Este proxecto, promovido pola Xunta, descobre aos nenos que esta actividade pode ser unha boa alternativa para o seu futuro laboral
Máis dun centenar de nenos do colexio de Cervo gozaron durante o día de onte dunha actividade sobre artesanía coa seda. Os pequenos pasárono en grande descubrindo as posibilidades que tiña esta actividade tras escoller o material e as ferramentas necesarias para desenvolver este proxecto nas distintas aulas do centro educativo.
Esta iniciativa está promovida pola Consellería de Economía e Industria en colaboración coa de Cultura e Educación. O nome deste proxecto é “Enredando, artesanía na escola”, que desenvolveu a Fundación Centro Galego de Artesanía e do Deseño. A xerente desta fundación, Elena Fabeiro, visitou o centro e estivo acompañada polo alcalde da localidade, o popular Alfonso Villares; ambos presenciaron in situ as actividades que realizaron os rapaces.
Segundo indicou Fabeiro, este é un proxecto que ten como fundamento achegar a artesanía aos escolares, un obxectivo para o que non hai mellor camiño que o da práctica, como fixeron onte os alumnos deste centro de Cervo. Así, a través de demostracións, é como os nenos e nenas achéganse ao día a día dos profesionais de artesanía galega. Ademais de con esta actividade, tamén coa visita a talleres e outras actividades transversais e aos programas escolares.
Con este proxecto, segundo Elena Fabeiro, o que se busca é concienciar á sociedade do valor do produto feito a man, comezando polos máis pequenos. Ademais, queren presentarlles aos rapaces, que serán no futuro da comarca e de Galicia, que a artesanía pode ser tamén unha boa alternativa para o seu futuro laboral e, na medida do posible, actuar para atallar o problema que hai de falta de substitución xeracional nos oficios máis tradicionais e promover o desenvolvemento da artesanía galega a través da formación de futuros artesáns creadores.
“Enredando, artesanía na escola” é un proxecto enfocado á educación infantil primaria e secundaria de diferentes colexios da comunidade galega. Na provincia de Lugo, este proxecto desenvolveuse onte nos colexios mariñanos de Barreiros e Cervo e no de Sober.
Fonte: El Progreso
A facturación do sector incrementouse un 6,2% en 2010, aínda que pecharon máis dun milleiro de locais
Pese á conxuntura económica e ao avance do desemprego, o sector do comercio creou en 2010 un total de 538 postos de emprego en Galicia. O persoal ocupado neste ámbito medrou desde as 185.705 persoas ás 186.243 en doce meses, segundo revela a enquisa anual de comercio publicada onte polo Instituto Nacional de Estatística. Pola contra, no conxunto de España a crise destruíu 58.942 empregos nesta rama, o que representa unha caída do 1,9% no número de ocupados, ata situarse nunha media anual de 3,1 millóns de traballadores.
O informe mostra ademais que o volume de negocio logrou esquivar o impacto da caída do consumo na comunidade, ao medrar a facturación do comercio un 6,2%, desde os 36.800 millóns de euros aos 39,098 millóns, o 5,9% do total nacional. Unha recuperación extrapolable ao resto do país, onde a facturación aumentou dous puntos e situouse nos 658.328 millóns de euros. No caso galego, máis da metade (57,3%) dos ingresos corresponderon ao comercio por xunto, con 22.383 millóns de euros; seguido do comercio minorista (13.757 millóns) e dos negocios de venda e reparación de vehículos (2.956 millóns).
Con todo, a crise económica e a contracción do consumo en España obrigaron a 1.083 locais comerciais a botar a pechadura en Galicia. A comunidade sumaba en 2010 un total de 58.965 establecementos deste tipo, fronte aos 60.048 que concentraba un ano antes.
Fonte: El Progreso.
O acto desenvolveuse nunha abarrotada Casa da Cultura de Barrantes
A Asociación de Comerciantes de Ribadumia procedeu onte á entrega de vales de compra aos clientes agraciados no sorteo efectuado por este colectivo profesional entre os seus clientes. A Casa de Cultura de Barrantes quedouse pequena durante a celebración dun acto no que se repartiron 4.000 euros en premios. As persoas agraciadas poderán cambiar este vale nos establecementos asociados durante os próximos meses.
O presidente dos comerciantes de Ribadumia, Anxo Lores, foi o encargado de entregar os premios aos ganadores. Deste xeito, cada un deles recibiu un sobre con dez vales de dez euros cada un, e outro de 100 euros. Poderán consumir este diñeiro nos comercios que pertencen á asociación, para o que os clientes dispoñen dun listado no mesmo sobre no que se lles deron os vales.
Desde este colectivo recordan que o premio poderá cambiarse por diferentes artigos que as tendas teñan á venda e que en ningún caso poderá cambiarse por diñeiro en efectivo. Desde a Asociación agradecen a acollida que tivo este sorteo e mostrou a súa satisfacción pola conciencia dos veciños á hora de participar nas campañas de fidelización de clientes.
Fonte: Diario de Arousa
A Consellería de Economía e Industria está desenvolvendo, a través do Igape, unha rolda de conversacións e encontros con directivos das principais entidades financeiras que operan en Galicia para estudar e evaluar posibles vías de colaboración destinadas a mellorar as alianzas e as posibilidades de apoio ao tecido produtivo galego.
Nos últimos anos, Economía e Industria vén mantendo, a través do Igape, diferentes vías de colaboración coas entidades financeiras que operan en Galicia para habilitar liñas de apoio, tanto para procurar que as empresas poidan acceder a financiamento do circulante que precisan para funcionar con normalidad como para financiar novos investimentos. Desde a consellería estanse dando os pasos necesarios para que as dificultades da situación financeira internacional non impidan o normal desenvolvemento da actividade empresarial, fundamental para impulsar o crecemento da economía.
Coa rolda de conversacións en curso, o departamento de Javier Guerra está a reclamar o compromiso das entidades que operan en Galicia co labor de impulso ao tecido empresarial, ao mesmo tempo que se abordan as diferentes posibilidades de colaboración entre a Xunta e as entidades para impulsar os proxectos empresariais de mellora da concurrencia ou de internacionalización.
Fonte: Diario de Arousa.
O presidente de Entretendas Xullo Presas alcanzou onte un acordo coa empresa Envialia, con sé en Vilalonga polo que as empresas asociadas ao Centro Comercial Urbano poderán beneficiarse de tarifas máis vantaxosas en envíos a calquera punto de España e Portugal.
Entre as vantaxes atópanse descontos de tarifas que varían entre un 25 e un 30% e o seguro de cobertura está incluído no prezo, así como a recolleita sen cargo.
Fonte: Faro de Vigo
Hoxe finaliza o prazo de inscrición para os comerciantes interesados en participar na Feira dás Oportunidades, que se celebrará os días 10 e 11 de marzo no aparcamento de San Martiño. A iniciativa está aberta en exclusiva aos socios do Centro Comercial Aberto (CCA), que ata onte recibira 26 solicitudes.
A xerente do CCA, Maricarmen Freire calcula que a participación será moi similar ás edicións anteriores, en torno aos trinta establecementos. O número é limitado debido a que a feira celebrarase nunha carpa de 1.100 metros cadrados e practicamente a metade estarán ocupados polos corredores e a zona de descanso.
Fonte: A Voz de Carballo
O alcalde, José Manuel Rey, comprometeuse a buscar unha solución para o actual edificio no prazo dun mes
“Tal como están os tempos, non hai nada que facer”. O representante dos praceiros de Caranza, Carlos Basoa, asegurou que con esta frase finiquitou o alcalde de Ferrol, José Manuel Rei, o proxecto do novo mercado do barrio. Representantes dos vendedores reuníronse a pasada semana co rexidor local ferrolán para urxir o inicio dunha actuación practicamente comprometida polo anterior equipo de goberno. No mellor dos casos, segundo apuntou Basoa, buscaranse solucións para mellorar as actuais instalacións, unha tarefa que Rey Varela comprometeuse a estudar nas próximas semanas. O que si quedou claro tralo encontro é, como indicou Basoa, “que non están polo labor de entregar unha parcela a Gadisa para que faga as obras nin teñen un millón de euros para xestionalo, segundo nos dixo o alcalde”.
O representante dos vendedores do mercado de Caranza insistiu en que actualmente o edificio “está feito unha porquería” e denunciou a pasividade dos diferentes equipos de goberno á hora de buscar unha solución. “Algúns fai vinte e catro anos que estamos aquí e eles presentan un proxecto, tírano e rinse dos provedores. Agora mesmo somos 38 e como non se faga algo, isto vaise a ir morrendo”, asegurou Carlos Basoa.
Os praceiros recordan perfectamente as diferentes etapas que seguiu o proceso desde 2008, cando se anunciou oficialmente a disposición de Gadisa para explotar o novo espazo. Moito máis atrás hai que remontarse para o momento no que o Concello elaborou o prego de condicións do proxecto comercial, concretamente ao ano 2002. Na última década a proposta estivo chea de modificacións pero finalmente, á vista da última comunicación do Consistorio aos praceiros, todos os esforzos serían en balde. E ninguén mellor que os principais afectados coñece como foi cambiando a situación. “O propio Guillermo Evia, cando era concelleiro na oposición, quixo facer algo aquí. Todos presentaron algo... logo vólvese fume e o que fan é enganarnos”, denunciou Basoa.
O malestar era tamén onte evidente no seo da entidade veciñal do barrio de Caranza. Os seus representantes aseguraron descoñecer a existencia desa reunión mantida o pasado luns entre o alcalde e os praceiros. “A nós non nos chamaron”, aseguraron. Sobre o proxecto promovido por Gadisa, desde a AVV indicaron que “foi fume que vendeu o anterior alcalde, Vicente Irisarri, que veu vender a moto con maquetas e logo nada, porque era totalmente inviable”.
Desde o Concello onte limitáronse a confirmar a existencia desa reunión entre Rey Varela e os representantes dos praceiros. Así mesmo, anunciouse que o actual equipo de goberno aposta por mellorar as instalacións, aínda que sen precisar datos fundamentais, como de que modo ou cando, dado o mal estado en que se atopan as instalacións do mercado do mencionado barrio ferrolán.
E aínda por riba de males dos praceiros, fai uns días retiraron o sistema de recolleita de augas que estaba instalado na parte traseira do edificio, que se atopaba en moi mal estado e ameazaba con caerse, segundo explicou o representante do colectivo, Carlos Basoa. “Nin repuxeron nada nin saben que van poñer agora”, lamentou.
Fonte: Diario de Ferrol
A concelleira de Comercio supervisou onte os traballos coa arquitecta e a xefa de obra
A remodelación integral do Mercado de Abastos de Ponteareas segue adiante, tal e como estaba previsto, pero cunha salvidade importante 'que os prazos estipulados para o remate das actuais obras vanse a acurtar', segundo adiantaban onte a este diario a arquitecta Julia Vilas e a xefa de obra, Rosa Giráldez, da empresa concesionaria (Cachada).
A concelleira de Comercio, Marisol Valado, que onte supervisou os traballos, constatou o bo ritmo das obras que se concretan na remodelación integral da planta do peixe e aproveitou a visita para cambiar impresións con ambas técnicas sobre algúns pormenores do proxecto que afecta ao interior do inmoble.
Desde o punto de vista da arquitecta 'cando se trata de remodelar hai que tomarse as cousas con moita paciencia e non descartar algunha sorpresa ou inconveniente inesperado que poida xurdir. Para Julia Vilas facer unha rehabilitación non é o mesmo que unha obra nova 'e sempre supón o dobre de traballo.
A formulación é a renovación integral do Mercado ante o severo deterioro que presenta, non só no seu interior, senón na estrutura. Agora se acomete a planta do peixe para liberar espazos e dotar con luz natural a todo o recinto “aproveitando as tres fachadas para iluminala desde o exterior”, explicaba a arquitecta. O resultado final, insistía, 'será un espazo moderno, diáfano e con moita luz natural'.
A xefa de obra, Rosa Giráldez, que se encarga de supervisar os labores que realizan a diario os sete traballadores ao seu cargo, comentaba as dificultades que se suscitaron ao comezo 'houbo que eliminar e crear novas zonas, pero agora, unha vez en marcha, 'o traballo vai adiante e os prazos de entrega vanse a acurtar', insistía.
A concelleira finalizou a visita percorrendo a planta superior do Mercado (a nivel de rúa), que se mantén operativa mentres duren as obras. Neste espazo recolocáronse os postos de peixe que ocupaban a zona que agora está en obras.
Marisol Valado celebrou que a obra remate antes do previsto, mostrou a súa satisfacción pola boa marcha do proxecto e aproveitou para agradecer 'a paciencia de todos os vendedores polas molestias que sofren, un xesto de colaboración que desde o Concello valórase moi positivamente'.
Fonte: Atlántico Diario
Investir en formación é un dos mantras que van asociados á creación de emprego. A Xunta púxoo en marcha ao pé da letra co plan Empregatex, que se vén desenvolvendo desde fai dous anos (xunto ao clúster téxtil-moda Cointega e os sindicatos) co obxectivo de recolocar a traballadores do sector téxtil que perdan o seu emprego. Agora só falta mellorar os resultados. Os conselleiros de Industria, Javier Guerra, e de Traballo, Beatriz Mato, presentaron onte os resultados do plan, que polo momento non parecen demasiado esperanzadores. En total, investíronse 2,8 millóns de euros en formar a medio centenar de traballadores dos que 200 (o 40%) conseguiu un emprego. A Xunta aporta o 35% dos fondos e o resto procede da UE, concretamente do Fondo Europeo de Adaptación á Globalización.
Mato cualificou o plan como exitoso e destacou que co mesmo conseguiuse mellorar as capacidades de máis de 500 persoas que perderan o seu emprego, nun sector tan importante para a economía galega como é o téxtil. O plan ten distintos ámbitos de actuación que van desde a mellora da formación ata o fomento do espírito emprendedor, pasando polo reciclaxe profesional cara a outros sectores.
Desde o departamento que dirixe Mato, aclararon que o obxectivo inicial era atopar emprego para un 50% dos traballadores que recibiron formación dentro do plan e esperan que nos próximos meses haxa máis persoas que consigan unha oportunidade laboral. A maioría dos participantes no programa son mulleres entre 40 e 50 anos, que teñen dificultades para atopar un novo emprego.
Pola súa banda, Javier Guerra explicou que a Xunta ten en marcha un plan dotado con 14 millóns de euros para conseguir que se manteña o emprego no téxtil. “Nestes momentos máis que de crecemento no sector hai que falar de salvamento”, indicou o conselleiro. Entre as medidas a tomar para que o téxtil siga sendo un dos motores económicos de Galicia, Guerra referiuse á necesidade de seguir apostando pola innovación e a internacionalización do sector.
Fonte: El País
Os comerciantes de Ponteareas mostraron onte a súa sorpresa polo éxito do pago con pesetas na primeira xornada que está operativo.
“Sorprendeume a cantidade de xente que garda pesetas”, aseguraba Yolanda Iglesias, tesoureira da Asociación de Comerciantes de Ponteareas na que están inscritos un centenar de empresarios.
Iglesias engadiu que a xente estase empezando a decatar da campaña.
Fonte: La Voz de Galicia
A asociación de comerciantes “Estrela de Marín” entregará hoxe ás 13:00 horas 2.000 euros en vales de compra aos afortunados que resultaron gañadores no sorteo efectuado onte na sé social do colectivo. Os gañadores dos vales da última rolda da “Campaña Estrela 2011” poderán gastar o seu premio en comercios, hostalería e nos postos das “praceiras”.
Os premiados cun vale de compra de 250 euros para gastar en establecementos comerciais son: Beatriz Pazos Rivas, María do Carmen Moreira de Santiago, María José Moreira e Reis Rosales Aldao.
Os catro vales de compra por valor de 150 euros para gastar en locais de hostalería foron para: Gabriela Rodríguez Pazos, Estefanía Santiago Villanueva, Sonia María García Abreu e Ana Belén Iglesias Santiago.
Para rematar, os catro afortunados que gozarán dun vale de 100 euros para gastar nas “praceiras” do Mercado marinense son: María Jesús Iglesias Pazos, Carmen Gómez Pereira, Silvia Romeu Dacosta e Beatriz Barcia González.
“Estrela de Marín” continúa ademais coas súas campañas de San Valentín e “Cásate con nós” co fin de premiar aos clientes do comercio local. Por San Valentín sortearanse sete ceas para parellas e para participar é necesario cumprimentar unha casilla do cartel de que dispón cada establecemento tras efectuar unha compra. “Cásate con nós” premiará cun vale de 300 euros.
Fonte: Diario de Pontevedra
A firma lalinense Florentino Colección SL recibiu unha subvención de 41.600 euros para promoción e internacionalización. Enmárcase nunha liña da Consellería de Economía e Industria para realizar actuacións de promoción e internacionalización e están cofinanciadas polo Fondo Europeo De Desenvolvemento Rexional (Feder).
Fonte: Faro de Vigo
O evento desenvolverase durante este fin de semana no Recinto Feiral de Pontevedra. Haberá que pagar 1,5 euros para acceder ao pavillón, que contará con servizo gratuíto de gardería.
A Feira de Oportunidades “Stock Pontevedra” comezará este fin de semana no Recinto Feiral co obxectivo de vender os excedentes que acumula o comercio da cidade do Lérez. Malia que o evento desenvolverase en plena campaña de rebaixas, a organización asegura que os descontos nos distintos artigos que se poñerán á venda na exposición serán <<importantes>> e que, polo tanto, os saldos invernais non serán competencia para a feira.
Máis dunha trintena de empresas participarán na edición de “Stock Pontevedra” deste ano. Os responsables do evento, Centro Comercial Urbano Zona Monumental e Asociación de Empresarios da Mediana e Pequena Empresa (Aempe), esperan superar o número de visitas rexistradas durante o exercicio anterior: preto de 18.000.
A asistencia a esta feira outlet será decisiva para financiala. A organización prevé sufragar parte do evento, presupostado entre 80.000 e 90.000 euros, coas achegas dos 30 comercios asistentes. Estes deberán pagar uns 30 euros por cada metro cadrado que ocupen. Os espazos mínimos que xa se adxudicaron oscilan entre os 12 e 100 metros cadrados. O investimento se amortizará tamén coa entrada de 1,50 euros que os consumidores deberán pagar para acceder ao Recinto Feiral. Con este ticket, os potenciais clientes poderán gozar de xeito gratuíto dun servizo de gardería.
MULTISECTORIAL. Téxtil, antigüidades, calzado, peletería, óptica ou deportes son algúns dos sectores que estarán representados na Feira de Oportunidades, que abrirá as súas portas mañá venres (11.00 horas), aínda que non será inaugurada ata tres horas máis tarde por representantes da clase política e empresarial da cidade. Os dous únicos requisitos que han ter que cumprir as firmas participantes é a obriga de ter un establecemento en activo e presentar o certificado do Imposto de Actividades Económicas (IAE).
O presidente do Centro Comercial Urbano Zona Monumental, Miguel Lago, afirmou onte que o outlet deste fin de semana será unha gran oportunidade para os consumidores. <<Poderase acceder ás primeiras marcas>>, dixo o empresario pontevedrés durante a presentación do evento. Quen tamén enxalzou as bondades de iniciativas como esta foi a concelleira de Promoción Económica, Carlota Román, que asociou a posta en marcha da feira a un maior movemento económico na capital provincial. << É unha forma máis de manifestar o noso apoio ao comercio. Os visitantes poderán acceder a roupa de marca a prezos asequibles>>, subliñou a edil socialista, que asegurou que “Stock Pontevedra” (anteriormente denominada “PonteOutlet”) foi unha das primeiras apostas trala constitución da Mesa Local do Comercio de Pontevedra, un organismo creado a finais do anos pasado para fomentar o diálogo entre Administración, comerciantes e consumidores.
O Concello de Pontevedra espera impulsar este ano a actividade do Pazo de Cultura e o seu Recinto Feiral, que en 2011 deron acubillo a 15 feiras e once congresos e asembleas. A maior parte deles organizounos a Cámara de Comercio de Pontevedra, que mantén no aire a celebración da súa calendario ferial (Pontus Veteris, Ferpalia e Pomóvil) debido á falta de fondos.
Fonte: Diario de Pontevedra
Raquel Arias destaca o “esforzo económico” para dinamizar o comercio comarcal desde o ano 2009
Desde o ano 2009, o goberno autonómico do PP outorgou axudas por valor de algo máis de 419.000 euros aos Centros Comerciais (CCA) de Viveiro e Ribadeo, para sostelos e financiar as súas actividades, con concreto 224.137 ao de Viveiro e 195.282 ao de Ribadeo. O dato púxoo onte sobre a mesa a delegada territorial da Xunta, Raquel Arias, quen destacou a “aposta dá Consellería de Economía e Industria, a través dá Dirección Xeral de Comercio, polos colectivos comerciais dá Mariña”, que segundo apunta tamén se reflicte nas axudas outorgadas a outras asociacións comerciais que dispoñen dun menor número de socios, como as de Mondoñedo, Cervo ou Covas (Viveiro), que recibiron preto de 85.000 euros.
Arias reuniuse onte con impulsores da asociación de comerciantes de Burela, cos que abordou as liñas a seguir para o desenvolvemento do colectivo.
Douscentos socios
A delegación destacou o traballo que se está levando a cabo en Burela, xa que na actualidade hai case 200 comerciantes e industriais asociados á agrupación.
O Concello ribadense tamén aporta outros 12.000 euros ao ano
Ademais das axudas da Xunta, o Centro Comercial Aberto de Ribadeo recibe outros 12.000 euros ao ano do Concello. Con este diñeiro desenvolve, por exemplo, diferentes campañas promocionais. Unha destas foi o sorteo de Acisa de 10.000 euros en vales de compra do pasado Nadal. A esta alturas, seguen sen aparecer as persoas agraciadas cos principais premios de 3.000 e 2.000 euros, coincidentes co primeiro e segundo número do sorteo de lotería do Neno, 71.208 e o 92.225. O prazo para que se identifiquen acaba o vindeiro luns. Ademais, hai outros nove terceiros premios (400 euros en vales) pendentes de reclamar. Son os números 52.558, 58.811, 83.221, 86.921, 81.376, 09.795, 88.690, 99.613 e 75.168.
Fonte: La Voz de Galicia
Un selo de excelencia certificará os produtos tradicionais de calidade da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal, distintivo no que xa traballan a Consellería de Economía e Industria da Xunta e o Eixo Atlántico Peninsular Español.
O Organismo Galicia Calidade, dependente de Industria, será o encargado de seleccionar estes produtos e evaluar a súa adecuación aos pliegos de condicións do selo, que terá o nome de “Excelencia”.
Fonte: O Ideal Galego
Os clientes das instalacións recibirán boletos entre o 6 e o 18 de febreiro cos que optarán a 1.700 premios que suman 10.000 euros
A concelleira de Emprego e Empresa, Luisa Cid, anunciou onte a posta en marcha dunha nova campaña de dinamización dos mercados municipais que consistirá no sorteo de premios entre os clientes das instalacións. A iniciativa desenvolverase entre o 6 e o 18 de febreiro mediante o lema Calidade divina. Entra e peca foi xustificada polo edil polas peticións expresadas polos placeiros, quen reclamaban que estas actuacións non se desenvolvan exclusivamente na época navideña, co fin de desestacionalizar a asistencia aos mercados.
Cid explicou que os clientes recibirán un boleto do tipo rasca e gana por cada 10 euros de compra, cos que optarán a 1.700 premios, dos que 3 serán de 500 euros, 10 de 100 euros, 30 de 30 euros, 200 de 10 euros, 500 de 5 euros e 1.000 premios de 2 euros. Todos eles serán en realidade vales que deberán ser cambiados por compras nos mercados ata o 3 de marzo. A campaña, que terá un custo de 54.000 euros dos que a Diputación aportará 26.000, se complementa coa exhibición de ofertas de produtos co lema O pecado do día, así como de degustacións aos clientes bautizadas como Peca e pica.
A concelleira avanzou que o seu departamento prepara un plan global de modernización dos mercados en colaboración cos concesionarios dos postos, no que o complexo de San Agustín será o "proxecto estrela" debido ás súas características arquitectónicas. Cid evitou comentar si esta renovación dos mercados incluirá unha ampliación dos seus horarios de apertura ou a posibilidade de efectuar pagos con tarxetas de crédito, xa que sinalou que ese tipo de medidas deben contar co respaldo dos vendedores para a súa aplicación.
Fonte: La Opinión da Coruña
Os panaderos lograron remontar o 20% de perdas que o novo vial ocasionoulles en 2009
A asociación de panaderos de Cea, que aglutina a 18 hornos, logrou remontar neste último ano o descenso na venda do seu produto artesanal que valoraba o Consello Regulador en aproximadamente un 20% no 2009 a raíz da apertura da autovía entre Dozón e Ourense. A promoción no exterior de Galicia está dando bos resultados e son precisamente as grandes áreas comerciais, ademais dos restauradores doutras comunidades autónomas, os que equilibraron as vendas deste pan amparado pola 'Indicación Xeográfica Protexida'.
O tránsito por Cea reduciuse en gran medida debido á autovía e con iso tamén se producía o descenso na venda na mesma localidade. Por ese motivo, o Consello Regulador incidiu desde entón na promoción exterior e nestes momentos a maior parte das grandes superficies ofrecen este pan, moitas delas, como O Corte Inglés, na súa tenda para gourmets.
Respecto diso, o presidente do Consello Regulador, Carlos Manuel Rodríguez, declarou que ademais de recuperar a venda, ata estamos superando entre un 5% e un 10% coa demanda das medias pezas por parte das grandes áreas', mentres restaurantes de Barcelona, Madrid, Asturias, Cadiz, Cáceres, Badajoz, Valencia e Sevilla elixen a peza dun quilo para ofrecer un pan de calidade nos seus negocios. O servizo por paquetería é rápido, xa que sae a mercancía de Ourense ás 20,00 horas e ás nove da mañá xa está no seu destino.
A actual xunta directiva xa cumpriu os catro anos de mandato, polo que en próximas datas deberá celebrar eleccións. Carlos Manuel Rodríguez está ao fronte da entidade desde o 2004, pero sinala que 'aínda non decidín si me presentarei', engadindo que queda pendente o importante reto do Museo do Pan de Cea.
Fonte: La Región
O Pazo de Mariñan foi onte escenario da presentación de revístea Galiciamoda. No acto estiveron presentes a directora xeral de Comercio, Nava Castro; a vicepresidenta da Diputación, María Dolore Faraldo; a xerente de Artesanía de Galicia, Elena Fabeiro; e a directora da publicación Belén Correa.
Fonte: O Ideal Galego
O Concello de Soutomaior reabriu o prazo de licitación dos postos vacantes na Praza de Abastos.
O alcalde, Agustín Reguera, asina o acordo publicado no Boletín da provincia do pasado xoves polo que se saca a concurso a adxudicación da ocupación dos postos 7, 8 e 9 (pechados) e 1, 4, 5 e 6 (abertos), cun prezo de saída de 1.500 euros para os abertos e 3.000 euros para cada un dos pechados. Esta cifra, advirte o anuncio, poderá incrementarse á hora de presentar as solicitudes.
Establécese un prazo de 26 días naturais para cumprir este cometido.
O alcalde, Agunstín Reguera, indicou que esta nova apertura do proceso licitador realízase a causa do interese manifestado por un comerciante en instalarse na praza. “É ou método que hai para a adxudicación dous postos e ou que faremos cada vez que se presente alguén que queira ocupar un espazo neste recinto”.
O Concello abriu o mesmo proceso o pasado verán ante o interese dun comercio do sector dos cárnicos. Naquel momento as praceiras queixáronse do estado do inmoble. Actualmente o Concello aborda unha profunda mellora, dentro das subvencións da Consellería de Industria para tal fin. Con fondos propios, ademais, estase acometendo a instalación dun acceso para persoas con discapacidade física e carriños de bebes, informou o rexedor.
Fonte: Diario de Pontevedra
A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Sarria (Aces) porá hoxe en marcha a campaña de San Valentín, que se prolongará ata o día 14.
Durante estas dúas semana todas as persoas que realicen as súas compras nalgún dos locais asociados recibirán boletos para cubrir cos seus datos persoais.
Estas papeletas entrarán despois nun sorteo de agasallos, consistentes en catro ceas para dúas persoas nalgún dos restaurantes incluídos na asociación.
O sorteo celebrarase o día 17, ás 12 horas, nas oficinas da Aces, situadas na rúa Cravo Sotelo. Como é habitual, estará aberto a todas as persoas que desexen aisitir. Os agraciados serán avisados posteriormente para pasar a recoller os seus obsequios.
Nos últimos meses, o colectivo de comerciantes impulsou outras dúas campañas con notable éxito de participación. A primeira delas foi a da tempada outono-inverno, no transcurso da cal sorteou sete voos para dúas persoas a destinos de España e Europa en compañías de baixo custo para viaxar entre o día 16 de xaneiro e finais deste mes.
A seguinte iniciativa foi organizada con motivo das festas de Nadal. Do mesmo xeito que en campañas anteriores, entregáronse boletos con cada compra que permitiron aos clientes entrar no sorteo de cinco vales por valor de 100 euros e dez por importe de 50 para cambiar nos locais asociados durante o mes de xaneiro.
A asociación que preside Ricardo Arias, promoverá proximamente unha nova campaña polo Día do Pai. Ademais, ten en mente para este ano a presentación dun portal que permita aumentar as vendas en internet.
Fonte: El Progreso
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia