Cores Tourís destaca que seguirá apostando “pola comarca máis importante da provincia”
O delegado territorial da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, compareceu onte xunto á práctica totalidade dos alcaldes de O Salnés para ofrecer un balance dos tres anos da lexislatura, destacando os investimentos realizados na comarca onde se investiron máis de 150 millóns de euros en diferentes ámbitos.
Respecto de sanidade, Cores Tourís explicou que se destinaron 5,5 millóns dos cales, case a metade, foron para as obras da terceira planta do Hospital do Salnés. Neste sentido, ratificou o compromiso do Goberno galego de amplialo e felicitou aos rexedores municipais pola tramitación do crédito que permitirá adquirir os terreos para levalo a cabo. Así mesmo destacou o investimento de 772.000 euros para construír o novo centro de saúde de Vilalonga (Sanxenxo).
En canto a educación, o delegado territorial cifrou en 22 millóns os dedicados pola Xunta á provincia dos cales 5, investíronse na comarca para realizar obras e melloras nos centros educativos dos concellos: Cambados (600.000 euros), O Grove (no Rosalía de Castro faranse obras este verán por 200.000 euros); Vilagarcía (800.000 euros); Meaño (542.000 euros); Sanxenxo (200.000 euros); e A Illa de Arousa (163.000 euros).
A de máis contía> Sobre a Consellería de Medio Ambiente e Infraestruturas, indicou que investiu máis de 73 millóns. Segundo el, case a metade destínase ao nó de Curro que ten tres niveis para comunicar coa infraestructura viaria existente neste punto (a Autovía, a AP-9, etc.) así como as de futura construcción como a Autovía de Vilagarcía que se viu “ralentizada pola crise pero comprometémonos a facela porque é necesaria”. Tamén destacou os 17 millóns investidos na reforma da ponte e o vial de O Xufre da Illa; os case dous millóns de euros para mellorar a seguridade vial no cruzamento da PO-300 en Ribadumia; os 600.000 euros na Avenida de Galicia (Cambados); e, sobre todo, os 20 millóns de Augas de Galicia para a EDAR de Ribadumia que “permitirá aliviar a de Tragove porque collerá Oubiña, Tremoedo, O Sixto, Meis, Bamio, todo Ribadumia e parte de Castrelo e Meaño”. Así mesmo referiuse á mellora no encoro de Castroagudín ou os bombeos de Pontearnelas.
Cores Tourís tamén fixo mención aos 847.000 euros de Presidencia para os xulgados e as actuacións de Economía e Industria. Neste sentido, subliñou que se desatascaron dous problemas gordos, Clesa e Alfageme, e o 80% dos avais da historia da Xunta se concederon nesta lexislatura”. Así mesmo fixo unha mención especial á dirección de Comercio con 2,3 millóns para infraestructuras dos concellos e as asociacións de comerciantes.
En canto a Medio Rural e do Mar, onde se destinaron máis de 26 millóns, o delegado territorial incideu nos 6 millóns de axudas outorgadas para infraestructuras agrarias e insistiu na importancia das concentracións parcelarias realizadas e as proxectadas (como a segunda fase de Oubiña, a de Lois ou a de San Martiño de Meis). E no caso concreto de asuntos marítimos, explicou que dos 23 millóns outorgados a empresas, depuradoras, conserveiras, a flota, etc. “máis dá metade das da provincia viñeron para a Ría de Arousa”. Neste ámbito tamén informou dos 2,5 millóns de Portos e os 3 millóns de xestión de recursos mariños para as cofradías e as asociacións de mariscadores que “contan con 164 permex máis non Salnés e agora abriránse para tratar de dar algún máis porque tamén é crear máis postos de traballo”. Outra dos investimentos máis fortes foi o de Traballo e Benestar con 47 millóns.
Fonte: Diario de Arousa
Máis información
O plan para o sector inclúe facilitar abrir postos nos mercados
O Concello de Ferrol investirá 350.000 euros na aplicación dun plan de dinamización para fomentar a actividade comercial na cidade mediante un paquete de medidas que inclúen subvencións directas para abrir novos negocios, remodelar os xa existentes e adquirir mobiliario para as terrazas. En total, o Concello repartirá 150.000 euros procedentes dos fondos do plan Urban. Isto implica que só poderán beneficiarse deses incentivos os comerciantes dos barrios da Magdalena, Canido e Ferrol Vello.
Alejandro Langtry, o edil de Economía de Ferrol, detallou onte que para a implantación de novos establecementos comerciais daranse axudas para o 50% do investimento ata un tope de 11.000 euros. Para acometer obras de modernización dentro ou fóra dun comercio xa aberto subvencionarase tamén o 50% do custo, pero ata un máximo de 6.000 euros. Para renovar o mobiliario das terrazas concederase unha axuda do 60% do investimento cun tope de 3.000 euros.
Ademais, o plan de dinamización, elaborado polo Concello xunto a asociacións de comerciantes e hostaleiros, inclúe medidas para flexibilizar o acceso a un posto nos mercados municipais. Así, segundo detallou Langtry, a fianza inicial que debe depositar na actualidade o emprendedor (que supón entre 10.000 e 12.000 euros nun só pago) poderase prorratear en mensualidades para facilitar o pago e permitir “arrincar sen un gran investimento”. Tamén se reducirá o tempo da concesión do posto de trinta a cinco anos.
Outro incentivo para o sector será a compra de casetas para que as asociacións realicen eventos nelas polo menos unha vez ao mes. Tamén se levará a cabo unha campaña promocional da tarxeta do comercio de Ferrol para que se poida usar non só no centro, tamén no resto de negocios do barrio da cidade.
Locais baleiros
Langtry avanzou tamén que o Concello arrombará dez baixos comerciais baleiros para expoñer imaxes de Ferrol, entre outros. Esta experiencia púxose en marcha na pasada Fashion Night a iniciativa dos comerciantes e en colaboración co artista Eduardo Hermida.
Outra parte do investimento previsto no plan de dinamización destinarase a organizar concursos de tapas, balcóns e escaparatismo. Deles, o que está dotado cos premios en metálico é o de balcóns, que repartirá 8.000 euros. Poderán participar todos os veciños e xogaranse un primeiro premio de 2.000 euros; un segundo de 1.000 e dez máis de 500 euros cada un. O concurso de escaparates está enfocado aos comerciantes e os premios consistirán nunha placa conmemorativa. O de tapas está destinado á hostalaría. Langtry apuntou que a xunta de goberno aprobará en breve estas medidas. O plan incluirá unha segunda fase para dotar aos barrios de aparcamentos.
Fonte: La Voz de Galicia
O Concello de Vila de Cruces sacou a concurso a concesión administrativa para explotar catro dos locais da praza de abastos. Trátase dos espazos 1, 3, 4 e 5, cuxas dimensións oscilan entre os 13 e os 15 metros cadrados, por un importe total de 1.090 euros ao ano como mínimo.
A xunta de goberno local aprobou as bases que rexen o concurso e xa se atopan a exposición pública.
Segundo se recolle nas bases, a concesión terá unha duración igual ao prazo ofertado polo concesionario, cun máximo de 30 anos. En todo caso, establecen que o prazo que se estipule no momento de asinar o contrato “terá carácter improrrogable”. Os adxudicatarios terán que realizar as obras necesarias para adaptar o espazo ao seu negocio.
Fonte: La Voz de Deza e Tabeirós.
O tren turístico sacarase a concesión e o Concello adquirirá casetas para a celebración de feiras temáticas
O Concello adquirirá unha ducia de casetas para que as distintas zonas comerciais poidan celebrar unha festa gastronómica ou temática polo menos un sábado ao mes. É unha das medidas que o goberno local inclúe no plan de dinamización do comercio local, que intenta consensuar desde fai semanas co tecido comercial do municipio.
Hoxe será presentado oficialmente, pero xa transcenderon algunhas das propostas que o goberno aceptou. A celebración dun calendario coordinado entre as distintas zonas é un deles. E tamén, que se saque a concesión o tren turístico que percorría as rúas do centro durante os períodos vacacionais.
Os comerciantes pretenden que este convoy sexa algo máis que un pasatempo e sirva para interconectar os distintos barrios e áreas comerciais da cidade. Ademais, consideran que cunha xestión privada será máis sinxelo poder dispoñer do tren para apoiar ao comercio local nas súas iniciativas. O paquete de medidas recolle tamén a intención de acceder a máis subvencións do plan Urban para a rexeneración de fachadas.
Pero da zona ORA que pedían desde o Centro Comercial Aberto Ferrol-A Magdalena para aumentar a rotación de vehículos no centro, nin rastro. Tampouco dos aparcamentos alternativos que se pedían para Catabois no antigo polígono de Tiro nin da mellora de Sánchez Aguilera.
Fotos nos locais baleiros e concursos de balcóns e escaparates
Celebrar un concurso de balcóns ou de escaparates son algunhas das medidas que o Concello de Ferrol aplicará dentro do seu plan para dinamizar o comercio local. Co obxectivo de facela máis atractiva aos ollos dos potenciais consumidores, intentarase mellorar a imaxe da cidade enchendo os locais baleiros con exposicións –como xa fixo pola súa conta o comercio con motivo da Fashion Night- ou pegando nos cristais vinilos con fotografías de gran formato, para evitar a sensación de abandono.
Fomentarase un especial coidado estético dos establecementos coa convocatoria dun concurso de escaparates nas épocas de festa: Nadal, Carnaval, Pepitas, Semana Santa, a Fashion Night e o Samaín. E tamén un concurso de balcóns, que contará cunha importante dotación económica. Esta actividade xa a organizou o goberno anterior durante os dous últimos anos, aínda que entón o premio consistiu en bonos para espectáculos culturais e plantas.
80.000 euros no orzamento
Os orzamentos do ano en curso reservan unha partida para a dinamización do comercio local. Ascende a 80.000 euros, aínda que se descoñece se o total desta partida se esgotará coas medidas incluídas no paquete que se presentará hoxe e sobre o que o goberno local non quixo manifestarse ata o acto público que se celebrará hoxe. Acudirán os presidentes do Centro Comercial Aberto, Novo Ferrol, BOTO Catabois e a asociación de hostaleiros.
Fonte: La Voz de Ferrol.
Novagalicia Banco tamén puxo en marcha un plan de acción focalizado no comercio minorista galego, co obxectivo de impulsar a súa actividade, en colaboración coa Federación Galega de Comercio. A entidade potenciará, entre outras accións, a comercialización da Tarxeta Comercio Novagalicia, “un produto moi ventaxoso que incentiva as vendas neste sector permitindo ao consumidor financiar as súas compras a custo cero”.
A iniciativa, denominada Plan Novacomercio, contempla a creación dunha rede “Pequenos grandes comercios” a través da posta no mercado autonómico de 50.000 novas tarxetas Comercio, para chegar ás 150.000 unidades, e a adhesión á rede de 3.000 novos establecementos, ata acadar os 12.000 comercios. Outro dos programas de crédito que impulsou a entidade é o destinado a financiar a internacional das empresas da comunidade.
O banco compromete este ano 700 millóns de euros, un 17% máis que en 2011, para facilitar ás pequenas e medianas empresas (pemes) a apertura a novos mercados no exterior.
Fonte: Diario de Pontevedra
A localidade renova a seu censo, no que destacan o comercio menor e negocios ligados a peixes e mariscos
O Concello de Ou Grove dispón de 285 actividades comerciais rexistradas, das cales a maioría corresponden ao comercio menor, aínda que tamén destaca o número de negocios vinculados aos peixes e mariscos, tanto si son peixerías como cetarias ou empresas de exportación de produto. Trátase dun bo número, sobre todo porque practicamente representa un negocio por cada cincuenta habitantes.
Así consta no censo elaborado pola Administración local e tratado onte na Mesa do Comercio. Fíxose así porque a dirección xeral de Comercio da Xunta, que capitanea Nava Castro, solicitou ao Concello os datos actualizados da actividade comercial, e neles explícase non só que hai 285 negocios, senón que 177 deles corresponden ao comercio menor.
Así o confirma o alcalde, o conservador Miguel Anxo Pérez, quen ademais indica que son preto de cincuenta os establecementos ligados ao mundo do peixe e os mariscos, como se explicaba anteriormente, ao que hai que engadir unha ducia de negocios catalogados como "comercio maior".
Na mesma Mesa de Comercio Local tratáronse outros asuntos, sobre todo ligados á actividade da praza de abastos, que segue en proceso de crecemento e expansión e na que ultimamente estreáronse algúns postos.
O heliporto
O alcalde, que indica que pronto empezará a funcionar a cafetería adxudicada nese mercado municipal, confirma igualmente que na reunión de onte tratouse unha petición da asociación de vendedoras da praza no sentido de habilitar novas zonas de aparcamento.
Isto débese a que a contorna da praza de abastos quedou moi reducido desde que Portos de Galicia pintou unha gran "H" no chan para sinalizar un heliporto de urxencias.
As vendedoras creen que os seus negocios saen prexudicados, por iso é polo que o alcalde comprométase a realizar xestións ante Portos para ver o modo de solucionar este problema.
Na mesma liña faranse xestións en nome das propias vendedoras do mercado municipal para tratar de instalar un caixeiro automático no edificio, sendo esta unha vella demanda do colectivo.
Fonte: Faro de Vigo
Os descontos nos produtos dos establecementos que este venres, día 11, participarán na segunda edición da Fashion’s Night Out, que organiza a Asociación de Comerciantes de Betanzos (Acebe) poderán acadar o 60 por cento.
Esta iniciativa, que foi presentada onte pola presidenta da entidade, Antonia Anido, e a edila de Comercio do Concello brigantino, Mónica Carneiro, terá lugar entre as 20.30 e as 00.00 horas. Trátase dunha xornada na que os establecementos comerciais manterán as portas abertas ata a medianoite ofrecendo descontos, sorteos, agasallos e sorpresas.
Ademais os participantes ofrecerán unha decoración especial, con degustacións, música en directo e sesións de fotografía.
Segundo indicou Anido, ata o momento son 29 os establecementos adheridos a esta iniciativa na que teñen cabida dende a moda ata os instrumentos musicais, pasando por florerías, librerías, beleza, decoración, complementos, saúde, agasallos e perfumería.
Esta segunda edición contará cunha novidade respecto da celebrada durante os Nadais, xa que a Fashion’s Night Out terá animación musical nas rúas de Betanzos. Actuará o cuarto The Swing que ofrecerá un recital ás 20.30 horas na rúa do Castro e outro ás 22.30 na avenida de Rosalía de Castro.
Acebe suscítase o evento como unha xornada festiva do comercio e pretende trasladar o lecer aos establecementos ofrecendo unha oferta diferente. A iniciativa conta coa colaboración da Xunta e a Diputación.
Fonte: El Ideal Gallego
Os negocios abrirán ao público en horario extraordinario o vindeiro domingo
A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Betanzos Centro Comercial Aberto (Acebe.cca) celebrará unha noite de portas abertas en establecementos de moda do municipio. Os comercios locais abrirán as súas portas ao público en horario extraordinario a noite do próximo domingo.
A entidade concretará hoxe os detalles da Fashion´s Nigtht Out. Os comerciantes presentarán a iniciativa ás 12,30 horas nas súas oficinas da praza Mestre Xosé Dapena, as antigas escolas irmáns García Naveira.
O acto de presentación da campaña contará coa presenza da presidenta da agrupación de comerciantes, Antonia Anido. A concelleira de Comercio, Mónica Carneiro, acudirá tamén á exposición para apoiar a iniciativa dos empresarios.
Betanzos celebrou antes xornadas similares, como a Fashion´s Night Out que abriu os comercios ao público o pasado dez de decembro.
Fonte: A Opinión da Coruña.
Novagalicia e a Federación Galega de Comercio poñen en marcha unha campaña para dinamizar o consumo
O comercio galego atopou un potente aliado para incentivar o volume de vendas nun contexto de extrema dificultade económica. Novagalicia Banco, principal entidade financeira da comunidade, poñerá en marcha un plan para "apoiar" aos comerciantes e, tamén, mellorar a competitividade deste sector. Trátase do plan ´Novacomercio´, que NCG Banco elaborou en colaboración coa Federación Galega de Comercio (FGC). Ambas entidades acordaron a rúbrica dunha rede de colaboración que outorgará diversas facilidades aos establecementos asociados.
Como informaron ambas institucións, o plan pasa por crear a rede ´Pequenos grandes comercios´. Os puntos de venda que se sumen á iniciativa poderán ofrecer á súa clientela, e "en exclusiva", o adiamento gratuíto das súas compras a través dunha tarxeta específica de Novagalicia Banco (a Tarxeta Comercio).
O director xeral de NCG, Juan Díaz Arnau, presentou esta iniciativa xunto ao máximo responsable da FGC, José María Seijas. Por agora, a rede que deseñaron ambas entidades nace con 9.000 establecementos asociados en toda Galicia, que a día de hoxe xa ofrecen a posibilidade de aprazar o financiamento das súas compras grazas á tarxeta específica de Novagalicia. Son máis de 100.000 os clientes que xa se benefician desta modalidade de pago.
Ata 12.000 asociados
A Federación actuará como prescriptora desta alianza bilateral. O obxectivo que se marcaron ambas partes é o de elevar a lista de asociados aos 12.000 comercios, co que a intención é a de aumentar un 25% a dimensión do proxecto. Seijas recalcou a "importancia" da iniciativa no contexto actual de crise, que golpea aos comerciantes ante un panorama de subida de desemprego e a consiguiente caída do consumo por parte dos fogares. Para o presidente da FGC a iniciativa impulsada por Novagalicia dota aos empresarios do sector de "produtos e servizos vantaxosos que lle permitirán optimizar a súa rentabilidade e competitividade". Tamén fixo fincapé na "necesaria" colaboración entre entidades e administracións competentes para poder impulsar "proxectos que contribúan ao desenvolvemento do sector comercial de Galicia".
Pola súa banda, Juan Díaz Arnau valorou a Tarxeta Comercio como unha "ferramenta exclusiva deseñada por Novagalicia Banco" e "pioneira no sector". "Ten moitas vantaxes" para os establecementos de venda en tanto "poden competir coas grandes superficies comerciais", apuntou. Pero os clientes tamén resultarán beneficiados xa que "poderán financiar os pagos das súas compras ata 12 meses sen custo", indicou o director xeral de Novagalicia.
Fuente: Faro de Vigo
Os postos da feira ofrecen pezas únicas, como muiños en minuatura. A directora xeral de Comercio confirma que é “un sector con futuro ao que se segue apoiando”.
A XVI Feira de Artesanía de Tui mostra que a imaxinación de mozos creadores está en alza, con pezas únicas que se atopan nunha trintena de postos instalados en rúa Ordóñez, Praza do Concello, Praza de San Fernando e Praza da Misericordia. A directora xeral de Comercio, Nava Castro, destacou onte que se trata de "un sector puxante, xa que o público valora cada vez máis as pezas exclusivas. Hai futuro e nós apoiámolo", dixo, referíndose á Consellería de Economía e Industria que, como exemplo, promove o intercambio de coñecementos entre o Colexio Oficial de Arquitectos e artesáns.
Nava Castro, acompañada pola xerente da Fundación Centro Galego de Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro, do alcalde de Tui, Moisés Rodríguez, concelleiros e demais invitados, percorreu os postos e dialogou cos expositores, como ocorreu con Juan Vázquez, que compaxina a súa tarefa de escultor con creación de pezas tan orixinais como a reprodución de morteros antigos feitos con cantos rodados de Tui ou muiños romanos en miniatura. Yoli presenta bolsos, diademas e broches feitos a ganchillo con trapillo e la. Paco ten como novidade lámpadas feitas con xunco. Eva presenta pulseiras con coiro e con zamak. Patri ten, como novidade, as súas pulseiras de macramé. Celia e Fabián crean obxectos decorados con estampado feito sobre servilletas, aneis con gominolas e pendentes con moedas das antigas pesetas e de duros, A portuguesa Amable participa con pezas realizadas en latón, cobre, alpaca, coiro e alame.
Noutros postos hai marroquinería moi variada. Elena Ferro, zoqueira de Merza, ten zocos vermellos con lazos a cuadriños para nenas. Non faltan instrumentos musicais de todo tipo. Os complementos destacan pola súa orixinalidade con broches de fieltro, liño e puntillas, ou ratiños de fieltro para colocar baixo a almohada os dentes dos pequenos, que esperan o agasallo á mañá seguinte. Os broches realízanse ata utilizando cremalleras. A arte en area traballada en horno tamén está presente, do mesmo xeito que os juguetes de madeira de Javi, como o gorila que escala.
Participa o Mercado Solidario con artesanía realizada polas asociacións Aceeca, Alento, Avelaíña, Cogami, San Xerome e Vontade. A Asociación de Palilleiras do Baixo Miño espera estar presente, si non chove. A participación de grupos folclóricos de Tui colabora ao lucimiento da xornada que proseguirá hoxe.
Fonte: Faro de Vigo
Rosario López, presidenta da entidade de Valdeorras, defende na AED a importancia da unidade do colectivo
O Centro Comercial Aberto de O Barco de Valdeorras serve de exemplo para o seu homólogo de Lalín. A presidenta do organismo ourensán, Rosario López García, visitou onte á noite as instalacións da Asociación de Empresarios de Deza (AED) para aconsellar aos seus colegas dezanos que forman parte do Centro Comercial Aberto de Lalín promovido pola patronal comarcal. López defendeu durante a súa intervención a importancia da unidade de acción para superar os efectos da crise que está castigando de forma acuciante a este sector empresarial. Á cita acudiron unha quincena de comerciantes dezanos convocados pola AED para a ocasión.
Durante o encontro, deuse a coñecer o funcionamento do Centro Comercial Aberto de O Barco de Valdeorras. A súa presidenta trasladou, ademais, aos presentes as experiencias desta iniciativa nesta localidade fronteriza da provincia de Ourense. López explicou o sistema de funcionamento do centro comercial de O Barco que se constituíu no ano 2004, promovida desde a Asociación Empresarial de Valdeorras (AEVA) co obxectivo de contribuír a mellorar e dinamizar o actual sistema comercial tradicional do municipio valdeorrés. Os socios deste centro comercial benefícianse de condicións especiais en telefonía, combustibles, publicidade nas emisoras de radio, distintos produtos financeiros e comisións polas operacións realizadas con tarxetas de pago, segundo indicou a responsable do mesmo, onte, na súa visita a Lalín.
Con todo, na reunión quedaron sen tratar asuntos coa unificación de horarios, os plans de formación, a implantación dunha feira de oportunidades e a apertura nos domingos de feira.
Nova imaxe
Os representantes da patronal dezana tamén mostraron aos seus asociados o novo logotipo do Centro Comercial Aberto de Lalín, consistente en tres bolsas de cor amarela, vermello e azul, e que en breve lucirá nas fachadas dos establecementos adscritos. O Centro Comercial Aberto de Lalín aglutina desde xuño de 2011 a todos eles mediante o obxectivo de establecer unha estratexia comercial na zona, incrementando, segundo fontes da AED, a atracción da demanda, aumentando a competitividad e a profesionalización dos diferentes establecementos comerciais con formación tanto para o persoal como aos titulares dos locais adscritos a esta asociación comarcal de empresarios dezanos.
Fonte: Faro de Vigo
O artigo 8 da Lei 13/2010, de 17 de decembro, do comercio interior de Galicia, crea o Rexistro Galego de Comercio, só para os efectos estatísticos e co propósito de crear un censo actualizado de establecementos comerciais de Galicia, que ten por obxecto a inscripción dos establecementos comerciais da Comunidade Autónoma de Galicia, así como das persoas comerciantes e das asociacións por elas constituídas.
O Rexistro Galego de Comercio será público e a inscripción nel é gratuíta e considerada condición indispensable para optar a calquera liña de axudas convocadas pola Administración da Comunidade Autónoma ou para participar activamente nos programas específicos.
Voluntariamente, calquera comerciante poderá instar a súa inscripción no Rexistro Galego de Comercio, mediante a acreditación dos correspondentes datos.
O devandito Rexistro organízase nas seguintes seccións:
1. Establecementos comerciais permanentes
2. Persoas comerciantes retallistas sen establecemento comercial permanente
3. Vendas a distancia
4. Comerciantes ambulantes
5. Actividade comercial en réxime de franquía
6. Asociacións de persoas comerciantes
A inscripción solicítase ante a dirección xeral competente en materia de comercio, neste momento é a Dirección Xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, e farao a persoa física ou xurídica que pretenda exercer ou exerza a actividade comercial, mediante o correspondente formulario normalizado que aparece como anexo ao Decreto publicado no DOG.
Para máis información poden acceder ao seguinte enlace
http://www.xunta.es/dog/Publicados/2012/20120503/AnuncioCA04-250412-0013_gl.html
Fonte: Xunta de Galicia
A Asociación de Empresarios de Lalín reúnese esta noite ás 21,00 horas, cos comerciantes. Un encontro que ten como obxectivo presentar novos proxectos do Centro Comercial Aberto e tratar as inquietudes dos socios. A reunión contará coa presenza de Rosario López García, presidenta do Centro Comercial Aberto de Valdeorras, que falará aos asistentes do funcionamento da súa agrupación e das súas experiencias. A AED puxo en marcha o Centro Comercial Aberto en xuño de 2011.
Fonte: La Voz de Deza y Tabeiros
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, desprazouse onte ao mercado de abastos de O Grove para asistir á inauguración de Froitería Nieves, invitada pola empresa, e tivo ocasión de ratificar o apoio do departamento que dirixe pola dinamización destes centros de comercio.
Nava Castro estivo acompañada polo alcalde de O Grove e a concellala de Mercados, Marta Domínguez, nunha fugaz visita que apenas lle permitiu percorrer a Praza pero si interesarse polo comezo das obras de acondicionamiento do local que se destinará a cafetería, e que posiblemente estea en pleno funcionamento antes do verán.
Froitas Nieves ocupa un local duns 24 metros cadrados no mercado de abastos e ofrece, ademais da calidade dos seus produtos, o autoservizo como principal innovación.
Trátase do último establecemento que inicia a súa actividade comercial despois de que se adxudicaran os catro que quedaban libres. Así, a froitería súmase a unha carnicería, unha pescadería, un establecemento de hortalizas e froitas.
Nava Castro destacou o respaldo da Xunta á dinamización dos mercados, coa posta en marcha de diferentes iniciativas, como o taller de cociña para nenos que mañá se clausura en O Grove e no que están participando ao redor dunha ducia de menores.
O mercado de abastos de O Grove dispón tamén dunha desas máquinas que ofrecen aos consumidores a posibilidade de facerse cunha receita diferente e adquirir os produtos frescos nos diferentes postos alí instalados.
Miguel Angel Pérez mostrábase onte confiado en que a licitación de todos os postos, así como a aposta institucional porque o mercado funcione, contribúa a que os consumidores aposten tamén por adquirir os seus produtos nestes postos, aproveitando vantaxes como a proximidade ao centro urbano e a facilidade de atopar aparcamento. Este é tamén o desexo da asociación de praceiros.
Fonte: Diario de Arousa.
A asociación de vendedores da praza de abastos da Pobra festexará o Día da Nai con flores. Cada un dos clientes que mañá acudan a comprar aos postos do mercado municipal serán agasallados cunha planta, unha campaña para a que o colectivo de praceiros –integrado por 27 socios- adquiriu ata cincocentos exemplares de petunias, nas súas respectivas macetas e de diferentes cores.
A asociación xa impulsou campañas similares noutras datas sinaladas do ano, como Carnavales ou Nadal, cando se sortearon cestas. Con este tipo de iniciativas os vendedores tratan de plantar cara á crise, que tamén se deixa notar no sector. “Ainda que hai que comer todos os días, a crise nótase tamén na praza. Cando antes levaban dous quilos (de produto), agoran levan só un”, comenta a tesoureira do colectivo, Carmela Sanisidro, que presentou a campaña do Día da Nai, xunto á presidenta, Dolores Rivas, e a vogal Sonia Boo. Malia as difíciles circunstancias económicas, os praceiros teñen a súa clientela máis ou menos fixa, fundamentalmente amas de casa. A todos os compradores agradécenlles que sigan confiando na calidade dos seus produtos.
Fonte: Diario de Arousa.
O uso destas novas ferramentas deixa ao descuberto toda unha serie de riscos para as empresas que poden causar perdas económicas ou motivar sancións
Facebook, Twitter ou Linkedin, son algunhas das redes máis usadas polas empresas. Os expertos recomendan cautela no seu uso porque un mal paso pode supoñer problemas legais e a perda de valor reputacional e de marca.
O uso das redes sociais abriu novas frontes legais para as empresas. Os dereitos de propiedade intelectual, o uso das redes por parte dos traballadores ou a responsabilidade no tratamento de datos dos usuarios que se fan fans da empresa son algúns dos novos retos a xestionar.
Así se puxo de manifesto durante unha xornada organizada pola Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e a Cámara de Comercio de Canadá na que participaron diversos expertos do ámbito xurídico e da empresa.
Os relatores recomendaron ás compañías ser precavidas ao envorcar calquera contido nas plataformas de redes sociais pola posible perda de control sobre como e para que utilizar o operador os seus contidos ou a súa marca.
José Domínguez, director do departamento de IP, IT Privacy de Ernst & Young Avogados e Rodrigo González, asociado do mesmo departamento, explicaron que “apenas existe regulación respecto da responsabilidade dos operadores de redes sociais”. Recordaron que “reclamar contra operadores de redes sociais é unha tarefa difícil”, xa que na maioría dos casos a lexislación aplicable non é a española e os litixios recaen sobre tribunais estranxeiros. Só Youtube e Tuenti réxense pola normativa española.
En canto á violación de dereitos de propiedade intelectual, os expertos apuntaron que “a viralidade das redes sociais fai que as infracciones neste ámbito se repliquen, facendo necesario maiores medios para o seu control”.
Tamén sinalaron que o manexo das redes sociais por parte dos traballadores da empresa obriga a realizar códigos de conduta do uso profesional e particular das redes, así como a regular a titularidade dos fans para o caso de deixar a compañía.
Ademais, as empresas atópanse con que son responsables do tratamento dos datos dos seus fans, “o que abre un conxunto de obrigas que de non cumprirse poden ser obxecto de sanción”.
Neste terreo, Rafael García Gozalo, xefe de Internacional da Axencia de Protección de Datos, alertou de que actuacións estimulan aos usuarios para “difundir” mediante a estratexia de “enviar a un amigo” ou “invitar a máis amigos”, en particular cando opere algún tipo de bonificación, “pode constituír unha actividade suxeita á normativa de protección de datos”.
Fonte: Expansión
Un informe provincial da Federación de Comercio de Pontevedra revela que 447.349 persoas farán algún agasallo ás súas nais o próximo día 6. Triunfarán os perfumes e as xoias.
Os establecementos da provincia facturarán algo máis de 22,5 millóns de euros (2,7 millóns na capital) na campaña do Día da Nai, que se celebrará este domingo. Así o revela un informe da Federación Provincial de Comercio de Pontevedra, que asegura que 447.349 persoas efectuarán algún agasallo as súas proxenitoras durante esta xornada: 131.115 con idades comprendidas entre 15 e 19 anos, 213.049 de entre 30 e 49 anos e 103.185 de 50 anos ou máis.
«Á vista dos datos obtidos podemos concluír que a expectativa de gasto expresada polos enquisados indica que se producirá un pequeno descenso de en torno ao 3,7 por cento en relación aos datos obtidos no ano anterior», apuntan responsables da entidade a través dun comunicado de prensa. Nel, tamén puntualizan que, aínda que o número de persoas que obsequian con algún detalle durante este día mantense, «o importe dos agasallos é menor, debido á persistencia da crise e a falta de confianza do consumidor».
O perfume e a cosmética serán os artigos que máis se regalarán. Na lista séguenlles, por orde de maior a menor porcentaxe, as xoias, roupa e complementos, flores e libros. A Federación de Comercio asegura que o 71 por cento dos enquisados celebrará o Día da Nai cunha comida familiar na casa; que o 21 por cento optará por render homenaxe ás súas proxenitoras cun xantar nun restaurante, cun gasto medio por persoa de 22 euros, e que o oito por cento restante non fará ningún tipo de celebración durante esta xornada.
En canto ao gasto individual, a agrupación asegura que as persoas de entre 19 e 29 anos de idade destinarán unha media de 31,45 euros para os agasallos do día da nai. Os fillos de entre 30 e 49 anos gastaranse unha media de 61,85 euros e os de 50 anos en diante investirán unha media de 50,90 euros nos presentes.
En canto ao importe por localidades, Vigo centrará a maior parte dos gastos. Os establecementos da cidade olívica facturarán 7,8 millóns de euros na campaña do Día da Nai. Pontevedra ocupa o segundo lugar do ranking, con 2,7 millóns de euros. E Vilagarcía a terceira posición, con 845.728 euros. Os 59 concellos restantes ingresarán 11,1 millóns de euros en devandita celebración.
Fonte: Diario de Pontevedra
A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Betanzos (Acebe CCA) ultima os preparativos da segunda edición da Fashion´s Night Out, que se celebrará o vindeiro venres, día 11.
A cita, organizada coa colaboración da Xunta, a Diputación da Coruña e o Concello de Betanzos, inclúe descontos, agasallos, degustacións, música en vivo, sorteos e, sobre todo, “moitas sorpresas”, adiantan desde Acebe CCA.
A idea é que os establecementos que se adhiran á iniciativa abran as súas portas de 20:30 a 00:00 horas. Os comerciantes confían en renovar o éxito da súa primeira edición, celebrada en decembro do ano pasado.
Naquela ocasión, na noite de portas abertas participaron ata medio centenar de comercios de distintas zonas da cidade, que se uniron ao festexo comercial rodeados da pompa que é habitual ao redor das modelos. Os negocios, dedicados á moda pero tamén ás flores, libros, decoración ou complementos, entre outros, colocaron nas rúas globos, flores, veas e por suposto, alfombras vermellas.
Fonte: El Ideal Gallego
O mal tempo provocou atraso nas colleitas. O evento potencia os produtos agrogandeiros
Estradenses e foráneos teñen unha nova cita este fin de semana na capital de Tabeirós cos produtos agrogandeiros locais de calidade. Tras moito sopesar, Concello, GDR20, Sindicato Labrego Galego e Asociación Monte Cabalar decidiron learse a manta á cabeza e celebrar a décima edición da Feira Sustentable, a petición dos propios productores.
Así, e coas limitacións de espazo deste ano pola reforma da praza de abastos, a cita reunirá a un total de 22 expositores, dos cales 5 teñen xa posto fixo na praza de abastos provisional, os restantes 17 colocarán os seus stands nos soportais do mercado de abastos en obras.
Segundo explicou Marcos Louzao, do SLG, a feira chega con tres semanas de atraso. O motivo: o tempo inestable que provocou un atraso nas colleitas e motivou un descenso no número de postos "dado que algúns produtores dixeron que non tiñan aínda colleita de tempada".
Louzao tamén destacou que a feira é sustentable no aspecto económico, xa que o custo “é prácticamente cero, o único é o desembolso para a promoción da feira, que correrá a cargo do Concello”.
Os que acudan á feira poderán comprar produtos de horta, leite, queixos, mel… e ata cestos ou chapeus elaborados por artesanos locais. O feiral celebrarase de 09:00 a 14:00 horas e ao finalizar haberá o sorteo dunha cesta de produtos. O que este ano se cae do cartel por carecer de espazo serán as charlas e os talleres.
Fonte: El Correo Gallego
A praza de abastos grovense está de moda, e non só polo plan de modernización das súas instalacións, senón pola cantidade de actividades que se desenvolven nela. Froito desas accións pode dicirse que hoxe se estrea outro posto de venda, motivo polo cal espérase a presenza de Nava Castro, a directora xeral de Comercio da Xunta de Galicia. Si nada falla regresará o sábado cando está previsto clausurar o taller de cociña despregado no propio mercado municipal, co nome “Os peque-chefs” e con participación de nenos de pouca idade que puideron aprender a cociñar e, sobre todo, se familiarizaron cos produtos frescos e de calidade existentes nesta praza.
Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia