Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 09 Decembro, 2011
    Dez firmas do téxtil galego impulsan unha tenda con probadores en internet

    O sistema, que utiliza a cámara web do ordenador, mide o talle do cliente e ofrece un catálogo que se pode probar on-line

    O téxtil galego busca unha saída para os seus produtos sorteando as dificultades que lle supón acceder a financiamento e evitar os investimentos que lle supoñen abrir novos establecementos. Dez empresas da comunidade uníronse no proxecto "Plataforma Comercio Interactivo Téxtil 2.0", pioneiro en España, e que impulsa a Confederación de Industrias Téxtiles de Galicia (Cointega).


    Entre as dez empresas que se implicaron nesta plataforma encóntranse Paz Rodríguez (Vigo), Florentino (Deza), Alba Conde (A Coruña), Viriato (Ordes), Guerral (Lalín) ou Oky Coky (Vigo). O grupo está aberto a outras empresas do sector que se queiran incorporar a iniciativa.

    O proxecto consiste no desenvolvemento dunha plataforma de comercio electrónico interactivo que permita incrementar as capacidades de venda para fabricantes de pezas de vestir e para as tendas multimarca galegas.

    Con esta plataforma, o cliente accedería á tenda virtual a través da cámara web do seu ordenador, ben nu ou en roupa interior. Isto serve para que o programa recoñeza de xeito o máis exacta posible o talle que necesita a persoa que accede ao servizo. Unha vez dentro do sistema, elíxese a marca ou tenda que se queira visitar e alí ofréceselle un catálogo de pezas que pode elixir e probarllas, cambiar talles ou combinar pezas.
    O sistema ten dúas aplicacións principais: o "probador", ou cambiador de roupa virtual, que permitirá "vestir" o usuario con calquera peza do catálogo; e o "body escáner", que é capaz de xerar un patrón coas medidas corporais do usuario (simulación) para compras posteriores).

    "Con iso é posible personalizar pedidos, coa posibilidade de deseñar diferentes pezas con imaxes de clientes, traballando mesmo coas súas medidas corporais", sinala Alberto Rocha, director xeral de Cointega.

    Os sistemas informáticos para realizar estas vendas virtuais xa existen, aínda que non foron desenvolvidos, nin están en funcionamento en España. Cointega e as dez empresas que participan no proxecto están a analizar os programas informáticos existentes que máis se adaptan ás súas necesidades e van propoñer melloras o seu funcionamento.


    Para iso contan co apoio de tres centros como o Instituto Tecnolóxico do Téxtil (Aitex), de Alcoy; o Centro Tecnolóxico das Industrias Téxtil e do Vestiario de Portugal (Citeve) e o Centro Tecnolóxico do Téxtil de Vigo (Citevi).

    O proxecto opta a recibir axudas do plan Interconecta Galicia 2011, no que se esixe que os proxectos subvencionables deberán ter un presuposto mínimo de 1,5 millóns de euros, cun prazo de execución de tres anos.

    "Temos o prazo moi axustado para poder optar a estas axudas, eu diría que as nosas posibilidades son agora dun 30%. De todas as maneiras, as empresas participantes no proxecto están dispostas a achegar fondos propios para financiar esta idea innovadora que pode axudar ao sector a saír da crise, sinala Alberto Rocha.

    Euroclustex

    Esta iniciativa presentouse no III Forum Euroclustex (Cluster Transfronteirizo Textil-Moda Galicia-Norte de Portugal), no que tamén se abordou o debate sobre a necesidade de reinventar a relación entre os fabricantes, marcas e comercio, "que seguen actuando, no mercado de forma independente sen estar integrados en grandes cadeas", sinala Rocha.

    O problema do téxtil galego e do norte de Portugal é a súa progresiva polarización da tipoloxía das empresas do sector. Isto é, por unha parte existen unhas compañías moi grandes, con ampla presenza nos mercados internacionais que conseguen controlar toda a cadea de valor, e que están a conseguir crecer aínda nestes tempos de crise. Neste segmento, existen firmas galegas de éxito.

    No extremo contrario, hai multitude de empresas de pequeno e mediano tamaño en todos os elos da cadea de valor (produción-marca/deseño-comercialización), que cada unha delas segue actuando de forma independente, o que lles impide manter unha sólida presenza internacional. Este segmento é o que está a sufrir de forma máis aguda as consecuencias do actual ámbito económico.

    No Forum presentouse Cimtex (Centro Ibérico de Mediación Téxtil), que será unha nova plataforma creada polas entidades que forman o Euroclustex, que ten a finalidade de servir de punto de encontro e dinamizador nas relacións entre fabricantes e marcas, por un lado, e entre marcas e comercios, por outro.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Decembro, 2011
    A Xunta defende o seu plan de axuda aos autónomos nunha feira que gaña público

    A delegada Belén Do Campo resalta que a colaboración do seu goberno é “fundamental”.

    A delegada Belén do Campo visitou a feira con outras personalidadesA piques de pechar as súas portas, a Feira de Mostras da Coruña  que se celebra esta semana no recinto de Expocoruña fixo onte balance provisional de público cunhas cifras que invitan ao optimismo, pois  superou con fartura o número de persoas rexistrado o ano pasado. Entre compra e compra, a organización do evento tamén tivo tempo para recibir a distintas personalidades como a delegada da Xunta na Coruña, Belén do Campo. A representante do Executivo autonómico, que visitou onte os distintos stands, destacou a importante axuda que os autónomos reciben por parte das Consellerías de Economía e Industria e Traballo e Benestar para manter o seu traballo.

    No seu percorrido polos 360 postos instalados para a feira organizada pola Federación de autónomos de Galicia (Feaga), Belén do Campo presumiu da aposta feita pola Xunta para que as 87.000 persoas vinculadas a este colectivo na provincia poidan manter os seus empregos e negocios. A delegada remarcou que as Consellerías de Economía e Industria e Traballo e Benestar manteñen unha liña de axudas desde o inicio da lexislatura.

    Na súa opinión, esta colaboración da administración cos empresarios “resulta fundamental para a creación de postos de traballo e para a xeración de riqueza non noso país”. Neste sentido, Do Campo reforzou o “compromiso” co sector porque é “un piar básico para superar a actual crise económica”.

    A representante da Xunta, que paseou entre stands de alimentación, textil e concellos, entre outros, acompañada do presidente de Feaga, Francisco Javier Pérez Bello, e o director do evento, Luís Fraga, subliñou que citas como esta son “un escaparate para os seus 220 participantes e un elemento de dinamización en momentos económicos difíciles”.

    A xornada tamén se aproveitou para dar cabida á firma dun convenio entre a Federación de autónomos e o Banco Sabadell –que mellorará as ofertas financeiras para os asociados– e a presentación dunha nova Asociación de comerciantes coruñeses.  Á marxe das visitas de todo tipo de personaxes da vida pública da provincia, o cidadán da pé tamén está respondendo moi ben a esta cita. Quizá a coincidencia da decimoctava Feira de Mostras cunha longa semana de pontes, na que a maioría dos establecementos están pechados, axude.

    Alternativa comercial> Coas cifras na man, a afluencia de persoas durante a xornada festiva do pasado martes obrigou a “pechar as portas” da instalación en certos momentos do día, unha situación que tamén prevén para hoxe.  “A afluencia incrementouse nun 35% respecto ao número de visitantes do ano anterior”, comentaron fontes da organización. Así, recomendaron aos coruñeses que aproveiten estes días para comezar “a realizar as compras navideñas”. “Femaga é o mellor escaparate para poder realizalas  pois dispón dunha gran variedade de produtos a prezos inmellorables”, insistiron.

    É máis, para facilitar a visita aos distintos postos –que ofrecen desde zapatos a vehículos de ocasión, pasando por embutidos ibéricos, perfumes, sofás ou pixamas– Feaga ofrece a posibilidade de deixar aos nenos en distintas zonas de xogo, nas que poden demostrar as súas habilidades artísticas ou facer carreiras de obstáculos. Para todos os públicos, tamén se ofreceron algunhas actuacións musicais e haberá un sorteo de cestas.

    Fonte: El Ideal Gallego

  • 08 Decembro, 2011
    Ribadumia: Sorteos de vales de compra na Praza de Abastos

    A Praza de Abastos de Rabadumia participará, desde o luns día 12, na campaña “Este inverno presume de praceiro”. Esta iniciativa está promovida pola Dirección Xeral de Comercio e o seu obxectivo é incentivar o consumo de produtos frescos e de calidade e, ao mesmo tempo, poñer en valor a profesionalidad dos praceiros. Celebrarase en dúas quendas: do día 12 ao 23 de decembro, o primeiro, e do 9 ao 21 de xaneiro, o segundo. Por cada compra, o cliente recibirá un cupón para participar nun sorteo de vales de compra, e poderá votar ao seu praceiro favorito. Os sorteos, que serán presenciais, celebraranse os días 23 de decembro e 21 de xaneiro na Praza de Abastos.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 08 Decembro, 2011
    Pontevedra: Profesionais, técnicos e políticos constituirán a Mesa Local de Comercio

    Formarase o mércores 14. É un órgano establecido pola Xunta para impulsar o sector.

    O vindeiro mércores, día 14, quedará constituída a Mesa Local de Comercio, órgano asesor da política municipal nesta materia, que vén cumprir co regulado polo decreto aprobado pola Xunta o pasado mes de setembro.

    A Mesa, que estará presidida pola concelleira de Promoción Económica, Carlota Román, contará cun total de 16 membros, dos que a metade representan ás asociacións de comerciantes e consumidores e a outra metade ao Concello.

    Así está prevista a participación de Aempe, AJE, Centro Comercial Urbano Zona Monumental, as dúas asociacións da Praza de Abastos, a Federación Provincial de Comercio, a Cámara de Comercio e a Asociación de Amas de Casa e Consumidores Rías Baixas. Polo Concello haberá un representante de cada un dos partidos políticos presentes na corporación e varios técnicos municipais. Haberá tamén un representante da Xunta e actuará como secretario o xefe do servizo municipal de Promoción Económica.

    O decreto regulador establece que a Mesa debe reunirse cunha periodicidad mínima anual, pero Carlota Román xa anunciou que vai ter unha actividade máis intensa. As súas funcións consisten no deseño e/ou informe das campañas de promoción do comercio e feiras de oportunidades. Actuar como órgano consultivo do Concello, propoñer cantas medidas se consideren necesarias, ser oída na elaboración de plans de tráfico e de ordenación urbana e emitir informes.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Decembro, 2011
    Pontedeume: Miles de euros polo Nadal

    A Unión de Comerciantes e Autónomos Eumesesrepartirá 5.400 euros con motivo da campaña do Nadal que arrancou esta semana

    A Unión de Comerciantes e Autónomos Eumeses(UCOA) iniciou esta semana a campaña de Nadal que desenvolverá ata o próximo 2 de xaneiro, cando celebrará o sorteo dos seis vales de 500 euros e dos seis lotes de produtos valorados en 400 euros. O colectivo incrementa en case 3.000 euros o diñeiro destinado a esta campaña para fomentar as compras no pequeno comercio eumés


    Para facer fronte á crise económica, maior investimento. Esta é a táctica da Unión de Comerciantes e Autónomos Eumeses (UCOA), que iniciou esta semana a súa campaña de Nadal, na que repartirá preto de 5.400 euros, case 3.000 euros máis que o pasado ano, en vales e lotes de produtos.

    E é que todo esforzo parece pouco para atraer o maior número de clientes posible na que é considerada a época do ano consumista por excelencia pero na que, dada a complicada situación actual, é máis difícil que nunca conseguir que a xente se resgue o peto e, no caso de que o faga, que se decante polo pequeno comercio en lugar de acudir ás grandes superficies comerciais, que se converten nos máis duros rivais coa súa ampla variedade de produtos e os seus competitivos prezos.

    O presidente de UCOA, Antonio Piñeiro, (que substitúe a María Jesús Grandal á fronte do colectivo) explica que os oitenta establecementos socios repartirán rifas entre os seus clientes ata o próximo 2 de xaneiro, cando se celebrará o sorteo de seis vales cun valor de 500 euros cada un e o mesmo número de lotes de produtos doados por establecementos socios, valorados en 400 euros e que estarán formados por alimentos, artigos de decoración, electrodomésticos, regalos e outros complementos.

    Non será esta a única actividade que promova este colectivo de Pontedeume para animar o ambiente xa que, ademais da imprescindible decoración do Nadal de rúas e escaparates, durante os días previos a Noiteboa varios Papá Noel percorrerán a zona urbana repartindo caramelos e sorrisos entre os viandantes.

    As expectativas da asociación de comerciantes de Pontedeume son altas. "A campaña de Nadal do ano pasado foi boa pero confiamos en que este ano sexa mellor; por iso incrementamos en case 3.000 euros os premios que repartiremos entre os nosos clientes", destaca Antonio Piñeiro, que recorda a importancia de agasallar a fidelidade dos clientes co pequeno comercio.

    Será na céntrica praza Real o lugar onde se celebrará o sorteo dos premios o próximo día 2 e, se o tempo o permite, organizaranse diversas actividades para os máis pequenos, os verdadeiros protagonistas das festas do Nadal.


    Fonte: La Opinión de A Coruña

  • 07 Decembro, 2011
    O pequeno comercio reinvéntase pola crise

    Un empresario de Redondela ideou unha forma de fidelizar clientes, regalando consumicións e participando en sorteos.

    A grave situación económica que está vivindo o pequeno comercio debido á crise obriga a que os empresarios recorran á inventiva, á hora de promocionar os seus produtos. Nalgunhas ocasións, as medidas pasan por sistemas de fidelización de clientes, máis propias das grandes superficies que dos pequenos minoristas.

    É o caso de José Sánchez, xerente da cafetería Sol e Pizzería Bos Aires, ambas situadas en Redondela, e que desde fai un mes atópase inmerso no medio dunha promoción na que “ademais de intentar saír adiante na crise, tamén quero premiar á miña clientela, que gasta o pouco que ten comigo”, sinalou.

    As primeiras ganadoras dunha cenaAsí, por cada cinco cafés, o sexto é gratis. O mesmo que con dez almorzos ou seis pizzas, o seguinte é gratis. Ademais, aqueles clientes que o desexen poden participar ao final de cada mes nun sorteo. De momento o premio principal é unha cea para dúas persoas na pizzería, pero si todo continúa ben, José espera poder convertelo nunha pequena viaxe de fin de semana. “Supón un gasto importante para a empresa pero ao mesmo tempo é unha forma magnífica de facer publicidade, e a xente agradéceo”, explicou.

    Polo momento, atópase moi sorprendido co recibimiento que está tendo a promoción. “Estou moi sorprendido, a verdade, neste caso o boca a boca está axudando moito para dalo a coñecer”.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 06 Decembro, 2011
    Betanzos defende o seu comercio

    A edil de Comercio, a titular de Acebe, o alcalde e o director de Marketing de Gadisa, onte no LiceoAcebe sorteará estes Nadais entre os seus clientes un soldo de 300 euros ao mes durante medio ano

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Betanzos (Acebe) iniciará o vindeiro luns a súa campaña de Nadal, na que sorteará un soldo de 300 euros mensuales, durante medio ano, para gastar no comercio local. Serán os negocios os que repartan entre os seus clientes os boletos para o sorteo, que se celebrará o 9 de xaneiro ante notario. Ese mesmo día publicarase o número premiado e os de reserva na web www.comerciodebetanzos.com.

    Os propietarios dos boletos deberán contactar con Acebe nun prazo de 15 días. En colaboración co Concello, tamén organizará varias actividades de animación na rúa os días 23 de decembro e 4 de xaneiro. O obxectivo: potenciar o comercio local.

     

    Fonte: La Opinión da Coruña

     

  • 06 Decembro, 2011
    Os clientes elixirán ao mellor "praceiro/a" da Praza de Abastos de Tui

    A Dirección Xeral de Comercio da Xunta, en colaboración coa Concellería de Mercado e Praza de Abastos do Concello de Tui, poñerá en marcha a partir do 12 de decembro e ata o 20 de xaneiro de 2012 unha nova campaña de promoción da Praza de Abastos, co fin de incentivar o consumo de produtos frescos, resaltar os seus valores e a profesionalidade  dos seus comerciantes, baixo o título de “Este inverno presume de praceiro/a”. Os clientes, cos seus votos, elixirán ao mellor comerciante da Praza de Abastos e participarán en sorteos de cheques compra para trocar no propio mercado. Os sorteos celebraranse os días 23 de decembro e 21 de xaneiro de 2012, na propia Praza de Abastos.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 06 Decembro, 2011
    Vigo é a cuarta cidade española coa cesta da compra máis barata

     

    En alimentación envasada ten os prezos máis baixos, pero cae ata o 28 en froitas e hortalizas, segundo o Ministerio de Industria

    Vigo cóase entre as cidades españolas coa cesta da compra máis económica. O estudo do Ministerio de Industria relativo ao último cuatrimestre do ano sitúaa no cuarto posto dun ranking no que se analizan os prezos de produtos de alimentación e droguería das 52 capitais de provincia do país e doutras catro grandes urbes. O dato máis positivo deste informe nacional é o importante avance que experimenta Vigo con respecto ao ano 2010, pois en apenas doce meses escalou do undécimo ao cuarto posto entre as cidades que de forma conxunta ofrecen alimentos frescos e envasados máis baratos.

    A mellora detectada na cidade olívica débese ao descenso dun 1,8% do prezo dos artigos dunha cesta estándar con produtos de marca, unha das caídas máis acusadas en todo o territorio nacional. Segundo o Observatorio de Prezos de Alimentación e Droguería no Comercio Minorista, Valencia é a urbe máis barata nesta recta final do ano, seguida no pódium de Albacete e Murcia.

    Vigo ocupa na análise global de prezos un honroso cuarto posto, moi por encima do duodécimo de Ourense, do 28º logrado por Lugo, o 30º da Coruña e o 31º de Pontevedra. Os técnicos do Ministerio de Industria analizaron 187 produtos en 4.141 establecementos de toda España durante a primeira quincena de outubro e cos datos obtidos elaboraron unha clasificación xeral e outra por sectores na que Vigo correu dispar sorte.

    En alimentación envasada destácase como a cidade máis barata de España, mentres que na venda de froitas e hortalizas cae ata o medio da táboa –posto 28–. Estas análises por sectores revelan datos curiosos como o feito de que os supermercados de Vigo ofrezan o peixe máis caro que os de Ourense pese a ser considerado un dos portos pesqueiros máis importantes de Europa. En produtos cárnicos Vigo entra de novo no top ten por detrás de Albacete, Huelva, Salamanca, Ourense, Málaga, Cuenca, Cáceres e Zamora.

    Diferenzas

    Os estudos de campo do observatorio nacional de prezos detectaron diferenzas de ata un 19% entre a cidade máis barata para realizar a cesta global de alimentación –Valencia– e a máis cara –San Sebastián–. O custo desta cesta estándar na que se analizan produtos de marca de consumo máis frecuente incrementouse unha media dun 1,3% en toda España levantada sobre todo pola alza de prezos en Santander, Cidade Real, Huelva, Almería e Segovia, pero tamén é certo que se reducen os importes en Vigo e noutras 19 urbes importantes.

    Con respecto ao último cuatrimestre de 2010 encarecéronse os produtos envasados, a carne e o peixe e a única cesta que moderou os seus prezos é a de froitas e hortalizas, a que experimenta maiores variacións ao longo do ano. Un bo exemplo é o 28º posto que ocupan os establecementos de Vigo neste sector en concreto pese á boa posición que lle outorgan o resto de bens de consumo analizados.

    Vigo é a cidade galega cos prezos máis competitivos xunto con Ourense, que a supera no mercado de froitas e hortalizas e en produtos de peixería. Os bos datos logrados pola cidade olívica no estudo do Ministerio de Industria veñen confirmar as cifras apuntadas no último informe da Organización de Consumidores e Usuarios do mes de setembro que situaba a Vigo como a cidade máis económica grazas aos prezos asequibles do Economato de Citroën, o Carrefour de Travesía de Vigo, o Alcampo de Coia e o supermercado Familia da rúa San Roque.

    Con todas as cifras o Goberno central elabora tamén unha lista das empresas máis económicas e de novo os supermercados Alcampo sitúanse como os máis baratos, seguidos de establecementos Carrefour, Lupa, Carrefour Market, Gadis, Consum e Froiz.

    Fonte: Faro de Vigo

     

  • 06 Decembro, 2011
    Ciencias Sociais forma a 60 alumnos para defender os intereses do consumidor

    Uns 60 alumnos participaron desde o pasado mes de maio no “I Curso de Especialista universitario en Publicidade, Marketing  e Consumo” que se imparteu na facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación. Os estudantes tiveron a oportunidade de analizar en profundidade  cuestións como os perfís sociolóxicos da sociedade de consumo, o marketing desde o punto de vista da ética, a eficacia dos mecanismos de defensa dos consumidores fronte ás novas tecnoloxías ou os cambios  nos hábitos de consumo como consecuencia da dixitalización.

    O curso, un título propio da Universidade de Vigo financiado polo Instituto Galego de Consumo (IGC) e dirixido polo profesor Fernando Ramos, finalizou onte cun acto de clausura que contou coa presenza da xerente do IGC, María Jesús Muñoz. Dado que na sociedade actual, o consumidor afai sentirse indefenso e só ante as inxustizas do mercado, o curso xurdiu do interese de formar a expertos que poidan integrarse nos sistemas de defensa dos seus intereses.

    Tal e como sinalou María Jesús Muñoz, este tipo de formación resulta necesaria para brindar “unha protección especial” aos compradores, “xa que son a parte máis vulnerable e débil do mercado”. A xerente do IGC informou aos presentes do estado de tramitación da nova lei de Consumidores, “que nestes momentos está a debate non Parlamento” e que outorgará unha maior protección ao consumidor, “xa que as reclamacións resolveranse dunha forma máis rápida e eficaz”.

    Pola súa banda, o profesor Fernando Ramos recordou aos novos titulados o privilexio de poder asistir a un curso de especialista “nun tema emerxente” e de forma totalmente gratuita. “Tedes o deber moral –puntualizou- de aproveitar as ensinanzas acadadas neste medio ano, pois non debedes esquecer que este curso foi posible grazas ao diñeiro público procedente do peto de todos os contribuíntes”.

    Ao finalizar o acto de clausura do “I Curso de Especialista en Publicidade, Marketing e Consumo”, as autoridades fixeron entrega dos diplomas aos alumnos, cunha distinción especial ao máis veterano, Carlos Aramburu, que, como subliñou Fernando Ramos, “nunca faltou a ningunha das clases”.

    Fonte: Diario de Pontevedra.

  • 06 Decembro, 2011
    O comercio espera que cada lucense gaste entre 70 e 80 euros en Nadal

     

    Confía en que as vendas repunten na segunda metade do mes e que o 80% dos consumidores acudan a pequenas tendas

    Ambiente nunha rúa comercial, este luns pola tarde en Lugo.

    Cada lucense gastará entre 70 e 80 euros nos establecementos comerciais da provincia durante a campaña de vendas navideña.

    Son as expectativas coas que abre un dos grandes periodos comerciais a Federación de Comercio, que preside José María Seijas, unha entidade que fixa a previsión de que as vendas nos negocios lucenses manteranse en niveis similares aos do ano pasado.

    Nun ano no que o comercio lucense seguiuse resistindo da crise, que vén sufrindo con intensidade en realidade desde 2008, os comerciantes esperan que esta tempada se manteña o mesmo nivel de vendas que se rexistrou durante o Nadal de 2010 e que, xa que logo, se invirta de forma puntual a tendencia de caída do consumo familiar que se rexistrou ao longo deste ano.

    En conxunto, o sector espera que as vendas dos comercios da provincia se situe nuns 76 millóns de euros, o que supón manterse en cifras do ano pasado, pero polo menos non sufrir novas caídas.

    A campaña é de especial interese para o comercio lucense, xa que se estima que as vendas nesta época supoñen en torno ao 20 por cento da facturación total anual dos comercios.

    O sector espera que as vendas repunten especialmente a partir da segunda quincena deste mes e que os produtos máis demandados sexan os de téxtil, calzado, cosmética e alimentación, así como os xoguetes, que son sen dúbida o produto estrela desta época, xa que as familias intentan preservar dos axustes de gasto os agasallos para os máis pequenos.

    A crise, segundo os comerciantes, está moi presente pese a que nesta época se gaste máis e, así, a previsión é que os lucenses se decanten por adquirir agasallos útiles e de prezo moderado. O cambio nos hábitos de consumo iniciado nos últimos anos consolidarase, xa que logo, e tenderase ao abandono das compras por impulso, en favor das compras máis racionais.

    Respecto de os comercios nos que se realizarán as compras, a Federación de Comercio estima que o 80 por cento dos consumidores seguen apostando polo comercio tradicional. Para fomentar esa tendencia, a Federación de Comercio organiza actividades promocionales en colaboración con colectivos de comerciantes.

    Fonte: El Progreso

     

     

  • 05 Decembro, 2011
    Unha guía facilita a aplicación da igualdade nas pymes

    Forética e a Secretaría de Estado de Igualdade publicaron o volume Igualdad y RSE. Guía para pymes, que pretende ser unha ferramenta de apoio dirixida a facilitar ás pequenas e medianas empresas e micropemes a incorporación da igualdade na súa estratexia empresarial. Segundo a guía, as pemes contan con especiais dificultades para implementar unha estratexia de responsabilidade social enfocada á igualdade de oportunidades entre homes e mulleres debido a tres factores: un maior descoñecemento da RSE en comparación coas grandes empresas, a súa falta de sensibilidade nesta materia e a escaseza de recursos e ferramentas.

    O documento inclúe unha ferramenta de autodiagnóstico con 40 indicadores que permiten, de xeito sinxelo e rápida, pescudar o nivel de integración da igualdade na estratexia. Os indicadores proporcionan unha avaliación da situación de partida, unha evolución temporal dos devanditos indicadores e unha análise dos progresos neste campo.

    Retos

    Así mesmo, analiza os principais retos aos que se enfrontan as pemes en cada unha das cinco áreas de actuación identificadas: corresponsabilidade, diversificación profesional, inclusión social, acceso das mulleres aos postos directivos e prevención de riscos laborais.

    Para cada unha, móstrase unha recopilación de boas prácticas, cos seus resultados, das firmas Cemer, Lambda, Adasa Sistemas, Acefat, Novatex, Contratas e Obras, Grupo Amma, Fundación Labora San Prudencio, Ipfflexo, Globesalud e Nestlé España.

    Fonte: Expansión

  • 05 Decembro, 2011
    As prazas de abastos sortean premios

    As prazas de abastos de Bueu, Cangas e Moaña están obsequiando desde o día 3 aos seus clientes  con rifas para o sorteo de mil euros en cada unha delas, que terá lugar o próximo 7 de xaneiro. Trátase dunha iniciativa posta en marcha pola federación de prazas de abastos, co patrocinio da Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia.

     

    Fonte: Atlántico Diario 

  • 03 Decembro, 2011
    Premios para burlar a crise

     

    Uns 300 comercios de O Morrazo repartirán 14.000 euros entre os seus clientes este Nadal

    Representantes dos comerciantes xunto a Nava Castro e o xefe de zona de Novagalicia Banco. Os comerciantes da comarca volven apostar con forza pola campaña de Nadal. De novo sortearán premios a modo de cheques entre todos os veciños que efectúen as súas compras nas tendas de Bueu, Cangas e Moaña. Uns 300 establecementos participan na campaña denominada No Morrazo gañamos todos. Nesta ocasión repartirán un total de 14.000 euros en premios. O ano pasado distribuíronse 190.000 códigos e, como sempre, foron repartidos todos os premios. Fecimo disporá de puntos de información nos centros urbans para que os clientes saiban si están premiados.

    A Federación de Comerciantes do Morrazo (Fecimo) presentou onte a súa campaña de Nadal baixo o título No Morrazo gañamos todos!, coa que pretende incentivar o consumo nos comercios de Bueu, Cangas e Moaña e lograr así que o sector faga fronte á crise aproveitando unha das tempadas craves para o pequeno comercio. Un total de 295 establecementos participan nunha campaña na que sortearán ata 14.000 euros en premios. Todos os clientes recibirán un código e a través da páxina web www.compranomorrazo.com poderán consultar si lograron algún dos 4 premios de 250 euros, 5 premios de 100 euros e 70 premios de 50 euros. Ademais, todas as persoas que realicen as súas compras navideñas na comarca aspirarán a un gran sorteo final con tres premios de 3.000 euros. A campaña arrincou onte e prolongarase ata o 6 de xaneiro. A Gala do Comercio será o 8 de xaneiro no Auditorio cangués.
    Na última campaña repartíronse un total de 190.000 códigos e, como recorda o presidente de Fecimo, Xosé Bangueses, sempre repartimos todos os premios. Nesta ocasión a Federación disporá varios ordenadores nos centros urbans, que permitirán aos clientes comprobar si os seus códigos están premiados, sen necesidade de esperar a volver a casa.
    Desde Fecimo recoñecen que temían unha menor implicación do sector, dada a situación de crise, pero finalmente logrouse o apoio dun número de negocios similar ao do último Nadal.
    Por primeira vez, o deseño gráfico dos carteis promocionais da campaña foi elixido mediante un concurso, no que non estaba permitida a participación de profesionais. A ganadora foi a buenense María Novas Ferradás.
    Os comerciantes contan, para poder desenvolver toda a campaña, co apoio da Dirección Xeral de Comercio e de Novagalicia Banco. A propia titular do departamento autonómico, Nava Castro, destacou que os pequenos comerciantes son vos únicos capaces de reactivar a nosa economía, grazas a iniciativas coma esta, que poden facer que aumenten os seus ingresos. Apuntou que apostar polas tendas de proximidade é facelo polo consumo responsable e salientou o papel que están xogando as Mesas de Comercio Local, recientemente creadas nos distintos Concellos. Permiten que o sector tamén opine en aspectos como a evolución do urbanismo, que pode afectar aos seus intereses, apuntou Castro.
    Finalmente, Bangueses recordou que o colectivo que preside colaborará cos Concellos para iluminar as rúas céntricas e en distintas actividades culturais que se programarán este Nadal.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 03 Decembro, 2011
    A Xunta calcula que haberá un repunte dun 8% nas vendas previstas para estas festas

    Estudo realizado pola Dirección Xeral de Comercio

    A directora xeral de Comercio destacou o papel de Fecimo na dinamización do comercio local do Morrazo e as súas iniciativas a favor da promoción do mesmo a través das novas tecnoloxías grazas á súa presenza en redes sociais como Facebook ou Twitter,  webs oficiais e outras canles informáticas.

    Respecto das expectativas de consumo previstas para estas festas, Nava Castro adiantou que, segundo os estudos realizados polo seu departamento, “neste Nadal vaise consumir preto dun 8% máis que en 2010, cun repunte que permitirá gastar uns 80 euros por persoa nestas festas”.

    Con isto, a responsable autonómica invitou finalmente a todos os veciños a realizar as súas compras nos establecementos da comarca. Ela mesma, dixo onte, que aproveitaría a súa visita á comarca para comprar nos comercios da zona e acceder tamén aos premios da campaña.

    O presidente de Fecimo invitou, por outra banda, a Nava Castro a participar na gala de entrega dos galardóns, que terá lugar o 8 de xaneiro.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 03 Decembro, 2011
    O comercio vigués esquécese da crise por un día

     

    1 Centenares de comerciantes dos catro puntos cardinais da cidade aparcaron a crise por un día (en realidade, por unha noite) e se entregaron á confraternización con motivo da súa gala anual. A velada deu para moito, ata para facer terapia de grupo. Claro que o principal obxecto da cita era recoñecer a traxectoria dalgúns socios de máis longo percorrido, entre eles os farmacéuticos, Luís Charro e Asunción Díez.
    O primeiro, a punto xa de xubilarse, recibiu a testemuña da súa nai, xa que era demasiado novo cando faleceu o seu pai que, á súa vez, o recibira do fundador do establecemento, Aniceto Charro, nos albores do século pasado. Pioneiro dentro do sector (foi o primeiro que abriu 24 horas ao día), a continuidade da saga está garantida, xa que tres das súas sete fillas son farmacéuticas e outras tres están estudando a carreira. Tamén a farmacia Díez ten os seus anos. Un recetario do 37 é o documento máis antigo que se conserva, aínda que os Díez non a adquiriron ata 1950.

    Os comerciantes celebraron onte a noite a súa gala anual, na que premiaron a varios socios.

    O Club Financeiro foi onte escenario da última comida de despedida de Pierre IanniO Corte Inglés presentou a súa programación de nadal no transcurso dunha comida
    Dezasete trienios leva cotizados Esther Figueroa, propietaria do terceiro establecemento premiado, Mobles Ría de Vigo. O presente non é un momento bo, pero Esther é optimista porque lle tocou vivir outros peores, como cando tras un incendio no 83 tivo que empezar de cero, ou como o ano e medio que estivo levantada a rúa Tomás A. Alonso para retirar as vías do tranvía.
    A sorpresa da noite, ademais das impagables risas que sempre garante a presenza no escenario de Carlos Blanco, foi o recoñecemento especial a Martín Rodríguez, o que fóra ata fai un mes cabeza visible da asociación en Teis. O ano que vén, máis.

    Despedida

    2 Ao redor dun centenar de empresarios e unha decena de políticos compartiron onte mesa e mantel con Pierre Ianni no Club Financeiro. Querían despedirse do xa exdirector de Citroën e desexarlle sorte na súa nova singradura americana.
    Ianni, que se levou como recordo unha mariña de Sánchez Lareo pagada a escote polos comensais, aproveitou para reiterar o querido que se sentiu en Vigo, pese a que «fai un pouco máis de 200 anos os vosos antepasados botaron aos franceses da cidade», ironizou. Subliñou o honor que supuxo portar o estandarte do Cristo e o moito que gozou aprendendo a navegar pola ría. Augurou anos moi bos para Citroën a partir do 2013 e confirmou que a planta viguesa é a «máquina de guerra do grupo», é dicir un referente irrenunciable. Tomámoslle a palabra.

    Nadal

    3 O Corte Inglés xa premeu o botón que pon en marcha a súa case inabarcable programa de actividades: campamentos, cine infantil, visitas de Papá Noel. José Manuel Blanco, director de comunicación dos almacéns, recordou que o centro non é só comercial, senón un espazo de dinamización aberto a todos os vigueses.

    Fonte: A Voz de Vigo

  • 03 Decembro, 2011
    Organizan cursos para aprender a crear novos proxectos empresariais

    A Xunta apoia a iniciativa a través das Cámaras de Comercio da provincia

    A Consellería de Traballo e Benestar apoiou ao longo deste ano un total de 13 programas de formación e asesoramiento empresarial co obxectivo de valorar posibles ideas empresariais para a súa posta en funcionamento, principalmente a través dos viveiros de empresas das cámaras de comercio de Galicia. Na provincia de Pontevedra desenvolvéronse cinco iniciativas deste tipo, unha en Pontevedra (que onte clausurou o director xeral de Promoción de Emprego, Andrés Hermida), dúas en Vigo, outra mais en Vilagarcía e finalmente outra en Tui.

    Para levar a cabo esta iniciativa, o departamento autonómico asinou un convenio coa Fundación Incyde e investíronse 500.000 euros nesta actuación. Os cursos tiveron como obxectivo proporcionar unha visión global das distintas áreas funcionais dunha empresa, para poder determinar oportunidades de mercado a través de ferramentas de xestión e desenvolveu un proxecto de empresas presentado polos participantes.

    Fonte: Faro de Vigo.


     

  • 03 Decembro, 2011
    Ortigueira: O goberno local inicia unha campaña para incentivar a compra na praza municipal

    Desde o próximo día 12, os clientes da praza de abastos de Ortigueira poderán participar no sorteo de cheques de distinta cuantía. A Concejalía de Emprego, xunto coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta, poñen en marcha como en anos anteriores a campaña “Este inverno presume de praceiro”, destinada a promover as compras no mercado municipal.

    Segundo informaron desde o consistorio, a clientela ortegana poderá elixir ao que consideran o mellor vendedor da praza. Entre os criterios que se terán en conta figura tanto a calidade dos produtos que ofrece o posto como a profesionalidad e a atención ao público dos comerciantes.

    Todos os que participen na votación entrarán no sorteo de cheques de compra, que poderán canjear en calquera dos postos. A iniciativa prolongarase ata o próximo 20 de xaneiro, cun paréntesis entre o 23 de decembro e o 9 de xaneiro para non interferir coa campaña navideña.

    Con esta acción búscase aumentar o consumo medio semanal no mercado, que habitualmente rexistra o seu maior volume de vendas os xoves, coincidindo coa feira semanal na vila.

    Fonte: Diario de Ferrol.

     

  • 03 Decembro, 2011
    Os premios Galiciademoda honran á artesanía galega

    The Style Outlets acolleu a cerimonia de entrega do galardón

    A xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro Castro, recolleu onte o galardón que lle outorga a revista Galiciademoda á marca Artesanía de Galicia, propiedade da Xunta, en recoñecemento ao traballo do goberno galego en favor da promoción e do impulso do sector artesano galego. No acto, que se celebrará en The Style Outlets, en Culleredo, recoñecéronse tamén a campaña publicitaria realizada este ano por Gadis e o traballo da Fundación Paideia, en favor da inserción laboral de persoas discapacitadas.

    A Consellería de Economía e Industria manifestou, a través dun comunicado, a súa satisfacción polo premio e destacou as iniciativas que desenvolveu para “a introdución do produto artesano galego en diferentes mercados, a través da presenza da marca Artesanía de Galicia en feiras profesionais de carácter internacional ou de iniciativas máis concretas como a promoción do produto artesano galego no campo de agasallo internacional.

    Novas vías > O departamento que dirixe Javier Guerra tamén destacou que na actualidade apoia diferentes proxectos “de achegamento da artesanía a outras áreas como a moda, a decoración de interiores ou a arquitectura co obxectivo de abrir novas vías de comercialización e oportunidades de negocio para o produto artesano galego, de modo que se contribúa ao desenvolvemento e consolidación do sector”.

    A revista Galiciamoda convoca por primeira vez estes galardóns que buscan agradecer a todos os seus seguidores e colaboradores o apoio co traballo da revista. Nesta primeira edición premiaranse 24 categorías diferentes, entre os que destacan o de Traxectoria Profesional en Moda, outorgado á artesana e deseñadora Sara Coleman,  o de Proxecto de Moda, que recoñece a iniciativa Daisy Market, un mercado de moda urbana que leva dúas edicións e que conta co apoio da Consellería de Economía e Industria.

    O resto dos premiados foron os fotógrafos Kake e Daniel Sambad, alma Atlántico, como viño denominación de orixe vinculada á moda, Marqués de Vizhoja como recoñecemento empresarial de bodega, Meet-mylittleroom, gañador do segundo Concurso Autonómico Blogs de Moda, Roberto Verino, como diseñador consagrado.

    Ademais, Javier Torralba recolleu o galardón ao Centro Comercial sostible, Montse Suárez foi premiada como modelo de portada Galiciademoda, Niuno como centro de beleza, Alejandro Roncero viu recoñecida o seu labor como xornalista de moda e o ciclista Óscar Pereiro foi premiado pola difusión da moda a través do deporte.

    Generacional > Tamén recibirán un galardón Nordress como pasarela galega, Guerral polo relevo  xeracional nun proxecto de moda, Hogueras de San Juan, como asociación de apoio á moda e difusión da cultura galega, Pablo Galego, pola difusión da moda a través da gastronomía.

    Os trofeos que recibiron os premiados están elaborados en coiro polo taller artesano de Elena Ferro.

    Fonte: O Ideal Galego


     

  • 03 Decembro, 2011
    As compras en Barbadás tiveron premio

    Repartíronse un total de 3.000 euros en premios, en dúas tarxetas regalo de 300 euros e 24 de 100 euros. Recolléronse máis de 11.000 boletos.


    Comerciantes e consumidores do Concello de Barbadás foron testemuña directa de que mercar no pequeno comercio tradicional desta localidade  ourensana ten premio. Da man da Federación Galega de Comercio, en colaboración coa Federación de Comercio de Ourense, o Centro Empresarial Transfronteirizo de Barbadás, a Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia e Novagalica Banco, A Valenzá converteuse entre o 31 de outubro e o 10 de novembro nun centro de promoción e dinamización do consumo polo miúdo.

    Durante eses días, e grazas a campaña “As compras na túa vila teñen premio”, os clientes da zona puideron trocar os seus vales de compra por participacións  para entrar nun sorteo no que se repartirían un total de 3.000 euros en premios (dúas tarxetas regalo de 300 euros e 24 tarxetas de 100 euros).

    O sorteo, que tivo lugar o último día da campaña, foi todo un éxito de participación. Máis de 11.000 boletos, o que evidencia un máis que notable índice de vendas, agardaban na urna aspirando a ser algún dos premiados.

    PROMOCIÓN. A fin da promoción levou ata o Parque dos Patos de A Valenzá un atractivo programa de actuacións para nenos e adultos. Pasacalles, zancudos, malabaristas, pallasos, maxia coa actuación musical da cantante Mariana animaron a xornada ata que as 19 horas deu comezo o sorteo.

    O acto contou coa presenza do presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas; o seu homólogo na Federación de Comercio de Ourense, Aurelio Gómez Villar; o alcalde de Barbadás, José Manuel Freire, e a directora xeral de Comercio, Nava Castro, entre outros.

    Barbadás puxo así o punto e final a presente edición da campaña “As compras na túa vila teñen premio” na provincia de Ourense, que tamén se levou a cabo nas vilas de Ribadavia, Celanova e Allariz.

    Fuente: La Región

     


  • Páxina 71 de 85

  • Mostrando do 1401 ao 1420 dun total de 1686 rexistros