Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 14 Decembro, 2011
    A Praza de Abastos da Illa mellora as súas instalacións e servizos

    Dinamizar a actividade comercial e rehabilitar as instalacións son os dous obxectivos dunha iniciativa que está sendo desenvolvida na Praza de Abastos da Illa, que tamén inclúe o apoio á profesionalización dos vendedores e a xestión deste centro.

    O investimento empregado nesta actuación ascende a 76.428 euros, dividida en dúas anualidades. A Xunta aporta o 70% a través da Consellería de Economía e Industria.

    Estes traballos están integrados nun programa de axudas para fomentar a modernización das prazas de abastos que se aplica en cinco mercados da comarca de O Salnés: A Illa, Vilagarcía, Sanxenxo, Cambados e O Grove.

    O delegado territorial da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, supervisou onte a marcha dos traballos que se están realizando na Illa, acompañado polo edil de Obras, Isidro García. “Fomentarase o desenvolvemento de sistemas de fidelización a través de servizos dirixidos aos clientes”, afirmou Cores.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 14 Decembro, 2011
    BIC Galicia aconsella a empresarios lucenses cómo dirixir negocios familiares

    Empresarios lucenses asistiron onte na sé da CEL á presentación do programa “Dirixir e liderar a empresa familiar”, promovido por BIC Galicia, que pretende contribuír á profesionalización deste tipo de negocios mediante sesións formativas e tutorías de diagnóstico individualizadas. Esta iniciativa, que se desenvolverá ao longo do primeiro semestre do ano que vén, conta coa colaboración de Caixa Rural Galega, a cátedra de empresa familiar da USC e a CEL.

    Fonte: El Progreso

  • 14 Decembro, 2011
    Os praceiros estudan o traslado aos seus novos postos logo das festas

    A directiva dos comerciantes consulta a partir do hoxe o parecer do colectivo

    O día despois do sorteo dos novos postos do mercado de abastos de Vilagarcía foi para os praceiros de moito traballo, ao coincidir co mercadillo dos martes, polo que aínda non puideron estudar a data máis idónea para o proceso de traslado. A directiva da asociación de vendedores reúnese hoxe para abordar este asunto e consultar con cada sector o posible calendario. Algúns consideran que esta data non é a máis idónea por ser moi próxima ás festas navideñas, época de maior incremento das vendas e xa que logo de máis traballo para os praceiros, polo que o traslado debería aprazarse ata finalizar a campaña.

    Os cambios de local implicarán un movemento de todos os equipos dos vendedores e a nova ubicación unha fórmula distinta para atender aos clientes, algo que, segundo indican algúns comerciantes non debería suscitarse nunha época de maior tensión polo aumento do traballo.

    Os traslados non son iguais para todos os vendedores xa que nalgúns sectores de venda son poucas as cousas que teñen que mover dun posto a outro. Tamén incide o feito de que os clientes están afeitos situar un determinado posto no mercado e custaralles algún tempo adaptarse ao cambio. Os donos dos postos non queren que isto ocorra xustamente na mellor época do ano para as súas vendas.

    A dúbida dos comerciantes do mercado de abastos choca coa intención do goberno municipal de facer que se habilite dunha vez a nova sala de vendas correspondente ás obras da primeira fase de remodelación do mercado, nas que se investiu case un millón de euros.

    A concejala delegada de Mercados, Rocío Llovo, tralo acto do sorteo dos novos postos, expresou a súa intención de que a nova zona do mercado puidese abrirse antes da campaña navideña. Para iso, a empresa adxudicataria das obras está levando a cabo os traballos de limpeza xeral dos postos para entregalos en condicións os seus concesionarios.

    Por outra banda, o goberno municipal xestiona o financiamento para a seguinte fase de mellora do mercado de abastos vilagarciano. Por iso pretende conseguir a autorización do Estado para o cambio de finalidade dunha partida do programa Luz Salgada que ía ser destinada a un parking subterráneo nos terreos municipais fronte a Fexdega, e que non se vai a executar. Este diñeiro podería dedicarse a finalizar as obras do mercado.

    Venda de verduras

    Mentres non se continúa co proxecto, unha vez que se trasladen os vendedores, quedará libre a zona coñecida como praza do peixe, á que Rocío Llovo pretende dar utilidade de forma provisional.

    En concreto, a concejala delegada de Mercados pretende convencer ás vendedoras de verduras que están na zona exterior para que pasen a esta nave.

    O seu obxectivo é liberar a zona posterior ao mercado de abastos (a situada a beiras do río de O Con que actualmente converteuse en paseo) para utilizala como área de carga e descarga para os concesionarios das instalacións, xa que actualmente estas tarefas presentan bastantes dificultades, en especial os martes e sábados cando a rúa da fachada principal convértese en sé do mercadillo e impide o acceso do transporte rodado coas mercadorías.

    Non só as vendedoras de froitas e verduras terán que trasladar os seus postos para deixar despexada a nova área de carga e descarga. Tamén se estuda o cambio de ubicación dalgún posto do mercadillo que agora se instala nesta zona posterior.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 14 Decembro, 2011
    Baiona elexirá ao mello vendedor da praza

    O próximo día 23 terá lugar o sorteo de cheques agasallo entre os usuarios das prazas de abastos de Sabarís e Baiona, que participen na campaña posta en marcha pola Xunta de Galicia “Elixe ao mellor praceiro ou praceira”. Con esta iniciativa preténdese destacar públicamente a profesionalidad dos vendedores e as vantaxes de comprar nos mercados municipais.

    Durante a campaña, que xa está en marcha, os usuarios dos mercados reciben un cupón por cada compra que realicen. Estes deberán ser reenchidos cos seus datos persoais e o nome do seu vendedor favorito.

    Nas bases da presente edición esíxese aos clientes que para ser recompensados con talóns de compra de 25, 50 e 75 euros, deberán estar presentes no momento do sorteo.

    Fonte: La Voz de Galicia

  • 13 Decembro, 2011
    Silleda recupera a Feira de Reis coa artesanía de protagonista

    O programa navideño inclúe preto de medio centenar de actividades ata o próximo 7 de xaneiro

    A Cabalgata incluirá chocolate con churros como pecheO Concello de Silleda quixo incorporar novas actividades ao tradicional programa navideño. Unha das incorporaciones será a Feira de Reis, que se celebrará o próximo día 6 de xaneiro pola tarde. O obxectivo é unha «recuperación simbólica» da feira que se celebraba en Silleda e está prevista a presenza de artesanos locais. «Convidamos a que todos participen, que os rapaces tamén saian cos seus xoguetes », explicou o edil de Cultura, Matías Rodríguez da Torre, que detallou onte a programación xunto á edil de Xuventude, Margarita Campos.

    Este ano, desde o executivo tamén quixeron dar un maior protagonismo ao teatro na programación navideña. O día 21 de decembro, ás 21.00 horas, o grupo Falúa actuará na Casa de Cultura; e haberá teatro de Monicreques o 4 de xaneiro no centro Vista Alegre con Fantoches Baj.

    Varios concertos

    Non faltarán as actividades tradicionais, como o desfile o día 25 de decembro en Bandeira con Papá Noel e o día 5 de xaneiro a cabalgata de Reis. Pero ademais, este ano volve á programación o Concerto de Nadal da Banda de Música de Silleda (17 de decembro, 21.00 horas). Esta situación provocou un reaxuste respecto á Xuntanza de Baile e Música Tradicional, que será o 6 de xaneiro (18.00 horas), na Casa de Cultura, coa actuación de Pau de Buxo, Os Carqueixas, O Son da Fervenza, Xirandola, Gaitas da Escola de Música de Silleda, Gaiteiros a Pereiriña, Sen Son e Tirabeque da Estrada. No apartado musical, a Coral Polifónica Trasdeza abrirá a programación o día 17 (19.30 horas na igrexa) co seu festival de panxoliñas. O 23, será o Festival da Escola de Música de Silleda. O día 7, para a pechadura, como é tradicional o concerto de Aninovo en Bandeira, reunirá á Coral Polifónica Trasdeza, Xirandola, Fortín da Pomba, e a Banda Recreativa e Cultural de Bandeira.

    Os máis pequenos terán a partir do día 22 de decembro o seu principal referente na Casa da Xuventude. Margarita Campos destacou a diversidade de talleres que se levarán a cabo, ademais do campionato de consolas. No Centro Vista Alegre tamén acollerá actividades tanto para pequenos como para maiores.

    Non faltará o cine, con proxeccións de varias películas ás que haberá que unir o día 7 de xaneiro o maratón organizado por Adellís, que decidiu trasladar a actividade para datas navideñas. Para despedir o ano, o día 30, haberá adianto tanto para os máis pequenos, como para a terceira idade en Silleda. O día 3, en Bandeira, haberá benvida no Centro dos Maiores.

    70% menos de orzamento

    Desde o goberno destacan que é unha programación para todos os públicos e mostraron o seu agradecemento aos colectivos. Tamén destacaron a redución nun 70% do orzamento. No caso do alumado, a partida que supoñía a maior parte do investimento, o Concello gastará un 75% que no ano 2010. Matías Rodríguez da Torre destacou que a colaboración de Ecos, «que este ano é quen ten a iniciativa no alumeado». Quedarase nuns 3.000 euros.

    Campaña e curso de empaquetado

    A Asociación de Empresarios e Comerciantes de Silleda (Ecos) xa iniciou a promoción da súa campaña navideña na que anuncia 3.000 euros en premios para os que adquiran nos locais adheridos. Por outra banda, o colectivo iniciou onte un curso de empaquetado en colaboración co IES Pintor Colmeiro. Está impartido por Yolanda Mato e celébrase tanto no IES Colmeiro para os alumnos como na Casa de Cultura, de 21.00 a 22.00 horas, para comerciantes e público. Termina o día 15.

     Fonte: A Voz de Deza e Tabeirós

     

  • 13 Decembro, 2011
    O IGC realizará unha trintena de controis este Nadal

    O Instituto Galego de Consumo fixo 93.500 controis este ano e localizou 100 produtos con risco grave

    O Instituto Galego de Consumo (IGC) realizou 93.500 actuacións de control de produtos este ano e notificou 108 á rede de alerta, dos que 100 presentan un risco grave, indicaron a xerente do IGC, María Jesús Muñoz Chesa, e a directora xeral de Comercio, Nava Castro.

    En roda de prensa, presentaron a campaña de inspección para Nadal, durante a que o IGC ten previsto intensificar o seu labor e facer unha trintena de controis sobre xoguetes e guirnaldas luminosas, dado que a adquisición destes produtos aumenta nestas datas, explicaron.

    Este ano a atención no campo dos xoguetes centrarase nos teledirixidos e os destinados a nenos menores de tres anos --o ano pasado estudáronse fundamentalmente os de madeira e os de arrastre--. Os resultados coñeceranse en xaneiro, pero o balance do ano 2010 mostra que catro dos produtos analizados --nove xoguetes de madeira, 12 de corda e 16 adornos luminosos-- supoñían un risco grave.

    NAVA CASTRO. No que vai de ano, expuxo Nava Castro, acometéronse  93.500 actuacións de control, das que a maioría foron sobre a seguridade de produtos industriais.

    Ademais, destacou que Galicia está á cabeza en control de produtos de consumo e que en 2010 notificou á rede de alerta 87 elementos. No actual exercicio son xa 76 e, deles, 22 son xoguetes. En calquera caso, Castro puntualizou que non se trata de que Galicia teña máis obxectos non seguros no mercado, senón que fai máis análise.

    Muñoz Chesa, polo seu lado, explicou que os datos de procedencia dos produtos referidos a 2011 non están dispoñibles aínda, pero o ano pasado o 90% dos que presentaban riscos procedían de países asiáticos.

    ACCIÓNS INFORMATIVAS

    Ademais, durante a campaña de Nadal --Infonadal Consumo desenvólvese por terceiro ano consecutivo--, o Instituto Galego de Consumo desenvolve accións formativas e informativas para os consumidores. Entre as mesmas, atópanse 13 charlas nas que se abordan as compras desta época e, en especial, as de xoguetes. Os actos comezaron en novembro e o instituto estima que chegarán a 800 persoas.

    A xerente do IGC recordou tamén algúns consellos a seguir nas compras navideñas, como escoller xoguetes adecuados para a idade do neno, comprobar que a etiqueta ten o marcado CE (de garantía de que pasou os controis de seguridade), que figura o responsable do produto e que o obxecto non ten bordes cortantes ou pequenas pezas que poidan desprenderse.

    Fonte: Europa Press

  • 13 Decembro, 2011
    O Plan Impulsa dedica un cursiño ás empresas de tipo familiar

    Un proxecto formativo organizado pola Consellería de Economía e Industria a través do Plan Impulsa Ourense fomentará a profesionalización e o liderado das empresas familiares da provincia. O ciclo inclúe tres sesións de formación presencial para abordar temáticas como a separación entre propiedade e xestión, os diferentes órganos de goberno, a planificación estratéxica ou a sucesión nas empresas familiares.

    As empresas participantes poderán acceder a un servizo profesionalizado de asesoramento que permitirá avanzar no diagnóstico, planificación e organización das estruturas de familia, negocio e propiedade axustándose a cada caso concreto. A inscripción é gratuita e pódese realizar a través do correo electrónico: info@ceo.es ou telefónicamente chamando ao número 988391110.

    Fonte: La Región 

  • 13 Decembro, 2011
    Vigo acolle talleres para a saída ao exterior das empresas

    A Consellería de Economía e Industria impulsa a organización dun ciclo de talleres prácticos destinados a favorecer a internacionalización das empresas galegas.

    Desenvolverase no campus universitario vigués entre hoxe –co exemplo dos viños Terras Gauda- e o 21 deste mes e os temas a tratar irán desde o crédito oficial á exportación, os apoios por parte das cámaras de comercio ou o marketing on-line e os novos formatos e estratexias neste ámbito. Para finalizar o ciclo os talleres tratarán asuntos como os recursos humanos no comercio internacional, os seguros no comercio exterior e o seguro de transporte internacional de mercancías.

    As empresas interesadas en asistir poderán facelo de xeito gratuito, previa inscripción na web do Instituto Galego de Promoción Económica.

    Fonte: Atlántico Diario

     

  • 13 Decembro, 2011
    "Enredando, artesanía na Escola" recalará en Ponteareas

     

    A consellería de Economía e Industria, a través da Fundación Centro Galego de Artesanía e do Deseño e en colaboración coa consellería de Educación, continúa desenvolvendo o proxecto piloto que intenta achegar os oficios artesanais aos máis novos, como formación ou saída laboral.

    A segunda fase do programa "Enredando", percorrerá distintas localidades ata o mes de marzo de 2012, entre elas, Ponteareas, onde os alumnos de distintos centros escolares participarán nunha xornada de demostración práctica da elaboración do fío de seda e poderán coñecer, a través dunha exposición, todo o proceso de elaboración deste tecido e a súa produción, dende a cría e evolución dos vermes e botóns de seda, a confección do fío, o proceso de debandado e a elaboración dos tecidos empregando teares artesanais.

    Fonte. Atlántico Diario

  • 13 Decembro, 2011
    A moda de sacar o comercio á rúa triunfa en Betanzos

    Oulets de firmas famosas no mundo téxtil, sorteos de días de compras cun "persoal shopper" ao lado, mercados vintage, reunións de "bloggers" dedicados a contar as idas e vindas do mundo das "fashion victims"... O mundo da moda e o comercio está cada vez máis en voga en Galicia e os comerciantes cisman buscando formas de atraer os clientes, perdidos pola crise, ás súas tendas de novo. Quizais seguindo esta tendencia os membros da Asociación de Comerciantes e Empresarios de Betanzos (Acebe) apuntáronse este ano ao carro de organizar xornadas de portas abertas nas tendas en plena noite. A primeira iniciativa deste calibre na localidade, que se puxo en práctica o pasado venres, resultou todo un éxito de público e supuxo un verdadeiro salvavidas para moitas caixas rexistradoras.


    A organización mostrouse moi satisfeita cos resultados polo que, aínda que non se anunciou nada de xeito oficial, en Betanzos xa se ven como protagonistas doutra noite de alfombras vermellas, pinchos, champaña e compras.

    E é que os compradores que se achegaron ao municipio na noite do venres puideron gozar das ofertas dos 49 comercios adheridos ao festexo comercial rodeados da pompa que é habitual arredor das modelos. Os negocios, dedicados á moda pero tamén ás flores, libros, decoración ou complementos, entre outros, colocaron nas rúas globos, flores, velas e, por suposto, as alfombras típicas das estreas de película que fixeron da Fashion's Night Out máis "fashion" aínda.

    O evento coincidiu coa I Semana do Pincho e co Mercado de Nadal, o que achegou a Betanzos a decenas de visitantes. Para apoiar todas estas iniciativas sociais e culturais, moitos hostaleiros -tamén asociados de Acebe- fixeron descontos en ceas e consumicións.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 13 Decembro, 2011
    As campañas do Nadal unen a máis de 140 negocios
    • Concello de Guitiriz e as asociacións de empresarios das Pontes e Muimenta organizan iniciativas para promocionar o comercio local
    • Os clientes reciben pola súa fidelidade papeletas para participar en sorteos de vales de compra ou rascas con diferentes descontos

    En tempos de crise fomentar o espírito de consumo vólvese aínda máis necesario e as campañas navideñas de promoción do comercio local convertéronse nunha opción socorrida que gaña adeptos e diversas expectativas: anímase á xente a comprar, pode obter unha recompensa por iso e ademais trátase de dinamizar a economía local. Ninguén perde.

    Este Nadal son tres as campañas deste estilo que se puxeron en marcha, coa participación de máis de 140 negocios. A máis veterana é a das Pontes que supera ampliamente a decena de edicións, aínda que este ano presenta importantes novidades. En Guitiriz alcanza xa a súa cuarta tempada e os negocios de Muimenta foron os últimos en subirse ao carro, con tres convocatorias coa deste ano.

    En todos eles a oferta é en grao sumo variada, xa que a esta promoción uníronse desde os tradicionais comercios de roupa, calzado, droguerías, ata bares, barbarías, restaurantes, asesorías, supermercados panaderías, ferreterías ou ata unha empresa madeireira.

    Muimenta. A asociación de Empresarios de Muimenta, coa colaboración do Inlude, é a encargada de promover a campaña desta localidade, que xa está en marcha desde o pasado 15 de novembro e prolongarase ata o 5 de xaneiro.

    Por cada compra que se realice nalgún dos 23 establecementos participantes, o cliente recibirá unha papeleta –distribuída a criterio do comerciante- que resultará premiada se o seu número coincide cos catro últimos números do primeiro ou o segundo premio do sorteo da Lotería de Reis, que se celebra o día 6 de xaneiro.

    En total repartiranse 20.000 boletos que dan opción a obter 2.000 euros en premios -400 euros máis que na pasada edición-, con catro galardóns diferenciados: dous primeiros de 700 euros cada un – para as dúas rifas que coincidan co primeiro premio da lotería- e dous segundos por importe de 300 euros. Para facilitar este reparto de recompensas duplicáronse os números con papeletas laranxas e azuis.

    Os ganadores terán un prazo dun mes para reclamar o seu premio e, a partir da súa retirada, un mes máis para gastar o diñeiro nun ou varios negocios integrados na asociación de Empresarios de Muimenta, participen ou non na promoción navideña, que se lanzou baixo o título “Moitas razón para comprar en Muimenta”.

    Guitiriz.Do 5 de decembro ao 5 de xaneiro prolongarase a campaña do comercio local guitiricense, auspiciada polo Concello –á espera de que finalicen os trámites de constitución da asociación de empresarios local- baixo o “Merca en Guitiriz, fai grande ou teu pequeno establecemento” e á que se sumaron un total de 61 establecementos comerciais de todo tipo.

    Por cada compra que realicen nas firmas participantes, os clientes recibirán papeletas –distribuídas a criterio do empresario, sen necesidade dun mínimo de compra- que lles darán dereito a participar no sorteo de oito vales de compra por un importe de cen euros cada un.

    O sorteo dos premios, no que poden participar ata 50.000 papeletas, e a entrega dos mesmos efectuarase no polideportivo municipal no transcurso da cabalgata de Reis do día 5, que organizan conxuntamente o Concello e a asociación cultural  Xermolos.

    O sorteo será presencial, polo que para reclamar o vale será necesario estar presente neste acto, xa que se extraerán papeletas ata que se repartan os oito premios previstos.

    Os ganadores dispoñerán dun prazo de dous meses para facer efectivo o seu premio, que poderá gastarse nun só local ou en todos os que desexe, sempre que formasen parte da campaña.

    As Pontes. A veterana campaña navideña Merca nas Pontes que arrincou onte e prolongarase ata a celebración dun sorteo o día 7 de xaneiro, presenta nesta convocatoria numerosas novidades con respecto ás edicións anteriores.

    A Asociación de Empresarios e Comerciantes das Pontes, promotora da mesma, introduciu importantes cambios no sistema de premios, de maneira que estes adxudicaranse directamente con cada compra que se realice nos establecementos participantes.

    Así, os establecementos repartirán un total de 50.000 rascas ata o 5 de xaneiro entre os seus clientes, que poden obter un premio directo por unha cantidade de diñeiro, como exemplo dez euros, que poderán descontar na súa próxima compra. Hai centos de papeletas premiadas e, aquelas que non o estean, o cliente pode cubrilas cos seus datos persoais e depositalas na urna habilitada para tal efecto no consistorio. Desta forma optará a un premio económico –aínda non se fixo pública a cantidade do mesmo ou os requisitos que haberá que cumprir para gastalo-, que se sorteará o último da campaña, o 7 de xaneiro.

    Os organizadores do Merca nas Pontes esperan contar nesta edición con ao redor de 60 establecementos participantes, unha cifra similar á de anteriores campañas.

    Aínda que o reparto de rascas xa se iniciou, os locais interesados en participar aínda poden apuntarse ao longo desta semana no local da Asociación de Empresarios e Comerciantes das Pontes. Tamén poden informarse no número de teléfono 981451153, de 9,00 a 13,00 horas.

    Fonte: O Progreso (Achaira)

  • 12 Decembro, 2011
    A asociación de comerciantes de Sarria inicia a campaña de Nadal

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Sarria (Aces) iniciou a campaña de Nadal, na que sortea 1.000 euros en vales entre os clientes que realicen as súas compras ata o mes de xaneiro nos establecementos asociados.

    Con cada unha das compras que os clientes realicen nalgunha das cen tendas asociadas faráselle entrega dunha tarxeta que deberá cubrir cos seus datos persoais e depositar nas urnas habilitadas nos establecementos. Con este boleto entrará no sorteo de cinco vales por valor de 100 euros e dez de 50 euros.

    Ao pechar o prazo da campaña, que se prolongará ata o 6 de xaneiro, realizarase o sorteo na sé da asociación de comerciantes e entregaranse os vales aos afortunados, que os deberán gastar nos establecementos asociados.

    Os comerciantes tamén colocan por estas datas os arcos da iluminación navideña, cuxa instalación é financiada polo colectivo, mentres que o Concello encárgase de custear o suministro eléctrico. O alumado está acendido desde o pasado luns.

    Fonte: El Progreso

  • 12 Decembro, 2011
    Os comercios de Rodeiro inician hoxe a súa campaña de Nadal

    Un total de dezaoito establecementos comerciais de Rodeiro comezarán hoxe a entregar aos seus clientes os boletos para participar no sorteo dunha comida con degustación de caza para dúas persoas, vales de compra de 80 e 50 euros e lotes de fogar, decoración, beleza, moda e alimentación.

    A iniciativa enmárcase na campaña de Nadal que se estenderá ata o 12 de xaneiro e que está organizada pola Asociación de Comerciantes e Empresarios de Rodeiro. Entregarase unha rifa por cada vinte euros de compra nalgunha das tendas participantes. Os premios son doados polos propios establecementos.

    O sorteo será o día 13 do próximo mes no Centro Cultural Manuel Lamazares da localidade.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 12 Decembro, 2011
    Lugo Centrum: Presentación da campaña do Nadal

    Lugo Centrum, Centro Comercial Aberto de Lugo, inicia hoxe 12 de decembro, a CAMPAÑA DE NADAL  na que sortearán  3.000 euros en premios repartidos en vales de compra para gastar nos establecementos asociados a Lugo Centrum.

     Trátase dunha campaña na que se sortearán 3.000 euros repartidos en 60 vales de 50 euros cada un para gastar nos establecementos asociados que se levará a cabo no período comprendido entre o 12 de decembro de 2011 e o 5 de xaneiro de 2012 ambos inclusive.

     O sorteo celebrarase o 9 de xaneiro na sede da Asociación, e os números premiados daranse a conocer o día 11 de xaneiro no diario “El Progreso de Lugo”  e a través da nosa web: www.ccalugocentrum.com.

     A fin de que os comerciantes proporcionen BOLETOS DA CAMPAÑA os seus clientes, entregaranse a cada comercio asociado a Lugo Centrum entre 500 e 2000 boletos que serán repartidos polos comerciantes según o seu criterio.

     Estas actuacións promocionais serán apoiadas cunha importante campaña publicitaria nos distintos medios de comunicación, coa que esperamos conseguir un importante éxito de participación e incentivar as compras nos comercios asociados.

     Fonte: Lugo Centrum

  • 11 Decembro, 2011
    "O mellor praceiro" chega ao Mercado de Salceda

    Os usuarios da Praza de Abastos poderán elixir, entre o 12 de decembro e o 20 de xaneiro próximo, " o mellor praceiro do Mercado", unha colaboración que lle dará dereito a participar en sorteos de cheques compra.


    Con esta iniciativa, a Dirección Xeral de Comercio, xunto co Concello de Salceda de Caselas, intentan darlle un pulo ás vendas de proximidade e aos produtos frescos, e persegue que os clientes -co seu voto- elixan o mellor "praceiro" do municipio, segundo anuncia a concelleira de Comercio, Loli Castiñeira.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 11 Decembro, 2011
    O Concello constitúe a súa primeira Mesa Local de Comercio

    Goberno local e asociacións negociarán actuacións para potenciar o sector

    Representantes do Concello de Oleiros, da Asociación de Empresarios e da Asociación de Amas de Casa, constituíron fai unhas semanas a primeira Mesa Local de Comercio do municipio.

    A mesa de comercio é de obrigada constitución para os municipios cun mínimo de vinte comercios minoristas ou que teñan asociacións de comerciantes tralo decreto emitido pola Xunta o pasado mes de setembro. O obxectivo é atender a demanda do pequeno comercio de manter un diálogo aberto e permanente coa Administración local. É dicir, esta mesa de comercio funcionará como un órgano colexiado de participación, coordinación e cooperación entre Concello e axentes do sector local.

    A Asociación de Empresarios de Oleiros xa suscitou unha serie de iniciativas ao Concello co fin de potenciar o sector ademais de solicitar ser escoitada polo Goberno local na organización de feiras e outros eventos ata ao elaborar o orzamento municipal. Esta asociación constitueuse  fai poucos meses e xa conta con case corenta asociados. A xunta directiva actual é unha xestora e dentro de dous meses celebraranse eleccións.

    Fonte: La Opinión de A Coruña

  • 11 Decembro, 2011
    A artesanía da comunidade promociónase na feira internacional de Milán

    A xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro, atópase este fin de semana na cidade italiana de Milán para acompañar aos doce talleres artesáns que participan en L´Artigiano in Fiera co stand institucional da marca Artesanía de Galicia.

    A Consellería de Economía e Industria informou onte a través dun comunicado de prensa de que a súa intención é continuar fomentando a introdución dos produtos artesanos galegos nos mercados internacionais a través da participación da marca Artesanía de Galicia, por quinto ano consecutivo, nesta feira de venda directa, unha das máis importantes de Europa.

    Aproveitando a súa estancia en Italia, Elena Fabeiro participará mañá na cidade de Florencia nunha xornada internacional dedicada á conservación e impulso dos antigos oficios artesanos, onde ademais presentará a marca Artesanía de Galicia.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 11 Decembro, 2011
    Luces e sombras en Internet

    A Xunta elabora unha lei para a Protección do Cliente do Comercio Electrónico e o Instituto Galego de Consumo controla as Webs de venda

    Un 9% dos consumidores realizará as súas próximas compras navideñas en España a través de Internet. A globalización dos mercados, a utilización de internet e as redes sociais para a adquisición de produtos e servizos cambiou enormemente as relacións entre as dúas partes que interveñen no mercado. Por iso foi necesario modificar a normativa e promulgar novas normas que impidan abusos no mercado de cara aos consumidores e favorezan este tipo de compras en internet.

    Os produtos como música, películas, videojuegos, libros e viaxes son os que os españois e os galegos adquiren en maior medida a través de internet. En materia de alimentación, xoguetería, moda, saúde, beleza e complementos para o fogar apóstase pola compra presencial.

    Entre as vantaxes percibidas polos consumidores á hora de realizar as súas compras a través de internet destacan cuestións como o feito de poder coñecer as opinións doutros consumidores sobre o que se nos ofrece, o acceso a un gran volume de información en pouco tempo, os horarios ilimitados, a comparación de prezos, poder optar a prezos máis axustados e a unha gran variedade de produtos.

    Os consumidores tamén acusan desventaxas nesta opción de compra como a dificultade  para devolver os produtos, as dúbidas sobre a seguridade no pago, o menor asesoramento profesional e a diminución do disfrute da experiencia da compra.

    O consumo por internet é unha opción cada vez máis común, sobre todo para a contratación de servizos como as viaxes. Por iso, as administracións deben dotarse de instrumentos legais para protexer os dereitos dos consumidores.

    Nova lei. O Consello dá Xunta aprobou o anteproxecto da nova Lei de Protección ás Persoas Consumidoras e Usuarias para remitila ao Parlamento de Galicia. Trátase dunha lei pioneira que situará á Comunidade Autónoma á vanguardia na protección dos consumidores en España. A futura normativa contempla, novedosas formas de contratación e compra de produtos e servizos a través das novas tecnoloxías e, especialmente, a través de internet. A lei galega de consumidores establece que as empresas de internet, polo mero feito de ofrecer bens ou servizos en Galicia, estarán sometidas á lexislación autonómica en materia de protección dos consumidores.

    As empresas e profesionais que oferten bens e servizos en internet e non dispoñan de establecementos físicos en Galicia, deberán de ter un número de teléfono gratuito e un correo electrónico para que os consumidores poidan presentar as súas reclamacións  e dar cumprida resposta ás mesmas. Se operan na Rede e ocupan bens de dominio público en Galicia, deberán dispoñer de oficinas físicas onde se preste o servizo.

    A administración de consumo, en caso de incumprimento da normativa, poderá actuar contra calquera empresa que opere en internet con independencia de cal sexa o seu domicilio social e poderase, no seu caso, ir contra o representante da empresa en España. Toda a publicidade realizada a través da Rede debe ser exacta. As empresas deberán ser as que proben a veracidade da devandita publicidade e, en caso de dúbida, haberá unha interpretación favorable ao consumidor.

    No que se refire á contratación telefónica, as empresas só poderán gravar as conversacións con consumidores  con autorización previa deles e deberán remitilas de forma gratuita no prazo de 15 días.

    O labor do Instituto Galego de Consumo en materia de protección aos consumidores veuse reforzando no que se refire ao ámbito do consumo a través de Internet. O IGC realiza controis sobre páxinas web para detectar posibles prácticas irregulares. Nas reclamacións dos galegos relacionadas coas compras en internet obsérvase un crecemento anual. As cuestións máis habituais teñen que ver coa falta de entrega dos produtos adquiridos e pagos, a entrega dun produto diferente ao adquirido, problemas de cumprimento dos prazos de entrega do produto, problemas co dereito de desestimento (que outorga aos consumidores un período de tempo no que poden renunciar á contratación de determinado servizo) e a anulación unilateral do pedido por parte do comerciante, alegando que non teñen existencias ou por erros en prezo.

    O Instituto Galego de Consumo realiza de forma habitual controis sobre páxinas web para detectar prácticas que poidan comprometer os dereitos dos consumidores. Actualmente, fanse varridos de páxinas web co fin de controlar as condicións do dereito de desestimento e, en particular, na imposición de cargas abusivas ao consumidor que exerza este dereito. Cando se detecta unha práctica xeneralizada, o IGC pon en marcha a campaña de inspección específica co ánimo de corrixir as prácticas ilícitas que poidan existir. No marco destas campañas contrólanse páxinas web de empresas (venda a distancia de roupa, financeira…). A última levada  a cabo detectou que o maior número de incumprimentos é nos sectores do transporte aéreo e nas axencias de viaxes.

    A Xunta puxo en marcha un simulador de compras en internet, que constitúe unha referencia en todas as comunidades autónomas. Trátase dunha ferramenta única, demandada por centros educativos de Galicia e doutras comunidades autónomas e en centros privados de adultos. Este simulador de compras simula unha web desde a que se pode facer unha compra virtual para traballar todas as incidencias que poidan presentarse ao consumidor.

    Esta simulación permite dar de alta unha serie de tendas de distinto tipo nas que o administrador (monitor) pode introducir distintos produtos, ofertas e promocións. Pódense definir tantas situacións diferentes de compra como equipos estean conectados, polo que os alumnos poden  realizar un exercicio personalizado.

    Fonte: El Progreso (Nova+)

  • 09 Decembro, 2011
    Maite Isla Avión: “Se cruzamos os brazos ante a crise estamos perdidos”

    Presidenta da Asociación de comerciantes “Ponteareas Comercial”

    Maite Isla Avión, Presidenta da asociación de comerciantes "Ponteareas Comercial"Ponteareas necesita o PXOM para desenvolverse e por iso pedimos a gobernó e oposición que camiñen xuntos.

    Maite Isla é moi coñecida en Galicia pola súa faceta solidaria ao fronte de “Solidaridade Galega co Pobo Saharaui” e en Ponteareas por levar o peso da asociación sectorial “Ponteareas Comercial”.

    - As persoas consumen menos. Están vostedes preocupados pola crise?

    - Todo o mundo está preocupado, pero se cruzamos os brazos ante a crise estamos perdidos. É verdade que o consumo baixou... Pero tamén é necesario dicir que hai que saír adiante e creo que os comerciantes de Ponteareas temos dinamismo e iniciativa para facelo.

    - Pero moitos comercios pecharon.

    - Nos dous últimos anos houbo comerciantes en toda Galicia que non puideron aguantar porque baixou o consumo, os alugueres mantivéronse altos e os comerciantes que non tiñan local propio non puideron resistir... En Ponteareas o comercio tradicional mantén a súa oferta e calidade, esa é a razón pola que aguantamos máis e algúns comercios que pecharon fixérono pola xubilación dos seus titulares e non pola crise.

     - Ponteareas pode ser un pobo ideal?

    - Poderá selo cando teñamos o Plan Xeral aprobado. Ponteareas necesita o Plan Xeral para desenvolverse e agora por fin está concluído polo que facemos un chamamento á corporación -goberno e oposición- para que traballen nunha mesma dirección polo ben de Ponteareas, que camiñen xuntos.

    -Hai algún argumento para que se compre na localidade?

    -Que temos todo e podemos ofrecer as mesmas vantaxes que outras zonas e áreas, coa particularidade dunha atención persoal.

    - En que consiste a "Fashion Night" deste sábado?

    -É unha idea que se celebrou noutras localidades de Galicia con éxito e que nós imos poñer en marcha este sábado e o día 23. Os comercios estarán abertos ata as 12 da noite, algúns comerciantes terán ofertas dalgúns produtos, o mercado ambulante durará toda a xornada, haberá actuacións na rúa, concursos, degustación de viños da bisbarra, unha chocolatada, Papa Noel...

    - Non temen que o partido de fútbol Madrid-Barça lles reste público?

    - Non. Será un atractivo máis, moitos establecementos de hostalaría poñerán pantallas xigantes. E teremos a Angelina Jolie de compras.

    - A dobre da actriz norteamericana Angelina Jolie...

    - Ah, iso está por ver (ri) A ver se alguén pode dicirnos se hai diferenza.

    - Realizan estas actividades con ou sen apoio municipal?

    - Dende o Concello hai apoio e sobre todo boa vontade, pero non teñen presuposto, e nisto fai falta algo máis que boa vontade. Teremos unha carpa na praza maior que será sufraxada pola Asociación de Comerciantes. Este ano tamén os comerciantes pagaremos parte da iluminación... A corporación de Ponteareas, tanto goberno coma oposición, cada un dende as súas responsabilidades, sempre nos apoiaron.

    - Que pensa de Nava Castro, a directora xeral de Comercio?

    - Galicia ten a sorte de ter agora unha directora xeral de Comercio que entende de que vai isto e nós temos a sorte de que é de aquí e loita pola bisbarra. Sempre está pendente de nós e de feito a idea da "Fashion Night" foi suxerida por ela tras ver que noutras localidades de España funcionara.

    -É dicir, que vostede a prefire máis como directora xeral que como tenente de alcalde.

    - Faríao moi ben no Concello. Pero creo que neste momento de especial dificultade para todos pode facer máis onde está agora e o exemplo está nas axudas que conseguiu, o apoio que recibimos nós e o traballo que fai atendendo asuntos de Ponteareas relacionados coa Xunta que non teñen nada que ver co comercio.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 09 Decembro, 2011
    Tex Vigo terá un desfile de moda reciclada

    Cen estudantes de tres centros educativos de Vigo están a traballar na preparación da pasarela Tex Vigo que se celebrará o próximo 26 de xaneiro coa participación de 28 mozos creadores de moda.

    Os centros que colaboran nesta actividade son a Escola Superior de Deseño Goymar-Vigo, a Escola Audiovisual de Vigo (EAV) e o Instituto de Ensino Secundario de Teis, cuxos alumnos se distribúen as tarefas necesarias para que o desfile sexa un éxito. Dende o deseño e elaboración dos modelos que participarán na pasarela, que corre a cargo dos mozos creadores de Goymar, ata a preparación e desenvolvemento dos medios técnicos, dos que se responsabilizan os alumnos da Escola Audiovisual, pasando polas tarefas de peiteado e maquillaxe, que dependen do Instituto de Teis, todo está nas mans dos estudantes.

    Pero antes deste desfile terá lugar outro que se celebrará o próximo día 22 e que se fará con deseños dos creadores da escola Goymar con material reciclado. Unha trintena de empresas do Parque Tecnolóxico de Valladares doaron os seus resíduos plásticos e doutro tipo a Goymar para que elaboren con eles traxes e complementos. O concurso de deseños con material reciclable denomínase PTL Recicla e está patrocinado por Zona Franca e organizado pola Entidade Urbanística de Conservación do Parque tecnolóxico e Loxístico. Segundo os organizadores, a finalidade deste certame é «concienciar as empresas e os futuros creadores de moda sobre a necesidade de apostar polo reciclado».
     

    Fonte: A Voz de Galicia


  • Páxina 70 de 85

  • Mostrando do 1381 ao 1400 dun total de 1686 rexistros