Repartiu bonos de 75, 50 e 25 euros para gastar entre os que votaron ao mellor comerciante
A directora xeral de Comercio da Xunta de Galicia, Nava Castro, participou onte pola mañá no sorteo e entrega de premios da campaña “Este inverno presume de praceiro/a”, posta en marcha pola Consellería de Economía e Industria para poñer en valor o traballo dos praceiros e praceiras á vez que se favorece e dinamiza o consumo nas prazas de abastos galegas.
Durante esta campaña os clientes de 102 mercados, a práctica totalidade dos existentes en Galicia recibiron por cada compra unha papeleta para votar polo seu praceiro favorito, participando en sorteos de bonos de compra para consumir na propia praza.
Entre todas as votacións recibidas se celebraron dous sorteos, en cada un dos cales repartíronse premios de 75, 50 e 25 euros, en bonos para consumir na propia praza, axudando a promover o consumo nas prazas de abastos, tanto no período anterior ao Nadal como no mes de xaneiro. O mellor tendeiro de cada mercado sairá do reconto de todos os votos recibidos, e os elixidos serán recoñecidos e homenaxeados publicamente nun acto oficial.
Tal e como asegurou a directora xeral de Comercio, Nava Castro, o apoio aos mercados e as prazas de abastos é un dos obxectivos estratéxicos recollidos no 'Plan Ágora, Agora Re-Comercia' de reactivación e modernización do pequeno comercio posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria. 'O obxectivo é consolidar as prazas de abastos como unha rede de centros líderes na venda de produto fresco e perecedeiro, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia capaz de unir a tradición de compra, á vez que se dá resposta ás novas necesidades dos consumidores', explicou.
Fonte: Atlantico Diario
REVITALIZACIÓN pequeno comercio
A Rúa Real é unha das vías principais da cidade que máis cambia a súa aparencia constantemente. Aperturas e peches de establecementos comerciais continuos compoñen a realidade dunha arteria comercial que sofre as consecuencias da crise económica.
Malia que nos últimos tempos houbo quenes apostaron por establecerse nela, son moitos os que abandonaron unha das zonas comerciais máis céntricas para apostar polas grandes superficies nos arredores. Os últimos peches xa anunciados son os das tendas de roupa Springfield e Juan Blanco, ademais do emblemático Café Vecchio, o último establecemento hostaleiro que quedaba en toda a rúa tralo peche do Kirs.
Con todo, desde a asociación de comerciantes da zona xa auguran que haberá novas aperturas. Ao parecer, xa habería interesados en ocupar o local de Springfield, do mesmo xeito que o anexo, o que varias décadas ocupou a xoiaría Malde. “Iniciáronse contactos para abrir novas tendas estes locais”, mantén o presidente da agrupación, Antonio Amor.
Tamén se desvelou a inicios de ano o interese dunha gran compañía multinacional dedicada ao sector téxtil por implantarse no centro da cidade. A sueca H&M pugnaría por ocupar o local que “en breve” deixará libre o Vecchio. Con todo, o esplendor que outrora vivise esta zona comercial soa afastado, xa que ao longo de toda a rúa son máis dunha ducia os locais que seguen pechados, aos que hai que sumar os que se atopan en liquidación.
Impulso á zona > Malia esta situación, veciños, comerciantes e habituais da zona aplaudiron con entusiasmo una das últimas noticias que deixou o ano 2011 sobre a zona, como foi a anunciada reapertura da cafetería Kirs. O novo xerente, Quique Pereira, explicaba que espera “seguir co que había, pero mellorándoo”. “É un local con moitísima vocación de servizo, que ten que abrir de 7 da mañá ata as 2 da madrugada, porque a demanda é moi esixente”, explicaba Pereira.
Ademais desta apertura hostaleira que todo o colectivo valorou moi positivamente, a asociación de comerciantes confía en que a zona se revitalice coas obras de renovación da rúa de San Andrés. Este é un dos puntos discordantes entre os empresarios da zona. Mentres que uns manteñen que será un forte impulso á actividade comercial, outros, os máis próximos á propia rúa de San Andrés, manteñen as súas dúbidas sobre a eficacia dos traballos.
Unha vez lograda a supresión do carril bus, que era unha das súas principais reivindicacións, pois valoraban que lles prexudicaba gravemente e restáballes clientes; agora dubidan de que a posible peonización da vía lles vaia a beneficiar. Con todo, o propio presidente da asociación mantén unha idea contraria. Para Amor, estas obras favorecerán a chegada de máis compradores á zona do centro e confía en que así se revitalicen os negocios.
Ao lado contrario sitúase unha das agrupacións políticas máis críticas co goberno local, como é Unión Coruñesa. O seu líder, Carlos Marcos, mantiña fai días que si se peonizara San Andrés, estaríase poñendo trabas a que os clientes chegasen “fácilmente” ao centro, e entende que estes optarán por irse ás grandes superficies comerciais dos arredores, onde dispoñen de aparcamentos.
Manteros e turistas > Ademais das polémicas suscitadas polas obras de San Andrés e a reiterada (aplaudida e criticada) do carril bus, os comerciantes da zona centro teñen no seu obxectivo dous colectivos moi sinalados: os manteros e os turistas.
Si dos primeiros lamentan a súa presenza, dos segundos, xusto o contrario. Amor leva anos esixindo un aumento da presenza policial na Rúa Real para disuadir a presenza dos vendedores ambulantes. Do mesmo xeito, tamén levan anos desde a asociación de comerciantes, buscando novas fórmulas para incrementar a afluencia de turistas e favorecer que realicen gasto nas tendas do centro. Móstranse “moi interesados” en participar nas campañas de promoción turística da cidade e, segundo o presidente, avogan por “crear sinerxias con hoteleiros e hostaleiros”, así como aproveitar os grandes eventos sociais e culturais da cidade para impulsar o comercio local.
Fonte: O Ideal Galego
As vendas nas dúas primeiras semanas roldaron entre o 55 % e o 60%
A falta de procesar os datos recollidos pola Federación Provincial de Comercio, as vendas nos primeiros quince días de rebáixalas na cidade de Pontevedra roldaron entre o 55 % e 60 %, como prevía a organización empresarial, segundo adiantou onte o seu presidente, Antonio Reguera.
A campaña iniciouse o pasado 7 de xaneiro cunhas expectativas de incremento do gasto do 6 % respecto das do pasado ano e de momento parece que se van cumprindo. «Na primeira semana estabamos roldando o 50% das vendas totais estimadas e nesta segunda semana eu creo que se vendeu outro 10%», sinalou Reguera.
Como é habitual, as rebaixas empezaron moi forte con avalanchas de consumidores nos comercios e colas para pagar nas caixas. A partir do oitavo día seguiu habendo xente, pero as compras foron moito máis lentas», engadiu o dirixente empresarial.
Os descontos de partida foron máis altos e moitos establecementos adiantaron as segundas rebaixas, algo que non adoitaba facerse ata a terceira ou cuarta semana. Si a previsión era que nos primeiros oito días os saldos oscilarían entre o 30 % e o 50 % e aos quince días entre un 50 % e un 75 %, algúns comerciantes ofreceron xa os seus produtos ao 70% desde o arranque da campaña.
Ata agora os artigos máis consumidos foron a roupa e os complementos, o calzado, os mobles, a droguería e perfumería e os electrodomésticos. No mes de febreiro espérase que os comerciantes recorran ás típicas promocións de pague dous e leve tres artigos, para liquidar os restos de última hora.
Ademais, en febreiro as rebaixas xuntaranse coas festas de Carnaval, o que dará un novo impulso ao comercio, sobre todo ao sector téxtil e demais establecementos especializados en artigos para disfrazarse. E con este empuxón engadido o incremento das vendas totais ao final podería ser superior ao 6%.
Segundo as enquisas efectuadas, a Federación Provincial de comerciantes espera que as vendas totais nos tres meses de rebaixas, ata o 7 de abril, alcancen en Pontevedra e a súa zona de influencia os 6,5 millóns de euros; 23,3 millóns na área de Vigo, 2,92 millóns en Vilagarcía de Arousa e 42 millóns no resto da provincia. A suma total superaría de 74 millóns.
Máis de 10.000 comercios da provincia están neste momento de rebaixas. Algúns deles incorporáronse máis tarde, na segunda semana, para que os cambios de Nadal e Reis non minguase a caixa que fixeron en tempada. Outros moitos non esgotarán os tres meses de saldos que autoriza a lei e en breve xa empezarán a expoñer e vender as novas coleccións para a tempada de primavera-verán.
Fonte: A Voz de Galicia
O xerente de Regal Cerámica, Alfonso Otero Regal, cuxo taller sitúase no complexo cultural de Xunqueira, participa por sexto ano na Maison &Object, que ten lugar en París esta semana. A firma vivariense acode esta vez baixo o paraugas da marca Artesanía de Galicia, da man da Consellería de Economía e Industria, xunto a outros artesáns do ramo da xoiaría e a marroquinería.
Fonte: O Progreso
O comercio lalinense trata de paliar os efectos da crise con medidas para tratar de recuperar as vendas ou favorecer o consumo logo duns anos pouco propicios para un dos sectores máis representativos da economía local. Unha das primeiras decisións que se tomou nunha reunión con representantes do goberno local foi a de abrir o próximo día 14, con motivo da Feira do Cocido, coa idea de aproveitar esta xornada dominical con gran presenza de visitantes para incrementar as vendas.
Os 40 comerciantes que acudiron á convocatoria, presidida polo alcalde, José Crespo, decidiron abrir as súas portas o día do Cocido en horario de 11.00 a 14.00 e de 17.00 a 19.00 horas e esta experiencia podería repetirse en anos sucesivos o seu calla entre o sector. Na cita tamén interviñeron as concelleiras de Comercio e Relacións Veciñais, María José Batán e Marisa Álvarez, e a proposta de abrir ao público o día 14 podería estenderse a outros domingos do ano, aínda que esta posibilidade quedou de ser estudada. Así mesmo, tampouco se descarta que as feiras bimensuais que coincidan en domingo non se cambien para o día anterior ou posterior, aínda que ambas iniciativas non se consideran "inminentes". Crespo comunicou aos presentes que a intención do Concello pasa por "axudar a un sector en tempos difíciles" e recordou que o día do Cocido tamén estarán abertas ao público tendas da Praza de Abastos e os postos da Hortiña da Praza, na que produtores do municipio comercializan a diario desde fai un mes hortalizas e outros excedentes do campo.
Outro acordo de relevancia na reunión do mércores foi o relativo á integración do sector no Centro Comercial Aberto da AED. Inicialmente os empresarios propuxeron a posibilidade de constituír un novo colectivo, opción que quedou descartada ao suscitarlle os representantes do goberno a súa adhesión a esta sección da patronal dezana "para ter un maior peso". Esta resposta supón, logo de moitos anos, a unión do comercio local e tamén a desaparición das dúas asociacións sectoriais. Meses atrás a directiva do Centro Comercial Urbano Quilómetro Cero anunciou a súa desaparición e agora todo apunta que acontecerá o mesmo coa asociación Forum Urbano. Javier Ferreiro, un dos seus directivos, así o deu a entender onte, unha vez que algúns comerciantes estaban adheridos a este colectivo e tamén ao da patronal. "A integración na AED deberá ser corroborada pola asemblea, pero parece o máis lóxico; tanto para aforrar diñeiro como para ter máis forza", manifestou.
Fonte: Faro de Vigo
O padroado da Fundación Feiras e Exposicións de Lugo reuniuse onte nunha sesión extraordinaria para aprobar a súa integración no proxecto para crear o clúster de feiras, congresos e eventos, unha iniciativa liderada pola Xunta de Galicia a través da Dirección Xeral de Comercio da Consellería de Economía.
O obxectivo deste clúster, que pretende reunir a todas as empresas que de forma principal ou subsidiaria traballan na organización de eventos, é beneficiarse das políticas públicas de apoio a este tipo de asociacións que actualmente promove a Unión Europea.
Ademais, o padroado tamén decidiu adherirse a unha nova asociación que está en vías de formación, a Asociación de Feiras de Galicia.
Na reunión, presidida por Marta Barreiro, participaron José López Orozco, Antón Bao, Antonio Veiga, Lara Méndez, Arcadio Silvosa, Eduardo Nuñez Torrón, Jose Luís Otero, José María Seijas, Luís Abelleira, Lourdes Pardo e Rubén López
Fonte: El Progreso
A Asociación de Comerciantes de Allariz iniciou o proceso de renovación da súa xunta directiva. Ata o día 13 de febreiro, os comerciantes que así o desexen poderán presentar as súas candidaturas en base aos estatutos da entidade. A votación será o 2 de marzo a partir das 20,00 horas en Ou Portelo.
Fonte: La Región
Por motivos de mantemento, hoxe día 19 de xaneiro o Portal non estará operativo desde as 16:00 h ata as 18:00 h
Sentimos as molestias que esta interrupción puidese ocasionar
A Cámara de Comercio anunciou onte a apertura do prazo para tramitar a devolución do IVE a aquelas empresas que traballaron no estranxeiro durante 2011. As compañías coruñesas terán a oportunidade de acudir aos expertos da Cámara ata o próximo 13 de xullo.
A Cámara de Comercio ofrece un novo servizo que simplificará a vida aos seus asociados: actualmente encárgase da tramitación dos documentos para conseguir a devolución do IVE a aquelas empresas que realizan negocios no exterior.
En concreto, pódese reclamar o importe deste imposto básico nos países integrados na Unión Europea e en todos aqueles que teñen un acordo de reciprocidade con España e que, actualmente, son Canadá, Israel, Xapón, Mónaco, Noruega e Suiza.
Segundo explican fontes do organismo cameral, as compañías poderán recuperar o importe abonado en concepto de IVE no estranxeiro por “conceptos tales como feiras e congresos, servizos de consultoría, tradutores e intérpretes e servizos de transporte, entre outros”.
Os interesados en que sexa a propia entidade de comercio a que xestione todo o papeleo para interpoñer a reclamación deberán presentar as facturas orixinais e comprobantes de pago nos países correspondentes ante a sé da Cámara de Comercio da Coruña. “A Cámara asesorará e tramitará a recuperación do IVE nos distintos países ademais de realizar un seguimento de cada expediente presentado, co que a empresa afórrase os trámites burocráticos complexos en Administracións tributarias estranxeiras”, aclararon as mesmas fontes camerais.
Fonte: El Ideal Gallego
Desde a Cámara de Comercio de Ferrol infórmase de que as cotas voluntarias que se establezan no futuro consideraranse un gasto deducible fiscalmente para os efectos de determinar a base impoñible do Imposto de Sociedades e do Imposto da Renda das Persoas Físicas. Así se recolle nunha consulta vinculante do Ministerio de Economía e Facenda realizada polo Consello Superior de Cámaras de Comercio. Como se recordará, de momento a Cámara de Ferrol non fixou unha cota, aínda que as empresas que solicitaron a alta teñen xa acceso preferente aos seus servizos.
Fonte: Diario de Ferrol
A asociación de comerciantes e artesáns de Samos, que preside José Fernández, celebrará mañá unha reunión.
Na orde do día do encontro figura a lectura do acta da reunión anterior e a presentación do estado de contas e das actividades que levará a cabo o colectivo durante este ano, ademais da creación de comisións de traballo si fose necesario.
Entre as actividades que prevé realizar este ano atópase a feira de produtos artesanais, que o pasado ano non puido celebrarse por falta de financiamento. O certamen, que habitualmente se desenvolve no mes de agosto, cumprirá este ano a súa 16ª edición. A última feira foi en 2010, cando reuniu a medio centenar de artesans de toda Galicia.
A reunión terá lugar a partir das nove e media da noite no hotel A Veiga de Samos, logo servirase un aperitivo. A dirección do colectivo espera contar cunha masiva asistencia de comerciantes ante a importancia dos asuntos a tratar.
Fonte: El Progreso
O goberno estradense aproveitará a viaxe a Madrid programada para promocionar o municipio na Feira Internacional de Turismo (Fitur) para recoller ideas para a inminente reforma da praza de abastos.
Unha comitiva integrada polo alcalde estradense, José López, e os edís Oscar Durán (Promoción Económica), Oscar Rancaño (Turismo) e Juan Constenla (Cultura) estarán na capital desde hoxe ata o venres. Segundo aclarou o alcalde, todos asumirán de forma persoal os gastos derivados da viaxe para evitar a repercusión nas delicadas arcas municipais.
O programa para mañá prevé visitas aos mercados madrileños de San Antón, Barceló, Chamberí e A Paz. O obxectivo é estudar in situ a estrutura e o funcionamento dos mercados madrileños rehabilitados nos últimos anos.
Combinación de usos.
Analizaranse os usos que se combinan nos recintos, en adaptación ás novas demandas e os recursos para atraer público. Na ruta participarán responsables da Comunidade e do Concello de Madrid, da Dirección Xeral de Comercio da Xunta e de varios Concellos galegos con mercados en proxectos. Segundo explicou onte o alcalde estradense, o programa de visitas naceu dunha proposta do Concello estradense á Dirección Xeral de Comercio.
A promoción local na feira madrileña de turismo pospúxose ao venres, ás 11:00 horas no espazo cedido ao Patronato de Turismo Rias Baixas dentro do stand de Galicia. A Estrada promocionará cun vídeo de 4 minutos a Rapa, o Pazo de Oca, o Entroido e o Salmón. Cerdedo venderá arte e natureza en torno á festa do xabaril e a gastronomía.
Fonte: La Voz de Deza e Tabeiros
Un encontro reunirá os próximos 10 e 11 de maio a emprendedores galegos do sector das tecnoloxías da información e a comunicación (TIC) e a unha veintena de fondos de capital risco, que acoden con 40 millóns de euros dispoñibles para entrar nos proxectos que consideren interesantes.
O prazo para presentar iniciativas a este evento, o III Encontro Vindeira Capital Network (VCN), comezou onte e estará aberto ata o 17 de febreiro. Entre o 20 e o 24 dese mesmo mes farase a preselección de proxectos. Aos seus responsables daráselles formación e finalmente, 12 iniciativas serán presentadas en mayo aos 20 fondos de capital risco que acudirán ás xornadas.
Fonte: Faro de Vigo
Entre 2002 e 2010, as pequenas e medianas empresas (PEMES) crearon o 85 % dos empregos netos[1] novos da UE. Esta cifra é considerablemente superior á cota do 67 % que teñen as PEMES no emprego total. Durante o período en cuestión, o emprego neto na economía empresarial da UE aumentou sustancialmente: unha media de 1,1 millóns de postos de traballo novos ao ano. Estes son os principais resultados dunha análise sobre a gran importancia da contribución das PEMES á creación de emprego, presentado hoxe pola Comisión Europea.
O crecemento do emprego nas PEMES (un 1 % anual) foi superior ao das grandes empresas (0,5 %). Unha clara excepción é o sector do comercio, no cal o emprego nas PEMES creceu anualmente un 0,7 %, fronte ao 2,2 % nas grandes empresas. Isto é debido ao forte incremento das grandes empresas comerciais, en particular no ámbito da venda, o mantemento e a reparación de vehículos de motor.
Entre as PEMES, as microempresas (menos de dez empregados), cun 58 %, son as que arroxan a maior porcentaxe de crecemento neto total en materia de emprego na economía empresarial.
Ademais, as empresas recentes (con menos de cinco anos de vida) son as que crean unha abafadora maioría dos empregos novos. As empresas recentes que operan no sector dos servizos crean máis dun cuarto (o 27 %) dos empregos novos, mentres que as empresas recentes do transporte e as comunicacións contribúen en menor medida (un 6 %).
O Vicepresidente da Comisión Antonio Tajani, responsable de Industria e Emprendimiento, declarou que : «Nesta época crítica para a economía europea, vemos como as pequenas empresas cumpren o seu papel como principais xeradoras de novos empregos, e confírmanse nel. A súa significativa porcentaxe na creación de emprego pon de manifesto a importancia económica que, agora máis que nunca, teñen as PEMES, así como a necesidade de apoialas a todos os niveis. As pequenas empresas e as empresas de creación recente son sen dúbida a clave para restablecer o crecemento económico».
http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/facts-figures-analysis/performance-review/index_en.htm
A crise e as pemes
Segundo os resultados da enquisa, a crise económica fixo mella nas empresas de todos os tamaños, pero as microempresas resultaron especialmente vulnerables. Como consecuencia da crise económica de 2009?2010, o número de empregos no sector das PYME diminuíu unha media anual do 2,4 %, fronte ao 0,95 % no sector das grandes empresas. En 2010, o emprego segue sen crecer, pero as expectativas para 2011 estaban mellorando no momento en que se realizou a enquisa. A porcentaxe de empresas que tiñan previstos despedimentos para 2011 era menor que o de empresas nas que os despedimentos fixéronse efectivos en 2010.
Ademais das consecuencias no emprego, a consecuencia negativa máis importante da crise nas empresas é moitísimo a disminución global da demanda total dos seus produtos e servizos (mencionada polo 62 % das empresas), seguida do aumento dos prazos de pago dos clientes (mencionado polo 48 % das empresas) e, para rematar, a escaseza de capital circulante (que afectaba ao 31 % dos encuestados).
A innovación parece ter un efecto positivo: as empresas innovadoras, así como as empresas de países máis innovadores, falan máis a miúdo de crecemento do emprego e presentan índices de crecemento do emprego máis elevados.
A enquisa destaca que as PEMES e as empresas innovadoras que operan en economías máis innovadoras padeceron a crise económica en menor medida. Por exemplo, mentres a disminución da demanda global é mencionada polo 70 % das empresas situadas en países que son considerados innovadores modestos[2], nos países líderes en innovación, a mesma cifra é do 45 %.
A análise distingue entre dúas amplas categorías de calidade no posto de traballo: a calidade do emprego e a calidade do traballo. É certo que, en xeral, os empregos nas pequenas empresas son menos produtivos e están menos remunerados e menos sindicalizados que os empregos nas grandes empresas. Con todo, as microempresas afirman que presentan unha vantaxe competitiva fronte aos seus rivais no que aos aspectos «brandos» dos recursos humanos dunha empresa refírese: ambiente de traballo, conciliación entre traballo e vida privada ou disposicións en materia de horarios.
A análise é parte do proxecto de Estudo sobre o rendemento das PEMES e está baseado nunha enquisa de empresas realizada a finais de 2010, que engloba aos vinte e sete Estados membros da UE e a outros dez países que participan no Programa para a Iniciativa Empresarial e a Innovación, a saber, Albania, a antiga República Yugoslava de Macedonia, Croacia, Islandia, Israel, Liechtenstein, Montenegro, Noruega, Serbia e Turquía.
[1] Os novos empregos creados, menos os empregos perdidos, nun período determinado.
[2] Esta clasificación baséase nos resultados do Cadro de Indicadores da Innovación de 2010, no que os países clasifícanse en catro grupos de resultados, en función dos seus resultados nos vinte e catro indicadores de innovación: 1) líderes da innovación; 2) seguidores da innovación; 3) innovadores moderados; e 4) innovadores modestos.
Fonte: diariojurídico.com
A Consellería de Economía e Industria destinará 750.000 euros a unha liña de axudas centrada na internacionalización e a mellora competitiva do sector textil co fin de impulsar o crecemento desta actividade.
Nun comunicado, o departamento que dirixe Javier Guerra detallou onte que esta liña de subvencións enmárcase no “Plan Textil Moda Galicia Visión 2020”, iniciativa que ten como fin mellorar a competitividad do sector textil galego tanto nos mercados nacionais como internacionais.
Deste xeito, con esta convocatoria, o Executivo autonómico pretende incentivar o desenvolvemento de actuacións e estratexias de difusión, promoción e acceso a mercados que xeren vantaxes competitivas que incidan na proxección e posicionamiento das empresas galegas nos mercados de carácter internacional.
En concreto, esta liña de axudas confinanciadas polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (Feder) beneficiará a 46 empresas con outros tantos proxectos.
Fonte: Faro de Vigo.
Na campaña de Nadal identificáronse nove artigos con risco grave, entre os que se inclúen oito guirnaldas e unha guitarra para nenos
O Instituto Galego de Consumo (IGC) detectou durante o ano 2011 un total de 124 produtos industriais perigosos nas máis de 107.700 actuacións de control levadas a cabo.
Así o confirmaron en rolda de prensa a directora xeral de Comercio, Nava Castro, e a xerente do Instituto Galego de Consumo, María Jesús Muñoz, e informaron que se notificou á rede de alerta do resto de comunidades un total de 124 artigos --115 dos cales presentaban un risco grave--.
Esta cifra converte a Galicia na comunidade "que máis produtos perigosos detecta" no Estado, segundo explicou Nava Castro, xa que "é tamén a que máis investiga neste terreo".
Pola súa banda, María Jesús Muñoz asegurou que "polo tanto, Galicia é a rexión europea que máis actúa, e máis proactiva á hora de controlar este tipo de produtos no mercado".
Do total de actuacións en materia de control de mercado, máis do 90 por cen teñen que ver coa seguridade dos produtos industriais, entre os que se inclúen xoguetes, vestimenta infantil, material eléctrico ou pequenos electrodomésticos.
CAMPAÑA DE NADAL
Ademais, este sábado déronse a coñecer os resultados da campaña de Nadal, 'InfonadalConsumo', nela detectáronse nove produtos que se procederon a retirar ante o risco grave que entrañaban, logo de analizar un total de 41 produtos.
Dos nove produtos de risco grave, oito eran guirnaldas con distintos problemas de cables, clavijas ou sistemas de intermitencia; xunto cunha guitarra para menores de tres anos, que conta cunha correa de máis dos 380 milímetros permitidos, polo que existe risco de estrangulamento. Todos estes artigos procedían de China, menos un de orixe descoñecida e distribuidor portugués.
Así mesmo, identificáronse catro coches teledirixidos que non implicaban un risco grave, pero si problemas no impacto de caída, é dicir, tras un golpe desmóntase e os seus cables ou pilas quedan ao descuberto co consecuente risco de cortocircuito ou queimaduras.
Deste xeito, Castro destacou que na campaña "fíxose fincapé" nos colectivos "máis vulnerables", á vez que incideu no protocolo que se segue nestes casos, pois sempre que unha comunidade detecta un produto perigoso notifica a rede de alerta, que permite unha rápida adopción de medidas coordinadas a nivel estatal e europeo para a protección dos consumidores.
Segundo explicou Nava Castro durante esta campaña incrementáronse os controis relativos á protección dos consumidores, etiquetado, publicidade, follas de reclamación ou condicións das garantías.
Fonte: El Economista
"Fai doce anos que non participamos en pasarelas internacionais"
A ourensá Purificación García, diseñadora de moda, é a cabeza visible dun pequeno imperio comercial que agora apunta a Sudamérica. Atopou en Barcelona o seu punto de anclaxe vital, logo de percorrer moito mundo. Montevideo, onde creceu no seo dunha familia emigrante; ou Canadá, onde comezou a voar no negocio das teas. Fai trinta anos que presentou oficialmente a súa primeira colección de moda. En 1985 abriu a súa primeira tenda no estranxeiro; en 1989 presentouse en Milán e moitos ollos pousáronse nas súas propostas, e no ano 2000 sacou á luz comercial o seu perfume, co que iniciaba unha liña de diversificación que aínda continúa: aromas, roupa de casa e cama, lentes, complementos... Conta con 75 establecementos en España, entre eles un en Vigo.
–Vexo moito negro na súa colección. Será a crise?
–Non, non. É que eu sempre fun moi de brancos e de negros. Pero todas as cores son fonte de inspiración.
–E a vostede que cores a inspíran máis?
– As cores pedra, os azuis, a cor chocolate... Encántanme as cores, sobre todo no verán.
–E con este volume de negocio, nota a crise: pouco, moito, nada?
–En tempos difíciles hai que ser moi coherente co que fas e buscar a mellor relación calidade/prezo. Hoxe máis que nunca é necesario que ninguén sala desilusionado da tenda, ese é un dos segredos. Eu vendo no estranxeiro e igual non sento tanto a crise, pero é verdade que hai deseñadores que non están preparados para afrontala.
–Preparados para que?
–Para aguantar, por exemplo, o tirón do "made in Asia", que é unha realidade que está aí e que se vía vir.
–Pero o "made in Asia" afecta a todos.
–A uns máis que a outros.
–Ás grandes marcas?
–¡Non! As marcas de luxo poden presumir de lonxevidade e de tradición. Teñen un nome, hai unha herdanza, contan con poderosas armas de marketing. Non se moven do sitio e non lles afecta a crise, ou lles afecta menos.
–Como se define? Marca de semiluxo?
–Non somos marca de luxo, está claro. Pero en certo xeito achegámosnos. Hai que matizar o do luxo, que non é cobrar moito e ser moi caro. O luxo é o ambiente co que se atopa o cliente, o servizo que se lle dá.
–Moitos deseñadores séntense desprotexidos pola Administración.
–Bueno, eu non quero criticar a ninguén. É verdade que as axudas non están á altura. Temos exemplos próximos, Francia e Italia, onde os apoios públicos son moi notables. Eu creo que habería que facer un esforzo na axuda institucional aos novos deseñadores. Con todo teño a sensación de que se está facendo un gran esforzo na potenciación das escolas de deseño.
–Por que non lle gustan as pasarelas?
–Fai doce anos que non participamos en ningunha. A nosa pasarela son os escaparates. Eu creo que as pasarelas son boas para as marcas de luxo das que antes falabamos, pero teñen os seus inconvenientes. Un deles, que atrasan as producións. Quédome máis co contacto directo cos clientes.
–As pasarelas internacionais en España tamén se queixan da falta de apoio institucional.
–Bueno, Cibeles conseguiu este ano un patrocinador privado, unha multinacional do automóbil. Moi ben.
–Tres décadas xa desde a súa primeira colección.
–Moito tempo, si. Os meus primeiros pinitos foron cara a 1975, cando me permitía o luxo de crear cousas cunha infinita liberdade que despois vendía entre as miñas amigas.
–Que queda da Purificación García de 1981?
–Queda unha base, lograda a través de moita experiencia. E a satisfacción de superar altos e baixos e moita pedra no camiño. E queda a convicción persoal de que todos os retos fanche máis forte, unha idea que sempre tratei de transmitir aos meus fillos.
–Os altos e baixos son nutritivos?
–Na vida equivócaste moitas veces. E hai situacións que che fan dubidar. Nalgunha ocasión vexo a unha muller cun vestido deseñado por min e dígome: ou ela o pon mal, ou hai algo que non encaixa do todo, ou simplemente equivoqueime con este modelo.
–O deseño é unha arte?
–Absolutamente.
–Pois a xente non llo cre de todo.
–Cónstame. Son moitos os que non entenden ese rol importante da moda como cultura, como inspiración, como arte. Eu sempre digo que o diseñador é un educador dos sentidos, e desde ese punto de vista non estamos moi lonxe do fotógrafo, do realizador de cine ou do pintor. E traballamos con materiais, non se esqueza. O diseñador enfróntase a unha tea sen forma do mesmo xeito que o escultor se enfronta a unha roca de mármore.
–Ten tempo para deseñar?
–Si.
–Dígoo porque a Purificación García empresaria seguro que ameaza con devorar á Purificación García diseñadora.
–Bueno, non teño a liberdade que tiña en 1980, cando era capaz de facer miles de cousas con catro teas. Agora hai unha empresa detrás e ten que predominar ese sentido empresarial. Teño un bo equipo e a vida ensinoume que eu soa como diseñadora non son ninguén. Podes facer cousas moi boas, pero se non tes quen as ensine, quen as produza, quen as venda... Se non hai xestión detrás, nada de nada. A xestión de empresa, e un pouco de sorte, é o que conduce ao éxito.
Fonte: Faro de Vigo
A fidelidade dos clientes premiouse con dous sorteos de 3.000 euros cada un
A Asociación de Empresarios da Garda (Acigu CCA) destinou un total de 6.000 euros a repartir en 106 premios durante a campaña navideña, coa celebración de dous sorteos de 3.000 euros cada un.
Baixo o nome de "As túas compras con Acigu" realizouse o último dos sorteos no local da Asociación de Empresarios, en presenza do notario da localidade, José Manuel Rodríguez Casal e da presidenta de Acigu CCA, Carmen María García Braga, quen deron fe aos 53 premios cos que a entidade premia a fidelidade dos clientes aos establecementos locais asociados.
Do mesmo xeito que no primeiro sorteo, que tivo lugar o pasado 30 de novembro, onde se sortearon 3.000 euros para ser consumidos en establecementos asociados antes do 25 de decembro, co fin de dinamizar o pequeno comercio local e incentivar as compras na vila guardesa, volvéronse a sortear outros 3.000 repartidos nunha tarxeta regalo de 500 euros, 1 de 200 euros, 5 de 100 euros, 21 de 50 euros e 25 de 30 euros.
Para a consulta dos números agraciados poderase solicitar un listado en todos os establecementos asociados, así como nas instalacións da propia Asociación na súa sé, tenda de oportunidades, ou centro de actividades, e nos diferentes medios de comunicación.
Para a entrega dos premios realizarase un pequeno acto na sé social de Acigu CCA, en próximas datas.
Desde a directiva da asociación empresarial apostouse por esta iniciativa de dous sorteos, que recibiu moi boa acolleita, tanto por parte dos comerciantes asociados, como polos seus clientes, aos que o colectivo agradece a súa fidelidade.
O gran investimento de Acigu na campaña navideña incluíu ademais un amplo programa.
Fonte: Faro de Vigo
A entidade aglutina a unha treintena de establecementos e rexistrarase na Xunta este mes
A unión fai a forza... sobre todo en tempos de crises. A necesidade de promocionarse e adoptar unha voz única ante a Administración levou a unha treintena de comercios de Navia a organizarse para constituírse como asociación. Cos estatutos xa redactados e pendentes só dunha última reunión este martes, os negocios prevén inscribirse antes de que finalice o mes no rexistro da Secretaría Xeral de Comercio. O colectivo sumarase así ás sete asociacións de comerciantes que xa existen nos diferentes barrios da cidade –Zona Centro, Centro Príncipe, Vigo Vello e as catro aglutinadas na Federación de Comerciantes de Vigo (Fecovi)– e ás sete asociacións de mercados de abastos. Fai dous meses os negocios do centro urbano crearon a Federación Vigo Histórico pero fai falta remontarse preto dunha década para atopar o nacemento dunha nova asociación na cidade.
O rexistro do colectivo formaliza unha unión que leva meses funcionando a pé de rúa. Xa este Nadal preto de 25 establecementos uniron forzas para traer a Papá Noel ao barrio e imprimir 10.000 rifas que optaban a un premio de 1.000 euros. En mente manteñen campañas similares para o Día do Pai ou festas como San Valentín. O paso final ante a Xunta responde agora ao seu obxectivo de optar a axudas públicas e conceder maior alcance ao seu traballo. "Asociámosnos para promocionar Navia. Queremos realizar ofertas e acceder a axudas e subvencións dos diferentes organismos", explica Maricarmen Eiras, unha das comerciantes implicadas na creación da entidade. O obxectivo rompería así co esquecemento do que se senten vítimas. "A maioría da xente de Vigo non coñece Navia e agora mesmo o barrio está moi parado... Temos que empezar a movernos", razoa Eiras desde a súa tenda.
A meta da asociación é ambiciosa e vai ata un pouco máis aló. Conscientes da variedade dos negocios, o atractivo que representa o parque de Navia e ata a disponibilidade de aparcamento na zona, os comerciantes pretenden explotar ao máximo as vantaxes do barrio. Eiras non descarta ata a posibilidade de figurar ante a Xunta como un centro comercial aberto, do mesmo xeito que os que xa funcionan en O Calvario ou Príncipe. "Estamos ao final de Vigo e somos os últimos pero esta zona resulta interesante incluso cando chove para as parellas con nenos", explica outro comerciante de Navia implicado na asociación, Eduardo Varela.
O empuxe dos negocios de Navia responde a dous factores: o crecemento do barrio ao longo dos últimos anos e o contexto no que se viron forzados a crecer os seus comerciantes. "Nós xa nacemos coa crise pero este é un dos poucos sitios de Vigo nos que se abren negocios", apunta Eiras. De opinión similar, Varela, propietario dunha óptica no barrio, recorda como "fai cinco anos, cando nós abrimos, aquí había só un quiosco e un banco. Agora abriron moitos máis establecementos". Proba diso é que a asociación nacerá co apoio de cerca do 60% dos comercios do barrio, aínda que os seus impulsores confían en que o número de inscritos medre nos próximos meses.
Fonte: Faro de Vigo
A Asociación de Comerciantes e o Centro Comercial Aberto de Carballiño fixo público o listado de establecementos onde foron entregados os 14 boletos con dereito a premio da campaña de Nadal. Os clientes poderán cambiar as súas rifas, ata un total de 3.000 euros, por vales de compra. O premio “gordo”, de 1.500 euros, correspondeu a Mobles Bravo, mentres o segundo, de 900 euros, ao comercio Escalena.
Fonte: La Región
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia