela, para este venres, 6 de xullo, unha iniciativa coa que queren celebrar o inicio das rebaixas.
Os establecementos comerciais participantes prolongarán o seu horario comercial ata as 00.00 horas. Ao longo de toda a xornada ofreceranse descontos, así como multitude de actividades para promocionar e incentivar o consumo da vila.
Entre estas actividades, que darán comezo a partir das 20.00 horas, estarán unha exposición de embarcacións, motos e automóbiles na Alameda, que compartirán protagonismo cunha demostración de encaixe de bolillos, pola asociación Bolymar.
Desde Estrela de Marín xa confirmaron a participación de 40 establecementos. Entre eles espazos de moda e complementos, xoiarías, electrodomésticos, centros de beleza e restauración.
Fonte: Diario de Pontevedra
Un desfile de moda na Rúa Real, talleres e hinchables serán outras das actividades que animarán a vila
A “Noite Meiga” de CCA permitirá aos caldenses poder facer as súas compras en horario nocturno o próximo 20 de xullo. Un total de 44 establecementos asociados ao Centro Comercial Aberto confirmaron xa a súa participación nesta iniciativa que chegará acompañada doutras propostas como talleres creativos de pintura e manualidades para nenos, hinchables e un desfile de moda que terá como escenario a Rúa Real. O obxectivo, encher de actividades a vila termal para promocionar o comercio local e potenciar as vendas. Porque, quen acudan a comprar entre as 20 e as 24 horas poderán beneficiarse, ademais, de descontos, recibir agasallos ou ata degustar uns pinchos ou tomar unha copa de cava nos diferentes establecementos. Participarán tendas de sectores moi diversos, desde o textil ou o calzado ata comercios de electrodomésticos, xogueterías, algunha xoiaría, tendas de golosinas, lencería e ata o motel.
Vantaxes para os clientes
As vantaxes que ofrece cada establecemento aos clientes que acudan entre as oito da tarde e a medianoite daranse a coñecer á poboación a través dun folleto que Correos distribuirá non só polo rural de Caldas, senón tamén en vilas próximas como Portas, Moraña e Cuntis. No casco urbano caldense distribuirano os propios comerciantes. A maioría ofrece descontos do 50%, algúns ata baixarán os prezos un 20% adicional que se sumará as rebaixas habituais neste período. Noutros casos ofrécese 2x1, tamén haberá agasallos e en locais de hostalaría canas a un euro ou “pulgas” para acompañar as consumicións.
As actividades da “Noite Meiga” repartiranse en distintas zonas do casco urbano “para que a xente acuda a todas as zonas do pobo”, explica o xerente do CCA, Rafael García, que se mostra gratamente sorprendido pola acolleita que ha ter esta “Noite Meiga” no sector comercial. “Non esperabamos con tantos locais participantes”. Son 44 os confirmados e os que aparecen na cartelería que comezará a distribuírse en cuestión de días. Pero aínda poden sumarse todos os establecementos que queiran, aínda que non estarán reflectidos no folleto.
Unha carpa para as tendas máis afastadas do centro
As tendas que estean afastadas das rúas principais contarán cunha carpa –que CCA instalará nunha zona céntrica- á que poderán trasladar a súa actividade comercial no transcurso da “Noite Meiga”, de forma que teñan maiores posibilidades de vender os seus produtos. Varios socios xa mostraron o seu interese por este sistema, confirma o xerente da asociación de comerciantes.
Iniciativas similares a esta “Noite Meiga” desenvolvéronse xa con éxito noutras cidades e localidades de Galicia. Un exemplo recente é o de Vilagarcía. Rafael García espera que os bos resultados doutros municipios se confirmen tamén en Caldas e, de ser así, “intentariamos repetir a actividade”, ademais que “o custo non é moi elevado”.
Fonte: Diario de Arousa
Desde o venres ata o domingo haberá música, gastronomía e diversos talleres. Nava Castro destaca que é unha cita “única en Galicia” e espera atraer a centos de persoas
Este venres a localidade de Agolada acollerá o I Encontro de Artesanía Tradicional e Popular de Galicia. Desde o venres ata o domingo, en horario de 11.00 a 20.30 horas, Os Pendellos servirán de escenario para a exposición de obras artesanais.
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, presentou na mañá de onte, en Santiago de Compostela, esta iniciativa. Esta está orientada á comercialización, á exhibición e á promoción dos oficios tradicionais de Galicia. Participarán medio centenar de artesáns que representan 16 oficios diferentes: Olería, instrumentos musicais populares, o téxtil, a forxa, o coiro, a ourivería, a cantería e o traballo de madeira entre outros.
"Trátase dun encontro de artesanía que é único en Galicia e cremos que será capaz de atraer por centos de persoas pola súa orixinalidade", sinalou Castro. Ademais, este evento, tal como afirmou Castro, está centrado na promoción, mellora da comercialización, a formación dos profesionais e o fomento das novas vocacións apostando pola innovación ao mesmo tempo que se manteñen os valores que constitúen a esencia dos produtos artesanais, como os materiais de calidade ou o proceso de produción ou coidado.
Separadamente de promocionar o sector económico que representan os oficios tradicionais e contribuír ao seu posicionamiento no mercado actual, a mostra servirá tamén para crear un espazo de interrelación con outros aspectos culturais como son a música ou a gastronomía. Durante estes tres días en Agolada poderase gozar de talleres para os nenos, conferencias, exposicións, así como presentación de libros.
A música popular e o baile tamén estarán presentes con diversas actuacións, entre as que destacan a do grupo Leilía, que pechará o programa do domingo ás 21.30 horas. Ademais, haberá diversas catas , degustación e venda de produtos gastronómicos, cunha trintena de postos, prestando especial atención ás denominacións de orixe existentes en toda a comunidade galega.
Este encontro permitirá revitalizar o conxunto arquitectónico popular do século XVIII, Os Pendellos, un punto de referencia nas feiras que se celebraban antigamente, sendo un dos mellores conservados na nosa comunidade, que foron recentemente rehabilitados. Precisamente, onte pola tarde, Nava Castro visitou estes recintos acompañada polo delegado territorial da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, o alcalde de Agolada, Ramiro Varela Peón, así como o presidente da Asociación Galega de Artesáns, Manuel González e o presidente da Asociación Galega de Artesáns Tradicionais, Albino Quinteiro. Deste xeito, e tal e como engadiu Nava Castro, a rehabilitación de Os Pendellos cobra moita máis forza con este tipo de eventos, convertendo durante tres días a Agolada, situada en pleno corazón xeográfico de Galicia, no corazón da artesanía tradicional e popular galega.
Fonte. Faro de Vigo
O Concello modifica a ordenanza de tramitación de actividades e suprime a obligatoriedade de pedir licenza previa para traballos vinculados ao arranxo de locais comerciais co fin de promover a actividade económica.
Fonte: La Opinión de A Coruña
A proximidade de puntos de aparcamento favorece o fluxo de compradores na zona
A rúa Xeral Pardiñas é unha das máis emblemáticas da zona "nova", do coñecido como O Ensanche compostelano. As súas amplas beirarrúas permiten o paseo tranquilo vendo os escaparates das numerosas tendas que a jalonan. Un continuo ir e vir de viandantes, aos que se suma o tráfico rodado confírenlle unha sensación de dinamismo e vida a calquera hora do día.
Os últimos cambios a que foi sometida a nivel urbanístico foron ben acollidos tanto polos veciños desta rúa como polos viandantes que a percorren como unha vía de acceso á, moi próxima, zona antiga da capital de Galicia.
A ubicación nas inmediaciones desta rúa de varias zonas de aparcamento favorece o que moita xente poida achegarse a facer as súas compras sen ningún problema.
Son moitas e moi variadas as tendas que se sitúan nos baixos dos seus edificios, entre elas atopámonos con Garota, unha tenda de zapatos que se asenta nesta rúa desde fai xa varios lustros. O seu estilo e bo gusto transcenden a través dos seus amplos escaparates.
É unha zapatería que segue as tendencias máis actuais sumando como atractivo o contar cunha relación calidade/prezo excelente en todos os seus produtos.
Estilo, calidade e persoal especializado, son algunhas das características que a definen, e ademais hai que dicir que en Garota son auténticos especialistas en ofrecer aos seus clientes os máis elegantes zapatos e complementos para cerimonia.
Fonte: El Correo Gallego
A praza de abastos de Ribeira funcionará ata as dez da noite durante os meses de xullo e agosto, segundo indicou o concelleiro de Mercados, Vicente Mariño de Bricio.
A intención do edil é que a instalación atendese aos clientes de xeito ininterrumpida, como fan a maioría dos supermercados da localidade. Con todo, neste campo non houbo acordo cos vendedores. Algúns praceiros si estaban dispostos a manter o horario continuado. Con todo, outros dicían que non estaba ao alcance das súas posibilidades.
O propósito do Concello é asegurar a atención e, por iso, decidiuse pospoñer ata máis adiante esta medida. No verán, o mercado estará aberto de nove a dúas da tarde e, posteriormente, de seis a dez da noite.
Fonte: La Voz de Barbanza.
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, e o delegado da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, visitan hoxe (17 horas) os pendellos de Agolada, que acollen o fin de semana o I Encontro de Artesanía Tradicional e Popular de Galicia. Castro presentará o programa de actos pola mañán na Xunta.
Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza – Tabeirós)
O Goberno puxo en marcha unha liña do Instituto de Crédito Oficial (ICO), dotada de nove millóns de euros, que ofrecerá ao pequeno comercio créditos para gastos corrientes ata 30.000 euros. Jaime García-Legaz, secretario de Estado de Comercio, destacou a necesidade de “reactivar” o sector.
Fonte: El Mundo
Un estudo da Unión de Consumidores revela que o 62% prefire comprar nun supermercado e un 15%, en pequenas tendas
A calidade é o aspecto que máis valoran os usuarios galegos á hora de facer a compra, cunha nota de 9,15 puntos sobre 10. Este parámetro supera outros como a proximidade -8,56 puntos-, a variedade de produtos -8,49-, a atención ao cliente -8,44- ou o prezo que, pese á crise económica, ocupa o quinto posto cunha puntuación de 8,41.
Deste xeito reflícteo o estudo da Unión de Consumidores de Galicia (Ucgal) En que se fixan os galegos á hora de facer a compra?, presentado onte en Santiago polo secretario xeral da organización, Miguel López Crespo, quen explicou que o documento ten como obxectivo "coñecer como cambiaron os hábitos dos usuarios galegos coa recesión económica".
O documento detalla que os grupos de distribución nos que máis confían os galegos son Mercadona e Gadis, empatados a 7,68 puntos sobre dez. Tras estes, séguenlles Hipercor (7,33), Eroski (6,82), Froiz (6,81), Carrefour (6,7), Alcampo (6,57), Día (5,91) e Lidl (5,71). As puntuaciones crecen nas entrevistas realizadas exclusivamente a persoas que se declaran clientes de cada cadea.
O estudo tamén revela que o 62% dos galegos prefire realizar as súas compras en supermercados, o 15% en pequenos comercios, o 14% en hipermercados e o 9% en mercados ou prazas de abastos. A análise reflicte que o nivel de confianza nos pequenos establecementos crece a medida que o fai a idade do consumidor.
Fonte: El Correo Gallego
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia