Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 24 Decembro, 2011
    Sortean os primeiros vales de compra da campaña "Este inverno, presume de praceiro"

    A campaña impulsada pola Consellería de Economía e Industria “Este inverno presume de praceiro” sorteou onte os primeiros vales de compra de 75, 50 e 25 euros en mercados municipais de toda Galicia, entre eles tres da comarca do Ulla-Umia, os de Caldas de Reis, Cuntis e Pontecesures. Na localidade caldense o sorteo tivo como gañadores a Manuela Francisco González, Plácida Castro Castro e Josefa Belo Castro. En Cuntis os agraciados foron José Cordo Magariños, Josefa Rey González e Laura Martínez Martínez.

    Finalmente, en Pontecesures recibiron os cheques Josefa Barreiro, Fina Pardal e Encarnación Tubío. Os afortunados terán de prazo ata o 28 de febreiro para canjear válelos nos postos de venda das súas respectivas prazas de abastos, obtendo así descontos nos produtos que adquiran. Ademáis, o próximo 20 de xaneiro celebrarase un novo sorteo, polo que os clientes dos mercados municipais poden seguir cubrindo os boletos que lles entregarán ao realizar compras e depositalos nas urnas habilitadas ao efecto. Neses mesmos boletos poderán votar polo seu placeiro favorito, que cando acabe a campaña será recoñecido.

    Fonte: Diario de Arousa.

  • 24 Decembro, 2011
    ACEP inicia a campaña de Nadal, coa que sorteará 800 euros en vales de compra

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Poio (ACEP) comezou este venres a súa Campaña de Nadal 2011, coa que sorteará un total de 800 euros en vales de compra. O sorteo celebrarase o 9 de xaneiro e, ata entón, os clientes que realicen algunha compra ou contraten algún servizo nos establecementos asociados recibirán unha rifa por cada gasto mínimo de cinco euros.

    De entre todas elixiranse vinte e cinco: o primeiro premio será un vale dotado con 150 euros; o segundo recibirá un vale de 100 euros; e a maiores entregaranse tres vales de 50 euros e outros vinte de 20 euros cada un. 

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 24 Decembro, 2011
    Do Campo aboga por acudir ás prazas nun acto promocional en San Agustín

    A delegada territorial da Xunta, Belén do Campo, pediu onte aos coruñeses que acudan a facer as súas compras ás prazas de abastos da cidade pola importancia social que teñen estas instalacións. Do Campo abogó polos mercados no acto de entrega dos premios correspondentes ao programa promocional destes espazos “Este inverno presume de praceiro/a”.

    Belén do Campo revisou a urna dos votos en San AgustínA Consellería de Economía e Industria lanzou fai unhas semanas unha campaña para impulsar os 102 mercados que hai en toda Galicia, na que se pediu aos clientes que votasen ao seu dependente favorito. Malia que na Coruña haberá que esperar uns meses ata coñecer ao elixido ou elixida, Belén do Campo xa entregou onte algúns dos premios destinados aos votantes.

    En concreto, a delegada repartiu cheques de compra para utilizar nos propios mercados por valor de 75, 50 e 25 euros. En xaneiro, tralas votacións que se poderán realizar entre o día 9 e o 20 en calquera dos oito mercados municipais, haberá un novo sorteo. Posteriormente procederase ao reconto dos votos para coñecer ao mellor praceiro.

    En calquera caso, Do Campo, que estivo acompañada pola concejala Carmen Hervada, quixo destacar o valor que teñen as prazas na primeira entrega de vales. “Nelas conflúen tradición e modernidade, adaptándose ás demandas dos clientes, ofertando os mellores produtos frescos máis competitivos e incorporando cada día servizos complementarios e máis personalizados aos usuarios”, comentou.

    Promoción > Na xornada de onte, a Xunta repartiu 1.800 euros en premios entre os consumidores da comarca porque o programa tamén se puxo en marcha noutros centros comerciais de Betanzos, Oleiros, Sada e Curtis. Con todo, o plan “Este inverno presume de praceiro/a” vai moito máis alá da área metropolitana, pois ten como obxectivo revitalizar as compras nos 102 mercados que permanecen abertos en toda Galicia, 36 deles na provincia. Ademais, preténdese “recoñecer o imprescindible papel dos seus traballadores”.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 24 Decembro, 2011
    Nadal con toque artesán

    O Nadal en Vigo sabe a tradición e a artesanía. E é que unha das citas clásicas destas datas é a feira artesanal Ofeitoaman, un dos eventos do seu tipo máis importante de Galicia durante as datas do Nadal.
    A gran novidade deste ano de Ofeitoaman é o seu cambio de situación. Dende o pasado 17 de decembro permanece aberta no paseo anexo ao Centro Comercial A Laxe, xunto á estación marítima. Este cambio de localización débese ás obras que se están a efectuar na estación de Renfe, en cuxas proximidades, dende hai uns anos, se celebraba este encontro.
    Preto de corenta artesáns expoñen os seus mellores traballos nesta edición. Destacan nesta edición os postos, cun deseño moito máis coidado xa que se utilizan expositores que se usaron para a recente feira Mostrart da Coruña.
    Ofeitoaman permanecerá aberta ata o próximo 5 de decembro. Na feira, os visitantes poderán coñecer de primeira man como traballan estes artesáns e adquirir pezas realizadas con todo tipo de técnicas, dende xoiaría, madeira cerámicas e repuxado en coiro ata vidro ou esmaltes.
    Os mestres artesáns que participan neste centro proceden dos máis diversos lugares de Portugal, Galicia e España. A feira está organizada pola Asociación Galega de Artesáns e conta coa axuda da Fundación Centro Galego dá Artesanía e do Deseño e da colaboración do Concello de Vigo. 

  • 23 Decembro, 2011
    Fecimo abre la inscripción para o primeiro dos seus cursos do ano 2012

    A Federación de comerciantes e industriais do Morrazo (Fecimo) xa ten a programación de cursos para o primeiro semestre do ano 2012, cursos que están dirixidos a autónomos e traballadores de empresas de calquera sector e actividade. A relación completa pódese consultar na páxina web da federación, www.fecimo.com, e no apartado "actividades e servizos".


    O primeiro deses cursos chámase "Aplicacióm informática de xestión: Contaplus", de 30 horas de duración e que se impartirá no centro de estudos Forte. Os contidos están divididos en tres módulos e as clases impartiranse entre o 11 e o 31 de xaneiro, de luns a xoves e en horario de 20 a 22.30 hora. A data límite para a inscrición é o próximo 28 de decembro e o número máximo de alumnos admitidos é de 15. Fecimo recomenda aos interesados enviar canto antes o folleto de preinscrición ou realizalo a través da web. 

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Morrazo)

  • 23 Decembro, 2011
    O comercio de mondoñedo e Foz amplía os seus horarios

    O Nadal é unha das épocas nas que máis se dispara o consumo. Conscientes disto e tendo en conta a situación económica actual, os comerciantes agudizan o enxeño para captar clientes. Unha das últimas propostas foi a lanzada polas asociacións de comerciantes de Mondoñedo e de Foz que decidiron ampliar os seus horarios de apertura ao público.

    Así, os negocios que forman a Asociación de Comerciantes, Industrias e Autónomos (Acia) de Foz abrirán de xeito ininterrompido de 10.00 a 18.30 horas o día de Noiteboa e o de Noitevella. «O que pretendemos abrindo os días 24 e 31 de xeito ininterrompido é que a xente compre sen apuros e sen abafos», explica o presidente do colectivo, José Carlos Paleo, «son moitos os que deixan as súas compras para o último día e queremos que poidan mercar dun xeito cómodo e sen presas neses días tan sinalados e de tantos preparativos para todas as familias».

    No caso de Mondoñedo, a Acia decidiu que os días 22 e 23 e os próximos 4 e 5 de xaneiro, os comercios estarán abertos ata as 22.00 horas. Ademais, contarán con descontos especiais nunhas xornadas que buscan fomentar as vendas.

    As compras de Nadal na cidade episcopal tamén ten premio, xa que os asociados ao Acia reparten rifas para o sorteo de 20 vales de 100 euros que se celebrará na praza Jaime Cabot da cidade o próximo 7 de xaneiro. O presidente da Acia, Manuel Tapia, insiste en que as rifas deben estar seladas polo establecemento e en que é necesario estar presente o día do sorteo para levar o premio.

    GASTRONOMÍA

    Por outra banda, a hostalería de Foz anima hoxe as compras coa Festa do Cogumelo. Un total de 35 locais serven tapas elaboradas con cogomelos nunhas xornadas organizadas pola Acia en colaboración cos Bolouros.

    Fonte: El Progreso (Ed. A Mariña)
     

  • 23 Decembro, 2011
    As prazas de abastos viven as xornadas de máis acluencia do ano

    Máis información
  • 23 Decembro, 2011
    O comercio abre hoxe ata medianoite en Santiago

    Noventa comercio de Santiago de diversos sectores ampliarán o seu horario hoxe, o 30 de decembro e o 4 de xaneiro ata as doce da noite. Na xornada de "noites abertas" repartiranse boletos para sorteos de viaxes, estanzas en hoteis e chegques regalos.

  • 23 Decembro, 2011
    O Plan Ferrol xerou 350 empregos durante este ano

    O conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, asegurou que este 2011 as administracións autonómica e central xeraron investimentos de máis de 155 millóns de euros e propiciaron a creación de 350 empregos coas medidas levadas a cabo dentro do Plan Ferrol. Guerra desprazouse á cidade departamental para participar nunha nova reunión da comisión de seguimento do Plan Ferrol, Eume e Ortegal, na que fixo balance dos resultados, que reflicten unha concesión de 67 millóns en axudas, a aprobación de máis de 300 proxectos e a creación de 350 postos de traballo. O plan seguirá vixente ata 2013. Por outra parte, Guerra insistiu en que a Xunta "ten claro" que o centro de reparacións do sector naval é "unha necesidade" para a bisbarra, pero puntualizou que "quen ten que financiar o dique flotante son "SEPI e Navantia"

  • 23 Decembro, 2011
    A xunta apoia a internacionalización como estratexia de crecemento empresarial

    A internacionalización empresarial constitúe un eixe de actuación de interese estratéxico para a consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia. Por este motivo, durante os últimos anos teñen incrementado de xeito importante os servizos e os fondos destinados, especialmente, a través do IGAPE para avanzar cara á consolidación en novos mercados.

    A Xunta está desenvolvendo na actualidade unha intensa estratexia de apoio á internacionalización do tecido empresarial galego, co obxectivo de facer accesibles as vantaxes do mercado global ás empresas da comunidade. A positiva evolución das exportacións galegas aparece como unha consecuencia directa desta estratexia.

    O incremento dos presupostos e dos servizos e das liñas de apoio da Xunta para favorecer a internacionalización non é alleo ao crecemento das exportacións galegas, que aumentaron nun 13,6%. Así, Galicia é a segunda Comunidade co saldo comercial máis positivo.
    No con xunto do ano 2011 as exportacións de bens en Galicia alcanzaron un valor de 12.493 millóns de euros, o que supón un crecemento entre xaneiro e setembro do 13,6%. Este dato supón que Galicia achega case o 8% ao total das exportacións españolas.

    Ademais, é importante resaltar que o saldo comercial é positivo con 2.163 millóns de euros, polo que Galicia se sitúa como a segunda comunicade autónoma de maior saldo comercial positivo, fronte ao negativo de España, que é de menos 35.4883 millóns de euros.

    Apoio ás empresas

    Apoiar as estratexias de crecemento das empresas galegas no mercado exterior é unha prioridade para a Consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia. por este motivo, estase a desenvolver actualmente a través do IGAPE un programa integral de apoio ás estratexias de internacionalización, cun incremento excepcional de fondos destinados a este ámbito nos últimos anos.

    Así a prioridade da Xunta nesta materia é clara e as cifras reflícteno deste modo: no 2011 os recursos dirixidos ao Programa de Internacionalización ascenden a 20 millóns de euros, fronte aos 5,6 millóns que dedicaron no 2008. Isto quere dicir que a Xunta multiplicou por por catro o importe destinado a internacionalización hai catro anos.

    A Consellería de Economía e Industria creou un eixe especial dentro do IGAPE co obxectivo de páx. restar apoio directo ás estratexias de internacionalización das empresas galegas, orientándose especialmente ás PEMES:no que vai de lexislatura dende o Instituto destináronse 50 millóns de euros a este obxectivo.

    O especial esforzo realizado polo Goberno da Xunta permitiu á actual Administración autonómica quintuplicar o número de solicitudes aprobadas de apoio ás empresas galegas nas diferentes liñas de internacionalización, pasando de 216 solicitudes aprobadas, no 2008 a 1.088 solicitudes aportadas no presente ano. Ademais, actualmente supéranse xa as 2.400 solicitudes de apoio aprobadas neste ámbito, no que vai de lexislatura.
    Rede de Oficinas

    A Xunta de Galicia é consciente de que a internacionalización xa non é unha alternativo, senón unha oportunidade para moitas empresas galegas, ante a caída do consumo no mercado español, de aí que o Goberno galego estea impulsando a posta en marcha dunha rede de 15 oficinas no exterior: a Rede de Plataformas Empresariais non Exterior (Pexga) co obxectivo de incrementar de forma substancial as exportacións das empresas galegas nos próximos anos.

    De feito, un dos obxectivos é incrementar as exportacións en 3.400 millóns de euros e certa de 700 novas pemes no censo de empresas exportadoras en 2014.

    Con esta iniciativa, ofrécese ás pequenas e medianas empresas unha serie de servizos individualizados en destino. De feito, xa se puxeron en funcionamento as oficinas Pexga de países como arxentina, Colombia, Brasil, México, Francia e Rusia; que se suman ás situadas en Alemaña, Estados Unidos e Shangai. Ademais, xa se está a traballar para abrir as oficinas de Nova York e Londres e máis adiante será a quenda de India, Marrocos e Catar.

    Procurando multiplicar a eficiencia dos recursos públicos, a Consellería de Economía e Industria concede, a través do Igape, unha especial atención así como maiores porcentaxes de apoio a aqueles proxectos colectivos que son impulsados por agrupacións de empresarios e organismos intermedios.

    Nesta liña encóntranse as principais novidades do marco de apoio do Igape á internacionalización vixente en 2011, que inclúe iniciativas de gran calado como a posta en marcha desta rede de plataformas empresariais no exterior ou o servizo de licitacións internacionais, en colaboración coa CEG, así como apoios especializados como o programa MAPI, de apoio á proxección exterior das marcas con alto potencial de internacionalización, en colaboración con AMRE, Asociación de Marcas Renombradas Españolas; ou apoios sectorializados como os programas (en colaboración co ICEX) para a promoción de produtos agroalimentarios en China ou India ou para a promoción de viños de rías Baixas en Estados Unidos, ou o programa para a promoción internacional das empresas de materiais de construción.
    A cooperación empresarial permitirá seguir avanzando de xeito máis áxil cara á consolidación das empresas de Galicia nos mercados exteriores máis dinámicos. Apoiar ás empresas e clústers neste camiño un obxectivo prioritario da Consellería de Economía e Industria.

    Axudas do IGAPE
    O obxectivo dos servizos de axuda que promove o Igape é facilitar a internacionalización da empresa galega non exportadora ou con escasa internacionalización así como ofrecer un apoio ás firmas internacionalizadas para que non só non perdan a súa presenza senón que a incrementen, ampliando o número de países receptores das exportacións galegas e a diversificación dos sectores exportadores.
    Con esta finalidade ofrécese un amplo abano de servizos gratuítos e axuda económica para o desenvolvemento da estratexia de internacionalización das empresas, contribuíndo financeiramente á execución de plans específicos de promoción. Así mesmo, considérase tamén que se deben primar as accións promocionais conxuntas por parte de empresas galegas mediante maiores niveis de apoio en tanto que permiten un uso máis eficiente dos recurso.
     

  • 23 Decembro, 2011
    A Xunta apoia a internacionalización como estratexia de crecemento empresarial

    A internacionalización empresarial constitúe un eixe de actuación de interese estratéxico para a consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia. Por este motivo, durante os últimos anos teñen incrementado de xeito importante os servizos e os fondos destinados, especialmente, a través do IGAPE para avanzar cara á consolidación en novos mercados.

    A Xunta está desenvolvendo na actualidade unha intensa estratexia de apoio á internacionalización do tecido empresarial galego, co obxectivo de facer accesibles as vantaxes do mercado global ás empresas da comunidade. A positiva evolución das exportacións galegas aparece como unha consecuencia directa desta estratexia.

    O incremento dos presupostos e dos servizos e das liñas de apoio da Xunta para favorecer a internacionalización non é alleo ao crecemento das exportacións galegas, que aumentaron nun 13,6%. Así, Galicia é a segunda Comunidade co saldo comercial máis positivo.

    No con xunto do ano 2011 as exportacións de bens en Galicia alcanzaron un valor de 12.493 millóns de euros, o que supón un crecemento entre xaneiro e setembro do 13,6%. Este dato supón que Galicia achega case o 8% ao total das exportacións españolas.

    Ademais, é importante resaltar que o saldo comercial é positivo con 2.163 millóns de euros, polo que Galicia se sitúa como a segunda comunicade autónoma de maior saldo comercial positivo, fronte ao negativo de España, que é de menos 35.4883 millóns de euros.

    Apoio ás empresas

    Apoiar as estratexias de crecemento das empresas galegas no mercado exterior é unha prioridade para a Consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia. por este motivo, estase a desenvolver actualmente a través do IGAPE un programa integral de apoio ás estratexias de internacionalización, cun incremento excepcional de fondos destinados a este ámbito nos últimos anos.

    Así a prioridade da Xunta nesta materia é clara e as cifras reflícteno deste modo: no 2011 os recursos dirixidos ao Programa de Internacionalización ascenden a 20 millóns de euros, fronte aos 5,6 millóns que dedicaron no 2008. Isto quere dicir que a Xunta multiplicou por por catro o importe destinado a internacionalización hai catro anos.

    A Consellería de Economía e Industria creou un eixe especial dentro do IGAPE co obxectivo de páx. restar apoio directo ás estratexias de internacionalización das empresas galegas, orientándose especialmente ás PEMES:no que vai de lexislatura dende o Instituto destináronse 50 millóns de euros a este obxectivo.

    O especial esforzo realizado polo Goberno da Xunta permitiu á actual Administración autonómica quintuplicar o número de solicitudes aprobadas de apoio ás empresas galegas nas diferentes liñas de internacionalización, pasando de 216 solicitudes aprobadas, no 2008 a 1.088 solicitudes aportadas no presente ano. Ademais, actualmente supéranse xa as 2.400 solicitudes de apoio aprobadas neste ámbito, no que vai de lexislatura.

    Rede de Oficinas

    A Xunta de Galicia é consciente de que a internacionalización xa non é unha alternativo, senón unha oportunidade para moitas empresas galegas, ante a caída do consumo no mercado español, de aí que o Goberno galego estea impulsando a posta en marcha dunha rede de 15 oficinas no exterior: a Rede de Plataformas Empresariais non Exterior (Pexga) co obxectivo de incrementar de forma substancial as exportacións das empresas galegas nos próximos anos.

    De feito, un dos obxectivos é incrementar as exportacións en 3.400 millóns de euros e certa de 700 novas pemes no censo de empresas exportadoras en 2014.

    Con esta iniciativa, ofrécese ás pequenas e medianas empresas unha serie de servizos individualizados en destino. De feito, xa se puxeron en funcionamento as oficinas Pexga de países como arxentina, Colombia, Brasil, México, Francia e Rusia; que se suman ás situadas en Alemaña, Estados Unidos e Shangai. Ademais, xa se está a traballar para abrir as oficinas de Nova York e Londres e máis adiante será a quenda de India, Marrocos e Catar.

    Procurando multiplicar a eficiencia dos recursos públicos, a Consellería de Economía e Industria concede, a través do Igape, unha especial atención así como maiores porcentaxes de apoio a aqueles proxectos colectivos que son impulsados por agrupacións de empresarios e organismos intermedios.

    Nesta liña encóntranse as principais novidades do marco de apoio do Igape á internacionalización vixente en 2011, que inclúe iniciativas de gran calado como a posta en marcha desta rede de plataformas empresariais no exterior ou o servizo de licitacións internacionais, en colaboración coa CEG, así como apoios especializados como o programa MAPI, de apoio á proxección exterior das marcas con alto potencial de internacionalización, en colaboración con AMRE, Asociación de Marcas Renombradas Españolas; ou apoios sectorializados como os programas (en colaboración co ICEX) para a promoción de produtos agroalimentarios en China ou India ou para a promoción de viños de rías Baixas en Estados Unidos, ou o programa para a promoción internacional das empresas de materiais de construción.

    A cooperación empresarial permitirá seguir avanzando de xeito máis áxil cara á consolidación das empresas de Galicia nos mercados exteriores máis dinámicos. Apoiar ás empresas e clústers neste camiño un obxectivo prioritario da Consellería de Economía e Industria.

    Axudas do IGAPE

    O obxectivo dos servizos de axuda que promove o Igape é facilitar a internacionalización da empresa galega non exportadora ou con escasa internacionalización así como ofrecer un apoio ás firmas internacionalizadas para que non só non perdan a súa presenza senón que a incrementen, ampliando o número de países receptores das exportacións galegas e a diversificación dos sectores exportadores.

    Con esta finalidade ofrécese un amplo abano de servizos gratuítos e axuda económica para o desenvolvemento da estratexia de internacionalización das empresas, contribuíndo financeiramente á execución de plans específicos de promoción. Así mesmo, considérase tamén que se deben primar as accións promocionais conxuntas por parte de empresas galegas mediante maiores niveis de apoio en tanto que permiten un uso máis eficiente dos recurso.

  • 23 Decembro, 2011
    Asesoramento e asistencia técnica en orixe e destinto

    O Igape é a Axencia de desenvolvemento de Galicia e entre os seus principais obxectivos están os de fomentar a creación de novas empresas, promover a mellora da produtividade e competitividade das sociedade xa asentadas na comunicade, atraer investimentos foráneos e facilitar a internacionalización do tecido produtivo.
    Para achegar os seus servizos e axudas aos usuarios, o instituto ten oficinas territoriais nas sete principais cidades galegas. Ao mesmo tempo, para facilitar a internacionalización da pemes galegas captar investimentos estranxeiros, o Igape está a poñer en marcha unha rede de plataformas empresariais nos mercados de maior interese para o tecido produtivo de Galicia.
    Entre os servizos á internacionalización das empresas que facilita o Igape cabe destacar o asesoramento e asistencia técnica en orixe e destino, plans sectoriais, información sobre mercados e oportunidades de negocio, así como os servizos de interpretación telefónica, formación e incorporación laboral de especialistas en comercio exterior, organización de accións promocionais de participación agrupada, rede de empresarios, e calquera outro que solicite o empresariado galego dentro dos medios e recursos dispoñibles do Igape (detállanse no portal www.exportgalicia.com)

    Fonte: Diario de Pontevedra
     

  • 23 Decembro, 2011
    A Praza de Abastos porriñesa conta xa con tótem interactivo

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, o deputado provincial Pablo Baquero e o concelleiro de comercio, Marcelino Coto, asistiron onte ao acto da posta en marcha do "tótem" multimedia da praza de abastos do Porriño. Esta iniciativa forma parte do proxecto piloto impulsado pola Consellería de Economía e Industria co obxecto de "reviltalizar e dinamizar os mercados municipais".

    O novo dispositivo facilitará a consulta dos produtos de venda do mercado, así como o acceso a consellos de receitas ou menús saudables elaborados pola consellería de Sanidade, así como aos demais servizos existentes e información turística da zona.

    "Trátase de modernizar e convertrr vos mercados en puntos de referencia para a compra de produtos frescos", explicou Nava Castro.

    A iniciativa posta en marcha dende a Oficina Provincial de Comercio, está finanaciada pola Xunta a atrvés dun programa de colaboración coa Deputación de Pontevedra.

  • 23 Decembro, 2011
    Os usuarios da praza de abastos participan nun sorteo de vales de compra

    A Consellería de Economía e Industria organiza hoxe na praza de abastos de Monforte un sorteo entre os compradores que participaron nunha campaña para elixir o mellor placeiro dos seus centros de compras.

    As persoas que formasen parte da votación entrarán nun sorteo para acceder a vales de compra de 75, 50 e 25 euros para consumir na propia praza.

    A campaña é o segundo ano que se realiza e pretende pór en valor as prazas de abastos como centros de compra e resaltar o traballo dos placeiros e o seu esforzo por atender ao público dun xeito máis próximo que en calquera outro establecemento.

    Durante os últimos días, os usuarios dun total de 100 prazas de abastos votaron e valoraron aos traballadores das prazas. Hoxe estará previsto realizar o primeiro sorteo para a repartición de bonos de compra e haberá outro o 20 de xaneiro.

    O sorteo de Monforte da campaña 'Este inverno presume de praceiro' será a partir das 10.00 horas no mercado municipal da cidade do Cabe. Ao acto asistirán un representante da consellería, un membro do Concello e outro do Centro Comercial Urbano.

    A Xunta de Galicia decidiu levar a cabo a campaña por segundo ano despois do éxito do ano pasado. «Conseguimos que moita xente volvese a poñer a súa atención nas prazas de abastos e seguiremos traballando nesa liña», apuntaron.

    Fonte: El progreso
     

  • 23 Decembro, 2011
    As Ponte e Vilalba premian aos compradores dos mercados municipais

    Ás Pontes e Vilalba, que se sumaron ao concurso "Este inverno presume de praceiro e praceira" que promove a Xunta de Galicia a través da Dirección Xeral de Comercio, repartirán hoxe premios dos mercados municipais de cada localidade co fin de promover o comercio das prazas de abastos.

    Só se preiarán ás persoas presentes e, os agraciados poderán gañar un vale de compra por valor de 75, 50 e 25 euros.

    Ademais, Nas pontes, o sorteo repetirase o próximo día 20 de xaneiro. 

  • 23 Decembro, 2011
    Malpica elixe o seu praceiro preferido dentro da campaña de Comercio

    O mercado municipal de Malpica acolleu o sorteo da campaña "Este inverno presume tamén de praceiro e praceira 2011". unha iniciativa da Dirección Xeral de Comercio. Asistieron ao acto Eduardo Parga, alcalde e o xefe do Servizo de Administración Industrial,Isidoro MartínezNo acto entregáronse tres premios aos clientes do mercado malpicán, consistentes en vales de compra por importes de 75, 50 e 25 euros.
    Con esta campaña a Xunta pretende promover, un ano máis, a figura profesional dos pracervos, ao tempo que incentirvar o consumo e a visibilidade dos mercados e prazas de abastos como referentes na compra de produtos frescos. Durante esta campaña, os clientes de 102 mercados, case todos os existentes en Galicia, elixen o seu praceiro preferido e participan en sorteos de bonos de compra, a cambiar no mesmo mercado.
    O apoio aos mercados e ás prazas de abastos é un dos obxectivos estratéxicos recollidos no Plan Ágora, Ágora Re-Comercia, de reactivación e modernización do pequeno comercio posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria.
    A Xunta quere que as prazas de abastos se consoliden como unha rede de centros líderes na venda de produto fresco e perecedoiro, onde se leva a cabo unha venda moderna, con servizos e diversidade, capaz de unir a tradición de compra ás novas necesidades dos consumidores.
     

  • 22 Decembro, 2011
    As «delicatessen» da zona viaxan para celebrar o Nadal

    Varias empresas serven a domicilio produtos da Costa da Morte

    Os mellores produtos da Costa da Morte pódense adquirir nas prazas de abastos da zona e nos mercados como o que hoxe se celebra en Carballo, que se espera especialmente concorrido pola proximidade da Noiteboa.

    Os que non poidan desprazarse aos centros comerciais da comarca poden tamén gozar dunhas sabrosas patacas de Coristanco ou dunha suculenta centola de Malpica. Internet pon ao alcance das persoas interesadas produtos que se pescan, se crían ou se recolectan a moitos quilómetros de distancia. Desde Cuenca ou Murcia chaman para interesarse pola tenreira galega que Elisa de Baldomar alimenta en Muxía e que comercializa en pezas ou enteira.

    Tamén é posible comer en Segovia unha lubina pescada o día anterior en Laxe, grazas á páxina loestamospescando.com, que onte realizou unha nova presentación dos seus produtos no Mercado de San Antón de Madrid, en cuxa pescadería xa se poden adquirir produtos das lonxas da zona.

    Para moitos naturais da Costa da Morte que non poden regresar á súa terra nestas datas, as compras por Internet son un modo de lembrar as festas en familia e os sabores tradicionais.

    Fonte: La Voz de Carballo

     

  • 22 Decembro, 2011
    Economía e Industria pon en valor o traballo dos praceiros e praceiras dos mercados de toda Galicia
    • A dirección xeral de Comercio impulsa unha nova edición desta iniciativa para promocionar e incentivar o consumo no período anterior e posterior ao Nadal
    • A campaña enmárcase na aposta da Consellería por situar as prazas como líderes na venda do produto fresco e perecedeiro
    • Os clientes que voten ao mellor praceiro de cada mercado participarán no sorteo de bonos de compra, e os profesionais gañadores recibirán unha homenaxe pública
    • Na anterior edición recolléronse máis de 1.300.000 papeletas de participación e premiouse a máis de 500 consumidores

    A Consellería de Economía e Industria pon en marcha unha nova edición da campaña “Este inverno presume de praceiro/ra”  para poñer en valor a figura profesional dos praceiros á vez que se incentiva o consumo e se promocionan e visibilizan os mercados e prazas de abastos como referentes na compra de produtos frescos. Durante esta campaña os clientes de 102 mercados, a práctica totalidade dos existentes en Galicia, escollen ao seu praceiro favorito e participan en sorteos de bonos de compra para consumir na propia praza.

    Tal e como asegurou a directora xeral de Comercio, Nava Castro, que presentou esta mañá a iniciativa en roda de prensa, o apoio aos mercados e ás prazas de abastos é un dos obxectivos estratéxicos recolleitos no Plan Ágora, Agora Re-comercia de reactivación e modernización do pequeno comercio posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria. “O noso obxectivo é consolidar as prazas de abastos como unha rede de centros líderes na venda do produto fresco e perecedero, onde se leve a cabo unha venda moderna con servizos, diversidad e excelencia capaz de unir a tradición de compra á vez que se da resposta ás novas necesidades dos consumidores”, explicou Castro.

    Segundo a directora xeral de Comercio, “con Este inverno presume de praceiro/ra queremos recoñecer a profesionalidad dos praceiros e praceiras, premiando tanto a clientes como a comerciantes, á vez que poñemos de relevancia a importancia dos mercados e prazas de abastos como dinamizadores do comercio de proximidade e escaparates do produto galego para visitantes e turistas”.

    Nava Castro explicou que durante a campaña, que se desenvolve entre os días 12 e 23 de decembro e entre o 9 e 20 de xaneiro, incentivando o consumo no período previo e inmediatamente posterior ao Nadal, os clientes reciben por cada compra unha papeleta para votar polo seu praceiro favorito.

    Entre todas as votacións recibidas celebraranse dous sorteos, un mañá, día 23, e outro o 20 de xaneiro, nos que se extraerán tres papeletas que resultarán premiadas con 75, 50 e 25 euros en bonos para consumir na propia praza. O mellor praceiro ou praceira de cada mercado sairá do reconto de todos os votos recibidos, e os elexidos serán recoñecidos e homenaxeados públicamente nun acto oficial no mes de febreiro.

    Máis de 1.300.000 votos na edición anterior

    Na primeira edición desta iniciativa a participación dos clientes e consumidores recolléronse 1.300.000 votos que supoñían outras tantas vendas producidas en 92 prazas de abastos durante o mes e medio que durou a campaña. Máis de cincocentos clientes das prazas galegas foron premiados cun total de 26.700 euros repartidos en bonos ou cupones para comprar nuevamente nas diferentes prazas de abastos, co que tanto praceiros como clientes resultaron premiados.

     Fonte: Xunta de Galicia

  • 21 Decembro, 2011
    O mercado de Porriño estrea un sistema piloto que ofrece información turística do municipio

    Porriño presenta mañá  un dos cinco tótems interactivos que a Diputación instalará en cinco mercados da provincia antes de final de ano, en colaboración coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta. Trátase do proxecto piloto audiovisual e multimedia de información no que se dará a coñecer información turística do municipio, os servizos existentes no mercado e receitas de cociña que se poderán elaborar cos produtos que alí se comercializan. Con esta iniciativa, a Oficina Provincial de Comercio REDIC consolida unha das actuacións enmarcadas dentro do Convenio de Colaboración entre a Consellería de Economía e Industria a través da súa Dirección Xeral de Comercio e a Deputación de Pontevedra.

    Fonte: Faro de Vigo.

  • 21 Decembro, 2011
    A Federación de Comercio resalta as iniciativas para promocionar o sector tradicional

    A Federación de Comercio de Lugo e as asociacións que están integradas nela acaban estes días as actuacións promocionais previstas para o ano 2011. Nun exercicio marcado pola crise e o descenso continuado do consumo, esta organización realizou numerosas iniciativas orientadas a divulgar os valores do comercio tradicional fronte a outros formatos de distribución, incentivando a compra no sector e resaltando a súa proximidade, calidade e servizo como grandes vantaxes para o consumidor.

    Con estas iniciativas publicitarias e promocionales, a Federación de Comercio de Lugo busca contribuír ao desenvolvemento do sector comercial  lucense, cuantitativa e cualificativamente, o que constitúe un dos seus principais obxectivos.

    Coa premisa de que onde hai comercio hai vida, a organización que preside José María Seijas traballa en prol dun comercio moderno, competitivo, de calidade, capaz de adaptarse a un mercado cada día máis esixente e cambiante.

    Financiamento. Estas actuacións enmárcanse dentro da orde de 15 de novembro de 2011 da Consellería de Economía e Industria para a incentivación da demanda comercial, en desenvolvemento do Plan Ágora, Agora Re-comercia 2010-13, e contan co financiamento do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (Feder), “Unha maneira de facer europea”, e a Xunta de Galicia.

     

    Fonte: El Progreso


  • Páxina 68 de 85

  • Mostrando do 1341 ao 1360 dun total de 1686 rexistros