O Carnaval está ao virar a esquina. Os escaparates dos comercios locen divertidas decoracións desde fai días e os especializados ofrecen disfraces e todo tipo de complementos para celebrar unha das festas máis divertidas do ano. E para gozala do mellor modo, desde a oficina de información ao consumidor (OMIC) emitiron unha serie de recomendacións, sobre todo, dirixidas á elección de atuendos e maquillaxe dos máis pequenos.
O servizo municipal dá unha serie de pautas para ter en conta á hora de vestir aos menores. En canto aos riscos que poden presentar os disfraces para menores de sete anos, recomendan fixarse en que non teñan cordóns na zona da cabeza e o pescozo, e se son decorativos indican que deben ter menos de 7,5 centímetros de lonxitude. Para os de entre 7 e 14 anos, explican que están permitidos os cordóns funcionais pero dunha medida non superior á indicada anteriormente, ademais de que os pais deben vixiar que non presenten puntas ou bordos cortantes.
Outros consellos, emitidos polo Instituto Galego de Consumo, tamén recomendan evitar que maquillaxes e pinturas entren en contacto cos ollos, así como optar por vestimentas infantís que non leven a cabeza cuberta porque “o risco de inflamación é máis elevado en carapuchas e caretas”, informaron fontes municipais.
Así mesmo piden aos consumidores que se fixen en que devanditos produtos leven o marcado da Comunidade Europea (CE) pois é indicativo de que cumpren coas normas europeas. Ademais, “se os disfraces non fosen convenientes para menores de 3 anos especificarase esta advertencia na etiqueta”, segundo as mesmas fontes.
No caso concreto das máscaras, tamén explican que se debe observar si permiten unha ventilación adecuada e debe evitarse os artigos fabricados con materiais inflamables. E respecto dos cosméticos, advirten da necesidade de escoller os que foron sometidos a controis dermatolóxicos porque presentan un menor risco de producir alerxias ou reaccións na pel.
Fonte. Diario de Arousa.
A Universidade a Distancia de Madrid (UDIMA) publicou recentemente un decálogo no que se ofrecen unha serie de consellos dirixidos á PEMES co obxectivo de que estas aumenten o seu nivel de competitividade.
Este traballo foi elaborado polos alumnos do Máster Comercial e Marketing e o Máster de Negocios Internacionais da UDIMA e para a súa realización analizáronse as estratexias comerciais de máis dun centenar de PEMES de diversos sectores.
O documento sinala que para gañar competitividade, as PEMES deben empregar as mesmas ferramentas e técnicas que as grandes multinacionais, pero sempre adaptadas ao seu tamaño e problemática. Segundo o coordinador deste traballo, o profesor de Marketing Estratéxico da UDIMA, Rafael Muñiz, “Nun mercado tan complexo e competitivo como o actual cun descenso xeneralizado das vendas, unha competencia cada vez máis agresiva e constantes innovacións, o que verdadeiramente marca a diferenza entre o éxito e o fracaso na economía dun país é a solidez e fortaleza das súas PEMES”,
“Algunhas destas cuestións poden parecer obvias, pero resulta alarmante como moitas pequenas e medianas empresas, metidas no día a día, pasan por alto cuestións básicas”, engade Muñiz.
Decálogo para aumentar a competitividade nas PEMES
1.- Ser innovador: Os datos aválano, as empresas que innovan medran un 20%. Trátase dunha das asignaturas pendentes de moitas PEMES. Saber adaptarse aos cambios do mercado dun xeito rápido e eficiente é onde reside parte do éxito.
2.- Dar o salto a era dixital.- Estar presente na Rede é imprescindible. A nosa reputación online converteuse nunha prioridade. Por iso as PEMES deben entrar no mundo dixital para poder interactuar cos seus clientes potenciais. E é aquí onde o e-commerce se presenta como un importante nicho de mercado.
3.- Manter unha actitude emprendedora.- Emprender nunca foi fácil, e menos nestes momentos, pero con todo pode dar resultados moi positivos. Os emprendedores son os que fan que o tecido empresarial dun país adquira unha maior solidez e competitividade.
4.- Ter como obxectivo a internacionalización.- A saída ao mercado exterior é un recurso que deberían aproveitar máis as PEMES españolas, xa que lles asegura un crecemento futuro ante as escasas expectativas locais. Asistir a feiras internacionais do sector é unha boa ocasión para vender e comparar de forma máis intelixente.
5.- Beneficiarse do Networking.- As PEMES non están afeitas aliarse con outras empresas para crear en común novas fortalezas que lles outorguen vantaxes competitivas. Con todo, é un dos principais factores que fan que unha empresa poida competir con éxito no mercado exterior ou fronte ás multinacionais. Non esquezamos que “a unión fai a forza”.
6.- Analizar o produto.- É importante que as PEMES saiban identificar no seu portafolio de produtos aqueles que lle fagan ser máis competitivo. Aquí existen dúas variables estratéxicas que deben saber utilizarse no seu beneficio: priorizar a marca ou o prezo.
7.- Focalizarse no cliente.- O cliente converteuse no eixo fundamental das empresas, por iso a súa fidelización é un dos principais retos do século XXI. As empresas deben orientarse ao mercado actual, é dicir, ter un coñecemento profundo tanto dos seus clientes como da competencia. Hoxe en día o consumidor é máis proactivo e participa en todo o proceso de Marketing.
8.- Potenciar a comunicación.- Achegar ao mercado a mensaxe que queremos que se perciba da nosa empresa é vital para situar na mente dos nosos clientes os valores que nos diferencien da competencia. Aquí entran en xogo tamén as redes sociais, pé do que aínda coxean moitas PEMES.
9.- Traballar a Estratexia de Marketing.- Tan só si sabemos actuar cunha Cultura de Marketing Estratéxico seremos capaces de orientar a nosa actividade ao que realmente a sociedade e a economía están demandando. Converteuse en obligatorio actuar cunha folla de ruta, para que as PEMES alcaden a competitividade.
10.- Coidar o Equipo Humano.- O persoal é unha das principais fontes de vantaxe competitiva e o principal recurso co que conta unha PEME para chegar ao éxito ou ao fracaso. Non esquezamos que as empresas son o que son polos seus Equipos Humanos e aquí a comunicación interna xoga un importante papel.
Fonte: RRHHDigital
As 'queixeiras' da comarca, que onte se deron cita en Abegondo, non atopan substitución
Malia que o número de desempregados non deixa de medrar, as 'queixeiras' da comarca non atopan quen queira tomar a substitución para que a tradición non se perda debido ao sacrificado do oficio. Onte reuníronse catorce na XIII Feira do Queixo de Abegondo.
María del Carmen Corrala leva toda unha vida elaborando queixos de forma artesanal. Espera que algún dos seus cinco fillos tome a substitución para que esta tradición artesanal non se perda, pero a filla que onte lle acompañaba na XIII Feira do Queixo de Abegondo ten as súas dúbidas. "É un traballo moi duro", explica, e engade que ten outro traballo máis agradecido.
A gran asistencia de público a esta cita anual demostrou unha vez máis que o os queixos elaborados con leite cru de vaca atrae aos consumidores da comarca. Con todo, o esforzo e dedicación que requiren os labores das queixeiras disuaden ás novas xeracións de dar continuidade a esta tradición artesanal.
A asociación de queixeiras de Abegondo non incorporou ningún novo membro desde fai anos, lamenta a súa presidenta, Josefina Sánchez Quindimil. Conta que nin a crise conseguiu que algún mozo se interese polo oficio. Comprende perfectamente os motivos: "É moi sacrificado, eu nunca hei ter vacacións". Como o resto das súas compañeiras, non pode faltar nin un só día á súa cita coas vacas. Ten que alimentalas e ordeñalas e, inmediatamente despois, coar e callar o leite.
O seu traballo onte tivo recompensa. O Concello recoñeceu a calidade dos seus produtos co primeiro premio da décimo terceira edición da feira.
E é que para esta cita, Josefina reserva os seus queixos máis curados, os que requiren máis tempo. Durante o resto do ano véndeos, como Antonia Suárez Vales -que recibiu o segundo premio-, en supermercados e a particulares. A etiqueta común que lles facilitou o Grupo de Acción Local Terra das Mariñas para identificar os queixos da comarca axúdalles nas vendas. Explican que os clientes fíanse máis da calidade ao velas. De feito, onte, as que máis venderon na feira foron as integrantes da asociación, segundo recoñecían o resto de productores.
José Luís Mato Manteiga, que viaxou desde Mesía coa produción da súa familia, era o máis novo dos presentes: 25 anos. Malia que o seu labor é máis ben a de transportista, coincide en que é un oficio "bastante amolado" e tampouco confía na súa pervivencia durante moito máis tempo.
No canto de atraer ás novas xeracións, como esperaban algúns, a crise tamén lles está facendo dano. "Sobe todo, os piensos, a fariña... Todo menos o prezo do queixo", lamenta Sánchez Quindimil.
Os productores da zona que dan saída aos seus produtos a través das feiras nunca se perden a de Abegondo, pero recoñecen que nas que mellor venden é nas máis urbanas, como as de Cambre ou Vilaboa (Culleredo).
Catorce queixeiros e queixeiras participaron onte na decimoterceira Feira do Queixo de Abegondo. O frío non restou asistencia a uns festexos xa consolidados no calendario festivo e que, unha vez máis, reuniron a numerosos veciños da comarca. Houbo quen aproveitou para facer despensa e os que gozaron das degustacións gratuitas. Ao ritmo das gaitas, o alcalde, José Antonio Santiso, repartiu os premios , que recaeron en dúas veciñas de Abegondo, Josefa Sánchez e Antonia Suárez, e unha de Ordes, Alicerce Candal.
Fonte: La Opinión
Naceu fai menos dun ano e xa oferta en Internet produtos e servizos con altos descontos. "A verdadeira plataforma de venda grupal", resaltan os dous promotores de Ferrolterra, Ramón Sas e Víctor Caneiro, que desde Narón lanzaron Duyudu.com. "A posta en marcha do proxecto levou o seu tempo, hai un plan de negocio e un plan financeiro cun horizonte de 5 anos que nos envorcou resultados halagüeños para emprender o proxecto", sinalan. Saben que hai competidores, "pero os nosos estudos indican que malia que o mercado está maduro, ten un longo percorrido".
E é que existen "sete millóns de usuarios neste país que compran polo menos unha vez ao mes pola Rede". A eles, e aos que cheguen, ofrécenlles "a verdadeira compra grupal, porque nosa diferenciación é chegar a target determinados e agrupados por intereses: wellness (benestar), pais, sibaritas, etcétera". Así, "en Duyudu tes a potestade de non recibir ofertas que non che interesan, ti elixes o que che interesa no teu perfil".
“Temos máis de 20 anos de experiencia en proxectos distintos a este, pero cun expertise (experiencia, profesionalidade) acumulado en xestión de empresas que creo que nos acredita para esta aventura”, alegan. Desde Narón queren chegar non só a toda Galicia, senón a toda España e ata internacional. Internet borra as fronteiras e permite achegarse ao seu público obxectivo, que é “xente interesada en consumir ofertas atractivas, de calidade, orientadas aos seus gustos”. A primeira fase de implantación é Galicia, Asturias, Valencia e Madrid. “Os estudos do plan de negocio indícannos que Valencia e Madrid son obxectivos moi atractivos e Galicia, lóxicamente, porque somos galegos e separadamente a nosa rexión ten un amplo campo de mellora do modelo de negocio”.
Nunha segunda fase de implantación, “nuns meses, temos previsto que sexa cara a Pais Vasco, Cataluña e Andalucía. Posteriormente todo o territorio nacional e determinados países no exterior”.
En canto aos usuarios rexistrados están “crecendo exponencialmente cada día”, o que deixa sen valor calquera cifra nuns minutos. Estes son “reais; é dicir, non compramos ningunha base de datos de rexistros. Ademais, temos seguidores nas principais redes sociais como Facebook, Twitter, Google+, entre outros”.
En canto ao retorno económico, apuntan que “evidentemente o plan financeiro estase cumprindo con fartura e por iso confiamos nun pay back máis inmediato do que esperabamos”. Si a análise se realiza a nivel persoal, “estamos lóxicamente ilusionados e satisfeitos co desenvolvemento do proxecto, como non podería ser doutro xeito”.
Fonte: El Correo Gallego
Os comerciantes betanceiros serán os primeiros en coñecer as vantaxes que ofrecerá o novo portal que se presentará mañá no Edificio Liceo.
Trátase de Comerciogalicia.es, un servizo na rede que arrinca como medio para dotar ao sector dunha vía máis co fin de incrementar as vendas e chegar a novos clientes nestes tempos de crises, como sinalaron fontes da Asociación de Comerciantes e Empresarios de Betanzos Centro Comercial Aberto (Acebe.CCA).
A presentación terá lugar a partir das 20.30 horas e asistirá a directora xeral de Comercio, Nava Castro, o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, o seu homólogo na federación coruñesa, Miguel Agromayor, e a presidenta de Acebe.CCA, Antonia Anido. Unha representación que se debe á participación de todas estas institucións na posta en marcha desta iniciativa.
Mercabetanzos > Por outra banda, os comerciantes brigantinos tamén anunciaron que se atopan xa preparando unha nova edición de Mercabetanzos, un mercado de oportunidades que está previsto que se celebre os días 10 e 11 do próximo mes de marzo e, do mesmo xeito que en anteriores edicións, no interior dunha carpa instalada na praza dos Irmáns García Naveira.
Mercabetanzos permitirá a todos os empresarios que participen vender produtos con descontos a partir do 50%. A organización prevé que esta nova cita goce do éxito de anteriores edicións nas que centos de clientes visitaron a carpa.
Ademais, como destacou a asociación, este evento funciona como “unha actividade dinamizadora do comercio minorista de Betanzos”, así como busca “repercutir moi positivamente na economía local”.
Todos os asociados de Acebe.CCA que o desexen pódense inscribir nesta nova edición ata o próximo día 21 deste mes. Tamén se lles facilitará máis información chamando ao número de teléfono 981 774 574 ou escribindo un correo electrónico á dirección acebe@comerciodebetanzos.com.
Fonte: El Ideal Gallego
A feira de oportunidades Mercamelide viviu onte unha xornada inaugural marcada pola gran afluencia de público, que visitou a vila atraído polos descontos aplicados polos comerciantes locais.
A actividade feiral arrincou ás once da mañá coa apertura dos expositores habilitados por unha trintena de establecementos locais. Como novidade, este ano tamén participa un negocio de fóra do concello, Embutidos Cortizo, pero que conta cunha tenda en Melide.
A inauguración oficial do evento correu a cargo da directora xeral de Comercio da Xunta de Galicia, Nava Castro, quen resaltou a aposta do departamento que dirixe por dinamizar o pequeno e mediano comercio, clave para a economía dos concellos.
Tras este acto, o protagonismo recaeu na ampla gama de artigos ofrecidos nesta cita xa habitual no calendario festivo melidense, que alcanza a súa novena edición.
Así, os visitantes que percorreron o recinto feiral puideron adquirir desde roupa e calzado, os produtos estrela, ata pequenos electrodomésticos ou artigos alimentarios.
Nesta edición tamén se instalou no Palacio de Congresos un posto de filloas, que onte estivo moi concorrido ao repartir entre os asistentes un dos produtos por excelencia das festas de Carnaval.
BALANCE SATISFACTORIO
Ao término do primeiro día, e a falta de pechar os cálculos do volume de vendas alcanzado, a alcaldesa de Melide, Ánxeles Vázquez Mejuto, fixo un balance «moi positivo» da feira de oportunidades ao constatar o tirón da cita entre o público pese ás baixas temperaturas que se rexistraron ao longo da xornada, que obrigaron ao Concello a colocar varias estufas no recinto ferial para tratar de combater o frío.
A actividade feiral continuará hoxe no Palacio de Congresos desde a once da mañá ata as oito da tarde, cando botarán a pechadura os expositores.
No transcurso da xornada, procederase ao sorteo de varios lotes de produtos cedidos polos comerciantes, un agasallo ao que poderán optar todas as persoas que durante os dous días de Mercamelide efectúen algunha compra nos postos.
Fonte: El Progreso
A Web entretiendas.com presenta unha nova imaxe máis moderna e rechamante, con novedosos recursos e promocións para facer fácil a compra ao consumidor
As datas sinaladas no calendario como importantes á hora de acordarse de familiares e amigos teñen en San Valentín un día de especial significado para parellas e namorados, cunha forte tradición de realizar agasallos.
Coa aparición de novas formas de comercio, como a venda online, son cada vez máis os ourensáns que utilizan o servizo do Centro Comercial Aberto Entretiendas.com.
O Centro Comercial Aberto Ourense Centro sorprende unha vez con esta iniciativa, que abarca novas promocións para os clientes da web Entretiendas.com
Ademais, a renovada web preséntase cunha nova imaxe máis moderna e rechamante, con novedosos recursos para facer máis fácil a compra ao consumidor.
Ao alcance dun só clic os clientes poderán acceder ás novas campañas e promocións dos establecementos así como ás novidades dos últimos produtos engadidos.
Entretiendas.com conta con máis de 5.000 produtos publicitados na web, clasificados en categorías de calzado e complementos, deportes, electrodomésticos, electrónica e informática, fogar e decoración, xoiaría, bisutería e reloxos, librería e xoguetería, perfumería e cosmética.
SECCIÓN TENDAS VIP. A páxina conta ademais cunha nova sección “tendas VIP” onde os comercios incorporan promocións exclusivas en determinados produtos de tempada. Nestes momentos pódense adquirir os últimos modelos en botas de futbol ou zapatillas de basket con importantes descontos sobre o prezo oficial de venda ao público.
Tamén se poden adquirir os últimos modelos en reloxos Ferrari un 25% máis baratos que na tenda de Ferrari ou roupa interior masculina da marca Calvin Klein, onde o cliente poderá atopar en distintos estilos, modelos e cores a última colección desta marca de gama alta para a roupa interior de homes.
Ourense Centro mellora a competitividad dos comercios tradicionais urbanos poñendo ao alcance da súa man unha oportunidade de rendibilizar o seu negocio a través dos novos formatos de distribución e promoción que aporta hoxe en día a tecnoloxía.
COMERCIO ELECTRÓNICO. Trátase dunha plataforma de comercio electrónico para os comercios locais da súa área de influencia que abren as súas expectativas de negocio máis aló dos límites dos seus establecementos e coa comodidade que aporta comprar a calquera hora e desde calquera lugar. A plataforma virtual de venda online é para estes empresarios a mellor fórmula para dar saída ao seu excedente de mercadería a prezos moi competitivos e ventaxosos para os clientes.
Fonte: La Región (Suplemento Extra)
O colectivo pretende ambientar o espazo comercial enchendo de cor as rúas
A Asociación de Comerciantes e Profesionais Noia Histórica puxo en marcha a súa nova campaña de San Valentín, que se estende a todos os seus comercios e bares asociados. O colectivo pretende ambientar o espazo comercial aberto con motivo do día dos namorados enchendo de cor as rúas.
Para iso, Noia Histórica ten previsto repartir hoxe entre os comerciantes e hostaleiros asociados globos metalizados para os escaparates e alfombras vermellas para as portas de acceso, todo con forma de corazón. Ademais, dous monitores caracterizados de cupido distribuirán de forma gratuíta durante a mañá do domingo máis de 500 piruletas entre os clientes que acheguen ata o centro comercial aberto.
Fonte: El Correo Gallego
Desde hoxe, 10 de febreiro e ata o 30 de abril poderanse facer as compras coa antiga moeda oficial
Aínda queda algún ourensán que garde os seus aforros en pesetas, a antiga moeda oficial fose de curso legal? Os comerciantes da Praza de Abastos das Burgas creen que si, por iso puxeron en marcha unha campaña que permitirá aos seus clientes facer o pago das súas compras en pesetas, que terán neste mercado o mesmo valor que o euro.
Baixo o lema "Aquí volve a peseta", máis dunha ventena de establecementos do popular mercado ourensán uniuse para participar nesta iniciativa que esperan sexa "todo un éxito" e que pretende "revitalizar as vendas nos postos que se subscriban ao proxecto" A campaña comeza hoxe 10 de febreiro e estará en vigor ata o próximo 30 de abril inclusive.
Para iso os clientes poden pagar con pesetas en lugar de euros, cun valor de cambio que é o oficial: 166,386 pesetas por cada euro. A idea pretende "mellorar as vendas dando a oportunidade a todas aquelas persoas que teñan pesetas esquecidas en casa, que as poidan utilizar sen gastar un euro e así combater as crise económica", explica a asociación de comerciantes da praza que secunda a idea.
Iso si, tampouco hai que pasarse e o importe cambiado non poderá ser superior aos 500 euros por persoa, supoñendo que haxa moitos ourensáns "despistados" que aínda garden nun caixón tal cantidade de moeda fóra de curso legal.
Como norma xeral só se poderán cambiar os billetes en pesetas emitidos a partir do ano 1939 e deben de cumprir as normativas do Banco de España en canto á conservación e veracidade dos billetes.
Tamén se admiten as oito moedas que formaban parte do sistema vixente en España ata que se introduciu o euro, así como a de 2.000 pesetas, non sendo admisibles as moedas anteriores ao ano 1992.
Os comerciantes explican que a idea partiu tras coñecer os datos do Banco de España segundo os cales habería uns 1.707 millóns de euros en pesetas en todo o país, que aínda non foron devoltos.
"Cando todos afixémonos a utilizar, pensar e a falar en euros, a Praza de Abastos das Burgas pretende dar esta opción que nalgunhas localidades de España xa se puxeron en práctica e foi todo un éxito", explican os comerciantes.
Creen que deste xeito "podería saír á boia unha cantidade importante de diñeiro en pesetas que está parado en Ourense, co que os comerciantes do mercado de abastos, pretendemos aliviar a eses consumidores que aínda teñan pesetas en casa e non saiban onde gastalas".
Fonte: Faro de Vigo
A crise de consumo deixarase notar tamén o día dos namorados. Os comerciantes consultados na cidade prevén un descenso de vendas de face ao 14 de febreiro. A Federación de Comercio de Pontevedra calcula a través dunha enquisa que os cidadáns gastaranse algo máis dun millón de euros (1.141.707
A patronal sinala no seu informe que 30.755 persoas realizarán algún detalle á súa parella. Máis do 39 por cento delas (12.112) teñen entre 30 e 49 anos. Séguenlle no ranking de persoas con previsión de gasto as de idades comprendidas entre 15 e 29 anos (9.720) e as de 50 anos ou máis (8.923). O gasto estimado nos citados tramos de idade será de 481.422, 292.182,20 e 368.073,75 euros, respectivamente.
O gasto medio das persoas de entre 15 e 29 anos sitúase en 30 euros. Os de entre 30 e 49 anos gastaranse uns 39 euros e os de máis de 50 anos rascaranse un pouco máis o peto en San Valentín: 41 euros de media.
Fonte: Diario de Pontevedra
As obras no Pabillón de Deportes obrigaron a trasladar a cita a unha gran carpa xunto á Alameda. Non falta ningún comercio da vila.
Menos ampla, pero máis céntrica e con rebaixas máis pensadas para os veciños de Ponte Caldelas. Así será a quinta edición da feira de oportunidades que se celebra este fin de semana na vila do Verdugo coas obras do pabellón de deportes como condicionante.
''Pensouse en suspender, porque normalmente celebrámola dentro do pabillón, pero os comerciantes pediron seguir adiante, polo que se celebrará nunha carpa na Praza de España, xunto á Alameda'', explicou o alcalde, Perfecto Rodríguez na presentación deste xoves.
Esta decisión obrigou a reducir o número de expositores, pero non faltará ningún da vila, “só quedáronse sen sitio aqueles que viñan de fóra, xa que esta instalación é máis reducida”, engadiu Gloria Suárez, a presidenta da asociación de comerciantes local.
A iniciativa, malia as limitacións da crise e da nova ubicación, promete encher a vila durante todo o fin de semana. En primeiro lugar porque, ao estar nun espazo tan céntrico, pode combinarse cun paseo polas súas rúas ou co tapeo. De feito, os locais hosteleiros esperan que esta nova versión da feira dea mellor resultado, desde o punto de vista de deixar clientes.
En segundo lugar, segundo a portavoz dos comerciantes, porque moitos concorren con suculentas ofertas, de ata o 60%, coas que resarcirse da costa de xaneiro e dar saída aos excedentes da tempada de inverno.
Entre os comercios que participarán poderanse atopar produtos de menaxe do fogar, mobles, roupa e calzado, bisutería e obxectos de agasallo, fotografía, material de papelería e librería e varias ramas da alimentación, incluída a repostería. Non faltarán a floristería, os útiles de cociña, electrodomésticos e, este ano como novidade, os útiles de caza e pesca. No espazo da Alameda situarase unha exposición de coches de ocasión, e tamén haberá outra de calefactores de pellets.
O evento desenvolverase o sábado e o domingo, en horario de 10:00 a 20:00 horas, de modo ininterrumpido.
Fonte: Diario de Pontevedra
En apenas 10 anos o barrio viu como abrían decenas de negocios atraídos pola súa macrourbanización
Navia suma e segue. Si fai meses o barrio saltaba aos titulares polo boom da súa poboación –a principios de 2012 había censados 6.631 cidadáns na zona, aínda que os comerciantes elevan o número de residentes aos 15.000– o crecemento apunta agora aos seus negocios. En apenas un lustro rúas como As Teixugueiras ou Lamelas pasaron de ser "un descampado sen vida" a un viveiro de pequenos establecementos que ata estudan optar á categoría de "centro comercial aberto" ante a Xunta. Unha das contadas excepcións que se atreven a plantar cara á crise.
O seu negocio apenas conta cinco anos pero María Luisa Silva, dona dunha papelería en Navia, pasou nese tempo de "pionera" a veterana. Desde que en 2007 ela e o seu marido decidiron abrir un negocio nas Teixugueiras a rúa ha ir poboándose de pequenos comercios. A construción da "macro urbanización" de Navia, con 3.732 vivendas protexidas –a Xunta anunciou outras 1.442 no último plan parcial que presentou ao Concello–, encheu o barrio de vida. Segundo datos do Consistorio hai censados na zona 6.631 veciños, un número que segundo os comerciantes ascende a 15.000 e irá aumentando a medida que se vaian entregando novos pisos. A ese boom da poboación seguiu un brote de negocios que desentona coa crise.
"Fai cinco anos visitamos a zona e vimos que tiña futuro así que decidimos montar un negocio aquí", relata María Luisa ás portas do seu local. Non foi a única en chegar a esa conclusión. En apenas un lustro Navia deixou de ser "un descampado sen vida" para converterse nun área comercial con preto de 85 negocios. "A medida que se van entregando vivendas as vendas soben", concuerda o frutero Dimas López. A mellor proba diso é que desde a última promoción, en decembro de 2010, as súas vendas "aumentaron". "Non teño queixa", conclúe.
Aínda que a sombra da crise chega tamén a Navia os seus tons son menos escuros. Nos últimos anos a parroquia rexistrou a pechadura de varios negocios pero o seu ritmo de aperturas avantaxa ao do resto da cidade. A razón: a chegada de veciños ao barrio e o atractivo que representan os comercios para zonas próximas como San Paio, Alcabre, Coruxo ou Canido. "Constitúen cerca do 50% dos nosos clientes", razoa David Resúa ante o escaparate do seu zapatería. Con 10 meses de experiencia no barrio este autónomo –residente ademais das Teixugueiras– explica que entre as tarefas pendentes dos comerciantes está "concienciar" aos veciños de que se pode facer vida en Navia". "Non é unha ´cidade dormitorio´, pero case", concuerda María Luisa. O reto non vén só. O sector, que ultima os trámites para constituírse como asociación, reclama ademais arrombar o parque de Navia e "mellorar as comunicacións".
A frutería de Dimas López é o mellor exemplo de que os negocios de Navia van da man da súa vecindario. Aínda que este comerciante abriu a súa tenda "fai dous anos e medio" as súas vendas aumentaron de xeito especial desde fai 12 meses, xusto cando se pechou a última promoción de pisos. "A medida que as vivendas entréganse o consumo sobe", razoa Dimas mentres vende unha barra de pan a un dos veciños da zona.
Malia esa boa experiencia a súa diagnóstico é similar ao doutros comerciantes do barrio: "na rúa vese movemento pero a xente aínda non está mentalizada para facer as súas compras nesta zona". Con ese obxectivo Dimas participou, xunto a outros 25 autónomos de Navia, nunha campaña especial en Nadais para atraer e fidelizar aos seus clientes.
O potencial do barrio queda fóra de toda dúbida ao decatarse de que cadeas comerciais de ámbito estatal e entidades bancarias xa abriron os seus propios establecementos nas rúas de Navia.
A historia da cafetería Os Lobiños se solapa coa do barrio de Navia. Guiada só pola intuición Charo Pinto montou fai sete anos unha cafetería nas Teixugueiras. "Daquela non había nada. Nós eramos o único local ou un dos poucos que había na zona", recorda esta hostelera viguesa. A aposta saleulle redonda. Antes ata de que as primeiras familias se trasladasen a Navia Charo servía aos obreiros da "macro urbanización". Cando os guindastres e as excavadoras abandonaron o barrio o seu negocio cambiou de perfil e centrouse nas familias. Charo instalou un pequeno parque infantil con bólas, tobogáns e xogos e lanzouse a pola clientela máis familiar.
"Anunciámonos por Internet e como somos un negocio moi concreto temos clientes do centro da cidade... veñen ata de Travesía de Vigo", comenta Charo. Con todo, a súa principal clientela seguen sendo os veciños do barrio.
Fonte: Faro de Vigo
Os Pendellos aloxarán unha mostra de traxes rexionais antigos
Do 6 ao 8 de xullo, o recinto feiral de Os Pendellos de Agolada acollerá a primeira Feira de Artesanía Profesional, que organiza a Consellería de Economía e Industria e as asociacións de artesáns de toda Galicia. O evento non impedirá a celebración, en agosto, da tradicional Mostra de Artesanía que desde fai anos organiza o Concello e que inclúe unha romaría medieval.
O alcalde, Ramiro Varela, explica que durante o primeiro fin de semana de xullo usaranse, prácticamente, todos os pendellos que xa foron rehabilitados pola Diputación e a Consellería de Cultura. Días atrás, técnicos da Xunta desprazáronse a Agolada para facer medicións dos inmobles, posto que estes distribuiranse por seccións. Ao longo dos tres días terán lugar, ademais, talleres para todos os públicos e unha exposición de traxes rexionais antigos. Por parte do goberno local tamén se está facendo unha revisión de todo o conxunto feiral, posto que a algúns dos inmobles que se compraron pero cuxa rehabilitación non está terminada "colocarémoslles portas para que poidan ser utilizados durante eses días como almacén".
Con esta iniciativa, reactívase o uso do recinto, que xa noutras ocasións serviu para albergar exposicións como a da Fundación Vicente Risco ou, ata, para oficiar vodas civís, como foi o caso da Capela das Virtudes, que agora funciona como espazo museístico e multiusos.
Fonte: Faro de Vigo
Os EMPRESARIOS solicitaron ao Concello que os traballos se inicien antes do antroido.
A REMODELACIÓN obrigará a pechar ao tráfico o tramo desde a rúa Nova ata Panaderas.
O inminente inicio da reforma integral da rúa de San Andrés está atraendo a novos comerciantes á zona, que xa presentaron ofertas polos locais libres na céntrica vía. Os empresarios pediron ao Concello que as obras, que obrigarán a cortar ao tráfico o tramo que vai desde a rúa Nova ata Panaderas, arrinquen antes do antroido.
Os comerciantes de San Andrés están expectantes coa inminente reforma da rúa. Se o Concello ten en conta as súas peticións –o goberno local consultoulles esta semana cando querían que se puxesen en marcha os traballos–, as obras arrincarán antes do antroido. Segundo o presidente da asociación Área Obelisco, Antonio Amor, o anuncio da remodelación da vía non pasou desapercibido no barrio, e nas últimas semanas asegura que xurdiu un certo interese polos locais da zona. De feito, sostén que os traballos coincidirán no tempo coa apertura dun novo negocio en San Andrés, en menos dun mes e medio. A isto suma as negociacións “á baixa” que se están levando a cabo varios empresarios para facerse cun baixo na rúa.
Área Obelisco puido coñecer esta semana máis detalles sobre o modo no que o Concello ten previsto desenvolver os traballos de remodelación. Os plans gustan aos comerciantes, xa que, tal e como apunta Amor, están pensados para prexudicar o menos posible a actividade comercial. Ata na entidade ven esta reforma como unha oportunidade para xerar movemento de xente na zona. E é que os traballos obrigarán a pechar a rúa ao tráfico, desde a rúa Nova ata Panaderas, polo que en Área Obelisco planean xa aproveitar este período libre de coches para ofertar actividades ao aire libre.
“Estamos falando cos hostaleiros da zona para organizar animación na rúa, na parte que non vai estar ocupada polas escavadoras”, sinala Amor, que, aínda que cre que ata que non estea finalizada a reforma “San Andrés non vai invitar moito a pasear”, si está convencido de que a remodelación cambiará o concepto que se tiña ata agora da vía. Coa creación dunha plataforma única na rúa –ao estilo da rúa Nova–, Amor pensa que a zona podería resultar atractiva para a apertura de negocios de hostalaría, que dispoñerían de espazo suficiente para instalar aí as súas terrazas sen molestar aos peóns ao pasar a ter beirarrúas máis anchas.
Características >Aínda que nunha primeira reunión cos comerciantes o Concello previra iniciar as obras antes do Nadal, non foi ata a última xunta de goberno do ano, a finais de decembro, cando se adxudicou a primeira fase do proxecto de reurbanización. A encargada de realizar os traballos será Construcións López Cao, que contará cun orzamento de 647.529 euros, por baixo da cifra 850.000 euros prevista inicialmente pola administración municipal para a realización dos traballos.
A reforma permitirá actuar sobre unha superficie de 2.939 metros cadrados. Unha vez rehabilitada a vía pasará a ser de plataforma única, é dicir, xa non haberá beirarrúas, senón que seguirá o modelo da rúa Nova, que, segundo o presidente de Área Obelisco foi un éxito. “Antes ninguén pasaba por esa rúa, e agora está chea de xente”, conta en relación coa remodelación que levou a cabo o anterior goberno na vía, que estreou imaxe nova a finais de marzo do ano pasado.
As actuacións en San Andrés non se limitarán ao plano estético. O Concello aproveitará que a rúa está levantada para renovar as canalizaciones do fornezo eléctrico, auga, gas e telefonía. Está previsto que se instalen quince bocas de rego e tratarase de manter a posición dos contenedores na ubicación actual. No que se refire ao alumado, substituirase a maior parte das farolas que colgan das fachadas nestes momentos por luminarias de pé, con diferentes modelos de columnas e alturas.
Fonte: El Ideal Gallego
O Concello repartirá tres premios de 300 euros en compras por San Valentín
A Concellalía de Emprego e Empresa promocionará o pequeno comercio por San Valentín cun concurso de bicos no que sorteará tres premios. Os ganadores recibirán 300 euros que poderán gastar en compras no pequeno comercio durante este mes.
Os participantes dividiranse en tres grupos, en función de si os seus bicos son "cariñosos, infantís ou fraternales". O concurso celebrarase os días 11 e 14 entre as 17.00 e as 20.00 horas no número 18 da rúa Real, nun local habilitado para o concurso e cedido de forma gratuita por un dos comerciantes.
A iniciativa para promocionar os negocios tradicionais forma parte dunha campaña que o Concello desenvolverá para fomentar as compras nestes comercios ante a celebración de San Valentín. Co lema O noso comercio quéreche, a iniciativa sorteará 18 ceas para dúas persoas en restaurantes da cidade. O premio gastronómico concederase a quen participen nun concurso de preguntas relacionadas con San Valentín que se celebrará os días 9 e 10. A cea gozarase entre o 10 e o 14.
Fonte: La Opinión de A Coruña
Os alumnos usan un software de simulación para elaborar plans de empresas que poderán presentar nunha feira
A Consellería de Economía e Industria, a través de BIC Galicia e en colaboración co concello da Coruña, vai desenvolver esta semana tres seminarios dirixidos a alumnos de FP e Ensinos Especiais destinados a fomentar o espírito emprendedor dos estudantes para mellorar as posibilidades de xerar emprego e autoemprego entre os máis novos.
A iniciativa forma parte do programa INICIA, que ao amparo do Plan Eduemprende, coordinado polas consellerías de Economía e Industria e Educación, desenvolve as capacidades emprendedoras do alumnado e difunde a cultura empresarial desde a escola.
Os contidos destes seminarios pasan pola formación teórica e práctica mediante titorías personalizadas, apoiadas na utilización dun software de simulación empresarial para a elaboración de plans de empresa. Ademais, completarase cun taller de presentación de proxectos no que se impartirán nocións básicas para unha posible exposición pública dos traballos realizados nunha Feira de Ideas Empresariais, onde se premiarán as mellores iniciativas emprendedoras.
O programa INICIA busca apoiar a uns 300 alumnos de formación profesional, pertencentes a 9 centros coruñeses diferentes, a través de 60 sesións de formación que redundarán na mellora da elaboración e presentación destes proxectos empresariais. Os primeiros seminarios, programados para esta semana e impartidos por técnicos de BIC Galicia, comezarán o martes día 7 na Escola de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso. O segundo seminario será esa mesma tarde no CPR Nebrija Torre de Hércules, e o terceiro será nese mesmo centro, o mércores día 8.
Trátase dun programa de difusión e ensino do espírito empresarial ao alumnado dos últimos cursos de ciclos superiores de FP e Ensinos Especiais, a través do apoio e asistencia ao profesorado de Empresa e Iniciativa Emprendedora. Este plan de emprendemento implantado no sistema educativo de Galicia persegue constituír un marco de fomento da cultura emprendedora.
Este programa forma parte do Plan Eduemprende, impulsado en colaboración polas Consellerías de Economía e Industria e de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria. Este plan de emprendimiento implantado no sistema educativo de Galicia persegue constituír un marco de fomento dela cultura emprendedora e converterse nunha folla de ruta que permita lograr un avance significativo na actitude e capacidade emprendedora para mellorar as condicións de emprego e empresarialidade do alumnado galego.
Duranto o curso 2010-11, dentro do Plan Eduemprende se impartieron seminarios, nun total de 41 centros galegos, nos que participaron case 3.300 alumnos, maioritariamente dos ciclos formativos de FP.
Fonte: Canle do Emprendedor
A Consellería colabora coa Federación Galega de Comercio para a posta en marcha da web comerciogalicia.es, que permitirá aos establecementos contar cunha plataforma conxunta para a venda en internet
Guerra salienta que a iniciativa posibilitará aos empresarios do sector “abrirse a novos mercados e ofrecer novos e mellores servizos aos seus clientes”
A través desta páxina ofrécense sistemas de envío e de pagos unificados, permitindo mercar en distintas tendas cunha soa transacción económica
O proxecto enmárcase na colaboración permanente para a dinamización do sector da Consellería coa Federación, á que se destinaron tres millóns de euros no que vai de lexislatura
A Consellería de Economía e Industria e a Federación Galega de Comercio presentaron esta mañá o portal de comercio electrónico comerciogalicia.es, unha plataforma que permitirá ao sector ofrecer un escaparate conxunto para a venda a través de internet. O portal, que será xestionado pola Federación Galega de Comercio, conta cun deseño atractivo e sinxelo, e ofrece servizos de envío e de pagos unificados, así como vantaxes como a venda por lotes, permitindo mercar en distintas tendas cunha soa transacción económica.
O conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, salientou que a posta en marcha de comerciogalicia.es permite aos comerciantes galegos “abrirse a novos mercados, conseguir clientes para os seus negocios e ofrecer novos e mellores servizos aos consumidores que xa confían neles día a día, combinando a súa actividade comercial tradicional coa venda a través de internet”.
O titular de Economía e Industria, quen asegurou que “con iniciativas coma esta conseguimos un sector comercial máis competitivo e dinámico”, lembrou que “o impulso á modernización e dinamización do comercio de proximidade é un dos eixos estratéxicos da actuación da Consellería”. Guerra lembrou que “Economía e Industria traballa man a man co sector dotándoo das ferramentas e apoios necesarios, como o Plan Ágora- Agora recomercia, onde se plasma a estratexia comercial da Xunta, ou co desenvolvemento da Lei de Comercio Interior de Galicia”.
A posta en marcha desta web, para a que agora comeza o proceso de captación de establecementos, enmárcase na constante colaboración para o impulso ao sector da Consellería de Economía e Industria coa Federación, á que se levan destinado tres millóns de euros no que vai de lexislatura.
O conselleiro, quen salientou que o fomento do asociacionismo é fundamental para contar cun sector cada día máis forte, recordou que grazas á colaboración entre ambas entidades “se puxeron en marcha numerosas inciativas centradas na información, a formación e a promoción do comercio de proximidade”.
Entre estas iniciativas destacan o mantemento do Gabinete de Asistencia da Federación Galega de Comercio, destinado a asesorar ás asociacións de comerciantes, a posta en marcha da campaña de dinamización do consumo As compras na túa vila teñen premio ou a reactivación da campaña de formación en inglés.
Fonte: Xunta de Galicia
A cita cos saldos desenvolverase este fin de semana no pazo de Congresos
Os produtos alimenticios serán outro dos grandes atractivos da renovada edición de Mercamelide, que se desenvolverá no pazo de Congresos este fin de semana. O concelleiro de Promoción Económica melidense, o popular Santos López, asegurou que un dos obxectivos do seu departamento é "promocionar vos produtos ecolóxicos que se fan non noso municipio".
Así, entre a trintena de expositores que participarán en Mercamelide, poderase atopar o de Casa Alongos, "que presentará vos seus viños e licores ecolóxicos". A este uniranse os das firmas locais Deleitar e Serra do Castro, que tamén ofrecerán aos visitantes desta outlet produtos ecolóxicos.
Mercamelide abrirá as súas portas o sábado ás 11:00 horas e poderase visitar –entrada gratuíta- ata as 20:00 horas en horario ininterrumpido, do mesmo xeito que na xornada do domingo. Ademais de incrementarse o número de stands –algúns cederanos desde o Concello de Palas de Rei-, haberá tamén un amplo espazo dedicado a todo tipo de electrodomésticos. A maiores, o domingo ofrecerase unha degustación gratuita de filloas.
Fonte: El Correo Gallego
Este ano completarán o 35% da reforma na vella. Incluirá ludoteca, súper ou xeriátrico
"A verdade é que poderiamos abrir mañá -por hoxe, mércores-, pero preferimos acabar a obra na praza de abastos provisional dunha forma máis curiosa". É o testemuño do edil de Promoción Económica estradense, Óscar Durán, que tamén aspira a que a reforma do vello mercado remate en 2013, e suscita situar na planta actualmente desaproveitada "unha ludoteca, un centro de día ou, ata, un supermercado", apuntaba.
Ademais, e si as previsións seguen o ritmo esperado, ao longo do presente ano esperan ter concluído “o proxecto de execución, e polo menos o 35% das actuacións”, apuntaba Durán. Para a reforma da vella praza conseguíronse 900.000 euros dos Fondos Feder, case 400.000 que aportaría o Concello e máis de 300.000 provenientes da Xunta. “A ver si podemos incrementar a achega, sen descartar a iniciativa privada”, apuntaba Durán que, ademais, suscita utilizar a planta desaproveitada “segundo as alternativas que sexan técnicamente posibles, tanto públicas como privadas, con opcións como a dunha ludoteca, supermercado ou centro de día”, confirmaba onte.
Desde a mesma concellalía destacaban tamén que se vai a habilitar unha nova zona de carga e descarga, movéndose tamén de sitio outra (a que estaba xunto á antiga praza, e que agora se cambia ás inmediaciones da porta da provisional).
Cabe destacar, igualmente, que nas últimas horas está previsto rematar o traslado do quiosco sito nunha esquina do mercado de abastos, incluíndo as prazas de aparcamento que actualmente están situadas nun extremo da praza do Mercado, pero sempre limitadas aos mércores, día de feira, e os sábados de 07:00 a 14:00 horas. Apuntar que a obra de reforma do mercado e a do local provisional, sufriu atrasos xa.
Fonte: El Correo Gallego
A Xunta impartirá esta semana na cidade tres seminarios dirixidos a alumnos de Formación Profesional e Ensinos Especiais destinados, segundo a Consellería de Economía e Industria, "a fomentar o espírito emprendedor dos estudantes para mellorar as posibilidades de xerar emprego e autoemprego entre os máis novos".
Nos programas participarán uns 300 alumnos de nove centros coruñeses diferentes. Os estudantes asistirán a 60 sesións.
Fonte: La Opinión de A Coruña
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia