Son bolsas dun ano, prorrogables catro meses de ser necesario, para titulados universitarios pendentes de integrarse no mercado laboral e financiadas nun 80% por fondos europeos. É o Igape o organismo que saca esta convocatoria, coa que a Xunta pretende fomentar a inserción laboral e, ao mesmo tempo, conceder ás pequenas e medianas empresas galegas traballadores sobradamente cualificados para mellorar a súa competitividad, resultados e internacionalización.
A dotación presupuestaria dispoñible é dun millón de euros, de modo que cada universitario que, por réxime de concorrencia competitiva, consiga a bolsa, percibirá case 10.000 euros ao ano (830 euros mensuales), segundo consta na resolución publicada onte no Diario Oficial de Galicia (DOG). A bolsa non suporá ningún tipo de vínculo laboral, estatutario ou administrativo. Os aspirantes han de acreditar un título universitario en Física, Matemáticas, Química, Enxeñería, Económicas, Empresariais, Administración e Dirección de Empresas, Economía ou Dereito, obtido entre 2009 e 2012. Tras presentar o seu currículum, serán seleccionados entre 200 finalistas. As empresas receptoras deberán acreditar solvencia técnica. Os proxectos para os universitarios nas pemes serán desde xestión de procesos, ata imaxe, innovación, plans de acción, capital humano ou optimización financeira. O plan Re-acciona ten, en total, un orzamento de 5 millóns, cofinanciados pola UE.
Fonte: Faro de Vigo
O Diario Oficial de Galicia publicou onte os apoios a iniciativas de difusión, promoción e acceso a mercados para as empresas do sector
Prímanse as pequenas e medianas empresas, que poderán recibir unha porcentaxe maior de axuda e máis puntuación á hora de valorar as súas solicitudes
Con esta iniciativa a Consellería continúa co desenvolvemento do “Plan Téxtil Moda Galicia- VISIÓN 2020” como estratexia de apoio a un dos principais sectores da economía galega
A Consellería de Economía e Industria continúa coa súa aposta por impulsar a mellora competitiva do téxtil galego cunha nova convocatoria de axudas, por un total de 900.000 euros, destinadas a apoiar actuacións e estratexias no ámbito da promoción e a internacionalización das empresas do sector.
Estes apoios, que se publican hoxe no Diario Oficial de Galicia, enmárcanse no “Plan Téxtil Moda Galicia- VISIÓN 2020”, que recolle a estratexia específica do Goberno galego de impulso a un dos principais sectores da economía galega.
Como novidade, este ano a porcentaxe das axudas, que poden chegar ata o 60%, irá en función do tamaño das empresas, primando ás pemes, que ademais recibirán maior puntuación á hora de valorar as súas solicitudes.
As empresas do sector téxtil-moda-confección galegas, que teñen un mes de prazo a partir de mañá para presentar as súas solicitudes, poderán recibir axudas para actuacións de difusión, promoción e acceso a mercados, tanto a nivel nacional como internacional, que supoñan un investimento total de ata 120.000 euros.
Entre as iniciativas para as que se poden solicitar estes apoios inclúense a participación en feiras, desfiles e certames fóra da comunidade, ou en showrooms a nivel internacional, así como a elaboración de catálogos e material promocional. Tamén se apoia o desenvolvemento de estratexias de expansión de marca ou de penetración nos mercados internacionais a través de licenzas de marca, entre outros.
Fonte: Xunta de Galicia
Máis información
Entre as propostas que queren impulsar están unha empresa de aventuras, outra de mantemento informático ou unha florería
Unha empresa de aventuras, un bar, mantemento de servizos informáticos ou unha florería con invernadoiro para vender caraveis son algunhas das propostas que xurdiron onte na primeira sesión do Seminario de Xeración e Maduración de Ideas Empresariais celebrado en Xove, no que había unha quincena de persoas inscritas.
A encargada de impartilo foi Mar Iglesias, quen destacou que algunhas destas ideas “poden ter saída”, aínda que sen puntualizar cales. A súa función nesta actividade é “axudar a madurar a idea de negocio” dos emprendedores xovenses e aconsellalos sobre a viabilidade dos seus proxectos ou sobre o investimento a realizar.
A axente de desenvolvemento local de Xove, Rosa Lage, explicou que o seminario divídese en tres sesións –as seguintes serán os luns 18 e 25 deste mes- e que esta primeira tratou de “identificar de onde poden xurdir ideas empresariais, que poden ser de varias fontes, como por exemplo unha afección que teña alguén, unha experiencia laboral anterior ou unha viaxe na que vira como se fan as cousas noutros contextos”. Deste xeito, os alumnos propuxeron varias ideas e, coa axuda da profesora, decidiron en cal centrarse para continuar traballando nela nas seguintes sesións.
ABERTO. Rosa Lage recorda que se algunha persoa está interesada en participar aínda pode facelo. “Houbo xente que non podía vir hoxe e incorpórase o día seguinte, pero ademáis se houbera alguén interesado temos no concello o material, así que podería recollelo, ler ou manual e incorporarse o luns seguinte”, explicou. Destacou doutra banda a figura do técnico de emprego, pois “os recursos económicos son moi importantes pero os técnicos están sempre a disposición dos emprendedores”.
Fonte: El Progreso (A Mariña)
Banco Sabadell Atlántico asinou un convenio coa Asociación de Comerciantes e Industriais de Porriño que conta con 136 asociados. En virtude deste acordo, o banco poñerá á súa disposición un conxunto de produtos e servizos exclusivos adaptados ás súas necesidades. Por parte da Asociación de Comerciantes e Industriais porriñesa rubricou o acordo a súa presidenta, Juana Pérez e por parte do Banco Sabadell, Jesús Varela Valiño, director da zona de Galicia.
Fonte: Faro de Vigo.
Pese ao dato, só un 35 por cento das empresas galegas teñen a unha fémina nos seus consellos de administración
O teito de cristal que impide a moitas mulleres alcanzar postos de relevancia nas empresas nas que traballan segue sendo unha realidade. Así o constata un informe ao que se referiu onte a secretaria xeral de Igualdade, Susana López Abella, que confirma que só un 35 por cento das firmas galegas teñen a unha muller entre os membros dos seus consellos de administración. «As mulleres teñen máis dificultades á hora de ascender na escala xerárquica na súa profesión e de acceder aos postos de máis cualificación e mellor pagados», explica Abella.
Con todo, as estatísticas defenden que as empresas lideradas por féminas perduran no tempo un 30 por cento máis que as creadas por homes e sobreviven mellor aos envites da crise económica. Por iso é polo que Galicia estea á cabeza na lista de Comunidades que conta con máis empresariado feminino, xunto a Cataluña, Andalucía, Madrid e a Comunidade Valenciana. A este respecto, a titular de Igualdade afirmou que «as mulleres galegas que están dispostas a establecer un negocio por conta propia contan cun elevado nivel de formación», nun alto número de casos, con estudos universitarios e posgraos.
Talleres informativos
Botando man dos informes, Abella apuntou tamén —na inauguración dunha semana dedicada aos talleres para fomentar a participación feminina na creación de empresas— que as mulleres teñen maior disposición a percibir oportunidades para emprender e maior confianza nas súas capacidades, «así como maiores expectativas de creación de emprego e menor temor ao fracaso». A semana de talleres inaugurada onte na capital galega prolongarase ata o vindeiro xoves e expoñerá ás súas participantes unha serie de aspectos destinados a fomentar as iniciativas de negocios entre mulleres
Fonte: ABC (Edición de Galicia)
A campaña comercial iniciada onte pola Asociación Rianxeira de Empresarios ten como principal novidade o feito de que, as tendas que o desexen, poderán recuperar a peseta como moeda de cobro. Aceptaranse as correspondentes á última acuñación, en 1997, e os billetes posteriores a 1939. O cambio efectuarase a razón de 166,386 por un euro.
Desde a patronal rianxeira indicouse que non se efectuarán devolucións, polo que a cantidade en pesetas entregadas para efectuar o pago terá que ser igual ao custo da compra e, en caso de ser inferior, a diferenza terá que pagarse en euros.
Os negocios que acepten pesetas deberán especificalo cun cartel no escaparate.
Tres mil euros en vales
A campaña estival, que se prolongará ata o 16 de xullo, repartirá un total de 3.000 euros entre os clientes dos establecementos adheridos ao centro comercial aberto de Rianxo.
Vales de compra que poderán recibir os agraciados están distribuídos do seguinte xeito: dous de 300 euros cada un, seis de 200 e un total de doce de 100. Os negocios teñen liberdade para efectuar a entrega do xeito que mellor lles conveña.
O sorteo, aberto ao público en xeral, efectuarase o 16 de xullo na sé da patronal rianxeira, ás nove da noite. O prazo de recolleita dos premios concluirá o 31 de xullo. Os vales de compra poderán cambiarse ata o 31 de agosto.
Con esta iniciativa, a entidade que dirixe Felipe Ordóñez pretende estimular aos veciños para que fagan as súas compras na localidade.
Fonte. La Voz de Barbanza
A nova gama parte de animais alimentados con castañas. Os mellores restaurantes colócana na súa carta
A nova gama Porco Selecta de Coren está tendo unha excelente acollida tanto en mercados nacionais como internacionais desde o seu lanzamento, pero quizá en ningures logrou xerar tanto entusiasmo como en Xapón. Alí ata o bautizaron –chámanlle o Galicia Kuri Buta- e desde que Coren introduciuno por primeira vez no mercado nipón, o pasado mes de abril, está supoñendo todo un fenómeno no país.
A firma ourensana xa recibiu solicitudes dos restaurantes máis sobresalientes do país asiático para deseñar pratos especiais para as súas cartas. Unha das razóns desta boa acolleita está no feito de que os porcos dos que procede esta carne ten a castaña como un dos elementos base da súa alimentación e, tal e como explica o director do proxecto, Manuel Gómez-Franqueira Otero “este produto é especialmente apreciado polo valor que se lle dá nese país á castaña”.
Os animais seleccionados para a gama Selecta reciben unha alimentación completamente natural e críanse de forma tradicional. Manuel Gómez-Franqueira matiza tamén que a empresa vai seguir traballando neste mercado asiático, onde ata agora realizáronse “accións promocionais como degustacións, onde os catadores destácannos sobre todo o substanciosa e sabrosa que resulta esta carne”.
As carnes máis solicitadas pola poboación nipona son a panceta, os segredos e o lombo, en canto a corte español; mentres que en cortes xaponeses prefiren o filete de papada –alí chámanlle pitoro- e a cabeza de lombo ou katarosu.
Ademais de por o sabor, a carne da gama Selecta de Coren destaca tamén por un aspecto visual moi atractivo, grazas ao seu veteado, froito da crianza natural e a raza do porco.
En canto ao sabor desta nova gama de Coren, os expertos defínena en boca como moi substanciosa e cun toque dulzón. Esta última característica está precisamente aportada pola alimentación con castañas.
A aposta de Coren con esta gama de Porco Selecta é ofrecer un produto de alta calidade, pero a un prezo inferior ao que ten o porco ibérico. É unha paso máis dentro da liña de traballo na que a firma ourensá leva varios anos, potenciando carnes e produtos especiais e de calidade. Un proxecto para manter á empresa no seu liderado nacional e internacional que se iniciou co pollo de curral.
Fonte: La Voz de Galicia.
O alcalde de Monforte, Severino Rodríguez, convocou unha reunión para a unha da tarde de hoxe na casa consistorial para constituír a mesa local de comercio. Asistirán tamén a edila de promoción económica, María José Veiga; a presidenta da asociación de consumidores En Marcha, Pilar Iglesias Osorio; a responsable do Centro Comercial Urbano, María José Senra; a delegada territorial da Xunta, Raquel Arias, e o secretario do Concello monfortino.
A mesa ten como obxectivo incrementar o dinamismo e a modernización do comercio local, crear un foro de debate plural e eficaz e instaurar un órgano consultivo para lograr o consenso nas políticas municipais referidas á actividade comercial, segundo sinalaron as súas promotores.
Monforte contaba, destacaron desde o Concello, cunha mesa de servizos desde facía anos na que participaban os comerciantes, empresarios e hosteleros co fin de consensuar todas as actuacións encamiñadas a promover a dinamización destes sectores produtivos.
En canto á tardanza en crear a mesa local do comercio, desde o equipo de goberno monfortino manifestaron que iso se debeu a unha petición formulada desde o centro Comercial Urbano. Foi a anterior directiva a que pediu o adiamento ao atoparse en período electoral para renovar a súa xunta de goberno.
Fonte: El Progreso (Ribeira Sacra)
“A política que máis me gusta é a municipal e non contemplo a posibilidade de irme a Santiago ou Madrid”.
Luís Aragunde leva tres anos á fronte do Concello de Cambados, e o ano pasado rebentou todas as quinielas ao lograr a maioría absoluta máis aplastante do PP cambadés na última década e media. Cre que lle tocou ser alcalde "no peor momento económico da democracia", pero destaca que aínda así se conseguiron algúns obxectivos importantes. Entre estes cita as beirarrúas e a reurbanización da avenida de Galicia, a depuradora de residuais de Barrantes –el encargouse de xestionar ante os veciños a venda dos terreos–, o comedor escolar do Antonio Magariños, a ampliación do perigoso cruzamento do Camiño do Castro, ou a creación de novas illas de contedores subterráneos no conxunto histórico. Estes días cúmprese o primeiro dos seus tres anos de mandato.
–Que proxectos sairán adiante no que queda de 2012?
–Fai quince días asinamos co subdirector de Facenda da Xunta a cesión do terreo do antigo matadoiro de San Tomé, que é onde irá o centro de día. Este é un servizo moi necesario en Cambados. Tamén empezaremos este ano co saneamento de O Saco de Fefiñáns, e segundo este avance poderíamos comezar coas comportas. Pero a obra máis necesaria en Cambados agora mesmo é a rehabilitación da praza de abastos. Esta é a prioridade número un. Hai que renovala por moitas cousas: porque permitirá reorganizar a contorna e tirar dous edificios colindantes que están en ruínas, dando moi mala imaxe nun sitio moi importante de Cambados; e porque, tal e como están agora as superficies comerciais no pobo, a praza de abastos quedou atrasada. Espero que entre este ano e o que vén empecemos polo menos co proxecto e haberá que asinar un convenio co maior número posible de administracións porque o financiamento será importante. A idea é renovalo todo, conservando só a fachada de pedra.
–Como está a situación económica do concello? Corren risco os pagos a proveedores ou a funcionarios?
–Para nada. Estamos pagando a 45 días e non debemos ningunha factura de 2011. De feito, somos dos poucos concellos de 15.000 habitantes que non tivemos que acollernos ao crédito ICO para o pago a proveedores. Estamos a un 50 por cento da nosa capacidade de endebedamento, moi inferior a outros municipios, e este último ano tivemos remanente positivo de tesourería. Isto conseguiuse porque sempre se fixeron orzamentos realistas e fixéronse obras xestionando axudas doutras administracións.
–Moitas cousas, como potenciar o sector do viño coa Festa do Albariño, o da horta coas xornadas de exaltación gastronómica e os showcooking, o do mar cuns cursos para mariscadoras que nos pediu a cofradía que fagamos, o do comercio e a hostelería coa consolidación de Cambados como destino de congresos... Tamén estamos gestionando un vivero de empresas en Sete Pías para que os autónomos ou novos empresarios poidan establecerse alí a baixo custo durante un tempo. E deica pouco imos presentar un plan moi ambicioso de turismo, coa creación dun consorcio, un plan estratéxico e unha nova páxina web. Por outra banda, acudimos a todas as convocatorias de plans de emprego da Xunta e a Diputación.
–A crise está varrendo os gobernos estatais de media Europa. Pode ocorrer o mesmo cos municipais?
–Tres anos en política (os que quedan ata as próximas eleccións locais) é moito tempo. É difícil predecir o que vai pasar entón neste momento tan delicado e convulso. Este é un momento no que os veciños teñen medo do que poida pasar no futuro e non queren arriscar, de modo que o que máis valorarán será a xestión económica dos gobernos, que estes teñan as ideas claras e que sexan serios. Por iso estou convencido de que en Galicia apoiarán a Alberto Núñez Feijóo.
–Que fará si na concentración contra a estatua de Manuel Fraga se xuntan centos de persoas?
–A idea de poñer esa escultura saíu do sector. Foron os viticultores e os bodegueros quen nolo pediron. De feito, vaise a abrir unha conta bancaria para que as persoas que queiran poidan colaborar económicamente, e do concello non vai saír nin un só euro para a estatua. De feito, tras toda esta polémica aínda viñeron máis bodegueros e productores a dicirnos que queren poñer diñeiro.
–Pero, con independencia de quen teña razón, o certo é que se cometeu un erro de forma pola súa banda, porque viron antes a maqueta persoas do PP que non teñen nada que ver co concello, e os do BNG e o PSOE local nin sequera sabían que existía.
–É certo que levei a algunhas persoas do PP a ver a maqueta, pero foi porque quería comezar a gestionar algunha subvención. Xerouse unha polémica política injustificada. Aos que están en contra dálles o mesmo o que se gaste. Pero isto non é algo do PP. O albariño non ten ideoloxía política. Estamos falando dunha persoa que fixo moito polo sector do albariño. É unha homenaxe ao Fraga que se emocionaba cada vez que viña aquí e ía ler o seu discurso, non ao Fraga político.
–Pode garantir que cando entre en funcionamento a depuradora de augas residuais de Barrantes xa non haberá máis malos cheiros en Cambados?
–Os malos cheiros xa se foron eliminando. Cada verán cheira menos, aínda que siga habendo problemas puntuais nalgúns puntos. Iso débese a que os verquidos procedentes das empresas de Sete Pías botaban moito tempo na rede e pasaban por todo o centro. Pero estou convencido de que en canto eses verquidos pasen á depuradora de Barrantes a desaparición dos malos cheiros será total.
–Vostede é un político novo e ben visto no seu partido. Gustaríalle facer carreira política en Madrid como Tourís ou en Santiago como Rosa Oubiña?
–Sempre digo e sempre direi que a política que máis me gusta é a municipal. É a máis dura, a máis esixente, pero é a que che permite relacionarte dun modo máis directo coa xente. Cando me vaia de aquí non quero máis título que que digan de min que fun honrado e traballador. Non descarto apartarme da política o día que termine o meu paso pola municipal.
–É dicir, nin se ve en Santiago nin en Madrid.
–Agora mesmo non contemplo esa posibilidade, como tampouco contemplo a de botar moitas décadas en política. Se os veciños seguen votando ao PP creo que non estaría como alcalde máis de oito ou dez anos.
–En Cambados o alcalde e o presidente da xestora local do PP foron sempre a mesma persoa. Con todo, Tourís segue á fronte da xestora pese a deixar a Alcaldía fai xa tres anos. E agora o BNG di de vostede que segue funcionando como tenente de alcalde.
–A relación entre os membros do PP de Cambados é moi boa, e dá igual que Tourís sexa presidente ou vocal, todos colaboramos e traballamos en equipo. Si non cambiamos antes é porque para nós é un tema menor. De feito, nin sequera suscitouse aínda que a xestora convértase en directiva. Pero xa nos esperabamos esas afirmacións do BNG. A historia repítese, porque cando Santiago Tirado accedeu á Alcaldía dicían del que era o mandado de Pillado, e cando o alcalde era Tourís dicían que era o segundo de Tirado... O BNG leva moi mal que entre a xente do PP a relación sexa boa. Porque no Bloque de Cambados manda unha persoa que ten un posto importante na Executiva galega (en referencia a Montserrat Prado), e hai outra persoa que leva a voz cantante, que é Xaquín Charlín. Víctor Caamaño está completamente eclipsado por eles, e se a isto sumamos a escisión comprenderemos por que están tan desnortados. Porque nunca insultaron tanto, nin nunca fixeron tanto uso dos ataques persoais.
–A oposición quéixase de que lles manda tarde as actas das comisións de goberno, que nos plenos contéstalles con evasivas e que non os invita aos actos oficiais Por que non hai máis cortesía con BNG e PSOE?
–Está habendo moita cortesía cara a eles, aínda que á inversa non sexa así. Pero o xogo político é o xogo político e somos escuetos nas respostas, si, pero ás veces presentan ao pleno preguntas que case parecen un "vacile".
–Como é a xornada de traballo de Luís Aragunde?
–Moi intensa. Entro no concello ás 9 da mañá, pero normalmente xa me reúno media hora antes co tenente de alcalde, o xefe da Policía ou o xefe de Obras para falar de traballo mentres tomamos un café. Entre Antonio Igrexas e eu atendemos pola mañá a unhas 30 persoas e moitas veces non saio de aquí antes das 15,30 horas. Volvo traballar sobre as cinco. Normalmente empezo visitando algunha obra, e regreso ao consistorio sobre as seis. Pola tarde fas outro tipo de xestións e aproveitas para revisar a documentación con calma. Voume para casa sobre as 22,30 de media. Iso de luns a venres. Os sábados e os domingos dedícoos máis ben a asistir a actos.
–En Castrelo levan tres anos esperando polos pasos de peóns da estrada xeral PO–500 e pola rotonda de O Facho.
–Os pasos de peóns son necesarios nesa estrada, pero a lexislación vixente non os permite por razóns técnicas, así que non podemos comprometernos con que se vaian a facer. No caso da rotonda é certo que se hai un compromiso político de construíla, pero tamén é certo que o custo é moi elevado e entendo que agora non é unha prioridad porque a situación cambiou moito de tres anos para aquí.
–Arrefriou a crise o interese por ampliar o polígono industrial de Sete Pías?
–Non, a ampliación segue sendo necesaria. De feito, hai empresas xa instaladas que medraron e que necesitan unha nova parcela. Na ampliación darémoslle prioridade ás empresas xa instaladas. Tamén queremos reunirnos cos propietarios de parcelas que aínda non empezaron a construír e buscar con eles unha fórmula para que lle poidan ceder ese terreo a empresas que se queren instalar xa.
–Que proxectos ten en mente para a parroquia de Corbillón?
–En Corbillón melloramos moito os problemas de inundacións na zona do colexio, pero queremos facer outra actuación porque aínda hai problemas en dúas casas cando chove moito. Tamén queremos terminar a pista de skate e o parque infantil do campo de festa. Intentaremos colocar algún badén fronte ao colexio e a medio prazo gustaríanos renovar as beirarrúas da estrada xeral.
Fonte: Faro de Vigo
Google é unha ameaza para o futuro de Internet. Así o cre FairSearch, unha organización de 17 empresas dedicadas principalmente ao comercio electrónico, que denuncia prácticas abusivas do buscador.
“A verdade sobre Google”. O mércores, media páxina de publicidade no PAÍS do sitio FairSearch (Procura xusta) anunciaba: “Existe un enorme conflito de intereses na base do modelo de negocio de Google, un conflito que Google explotou desde os seus inicios”. Detrás do anunciante non se esconde que están Microsoft, Expedia, Tripadvisor, Kayak e unha decena máis de empresas de comercio electrónico. A súa iniciativa coincide coa investigación da Comisión Europea sobre posibles prácticas de abuso da súa posición dominante por parte do popular buscador.
“Google está usando o seu enorme poder en procura e publicidade asociada ás procuras para manter e ampliar o seu dominio a expensas da competencia e dos consumidores”, explica na páxina web FairSearch.
Recentemente, Joaquín Almunia, comisario europeo para a Competencia, deu unhas semanas a Google para que rectificase catro prácticas que chocan coa libre competencia. As catro coinciden coas queixas de FairSearch: abuso nas procuras verticais, a copia de material dos seus competidores sen o seu permiso, as relacións cos seus socios para frear a terceiros e as restriccións para que as empresas que se anuncian en Adwords (de Google) se poidan incorporar noutras plataformas.
Segundo un portavoz de Google, as condicións non son difíciles de cumprir e os avogados da empresa están colaborando coa Comisión Europea.
O conflito non é baladí. Os 475 millóns de internautas europeos xeran 159.000 millóns de euros no comercio electrónico. Ese comercio aparece nas procuras realizadas en Internet, pero o 88% dos clics van aos tres primeiros resultados (ningún a partir da terceira páxina), polo que calquera variación nas listas de procura provoca prexuízos ou beneficios ás empresas dedicadas ao comercio electrónico.
A FairSearch preocúpalle especialmente a entrada de Google, en principio un buscador xeralista (horizontal), no negocio dos buscadores especializados (verticais), como os que se dedican ao rastrexo de voos ou de hoteis (Expedia ou Kayak).
O buscador posúe o 94% do mercado en Europa, o 91% do mundo e o 98%, grazas ao gratuito sistema Android, desde o móbil, que en dous anos xerará máis conexións a Internet que o ordenador. Con ese dominio, Google pode poñer os prezos que queira nos anuncios por palabras. Non ten competencia (Apple está fracasando co seu sistema para móbiles). O pasado ano, Google ingresou por este concepto 27.500 millóns de euros.
Separadamente de prácticas lexítimas como a compra de empresas da competencia, FairSearch acusa a Google de impedir que un cliente do seu sistema publicitario Adwords poida enviar os seus datos a outras plataformas publicitarias e tamén de poñer límites aos anunciantes para conseguir a súa exclusividade.
“É necesaria unha supervisión continua”, resume FairSearch na denuncia, tras realizar unha cronoloxía das diversas investigacións abertas contra o buscador, de Corea do Sur a Europa pasando por Estados Unidos. “As autoridades mundiais deben asegurarse de que Googlese se rexe polas leis antimonopolio vixentes co fin de protexer a innovación, o desenvolvemento económico e aos consumidores”.
Fonte: tormo.com
A asociación de comerciantes organiza unha cita que ademais incluirá unha feira de coches antigos e ocasión
A Asociación de Comerciantes de Conxo organiza mañá sábado, 9 de maio, diversas actividades para dinamizar a vida do barrio e para que os veciños «descubran o comercio de proximidade», comentou Sonia Alfonsín Figueroa, presidenta da entidade de comerciantes. Esta agrupación, que se constituíu oficialmente o pasado marzo, vén traballando desde fai máis tempo e conta con 50 socios de entre os 97 establecementos comerciais do barrio.
A presidenta apuntou que a entidade pretende «dinamizar a vida comercial» e «facerlles ver aos veciños que en Conxo pódese comprar de todo». Sonia Alfonsín comentou que «moitos veciños acoden alén de Romeu Donallo para comprar o pan ou outras cousas, que se atopan sen ningún problema no barrio». A presidenta di que hai que traballar para «cambiar hábitos» e lamentou a pechadura de locais en Conxo.
A actividade do sábado non é a primeira iniciativa deste colectivo. En febreiro organizaron un «mini evento, que foi un éxito e animounos a repetir».
Este sábado, ademais da apertura dos comercios todo o día, o barrio contará con actuacións musicais de grupos de música tradicional e agrupaciones do barrio. Pola tarde, na praza da Mercé instalarase un circuíto de karts e actuará un grupo de malabares. Na confluencia da avenida de Ferrol con Romero Donallo instalaranse castelos hinchables para «chamar a atención e espertar o interese por vir a Conxo».
Ao longo de todo o día celebraranse cursos de reciclaxe e de cociña para nenos. Para crear ambiente festivo, a asociación organizou unha feira de vehículos antigos e de ocasión. Sonia Alfonsín explicou que, nas zonas de carga e descarga das avenidas de Vilagarcía, Sánchez Freire e García Prieto e noutros puntos, colocaranse vinte coches antigos e na explanada da Casa das Asociacións de Cornes situaranse os coches de ocasión de diversos concesionarios da cidade. Polas rúas principais instalaranse tamén os postos de 68 artesáns de diversos gremios.
Está previsto que, entre as 12.30 e 13.00 horas, cheguen ao barrio unhas setenta motos da concentración mototurística que se celebra este fin de semana en Padrón.
Vinte vehículos antigos situaranse nas rúas principais do barrio sen cortar o tráfico.
Ata 68 artesanos de diferentes gremios dinamizarán as rúas do barrio.
Fonte: La Voz de Galicia
O presidente do Centro Comercial Aberto A Magdalena, Cristóbal García Nores, e o director da oficina de Cajamar Caixa Rural en Ferrol, José Antonio Benavides, subscribiron onte un convenio financeiro de colaboración cuxo principal obxectivo é a revitalización da actividade comercial da cidade.
Así, os aproximadamente 150 comerciantes que forman parte do Centro Comercial Aberto poderán beneficiarse de múltiples vantaxes para os seus negocios, especialmente no que respecta á falta de liquidez, como a “conta negocio Cajamar” ou as liñas ICO Cajamar 2012. Neste sentido, Benavides asegurou que “queremos ser o instrumento de financiamento das familias, autónomos e pequenas empresas”.
Outro dos acordos que contempla o convenio é a tarifa especial para o TPV, que inclúe, segundo os firmantes, unha “competitiva taxa de desconto e cero euros de comisión de mantemento”, ademais dun seguro multirisco.
Impresións >Trala firma do acordo, García Nores recoñeceu a “especial sensibilidade de Cajamar cara ao empresariado local” e, en concreto, destacou o feito de que “en pouco máis de dous meses da súa chegada a Ferrol contactara coa realidade e ofrecera solucións á medida das nosas necesidades”.
Pola súa banda, o director de sucursal reafirmou a “vocación de servizo da maior caixa rural e cooperativa de crédito de España” e sinalou que “estamos ratificando con feitos que a nosa política de financiamento de proxectos viables é unha realidade rigorosa”.
Fonte: Diario de Ferrol
O proxecto que se ensaia en Santiago, conta cun orzamento de 1,2 millóns de euros
Santiago albergará desde agosto a outubro a primeira proba piloto dunha novedosa ferramenta deseñada para a firma viguesa Dnet que ten como fin certificar a orixinalidade e pertenencia de todo tipo de artigos. A compañía galega aumenta así o seu radio de acción tras converterse nun referente na seguridade das persoas a través de controis de acceso e identificación en todo tipo de eventos. Dnet, participada nun 33% por Vigo Activo, pretende duplicar co proxecto o número de empregos (pasar de 10 a 20) e consolidar un negocio de 20 millóns de euros nos próximos 5 anos para así recuperar o crecemento continuo obtido desde a súa creación en 2003. A previsión para este ano é reducir o seu volume de negocio “polo descenso no sector dos eventos”, segundo o director xeral da empresa, Manuel Montes.
O proxecto Tagtum, dotado con 1,2 millóns de euros de orzamento, pretende loitar contra a falsificación, que segundo o responsable da firma viguesa, move ao ano “50.000 millóns de euros en España”. O sistema, que funciona en todos os teléfonos con sistema operativo Android e soporte Nfc, identifica a propiedade e orixinalidade dos produtos que incorporen un chip que comercializa Dnet. Achegando o Smartphone ao obxecto identificará se é orixinal e si pertence ao dono do móbil. As oportunidades que se abren co sistema segundo os seus creadores son “inimaxinables”, posto que permiten “localizar obxectos perdidos, mostrar informacións sobre os produtos e crear canles de comunicación entre o fabricante e o consumidor, ademais de certificar orixinalidade”.
Os próximos pasos pasan por “chegar a cinco países en tres anos”. Nun futuro inmediato estarán en países latinoamericanos. Ademais, pretenden darlle unha nova dimensión á ferramenta ao traballar no concepto “Internet das cousas” e conectar os produtos á rede.
Fonte: Expansión.
A empresa de Bergondo Colterxy , coñecida comercialmente baixo a marca de descanso Terxy, acolleu onte a entrega oficial da placa acreditativa do selo de “Galicia Calidade”, que conseguiu fai días e que a implementou en toda a súa liña gráfica e publicitaria. O xerente de Terxy, José Antonio Seoane, durante o acto de entrega, estivo acompañado polo xerente de “Galicia Calidade”, Carlos Vila; a alcaldesa, Alejandra Pérez Máquez, e a edila de Promoción Económica, Lorena Caseiras. Os asistentes realizaron posteriormente unha visita polas instalacións da firma, que dispón de máis de 10.000 metros cadrados de superficie.
Fonte: El Ideal Gallego.
O Goberno segue preparando a lei de emprendedores. Nela liberarase de cargas aos autónomos que inicien unha segunda actividade tras rexistrar un primeiro fracaso empresarial. En concreto, estuda facer inembargable un mínimo de renda (que podería ser equivalente ao salario mínimo interprofesional) e a vivenda habitual do autónomo emprendedor.
A vicepresidenta do Goberno, Soraya Sáenz de Santamaría, avanzou onte que a futura lei de emprendedores que está preparando o Goberno regulará a segunda oportunidade para os empresarios que fracasen nunha primeira actividade empresarial.
En concreto, explicou que "para aqueles emprendedores que non tiveran éxito pola conxuntura económica e non pola súa culpa na primeira iniciativa, deben poder liberarse das cargas desa primeira actuación para poder continuar co seu espírito emprendedor.
Esta liberación de cargas podería consistir en establecer como inembargable un mínimo das futuras rendas do autónomo na súa nova iniciativa empresarial. O Goberno está estudando que o devandito límite puidese ser o equivalente ao salario mínimo interprofesional (SMI), que este ano ascende a 641 euros mensuais. Desta forma, a lei equipararíaos cos asalariados.
Ademais, segundo esta futura lei, nestes casos tampouco podería embargarse o domicilio familiar e/ou habitual do emprendedor, tal e como anunciou o mércores o presidente da Federación Nacional de Traballadores Autónomos (ATA), Lorenzo Amor.
Unha terceira medida que podería incluírse nesta lei de emprendedores que prepara o Executivo consistiría en incluír aos autónomos que son persoas físicas entre os primeiros en cobrar nos concursos de acreedores, o que se coñece como orde de prevalencia no cobro de créditos. Actualmente, os primeiros en cobrar son os traballadores, logo Facenda e a Seguridade Social e despois os autónomos dependentes, bancos e grandes empresas.
A medida que estuda o Executivo, a proposta de ATA, consiste en incluír aos citados autónomos que non teñen ningunha sociedade ao mesmo nivel que os autónomos dependentes.
Segundo Amor, é necesario situar aos traballadores por conta propia por diante das grandes empresas nesta orde de cobro, porque estes non teñen os mesmos recursos legais que as compañías de maior tamaño para reclamar as débedas.
Capital semente por 40 millóns
Sáenz de Santamaría, que anunciou a regulación destas segundas oportunidades durante a súa intervención no Foro Spain Startup & Investor Summit, tamén adiantou aos asistentes a creación dun fondo de investimento para emprendedores de 40 millóns de euros destinado ao capital semente; que se canalizará a través da empresa pública Enisa, dependente da dirección xeral de Pemes do Ministerio de Industria.
Segundo explicou a portavoz do Executivo, o obxectivo deste proxecto -que se denominará Spain Startup Investment Fund e enmarcarase na lei de emprendedores- será apoiar ás novas pemes. Para iso Enisa, que na actualidade conta xa cun orzamento de 100 millóns de euros para este ano, cofinanciará xunto a "socios e inversores seleccionados" a empresas de recente creación a través de créditos participativos.
En definitiva, Sáenz de Santamaría insistiu na idea de que o Goberno prepara "unha alfombra vermella para os emprendedores por parte das Administracións públicas". Neste contexto, anunciou tamén que se facilitará ás pemes o acceso ás compras públicas aplicando o código de boas prácticas da Unión Europea. O que non está claro aínda é cando estará lista esta lei de emprendedores, que estaba prevista para xuño, pero podería atrasarse ata despois do verán, segundo as fontes consultadas.
A terceira reforma
Os autónomos mostráronse onte esperanzados en que "a terceira reforma financeira do Goberno garanta que flúa o crédito dunha vez". Neste sentido, ATA recordou que o investimento medio inicial para poñer en marcha un negocio está entre 6.000 e 8.000 euros.
Fonte: Cinco días
A delegada territorial da Xunta, Raquel Arias, reivindicou en Monforte de Lemos “o importante papel que xoga o comercio no deseño e desenvolvemento das vilas e cidades”, e neste sentido, aludiu ao foro de participación que lles proporcionan as Mesas Locais de Comercio, establecidas pola Lei do Comercio Interior de Galicia que aprobou a Xunta de Galicia o pasado ano.
Raquel Arias realizou estas declaracións logo de manter unha reunión coa nova directiva do Centro Comercial Urbano (CCU) de Monforte, na que trataron diversas iniciativas desenvolvidas pola Consellería de Economía e Industria en relación co sector comercial.
Na reunión a delegada felicitou á nova directiva, que preside María José Senra, e sinalou que “a Xunta continuará colaborando co CCU como sempre o fixo cos anteriores equipos directivos que os precederon”, apostando “polo comercio polo miúdo como motor de progreso” e contando agora, ademais, coas vantaxes que introduce o novo marco legal recollido na Lei de Comercio.
Respecto diso, coa maioría das Mesas Locais de Comercio da provincia constituídas, a delegada celebrou que se vaia a poñer en marcha finalmente a de Monforte de Lemos o vindeiro venres, aínda que o prazo para formalizar este trámite remataba no mes de xaneiro. “Era unha demora preocupante –afirmou Arias- dado que a constitución da Mesa é un requisito indispensable para poder acceder a distintas liñas de subvención”.
Neste sentido, a delegada sinalou que o Executivo autonómico leva investido 635.069 euros nos tres últimos anos no comercio de Monforte a través de tres grandes eixes de actuación: As subvencións para mellora de contornas comerciais –humanización da rúa Otero Pedrayo-, subvencións para o fomento do asociacionismo e axudas directas a comerciantes e artesanos.
A Mesa Local de Comercio, explicou Arias, “será un órgano de coordinación e impulso do sector comercial” e resultará especialmente valioso no actual contexto económico “para buscar, entre todos os sectores implicados, alternativas e estratexias coas que superar os momentos difíciles que atravesa o pequeno comercio”.
As mesas locais de comercio, engadiu, constitúense en todos os concellos que contan cunha asociación de comerciantes ou cun mínimo de 20 comercios, e actúan como órgano colexiado de participación, coordinación e cooperación no que colaboran a Xunta, os concellos, os comerciantes e máis os consumidores.
Convocatoria Nesta liña, Arias recordou que actualmente está aberta a convocatoria de axudas para os centros comerciais abertos e prazas de abastos de Galicia, ás que poden optar as asociacións de comerciantes para levar a cabo proxectos de fidelización de clientes, sinalización, mellora da competitividad e dinamización comercial en xeral. O prazo de presentación de solicitudes remata o día 2 de xullo.
Entre as principais novidades que presenta a convocatoria deste ano, destaca que as solicitudes que presenten as entidades deberán acompañarse do informe da Mesa Local de Comercio correspondente ao proxecto de dinamización comercial ou, no seu caso, achegar a solicitude de devandito informe.
Contempla, así mesmo, que as unidades xerenciais dos centros comerciais abertos poderán ser compartidas entre dous ou máis centros comerciais abertos, e que os investimentos máximos subvencionables e a contía da subvención atenderán ao criterio do nivel de densidad comercial nas poboacións onde radiquen os centros.
Os empresarios do casco histórico denunciaron ante a Xunta a súa creación
“O Concello de Santiago deberá constituír unha nova Mesa Local de Comercio” segundo os criterios da Lei de Comercio de Galicia. Así o facían público onte a asociación Compostela Monumental, anunciando unha resolución da Dirección Xeral de Comercio, na que comunica que a constitución da mesa, en marzo de 2011, “levouse a cabo cometendo numerosas irregularidades”, polo que quedaría invalidada.
O colectivo de comerciantes recorda que o anterior goberno municipal abriu a Mesa Local de Comercio a “entidades que nada tiñan que ver co sector comercial da cidade, desatendendo a postura dos comerciantes e sen ter en conta a existencia dunha Mesa de Comercio xa constituída desde o ano 2002, a máis antiga de Galicia”.
“A partir de hoxe, o Concello de Santiago deberá constituír unha nova Mesa Local de Comercio atendendo aos criterios marcados pola Lei de Comercio de Galicia e o sentido común”, apuntan desde o colectivo empresarial do casco histórico santiagués, e engaden que “unha vez máis o tempo vólvelle a dar a razón a Compostela Monumental e demostra a mala fe coa que viñan actuando en materia comercial o Concello de Santiago na etapa de Sánchez Bugallo como alcalde”.
Fonte: El Correo Gallego
O programa Vendes en Internet? do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo sirveu para que pemes e autónomos de diferentes sectores tivesen a oportunidade en Compostela de coñecer as vantaxes que supón o comercio electrónico como novo canle de venda. O ministerio conta tamén cun servizo de asesoramento e a web vendeseninternet.es
A praza de abastos provisional está ao completo e só poderán optar cando haxa vacantes
O bo funcionamento e ritmo de vendas que, a xuízo dos vendedores, rexistra desde a súa apertura a carpa provisional que alberga o mercado municipal de Riveira e, en especial, a construción dunha nova praza de abastos están espertando un gran interese entre pescadeiros que traballan actualmente en diferentes establecementos distribuídos pola cidade e entre quen comercializaban quiñones no soto do antigo edificio ata a súa pechadura definitiva. Tal é así, que o concelleiro de Comercio, Vicente Mariño, xa recibiu nas últimas semanas na casa consistorial riveirense a unha decena deses profesionais para asesorarse sobre as posibilidades de optar a algún deles.
Desde algúns colectivos vinculados co citado subsector do mar apúntase que a crise e o prezo dos alugueres dos baixos comerciais están poñendo en serias dificultades a continuidade destes e outros negocios, polo que as persoas que están á fronte deles poderían suscitarse o seu traslado a esas dependencias municipais, por considerar que se manexan prezos moito máis asequibles. Dáse a circunstancia de que varios vendedores de peixe xa realizaron a súa solicitude formal a través do rexistro municipal, pero polo momento non parece que vaia a ser fácil que llos outorguen en breve, pois as dependencias actuais están ao completo.
Fontes municipais indicaron que para que esas persoas teñan algunha posibilidade de facerse con algunha das mesas instaladas deben producirse vacantes, xa sexa por xubilación do titular do posto ou pola perda do mesmo ao incumprir o regulamento, como deixar de acudir varios días consecutivos sen causa xustificada, entre outras razóns. Con respecto ao primeiro punto, o Concello sostén que, nese caso, o posto de venda non é hereditario e en caso de xubilarse revertiría de novo na Administración local, para o que asinaron un acta no momento do reparto e entrega de cada espazo ata que se instalen no novo mercado municipal. En relación á segunda opción, desde o Concello riveirense están tomando medidas para que os postos da praza provisional funcionen a maior parte dos días, salvo causas de forza maior, para ofrecer a mellor imaxe.
Do mesmo xeito, estanse intentando adoptar medidas para solucionar os problemas que se rexistran, como é o caso da altas temperaturas que se rexistran baixo a carpa en xornada de moito calor, como sucedeu o pasado venres. Ao parecer, as praceiras contactaron co edil para advertirlle dese problema e, segundo parece, estanse estudando algunhas medidas para solucionalo, máis aló de incrementar as horas de funcionamento da ventilación dese recinto. Ademais, o Concello insiste na obrigación de liberar os postos ao final de cada xornada para que se poidan realizar os labores de limpeza e baldeo dos postos, en particular, e de todo o mercado provisional, en xeral. Parece ser que a medida non agrada aos vendedores
Fonte: Diario de Arousa
A Asociación de Comerciantes, Industrias, Servizos e Autónomos de Foz (A.C.I.A. Foz) organizou unha campaña de promoción, que se desenvolverá nesa localidade da costa de Lugo entre os días 11 e 24 de xuño, que consiste en permitir aos clientes dos establecementos asociados o pago con pesetas.
Esa iniciativa, que leva por nome "Paga con pesetas", permitirá aos clientes aboar as súas consumicións ou as súas compras coa antiga moeda nacional nunha trintena de locais de hostalaría e comercios da localidade.
O presidente deste colectivo, José Carlos Paleo, explica nun comunicado que "aínda haxa xente que conserva diñeiro nesa moeda", polo que esta "nova iniciativa" busca que poidan empregalo no comercio local "ou saíndo de viños, a comer ou a cear na hostalaría focense".
Paleo indicou que a proposta xurdiu nunha reunión que mantiveron a semana pasada os membros deste colectivo e aclarou que "é a primeira vez que a Asociación de Comerciantes de Foz fai unha campaña destas características".
"O obxectivo é animar as vendas no comercio e na hostalaría ás portas da tempada forte de verán", concluíu.
Fonte: El Progreso
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia