Ata o 28 de abril os establecementos participarán nun concurso decorativo
A Concellalía de Comercio de Ponteareas, en colaboración coa asociación de comerciantes, convocou o “Concurso de Escaparates de Primavera”, a celebrar dende hoxe ata o próximo 28 de abril, no que poden participar todos os comercios que o desexen.
Segundo a edil de Comercio, Marisol Valado, “os escaparates dos establecementos poden considerarse como a súa tarxeta de visita e, dende ese punto de vista, un escaparate orixinal di moito sobre o que o cliente potencial pode atopar no interior”.
Os veciños son o mellor xurado co que se podería contar para un concurso destas características, a entender da Concejalía. Xa que logo, “serán os veciños os que voten aos escaparates que máis lle gusten, un voto que lles permitirá participar nun sorteo de agasallos cos que agradecerlles a súa participación nesta iniciativa”.
A medida busca dinamizar o comercio local “xa que é precisamente, nos tempos de crises, cando hai que agudizar a imaxinación e utilizar medios innovadores para fidelizar aos clientes” explica a responsable de Comercio.
Nese sentido, Marisol Valado destaca o labor desenvolvido pola Asociación de Comerciantes de Ponteareas, presidida por Maite Isla, a favor de difundir entre o vecindario “que o comercio local ponteareá está perfectamente preparado para dar resposta ás necesidades dos seus clientes e, polo tanto, pódese comprar calquera produto sen necesidade de saír do municipio”.
Fonte: Faro de Vigo (Ed. Condado Paradanta)
O xurado distinguiu a Lasal Gourmet, Doce, Bernardo Nogueira e Hermosinda Corzón. Os votos do público foron para Como Pez en el Agua e Tórculo Artes Gráficas
COMO XA VÉN SENDO TRADICIONAL por estas datas, o comercio compostelá volverá ser protagonista este mes, grazas á entrega dos Premios que cada ano concede, a instancias do Concello, un xurado composto por representantes das asociacións comerciais da cidade, a Cámara de Comercio, a Asociación de Consumidores e o Mercado de Abastos.
Con todo, tal e como destacou a concellala de Promoción Económica, Reyes Leis, "os premios deste ano introducen importantes cambios con respecto as edicións anteriores". Así, si en anos anteriores recoñecíanse algúns comercios simplemente polo seu lonxevidade, nesta ocasión e dado que a vida dun comercio ten diferentes dimensións, establécense seis categorías que pretenden "recoñecer o traballo dos comerciantes en diferentes ámbitos", destacando as categorías de comercio de barrio e o comercio agarimo, elixidos por votación popular a través de Internet.
Desta forma, na modalidade de Comercio 2.0. "valorouse a incorporación das novas tecnoloxías, tanto non seu funcionamento diario coma na relación cos clientes", segundo fontes do Concello, que tiveron en conta "o uso do comercio electrónico, redes sociais, sinatura electrónica, factura electrónica ou calquera outra medida de innovación empregada no ámbito comercial", sendo o gañador Lasal Gourmet.
En canto a Comercio Innovación, o obxectivo é recoñecer "as innovacións aplicadas polos comercios nos seus respectivos sectores, tanto a nivel da calidade visual dos estabelecementos coma polos produtos ofertados", características que levaron á Pastelería Doce a alzarse co mencionado premio.
En Comercio Emprega. valorouse "a capacidade de xeración de empregos directos así como a procura da conciliación familiar e laboral dentro do pequeno comercio" e o gañador foi a Barbaría Bernardo Nogueira.
A Mercería Hermosinda Corzón, pola súa banda, foi a gañadora da categoría de Comercio Veterano, que recoñece "o labor deses pequenos comercios familiares que desenvolven a súa labor dende fai anos demostrando a súa capacidade de permanencia e adaptación os novos tempos", tal e como sinalaron dende o xurado.
Finalmente, para competir na categoría de Comercio de Barrio tivéronse en conta "a aqueles comercios que destacan pola súa proximidade nos barrios e por prestar ese valor engadido de proximidade e trato personalizado nas compras do día a día", resultando ganador por votación popular Tórculo Artes Gráficas, mentres que en Comercio Agarimo, cuxo ganador foi Como peixe no auga, valorouse "a esmerada atención ao cliente e servizo post-venda".
Os gañadores recibirán o 19 unha figura conmemorativa deseñada por Ana Serra.
Fonte: El Correo Gallego
O novo programa permitirá a realización de máis de 2.200 diagnósticos e servizos de alto valor engadido, cun orzamento de 5 millóns de euros en dous anos
Javier Guerra salienta que este Plan Re-Acciona é unha proposta que “responde á reorientación do Igape como un Instituto centrado na prestación de servizos de alta calidade”
As liñas de axudas do Igape destinaron máis de 73 millóns de euros a mellorar a competitividade e a internacionalización en preto de 5.600 proxectos empresariais, durante a lexislatura
O conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, presentou hoxe o Plan Re-Acciona, un programa pioneiro na administración galega deseñado para prestar ás pemes galegas un servizo de asesoramento especializado na mellora competitiva e na internacionalización da empresa galega, adaptado ás necesidades particulares de cada empresa.
O conselleiro explicou que o programa Re-Acciona é unha proposta que “reforza a estratexia dun Igape próximo que ofrece solucións ás necesidades reais das pemes e responde á súa reorientación como un Instituto centrado na prestación de servizos de alta calidade”.
Javier Guerra salientou que “o compromiso do Igape” coa pequena e mediana empresa levou á Consellería a deseñar o Plan Re-Acciona, cun orzamento de 5 millóns de euros e unha duración de 2 anos. Con este Programa, o Igape realizará máis de 2.200 diagnósticos gratuítos de internacionalización e de competitividade, e máis servizos avanzados de alto valor engadido, a custo moi reducido para as empresas, co obxectivo de facilitar a profesionalización e a mellora na xestión.
Ademais, os servizos avanzados reforzaranse cun programa para a inserción nas empresas de 100 especialistas recentemente titulados, que axudarán no desenvolvemento das melloras propostas, ademais de recibir formación teórica e práctica. Por outra banda, ao abeiro do Re-Acciona o Igape prevé facer, entrevistas de prediagnóstico en arredor de 1.000 empresas galegas durante o primeiro ano, co obxectivo de detectar as súas necesidades e reorientalas aos servizos especializados que precisen.
Os diagnósticos terán unha duración aproximada entre 15 días e 2 meses, dependendo das necesidades de diagnóstico de cada empresa e do seu tamaño. Con este servizo, obterán un recoñecemento completo da empresa, realizado en estreita colaboración co empresario. Neste proceso analizaranse cada unha das áreas e métodos da empresa, detectando puntos fortes e débiles, para propoñer medidas concretas de cambio que se poderán aplicar na empresa de forma inmediata, para a mellora dos seus resultados.
Guerra concluíu que o programa Re-Acciona “completa a estratexia dun Igape próximo, que reacciona ante as necesidades reais dos empresarios” e destacou que as liñas de axudas do Instituto permitiron destinar máis de 73 millóns de euros a mellorar a competitividade e a internacionalización das empresas galegas, favorecendo a mobilización de investimentos, por máis de 200 millóns de euros en preto de 5.600 proxectos, durante a lexislatura.
As empresas interesadas no plan Re-Acciona poden solicitar xa os pre-diagnósticos do Igape. E para obter máis información poden acceder á web www.igape.es/reacciona
Fonte: Xunta de Galicia.
A praza de abastos de O Grove acolle mañá, de 11 a 13 horas, un taller de cociña dirixido a nenos de entre 6 e 12 anos. Deste xeito ensinaráselles a cociñar os produtos do propio mercado municipal, o cal servirá para promocionar as instalacións e, de paso, implicar aos nenos no consumo de produtos frescos. Esta campaña de concienciación e divulgación xa pasou por prazas como as de Bueu e Sanxenxo, do mesmo xeito que se levará a outras tamén pertencentes á Federación de Prazas de Abastos de Galicia. Nesta entidade indican que este proxecto foi bautizado como “Peque-chef”.
Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)
A directora xeral de Comercio, Nava Castro e a delegada territorial da Xunta en Lugo, Raquel Arias, reuníronse onte con representantes das mesas locais do comercio da provincia, órganos que perseguen fomentar o diálogo e a cooperación entre os comerciantes, concellos e consumidores para dinamizar o sector. Desde a Xunta destacaron a implicación de colectivos e administracións e aclararon a importancia de que comerciantes e consumidores sexan partícipes das políticas comerciais.
A figura das mesas locais do comercio contémplase na Lei do Comercio Interior de Galicia, e, entre as súas funcións están as de informar sobre campañas de comercio que se desenvolven con fondos públicos, elaborar informes para a realización de feiras de oportunidades ou actuar como órgano consultivo en todas as cuestións que afecten ao comercio local.
Mentres que en 32 concellos da provincia funcionan xa as mesas locais de comercio, o Concello de Foz segue sen constituír a súa. O alcalde focense, Javier Jorge Castiñeira (PP), lamentou non contar co apoio da oposición para crear este órgano, e teme perder subvencións para potenciar zonas comerciais. Confirmou que non puido acudir ao encontro celebrado onte por ter que atender outras cuestións municipais.
Fonte: A Voz da Mariña
A praza de abastos de Bueu será a protagonista do próximo programa de “A vida no mercado”, que emite A Galega os sábados a partir das 15.20 horas. Durante o espazo falarán algúns dos comerciantes do mercado buenense, daranse a coñecer todas as actividades que se realizan na praza e inclúe grabacións na lonxa. O programa ten unha duración de 50 minutos.
Fonte: Faro de Vigo
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, participou onte na presentación na zona da web comerciogalicia.es, que permite aos establecementos contar cunha plataforma conxunta para a venda en liña
A iniciativa, posta en marcha en colaboración coa Federación Galega de Comercio, ofrece sistemas de envío e de pagos unificados
Os clientes teñen a posibilidade de comprar en distintas tendas cunha soa transacción económica
A directora xeral de Comercio, Nava Castro, e a delegada da Xunta en Lugo, Raquel Arias, participaron onte en Monforte na presentación para os comerciantes da zona do portal de comercio electrónico comerciogalicia.es. Trátase dunha plataforma posta en marcha en colaboración pola Consellería de Economía e Industria e a Federación Galega de Comercio que permite que os establecementos de proximidade galegos combinen a súa actividade tradicional coa venda a través de internet.
Nava Castro animou aos comerciantes que acudiron á reunión celebrada no Casino Ateneo a sumarse a esta iniciativa, porque, indicou, “por unha banda posibilitará que se abran a novos mercados, e ao mesmo tempo permitiralles aumentar os servizos que ofrecen á clientela que xa confía neles no día a día”.
Neste sentido, a directora xeral de Comercio recordou que “o impulso á modernización e dinamización do pequeno comercio é un dos eixos estratéxicos da actuación da Consellería de Economía e Industria” e recordou que o departamento que dirixe Javier Guerra “ten en marcha un plan integral onde se plasma a estratexia comercial da Xunta: o Plan Ágora- Agora Re-comercia”.
O novo portal electrónico que hoxe se presentou en Monforte serve de escaparate conxunto do sector para a venda a través de internet, e ofrece servizos de envío e de pagos unificados, así como vantaxes como a venda por lotes. Ademais, os clientes poden mercar en distintas tendas cunha soa transacción económica.
Fonte: Xunta de Galicia
O comercio monfortino terá unha moeda propia para descontos
O comercio monfortino poñerá en circulación a súa propia moeda para incentivar as compras nos establecementos asociados ao Centro Comercial Urbano (CCU). Chamarase «cceurito» e poderase utilizar en compras con desconto. A posta en marcha desta campaña aínda non ten data, pero os responsables do CCU anunciaron onte que están preparando as normas que rexerán a súa utilización.
A presidenta desta asociación de comerciantes, María José Senra, explicou onte que o «cceurito» será unha «moeda temporal que terá diferentes valores e que rotará entre as nosas tendas, coa idea de que cada comercio faga un desconto por compra e tradúzao a “cceuritos”». Será, anticipa Senra, «unha campaña divertida e distinta a todas as que se fixeron ata agora».
O aspecto desta moeda simbólica será similar ao dun billete de cinco euros, aínda que o seu valor de compra variará. Estará marcado co símbolo do CCU troquelado, para dificultar posibles copias.
Flores e libros en maio
O Centro Comercial Urbano está organizando ademais unha campaña específica para o mes de maio, que se concretará cun día da flor e o libro na rúa.
A asociación negocia nestes momentos co Concello a posibilidade de organizar a festa na rúa Cardenal. Ademais, a presidenta anuncia que adornarán «as prazas de Monforte con algo totalmente novo aquí». Para facelo fan un chamamento «a todas as asociacións» para que colaboren con eles na campaña para lograr «que as prazas de Monforte teñan algo bonito e distinto, que vai chamar moito a atención do público».
Os detalles desta convocatoria promocional están aínda pendentes de concretar, pero no CCU xa teñen un día pensado. Esperan poder celebrar esta festa do libro e as flores o día 19 de maio.
Esta tarde preséntase no Casino o portal web Galicia.es
A Federación Galega de Comercio e a Xunta, presentan esta tarde no Casino Ateneo de Monforte o portal de vendas por Internet Galicia.es. Os establecementos asociados ao CCU monfortino poderán aproveitar esta plataforma digital para ofrecer os seus produtos vía web. A presentación empezará ás oito e media da tarde. Falarán José María Seijas da federación e Nava Castro, directora xeral de Comercio.
Fonte: La Voz de Lemos
Un obradoiro en Económicas ensinou a mozos e mozas emprendedores a usar a música como unha potente ferramenta creativa
Euterpe, musa da música segundo a mitoloxía grega, levantouse cedo onte. Ás dez en punto chegou á Facultade de Económicas e non se moveu dalí en toda a mañá. Tiña moito traballo: inspirar a 15 mozos emprendedores que participaban nun taller de xeración de ideas a través da música. Delegou parte do seu traballo, con todo, en Eugenia, Carmen e Nastasia, que exerceron como musas durante a actividade organizada pola Aula de Mozos Emprendedores.
Primeira premisa da mañá: non desvalorizar as ideas que xorden. Ningunha delas, por absurda que poida parecer. A partir de aí, chega o momento de conectar cun mesmo, sentir as máis diversas emocións e crear, sobre todo crear.
«Cando fan unha canción, o que sae é o seu máis profundo ser. Cando monto un negocio, o que sae é tamén o meu máis profundo ser», aclaraba Eugenia. Así que os participantes pecharon os ollos e escoitaron un primeiro bloque de cancións, pensado para conectar cun mesmo. Ritmos lentos que inducían á relaxación a «baleirarse, fluír, deixarnos ir». Unha vez conectado o hemisferio esquerdo do cerebro, o máis analítico, co dereito, o máis emocional, o simbólico, a maioría dos participantes comezaron a ter ideas que se podían plasmar no seu negocio.
Chegou entón o momento de pararse en ritmos que permitían deixar ao carón a enerxía negativa, «o que nos bloquea» para ser creativos. Sucedéronse cancións que baixo o epígrafe «positivismo» sacaron un sorriso aos presentes. E finalmente, a «motivación», esas sinfonías que transmiten ganas de comerse o mundo.
A música serviu como unha «ferramenta» para saír da tendencia maioritaria, a de «unha sociedade que nos leva a vivir no gris, vivir no esquema dunha fábrica, no que o ser humano serve para aportar forza de traballo», segundo as palabras de Carmen. Agora ben, aínda que inducen un estado emocional, hai que ter claro que hai unha gran diferenza entre a fantasía e a imaxinación. «A imaxinación permite comprender de onde partimos». A fantasía, con todo, «é unha maquillaxe que enmascara a realidade, sácanos da comprensión».
Iso si. Os exemplos cos que Euterpe sacudiu as conciencias dos presentes son só iso, exemplos. «Cada un ten que investigar para ver que lles fai vibrar», que lles impulsa a saír ao mundo.
Fonte: La Voz de Santiago
Javier Rodríguez di que os programas de Aeva complementan o Servizo Galego de Emprego
Os programas de promoción de emprego da Asociación Empresarial de Valdeorras (Aeva) lograron colocar a 77 desempleados entre agosto de 2011 e este mércores. Este dato foi recollido no informe que o presidente da patronal, Javier Rodríguez Paradelo, presentou onte á xunta directiva. Boa parte deste periodo foi subvencionado pola Xunta, asumindo en solitario os empresarios o financiamento restante.
Son dous os programas que deseñaron os empresarios valdeorreses: Aevaemprego e o Servizo de Orientación de Aeva. O primeiro logrou empregar a 26 parados, 18 dos cales xa están traballando. Á súa vez, o Servizo de Orientación logrou traballo para 51 desempregados, segundo os datos facilitados por Aeva.
O presidente desta asociación comarcal, que aglutina a 310 empresas, Javier Rodríguez, dixo que o labor desenvolvido por Aeva “é un complemento do Servizo Galego de Emprego” e atribuíu o número de empregos logrado a que “nós temos acceso directo ás empresas”.
O empresario resaltou que aos programas acoden desde titulados universitarios ata persoas carentes de estudos e resaltou a importancia destes empregos nunha comarca que a 31 de marzo tiña 1.348 parados, segundo a Consellería de Traballo e Benestar.
Fonte: La Región
O ciclo desenvolverase en Vilagarcía entre os días 20 e 22, e inclúe visitas a establecementos
A Cámara de Comercio de Vilagarcía de Arousa fomenta a internacionalización das empresas da súa demarcación e para iso da armas aos empresarios co fin de que poidan introducirse en novos mercados. Para iso prepara un curso intensivo de inmersión lingüística en inglés que se celebrará durante o fin de semana do 20 ao 22 deste mes en Vilagarcía, baixo o nome “Weekend Intensive course”.
Neste curso convivirán os cursillistas e profesores nativos falando exclusivamente en inglés. Durante as comidas e visitas que se realizarán nestes días, como é a visita a unha adega ou a establecementos comerciais de Vilagarcía, os participantes serán atendidos en inglés.
O coñecemento do idioma inglés permite ás empresas afrontar negociacións, asistir a conferencias ou feiras internacionais, así como a posibilidade de ofrecer aos turistas que chegan a Vilagarcía un servizo de calidade fomentando o desenvolvemento económico da zona.
O obxectivo deste curso é que os participantes poidan afrontar unha presentación en público, unha reunión internacional, ou unha negociación coa tranquilidade que require. Traballarase en catro eixos: conversación, lectura, escritura e comprensión auditiva.
Actividades: Para esta actividade a Cámara de Comercio conta coa colaboración da asociación de comerciantes Zona Aberta, a asociación de hostaleiros Ahituvi e o Concello de Vilagarcía de Arousa. Dentro do programa do curso están preparadas actividades con Zona Aberta, así como ofertas especiais en locais das asociacións colaboradoras como é o caso do spa urbano Arrullos del Agua.
A inscripción está aberta ata mañá e os interesados poden obter máis información no correo electrónico formación@camaravilagarcía.com
Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)
Dous emprendedores coruñeses en paro lanzan a web “kechollo.com”, que permite aos pequenos negocios promocionarse en internet e mostrar os produtos ou servizos que ofertan
O comercio local da Coruña conta dende fai dúas semanas co escaparate “online” onde os pequenos empresarios poden anunciar as súas novidades. Os promotores da plataforma kechollo.com consideran que as novas tecnoloxías son unha das alternativas que deben aproveitar os pequenos negocios para saír da crise na que se atopan e dar a coñecer os seus produtos. Tamén creen que estes establecementos deben iniciarse na venda por internet como xa ofrecen as grandes entidades.
O pequeno comercio coruñés, separadamente de mostrar os seus produtos nos seus escaparates, terá a partir de agora a oportunidade de darse a coñecer na Rede. Kechollo.com reúne as novidades de todos os establecementos da cidade que queiran apuntarse a esta iniciativa para que os usuarios vexan as súas novidades nunha única plataforma dixital. Trátase dunha idea dos informáticos Mada Vaamonde e Luís Fernández, que logo de quedarse en paro, decidiron poñer en marcha este proxecto co obxectivo de aproveitar as novas tecnoloxías para potenciar o comercio local.
Os internautas que accedan a esta páxina poderán coñecer as características dos produtos que buscan ademais do prezo e a tenda onde poden atopalo en seccións diferenciadas dende moda e estética ata lecer pasando por cómics ou decoración e fogar. Unha vez que os potenciais clientes atopen o artigo que desexan poderán imprimir un vale para solicitalo no establecemento que o oferta, cuxa ubicación tamén aparece no escaparate de kechollo.com.
A iniciativa activouse antes de Semana Santa pero en apenas quince días os impulsores da plataforma -que ademais das tarefas informáticas traballan como comerciais - xa conseguiron que dez locais do centro da cidade formen parte do proxecto. Tamén están pendentes da incorporación doutros seis comercios cando saquen ao mercado as creacións da nova tempada.
Conscientes da difícil situación que atravesa o comercio local, Mada Vaamonde e Luís Fernández non cobrarán aos negocios que se integren na plataforma durante os primeiros meses para que se dean a coñecer e se promocionen", aínda que despois terán que pagar unha "pequena mensualidade" se queren aparecer na páxina web e anunciar as súas novas adquisiciones.
Vaamonde recoñece que os inicios son difíciles, malia que están sorprendidos da boa acolleita que ha ter a proposta entre os comerciantes. "Saben que ou se unen ou irán a peor e que é máis fácil conseguir resultados xuntos que facer promoción por separado", asegura. "Cada vez anímanse máis empresarios que comparten a páxina nas súas redes sociais coas súas canles de comercialización", engade. Aínda que afirman que non pensan en cifras nas semanas que a plataforma leva en activo xa recibiu unhas 2.000 visitas.
Separadamente da crise económica que restrinxe o consumo dos clientes, o "descoñecemento" é para Vaamonde a causa da escaseza de vendas en moitos locais. Neste sentido, afirma que hai moitas tendas que a xente "non coñece" e polas que se pasaría si soubese que alí venden produtos que lle poden interesar". Por iso, espera que a idea cale no sector e poidan adherir a negocios non só do centro senón tamén da área metropolitana e deseñar unha aplicación para móbil coa que chegar a máis clientes.
Fonte: La Opinión de A Coruña
Dentro da campaña de dinamización do casco antigo e da actividade no mercado de abastos municipal tivo lugar o sorteo de vales compra entre os clientes da praza que só se poderán gastar no anexo sur do mercado e nos postos de froitas e verduras, sendo agraciados con vales de cincuenta euros os boletos cuxos números son 0251 e 1937.
Tamén se sortearon vales por importe de vinte e cinco euros que corresponderon aos números 0254, 1157, 1810 e 1709.
As persoas que estean en posesión destes números poderán recoller os seus vales na alcaldía de 9 a 14 horas.
Fonte: Faro de Vigo (Ed. Morrazo)
Estará en sintonía co que fixeron os Gobernos veciños de Francia ou Italia, países onde legalmente xa non é posible pechar unha transacción en metálico por máis de 1.000 euros
Os cheques ao portador ou os pagos en efectivo por grandes importes teñen os días contados. O Goberno fixará o límite esta semana e, segundo apuntan fontes ministeriais, estará en sintonía co que fixeron os Gobernos veciños de Francia ou Italia, países onde legalmente xa non é posible pechar unha transacción en metálico por máis de 1.000 euros.
«Estanse barallando distintas cantidades, en función do que xa se está aplicando na contorna europea, pero no caso de España non afectará ao cidadán normal, só ás operacións comerciais», explica Facenda.
Esta medida, que máis adiante podería facerse extensiva ás compravendas entre particulares, inclúe ademais a limitación dos pagos en efectivo con billetes de 500 euros, como xa adiantou recentemente o propio ministro de Facenda, Cristóbal Montoro.
Gestha, o grupo de técnicos do Ministerio de Facenda, sostén que esta prohibición suporía «unha medida disuasoria» fronte á fraude fiscal, xa que as empresas non poderían deducir o IVE, nin o gasto no IRPF nin no Imposto de Sociedades na parte das facturas pagas en metálico, con cheques bancarios ou documentos ao portador que exceda do límite máximo permitido de 1.000 euros. Segundo as contas do sindicato, «deste xeito podería obterse unha recaudación adicional de 25.000 millóns de euros anuais».
Os técnicos de Facenda denuncian que preto do 40 % do diñeiro en circulación escapa ao control legal, o que equivale a máis de 200.000 millóns de euros. Así e pese a que os datos publicados polo Banco de España reflicten que o número de billetes de 500 euros en circulación diminuíu no primeiro trimestre do 2012, supoñen o 67,9 % do diñeiro en circulación, o dobre que a media da eurozona (onde rolda o 33 %).
A restricción ao pago en metálico é unha das claves do Proxecto de Lei Antifraude que o Executivo aprobará o venres. Pero o Goberno contempla, ademais, a posibilidade de aplicar algún tipo de acotación ás cantidades que se moven no comercio electrónico.
Fonte: La Voz de Galicia
A Asociación de Comerciantes do Calvario (ACECA), seguindo co proxecto do libro “Barrio do Calvario: O meu Barrio”, creou unha páxina web coa que pretenden agradecer a todos os comerciantes e persoas que colaboraron en que este barrio sexa o que é hoxe en día. A páxina será presentada hoxe nun acto que terá lugar no centro social Rivero Atienza.
Os obxectivos principais da páxina son promover, fomentar e difundir o que sucede neste barrio, no que nos últimos anos instaláronse numerosos inmigrantes procedentes de medio mundo. Ademais, desde a Asociación de Comerciantes queren que todos os veciños e persoas que teñan algún tipo de relación co barrio colaboren na páxina contando as súas historias, subindo fotos e relacionándose cos demais. Tamén perseguen converterse nun punto de encontro no que se poidan informar das actividades que teñan lugar nos centros sociais, vecinales ou comerciais da zona. A páxina conta con espazos destinados ás fotos do Calvario, tanto actual como antigas. Neste apartado “invítase a todos os que queiran participar a compartir as súas imaxes”. Tamén se creou un lugar no que colgar historias que teñan ao barrio como escenario e unha guía dos comercios.
Fonte: Atlántico Diario
A Asociación de comerciantes Caldas Centro Comercial Aberto repartirá 300 euros en vales de compra con motivo do Día da Nai. Os seus establecementos asociados repartirán os boletos necesarios para participar entre as persoas que realicen as súas compras ata o próximo 6 de maio.
A entidade organizou esta campaña pensando nas nais pero calquera que compre nos seus comercios asociados poderá optar a un dos tres premios valorados cada un en 100 euros. Para iso deberá reencher unha rifa cos seus datos persoais necesarios para poder localizalo en caso de resultar ganador.
Os interesados dispoñen ata o 6 de maio para reencher o maior número de boletos posibles. Os afortunados serán elixidos mediante un sorteo e poderán canjear o seu vale polos produtos ofrecidos nos negocios membros de Caldas CCA.
Sorteo: Fontes da organización explicaron que seguramente o sorteo realizarase o día 9 ou 10 do mesmo mes, non entanto, aínda non se determinou o día. Con todo, en canto se concreten as datas informarase a través dos comerciantes e nos medios para o coñecemento de todos os participantes na campaña do Día da Nai.
Fonte: Diario de Arousa.
O goberno local pensa ofrecer cursos orientados para traballar nos mercados, afirma Tomé
A Concellalía de Emprego e Empresa espera resolver dous problemas que son fundamentais na súa axenda de actuacións cunha mesma idea. Segundo aseguran desde algúns mercados, o Concello suscitoulles en varias reunións un proxecto para que os centros de formación de desempregados de carácter local impartan clases enfocadas a que varias desas persoas poidan ocupar os locais que hoxe en día están baleiros nos oito mercados de titularidade municipal. Probablemente con ese obxectivo, os técnicos municipais visitaron as instalacións para realizar inventario de negocios sen actividade xusto antes de Semana Santa.
Nun contexto de crise no que todo son problemas para a Concellalía de Emprego e Empresa que dirixe Luisa Cid, o departamento está perfilando un plan para reducir o paro na cidade á vez que a concellala cumpre a súa promesa de reactivar a actividade nas prazas de abastos. Aínda que o goberno municipal só confirma que se está realizando “un inventario co obxectivo de ocupar os espazos de acordo co proxecto de renovación”, responsables dalgúns postos afirman que esta idea suscitóuselles en varios encontros.
“Ata agora non se lle daba importancia aos mercados pero o Concello pensa ofrecer cursos de formación orientados a que algunhas persoas en paro poidan traballar nos postos”, explica o presidente dos comerciantes da praza de Elviña, Leonardo Tomé. O proxecto consistiría, supuestamente, en poñer en marcha talleres para novos comerciantes aos que se ofrecerían condicións ventaxosas” para montar novos negocios nos locais sen uso “durante un tempo concreto”.
Vantaxes por un tempo > Ese tempo poderían ser seis meses ou un ano, o período suficiente para que os desempregados se adapten á súa nova profesión e puidesen decidir si seguir ou non adiante co negocio. Nese momento, segundo Tomé, “asumirían os custos igual que os demais”.
A falta de confirmación municipal sobre este programa, a iniciativa parece unha realidade porque dela tamén falan en Monte Alto. “Viñeron antes de Semana Santa a ver como estaban os postos baleiros”, aclara o responsable dun establecemento, que reitera as noticias sobre a máis que probable chegada de parados formados polo Servizo de Promoción Económica e Emprego municipal para compartir espazos. Aínda así, ninguén ofrece datas porque tampouco o goberno local avanzoullas a eles.
A idea de reactivar a rede é ben recibida en xeral aínda que non todo o mundo ten claro que este proxecto vaia a funcionar da forma esperada porque “o comercio é moi difícil”. En todo caso, iso é mellor que nada para instalacións como a de San Agustín, con moitos mostradores sen vida, ou a de Monte Alto, que rolda os 11 locais coa reixa baixada desde fai meses. Precisamente foi nunha visita a esas galerías de alimentación fai dous meses onde a concellala Luisa Cid empezou a dar pistas sobre o futuro dos mercados.
A responsable do área de Emprego e Empresa avanzou por aquel entón que existía un proxecto para todos estes espazos que tería por obxectivo “facer que os postos volvan ser obxecto de desexo”. Cid insistiu en que o seu interese era que os mercados “estean vivos e cheos de praceiros” porque si funcionan de forma correcta os negocios teñen que ter demanda e non como agora, coas oito prazas con cubículos dispoñibles.
Aínda que llo comunicou aos máis interesados, o goberno municipal non quere dar pistas oficiais sobre por onde irán as súas políticas. Non o fixo fai dous meses e tampouco parece disposto a dalas agora, pero o representante de Elviña comenta que cando se decida a estrear o plan non haberá dificultades.
Rescate> “Non require unha complicación excesiva: o máis custoso é rescatar os postos e moitos xa están baleiros, outra cousa é que pertenzan ao Concello”, comenta Tomé. E é que, aínda que todos son municipais, moitos están suxeitos a concesións malia as pechaduras.
A normativa marca que se un establecemento pasa máis de seis meses sen actividade a corporación debe iniciar o rescate da concesión pero desde os mercados denuncian que iso non se fixo porque se entendía que se alguén o pechou non había interese. “Pasa porque supoñen un custo mínimo, pero os postos non se poden usar como trasteiros”, remata. Queda esperar a ver se, pese a todo, o proxecto segue adiante.
Fonte: El Ideal Gallego
A Confederación de Empresarios e o Igape organizaron onte unha xornada técnica dirixida a pequenas e medianas empresas, que puideron coñecer as liñas de apoio específicas para proxectos de innovación e para abrir mercados no estranxeiro. Na sesión, o director do Igape, Javier Aguilera, recordou as axudas existentes no Plan Impulsa, mentres o da sociedade de capital risco Xes-Galicia, Juan Manuel Cividanes, expuxo as liñas de apoio financeiro que ofrece a entidade.
Fonte: La Región
O presidente de AJE Pontevedra, José Manuel Valenzuela, inaugurará hoxe un Taller de Financiamento para non financeiros, sobre estratexias para emprendedores, no que ao longo de catro horas explicaranse cales son as alternativas existentes en materia de financiamento para emprendedores e para empresas.
Durante a xornada farase especial fincapé nas novas formas de financiamento, por exemplo o Crowdfunding, unha forma de investimento colaborativa e sen riscos mediante pequenas donaciones aportadas por cidadáns, segundo explica AJE Pontevedra. No taller, que terá lugar hoxe ás 10,00 horas no Pazo da Cultura de Pontevedra, trataranse temas como as axudas ao emprendemento en Galicia, as axudas no ámbito nacional ou as claves para atopar capital.
Participarán nestas charlas Guillermo Viña, xerente de IgapeNova, e Maite Cancelo, directora xeral de Bic Galicia. Este acto está organizado por INEO en colaboración con AJE Galicia e atópase enmarcado no calendario de actividades que a asociación ofrece aos seus membros.
Fonte: Diario de Pontevedra
O presidente de Emgrobes, José Besada, fixo na xornada de onte un balance “moi positivo” da feira de oportunidades GroveStock, que se celebrou na localidade grovense aproveitando a chegada da Semana Santa co obxectivo de ofrecer alternativas diferentes aos visitantes que decidiron pasar estes días en O Grove.
Besada explicou que dos 21 locais que participaron nesta iniciativa, o 90% valoraron moi positivamente as vendas realizadas durante os días que durou a feira, mentres que o 10% restante tiña mellores expectativas postas nesta iniciativa.
Deste xeito, para os organizadores o resultado global é moi positivo, tendo en conta que a maior parte dos comercios locais que participaron fixeron un bo número de vendas.
En relación coa afluencia de persoas á feira de oportunidades, José Besada destacou que o primeiro día foi o de maior éxito, aínda que asegurou que foron moitas as persoas que se achegaron á Praza do Corgo desde a inauguración e ata a clausura da feira de oportunidades para buscar algunha ganga nos establecementos que decidiron participar nesta nova edición de GroveStock.
O presidente de Emgrobes destacou a implicación dos comercios participantes, xa que sen eles non se podería levar a cabo unha iniciativa destas características. Así, animoulles a seguir participando nas seguintes feiras de oportunidades que organice a agrupación para continuar celebrando este tipo de iniciativas que dan vida ao municipio durante uns días e que axudan a potenciar o comercio local grovense.
José Besada explicou que con este tipo de feiras de oportunidades créase un bo ambiente e increméntase a oferta turística do municipio, xa que todas as persoas que acudiron a O Grove durante os últimos días da Semana Santa tiveron a ocasión de gozar desta feira de oportunidades.
Fonte: Diario de Arousa
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia