Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 05 Marzo, 2012
    Arteixo: A Feira de Oportunidades despídese coa satisfacción dos 30 expositores

    A Feira de Oportunidades de Arteixo pechaba onte as portas con satisfacción logo de recibir a visita de centos de arteixáns que se percorreron os trinta expositores entre onte e o sábado. Arteixo Centro Comercial Aberto consolidou este fin de semana unha cita que abarcou unha gran variedade multisectorial coa posibilidade de adquirir numerosos artigos a prezos asequibles.

    Ademais, os máis pequenos puideron gozar de actividades ao longo de ambas xornadas. A feira quixo premiar tamén aos seus clientes a través do tradicional sorteo que desde fai anos simboliza a clausura do evento e que tivo lugar onte ás oito da tarde.

    Baixo unha carpa de mil metros cadrados situada na explanada do centro cívico, a feira era inaugurada polo alcalde Carlos Calvelo, que ratificou o compromiso do seu equipo co centro, ademais de animar a todos os veciños a seguir apostando por iniciativas como esta, “que repercute directamente no fortalecemento da economía local”.

    O edificio está composto por comerciantes, hostaleiros e demais profesionais convencidos de que a unión das súas forzas serve para mellorar os negocios, así como para dinamizar as rúas da localidade e fortalecer a proposta social, cultural e de lecer que desde Arteixo se ofrece aos consumidores e cidadáns en xeral.

    Fonte: Diario de Bergantiños.

  • 05 Marzo, 2012
    A Estrada: Gangas para tempos de crise

    A feira de oportunidades de A Estrada cautivou a 6.000 persoas

    Os produtos rebaixados que se atopaban na Estrada incluían a roupa e o calzadoEntrada gratuita e sesenta expositores dispostos a vender produtos de pasadas tempadas con descontos de ata un 70%. Unha mestura que se axitou en coctelera, xunto a outros ingredientes como as antigüidades e o lecer infantil, para ofrecer un combinado atractivo ao público no recinto feiral da Estrada. E atopou unha resposta satisfactoria dado o volume de persoas que asistiron, desde o pasado venres e ata onte, á segunda Feira de Oportunidades do Comercio e Moble. Foron máis de 6.000 os potenciais clientes dispostos a atopar a peza ou o obxecto que necesitaban, ou polo menos cuxo prezo resultou o suficientemente tentador para sacar a billeteira.

    Nesta segunda edición constatouse, segundo a Fundación de Exposicións e Congresos que organiza a feira, un incremento superior ao 20% en canto a visitantes. Xa se conseguiu previamente atraer a un maior número de expositores, o que ampliou a oferta dispoñible. A maioría dos asistentes procederon da provincia pontevedresa, en torno a un 66% do total, mentres que un 27% acudiu desde A Coruña e o 7% repartíronllo Ourense e Lugo.

    Outra boa noticia para as firmas comerciais presentes na Estrada foi a porcentaxe de vendas, xa que o 72% dos enquisados pola organización aseguraron realizar algunha transacción. Iso si, houbo máis interese polas gangas do pavillón dedicado ao comercio e as antigüidades, mentres que as vendas foron máis moderadas nos dous pavillóns que acolleron aos mueblistas, Quizais porque un moble de certa calidade é un investimento que custa realizar en tempo de crise.

    O 78% dos enquisados mostrouse satisfeito con esta feira estradense, elevándose a porcentaxe ao 84% respecto da calidade de produtos expostos. A oferta comercial xenérica -desde roupa a calzado, entre outros- cautivou o interese do 40% dos asistentes, mentres un 30% prefería mobiliario e idéntica cifra acudía polo coleccionismo e as antigüidades. Ademais de gañarse visitantes, un 99% anunciou que repetirá.

    Fonte: La Voz de Pontevedra

  • 04 Marzo, 2012
    Feijóo entrega na Peixería os premios aos 98 mellores praceiros de Galicia

    A pescantina  Rosa Méndez Bouza foi a máis votada polos clientes do mercado de Vilagarcía. A Xunta pecha na cidade a súa campaña para promocionar os mercados de abastos.

    A pescantina vilagarciana Rosa Méndez Bouzas recollerá o luns, de mans do presidente da Xunta, o galardón que a distingue como a mellor vendedora da praza de abastos da capital arousana. Os votos dos clientes permitiron destacar a calidade do servizo prestado por esta praceira, que recibirá  o seu galardón nun acto que se celebrará na Praza da Peixería, e no que se entregarán os premios aos 98 mellores vendedores dos mercados de toda Galicia.

    A campaña "Este ano 2011 presume tamén de praceiro e praceira" péchase o luns na capital arousana. Alí o xefe do goberno galego, Alberto Núñez Feijóo, presidirá a gala na que se entregarán as distincións aos vendedores máis valorados polos compradores dos abastos galegos.

    No caso de Vilagarcía, a pescantina Rosa Méndez acaparou a maior parte dos votos da clientela. A ela, como aos demais premiados, tocaralle recibir o seu galardón na Praza da Peixería, que foi seleccionada para o acto pola antiga tradición que a liga á actividade comercial.

    O recentemente rehabilitado recinto ten 130 anos de antigüidade, e nel situouse a primeira venda de peixe do municipio, que permaneceu activa durante corenta anos. Coa construción do actual mercado a actividade desprazouse, e A Peixería quedou inactiva ata que foi recuperada como edificio público para a realización de actos lúdicos e culturais.

    A visita do presidente da Xunta creou unha gran expectación na cidade e, máis concretamente, no mercado. Alí, os vendedores están pendentes de que o Concello consiga fondos para impulsar a segunda fase da rehabilitación, á que esperan vaia ligado un novo aparcamiento. "Sería estupendo que viñese anunciarnos o inicio das obras", comentaban onte os praceiros durante a súa xornada de traballo.

    Os premios ao mellor praceiro decídense mediante os votos emitidos polos clientes, aos que nos últimos meses entregáronselles uns cupóns. Boletos que ademais lles permitiron participar en sorteos de compra de 25, 50 e 75 euros.

    A Consellería de Economía e Industria leva varios anos impulsando a campaña "Presume de praceiro". O seu obxectivo é recoñecer o papel do comercio tradicional e a calidade dos produtos que saen dos 102 mercados municipais dispersos pola xeografía galega. A Xunta destaca "a garantía de calidade, o bo servizo e a atención personalizada que se presta" nos abastos, "que converten estas salas nos mellores lugares para comprar produtos frescos".

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Arousa)

  • 04 Marzo, 2012
    As grandes rebaixas atraen aos compradores a Noia

    A feira do comercio que organizan os empresarios mantén o nivel de afluencia de edicións precedentes
    A feira do comercio de Noia, cuxa segunda xornada tivo lugar onte e que hoxe pola noite pecha as súas portas, mantén os niveis de afluencia de compradores de edicións anteriores. Cando se lles pregunta aos vendedores polo éxito da cita, todos coinciden en afirmar que o segredo está nos excelentes descontos que se ofrecen, capaces de tentar aos visitantes menos proclives ao gasto.
    O responsable dun dos establecementos sinala que hai persoas que veñen só para mirar os postos e que, ao final, «acaban picando e levándose algo». Desde logo, as transaccións flúen.
    Basta percorrerse os preto de corenta expositores con artigos de todo tipo, aínda que o que predominan son téxtil, calzado e complementos, para darse conta de que os comerciantes noieses non se quedaron curtos á hora de baixar os prezos.
     

    Primeiras marcas
    É posible adquirir primeiras marcas cun 70 ou 80% de desconto. En poucas ocasións téñense oportunidades para equiparse de forma tan económica e, de feito, son varios os propietarios de tendas consultados que se refiren ao feito de que algunhas persoas aproveitan para adquirir pezas pensando xa no inverno do próximo ano.
    Outro elemento que xoga en favor da feira é que se poñen á venda os artigos que ata a inauguración podían verse e adquirirse nas tendas. Dado que todos os participantes son establecementos de Noia, quen acoden a comprar saben perfectamente que se trata da mesma mercancía.
    A cita coas rebaixas do comercio noiés conclúe hoxe no pabellón municipal. As portas estarán abertas de forma ininterrumpida de 10.30 a 21.30 horas.
    «Somos fortes en pantalóns de home e hai clientes que se levan dous ou tres»
    Pablo Hermo
    «O importe do artigo máis caro que teño no expositor ascende a dez euros»
    Inma Branco
    «Algunhas persoas acoden coa intención de equiparse xa para todo o ano»
    Quico Hermida

    Fonte: La Voz De Barbanza
     

  • 04 Marzo, 2012
    O comercio rural se reinventa

    TABERNAS TRADICIONAIS Á ÚLTIMA
    O comercio tradicional do medio rural lucense, as tabernas nas que se podía atopar de todo, estanse adaptando ao século XXI, reinventándose sen esquecer as novas tecnoloxías, pero sen perder a súa esencia.
    UN SÉCULO DE HISTORIA está labrado nas pedras dalgunhas tabernas tradicionais das parroquias rurais na provincia de Lugo.
    Non son moitas, porque a despoboación e o envellecemento dificultan a súa pervivencia en numerosos lugares. Con todo, os seus alicerces parecen dispostos a continuar rexistrando o paso dos anos, adaptándose a unha nova época, o século das novas tecnoloxías, dos ordenadores e internet, pero mantendo esa esencia de lugar de reunión dos veciños, fronte á cheminea e tomando un viño.
    A rede de Comercio Rural Galego, promovida desde finais da pasada década pola Xunta, permitiu a recuperación de antigas tabernas, algunha das cales xa botaran a pechadura. Concretamente, na provincia de Lugo forman parte desta rede nove establecementos, noutros tantos municipios.
    Estes locais con solera foron restaurados con axudas públicas. Arquitectónicamente, as obras mantiveron e resaltaron os elementos máis identificativos dos edificios, evitando cambios que puidesen alterar a orixinalidade dos establecementos.
    En canto á filosofía do negocio, mantense a tradición. Nestas tabernas, ademais da tasca onde botar a partida ou facer o faladoiro, pódese atopar prácticamente de todo no ámbito da alimentación, destacando os produtos autóctonos e ecolóxicos, e, nalgúns casos, da droguería, ferraxaría ou mercería.
    A tradición complétase cunha nova oferta. Todos os establecementos teñen ordenadores con acceso a internet, servizo de fax e pagamento con tarxeta.
    Ademais, dispoñen dunha sección de artesanía galega, entre a que destaca a cerámica, con pezas de mestres de distintos puntos de Galicia.
    Algúns establecementos completaron a súa oferta con outros servizos, como restaurantes, fundamentalmente.
    Catro propietarios destas tabernas, emblemáticas nos seus municipios, contan a súa experiencia á fronte de negocios actualizados, pero que na maioría dos casos xa pertencían á súa familia desde fai varias xeracións.
    PROTAGONISTAS
    Rocío Gasalla

    Casa Zapateiro Bretoña (A Pastoriza)
    ''Abrimos 14 horas ó día e, por tradición, mantemos unha sección de zapatos''
    Rocío Gasalla é a responsable de Casa Zapateiro, en Bretoña (A Pastoriza), unha antiga taberna con máis dun século de historia e moi coñecida na zona. Fíxose cargo fai tres anos do negocio que explotaba a familia do seu marido desde fai tres xeracións, logo de acollerse ás axudas da Xunta e executar un proxecto para transformar o local.
    « Antigamente, ademais dá tenda e ou bar, tiñan outros servizos, como a pesa á que viñan os gandeiros cos xatos e tamén había habitacións e comida, en plan fonda. Daquela, había varias na vila, pero no Zapateiro tamén tiñan unha pista de baile. Ademáis o avó era zapateiro e a tradición mantívose no tempo. Agora temos unha pequena sección, fundamentalmente zapatillas e tenis», explica Rocío.
    A encargada de Casa Zapateiro móstrase satisfeita co funcionamento do conxunto de negocios que abarca a súa antiga taberna. «O peor é que son moitas horas de pé atendendo o bar, a tenda e todo ou demais. Abrimos as oito e media dá mañá e non pechamos ata as dez dá noite, todos os días. Só pechamos o domingo pola tarde, que falta fai», quéixase con certa resignación.
    Como ocorre na maioría destes establecementos, «a clientela é case fixa. No pobo somos poucos e moitos son os nosos clientes de toda a vida; os de sempre».
    Para Rocío Gasalla, que antes de dedicarse á taberna traballaba no sector gandeiro, «esta e unha boa forma de afianzar a poboación nos concellos rurais, porque é unha oportunidade para vivir neste medio ó marxe dá gandería ou a agricultura, que parecen as únicas saídas».
    Manuel Lozano
    Casa Paca Xermar (Cospeito)
    ''Resúltanos moi difícil competir cos supermercados''
    Casa Paca é un establecemento emblemático no municipio de Cospeito. Creado fai máis de cincuenta anos polos pais do seu actual propietario, Manuel Lozano, esta antiga taberna, situada en Xermar, foi rehabilitada fai dous anos, cunha subvención da rede de Comercio Rural.
    O establecemento dispón de bar, ultramarinos, sección de artesanía, cos traballos de cinco ceramistas da zona e doutras partes como Bonxe, Viveiro ou A Coruña, e novas tecnoloxías.
    «O local xa o tiñamos, porque era dous meus pais e, cando se convocaon as axudas, decidimos embarcarnos no proxecto», explica Lozano, que engade que «é importante manter este punto de encontro social, para que os veciños non perdan o contacto. Somos ou único establecemento deste tipo que queda na parroquia, polo que Casa Paca é un pouco o local social non que se reúnen todos os días para falar e botar unhas risas».

    Este hostaleiro reforzou a oferta do seu negocio cun restaurante, «no que ofrecemos cociña galega tradicional, con especialidades de carne e, sobre todo, de bacalao».
    Polo que se refire ao ultramarinos, Manuel Lozano quéixase en certo xeito de que «temos unha forte competición cos supermercados, cos que non podemos equipararnos en canto ós prezos». Neste sentido, considera que «o pobo tiña que implicarse un pouco máis con estes establecementos e mercar eiquí vos produtos, en lugar de ir a unha cadea de supermercados na vila ou a unha gran área comercial».
    Do mesmo xeito que outros negocios, este, no que hai contratados tres traballadores, ademais da muller do propietario, «tamén estamos notando moito a crise», explica o hostaleiro.
    Manuel Balsa Gato
    Casa Balsa (Ourol)
    ''Hai que manter a poboación rural e que os mozos non se vaian''
    A Casa Balsa, en pleno centro de Ourol, é un exemplo de que este tipo de negocios non só poden reinventarse, senón que, neste caso, foi ampliado. No ano 1969, os pais de Manuel Balsa Gato abriron o bar Stop, un dos poucos da vila, que xa tiña tamén ultramarinos. Décadas despois, en 1989, o negocio pasou a mans do seu fillo, que fai catro anos decidiu cambiarlle a cara á taberna e incrementar os servizos que ofrece aos veciños.
    Aproveitando o local dunha antigo salón de baile, colindante co bar, a Casa Balsa reabriu a súa portas tralas obras co seu tradicional tasca rehabilitada; ampliou a oferta de alimentos, coa presenza de produción ecolóxica e autóctona; incorporou a sección de artesanía galega, os servizos de internet e apostou por potenciar o despacho de lotería, o estanco, o quiosco de prensa, a mercería e a ferraxaría.
    «Temos practicamente ou mesmo que antes, pero máis e mellor. Deiquí, pode saír calquera perfectamente equipado con todo o que necesite», aduce Manuel Balsa.
    O establecemento mantense como lugar de lecer dos veciños da vila e de parroquias rurais do municipio, pero tamén é o local social das asociacións veciñais e culturais. Case é o epicentro de Ourol, si se exceptúa o consistorio.
    «O verdadeiro problema destes negocios, ó marxe dá competencia coas cadeas de supermercados, coas que non podemos competir, e a crise económica, é a despoboación do medio rural. A xente vaise. Os mozos casan e teñen fillos e aumentan as necesidades de servizos que non atopan no pobo e os maiores, cando xa non se poden valer por si mesmos, van para as cidades ou vilas máis grandes cos seus fillos».
    A despoboación é preocupante neste municipio, onde hai que engadir unha considerable dispersión poboacional, con máis dunha media ducia de parroquias, situadas nalgúns casos a 12 quilómetros da vila.

    María Rosa Núñez
    Casa María Doncos (As Nogais)
    ''En Doncos, chegamos a ter nove tabernas e hoxe só quedamos nós''
    «En Doncos hai moitas casas, pero poucos veciños, porque a maioría están habitadas só durante vos meses de verán», comenta María Rosa Núñez, a responsable de Casa de María, situada nesta parroquia rural do municipio das Nogais.
    De feito, María recorda que «Doncos chegou a ter nove tabernas, e agora só quedamos nos».
    A casa, típico exemplo da arquitectura popular da zona, foi durante décadas o lugar de reunión dos veciños de Doncos, pero tamén sucumbiu aos efectos da emigración e a despoboación.
    Fai catro anos, María Rosa Núñez decidiu acollerse ás axudas da Xunta e recuperar o edificio, ofrecendo servizos, como internet ou fax, para os veciños de Doncos, que antes tiñan que trasladarse á vila máis próxima, As Nogais, si querían acceder a eles.
    María quéixase de que «ou ultramarinos non funciona moi ben, porque a xente prefire comprar vos produtos ós ambulantes que veñen coas súas camionetas. É máis cómodo mercar á porta de casa, dende o pan á carne ou calquera outra cousa, sen ter que moverse e cargar cos vultos.
    En calquera caso, Casa de María devolveu a Doncos parte da súa intrahistoria, desas reunións de veciños que «non se podían perder», sinala a propietaria. Neste sentido, insiste en que «é importante que a xente teña un lugar no que falar ou botar unha partida mentras toma un viño», sinala María, á vez que sinala unha baralla sobre unha das mesas da taberna. «As cartas xa están preparadas para a partida dá tarde», aclara a anfitriona.
    Casa de María ten o seu forte en xogos que xa non se atopan nos establecementos hostaleiros comúns. O futbolín é o rei, pero a oferta inclúe outros con máis solera como a rana ou a petanca. «Os que mellor o pasan son vos pequenos, que xogan ata mellor que eu que, en teoría, son ou mestre», explica Manuel, o marido de María.
    Fonte: O Progreso

  • 02 Marzo, 2012
    Unha web pretende facilitar o traballo dos comerciantes

    Os comerciantes de O Barco tomaron contacto onte coa páxina web “comerciogalicia.es”

    Nava Castro durante a presentaciónOfrece servizos de envío e pagos unificados, ademais de vantaxes como a venda por lotes, permitindo tamén comprar en distintos negocios cunha única transacción económica. A iniciativa foi desenvolvida pola Consellería de Economía e Industria en colaboración coa Federación Galega de Consumo. A presentación na vila barquense foi realizada pola directora xeral de Comercio, Nava Castro. Destacou que “a modernización e dinamización do comercio de proximidade é un dous eixos estratéxicos da actuación da Consellería de Economía e Industria”.

    Fonte: La Región.

  • 02 Marzo, 2012
    Nava Castro inaugura hoxe a feira de oportunidades e antigüidades

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, inaugura hoxe ás 18:00 horas a feira de oportunidades do comercio e do moble da Estrada e a de antigüidades e cousas curiosas que se celebran simultáneamente este fin de semana no recinto feiral. O certamen abrirá as súas portas dúas horas antes. Mañá e o domingo poderase visitar de 10:00 a 21:00 horas. A entrada é gratuita e entre os visitantes sortearanse seis vales de compra por 50 euros cada un. O recinto contará con parque infantil e servizo de cafetería e restaurante a prezos populares. Na feira haberá artigos con descontos maiores que nas rebaixas.

    Fonte:  La Voz de Deza e Tabeirós

  • 02 Marzo, 2012
    Comercio e hostelería invéntanse outra coalición para atraer clientes

    O MercaBetanzos coincidirá coa semana da “Tapa do Cocido”

    A oferta de lecer para a próxima semana vén cargada de actividades en Betanzos. Unha vez máis, como na “Ponte da Constitución”, hostelería e comercio decidiron unir as súas forzas e apostar pola novidade para dinamizar a Cidade dos Cabaleiros.

    Así, ao anuncio da Asociación de Comerciantes e Empresarios (Acebe) de celebrar a Feira de Oportunidades MercaBetanzos os días 10 e 11 de marzo, e da Concellalía de Servizos Sociais de organizar a Xuntanza de Labores Artesanais do Liceo e a entrega do Premio Úrsula Meléndez de Texeda, ambos con motivo do Día Internacional da Muller, súmase agora a iniciativa “Tapea Cocido por Betanzos” coa que, varios locais da cidade, garanten comida e bebida de calidade para calquera que se achegue estes días ao municipio, xa sexan clientes, artesanos, “palilleiras” ou visitantes. Por só un euro a tapa e a oportunidade de participar no sorteo dunha viaxe a Mallorca.

    “Tapea por Betanzos” conta coa colaboración de Estrella Galicia e a oferta manterase, en todos os casos, do 5 ao 11. Unha vez máis, a aposta polas sinerxias entre sectores é evidente. Sen ir máis lonxe, o lema desta primeira Semana do Pincho de 2011: “Comercio e Hostalaría de Betanzos, Calidade e Prezo sen Ir máis Lonxe”. Como agora, o mesmo, pero co cocido.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 01 Marzo, 2012
    A Xunta imparte hoxe na cidade un curso para emprendedores

    O seminario terá lugar na sé de Aempe. O obxectivo é crear novas empresas en Pontevedra

    A Consellería de Economía e Industria organiza en Pontevedra, a través do Igape, un seminario destinado a fomentar o espírito emprendedor e o autoempleo entre a cidadanía.

    Este novo seminario de motivación emprendedora, que se celebrará en colaboración coa Asociación de Empresarios da Pequena e Mediana Empresa de Pontevedra (Aempe), desenvolverase durante a xornada de hoxe na sé do colectivo empresarial.

    Neste encontro formativo, de carácter eminentemente práctico, abordaranse cuestións como as nocións básicas nas que debe basearse un proxecto empresarial, a figura do empresario e os recursos e ferramentas que a Consellería dirixida por Javier Guerra, a través do Instituto Galego de Promoción Económica (Igape) e de Xesgalicia, pon a disposición das persoas que están dispostas a promover unha nova empresa.

    Durante este seminario de difusión ao redor da creación de empresas analizarase con detalle o proceso que leva desde a motivación á xeración dunha idea e á súa conversión en empresa, destacando a importancia que ten a elaboración dun plan de viabilidade. O encontro de hoxe desenvolverase entre as 16:30 e as 19:30 horas.

    Este encontro formativo para fomentar a motivación emprendedora ten tamén entre os seus obxectivos o de difundir como se xeran as ideas empresariais ou o de romper mitos ao redor da figura do emprendedor, mostrando a través de experiencias persoais doutros emprendedores galegos que calquera persoa con motivación, esforzo e o asesoramiento idóneo pode desenvolver un proxecto de empresa.

    Formación.A Asociación de Novos Empresarios de Pontevedra (AJE) inaugura hoxe o curso “Actualización de liderado e dirección de persoas” que se desenvolverá todos os xoves do mes de marzo na sé de Novacaixagalicia. O seminario inclúe un módulo a distancia de cinco horas de duración titulado “Igualdade de oportunidades entre mulleres e homes”.

    O curso é de carácter gratuito para os participantes e realízase en colaboración coa Escola de Negocios Caixanova e a Confederación de Empresarios de Pontevedra (CEP). Entre os contidos da xornada destacan cuestións como as habilidades sociais ou as ferramentas de traballo, así como o perfil desexable dun director de empresa.

    A AJE celebrará o próximo día 6 de marzo, dentro do seu novo Plan Estratéxico, novas actividades como un taller sobre técnicas de venda.

    Fonte: Diario de Pontevedra

     

  • 01 Marzo, 2012
    Berta Pérez reunirase coas pescantinas para reorganizar a praza de abastos

    A tenente de alcalde xa mantivo contactos coas froiteiras para o seu traslado á planta baixa

    A tenente de alcalde de Cangas, Berta Pérez, ten previsto reunirse “nos próximos días” coas pescantinas da praza de abastos para analizar as opcións de reorganizar a planta baixa e trasladar alí os postos de froita, situados na planta superior. A edil xa mantivo contactos coas froiteiras, que se amosan  receptivas a esa posibilidade.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Morrazo)

  • 29 Febreiro, 2012
    Premian a xestión dos mercados de Vigo

    A Dirección Xeral de Comercio investirá un millón de euros en mellorar os servizos dos mercados de Mercacevi.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, foi a encargada de entregar á Federación de Mercados de Vigo, Mercacevi, un dos premios Mercasa 2012 ás Mellores iniciativas en Mercados Municipais, no marco do sétimo Encontro Nacional de Mercados Municipais Minoristas que se está desenvolvendo na cidade de Zaragoza.

    Este galardón vén recoñecer os resultados que está obtendo o modelo de xestión compartida e avanzada dos sete mercados municipais da cidade de Vigo, para o que Mercacevi conta co apoio da Consellería que dirixe Javier Guerra.

    Así, e ao amparo do convenio de colaboración dotado cun millón de euros, desenvolvéronse numerosas iniciativas para a modernización e a mellora dos mercados de Vigo. Entre estas medidas que se levarán a cabo para mellorar o servizo e promover o consumo cabe destacar diversas actuacións. A primeira destas iniciativas é a creación dun sistema de tarxetas de fidelización dos clientes das prazas de abastos da cidade e o desenvolvemento dunha aplicación tecnolóxica  en favor da calidade a través da mellora da hixiene alimentaria e a trazabilidade.

    A directora xeral de Comercio, que ademais de entregar este premio participou como ponente neste encontro, cun relatorio sobre a adecuación e mellora da competitividade dos mercados vigueses, sinalou que o obxectivo das actuacións realizadas en Vigo é “que as prazas de abastos se convertan e consoliden como o principal referente na venda de produto fresco de calidade”.

    Neste sentido, Castro recordou que o apoio aos mercados e ás prazas de abastos é un dos obxectivos estratéxicos recolleitos no Plan Ágora, Agora Re-comercia da Consellería de Economía e Industria para a reactivación e modernización do pequeno comercio.

    Fonte: Atlántico Diario.

  • 29 Febreiro, 2012
    Veciños en defensa do comercio local

    A asociación vecinal de O Temple propón aos comerciantes unha colaboración para evitar que os residentes acudan a comprar a outras zonas

    Unha das anteriores edicións de Temple StockConsideran fundamental ter un bo tecido comercial na zona na que viven, polo que se propuxeron apoiar o comercio local como un dos seus obxectivos. A asociación de veciños de O Temple que se encargará da guardería a próxima Temple Stock, solicitou ao alcalde medidas contra o atraso das obras na rúa Pígara e propón un sistema de bonificaciones para afianzar a clientela.

    A defensa do comercio local é un dos obxectivos que persegue a nova directiva da Asociación de Veciños de O Temple. Nos tres meses que levan en funcionamento non estiveron de brazos cruzados. Este apoio farase tanxible o próximo fin de semana na nova edición da feira de saldos Temple Stock, onde o colectivo vecinal farase cargo dun servizo de gardería. Pero non é a única fronte que abriron en favor dos empresarios locais.

    A entidade estuda a posibilidade de que os comerciantes de O Temple ofrezan descontos, bonificacións ou agasallos aos veciños que porten o carné da asociación. Suscita que mediante esta fórmula poderían gañar todos: o comercio gañaría e afianzaría clientela, os veciños obterían beneficios por comprar á beira das súas casas e a asociación captaría socios.

    María Jesús Vieites, membro da directiva, explica que xa expuxeron a súa iniciativa a 14 empresarios, que a recibiron con interese. "Eles veno como algo que lles pode axudar e é que nós o que queremos é que o comercio non se nos vaia de aquí", sostén. Antes de poder poñela en marcha, a asociación debe implantar o carné.

    O colectivo tamén levou reivindicacións dos comerciantes á súa reunión co Goberno local. De feito, aseguran que lograron o compromiso do alcalde, Manuel Rivas, de que os servizos xurídicos municipais estudarán os instrumentos existentes para penalizar á empresa que desenvolve os obras da rúa Pígara, que prexudican aos negocios, por incumplir os prazos de execución.

    A Asociación de Empresarios explica que o número de negocios mantense porque baixaron os alugueres. Indican que pecharon algúns por xubilación, pero aseguran que abren outros. O que si se nota, sosteñen, é que a xente acode aos centros comerciais os sábados.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

  • 29 Febreiro, 2012
    Primeiras 16 solicitudes para un posto na praza de abastos de Malpica

    O luns abriuse o prazo para presentar solicitudes para un posto na praza de abastos de Malpica. Ata a xornada de onte presentáronse en secretaría un total de 16 peticións doutros tantos comerciantes da localidade, todos eles antigos adxudicatarios que queren optar a unha segunda concesión. Secretaría facilitou toda a documentación aos interesados e explicóuselles as bases deste concurso público.

    As comerciantes recibiron como información adicional un esbozo con todo o procedemento a seguir desde que a licitación dos postos saíu publicada no Boletín Oficial da Provincia (BOP). O inicio da actividade na praza está previsto para dentro de dous meses, unha vez formalizados os contratos.

    Fonte: La Voz de Galicia.

  • 29 Febreiro, 2012
    Vigo: Premio aos outros mercados

    1. Os mercados vigueses fan bo o día tras día aquilo de que a unión fai a forza. Non foi fácil logralo e algúns engancháronse ao furgón de cola, pero recolléronse os froitos. O último chegou en forma de euros. Nin máis nin menos que un millón recibiu Mercacevi polo premio Mercasa 2012 ás mellores iniciativas en prazas de abastos. O galardón foi entregado pola directora xeral de Comercio, Nava Castro, no sétimo Encontro de Mercados Municipais Minoristas celebrado en Zaragoza. Os exitosos resultados do modelo de xestión compartida das sete prazas de abastos de Vigo son postos como modelos noutros recunchos da xeografía española.

     

    2. Ecovoz Estudantes do Colexio Plurilingüe de Tui viviron onte unha nova experiencia ao participar desde os estudos de Radio Voz en Vigo no programa Ecovoz 2012. Como peixe no auga mostráronse ante o micrófono e dispostos a repetir a experiencia. Hoxe farano os escolares doutro colexio. Neste caso tócalle a quenda ao da Guía.

     

    3. Cans. Máis de 30 universitarios formaranse co proxecto Can Campus posto en marcha pola organización do Festival de Cans e a Universidade de Vigo. Tralo éxito da primeira edición, os estudantes terán ocasión de realizar tres videoclips nesta segunda experiencia. Todo un reto.

    Fonte: La Voz de Vigo

  • 29 Febreiro, 2012
    A feira comercial de Ames une por primeira vez a Bertamiráns y Milladoiro

    Este ano en Bertamiráns e o que vén en Milladoiro. Así será a partir de agora o calendario consensuado entre as asociacións de comerciantes de Ames co Concello para a organización das feiras do sector. O acordo foi anunciado onte trala reunión da Mesa Local de Comercio.

    A primeira convocatoria baixo o novo modelo aumenta de dous a tres días, coincidindo como en edicións anteriores cun fin de semana para favorecer a presenza de clientes de toda a comarca compostelana.

    A xornada inaugural será a do 9 de marzo entre as 17 e as 21 horas, mentres que o horario do sábado e o domingo será máis amplo. No primeiro caso, o recinto estará aberto de 11 a 22 horas e o domingo pechará ás oito da tarde. A previsión dos organizadores é que participen unha trintena de establecementos de todo o municipio cunha ampla variedade de produtos, especialmente textiles.

    Artesanos e pulpo á feira

    Unha das novidades será a presenza de oito artesáns, algún dos cales elaborará os seus produtos no mesmo espazo da feira. E como en edicións anteriores haberá actividades de entretemento para os nenos, cunha zona reservada para lecer con xogos hinchables de 12 a 14 horas e de 16.30 a 20.30 horas.

    A comida terá un espazo propio, tanto dentro como fose do recinto e os amantes da gastronomía tradicional poderán visitar o recinto e de paso degustar pulpo á feira.

    Fonte: La Voz de Santiago

  • 28 Febreiro, 2012
    A directora xeral de Comercio asiste ao 7º Encontro Nacional de Mercados Municipais Minoristas que se celebra en Zaragoza

    O 7º Encontro de Mercados Municipais Minoristas presenta as mellores experiencias en España e outros países

    As bazas principais dos mercados municipais son proximidade, confianza, variedade e resposta eficiente aos consumidores

    As bazas principais do mercado minorista son a proximidade, a confianza no prescriptor, a especificidad da súa oferta, a variedade da variedade, a resposta eficiente á demanda e a flexibilidad dos seus prezos.

    Así o resaltou Víctor Martín Cerdeño, profesor da Universidade Complutense, experto en distribución e consumo, no seu relatorio presentado no 7º Encontro de Mercados Municipais Minoristas, opinando tamén que “como canle de venda o mercado municipal segue sendo competitivo, pero necesita unha imaxe máis moderna, ademais da implicación na xestión dos comerciantes que neles operan”.

    Para Víctor Martín “os novos barrios necesitan mercados cun novo mix comercial entre produtos frescos, alimentación envasada, referencias de droguería e perfumería, actividades de lecer e esparcimento”.

    O relatorio de Víctor Martín Cerdeño abriu a xornada de tarde durante o primeiro día do 7º Encontro de Mercados Municipais Minoristas, que se celebra en Zaragoza hoxe, luns 27 de febreiro, e mañá, martes 28. Tralo seu relatorio celebrouse unha mesa redonda sobre “Novos barrios, Novos Mercados”, moderada por Carlos Pérez Anadón, Conselleiro de Urbanismo, Infraestructuras, Equipamientos e Vivenda, do Concello de Zaragoza. Unha mesa redonda que contou cos seguintes participantes e temas respectivos:

    •Os novos mercados da cidade de Zaragoza: Valdespartera e Parque Venecia. Constancio Ibáñez Casanova. Director xeral. Mercazaragoza.
    •Os novos mercados da cidade de Burgos: Mercado Norte e Mercado G-9. Sergio González Reis. Secretario xeral. Federación de Empresarios de Comercio de Burgos.
    •Adecuación e mellora da competitividad dos mercados de Vigo: Guía práctica. Nava Castro Domínguez. Directora xeral de Comercio. Xunta de Galicia.
    •A modernización do sistema actual de distribución de produtos alimenticios perecederos da República de Panamá. Fernando Duque Soto. Secretario executivo. Secretaría da Cadea de Frío. Goberno de Panamá.
    •Aposta polo comercio rural. A experiencia de Aragón. Juan Carlos Trillo Baigorri. Director xeral de Comercio e Artesanía. Goberno de Aragón.

    Máis información
  • 28 Febreiro, 2012
    Cedeira: O Concello convoca unha xornada para fomentar proxectos empresariais

    O Concello de Cedeira organiza unha xornada para fomentar a posta en marcha de novos proxectos empresariais no término municipal. Baixo o lema “Necesitas impulso?”, a Concellalía de Desenvolvemento local convoca unha iniciativa que conta co respaldo do Igape e BIC Galicia.

    O programa levarase á práctica o día 8 de marzo, no auditorio municipal, en horario de mañá, de 10.30 a 13.30 horas. As persoas que poidan estar interesadas en participar deben anotarse previamente na Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local, que se localiza na primeira planta da Casa Consistorial, ou ben chamar por teléfono ao número 981 480 000.

    O devandito trámite debe realizarse antes do día 7, a xornada previa ao comezo da actividade.

    O obxectivo é tal e como se apunta desde o consistorio,  o de dar forma á idea empresarial dos participantes, analizar e evaluar a súa viabilidade na práctica e darlles a coñecer os pasos para iniciar o camiño polo que unha boa idea empresarial acabará convertida nunha realidade tanxible. Así, a xornada estructurase en dúas partes: unha de contido fundamentalmente teórico e outra que consistirá no relato dun emprendedor que terminou poñendo en marcha o seu propio negocio.

    Con este tipo de iniciativas preténdese apoiar a aquelas persoas que teñen ganas de emprender e boas ideas que deberían materializarse nun proxecto de negocio con futuro.

    Ao longo de tres horas, os participantes descubrirán como nacen os proxectos empresariais, como se poden detectar boas oportunidades de negocio e como converter un proxecto nunha empresa.

    O público asistente coñecerá tamén de primeira man o testemuño dun empresario galego que contará a súa aventura e a súa experiencia en primeira persoa. Por iso, o Concello invita aos veciños a asistir á iniciativa prevista para o próximo día 8 de marzo.

    Fonte. Diario de Ferrol.

  • 28 Febreiro, 2012
    A Cámara de Comercio e a patronal coruñesa analizan a nova norma laboral

    A Cámara de Comercio da Coruña organiza hoxe unha xornada, desde as 08.50 ata as 14.00 horas, para analizar as claves da reforma laboral que aprobou o Goberno o pasado 11 de febreiro. Especialistas de distintas disciplinas -entre eles maxistrados e economistas- explicarán as principais novidades que supón a norma para o mercado de traballo e as oportunidades que ofrece para as empresas.
    A Confederación de Empresarios da Coruña (CEC) tamén ofrecerá hoxe na súa sé, a partir das 19.00 horas, unha charla dirixida aos empresarios sobre os aspectos máis relevantes da reforma.
    Fonte: A Opinión de A Coruña
     

  • 28 Febreiro, 2012
    Cambre celebra este fin de semana unha nova edición de Temple Stock

    O mago Fonte actuará o sábado pola tarde na feira de oportunidades
    A Asociación de Empresarios de Cambre e o Concello organizan este fin de semana unha nova edición da feira de saldos Temple Stock.
    O mercadillo, que se celebrará no polideportivo de O Temple o sábado e o domingo, ofrecerá aos asistentes produtos rebaixados en ata un 80%.
    Os expositores abarcan os campos de calzado, moda, complementos, roupa infantil e deportes, entre outros.
    Para que os pais poidan efectuar as súas compras, dispoñerán dunha zona infantil para deixar aos máis pequenos. Ademais, o sábado pola tarde, actuará o mago Fonte e terá lugar unha gran chocolatada. O domingo, tamén pola tarde, o mercadillo ofrecerá unha degustación de produtos típicos de Carnaval.
    As actividades completaranse con sorteos de agasallos, todos os días.
    O mercadillo estará aberto de 11.00 a 14.30 horas e de 16.30 a 20.30 horas, tanto o sábado como o domingo.
    Fonte: A Opinión da Coruña
     

  • 28 Febreiro, 2012
    Roberto Verino presenta unha colección dos seus deseños do último cuarto de século

    “Hai que afrontar o momento actual con enorme valentía”, expresa o creador de moda. A mostra itinerante inaugurouse onte no Corte Inglés do macrocentro Marineda City.

    "Levo 30 anos pero sigo ilusionado e prometo outra exposición para as vodas de ouro", manifestou con entusiasmo Roberto Verino na inauguración da súa exposición itinerante polas tendas do Corte Inglés. Desde onte e ata o 17 de marzo poderanse presenciar estas auténticas obras de arte da moda do diseñador ourensá na terceira planta que a prestixiosa firma de grandes almacéns ten dentro do complexo comercial herculino de Marineda City.

    Son un total de 50 pezas de vestir que representan as tres décadas de labor do modisto verinés, que recorda que cando empezou "había que facer algo e non conformarse con aquela realidade", a da Galicia incomunicada. Díxoo tras facer unha referencia a que onte viaxou no novo tren Avant desde Ourense, e expresou que o galego é un pobo que sabe vencer retos. "Somos líderes mundiais en dúas actividades difíciles e complexas, a pesca e a moda", enfatizou.

    Cincuenta pezas resumen os trinta anos de traballo dunha firma xa mundial

    O diseñador de Verín, superados os apuros de 2009, afirma que vende máis que nunca

    A exposición inaugurada na tarde de onte, que se presentou no ano 2007, con motivo do 25 Aniversario da firma Verino, no Museo do Traxe de Madrid, recolle toda a magnitude do glamour e estética do diseñador galego, que agora cumpre tamén o seu vixésimo quinto aniversario de relación co Corte Inglés, que a promocionará en varios dos seus centros.

    Verino, un dos embaixadores da moda española no mundo, e recoñecido con premios como a Agulla de Ouro ao mellor diseñador internacional, sinalou que a súa firma, tralas estreiteces de financiamento sofridas en 2009 está plenamente estabilizada, e “hoxe vendemos máis que nunca”, dixo, ao que engadiu: “fixemos milagres, e hai que afrontar o momento actual con enorme valentía”.

    O diseñador galego deuse a coñecer en 1982 ao presentar a súa primeira colección prèt-a-porter feminina. E tras desfilar nas semanas da moda de Paris e Milán, en 1992 inaugurou a súa primeira tenda en Madrid, e comezou a súa propia rede propia que actualmente conta con máis dun centenar de puntos de venda no mundo.

    Agradeceu a vinculación co Corte Inglés, xa que desde fai 25 anos existe colaboración mutua entre ambas firmas, e explicou que na colección hai un modelo por tempada, e que como non tiña dos primeiros anos, debeu recompralos non sen anécdotas.

    Fonte. El Correo Gallego.


  • Páxina 58 de 85

  • Mostrando do 1141 ao 1160 dun total de 1686 rexistros