O sábado 2 de Xuño , o centro de Vigo transfórmase no Soho londinense. Todas as tendas do centro de Vigo situadas nas rúas Progreso, Dr. Cadaval, Ecuador, Rolda de Don Bosco, María Berdiales...saímos á rúa..
Así poderedes pasear polas rúas máis céntricas da cidade e gozar de ofertas, música en directo, postos de artesanía, contacontos e unha chea de cousas máis.
A iniciativa propoñémola a Asociación de Comerciantes da Zona Centro de Vigo, para ofrecer ao público unha alternativa:o pequeno comercio.
O horario será de 12:00 da mañá a 22:00 horas e haberá unha oferta estupenda nos locais de tapas para que poidades quedarvos facendo ruta e retomando forzas polos bares da zona.
Para os que gozastes da Noite Branca que celebramos en Nadais esta é unha nova cita obrigada, xa que recordaredes que foi todo un éxito e para os que vola perdestes non deixedes pasar esta oportunidade porque vai ser xenial.
Esperámosvos a todos o Sábado 2 de Xuño a partir das 12:00. Correde a voz!!!
Fonte: Asociación Comerciantes Zona Centro de Vigo
O centro comercial aberto Ourense Norte celebra a terceira edición da pasarela de moda da zona. Esta noite, a partir das 21,00 horas, as tendencias da tempada primaveira-verán cruzarán a Ponte Romana. Modelos profesionais de toda Galicia ensinarán aos veciños pezas que poden adquirir na trintena de comercios participantes.
A pasarela lucirá roupas de neno, cabaleiro e señora, co obxectivo de “potenciar o comercio destes barrios, que é tan bo como o do Centro”, asegura o presidente dos comerciantes da zona, José María González.
A actriz María Mera e o cantante Fran Dieli actuarán como mestres de cerimonias nunha actividade que conseguiu reunir a 3.000 persoas en cada unha das pasadas edicións. Asistirá tamén a directora xeral de Comercio, Nava Castro.
Fonte: A Rexión
Desenvolvéronse un total de cinco accións durante o mes de maio
Máis de duascentas persoas participaron nas actividades programadas para o mes de maio no Santiago Investors Support, o programa da Concellalía de Economía destinado a promover a dinamización do tecido económico de Compostela. Durante o mes pasado desenvolvéronse cinco actividades, catro no edificio do Cersia e unha última no IES Lamas de Abade.
O primeiro dos programas desenvolvidos, baixo a denominación da miña brúxula negociadora, levouse a cabo en colaboración coa Asociación de Novos Empresarios Marineda, e tivo lugar o 22 de maio. Dous días despois, o 24, desenvolveuse o Seminario de motivación emprendedora, en colaboración con BIC Galicia.
No instituto Lamas de Abade celebrouse unha charla informativa na que se abordou o Servizo de Apoio á Emprendedores e tamén se expuxeron as actividades que leva a cabo o propio concello a través do Santiago Investors Support. Esta actividade tivo lugar o 2 de maio.
Outra das actividades do mes de maio centrouse na formación de emprendedores no sector hortofrutícola. Para o seu desenvolvemento o departamento municipal contou coa colaboración do Grupo de Desenvolvemento Rural Terras de Compostela, e leváronse a cabo os xoves de maio.
Para rematar, o programa foi tamén o promotor dun curso, que se desenvolveu baixo o título A tormenta perfecta: meteoroloxía da creatividade.
Fonte: El Correo Gallego.
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, entregou onte en Lugo o galardón aos premiados, que recibirán asesoramento especializado en escaparatismo
A fotografía forma parte da imaxe do Portal do Comerciante, unha iniciativa da Consellería para a dinamización e impulso á modernización do sector en Galicia
A modernización e protección do comercio de proximidade é unha prioridade para a Xunta, que ten en marcha o Plan Ágora, Agora Re-Comercia
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, entregou onte en Lugo a Zapaterías Cortés o terceiro premio do certamen Re-Mírate de fotografía comercial, un concurso organizado pola Consellería de Economía e Industria na súa continua aposta polas novas tecnoloxías aplicadas ao sector comercial e á promoción do mesmo.
Todos os establecementos premiados neste galardón, que tiña por obxectivo buscar unha nova imaxe para o Portal do Comerciante, http://portaldocomerciante.xunta.es, da Dirección Xeral de Comercio, recibirán o asesoramiento dun experto en escaparatismo e visual merchandising. As fotos foron escollidas polos votos recibidos a través da páxina en Facebook da Rede de Dinamización Comercial Re-dic, www.facebook.com/portaldocomerciante, e da decisión dun xurado.
No acto de entrega do galardón a directora xeral de Comercio recordou que a protección e a modernización do comercio de proximidade é un obxectivo prioritario para a Consellería de Economía e Industria, que ten en marcha o Plan Ágora, Agora Re-Comercia.
Nava Castro felicitou a Zapaterías Cortés, unha empresa familiar que se fundou en 1969 e que na actualidade está liderada por tres xeracións de mulleres, contando con varios puntos de venda na cidade, así como cunha páxina de venda en liña, tanto polo galardón recibido como pola dinamización dos seus establecementos, na que as novas tecnoloxías xogan un importante papel.
Portal do Comerciante
O Portal do Comerciante, posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria a finais do mes de xullo pasado, é unha web pionera que ten como obxectivo impulsar a mellora competitiva do sector comercial en Galicia. Trátase dunha nova ferramenta de información e formación para o comercio de proximidade, que facilita a creación de novos negocios, a análise da viabilidad de novos proxectos, así como diversos servizos interactivos abertos á participación permanente de comerciantes e consumidores. Entre estes, destaca especialmente a posta en marcha dunha asesoría en liña que permite realizar consultas rápidas a expertos da Dirección Xeral de Comercio. Este portal constitúe unha ferramenta útil e accesible para o sector con contidos especializados para impulsar a modernización e o desenvolvemento do comercio galego.
Fonte: Xunta de Galicia
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, presentou onte as axudas coas que se potencian estas figuras estratéxicas do comercio de proximidade galego
Os apoios poden chegar ata os 54.000 euros no caso dos centros comerciais abertos e ata 14.000 para as asociacións das prazas de abastos
A convocatoria enmárcase no Plan Ágora, Agora Re-Comercia, centrado no impulso e protección ao comercio de proximidade, e serve para fomentar o asociacionismo entre o sector
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, presentou onte en rolda de prensa a convocatoria de axudas ás asociacións de comerciantes para a dinamización dos centros comerciais abertos e das prazas de abastos, dotada con 2 millóns de euros. Esta liña de axudas, que se publicará nos próximos días no Diario Oficial de Galicia, forma parte da estratexia comercial do goberno galego, recollida no Plan Ágora- Agora Re-Comercia, centrado no impulso e protección do comercio de proximidade e no que o fomento do asociacionismo comercial é un dos eixos principais.
Castro destacou que esta convocatoria específica potencia dúas figuras estratéxicas do comercio de proximidade galego con apoios que no caso dos centros comerciais abertos poden chegar ata máis de 57.000 euros e ir desde o 70% do investimento subvencionable ata o 80%, dependendo da densidade comercial dos concellos nos que están situados. Para as asociacións das prazas de abastos a porcentaxe de axuda é do 70%, podendo alcanzar os 14.000 euros.
Co obxectivo de impulsar a eficiencia na xestión, como novidade este ano as asociacións que opten ás axudas poderán compartir xerencia. Ademais, as entidades solicitantes deberán presentar un informe dos seus proxectos de dinamización elaborado pola Mesa Local de Comercio do seu respectivo concello. Estes organismos, que xa están en marcha en toda a xeografía galega trala súa creación na Lei do Comercio Interior de Galicia, son foros de participación do sector no ámbito local e de coordinación do traballo das asociacións coas administracións.
Prazas de abastos, líderes na venda do produto fresco
Na súa intervención, Nava Castro recordou que a Consellería de Economía e Industria está desenvolvendo unha estratexia específica para situar ás prazas de abastos como líderes na venda do produto fresco e transformalas nunha rede de centros especializados en produtos de compra cotiá, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia.
Esta liña de axudas contribúe a conseguir este obxectivo de modernización dos mercados, apoiando ás asociacións na renovación das instalacións e equipamentos, no desenvolvemento de campañas de dinamización e na posta en marcha de sistemas de fidelización a través de servizos dirixidos aos clientes, así como na mellora da sinalización comercial. Ademais, tamén poden optar a axudas para a contratación dun xerente para levar a cabo estas actuacións, que pode ser compartido con outras prazas.
Tal e como recordou a directora xeral de Comercio, dentro da estratexia integral de apoio aos mercados galegos que está desenvolvendo o departamento que dirixe Javier Guerra inclúense, ademais desta liña de axudas, iniciativas como a posta en marcha da campaña “Este inverno presume de praceiro/a”, orientada á posta en valor do traballo destes profesionais; ou a liña de axudas aos Concellos destinada á remodelación das instalacións dos mercados.
Potenciación dos centros comerciais abertos
Co obxectivo de potenciar os centros comerciais abertos, tal e como explicou a directora xeral de Comercio, a través desta liña de axudas apoiarase a importante actividade de dinamización do pequeno comercio que realizan estas asociacións e o funcionamento das súas unidades xerenciais. Tamén se poderán solicitar axudas para o desenvolvemento de sistemas de fidelización para promover as vendas directas e atraer aos consumidores, para a sinalización comercial ou para os proxectos de creación ou posta en funcionamento de centrais de compras e servizos, a creación de redes de comunicación ou a organización de xornadas técnicas e congresos en materia de comercio.
Fonte: Xunta de Galicia
Ao redor dunha trintena de persoas participan desde onte no Seminario de Xeración e Maduración de Ideas Empresariais, unha iniciativa organizada polo departamento municipal de Emprego e BIC Galicia que se desenvolverá durante tres xornadas. A primeira, que tivo lugar onte, centrouse na análise de 34 fontes de ideas, agrupadas en seis niveis diferentes para que os asistentes autoxere un conxunto de propostas de empresa. Na seguinte xornada, o próximo día 6 de xuño, realizaranse actividades para transformar algunhas delas en iniciativas empresariais e, finalmente, o 13 de xuño, establecerase o punto de equilibro e avaliación da idea.
O horario da iniciativa é de nove da mañá a dúas da tarde os tres días nas instalacións do Centro Municipal de Emprego.
Fonte: Diario de Ferrol
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, estivo hoxe en Lugo para entregar o 3º premio de fotografía comercial Re-Mírate, que se concedeu á firma Cortés Zapaterías. O galardón forma parte das campañas de promoción do comercio e da súa relevancia para a economía
Fonte: El Progreso
As novas instalacións de Nestlé en Pontecesures (Pontevedra) non son máis que o reflexo da confianza que xera a economía galega entre as grandes multinacionais, que non o pensan dúas veces á hora de incluír Galicia nos seus plans de expansión. Non cabo dúbida que a contrastada solvencia que presenta a Comunidade —é a autonomía con menor déficit de España e moi preto de cumprir o obxectivo marcado— xunto á reiterada aposta do Goberno autonómico pola innovación e a internacionalización pesan á hora de elixir destino.
Ambas premisas outorgan á rexión unha posición de vantaxe que o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, non está disposto a desaproveitar. Coincidindo coa súa presenza na inauguración da ampliación da fábrica da alimentaria, unha semana logo da firma do acordo entre o Goberno galego e a petroleira mexicana Pemex, o titular aludiu a devandito logro para valorar que «hoxe Nestlé volve apostar por Galicia». «As empresas están entendendo o esforzo realizado pola solvencia», asegurou en alusión a senllos compromisos. Inaugurada en 1939, a fábrica de Pontecesures é unha das máis veteranas de Nestlé en España e en 1983 converteuse na única do grupo no país dedicada á produción de leite condensada, anteriormente repartida en seis centros. Nestlé España conta con doce centros de produción distribuídos en sete comunidades autónomas. O 40% do total da produción española destínase á exportación, principalmente a países de Europa.
Nesta última actuación a firma investiu 6,2 millóns de euros para converter as instalacións no centro europeo de produción de leite condensada dentro da estrutura produtiva do grupo alimentario. Unha inxección económica que lle permitiu aumentar nun 50% o volume de produción anual da planta e nun 12% a súa exportación, e xerar 22 novos empregos. Este ano producirá 33.500 toneladas de leite condensada azucarada.
Fonte: ABC
Case unha trintena de persoas comezan hoxe a súa participación no seminario de xeración e maduración de ideas que se desenvolverá esta mesma xornada e os dous próximos mércores –6 e 13 de xuño– no Centro Municipal de Emprego, na rúa Sagrada Familia, número 56. Esta acción formativa está organizada polo Concello de Ferrol e a Consellería de Economía e Industria, a través da sociedade do Instituto Galego de Promoción Económica BIC Galicia e ten por obxectivo impulsar a creación de empresas entre os novos emprendedores.
Esta acción formativa, que ten unha duración total de 15 horas distribuídas en tres xornadas, é unha ferramenta de formación mixta que combina tres grandes grupos de actividades, unha por sesión. A primeira está dedicada á tarefa de xeración de ideas a partir da análise de 34 fontes agrupadas en seis niveis e que se reunirán nun banco de ideas para a súa posterior validación. A segunda centrarase na maduración e nela, a partir das ideas xeradas ou previas, realizaranse un conxunto de actividades co obxecto de transformalas en ideas empresariais.
Avaliación> A última sesión centrarase en determinar o punto de equilibrio e a avaliación da idea. Na parte final do curso, os participantes recibirán a un equipo co obxecto de obter a información necesaria para unha valoración cualitativa do proxecto, é dicir, o potencial do mesmo.
Fonte: Diario de Ferrol
O primeiro premio está dotado con 750 euros e os clientes tamén poden gañar un vale.
O Concello convocou un novo concurso dirixido ao comercio coruñés con motivo do cambio de tempada, similar ao organizado durante o Nadal que premiaba aos mellores escaparates, aínda que esta vez, valorarase tamén o interior dos locais. O primeiro premio está dotado con 750 euros para o mellor escaparate, pero existen outros dous de 450 pola decoración interior e polo voto popular. Ademais, entre os clientes que participen aportando a súa opinión sortearase un vale de 200 euros para consumir no comercio tradicional, como se fixo co Picadillo.
A edila de Emprego e Empresa, Luisa Cid, foi a responsable de presentar este certamen, que se celebra o mes que vén coincidindo por unha banda co cambio de tempada e co inicio da época estival na que se incrementa notablemente a presenza de turistas na cidade. Neste sentido, a edila lembrou que se están desenvolvendo campañas turísticas de proximidade en cidades como Ourense e Santiago, aproveitando que a Alta Velocidade achegounas á Coruña.
Ademais, a concellalía planea unha promoción dedicada ás compras na que as imaxes publicitarias, en lugar de encargarse a unha axencia serán fotos dos establecementos que participen neste tipo de iniciativas.
O obxectivo do concurso é dar unha imaxe de “calidade e excelencia” do pequeno comercio da cidade. Para iso, o Concello ofrecerá un servizo de asesoramiento aos participantes que o soliciten, ata un máximo de 50. Os expertos formarán aos propietarios do local sobre a decoración e ambientación do negocio en función da área a que se dedique. O custo total da iniciativa ascende a 18.000 euros, nos que se inclúen tamén a impresión de trípticos e carteis promocionais.
Os que desexen participar poden inscribirse desde o 1 ao 10 de xuño a través de escaparatescoruna@gmail.com e deberán conservar a decoración do establecemento polo menos ata o día 30. Un xurado composto polas asociacións de comerciantes decidirá os gañadores –excepto no voto popular–, que se coñecerán o día 29. Os clientes poden dar a súa opinión en www.comerciocoruna.com.
Fonte: El Ideal Gallego
No centro non quedan baixos dispoñibles e páganse a 2.000 euros
O prezo dos alugueres de locais comerciais reduciuse nos últimos meses un 50%, segundo asegurou onte o presidente de Lugocentrum, José Sánchez Bergantiños. Nas rúas comerciais do centro, onde apenas hai baixos dispoñibles, pasaron de pedir entre 4.000 e 5.000 euros por un local de cen metros cadrados, a cobrar unha renda de 2.000.
Sánchez Bergantiños apuntou que nas rúas comerciais do centro: Raíña, San Pedro ou Bispo Aguirre prácticamente non hai locais dispoñibles ou o están un ou dous. A maioría alugáronos franquicias, que son os negocios que, segundo dixo, están funcionando mellor nestes momentos.
O presidente de Lugocentrum puntualizou que en case todos os baixos había negocios funcionando, o que non significa que o estean facendo a pleno rendemento. Sánchez Bergantiños recoñeceu que o consumo está moi parado e que o comercio está sufrindo tanto a falta de clientela como a ausencia de financiamento por parte dos bancos.
Segundo explicou, os alugueres, ante a crítica situación seguen baixando porque ninguén quere embarcarse nun prezo alto, ao que teñen que sumar despois os arreglos e a compra de mercancía.
O presidente de Lugocentrum recoñeceu que a situación do centro, pese a que se reduciron as vendas considerablemente, non é nin parecida á dos barrios, onde cada día hai máis locais baleiros. Segundo dixo, neste caso nin tan sequera anímase o mercado coa baixada de prezos. Explicou que hoxe día quen arrisca a montar un comercio busca unha rúa na que teña garantida unha clientela mínima. Recoñeceu que nos barrios a hostelería está notando menos a crise.
Fonte: La Voz de Lugo
José M. Torres, Director xeral de Cederroth España e Portugal
José Miguel Torres criouse nunha empresa familiar. “Desde que teño uso de razón as conversacións familiares viraban en torno a ela e agora non podo evitar sentir que segue sendo miña e da miña familia”. El, que naceu baixo o seo da familia propietaria de Distrex, fala da venda desta a Cederroth en 2008 con certa nostalxia. A empresa agora é sueca e el é o seu director xeral. A compañía segue fabricando tiras adhesivas ou esparadrapos como outrora e no mercado é máis coñecida por algunhas das súas marcas, como Salvelox ou Dentrabrit.
O proceso de venda non foi fácil e Torres recoñece que foi como “unha pequena guerra civil” que supuxo unhas perdas de tres millóns de euros. El e o seu irmán convenceron aos suecos que había que facer un proceso de restructuración e encargáronllo a el. “Eu díxenlles que eu me ía si non tomaban esa decisión. Eu non quería que o esforzo da familia durante tantos anos perdésese por non facer ben as cousas”. A empresa sueca tiña sé en Madrid e a relación coa fábrica e cos ex-Distrex, que estaban en Barcelona, non era boa e ameazaba con malograr a operación. Cederroth apostou por el e a partir dese momento pasou de ser empresario a xestor. “Aínda hai veces que me custa afacerme. Na empresa familiar, vese unha oportunidade e acódese a ela. Na multinacional, non se fai nada si non está presupostado”.
Por outra banda, el intenta ser “o máis independente posible. O meu equipo non parece unha multinacional. Poñémoslle a paixón dunha empresa familiar”, pero recoñece os beneficios de traballar como xestor. “O mellor da multinacional é a tranquilidade que che dá, sobre todo desde o punto de vista financeiro. Eu non me teño que preocupar de pedir un crédito a un banco como me pasaba antes”.
Malia este tipo de beneficios, el séguese “sentindo empresario aventureiro” e non descarta volver selo algún día. “De momento, teño un compromiso moral cos suecos e non mo suscito, pero nunca se sabe. Todos na miña casa somos emprendedores e aos meus fillos (ten tres de sete, seis e tres anos) ensínolles a que o sexan. É unha forma de vida”, afirma Torres.
Fonte: Expansión (Madrid)
Teñen un prazo de cinco días para elaboralos. O proxecto non excederá os 50.000 euros.
O Concello da Estrada remitiu onte os pregos de condicións a unha decena de empresas do municipio, ou xestionadas por estradenses, ao obxecto de que no prazo de cinco días desde a recepción destas bases teñan ocasión de presentar os seus bocetos sobre a obra de reforma da Praza de Abastos da localidade, no caso de que se atopen interesadas na posibilidade de ser adxudicatarias do proxecto para esta actuación. O edil de Promoción Económica, Óscar Durán, indicou que o concello tamén invitou a participar neste proceso a Visier Arquitectos, firma que se encargou de realizar o anteproxecto e á que tamén se vincula o equipo redactor do Plan Xeral.
Durán explicou que neste prego de condicións indícaselles ás empresas cales serán os criterios de valoración que tomará en consideración o xurado encargado de valorar os bocetos que finalmente se presenten. Entre eles figura o prezo do proxecto (cunha puntuación máxima de 40 puntos); o prazo de execución; a calidade arquitectónica da proposta que presenten (valorando cuestións como a integración da praza na súa contorna ou a súa accesibilidade, por exemplo) ; a sostenibilidade da proposta (que teña un mantemento asumible, por exemplo); ou que o deseño se axuste ás condicións que rexen a actuación na praza e sexa acorde co 1,3 millóns de euros de que se dispón para toda a intervención.
Outros condicionantes que tamén se establecen nestas bases son que a obra contemple un centro interxeneracional e que se axuste a esixencias técnicas en canto a postos e distribución. Neste sentido, o edil indicou que se pide que contemple un incremento do número de postos de venda ou a reserva dun maior espazo -entre un 20 e un 30% máis- para bancadas como a do peixe, por exemplo. Tamén se demanda ás firmas que se tomen en consideración as propostas realizadas polos cidadáns, entre as que destacou a creación neste mercado dun centro de día. Cabe lembrar que outros veciños suxeriron máis postos, máis aparcamento, máis variedade ou máis limpeza, aínda que houbo casos puntuais nos que se chegou a solicitar a instalación dunha gardería.
40 días para a elixida
Óscar Durán sinalou que os bocetos poden entregarse ata o vindeiro luns, de tal xeito que entre o martes e o mércores da próxima semana xa poida examinarse o presentado. O edil calculou que a finais podería terse xa unha solución. Unha vez comunicada a resolución á empresa elixida, esta disporía dun prazo de 40 días para presentar o proxecto, cun custo máximo de 50.000 euros, IVA incluído. Despois sacaríanse a concurso as obras, que teñen que estar rematadas en decembro de 2013.
Proxectos e xornadas para emprendedores
Doutra banda, o goberno ten pensado tamén convocar o Consello Económico e Local para consensuar e poñer sobre a mesa varios proxectos que baralla para destinar os 24.000 euros que se reservan no orzamento para impulso e apoio aos emprendedores. Entre as opcións que contemplou o executivo están o pago das cotas da Asociación Comarcal de Empresarios (ACE), descontos en impostos municipais, servizo de xestoría ou xestións para trámites como as subvencións. Non entanto, coa convocatoria deste ente de carácter consultivo preténdese coñecer o parecer do tecido económico local respecto diso deste investimento municipal.
Ademais, a través da axente de desenvolvemento local estase traballando na programación dunhas xornadas de dinamización empresarial, especialmente pensadas para orientar a comerciantes e empresarios sobre nichos de negocio. Para iso celebraríanse conferencias, entre outras iniciativas que se concretarán e anunciarán próximamente.
Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeiros)
Os establecementos sacarán á rúa artigos con elevadas rebaixas
Estimular as vendas e atraer á xente ao corazón da cidade. Con ese dobre obxectivo, o Centro Comercial Aberto A Magdalena celebrará o vindeiro sábado, día 2 de xuño, un mercadillo de gangas, co que pretenden animar ás compras a ferrolanos e visitantes, tentándolles con produtos rebaixados.
A entidade, que aglutina a uns 200 establecementos, informa de que os comercios que se unan a esta iniciativa sacarán á rúa «unha selección de produtos con importantes descontos», unha proposta atractiva para os consumidores, especialmente nestes tempos de crises.
A xunta directiva da asociación informou de que todos os establecementos participantes lucirán unha bandeirola identificativa que acreditará a súa adhesión á iniciativa.
O mercadillo de gangas funcionará no corazón da cidade entre as dez da mañá e as dúas da tarde.
Fonte: La Voz de Ferrol
Os clientes poden lograr descontos do 10 ao 30%, tomar tapas especiais e optar a unha cesta de agasallos
A Asociación de Empresarios de Camariñas programou para o sábado pasado a terceira xornada da súa campaña de promoción do comercio local, á que dedica unha xornada cada mes, e sempre o último sábado. Colabora con ela o Concello. Será a terceira para os comercios xeralistas, catorce en total, e a segunda para os cinco locais de hostalaría que se uniron á iniciativa programando a Ruta das Tapas. Ao mediodía e pola noite, ofrecen preparados especiais coas consumicións.
A cafetería Oasis elabora Ventrescas non oculista; a cervexaría As Veigas, ovos con chourizo; o bar Praia, arroz ao chourizo con crocanti de queixo; o bar O Curbeiro, boliñas de pataca recheas de chourizo, e a pastelería-cafetería Vidal, unha minipizza de chourizo.
Os 14 comercios son moi variados: desde bisutería ou roupa para varios estilos e idades, pasando por deportes ou ata material de saneamento. Os descontos que realizan só durante esta xornada estarán entre o 10 e o 15 %, como nas dúas ocasións anteriores.
Ademais, moitos deles adornáronse especialmente para anunciar estes días especiais de rebaixas: «Os que coidaron máis a decoración venden máis», indicou onte Olga Campos, presidenta do colectivo empresarial.
A responsable da entidade indicou que está satisfeita coa marcha da campaña, que concluirá o día 30 do próximo mes. Será tamén cando se coñeza o gañador ou gañadora do sorteo das rifas que cada negocio entrega aos seus clientes, e que se levará unha cesta de agasallos que aporta a propia asociación. O número gañador coincidirá co da ONCE, pero é probable que haxa algunha sorpresa máis, aínda que de momento estase sopesando, sinalou Campos. E, de cara ao verán, tamén se prevén novidades.
Fonte: La Voz de Carballo
Hoxe terá lugar nunha carpa instalada na Praza da Constitución de Vilalba, a presentación da campaña de “Dinamización do consumo nas vilas galegas”, organizada pola Federación Galega de Comercio, en colaboración coa Consellería de Economía e Industria, Novagalicia Banco, a asociación Sete Pontes e a Unión Comercial Vilalbesa. Ao acto, ás once e media, asistirán Gerardo Criado, José María Seijas e Jesús Sardiña. A campaña durará dende hoxe ata o 8 de xuño.
Fonte: La Voz de Lemos.
A medida axiliza a tramitación para a apertura dun negocio que pode ser inmediata
A aprobación do Real Decreto onte por parte do goberno español ampara unha normativa na que o Concello de Lalín leva traballando algún tempo. O xoves os edís Román Rodríguez e María José Batán presentaban un amplo borrador da ordenanza destinada a outorgar o que se deu en chamar licenzas exprés. O borrador adaptarase ao Real Decreto que acaba de ser aprobado e a intención do grupo de goberno lalinense é poder levar a pleno a ordenanza en xuño, logo de debatela coa oposición.
Os edís destacaron as vantaxes deste sistema que cambia o tempo de tramitación dun emprendedor para abrir un negocio e que, sinalaron "en Lalín está entre os seis e os oito meses, pero hai en cidades que se sitúa nos dous anos" por un "pode abrila porta xa". Antes diso terán que presentar no concello unha serie de documentación, entre ela unha declaración responsable sobre o tipo de negocio e a actividade a desenvolver e un proxecto técnico realizado por un técnico privado, ademais de pagar as taxas correspondentes. No caso de Lalín este tipo de actividades están exentas do cobro de taxas de licenza de apertura grazas ao Plan Emtra.
Posteriormente os técnicos do Concello supervisarán que o proxecto e o establecemento cumpren a normativa. En caso de observar deficiencias darase ao empresario un breve prazo para emendalas e en caso contrario ordenarase a pechadura do negocio. Román Rodríguez destacou que se axilizan os trámites sen perder "un ápice de control". Poderanse beneficiar os comercios e as actividades de servizos persoais, non aquelas que entren dentro da categoría de actividades molestas.
Fonte: La Voz de Galicia.
Dous emprendedores falaron da súa experiencia no sector gandeiro e das posibilidades que ofrece o campo na actualidade
O programa autonómico Conecta levou a Burela a xornada, ‘Terra e mar, fonte de emprendemento xuvenil’, na que uns 50 mozos puideron escoitar experiencias emprendedoras e ver como sacar proveito das oportunidades laborais actuais, ademais de debater respecto diso e suscitar as súas dúbidas e preguntas aos relatores.
O fío central da xornada eran as posibilidades de traballar no mar e na agricultura. Para falarlles diso houbo dous representantes da Administración: Antonio Basanta, xefe de relacións institucionais da Consellería de Medio Rural e Mar e José Angel Burgo, que puxo sobre a mesa as axudas coas que contan os productores agrarios a través da Política Agraria Común, que este ano cumpre 50 anos. «O rural é unha fonte potencial de emprego, pero requírese xente preparada en moitos ámbitos como o empresarial ou a comercialización», indicou e apostou pola diversificación para o futuro do campo.
Neste aspecto tamén estiveron presentes o veterinario José Taboada e unha das propietarias da gandeiría Quintián, que contaron as súas experiencias emprendedoras e animaron aos mozos a arriscarse porque Galicia ten moito por explorar e o campo con ideas innovadoras e traballo ten futuro.
IGAPE. Nas xornadas estivo a delegada da Xunta, Raquel Arias, que anunciou que estes días sairá a liña de axudas a emprendedores do Igape.
Fonte: El Progreso.
A Concellalía de Emprego de Ferrol informou de que aínda quedan prazas libres no Seminario de xeración e maduración de ideas organizado de forma conxunta polo Concello e BIC Galicia. A actividade, totalmente gratuita, levarase a cabo no Centro Municipal de Emprego e terá unha duración de quince horas lectivas distribuídas ao longo de tres xornadas: o próximo 30 de maio, xornada na que comezará a actividade, e os días 6 e 13 de xuño. O horario será de nove da mañá a dúas da tarde.
Os interesados deben anotarse no Centro Municipal de Emprego a través do teléfono (981 944 195), fax (981 945 058) ou correo electrónico (emprego@ferrol.é). As prazas para participar na actividade son limitadas.
Fonte: Diario de Ferrol.
A comisión de valoración de proxectos deu o visto bo onte ao único que se presentou ata o momento
Unha plataforma dixital para a venda polo miúdo de produtos de marca de prestixio, en especial roupa, será o primeiro proxecto que se lanzará desde o viveiro de empresas de O Barco. A comisión de valoración das propostas –que se constituíu previamente- deu onte o visto bo á única idea de negocio que se presentou ata o momento, e que permitirá a un emprendedor dispoñer dun local a prezo reducido durante varios anos.
Frestande+, a empresa en fase de creación, podería iniciar a súa actividade no prazo de dous meses, tempo que desde o Concello consideran que será preciso para concluír todo o trámite administrativo. Agora o tema deberá ser ditaminado en comisión antes de darlle a forma definitiva, segundo apuntaba a concellala de promoción económica, Irene Dacal, ao término do encontro.
O primeiro proxecto que se presentou non pasará moito tempo só, si se materializan as intencións de varios emprendedores máis. “Xa houbo outras catros persoas que mostraron o seu interese por presentar o seu proxecto”, apuntaba Dacal, que consideraba esta unha cifra importante “porque aínda non se abriu, e apenas levamos feito nada”.
Ao viveiro de empresas trasladarase tamén a oficina da antena local da Cámara de Comercio, cuxa responsable, Nuria Jares, encargarase de asesorar aos emprendedores á hora de iniciar o seu propio negocio.
HOXE, Xornada para emprendedores
Nunha procura por impulsar o vivero de empresas, o Concello de O Barco e Aeva organizaron para esta tarde unha xornada formativa para emprendedores que culminará coa charla (ás 20:15 horas, no multiusos) aberta a todos os interesados de Eugenio Palomero sobre “Desafiando á contorna económica”.
Fonte: La Voz de Ourense.
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia