Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 08 Abril, 2012
    O márketing 3.0 busca involucrar ao consumidor

    Xavier Oliver: Profesor de Estratexia e Márketing do IESE Business School

    O 1.0 foi o produto ou o servizo, o 2.0 empezou a tratar as emocións e agora, as marcas que logran sobresaír fano porque comparten valores e ideais, é o caso da española Mercadona ou da estadounidense Apple. As empresas pequenas téñeno máis fácil, segundo os expertos, para chegar directamente a “alma” do cliente: “É cuestión de vontade e sinceridade”, subliñou Oliver.

    O Nacho Mirás

    Teno claro: as empresas que non soñan non teñen futuro. Xavier Oliver Conti (Barcelona, 1948), profesor de Estratexia e Márketing do IESE Business School, falou estes días en Santiago sobre o márketing 3.0, un concepto que cambia a relación entre as marcas e os consumidores.

    Que é o márketing 3.0?

    O márketing 1.0 é o márketing do produto. foron épocas nas que inventamos produtos novos ou novos servizos. Entre eles, gústame moito referirme a Inditex, porque inventa unha forma de vender que cambia a actitude da xente ante a moda. Iso sería 1.0. O 2.0 é cando xa estamos situados, caso H&M, e agora temos que diferenciarnos: xa estamos ao mesmo prezo que Inditex, como fago que o consumidor deixe Zara para vir á miña tenda?. O argumento xa non pode ser só o produto, porque os produtos son moi parecidos. Tocamos entón as emocións: Coca-Cola fálanos da chispa da vida, buscamos vinculacións coa marca. O 3.0 é o márketing xa máis serio: cando comparto cunha marca ideais da vida, da existencia, da visión do home, do deporte… De todo.

     O caso Apple, por exemplo?

    Apple é un caso paradigmático, pero temos outros, como Mercadona e, en xeral, todas aquelas marcas coñecidas que teñen fans. E o fanático pode selo para toda a vida, ou por un tempo. O 3.0 é aquela marca, aquel produto ou aquel servizo que pode involucrarche persoalmente, esa é a diferenza.

    E que un produto ou unha marca cheguen a ter fans é algo que pode xurdir por un cúmulo de circunstancias ou está perfectamente deseñado?

    A miña caída do cabalo foi cando lin un libro de Jim Collins que se titula Empresas que sobresalen (Deusto Edicións, 2010). O autor investiga e dáse conta de que as marcas que conseguen ese fenómeno son marcas que teñen alma, que fan algo máis. O que ten Mercadona é que o seu presidente (Juan Roig) ama aos seus empregados. Hai xente que critica a súa política, sobre todo os proveedores, pero cando chegou a crise Mercadona tivo que sacrificar unha das tres patas que podía sacrificar. Nin aos empregados nin aos clientes, senón aos proveedores. Podía haberlle saído mal, pero non. Hai marcas que teñen crenzas que fan que nós nos vinculemos a elas, desde un pequeno bar ou restaurante ao que sempre imos ata o máis grande.

    É un pouco o que ocorre coas relacións humanas, hai xente que che cae ben e outra que non e non saberías explicar con facilidade os motivos…

    A vontade deste tipo de empresas é axudar aos demais. Dedicarse absolutamente ao cliente. Ti vas a unha tenda Apple e podes interactuar cos seus produtos sen que ninguén che moleste, ir cada días se queres, porque ninguén che vai a interromper. Fan cursos gratuitos, fórmanche, oriéntanche… toda a tenda está dedicada a axudarche a ti.

    E fan pouca publicidade…

    Moi pouca. Fíxache que o gran investimento publicitario dos seus produtos, como o IPad ou o IPhone, non a fan eles, senón as operadoras. Orange é quen anuncia en España a saída do IPad 3, porque lle interesa. O que é difícil é ter marcas como Mercadona ou Apple, tan grandes, e que teñan esas políticas. Porque nas pequenas é moito máis fácil.

    E por que non se fai?

    Os que o ven, fano ben e sáelles. No IESE temos moitísimos exemplos de empresarios que pasaron polas nosas aulas e despois contáronnos a súa experiencia, sempre positiva, a todos vailles ben. Ou tes un produto que está desfasado e por máis que fagas non arrinca, ou che irá ben.

    O márketing 3.0 busca algún perfil profesional novo, especialistas niso de ir directamente a alma?

    Un cura? (Gargallada) Non, sabes que pasa?, que en Estados Unidos, onde o inventaron, xa está preparando especialistas niso e poñeranlles un nome, chámalle Comunity Mánager ou como queiras. Moitas veces queremos educar ao especialista microcósmico cando, en realidade, o que teriamos que facer é mirar ao consumidor e preguntarnos que nos está pasando. Mírate o ombligo. De quen es fan? de quen falas ben? O máis importante para a túa marca é que a xente fale ben de ti.

    No fondo, tampouco parece que sexa inventar nada, senón volver ás orixes, paramos a escoitar ao outro, preocuparnos por el.  Non é así?

    Vese ben nos pobos onde aínda existe esa vontade de axudar que se foi  perdendo nas cidades. Cando unha marca o fai, o primeiro que tendemos é a malpensar claro, fano porque lles interesa, porque a marca está sesgada… Pero e si é verdade? e si ao novo presidente de McDonald´s o elixíron porque era un ser humano completo e o que fai é poñer en práctica iso que nos gustaría que fixesen todas as compañías?...

    Que virá despois do márketing 3.0?

    Sempre fomos mellorando.

    Fonte: La Voz de Galicia.

  • 08 Abril, 2012
    Os socios de Acebe poden alugar unha praza de párking con descontos do 40%

     

    Apaga reserva a redución para aqueles contratos subscritos con vixencia para tres anos

    O principal párking soterrado de Betanzos está na praza dos Irmáns García NaveiraOs socios da Asociación de comerciantes e empresarios de Betanzos (Acebe) poden alugar unha praza de estacionamiento no párking da praza dos Irmáns García Naveira cun desconto do 40% do prezo real de mercado.

    A patronal subscribiu un convenio con Apaga, empresa que xestiona a instalación, a través do cal a mencionada rebaixa no aluguer obtense coa condición de que o contrato se firme cunha vixencia de tres anos. No resto dos casos o desconto é dun 32%. O mesmo que se aplica a todos os residentes e comerciantes do casco histórico.

    A primeira tarifa reservarase tamén para a contratación de vinte novas prazas que non estivesen dadas de alta con anterioridade. Así, os prezos pasan, no primeiro caso de 88,62 euros a 60,35, e no caso dos contratos por tres anos a 53,98.

    O aluguer dunha praza no párking de Irmáns García Naveira é de 89 euros sen descontó

    Reserva de espazo> Esta iniciativa súmase á anunciada esta mesma semana polo alcalde de Betanzos, Ramón García Vázquez, que dixo que o Concello suscítase a posibilidade de reservar algúns espazos no casco antigo brigantino para residentes. Pero partindo dun principio de tráfico armónico no que o uso peatonal prime sobre o rodado.

    No entanto, o goberno local, afirma que é consciente de que o número de prazas que se poidan crear nas rúas do casco histórico non será suficiente.

    Representantes da Concellalía de Tráfico consideran que calquera reordenación que se leve a cabo neste aspecto servirá tamén para mellorar a movilidade por estas rúas, evitando, en moitos casos, aparcamentos indebidos.

    Neste sentido, como xa se fixo fai uns días na zona da Ribeira, o goberno municipal desenvolverá unha campaña de carácter informativo para evitar a proliferación de condutores que estacionan os seus vehículos en lugares non habilitados para iso, como ocorre, por exemplo, na praza da Constitución e a súa contorna.

    A primeira fase consistirá en advertir aos condutores sobre as sancións por estacionar en lugares indebidos, para, nunha segunda, impoñer as sancións correspondentes.

    Accións >As actuacións completaranse, segundo fontes municipais, con accións de regulación do tráfico, que tamén se están ultimando, para preservar o carácter peatonal do casco histórico “logo de anos da despreocupación mostrada polo anterior equipo de goberno e que provocou uns usos e costumes que non se axustan á realidade da zona”.

    Por este motivo, engaden as mesmas fontes, instaláronse uns novos dispositivos para regular os accesos ás rúas peatonais do casco histórico en vez de vallas provisionais de obras que permanecían instaladas na rúa do Castro.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 08 Abril, 2012
    ACIA Foz organiza unha campaña para promover as compras no comercio local

    A Asociación de Comerciantes, Industriales e Autónomos de Foz organiza unha nova campaña para promocionar as compras no comercio local os sábados 14 e 21 de abril.

    O presidente de ACIA Foz, José Carlos Paleo, sinala que “con esta campaña O importe das túas compras de regalo, o que fará a clientela de noso comercio será recuperar o importe das compras efectuadas os sábados 14 e 21 de abril en cheques regalo”. Paleo explica que “todas as compras superiores a 10 euros conseguirán un cheque de regalo para canxear nas compras de máis de 50 euros en calquera dos establecementos participantes ata o vindeiro 30 de xuño”.

    A promoción é válida nos establecementos: María Docampo, Pi-R Hombre, Chinela, Arrullos, Ofifoz, Centro Óptico Eliseo, Decoraciones Pura, Kaos e Loles Val.

    Fonte: Crónica3.com

     

     

  • 06 Abril, 2012
    Culleredo: A Asociación de Empresarios inicia unha campaña para fomentar o consumo

    “Estamos contigo, quédate connosco” é o lema da campaña da Asociación de Empresarios de Culleredo que puxo en marcha co obxectivo de fomentar o consumo nos establecementos hosteleros e comerciais do municipio.

    A iniciativa pretende poñer en valor a oferta comercial e hostelera de proximidade, premiando aos clientes que consumen nos establecementos cullerdenses. Desenvólvese desde o pasado día 1 ata o 15 de maio e participan todos os empresarios que o desexan. Están identificados cun punto vermello, situado no escaparate ou nun lugar visible.

    O cliente que compre ou consuma nos establecementos identificados co mencionado punto gozará de importantes descontos e ofertas ademais de ter opción a recibir un rasca e gaña con agasallo inmediato.

    A clausura da campaña terá lugar no centro comercial Gadis de O Burgo, o día 16 de maio ás 20.30 horas. Neste acto sortearanse entre todos os clientes que compren o consumido nos establecementos identificados cun punto vermello, tres premios en metálico. A persoa agraciada cun deles deberá gastalos nos establecementos participantes na campaña.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 04 Abril, 2012
    A obra da praza de abastos, con forma de “barco de cristal”, podería iniciarse en agosto

    Levará dobre fachada para evitar o sobrequentamento e conectarase cun futuro párking

    Dando exemplo. O alcalde de Riveira foi dos primeiros que onte adquiriu peixe fresco no mercado municipal provisional que se inaugurou onte baixo unha carpa nas inmediaciones da antiga praza de abastos, que pechou as súas postas fai dez días e cuxas labores de demolición comezaron onte co simbólico acto da retirada do cartel da fachada por parte do propio Manuel Ruiz, acompañado da directora xeral de Comercio, Nava Castro, e coa asistencia dun operario de Oviga, deixando atrás catro décadas de historia do mesmo. Ademais, presentouse o proxecto do novo mercado que, cun investimento de 3,5 millóns de euros, vaise a levantar nesa mesma superficie. Segundo explicou o arquitecto redactor, Celso López Martín, será como un barco de cristal e terá dobre fachada para evitar un posible sobrequentamento.

    O alcalde riveirense indicou que está previsto que a actuación se licite de inmediato, de tal xeito que en agosto poida comezar a construción do inmoble, cuxa finalización está prevista para decembro de 2013, co obxecto de cumprir cos prazos dos fondos europeos cos que se financia a obra. Manuel Ruiz destacou o interese recibido das empresas máis importantes de España en postularse para acometer estes traballos, atrevéndose a cifrar en máis de 60 as ofertas que poden chegar a recibir. Neste sentido, precisou que iso dá idea da envergadura e ambición dun proxecto “que vai marcar un antes e un despois na estética do que ten que ser a nosa fachada marítima”.

    Características >A futura praza de abastos estará distribuída nun sótano, para labores de carga e descarga, cámaras frigoríficas, almacén, vestiarios; planta baixa, con área de peixes e mariscos; primeira planta, para outros produtos perecedoiros como carnes, froitas e verduras; segunda planta, que dará cabida a produtos non perecedoiros; e terceira planta, para restaurante. Na azotea haberá unha terraza que prestará servizo ao local de hostalaría. A edificación estará preparada  para conectar cun posible aparcamento soterrado, con capacidade para uns 400 vehículos, cuxo proxecto está en estudo de viabilidade  e para o que se baralla opcións como un espazo próximo, cuxa superficie sempre destinar a praza pública, e a zona máis céntrica da Avenida do Malecón.

     

    Unha das características que máis chamará a atención do futuro mercado será a súa fachada de cristal inclinada, que en función da hora do día irá cambiando os tons e sensacións, combinando xogos de luces e sombras, e estará serigrafiada xusto con tramas do que é o seu produto estrela: o peixe. O edificio disporá de escaleiras mecánicas para conectar as diferentes plantas e tamén de dúas escaleiras de urxencias. Tamén terá un par de ascensores, un dos cales será para os clientes e outro para o restaurante, así como dous montacargas, un dos cales terá capacidade para dúas toneladas de peso e o outro a metade. A Dirección Xeral de Comercio aportará, a través dun convenio, 900.000 euros en tres anualidades para actuacións relacionadas coa praza, polo que o Concello disporá desa cantidade para destinar a mellorar ese eixo económico.

    Manuel Ruiz afirmou que espera que este edificio se converta nun referente arquitectónico e o eixo comercial da zona. Tamén subliñou que para chegar ata este momento no que se acometen tres actuacións relacionadas coa praza de abastos riveirense houbo detrás o traballo de moita xente e resaltou en primeiro lugar o labor da anterior corporación, á que lle recoñeceu que idease o plan Riveira Atlántica 2015 para a obtención de fondos europeos Feder. Tamén destacou do persoal municipal, dos arquitectos Cid, que redactaron o proxecto de derriba do edificio do mercado, e Celso López Martín, que se encargou de elaborar os proxectos da carpa e a nova praza de abastos, así como da empresa Oviga, encargada tanto da citada demolición como do traballo contrarreloxio de acondicionar a carpa que alberga o mercado provisional.

    Este último foi inaugurado oficialmente polas autoridades, ás que acompañou a placera máis veterana para descubrir, ante a atenta mirada de membros das Amas de Casa, que preside Magdalena Bringas -antes de marcharse díxolle a Manuel Ruiz “es un sol, alcalde”- o cartel anunciador co que se lle dá a benvida aos potenciais consumidores. Seguidamente levantouse o portón desta instalación temporal onde estaban preparados, nos seus postos e listos para vender os praceiros, que ían engalanados cos seus novos uniformes coa imaxe corporativa do mercado municipal. Trala bendición do párroco, Cesáreo Canabal, os vendedores atenderon aos seus clientes, que onte acudiron en bo número. Logo percorreron o recinto.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 04 Abril, 2012
    Os comerciantes promocionan Noia con visitas guiadas

    Serán gratuitas durante a Semana Santa. En Oroso celébrase o III Concurso de Tapas

    A Asociación de Comerciantes e Profesionais Noia Histórica organiza os próximos xoves, venres e sábado visitas guiadas polo casco histórico da localidade con motivo da Semana Santa.

    Os hoteis, restaurantes e cafeterías asociados ao colectivo empresarial repartirán estes días entre os seus clientes foráneos e turistas os tiques gratuitos de visita.

    As rutas partirán da Alameda, xunto á caseta de información e turismo, ás 12,00 horas. Unha guía profesional, identificada cunha camiseta e chapa de Noia Histórica e un paraugas amarelo, típico do gremio, percorrerá durante dúas horas os lugares de maior interese histórico e patrimonial da vila noiesa. Non é necesario facer unha reserva pero o límite por cada visita é de 30 persoas, por orde de recepción. Este tour realizarase tamén en inglés en caso de turistas estranxeiros.

    Noia Histórica explica que o obxectivo desta iniciativa é que os turistas e visitantes da comarca pernocten, coman e paseen por esta localidade, prolongando a súa estancia na zona e dinamizando así ao sector hostaleiro e, por extensión, ao sector comercial.

    Para comer tamén se poden achegar ao Concello de Oroso. Alí os fins de semana do 14 e 15 e do 21 e 22 de abril celébrase o III Concurso de Tapas, no que participan 19 establecementos, dous máis que na edición de 2011 e un 46% máis que en 2010.

    Para participar, só ten que ir ás parroquias de Sigüeiro, Senra, Oroso, Gándara ou Vilarromariz, gozar coas tapas que lle ofrecen gratis estes 19 locais e puntuar polo menos 9 delas. As degustacións serán de 12:00 a 15:00 horas e de 19:00 a 21:30 horas os sábados e de 12:00 a 15:00 horas os domingos.

    Haberá ofertas como Binis de queixo de cabra con cogomelo e mazá, Ovos á cazadora, Ancas de rá á mariñeira, troitas, emperador, lamprea… Este ano, ademais, a Asociación de Comerciantes e Empresarios de Sigüeiro (ACES) regalaralle aos que participen vales de desconto para as tendas do municipio.

    Fonte: El Correo Gallego.

  • 04 Abril, 2012
    TIC Ferrolterra presenta unha plataforma móbil para dinamizar o comercio en Semana Santa

    A Asociación de Empresas de novas tecnoloxías TIC Ferrolterra deu a coñecer o seu proxecto Ferrol4you, unha plataforma móbil coa que se pretende poñer ao alcance dos negocios da cidade as tecnoloxías de comunicación máis avanzadas.

    Trátase, explican, de dinamizar o comercio, a hostelería e o turismo ofrecendo aos establecementos a posibilidade de expoñer a súa información ou promocións, ademais de facilitar que as oficinas de turismo compartan información  sobre a oferta de cada localidade. A aplicación móbil conta coa integración das redes sociais para lograr unha maior interacción.

    O proxecto Ferrol4you consiste nunha aplicación móbil que conta cunha sección informativa na cal os usuarios poderán ver o calendario de actividades de Semana Santa en Ferrol, obter información sobre o transporte público e os diferentes puntos de interese da cidade, de modo que cumpre a función de guía turístico dixital para quen visitan a cidade.

    Na sección comercial, ofrécese ao usuario un directorio de tendas, restaurantes e demais negocios divididos por categorías. Ademais, o apartado Cash4you permite aos establecementos incluír as súas ofertas e descontos actualizados ao momento.

    Os comercios, hostalaría e empresas tamén contarán coas súas páxinas web propias.

    Os interesados en aportar suxestións a esta iniciativa, que conta co apoio do Concello de Ferrol, poden facelo a través das redes sociais ou da web www.ferrol4you.es

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 04 Abril, 2012
    Curso de “Solucións negociadas a conflitos e dilemas” do Concello de Santiago de Compostela

    A Concellería de Economía do Concello de Santiago de Compostela abre o prazo de inscripción para o curso “Solucións negociadas a conflitos e dilemas, acción formativa que se integra dentro do programa Santiago Investors Support, que se presentou o venres 23 ás dez entidades empresariais que colaboran no programa.

    “Santiago Investors Support” ten tres obxectivos: impulso e mellora da competitividade empresarial e comercial; proxección exterior e captación de investimentos; posta en valor e dinamización da actividade económica. Os públicos aos que se dirixe o programa son: persoas emprendedoras e inversores interesados en desenvolver proxectos empresariais no Concello; empresas e comercios xa asentados en Santiago; persoal das empresas e comercios da cidade.

    O curso “Solucións negociadas a conflitos e dilemas” ten por obxectivo ensinar técnicas efectivas de negociación e resolución de conflictos a partir de procedementos intelixentes que propicien unha maior ganancia recíproca para todos os axentes afectados nun proceso. Destínase a emprendedores, traballadores en activo e estudantes universitarios ou de formación profesional.

    As temáticas que se tratarán no curso son:

    1. O coñecemento e a probabilidade. Negociar é coñecer.
    2. Do xeo ao compromiso.
    3. As cinco regras de ouro da negociación.
    4. Habilidades estratéxicas para negociar
    5. En busca do ben común. A táctica "win to win"
    6. O intercambio de variables.
    7. Controlando as concesións.
    8. Análise de presións.
    9. As sete claves da negociación.
    10. Priorizando intereses.
    11. Equidade e acordo.
    12. Casos de negociación desigual.

    Pódense consultar as datas de realización do curso, metodoloxía e horarios no seguinte link da web www.maiscompostela.org, onde se realizan tamén as inscricións:http://invest.maiscompostela.com/convocatorias/convocatoria.php?lg=gal&id=76

    Fonte: Concello de Santiago de Compostela

    Máis información
  • 03 Abril, 2012
    Nava Castro visita a praza de abastos de Tomiño para coñecer as súas necesidades

    Os comerciantes explicaron a situación ante a alcaldesa e concellalas

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, visitou onte a praza de abastos de Tomiño acompañada pola alcaldesa nacionalista Sandra González e pola concellala de Promoción Económica Eva Martínez, para escoitar as demandas e ideas dos comerciantes.

    Nava Castro recordou que o apoio aos mercados e prazas de abastos "é un dos obxectivos do Plan Ágora posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria" co obxectivo de consolidar estas instalacións como líderes na venda de produto fresco e de calidade "para o que traballamos man a man coas asociacións e concellos", dixo. A alcaldesa manifestou a "necesidade de traballar de forma coordinada" para actuar de forma efectiva sobre o mercado local e acometer as melloras necesarias na praza.

    Pola súa banda, o grupo municipal do PP que lidera Paula Romeu, en nota de prensa, manifesta solicitou a Nava Castro "unha segunda oportunidade para a praza de abastos de Tomiño" co fin de asegurar así a súa subsistencia. Explica que o goberno local do BNG deixou sen xustificar a última subvención concedida o ano 2010 por 288.000 euros, distribuídos en dúas anualidades, ao parecer debido ao pouco tempo dado pola Consellería para executar as obras da primeira anualidade (125.000 euros).

    Fonte: Faro de Vigo

  • 03 Abril, 2012
    Economía e Industria destaca na posta en marcha do mercado provisional de Ribeira a aposta da Xunta por modernizar e dinamizar as prazas de abastos
    • A directora xeral de Comercio, Nava Castro, visitou esta mañá as instalacións nas que traballarán os praceiros mentres duren as obras do novo mercado
    • Castro sinalou que o apoio ás prazas de abastos é un dos eixos estratéxicos do Plan Ágora- Agora Re-comercia de impulso ao comercio de proximidade
    • A Consellería que dirixe Javier Guerra traballa co obxectivo de consolidar os mercados como líderes na venda de produto fresco e de calidade

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, participou hoxe na posta en marcha do mercado provisional de Ribeira, no que se instalarán os praceiros mentres duren as obras da nova praza de abastos coa que contará a vila coruñesa.

    Na visita a estas instalacións, a directora xeral de Comercio salientou que “o apoio aos mercados e ás prazas de abastos é un dos obxectivos estratéxicos recollidos no Plan Ágora, Agora Re-comercia de reactivación e modernización do pequeno comercio”.

    Este plan posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria ten entre os seus obxectivos “consolidar as prazas de abastos como unha rede de centros líderes na venda do produto fresco e perecedoiro, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia” explicou Castro.

    Neste sentido, a directora xeral de Comercio acompañou a semana pasada a praceiros de Ribeira na súa visita aos mercados coruñeses da Praza de Lugo e de Elviña para coñecer de primeira man exemplos de modernización e dinamización que poder incorporar ás novas instalacións coas que contará Ribeira e que permitan unir a tradición de compra con novos servizos para os consumidores.

    Fonte: Xunta de Galicia


     

  • 02 Abril, 2012
    A Xunta exhibe no Ágora 28 pezas de encadernado artesanal

    A Consellería de Economía e Industria organiza a exposición  Encadernando, que mostra 28 pezas de encadernación artesanal realizadas por oito profesionais. Ata o próximo día 13, o Ágora acolle esta exhibición coa que a Xunta pretende visibilizar o traballo destes artistas, que traballan con distintos materiais, técnicas ou acabados. A Asociación Galega de Encadernación de Arte (AGEA) colabora na organización da exposición, e os oito artesáns están inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia.

    É a primeira vez que a administración autonómica presenta unha mostra deste tipo, que enxalza o envoltorio dos libros.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

  • 02 Abril, 2012
    Valga: Dotarán de beirarrúas e mobiliario a PO-220 para fomentar a implantación comercial

    As obras, subvencionadas pola Xunta, acometeranse  na zona de Casal do Eirigo

    O Executivo valgués busca dinamizar a economía do municipio e unha das fórmulas que elixiu é fomentar a implantación e apertura de establecementos en zonas como Casal do Eirigo, onde se levarán a cabo obras de mellora na estrada PO-220 co obxectivo de dotar á contorna dun carácter eminentemente comercial. A Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, xunto co departamento autonómico de Economía e Industria aportarán financiamento (ao redor de 140.000 euros) para levar a cabo o proxecto, que consistirá na construción de beirarrúas, a instalación de mobiliario urbano e a plantación de especies vegetales, explica o alcalde en funcións do municipio, Román Castro.

    A actuación desenvolverase no tramo comprendido entre a conexión coa N-550 e a curva xunto ao bar Senín. O proxecto contempla a construción de beirarrúas a ambas marxes -algúns puntos xa contan con esta infraestructura para a circulación segura de peóns-, habilitaranse  prazas para o estacionamiento de vehículos, colocaranse bancos e plantaranse árbores para completar a mellora e acondicionamento. Román Castro apunta que tamén se procederá á instalación de novo alumado público, ademais do pintado de pasos de peóns en aras de garantir ao máximo a seguridade vial.

    O obxectivo é converter esta zona nunha especie de “rúa comercial”, incide o alcalde en funcións de Valga, que engade que as obras buscan dotar ao lugar das condicións propicias para que “a xente se anime a poñer negocios” e que, así, a economía local remonte malia a forte e intensa crise económica que afecta a todo o país. Este obxectivo déixao claro a cartelería da Consellería de Economía e Industria que xa se colocou na zona para anunciar as obras, definidas como de “adecuación e modernización de equipamentos comerciais dentro do plan Re-comercia”. A subvención que aporta esta Consellería para a colocación de mobiliario é de 69.547 euros dun orzamento total de 99.353.

    Das beirarrúas encargarase o departamento de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas. O propio conselleiro, Agustín Hernández, anunciou o pasado domingo nunha visita a Caldas a próxima execución destas obras e tamén a mellora da rúa Bernardo Sagasta de Cuntis. En total, a súa Consellería investirá este ano na provincia de Pontevedra 3,2 millóns en mellora de estradas.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 02 Abril, 2012
    A economía coruñesa empeza a repuntar coa creación de máis de 300 negocios en sete meses

     

    A comarca rexistrou 494 novas sociedades, segundo datos da Cámara de Comercio

    O último informe da Cámara de Comercio da Coruña sobre creación de sociedades –baseado nos datos do Boletín Oficial de Rexistro Mercantil (Borme)– reflicte unha leve, pero significativa recuperación na economía coruñesa. En total, foron 329 os negocios que se deron de alta nos últimos sete meses na cidade, concretamente, desde o 1 de setembro de 2011 ata o 31 de marzo deste ano.

    Ás máis de 300 sociedades rexistradas na contorna herculino, tamén hai que sumarlle as creadas nos municipios da comarca; como Oleiros con 39, Cambre con 34, Arteixo con 30, Culleredo con 27, Bergondo con 19 ou Sada con 16. Unhas cifras que, tendo en conta o informe anterior correspondente ao 15 de marzo, arroxan unha media de creación de 15 sociedades cada dúas semanas na capital e tres en cada municipio do área metropolitana. Desta forma, a área coruñesa acolle 494 novas pymes e pequenos negocios que supoñen máis do 82% das altas rexistradas nos municipios que engloba a Cámara de Comercio, onde o número total de sociedades foi de 601.

    Sectores maioritarios> En canto á distribución por sectores, o comercio segue sendo un dos máis castigados pola crise, debido á caída das vendas e á competencia dos centros comerciais. Con todo iso, abríronse máis de 136 establecementos comerciais na demarcación da Cámara de Comercio nestes últimos meses, o que revela síntomas de melloría.

    Pero as áreas de negocio preferidas polos emprendedores céntranse nos servizos, tanto a empresas (170) como a particulares (55). Por detrás, séguelle a hostalaría con 58 novos negocios e a industria con 56. Sorprende, doutra banda, que un sector tan prexudicado como o inmobiliario rexistre 126 altas, situándose terceiro no ránking.

    Perfil do emprendedor> Un número que está lonxe dos índices de anos anteriores á crise, pero que mellora os datos de 2010 e confirma a recuperación iniciada o ano pasado. Algo que tamén testemuña outro informe, neste caso da Confederación de Empresarios, que revela que o número de emprendedores coruñeses creceu en 2011 un 62% con respecto ao exercicio anterior.

    Este mesmo documento tamén revela que o 78% dos homes e o 75% das mulleres que se decidiron a crear unha empresa estaba sen traballo, o que indica que, si o espírito do emprendedor medra, é porque nun contexto de crise a falta de traballo obriga a autoempregarse. A maior parte deles ten entre 31 e 45 anos e deciden sobre todo abrir comercios e locais de hostalaría, aínda que tamén apostan polas novas tecnoloxías e a innovación para os seus negocios.

     

    Alejandro Rico: the room

    Este negocio creouse como un centro para albergar distintas actividades, como exposicións, cursos de cociña e inglés e “coworking”, onde profesionais liberais puidesen dispoñer de instalacións onde desenvolver o seu traballo. Seis meses logo da súa apertura, Rico móstrase “contento” por como está funcionando e avanza novidades de cara á próxima semana coa creación de “The Room Club”.

     

    Susana Rodríguez: smiles store

     

    “Queriamos facer unha especie de arca de Noé, onde todo tivese un valor engadido”, sinala a creadora de Smiles Store; un negocio que se ideou para dar cabida a diversas disciplinas, como o deseño, a restauración de mobles, o reciclaxe e, ata, a costura. A empresa cambiou fai dous meses a súa ubicación orixinal nunha nave de Bens pola Sagrada Familia, “para ser máis accesibles ao público”.

    Eduardo Poch: estudiocaravana

    En outubro, Eduardo Poch e Javier Garrido decidían “asaltar” o mundo dixital con Estudiocaravana. “Javier xa traballaba de autónomo, pero decidimos crear unha sociedade, onde el encárgase do deseño e eu dos sistemas”, explica Poch, que é informático. O bo funcionamento dos seus proxectos a pequena escala levoulles a suscitarse a venda de deseños web a nivel internacional.

    Óscar Ferreiro : mimetic shop

    Desafiando á pechadura de comercios en San Andrés, Óscar e a súa noiva Cristina decidiron reabrir unha tenda de moda da que eran clientes. Así iniciaron a súa andaina con Mimetic fai dúas semanas. “As obras estannos estropeando un pouco o estreo porque non hai onde aparcar e a xente só pasa si vén adrede a comprar”, explica a parella, que espera que a reforma da rúa supoña un impulso.

     

    Fonte: El Ideal Gallego

     

     

     

     

     

     

  • 02 Abril, 2012
    Repunte do comercio

    A Cámara de Comercio da Coruña está constatando un repunte no número de negocios que abren as súas portas na Coruña e a súa comarca. En concreto, na cidade hai máis de 300 aperturas nos últimos sete meses e preto de 200 nos municipios limítrofes. Estas cifras concuerdan coa sensación que teñen os responsables dalgunhas áreas  comerciais herculinas, que sinalan que algúns locais desocupados abrirán as súas portas antes do verán. Desde logo, estas iniciativas dos particulares non significan que a crise estea a piques de acabarse. Con todo, é significativo que tantas persoas coincidan á hora de iniciar a aventura de montar un negocio.

    Fonte: O Ideal Galego.

  • 01 Abril, 2012
    O poder de atracción do encaixe

    O noveno Encontro de Palilleiras de San Cibrao volveu ser un éxito de participantes e de público. Un dos actos con maior afluencia foi o desfile das creacións de Carmen Riveiro

    O encaixe de bolillos segue cautivando como demostra o éxito do noveno Encontro de Palilleiras que onte se celebrou na localidade cervense de San Cibrao. O pavillón municipal da Veiga estivo cheo ata a bandeira durante todo o día, non só coas máis de 650 persoas que palillaban senón tamén co numeroso público que quixo achegarse a ver en directo como se elabora unha das artesanías máis típicas de Galicia.

    Entre as primeiras visitas ao recinto estivo a da directora xeral de Comercio, a pontevedresa Nava Castro, que fixo un percorrido polo pavillón en compañía do alcalde cervense, Alfonso Villares, e doutras autoridades locais para interesarse por este labor.

    O que moitos ven como unha tarefa complicada resulta sinxela vendo as mans expertas das participantes que chegan desde distintos puntos de Galicia e de Asturias. A maestría das máis veteranas nesta arte uniuse co de mans menos expertas como a dos 25 nenos que se deron cita no recinto e que están empezando a practicar.

    Outra cita que volveu cativar foi o desfile das creacións de Carmen Riveiro, nas que o encaixe enriquece desde traxes de noiva ata os máis pequenos detalles. As modelos, da axencia de Dolores Couceiro, desfilaron polo pavillón sancibrense coma se dunha pasarela se tratase para darlle ás pezas a importancia que sen dúbida teñen. O encargado de presentar o acto foi o presentador da Televisión de Galicia, Alberto Mancebo, que fixo gala da súa simpatía e a súa experiencia diante do público.

    Mercado. Sen dúbida unha cita multitudinaria como  esta tamén foi aproveitada polos comerciantes do sector para facer negocio. Ata 27 postos se instalaron nunha carpa xunto ao pavillón para vender todo tipo de produtos relacionados co encaixe e con outros labores como o bordado ou a calceta. Varios procedían da comarca, pero habíaos de Cantabria, Madrid ou Almagro. Para animar o ambiente con música a organización contou coa agrupación local Airiños do Xunco.

    Repercusión. A afluencia de xente ao evento convérteo nun dos mellores escaparates para a promoción turística, así como un bo negocio para os locais de hostelería. Así o recoñecía a edil de cultura, Tania González, “os beneficios do encontro nótanse no municipio e ata nos concellos dos arredores”.

    Por este motivo, o Concello decidiu utilizar o encontro para iniciar o reparto dos novos planos turísticos do municipio, que inclúen un rueiro completo de Cervo e de San Cibrao, así como información sobre os principais atractivos turísticos e culturais que se poden atopar.

    Fonte: El Progreso (A Mariña)

  • 01 Abril, 2012
    Cursos para impulsar o traballo das collareiras

    Para “dar resposta ás necesidades de formación” das collareiras e para “promover a profesionalización” deste sector, a Consellería de Economía e Industria organizou para este fin de semana un curso en O Grove. Esta iniciativa enmárcase dentro dos programas dos Días Europeos da Artesanía, xa que un dos obxectivos da Xunta é ampliar o número de collareiras que dispoñen da carta de artesanas.

    Fonte: A Voz de Arousa.

  • 31 Marzo, 2012
    A praza de abastos de Arcade estrea a súa nova imaxe tralas obras de reforma

    A actuación consistiu nunha limpeza da fachada e cambio de pavimento

    A praza de abastos de Arcade abriu onte as súas portas tralas obras de reforma realizadas co obxectivo de mellorar as instalacións e modernizar a súa imaxe para facela máis atractiva de cara aos clientes.

    A actuación consistiu nun cambio do pavimento interior, a mellora  da instalación do saneamento, a renovación dos aseos, a impermeabilización do forxado para evitar a filtración de auga aos locais de planta baixa e a limpeza da fachada exterior, entre outras melloras. Ademais mellorouse o acceso para discapacitados nas instalacións grazas á construción dunha rampa na entrada.

    As obras contaron cun orzamento total de 79.000 euros, do que a Consellería de Industria e Comercio aportou un 75 por cento.

    O inmoble consta de dúas plantas. Na superior atópanse os postos da praza, mentres que na inferior sitúase a Policía Local, ademais doutros dous locais municipais que se utilizan para impartir cursos de formación.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 30 Marzo, 2012
    O Carballiño: Os comerciantes coñecen o novo escaparate virtual

    José María Seijas, Nava Castro, Marnotes, Julián Garriga e Gómez VillarA Federación Galega de Comercio e o Centro Comercial Aberto (CCA) do Carballiño presentaron onte Comerciogalicia.es, o portal do comercio galego, “unha iniciativa que arrinca como medio para dotar ó sector dunha nova vía para incrementar as vendas e chegar a novos clientes nestes tempos de crise”, apuntaron os seus promotores.

    No acto de presentación, no salón de plenos da Casa do Concello, participaron a directora xeral de Comercio, Nava Castro; o presidente da Federación, José María Seijas, e o portavoz do CCA, Manuel Blanco.

    Este proxecto nace co obxectivo de incorporar ao sector a este novo reto tecnolóxico para que mellore a súa competitividade e amplíe mercados, e de ofrecer os produtos que se están a comercializar nos establecementos a pé de rúa, a un público máis amplo. Así, segundo manifestou José María Seijas ante os comerciantes carballineses, “trátase dun proxecto moi ambicioso que nos permitirá estar á altura das grandes empresas ou cadeas de distribución”.

    Fonte: La Región

  • 30 Marzo, 2012
    Os empresarios de Camariñas impulsan unha campaña para activar o comercio

    A Asociación de Empresarios e de Promoción Turística de Camariñas promove unha campaña para activar o comercio local. Mañá, o 28 de de abril, 26 de maio e 30 de xuño os negocios pertencentes á entidade ofrecen importantes descontos nos seus produtos. Tamén se sortearán entre os clientes unha cesta de agasallos.

    Fonte: Diario de Bergantiños.

  • 30 Marzo, 2012
    O noveno Encontro de Palilleiras de Cervo congregará a unhas 650 profesionais

    Xa está todo listo para recibir aos alomenos 650 profesionais, procedentes de diferentes poboacións de Galicia e Asturias, que participarán no noveno Encontro de Palilleiras promovido polo Concello de Cervo. A cita desenvolverase mañá, no pabellón da Veiga, en San Cibrao, con máis presenza masculina que nas anteriores edicións.

    Os actos comezarán ás 10:00 horas, coa recepción dos participantes, e prolongaranse ao longo de toda a xornada. As palilleiras realizarán demostracións do seu “minucioso” traballo, un proceso que require axilidade e arte. Quen se achegue ao pabellón poderán ver como se elabora o encaixe, ademais de adquirir produtos e artigos relacionados con esta tradicional actividade, que estarán á venda nunha carpa anexa ao pabellón da Veiga. Mentres, os acompañantes das palilleiras terán a ocasión de visitar a fábrica de cerámica de Sargadelos. O desfile de moda constituirá, sen dúbida, un dos maiores atractivos deste Encontro. Modelos da axencia de Dolores Couceiro vestirán creacións confeccionadas en liño, deseñadas por Carmen Riveiro. A exhibición empezará ás 16,30 horas, presentada por Alberto Mancebo, de TVG.

    Xunto aos veteranos na arte de palillar estarán os máis novos “o relevo desta tradicción”,  destacan desde o Concello de Cervo, que lles obsequiará con agasallos e diplomas acreditativos da súa asistencia. As palilleiras tamén recibirán unha peza de Artesanía de Galicia. “O Encontro é un acontecemento moi vivo, non que centos de palilleiras se xuntan e comparten información, experiencias e horas de diversión”, sinala a edila de Cultura, Tania González. Destaca, ademais “o efecto dinamizador” para o turismo.

    Fonte: La Voz de Galicia


  • Páxina 54 de 85

  • Mostrando do 1061 ao 1080 dun total de 1686 rexistros