Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 30 Decembro, 2011
    Vilanova exime da licencia de apertura a novos negocios

    Unha información previa bastará para abrir un comercio de cen metros

    Coa chegada do novo ano, abrir un negocio en Vilanova de Arousa será moito máis rápido e fácil. Así o asegurou onte Gonzalo Durán, o alcalde desta localidade, quen en rolda de prensa advertiu de que, co 2011, pasan á historia as licenzas de apertura nesta localidade arousana. «Para a maioría dos comercios, bastará con que nos envíen unha comunicación previa dicindo que en tal local van vender tal cousa, e ao día seguinte poden ter a porta aberta», sinalaba onte o alcalde vilanovés. Como ese trámite pódese facer a través da web municipal, os interesados «non teñen nin que vir por aquí» para resolver un trámite que antes «non baixaba dos dous meses, e iso aquí, que somos un concello moi áxil».

    Segundo explicou Gonzalo Durán, e segundo a ordenanza que rexerá a partir de agora a «tramitación de actividades», estas divídense en tres categorías: as que só precisan dun trámite de información oficial ao Concello, as que precisan dunha declaración responsable (e con ela, da achega dunha serie de documentación) e as que, por cuestións medioambientales, patrimoniales, sanitarias ou de seguridade deban ser informadas e supervisadas pola Administración e precisen, xa que logo, seguir tramitando as licenzas como ata agora.

    Desta forma, o Concello pretende facilitar a apertura de establecementos comerciais e a instalación de empresas na localidade, adaptando as normas municipais ás directivas europeas. «Igual que pedimos que se agilice a burocracia para uns [en referencia ao centro comercial de Deiro], nós facemos todo o posible para agilizar e dar facilidades ao pequeno comercio», sinalaba onte Durán, quen explicou que algúns concellos da comarca de Ou Salnés xa se puxeron en contacto co Concello de Vilanova para solicitar unha copia da súa nova ordenanza. Non sería mala cousa, di Durán, quen recalca que, nos tempos que corren, «hai que darlle facilidades á xente para que venda todo o que queira e todo o que poida, libremente, que poida facer probas e experimentar». Si o número de locais baleiros baixa, a estratexia daría resultado.

    Abonda con que informen da apertura. A este grupo pertencen locais comerciais ou de servizos de menos de 100 metros, e os cambios de titularidad de actividade.

    Ademais de informar, deberá presentar unha serie de documentos. Afecta, por exemplo, a locais comerciais ou de servizos de entre 100 e 400 metros e de 15 kw de potencia mecánica instalada.

    Se reserva para negocios suxeitos a autorizacións doutras administracións.

     

    «Simplificar os trámites sempre é bo, sempre que se xogue en igualdade»

    Ao presidente da asociación de comerciantes Vilanova Centro, a medida anunciada onte polo alcalde Gonzalo Durán parécelle ben. E é que el o ten claro: «A burocracia, neste país, é un dous atascos máis grandes que temos e que padecemos», sinala. Por iso, ao seu xuízo, todo o que signifique eliminar trámites e papeleos é, para el, unha boa noticia. A condición de que, claro, garántase que todo o mundo vai xogar coa mesma baralla. «Que se axilicen vos trámites á hora de abrir un negocio, estupendo. Non pode ser que teñas que estar coa porta pechada porque falta un papel. Pero despois, hai que vixiar que todo ou mundo cumpre coas súas obrigas, que todo ou mundo ten as cousas como ten que teas», sinalaba onte o presidente da principal asociación de comerciantes vilanovesa. Si cúmprense eses requisitos de vixilancia e control, di Cardalda, en Vilanova deuse un gran paso adiante para mellorar e agilizar as condicións que desemboquen na implantación de todo tipo de negocios e de comercios.

    Fonte: La Voz de Arousa

     

  • 30 Decembro, 2011
    A AED imparte desde o 27 un curso de gestión comercial

    A Asociación de Empresarios de Deza organiza un curso de actualización en planificación de xestión comercial dirixido a directivos e xerentes de pequenas e medianas empresas. As clases impartidas en colaboración coa Confederación de Empresarios de Pontevedra e coa Escola de Negocios Novacaixagalicia, terá unha duración de 60 horas. Desenvolveranse a partir do 27 de xaneiro e durante seis semanas, os venres pola tarde en horario de 16.30 a 21.30 horas e os sábados de 9 a 14 horas.

    Os profesores serán o ex director de operacións de Conservas Antonio Alonso, Gerardo Estévez Suárez, o exdelegado de vendas de Product Manager de Novards Nutrition, Jesús Negreira del Río, o exresponsable de desenvolvemento de negocios de Sun Microsystem Ibérica, Carlos Otero Barros, e o que foi xefe de vendas Division Food Service de Pescanova Alimentación, Juan Carlos Vaz. 

    Fonte: Faro de Vigo

  • 29 Decembro, 2011
    Zona Aberta recibe o recoñecemento do Ministerio de Industria e Comercio

     

    ''É un recoñecemento ao bo traballo e a traxectoria da nosa asociación de comerciantes e ás distintas administracións aquí hoxe representadas, e que se caracterizan polo seu apoio ó sector e o impulso ás iniciativas que favorecen o seu crecemento. Con iso tamén demostramos que esta axuda que se nos presta non é de balde'', dixo este mércores Rocío Louzán.

    Villaronga (dta.), Fole, Louzán e Castro no acto celebrado onteCon esta palabras, a presidenta da asociación de comerciantes Zona Aberta, de Vilagarcía, expresou a súa gratitude á Xunta de Galicia, representada pola directora xeral de Comercio, Nava Castro; ao alcalde, Tomás Fole, e ao director territorial de Novagalicia Banco, Javier Villaronga.

    O escenario do acto foi a sé de Zona Aberta, e o motivo, a entrega a este colectivo dunha mención honorífica por parte do Ministerio de Industria, Turismo e Comercio, ao considerar o xurado dos premios convocados para os centros comerciais abertos que as súas propostas e actividades acreditan un alto nivel de calidade.

    Louzán subliñou que entre os méritos que tivo en conta o xurado figura a estabilidade e a continuidade, que é unha consecuencia da profesionalización que permite a Zona Aberta contar cunha xerente, Zulema Fresco, que realiza o seu labor cun contrato indefinido.

    Esta asociación comezou a súa andadura no ano 1994, e desde entón son cinco os presidentes que figuran no seu historial: José Vázquez, Amado Cascallar, Ramona Pérez, Sofía Beiras e Rocío Louzán, que expresou o seu agradecemento a todos eles. “Eles puxeron todo ou seu empeño e esforzo persoal, así como as súas xuntas directivas”, dixo, antes de subliñar que a clave do éxito estriba na confianza dos asociados.

    Este é o segundo galardón que premia o traballo despregado ata a data polo colectivo que representa á maior parte do sector en Vilagarcía, porque no ano 2009 foi galardoado co primeiro premio no I Gala Provincial do Pequeno Comercio.

    “Este galardón vén a poñer de manifesto o traballo que leva a cabo esta organización, con iniciativas innovadoras coas que non só involucra na promoción ó sector, senón tamén aos veciños, conscientes dá súa importancia para a vitalización dás rúas”, afirmou Nava Castro.

    Fole agradeceu a implicación de Zona Aberta nas actividades que promove o Concello, a súa capacidade para captar a atención dos veciños, e subliñou que o recoñecemento público é “unha gran noticia para despedir o ano”.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 29 Decembro, 2011
    Economía pon en valor o traballo dos praceiros dos mercados de Galicia
    • A dirección xeral de Comercio impulsa unha nova edición desta iniciativa para promocionar e incentivar o consumo no período anterior e posterior ao Nadal
    • A campaña enmárcase na aposta da Consellería por posicionar as prazas como líderes na venda do produto fresco e perecedoiro
    • Os clientes que voten ao mellor praceiro de cada mercado participarán no sorteo de bonos de compra, e os profesionais gañadores recibirán unha homenaxe pública
    • Na anterior edición recolléronse máis de 1.300.000 papeletas de participación e premiouse a máis de 500 consumidores

    A Consellería de Economía e Industria pon en marcha unha nova edición da campaña Este inverno presume de praceiro/a para poñer en valor a figura profesional dos praceiros ao tempo que se incentiva o consumo e se promocionan e visibilizan os mercados e prazas de abastos como referentes na compra de produtos frescos. Durante esta campaña os clientes de 102 mercados, a práctica totalidade dos existentes en Galicia, escollen ao seu praceiro favorito e participan en sorteos de bonos de compra para consumir na propia praza.

    Tal e como asegurou a directora xeral de Comercio, Nava Castro, que presentou esta mañá a iniciativa en rolda de prensa, o apoio aos mercados e ás prazas de abastos é un dos obxectivos estratéxicos recollidos no Plan Ágora, Agora Re-comercia de reactivación e modernización do pequeno comercio posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria. “O noso obxectivo é consolidar as prazas de abastos como unha rede de centros líderes na venda do produto fresco e perecedoiro, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia capaz de unir a tradición de compra ao tempo que se dá resposta ás novas necesidades dos consumidores”, explicou Castro.

    Segundo a directora xeral de Comercio, “con Este inverno presume de praceiro/a queremos recoñecer a profesionalidade dos praceiros e praceiras, premiando tanto a clientes como a comerciantes, ao tempo que poñemos de relevancia a importancia dos mercados e prazas de abastos como dinamizadores do comercio de proximidade e escaparates do produto galego para visitantes e turistas”.

    Nava Castro explicou que durante a campaña, que se desenvolve entre os días 12 e 23 de decembro e entre o 9 e 20 de xaneiro, incentivando o consumo no período previo e inmediatamente posterior ao Nadal, os clientes reciben por cada compra unha papeleta para votar polo seu praceiro favorito.

    Entre todas as votacións recibidas celebraranse dous sorteos, un mañá, día 23, e outro o 20 de xaneiro, nos que se extraerán tres papeletas que resultarán premiadas con 75, 50 e 25 euros en bonos para consumir na propia praza. O mellor praceiro ou praceira de cada mercado sairá do reconto de todos os votos recibidos, e os elexidos serán recoñecidos e homenaxeados publicamente nun acto oficial no mes de febreiro.

    Máis de 1.300.000 votos na edición anterior

    Na primeira edición desta iniciativa a participación dos clientes e consumidores recolléronse 1.300.000 votos que supuñan outras tantas vendas producidas en 92 prazas de abastos durante o mes e medio que durou a campaña. Máis de cincocentos clientes das prazas galegas foron premiados cun total de 26.700 euros repartidos en bonos ou cupóns para comprar novamente nas diferentes prazas de abastos, co que tanto praceiros como clientes resultaron premiados.

    Fonte: Xunta de Galicia

  • 29 Decembro, 2011
    A Xunta avanza na protección e dinamización do comercio galego

    O impulso e dinamización do sector comercial galego é un dos eixos estratéxicos de actuación da Consellería de Economía e Industria, especialmente no tocante á protección e modernización do comercio de proximidade. O departamento que dirixe Javier Guerra, que ten en marcha o Plan Ágora-Agora Re-comercia para mellorar a competitividade do comercio galego, ten na Lei do Comercio Interior de Galicia unha ferramenta eficaz coa que se lle dá seguridade xurídica ao sector vinte anos logo da anterior normativa, regulando realidades comerciais como as outlets, os centros comerciais abertos ou as feiras de oportunidades.

    A Consellería de Economía e Industria deu resposta con esta lei ás demandas dos comerciantes sen descoidar a protección dos consumidores, contribuíndo á modernización do pequeno comercio e introducindo melloras antes non recolleitas na normativa. A norma, orientada a ordenar e equilibrar o comercio interior de Galicia conforme as súas necesidades e as súas características específicas, e procurando a necesaria protección do comercio de proximidade, regula aspectos tan importantes como as promociones e as rebaixas, prohibindo rebaixas encubertas. A liberdade no uso do idioma, a prohibición de vendas fora do sector e a regularización de váles de compra, así como a firmeza na prohibición de actividades desleales, son outros dos aspectos que están recollidos nesta nova lei, que crea tamén o corpo de inspectores de Comercio para velar polo seu cumprimento.

    O fomento do asociacionismo entre os comerciantes e a colaboración do sector coa administración son apostas estratéxicas da Xunta e están recollidas neste texto legal, que entrou en vigor fai case un ano. O Goberno galego está desenvolvendo todos os mandatos previstos na nova lexislación, con especial atención ás iniciativas orientadas de cara á dinamización do pequeno e mediano comercio, que está representado en todos os órganos de nova creación e interacción coas administracións.

    As Mesas Locais de Comercio, ampliamente demandadas polos comerciantes, son unha das figuras creadas nesta nova lei e xa están en marcha en toda a xeografía galega, funcionado como órganos de participación do sector no ámbito local de coordinación do traballo das asociacións coas administracións. Tamén se creou o Consello Galego de Comercio, un órgano de colaboración e traballo directo con todos os axentes implicados no desenvolvemento da actividade comercial de Galicia e unha plataforma de diálogo aberto co sector a favor do seu crecemento.

    MESAS LOCAIS DE COMERCIO

    As Mesas Locais de Comercio, creadas na nova Lei de Comercio Interior de Galicia para fomentar o diálogo e a coordinación entre a administración, os comerciantes e os consumidores no deseño e execución das políticas comerciais que lles afectan, son un lugar de encontro, un foro de debate e participación onde teñen voz e voto o comercio de proximidade, os consumidores e os concellos. Informar as campañas de promoción do comercio que se desenvolven con fondos públicos, incluídos  aqueles que sexan desenvolvidos polos concellos, elaborar informes para a realización de feiras de oportunidades ou actuar como órgano consultivo en todas as cuestións que afecten ao comercio local son algunhas das funcións destes organismos, que tamén poderá propoñer aos concellos medidas, iniciativas e propostas en materia comercial.

    Na actualidade constituíronse xa un total de 117 mesas locais de comercio, mentres que un total de 38 están en proceso de constitución. As deputacións provinciais asumen as funcións da Administración local na Mesa Local de Comercio naqueles municipios que non contan cun número mínimo de vinte comercios retallistas ou cando non existe asociación de comerciantes.

    CONSELLO DE COMERCIO

    O Consello Galego de Comercio, creado na nova Lei de Comercio de Galicia como un órgano de colaboración e traballo directo con todos os axentes implicados no desenvolvemento da actividade comercial de Galicia é unha plataforma de diálogo aberto co sector a favor do seu crecemento.

    O Conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, presidiu o pasado mes de outubro a primeira reunión deste Consello, que se configura como un órgano colexiado de participación, asesoramento e colaboración coa Administración Autonómica na ordenación da actividade comercial, garantindo e defendendo os intereses xerais en materia comercial.

    Entre as funcións do Consello Galego de Comercio destaca a emisión de informes sobre os proxectos normativos de ordenación do comercio e da actividade comercial, traballar nos informes e consultas sobre comercio que lle requira a Consellería competente na materia, formular propostas  para fomentar a mellora do tecido comercial galego, así como outras funcións de dinamización que se lle poidan requirir.

    Deste xeito, créase por primeira vez na Comunidade Autónoma de Galicia un órgano de colaboración e consenso para promover a participación da sociedade na mellora e no desenvolvemento da actividade comercial en Galicia, mediante unha composición plural na que atoparán cabida todos os axentes que operan no sector.

    Fonte: Atlántico Diario.

  • 28 Decembro, 2011
    O Ministerio de Industria premia o traballo realizado por Zona Aberta

    O Ministerio de Industria, Turismo e Comercio recoñeceu o valor do traballo realizado pola asociación de comerciantes de Vilagarcía Zona Aberta. O colectivo que dirixe Rocío Louzán recibiu a notificación dunha mención honorífica concedida polo goberno central.
    A directora xeral de Comercio da Xunta, Nava Castro, e o alcalde da cidade Tomás Fole, reúnense hoxe cos comerciantes para valorar o galardón.
    Fonte: Faro de Vigo
     

     

  • 28 Decembro, 2011
    Portonovo súmase a un plan de Industria para modernizar as prazas de abastos

    Un tótem multimedia ofrece información sobre os produtos que están á venda e de receitas saudables

    A praza de abastos de Portonovo participa nun proxecto piloto da Consellería de Economía e Industria que ten por obxectivo "contribuír á modernización dos mercados e sumar aos seus usuarios á xente máis nova". Consiste na instalación de puntos de información interactivos en cinco mercados de abastos da provincia. Ademais de Portonovo, participan nesta iniciativa que presentou onte na vila a directora xeral de Comercio, Nava Castro, os mercados de O Grove, O Porriño, Bueu e Caldas de Reis.

    Nestes dispositivos poderase consultar información sobre os produtos que están á venda en cada un dos mercados, suxestións de receitas para elaborar con eles, e os servizos existentes na propia praza e información turística da zona, así como menús saudables elaborados pola Consellería de Sanidade.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, asegurou que a iniciativa, posta en marcha a través da Oficina Provincial de Comercio, forma parte da aposta de Economía e Industria por "revitalizar e dinamizar os mercados municipais, para convertelos en puntos de referencia para a compra de produtos frescos e de calidade, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidade e excelencia". Inclúe unha convocatoria de axudas para apoiar a dinamización da actividade e a modernización das prazas.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 28 Decembro, 2011
    Baixo Miño: Sorteo de descontos nos mercados

    A Consellería de Economía e Industria levou a cabo onte catro sorteos de cheques de desconto de ata 75 euros en cada unha das prazas da comarca de O Baixo Miño. O delegado territorial da Xunta, José Manuel Cores Tourís, presidiu o sorteo que tivo lugar na praza de abastos de Tui, xunto co alcalde, Moisés Rodríguez.

    Fonte:  La Voz de Vigo

  • 28 Decembro, 2011
    As Pontes participa no concurso da Dirección xeral de Comercio “Presume tamén de praceiro e praceira”

    O Concello das Pontes súmase este ano ao concurso Presume tamén de praceiro e praceira, despois de que fose escollido pola Consellería de Economía e Industria, indicou o Concello na súa web. O próximo 20 de xaneiro celebrarase o segundo sorteo, cos cupóns que se repartan entre os clientes do mercado municipal entre os días 9 e 19. Tres usuarios, que deberán estar presentes no momento da elección ao azar, serán os agraciados con tres cheques de compra por valor de 75, 50 e 25 euros. Estes talóns poderanse cambiar nos postos da praza de abastos municipal ata o 28 de febreiro. Con esta iniciativa, tanto o Concello como a Xunta pretenden promocionar o mercado e incentivar o consumo de produtos perecedeiros frescos.

    Fonte: A Opinión da Coruña

  • 28 Decembro, 2011
    A Praza de Portonovo estrea tótem multimedia

    A Praza de Portonovo foi a primeira en estrear o novo tótem multimedia co que ven de dotado a Consellería de Economía e Industria a través da Dirección Xeral de Comercio.

    Este dispositivo, que se instalará tamén a xeito de proxecto piloto nos mercados municipais do Grove, O Porriño, Bueu e Caldas, servirá para achegar a poboación ás novas tecnoloxías ó tempo que moderniza estes espazos de venda de productos frescos.

    A instalación destes puntos de información son un paso máis na implantación do Plan Ágora que inclúe o proxecto Recomercia deste departamento autonómico. Con el séguese adiante na dinamización destes espazos de venda tradicionais.

    Esta dotación ven a unirse a outras accións da Consellería que dirixe Javier Guerra, que tamén ten en marcha unha convocatoria de axudas para a dinamización e modernización doutros eidos destas prazas de abastos, co fin de facelos máis competitivos.

    Máis información
  • 27 Decembro, 2011
    A Fundación Barrié reivindica o valor dos emprendedores galegos ante a crise

    A Asociación de Bolseiros da Fundación Barrié celebrou onte o seu tradicional encontro de Nadal, na que máis dun centenar de emprendedores, representantes de empresas e bolseiros da propia entidade debateron sobre distintos proxectos de éxito que se levaron a cabo en Galicia durante os últimos anos.
    A xornada, que levaba por título "Oceános azuis: aproveitando as oportunidades da crise", contou coa asistencia do presidente de Portos do Estado e presidente da Asociación de Bolseiros da Fundación Barrié, Fernando González Laxe. Laxe destacou a importancia do encontro como unha plataforma para encontrar aos novos talentos da sociedade galega: "A asociación de bolseiros é o grupo de cerebros máis importante que ten Galicia, preto de 800 persoas formadas no estranxeiro con máster e que se reúnen dúas veces ao ano, onde se tocan certos temas cunha alta profundidade, dende moitas dimensións,".
    O presidente da asociación, que foi bolseiro da Barrié en 1977, insistiu na importancia de que os novos valores se dean a coñecer en actos como o que tivo lugar onte na sede da fundación. "É unha reunión como a que facemos en xuño, de gran transcendencia, e eu creo que os poderes públicos tiñan que fixarse no gran potencial que teñen todos estes bolseiros, porque isto demostra o que avanza un país e que aquí hai capital humano", apuntou González Laxe.
    De feito, a xornada contou coa participación de dous antigos bolseiros da fundación, José López e Xabier Boullón. Ambos os dous fundaron as súas propias empresas, Bequant e FBA Consultoría, aproveitando a formación e a experiencia adquiridas no estranxeiro a través das súas bolsas. Na mesa redonda tamén interviñeron outros emprendedores galegos de éxito como David Bello, Carme Pampín e Antonio Muiños.

    Fonte: El Ideal Galego

  • 27 Decembro, 2011
    Dolores Míguez, Maribel Pérez e Irene Illade: gañadoras dos vales desconto da praza de abastos do Porriño

    Os usuarios do mercado elixirán ata o 20 de xaneiro os seus dependentes favoritos

    Doloes Míguez, Maribel Pérez e Irene Illade son as tres primeiras gañadoras dos premios outorgados na campaña "Este ano 2011 presume tamén de praceiro/a", organizada dende a Dirección Xeral de Comercio de la Xunta de Galicia en colaboración co concello do Porriño.

    Ata o próximo 20 de xaneiro, os usuarios da praza de abatos poden elixir o mellor placero ou placera e gañar un cheque de compra (dous de 75 euros, dous de 50 e outros dous de 25 euros) para gastar en calquera dos postos da mesma praza de abastos. Os vendedores entregan aos seus clientes coa súa compra un cupón, que deben encher indicando o posto de venda ao que pertence e depositalo nunha urna instalada para o efecto. 

  • 27 Decembro, 2011
    Curtis reparte premios entre os clientes do mercado municipal

    O Concello de Curtis participará por segundo ano consecutivo na campaña que promove a Dirección Xeral de Comercio "Este inverno presume de praceiro".

    O pasado venres 23 de decembro celebrouse o primeiro dos sorteos entre os clientes do mercado municipal e resultaron gañadores José Sande Castelos, que obtivo o primeiro galardón, valorado en 75 euros; Lorena Caínzos Fernández, con 50 euros, e Tomás Rocha Prado, cun terceiro premio valorado en 25 euros.

    O próximo 20 de xaneiro celebrarase o segundo sorteo desta campaña, que ten por principal obxectivo promover as vendas. O alcalde, Javier Caínzos, anima os veciños de Curtis a participar nesta campaña e achegarse ao mercado os 9 e 23 de cada mes. 

    Fonte: La opinión de A Coruña

  • 27 Decembro, 2011
    A Xunta aposta pola innovación como unha das principais claves de crecemento

    A iniciativa “Innterconecta-Galicia” da Consellería de Economía e Industria mobiliza 60 millóns de euros co obxectivo de financiar proxectos de innovación de emprendedores e centros tecnolóxicos.
    A Consellería de Economía e Industria e o centro  para o Desenvolvemento Tecnolóxico (CDIT) impulsan conxuntamente o programa Innterconecta-Galic ia mediante o que cofinanciarán proxectos de I+D en áreas produtivas estratéxicas executados por consorcio de empresas galegas coa colaboración de centros públicos de investigación.
    Este programa é obxecto dunha convocatoria competitiva que foi publicada no BOE o 3 de novembro cuxo prazo de presentación de solicitudes rematou o pasado 14 de decembro. O Innterconecta-Galicia mobilizará un total de 60 millóns de euros entre achegas públicas e privadas a partes iguais. En concreto, dos 30 millóns de investimento público o 70% procede dos FEDER, executado polo organismo encargado da xestión destes fondos polo Ministerio de ciencia e Innovación (CDTI) e o 30% restante é achegado pola Xunta.
    O cofinanciamento por parte da Administración autonómica foi un requisito necesario para percibir os fondos europeos que converteu a esta comunidade, xunto con Andalucía, na única en poñer en marcha esta iniciativa. Os proxectos candidatos a recibir financiamento ao amparo desta convocatoria teñen que estar liderados por consorcios de empresas situadas en Galicia e que dispoñan dun orzamento mínimo de 1,5 millóns de euros. Deberán ter como finalidade tanto a creación como a mellora de produtos, procesos e servizos e presentar una clara orientación ao mercado.
    En definitiva, ten que tratarse de grandes iniciativas integradas de desenvolvemento experimental e de carácter estratéxico, con gran dimensión e que teñan como obxectivo o desenvolvemento de tecnoloxías novidosas en áreas tecnolóxicas de futuro con proxección económica e comercia a nivel internacional, supoñendo ao mesmo tempo un avances tecnolóxico e industrial relevante para a comunidade galega.
    O consorcio solicitante ha de estar formado por entre tres e dez empresas e os gastos financiables contemplan a harmonización de activos fixos, horas de persoal propio, materiais, subcontratación e gastos xerais. A subvención pode acadar o 40% para grandes empresas e o 50% para medianas e os 60% para pequenas.
    O proxecto durará como máximo tres anos e esixirase a participación relevante –mediante a súa subcontratación- de organismo públicos de investigación tales como as universidades.
    O Goberno galego afonda así na  liña da cooperación institucional co Executivo central que está a permitir o aproveitamento dos fondos estruturais en proxectos innovadores dirixidos a incrementar a capacidade competitiva e o crecemento de Galicia mediante esforzos coordinados entre empresas e organismos públicos de investigación.
    O programa Feder Innterconecta financia proxectos desenvoltos en rexións de converxencia e persigue a mellora do nivel tecnolóxico das empresas mediante o fomento da investigación, o desenvolvemento e a cooperación público-privada en áreas tecnolóxicas estratéxicas, neste caso de Galicia. Esta orientación concorda plenamente co Plan Galego de Investigación, Innovación e Crecemento 2011-2015, que sitúa na sinerxia de intereses de innovación, entre empresas e na valoración do coñecemento producido nos centros de investigación públicos, dúas das súas principais prioridades de cara a estimular a competitividade e o crecemento da economía galega.

    Fonte: La opinión de A Coruña

     

  • 27 Decembro, 2011
    Galicia baterá no 2012 o seu récrod de feiras internacionais

    O ano 2012 que empeza o domingo será o de maior número de feiras ou salóns comerciais de carácter internacional que se celebren en Galicia, cun total de sete. Así o certificou onte o Ministerio de Industria, coa publicación no Boletín Oficial do Estado (BOE), como é habitual nestas épocas do ano, do calendario oficial de feiras comerciais internacionais para o seguinte exercicio. As sete feiras internacionais que acollerá a comunidade -o 6,5% das 107 que haberá en toda España, a maioría en Madrid e Barcelona- supoñen duplicar os certames dese rango dos últimos anos.

    En Galicia, dende os anos oitenta e ata 1998 a categoría de feira internacional era obtida pola Semana Verde de Silleda e pola Feira Internacional de Mostras do Noroeste de Ferrol. Silleda quedou soa durante os catro anos seguintes, ata que en 2003 se sumou ao listado Conxemar, con sede en Vigo. En 2005 o número de feiras internacionais ascendeu a tres, con Termatalia de Ourense, que xa só perdería esa categoría de forma puntual en 2007, recuperándoa ao ano seguinte.

    En 2009 ás xa citadas Semana Verde de Silleda, Conxemar de Vigo e Termatalia de Ourense uniuse puntualmente -organízase cada seis anos- e tamén en Vigo a feira pesqueira internacional World Fishing Exhibition, o que fixo que se lograse o ata agora maior número de salóns de carácter internacional, con catro.

    Subvención estatal

    Tras a volta á normalidade de 2010 e 2011, cos tradicionais tres salóns internacionais, en 2012 o Ministerio de Industria decidiu recuperar a Feira de Mostras ferrolana e incorporar ao listado á Feira da Construción de Galicia (SICO) que se celebrará en Vigo, a Navalia que terá lugar tamén na mesma cidade e a Funergal que acollerá Ourense.

    A elección por parte do Goberno dunha feira ou salón comercial como de carácter internacional leva consigo importantes beneficios. Entre outras cuestións, a obtención da categoría internacional é un requisito indispensable para poder recibir subvencións con cargo aos Presupostos Xerais do Estado. Igualmente, a categoría internacional dunha feira comercial outorga facilidades aduaneiras aos produtos que se exhiben nela. 

    Fonte: El País

  • 26 Decembro, 2011
    Máis de 40 empresas estrean unha técnica anglosaxona para render máis

    O “Coaching” aterra en Galicia: Compañías de novas tecnoloxías, fabricación en planta, conservas, construción, servizos e franquicias de tendas contratan “adestradores de equipos” para corrixir nichos improductivos.

    Aínda que en Galicia, e o resto de España, é unha novidade, con nome inglés incluído xa que se optou polo vocábulo anglosaxón, o coaching leva anos dando resultados en Estados Unidos, Reino Unido, Australia e Nova Zelanda. Trátase de xestionar mellor os equipos e o talento dunha empresa (ou a comunicación dun político, por exemplo) para que sexa máis eficaz, eliminando os limbos improductivos que existen en moitas compañías. O reto? Que a cadea funcione mellor, ser máis eficaz e, en definitiva, mellorar a facturación. En Europa, converteuse en habitual en Alemania e en Francia, que o usan ata para axudar a facer a tese aos doctorandos.

    Aínda que non é común na comunidade escoitar a un empresario dicir "necesito urxentemente un coach, teño un problema difícil", esta técnica penetrou tímidamente nos últimos tres anos de modo que as primeiras empresas que a probaron xa poden falar de resultados positivos nos seus números. Son máis de 40 as firmas galegas que utilizan na actualidade o coaching para mellorar a súa estratexia ou arrinxar nichos produtivos que frean o seu crecemento. Son empresas relacionadas coas novas tecnoloxías (TICs), tanto grandes como pequenas, fabricación en planta, conservas, construción, servizos e franquicias de tendas, distribuídas a partes iguais entre Vigo, Santiago e A Coruña e só tres en Ourense. Así o describe Daniel Álvarez, o primeiro en introducir en Galicia o coaching fai agora cinco anos e con compañía propia: QCoach Desenvolvemento Directivo. Aínda son poucos os coaches, centrados en exclusiva en xestión de talento partindo das experiencias dos países anglosaxóns. De feito, non existe unha carreira que permita sacarse un título oficial de coach and trainer.

    Como corrente novedosa, aínda non existen estatísticas oficiais sobre a actividade dos coaches en Galicia. De feito, funciona máis polo boca a boca e lanzarse a esta aventura de contratar un xestor depende basicamente da sensibilidade da dirección dunha empresa por innovar e fomentar o talento no seu equipo. "Calculamos que un 5% das pemes e un 40% de compañías grandes de Galicia utilizarán o coaching", indica Daniel Álvarez, a modo de previsión.

    Un exemplo de éxito empresarial a través desta técnica? "Unha empresa de seis traballadores. O empresario traballou a súa capacidade de dirección de persoas. O resultado foi que delegou gran parte do seu traballo para dedicarse ao que máis aportaba: conseguir negocio. Agora necesita estar pouco tempo na oficina e cando está é para informar e ser informado, o que facilita o traballo de todos e permítelles innovar. O persoal tamén o agradece e mellora o clima", conta Álvarez, quen asegura que en época de crise o coaching é máis que apropiado, para redirigir equipos ás veces con menos xente. Como curiosidade, no Reino Unido o 90% das compañías con máis de 2.000 empregados utilizan coaches e, nas medianas, xa ascende ao 70% das firmas con máis de 200 traballadores.

     

    Daniel Álvarez - ´Coach´ internacional e de negocios con certificación de calidade

    "Unha persoa non pode aportar o 100% se non está motivada no traballo"

    "O empregado debe ser un aliado; a el tamén lle interesa coidar o seu posto"

    O vigués Daniel Álvarez tras unha conferenciaNo mundo só hai na actualidade 33 trainers oficiais. O vigués Daniel Álvarez é un deles. Xunto ao seu compañeiro Joaquín Dosil comezaron con QCoach en 2007, aproveitando a súa experiencia na psicología do deporte e en dirección de empresas. Deixou a súa carreira de directivo no BBVA para apostar por esta técnica e hoxe codéase cos mellores mestres: Andrea Lages, Joseph Ou´Connor e Otto Laske, cos que creou en Galicia a asociación Approaching, con conferencias anuais, o que converte á comunidade galega nun referente en España.

    A clave está na dirección ou no persoal?

    • En épocas difíciles, como esta, vese que a capacidade das persoas é a clave. Un equipo que sabe vender, negociar e dirixir fai que unha empresa gañe. Pero unha persoa non pode aportar o 100% se non está motivada no seu traballo.

    Anímanse máis as grandes compañías?

    • Adicámonos tanto a pemes como a grandes empresas. O enfoque é distinto pero en ambos casos a clave do éxito é se as persoas están rendendo ao 100% da súa capacidade, tanto técnica como anímica.

    Como cambia o coaching dunha peme a unha multinacional?

    • Na pequena empresa moitas veces trátase de axudar a crear rede con outras firmas e a desenvolver ás persoas que están con eles. Na gran empresa a necesidade xorde por buscar maior autonomía na organización, que as persoas participen e se impliquen máis. A motivación é clave.

    Tense en conta a xerarquía?

    • Hai que conseguir que a empresa sexa máis flexible, menos xerárquica; un tema fundamental en momentos en que é imprescindible máxima eficiencia. É curioso como as persoas son capaces de atopar as mellores solucións se se lles dá liberdade para iso. Independentemente do tamaño, un líder que saiba sacar o mellor das persoas é sinónimo dun líder querido, unha empresa exitosa e persoas satisfeitas.

    O empresario galego é reacio?

    • O empresario galego, como todos, o que quere son resultados e observa experiencias que coñece. O coaching non é bo nin malo, hai profesionais máis ou menos capacitados. O empresario non vai ás páxinas amarelas buscando un coach, senón que acode aos que lle ofrecen garantías, con exemplos previos.

    É a receita en época de crise?

    • Non hai nada que convenza máis que a verdade. A situación é desafiante e solucións antes innecesarias agora son imprescindibles. As principais innovacións veñen dos recursos humanos. As empresas que teñen en conta o talento avanzan. Hai que ver no empregado un aliado, porque a el tamén lle interesa manter o seu posto.

    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 26 Decembro, 2011
    Medidas para reactivar o comercio

    Emilio González Iglesias, presidente do CCA de Ourense Centro, Anxos Marco e Jorge Cachaldora, ambos os dous membros da directiva, manifestaron o pasado martes nunha rolda de prensa desenvolvida nas instalacións do CCA, a necesidade de que se adopten medidas que favorezan o desenvolvemento comercial da cidade.
    Conxuntamente o termalismo, a tradición comercial desta cidade milenaria é un dos grandes activos de Ourense, un activo que normalmente valoran máis os visitantes que os nosos propios concidadáns. Emilio González recalou que "todos debemos sentirnos orgullosos do noso pasado comercial e debemos tomar as medidas axeitadas no presente para que o noso futuro comercial sexa tan valioso como o que herdamos".
    O transporte metropolitano eficiente, a integración do AVANT na estación do centro da cidade e supresión das macropontes no calendario laboral serían as tres medidas que mellorarían o sector comercial da cidade e polo tanto, incidirían positivamente no futuro da cidade. Ademais destas propostas, como parte interesada no futuro de Ouresne, o sector comercial tamén reclamou o dereito de ser informados e consultados polas administracións con carácter previo á toma de decisións que afecten á cidade.


    Autobús
    Lévanse anos reclamando a necesidade de implantar unha rede de autobuses metropolitanos que acheguen aos habitantes dos municipios limítrofes ao centro da cidade. Esta medida ofrecería un servizo de transporte eficiente aos veciños da área metropolitana de Ourense, favorecería o comercio local, por catro e incrementaría a demanda comercial da cidade. O CCa Ourense Centro propón a recuperación do intercambiador en Tras Alameda ou a parada do Parque San Lázaro ou Xoán XXIII, sendo os puntos neurálxicos da cidade xa que cantos menos medios de transporte sexa necesario utilizar para chegar ao punto final, máis demandado será o servizo, posto que ademais de reducirse os custos para o usuario se reducen os tempos, que é o que fai realmente eficiente o transporte.
    En total máis de 135 mil viaxeiros veríanse beneficiados, moitos dos cales superan os 60 anos de idade, un colectivo máis vulnerable á hora de facer desprazamento. Todas estas persoas serían potenciais clientes dos negocios da zona centro e, particularmente, do Casco Histórico e a Praza de Abastos. Esta medida, está implantada na maioría das cidades galegas, como Ferrol, A Coruña, Santiago e Lugo, que xa contan co Plan de Transporte Metropolitano. Ligada con esta medida formularon a integración da Estación de San Francisco no trazado do AVANT.
    O presidente do CCA explicou que deberían aproveitar igualmente a chegada de visitantes doutras cidades galegas, inicialmente da Coruña e Santiago de Compostela, que agora mesmo se encontran a pouco máis dunha hora e media e poder ofrecer aos habitantes destas cidades unha importante oferta comercial, gastronómica, monumental e termal.
    Ourense ten a sorte de dispoñer dunha estación de tren integrada en pleno centro urbano: a estación de San Francisco. Os viaxeiros poden chegar ao centro de Ouresne dende a estación, sen necesidade de ter que usar ningún medio de transporte máis. Este é unha importante vantaxe que ten a cidade. Os actuais trens AVANT terían que ofrecer unha última parada ou un primeiro punto de saída: a estación de San Francisco.
    Os membros do CCA recalcaron a comodidade que proporciona que o tren lles deixe ou lles recolla directamente no Centro, sen máis transbordos nin traslados nin máis gastos. Por iso, esta proposta, en consecuencia coa emitida hai uns días por UGT, consiste precisamente en aproveitar a estación de San Francisco como destino final ou punto de inicia do AVANT.

    Estación
    A integración da estación de San Francisco no trazado do AVANT supoñería un beneficio tanto para os usuarios deste servizo coma para os empresarios do centro. A céntrica situación da estación reportaría máis afluencia de visitantes no centro da cidade, polo tanto sería un importante instrumento revitalizador do centro urbano e os seus negocios. E o investimento sería mínimo, posto que segundo os técnicos, unicamente sería necesario cambiar o tendido eléctrico.
    Cidades como Valladolid ou Palencia, ás que chega a AVE, teñen dúas estacións a disposición dos viaxeiros e os usuarios valoran moi positivamente este servizo. Outras cidades como Segovia, Guadalajara ou Tarragona que as súas estacións están afastadas do centro e non dispoñen ningunha estación céntrica, perderon volume de viaxeiros porque os tempos de chegada ao centro da cidade deixan de facer competitivo o tren de alta velocidade, nalgúns casos, tárdase máis en chegar ao centro dende a estación que dende o punto de orixe á estación.
    A rolda de prensa finalizou reivindicando a importancia do comercio nesta cidade, e a necesidade de ser oídos e consultado nas cuestións que afecten ao seu futuro.

    Fonte: La Región

  • 26 Decembro, 2011
    Novos descontos e promocións

    PORTAL ENTRETIENDAS.COM

    O Portal conta con máis de 5.000 produtos, clasificados en distintas categorías

    O Centro Comercial Aberto Ourense Centro sorprende unha vez máis con novas promocións aos clientes da web Entretiendas.com. Ademais, a renovada web preséntase cunha nova imaxe máis moderna e rechamante, con novedosos recursos para facer máis fácil a compra ao consumidor . Ao alcance dun só clic os clientes poderán acceder ás novas campañas e promocións dos establecementos así como ás novidades dos últimos produtos engadidos.

    Unha das novidades presentadas na nova plataforma de www.entretiendas.com é a campaña de agasallos de Nadal. Aos clientes que realicen as súas compras de agasallos navideños a través da páxina antes do 8 de xaneiro, incentivaráselles cun desconto do 5%, porcentaxe que se descontará na súa próxima compra. Unha forma de agradecer e incentivar aos usuarios da páxina que elixen este novedoso recurso á hora de realizar as compras navideñas.

    5.000 PRODUTOS

    Entretiendas.com conta con máis de 5.000 produtos publicitados na web, clasificados en categorías de calzado e complementos, deportes, electrodomésticos, electrónica e informática, fogar e decoración, xoiaría, bisutería e reloxos, librería e xoguetería, perfumería e cosmética.

    A páxina conta ademais cunha nova sección “tendas VIP” onde os comercios incorporan promocións exclusivas en determinados produtos de tempada.

    O ÚLTIMO

    Nestes momentos pódense adquirir os últimos modelos en botas de fútbol ou zapatillas de basket con importantes descontos sobre o prezo oficial de venda ao público. Tamén se poden adquirir os últimos modelos en reloxos Ferrari un 25 por cento máis baratos que na propia tenda da firma Ferrari ou roupa interior masculina da prestixiosa marca Calvin Klein onde o cliente poderá atopar en distintos estilos, modelos e cores a última colección desta marca de gama alta para a roupa interior de cabaleiro.

    Ourense Centro mellora a competitividad dos comercios tradicionais urbanos poñendo ao alcance da súa man unha oportunidade de rendibilizar o seu negocio a través dos novos formatos de distribución e promoción que aporta hoxe en día a tecnoloxía. Trátase dunha plataforma de comercio electrónico para os comercios locais da súa área de influencia que abren as súas expectativas de negocio máis aló dos límites dos seus establecementos e coa comodidade que aporta comprar a calquera hora e desde calquera lugar.

    A plataforma virtual de venda on-line é para estes empresarios ourensáns a mellor fórmula para dar saída o excedente de mercadorías a prezos moi competitivos e ventaxosos para os clientes.

    TENDA VIP/PROMOCIÓN

    -           Reloxos Ferrari: 15% de desconto

    -           CK Underwear: 15% de desconto

    -           Botas de futbol, Nike e Adidas: 20% de desconto

    -           New Balance Deportivas: 15% de desconto

    -           Basket Nike: 15% de desconto

    Fonte:  La Región.

    Máis información
  • 24 Decembro, 2011
    Medio cento de emprendedores decidiron abrir un negocio este ano

    A maioría optou polo pequeno comercio e nos últimos once meses puxeron en marcha 34 tendas

    O alcalde, Carlos Calvelo, e o edil de emprego, Manuel Padín, coas gañadoras do concurso de escaparates“A dificultade para atopar traballo por conta allea fixo que se incremente o número de emprendedores”, indican desde o Centro Comercial Aberto de Arteixo. Iniciar un negocio propio converteuse nunha saída á crise económica, polo menos para os 52 particulares que decidiron embarcarse nesta aventura ao longo do presente ano.

    “Hai bastante demanda e moita xente achégase ao Concello a preguntar como teñen que facer para poñer en marcha un comercio. Parece que imos despegando”, sinala o concelleiro de Emprego, Manuel Padín.

    Estas aperturas sucedéronse nos últimos once meses nos que, por encima de todo, o que xurdiron son pequenos comercios, cun total de 34. A continuación, as estatísticas que ofrecen desde o Concello reflicten que doce negocios teñen que ver con actividades con incidencia ambiental, na súa maioría talleres e, para rematar, o sector hostaleiro conta con seis bares.

    Malia que Arteixo é o municipio co índice de paro máis elevado da comarca cun 22%, a boa saúde do comercio non é nova. De feito, atendendo ás cifras do último trienio (entre 2007 e 2010) os minoristas aumentaron nun 42%. Neste período, os comercios que se dedican aos peixes e a produtos de pesca duplicáronse, mentres que as panaderías e tendas de produtos lácteos pasaron de 10 a 17. 

    Municipal> Con este elevado desemprego non é de estrañar que o alcalde, Carlos Calvelo, considere unha “prioridade  absoluta” incluír nos orzamentos do ano que vén unha partida para loitar contra esta lacra. Estas medidas constituiranse a través do Plan Emprego que o Concello está elaborando e no que incluirán axudas para os emprendedores.

    Estes datos foron facilitados polo goberno local durante a entrega dos premios do concurso de escaparatismo que durante os sete últimos anos organiza o Concello coa colaboración do CCA.

    Como afirman desde a asociación, este certame conta cada ano con máis aspirantes. Nesta edición, presentáronse 25 comercios de todo tipo, desde téxtil ata panaderías pasando ata por tendas de gominolas, de feito, o primeiro premio foi para Xiana. En segundo lugar terminou Agasallos Ana, o terceiro posto foi para Mira Home e o accésit á Orixinalidade  para A Biscoitería.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 24 Decembro, 2011
    A Consellería de Industria entregou vales a 24 clientes de prazas de abastos de O Salnés

    Realizaron oito sorteos na primeira fase da campaña “Este inverno presume de praceira-praceiro”

    As prazas de abastos da comarca de O Salnés acolleron onte o sorteo da campaña que realiza a Consellería de Industria denominada “Este inverno presume de praceiro-praceira”. Son un total de 24 clientes destes mercados os que gozarán de vales de ata 75 euros nas súas próximas compras.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, supervisou persoalmente un destes sorteos. Un deles foi o de Vilagarcía, onde estivo acompañada pola concejala Rocío Llovo. Nesta localidade foi o praceiro elixido o ano pasado o que se encargou de sacar os boletos premiados. Os gañadores foron Jesús Rodríguez Bo, que recibiu vales compra por valor de 75 euros, Margarita Vázquez Lima, que poderá gastar 50 euros, e Sheila Barreiro, á que lle tocaron vales por valor de 25 euros.

    A campaña consiste en que os compradores escollan ao seu praceiro ou pracera favorito e o sorteo de onte foi a primeira fase para premiar a algúns dos consumidores que entregaron os seus boletos. Cando se dará a coñecer o praceiro ganador será o próximo 20 de xaneiro, cando se dea a coñecer o praceiro elixido.

    No que respecta á Illa de Arousa, resultaron premiados con cheques de 75, 50 e 25 euros Benigno Chaves, Otilia Oubiña e Maruja Patón. En Cambados os afortunados son Ramona Falcón Oubiña, Estrela Veloa Aragunde e Alicerce Serto Vázquez.

    No caso de Meaño, os que poderán gastarse estes vales compra serán Marisa Moldes, Beba Fariña e Elena Álvarez. En canto aos afortunados en O Grove trátase de Amelia Touriño Andrade, Isabel Montenegro e Pura Prieto.

    Finalmente, tamén se realizou onte o sorteo no mercado de Sanxenxo. Os premiados foron Peregrino Modiño, e Berta Garrido Sueiro, que conseguiron o segundo e o terceiro premio. Para rematar, no caso da praza de abastos de Portonovo os cheques entregáronos a Beatriz Mayán Garrido, Emilia Carballo e María do Carmen Piñeiro Penas.

    A directora xeral de Comercio estivo no sorteo celebrado en Vilagarcía pero na maioría dos casos nos sorteos estiveron presentes os alcaldes das localidades en cuestión acompañados polo xefe territorial de Economía e Industria, Ignacio Real.

    Os vales compra que onte lles entregaron a estes clientes dos mercados poderanos gastar nas próximas semanas e é unha forma coa que a Xunta premiará a fidelidade destes clientes cos praceiros e praceras das prazas de abastos.

    Fonte: Diario de Arousa


  • Páxina 67 de 85

  • Mostrando do 1321 ao 1340 dun total de 1686 rexistros