Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 02 Decembro, 2011
    Chantada: Xoguetes e compras seguras

    Un centenar e medio de escolares de Chantada coñeceron, a través de talleres, as claves para coñecer os artigos sen garantía e evitar fraudes ao comprar por internet

    As festas navideñas, coas conseguintes compras, penétran en todas as casas por calquera recuncho. Poucas persoas se escapan ao consumismo desta tempada, xa sexan maiores ou de pouca idade, polo que as oficinas de consumo poñen en activo todos os seus recursos para evitar problemas.

    A divulgación das claves para realizar compras seguras é unha das iniciativas que realizan os departamentos de información dos concellos. O de Chantada xa deu os primeiros pasos, sobre todo en vista de que cada ano parece que o Nadal chega antes.

    A primeira iniciativa, en coordinación  coa  Escola do Instituto Galego de Consumo (IGC), centrouse nos xoguetes e nas compras a través de internet, pero dirixido a escolares de todas as idades. Así, houbo catro sesións no Ceip Xohán de Requeixo, co taller denominado “Fabrica ou teu xoguete seguro”, e dous no instituto Val do Asma, para comprar na rede con seguridade.

    A coordinadora da oficina municipal de consumo de Chantada, María Luisa García Rodríguez, destacou a importancia dos talleres por estar dirixidos aos máis pequenos, no caso dos xoguetes, e aos mozos sobre o mercado tan amplo que hai en internet. Para María Luisa García “sempre é bo facer un repaso ás medidas de seguridade que deben cumprir os xoguetes e en relación ás transaccións por internet, pero nesta época máis. Moitos mozos penétran por primeira vez no mercado de internet, no que os pasos deben ser comedidos”.

    As monitoras da Escola do Instituto Galego de Consumo realizaron probas prácticas con nenos e xóvenes. Cos máis pequenos, o taller tivo como eixe central a elaboración de xoguetes con caixas e outros materiais reciclados. Ao finalizalos, os pequenos debían de decidir se eran apropiados para o xogo ou non. A cuestión dilucidouse cando a monitora alertou de que non levaban etiqueta que indicase para que idades eran aptos. Ademais explicou os parámetros para obter un ou outro etiquetaxe. Non os coñecían, pero si tiñan claro que todos deben estar etiquetados.

    Para os mozos, o taller consistiu en entrar nunha páxina de internet e realizar unha suposta compra. Nesa experiencia despexáronse as dúbidas sobre como distinguir as diferentes modalidades de pago e os cargos que se fan polo envío, entre outros aspectos.

    Fonte: O Progreso (Ribeira Sacra)

  • 02 Decembro, 2011
    Meaño: Os comerciantes sortearán cestas e regalarán bicicletas por Nadal

    A súa asociación repartirá unhas 6.000 rifas entres os seus clientes

    A asociación de comerciantes Corazón de Meaño sorteará un total de seis cestas de Nadal entre os clientes dos seus socios. Para iso repartirán unhas 6.000 rifas que os compradores únicamente deberán reencher. Ademais, pensaron nos máis pequenos coa organización dun concurso de postales que resultará con seis ganadores que recibirán senllas bicicletas.

    Comerciantes e autoridades presentaron a campaña onteA entidade, presidida por Charo Camiña, presentou onte a súa campaña para estas festas nun acto no Pazo de Lis no que ademais, presentouse o spot creado para promocionar aos establecementos asociados e que se emitirá na televisión local. Segundo a meañesa, fixérono pensando nos socios, para que “cada un tivera un anaquiño de publicidade e agora máis que nunca, polo esforzo que están facendo para saír adiante”. O resultado, engadiu, foi satisfactorio.

    Respecto de os detalles do programa navideño, Camiña explicou que se repartirá Lotería de Nadal entre os membros de “Corazón de Meaño” e clientes; e que as seis cestas a sortear son moi completas. Cada establecemento participante repartirá as rifas entre os seus clientes seguindo o seu propio criterio, ata que se repartan os 6.000 boletos previstos.

    Para os nenos organizaron un concurso de postales e onte mesmo repartiron os persoais entre os tres colexios de Meaño onde os alumnos deberán plasmar as súas creacións para participar e converterse nun dos ganadores das seis bicicletas que se entregarán o 22 de decembro. Así mesmo, segundo a presidenta, están traballando co Concello para ofrecerlles entretemento durante as vacacións con monitores e facilitar así as compras aos seus pais.

    Abren comercios > “Cremos nesta campaña e estamos seguros de que será un gran acerto”, manifestou Camiña quen destacou a colaboración que lle prestan outras entidades para levala a cabo. Así mesmo destacou que a prepararon “dentro dás nosas posibilidades pero queriamos dar ánimos nestes tempos e tendo en conta que nós non recibimos ningunha subvención para a asociación”.

    A este respecto, a meañesa explicou que están perdendo socios pero afortunadamente “estamos recollendo máis membros porque por cada comercio que pecha en Meaño abren dous e e por iso seguimos loitando, para que a xente non decaia e siga traballando porque xuntos podemos conseguir algo. Queremos ser positivos, xa houbo outras crises e seguramente sairemos reforzados grazas a unión”. A Asociación “Corazón de Meaño” tamén constituíu onte a mesa de comercio local coa presenza de autoridades como o xefe territorial da Consellería de Economía e Industria, Ignacio Rial, así como responsables da Corporación municipal de Meaño.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 02 Decembro, 2011
    Ferrol: O comercio atrasa a súa hora de pechadura e dá paso ao programa Vive o Centro

    Imaxe do cartelAo redor de noventa comercios do barrio da Magdalena sumáronse á iniciativa “Vive o Centro”, unha aposta que xorde de forma similar á exitosa Fashion Night do pasado mes de outubro, e que pretende, unha vez máis, contribuír a xerar ambiente e diversión na cidade como unha fórmula para animar as vendas. Hoxe e os próximos tres venres deste mes de decembro todos os establecementos participantes atrasarán a súa hora de pechadura ata as 21.30 horas e poñerán en marcha, nesa última hora ou ao longo da tarde, diferentes actividades para todos os públicos.

    Como sucedeu na anterior Fashion Night, preténdese levar a animación á rúa. Nesta ocasión, haberá un grupo de bailarinas realizando unhas coreografías en torno a un Audi que presta para a ocasión o concesionario Autogándara; poñeranse tizas de todas as cores a disposición dos nenos que queiran participar na realización dun gran mural na praza de Armas e haberá grupos de escolares de diferentes centros interpretando villancicos.

    Ademais, os establecementos Bicos, Akewuele, Elliot, Andaravia, A Escola dá Vaca, Skovo, Iris Produccións, Ana Perfumería e o restaurante Bistro organizaron todo tipo de actividades, desde un taller de nós ata globoflexia, un concerto, a proxección dunha película ou o sorteo dunha cea para dous. Os comercios participantes na proposta Vive o Centro comezarán hoxe a repartir rifas para os sorteos de agasallos que terán lugar nos seguintes venres. Os programas detallados poden consultarse ou recollerse nos mesmos establecementos.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 02 Decembro, 2011
    Os comerciantes de Sarria sortearán 1.000 euros na campaña de Nadal

    A Asociación repartiu pola tempada outono-inverno sete voos para dúas persoas a destinos nacionais e internacionais.
    A Asociación de Empresarios e Comerciantes de Sarria (Aces) realizará nas próximas semanas a campaña de Nadal, durante a que repartirá 1.000 euros  en vales de compra.
     

    O colectivo, presidido por Ricardo Arias, está inmerso nos preparativos desta nova campaña, que comezará nos próximos días e prolongarase ata o próximo 6 de xaneiro. Posteriormente realizarase o sorteo na sé da Aces e entregaranse os vales aos afortunados que os deberán gastar nos establecementos asociados.


    Cada persoa que realice a súa compra nalgunha das tendas asociadas recibirá un boleto que deberá cubrir cos seus datos persoais. Con estas tarxetas, que depositarán nas urnas habilitadas nos comercios, os clientes entrarán no sorteo de cinco vales por valor de 100 euros e dez de 50 euros.
     

    Ademais, coincidindo coas festas de Nadal, os comerciantes financian un ano máis a iluminación das rúas da vila, que se poñerá en marcha en breve. Os arcos serán costeados pola asociación, mentres que o Concello farase cargo do suministro eléctrico.
     

    A delegación de alumados do Concello sarriano, que dirixe Luís Alvarez Rei, é tamén a encargada de costear a iluminación navideña instalada na rotonda do cruzamento de Catro Camiños.


    SETE VOOS. A campaña de Nadal é a segunda que pon en marcha nos últimos meses a asociación de comerciantes para promocionar os establecementos sarrianos. O colectivo finalizou esta mesma semana a campaña da tempada outono-inverno, na que sorteou sete voos para dúas persoas con destino a cidades de España e Europa.


    Os galardonados poderán elixir entre unha serie de destinos que lles ofertarán as compañías aéreas para voar no período comprendido entre o 16 de xaneiro e o 28 de febreiro do próximo ano.


    Esta é a primeira vez que a Aces levou a cabo esta campaña, na que repartiu 50.000 boletos entre todos os establecementos asociados. A campaña desenvolveuse entre o 7 e o 30 de novembro e contou cunha subvención da Xunta de Galicia.


    O sorteo e a entrega dos agasallos realizouse no día de onte nas oficinas da asociación de comerciantes, situadas na rúa Calvo Sotelo.
     

    Os afortunados, que recibiron cada un deles dous billetes de avión, foron Jonathan Castro Fernández, Purificación López, Alicerce Vázquez Pérez, Rosa Valcárcel Branco, Teresa Rodríguez Rodríguez, Teresa López Castro e Marisa Arias Belo. Os boletos ganadores foron cubertos en construcións Fidalgo Samos, electrodomésticos A Casa, Foto Julio, joyería Díaz, calzados Veiga, Senayo e boutique Emma.


    Fonte: El Progreso
     

     

     

  • 01 Decembro, 2011
    Xornada Técnica cos Concellos para a posta en marcha da Campaña

     

    Onte, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, presidiu na Escola Galega de Administración Pública a Xornada Técnica cos concellos para a posta en marcha da campaña que se iniciará o 12 de decembro co obxecto de promocionar as vendas nas prazas de abastos de Galicia.

     

     

     

     

     

  • 01 Decembro, 2011
    As Galerías Oliva están no mapa

    A Deputación subvenciona un panel informativo no que se localizan os 54 comercios asociados

    Os clientes dos establecementos das Galerías Oliva xa poden consultar a localización exacta dos comercios aos que pretenden dirixirse. Un panel informativos, situado na entrada pola rúas Gutiérrez Mellado, indica a ubicación exacta de cada local.

    Neste senso, a deputada provincial, Ana Isabel Vázquez, entregou este mércores ao presidente da Asociación de Comerciantes, David Neira, unha achega de 3.339 euros para a instalación do indicador, a modo de directorio que, ao mesmo tempo, ofrece un servizo publicitario aos 54 locais que forman parte da entidade.

    Non é a primeira axuda que presta a institución provincial ao colectivo de autónomos das Galerías Oliva, xa que tamén lle concedeu a colaboración económica que lle permite contar cun becario da súa Área de Comercio, que dende o pasado mes de xullo traballa no asesoramento dos socios da entidade comercial.

    As Galerías Oliva son un centro comercial emblemático e de referencia en Pontevedra. Considérase que forman parte da historia recente da cidade. Nelas concéntrase gran parte do negocio desta zona, que leva funcionando desde o ano 1961 e que no presente ano 2011 conmemora o seu cincuenta aniversario.

    Polas Galerías Oliva transitan a diario centos de persoas por ser non só un lugar de gran concentración comercial senón por ser tamén zona de paso entre dúas das rúas comerciais máis importantes da cidade; as da Oliva e Gutiérrez Mellado.

    Ana Isabel Vázquez explica que coa instalación do directorio comercial conseguirase chamar a atención dos consumidores e dos novos comerciantes e emprendedores interesados en dar continuidade ao modelo de pequeño comercio tradicional.

    “Con esta axuda á Asociación de Comerciantes e Autónomos Galerías Oliva precisa a deputada provincial”, a Deputación trata de colaborar na revitalización dunha zona de negocio emblemática que conta con medio século de historia e que debe seguir sendo un referente comercial na vila, ao mesmo tempo que contribúe ao desenvolvemento económico da cidade d ePontevedra.

    Campaña de Nadal. Os membros da xunta directiva da Asociación de Comerciantes iniciaron onte os traballos para decorar as galerías de cara á campaña de vendas de Nadal. O recinto contará, ademáis, con fío musical que lle dará un ambiente propio destas datas do ano e animará aos posibles clientes a pararse nos escaparates e a mercar nos locais comerciais.

    “Queremos aprovechas estas fiestas para colocar el hilo musical, que también funcionará el resto del año”, explica David Neira mentres axuda aos seus compañeiros do equipo directivo a colocar as grilandas no alto das galerías.

    “Esta junta directiva agradece el esfuerzo de los comerciantes asociados para colaborar en el resurgimiento de este centro”, engade Neira, ao mesmo tempo que anuncia unha iniciativa que efectuará o seu colectivo no Nadal para promocionar as vendas: un sorteo, o vindeiro mércores 7, de 850 euros en cheques agasallo.

    “Entregaremos ocho vales de compra de 50 euros cada uno, tres de 100 euros y uno de 150 euros. Los agraciados podrán gastar este importe en cualquiera de nuestros establecimientos asociados”, explica Neira.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 01 Decembro, 2011
    O pago en pesetas elévase a 600.000 en locais de Salvaterra

    A campaña para aboar as compras coa antiga moeda converteuse nun reclamo turístico

    Case medio centenar de comercios de Salvaterra do Miño (Pontevedra) participan nunha campaña para que os clientes poidan aboar as súas compras en pesetas e, desde o pasado mes de setembro, lograron recaudar “entre 500.000 e 600.000 pesetas”, segundo explican a Europa Press a portavoz da Unión de Empresarios de Salvaterra (Unes), Luz Fernández.

    A idea xurdiu pouco despois do nacemento desta asociación empresarial, xa que a organización “tiña pouco diñeiro e era pouco coñecida”. Así, como iniciativa “de marketing e publicidade”, púxose en marcha a campaña, e os seus promotores comprobaron en poucas semanas que tiña  “moitísimo éxito”. “Empezou como algo pequeno e foisenos das mans, non nos imaxinabamos que había tantas pesetas”, recoñeceu Luz Fernández.

    Barbarías, farmacias, supermercados, tendas de roupa e zapaterías, panaderías, unha tenda de electrodomésticos e ata un taller de coches, son algúns dos negocios que aceptan pesetas en Salvaterra de Miño, e a resposta dos veciños non se fixo esperar. “Moitos apareceron con billetes de 10.000 ou de 5.000 pesetas, ata dos antigos”, explicou a representante de Unes. Ademais, a campaña publicitaria de empresarios e comerciantes converteuse tamén nun reclamo turístico, xa que moitos clientes chegan a Salvaterra desde outros puntos da comarca e de Galicia. O éxito foi tal que os organizadores decidiron ampliar esta iniciativa ata o 31 de decembro.

    Nestes comercios recóllense moedas de peseta –das últimas que houbo de curso legal—e billetes emitidos desde 1.949 e a volta das compras entréganse xa en euros.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 01 Decembro, 2011
    Tributo ao pequeno gran comercio

    A IX Gala do Comercio de Fecovi distingue mañá a tres negocios da cidade

    Unha festa ao grande para esquecer os sinsabores do día a día e para gozar dunhas horas agradables entre compañeiros. É o principal obxectivo da IX Gala do Comercio que mañá celebra Fecovi coa que a federación quere recoñecer o labor deste pequeno empresariado na cidade.

    Merecémosnos un día diferente, unha noite agradable, para gozar e na que non se fale de problemas. Así resume a presidenta da Federación de Comerciantes de Vigo (Fecovi), Encarna Álvarez, o espírito da Gala de Comercio que se celebra mañá, a partir das 21.00 horas no Centro Cultural Novacaixagalicia, e que este ano chega á súa novena edición.

    Foi a propia presidenta do colectivo, que está integrado pola Asociación de Comerciantes e Profesionais da Vila de Bouzas, a Asociación de Comerciantes e Empresarios de O Calvario, Zona Teis e a Asociación de Comerciantes e Empresarios de Travesas (Aetravi), a que impulsou a iniciativa fai nove anos. Cando naceu Fecovi pensei que, ademais de traballar polo sector, debiamos facer algo lúdico, algo que nos unise máis aló do traballo, explica. Ademais, creo que é importante que os empresarios das diferentes asociacións que integran a federación tivesen un recoñecemento, e así xurdiu todo, recorda Encarna Álvarez.

    Por iso subliña que preparan a gala moitísimo agarimo e recoñece que lle fai especial ilusión, do mesmo xeito que a cea de confraternidad. Pasámosnos a vida traballando, metidos nos nosos comercios e por unha vez é moi agradable saír, sentenza.

    A gala, como todos os anos, homenajeará a catro establecementos, un pertencente a cada unha das asociacións que integra a federación e que é elixido polos propios compañeiros. O obxectivo é recoñecer a actividade do pequeno comercio como elemento dinamizador nun sector con gran peso económico na cidade olívica. Nesta ocasión, os galardones recaerán sobre Mobles Ría de Vigo, integrante do colectivo de Bouzas; a Farmacia Díez, asociado de Aetravi; a Farmacia Charro, de Ou Calvario, e QMP Tallas Grandes, de Zona Teis, cuxo propietario aínda non sabe que é un dos elixidos, polo que ese momento será un dos máis emotivos do evento.

    Actuacións

    Xunto á entrega dos recoñecementos, a cita contará nesta ocasión coa actuación de Carlos Branco, actor, monologuista, director e guionista, entre outras facetas. Tamén subirá ao escenario do Centro Cultural Novacaixagalicia o grupo Amizades, integrado por unha veintena de persoas, amantes da música coral e a súa acompañamiento musical, que interpretará temas coñecidos e paradigmáticos da música lixeira.

     

    A festa, con entrada gratuita para os preto de 900 comercios que forman parte da Federación, concluirá cun viño español do que poderán gozar todos os asistentes.

    Fonte: Faro de Vigo.

  • 01 Decembro, 2011
    A mesa local de comercio inicia o seu labor coa urbanización da avenida Andurique

    O concello de Poio albergou onte a constitución da mesa local de comercio. Trátase dun órgano consultivo no que están representados o Goberno local (a través do alcalde  e do concelleiro de Comercio), a Asociación de Comerciantes e Empresarios de Poio (a través do seu presidente, Angel Moldes), a Consellería de Economía e Industria, a Asociación Provincial de Comercio e a técnica municipal de aperturas e actividades económicas.

    A súa función será dar trámite a proxectos e subvencións, ademais de servir como plataforma na que suscitar iniciativas destinadas a mellorar a actividade comercial e empresarial en Poio.

    De feito, o primeiro proxecto tratado foi a humanización da avenida Andurique. Esta obra conta cunha subvención de 70.000 euros por parte da Consellería de Industria, e o Concello aportará outros 30.000. Incluirá mellóraa da iluminación pública, a reparación dos tramos deteriorados das beirarrúas, a sustitución dos servizos danados e a instalación de mobiliario urbano.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 30 Novembro, 2011
    Economía e Industria coordina as accións das mesas locais de Comercio da provincia de Pontevedra

    Estes organismos, creados na nova Lei de Comercio Interior de Galicia para fomentar o diálogo e a cooperación entre o sector, os concellos e os consumidores, encárganse de coordinar as accións de promoción e dar conta dos proxectos da administración

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, asegura que “a fortaleza da actividade comercial na provincia fai que do total de 62 concellos 55 constitúan Mesa Local de Comercio”

    A directora xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, Nava Castro, xunto ao presidente da Diputación de Pontevedra, Rafael Louzán, dirixiu onte a primeira reunión formativa e de coordinación das Mesas Locais de Comercio de Pontevedra, na que participaron representantes do sector e da administración de toda a provincia que forman parte destes organismos.

    As Mesas Locais de Comercio, creadas para fomentar o diálogo e a coordinación entre a administración, os comerciantes e os consumidores no deseño e execución das políticas comerciais que lles afectan, son, tal e como destacou na reunión a directora xeral de Comercio, Nava Castro, “un lugar de encontro, un foro de debate e participación onde teñen voz e voto o comercio de proximidade, os consumidores e os concellos”.

    Segundo Nava Castro, a fortaleza do comercio pontevedrés queda patente no feito de que do total de 62 concellos existentes na provincia 55 cumpren coas condicións para constituír Mesa de Comercio Local: contar cun mínimo de 20 comercios minoristas ou cunha asociación local de comerciantes. Os concellos onde non se dá ningunha destas características pasan a formar parte da Mesa Local de Comercio da Diputación Provincial.

    As Mesas Locais de Comercio foron creadas pola Lei de Comercio Interior de Galicia, que entrou en vigor no pasado mes de xaneiro e que poñen a disposición dos comerciantes diversos instrumentos para a mellora e a modernización do comercio galego. Informar das campañas de promoción do comercio que se desenvolven con fondos públicos, incluídos aqueles que sexan desenvolvidos polos concellos, elaborar informes para a realización de feiras de oportunidades ou actuar como órgano consultivo en todas as cuestións que afecten ao comercio local son algunhas das funcións destes organismos, que tamén poderá propoñer aos concellos medidas, iniciativas e propostas en materia comercial.

    Fonte: Xunta de Galicia

  • 30 Novembro, 2011
    O Grove: Economía e Comercio organizan un taller sobre compras seguras a través de Internet

    As concellalías de Economía e Comercio e Mercados, en colaboración co Instituto Galego de Consumo e a través do programa Infonadal, organiza un Obradoiro de Compras Seguras a través de internet. Este taller está destinado á poboación en xeral, coa finalidade de que os usuarios que fagan compras a través da Rede teñan a máxima información posible e fagan as súas compras con seguridade e confianza.

    O taller é totalmente gratuito e ten prazas limitadas. Todos os interesados en asistir deben dirixirse á Oficina Municipal de Información ao Consumidor no edificio de Usos Múltiples da rúa Castelao.

    O curso, que se celebrará o venres 2 de decembro ás 17,30 horas na casa de cultura Manuel Lueiro Rei, será totalmente práctico, grazas á utilización dun simulador de compra tanto de artigos como de viaxes.

    Fonte: Diario de Arousa

  • 30 Novembro, 2011
    Fexdega acolle estes días 600 reunións de empresarios con importadores de 4 países

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, visitou onte o “gran centro de negocio” no que o recinto se converteu esta semana

    Fexdega acolle estes días unha intensa actividade, con máis de 600 reunións programadas entre empresarios da comarca e importadores de catro países (EE.UU, Noruega, Francia e México) que sentaron en Vilagarcía a sé principal da misión comercial inversa na que participan. A demanda de citas para manter un encontro fixeron que, incluso, haxa lista de espera.

    Nava Castro, Tomás Fole e Carlos Oubiña, onte en FexdegaA propia directora xeral de Comercio, Nava Castro, que onte se achegou ata o recinto da Maroma para comprobar sobre o terreo a marcha deste proxecto, definiu a Fexdega estes días como “un gran centro de negocio”. Acompañada do presidente da Cámara de Comercio, Carlos Oubiña, e do alcalde vilagarciano, Tomás Fole, Castro destacou a importancia destas iniciativas e de que as mesmas se realicen na capital arousana. “Queremos abrir fronteiras ás economías arousana e galega”, manifestou a directora xeral, que resaltou que “temos produtos de calidade e competitivos”.

    Esta misión comercial inversa, que ademais de Vilagarcía tamén se celebra na Estrada (máis centrada alí no sector do moble) permite a decenas de empresas da comarca poder contactar directamente con importadores e mostrarlles os seus produtos. A Cámara de Comercio, Industria e Navegación de Vilagarcía é a promotora das misións comerciais inversas que se están desenvolvendo no recinto ferial de Fexdega e da Estrada

    O presidente da Cámara, Carlos Oubiña, destacou a aposta da entidade pola internacionalización, sinalando que nestes oito anos, en torno ao 30 por cento dos empresarios que participaron en misións comerciais do Foexga eran da demarcación da Cámara de Vilagarcía. Un dato que mostra, apunta, a que “somos unha Cámara viva que apoia ao tecido empresarial”.

    Para Oubiña, estas iniciativas de misións comerciais inversas, que recordou que xa se fixeron no pasado en eventos como ACUI ou a Feira do Moble da Estrada, son unha ferramenta de importancia para o empresariado.

    Tamén destacou Carlos Oubiña que no novo modelo de xestión de Fexdega teñen cabida actuacións como estas iniciativas comerciais, non centrándose o recinto xa soamente nas “clásicas feiras”.

    Alcalde >Pola súa banda, Tomás Fole subliñou o compromiso do Concello en colaborar e impulsar todo aquilo que leve a que Vilagarcía “sexa referente de actividade económica e comercial”, e destacou que o feito de que durante estes días na Maroma se celebren 600 reunións é unha mostra “da polivalencia deste recinto”, engadindo que o obxectivo debe de ser que estea ocupado “os 365 días do ano”.

    Neste sentido recordou que no próximo mes de decembro Fexdega acollerá o salón Galinfancia e que, xa a principios de 2012, se realizarán na Maroma dous eventos deportivos que mostrarán a conveniencia da aposta por combinar usos e utilidades da Maroma.

    O primeiro edil da capital arousana felicitouse de que onte, “unha vez máis”, a directora xeral de Comercio estivese en Vilagarcía “por razóns de traballo”, pois iso é unha mostra de que se están realizando actividades e iniciativas.

    Fonte. Diario de Arousa

  • 30 Novembro, 2011
    Máis de trescentos empresarios buscan un plan conxunto para o sector

    Só o 23,8% dos comercios fixeron un estudo de viabilidad antes de abrir

    Ata cando a construción acaparaba o 18 % da actividade económica da provincia, a creación de comercios supoñía tres de cada dez novas empresas. Só na década dos noventa -en cuxo inicio tamén se rexistro unha forte crise en España- puxéronse en marcha seis mil negocios relacionados co comercio na provincia de Pontevedra. Agora, novamente en condicións económicas adversas, trátase de evitar un derrubamento dun sector que, a día de hoxe, aglutina a trinta e cinco mil empresas en toda a comunidade autónoma.

    Nava Castro e Rafael Louzán, onte antes de presentar o plan de comercio local aos empresariosTrescentos destes pequenos empresarios reuníronse onte na Diputación de Pontevedra para participar nunha iniciativa que pretende servir de punta de lanza para a súa implantación no resto de Galicia. A atomización do sector esixe unha organización previa dos comerciantes a escala municipal para despois poder trazar estratexias conxuntas. E esta é a filosofía coa que se creou a coordinadora das Mesas Locais de Comercio. «Tratar de coordinar e explicar o funcionamento destas mesas locais», dixo onte Nava Castro, a directora xeral de Comercio da Xunta de Galicia, antes do encontro celebrado na Diputación de Pontevedra, en referencia a como se estableceu o traballo.

    A reunión de onte foi basicamente organizativa. Pero xa se apuntaron algunhas das prioridades. Unha simplificación da tramitación administrativa é unha das cuestións máis demandadas. Porque a disparidad de normativa é un dos problemas recurrentes. Un exemplo: a regulación sobre mercadillos é case tan numerosa como os sesenta e dous municipios que hai na provincia.

    Baixa planificación

    Pero o sector ten algúns problemas máis graves. Por temerario que pareza, os datos oficiais da Xunta revelan que só o 23,8 % dos emprendedores que apostan polo comercio realizan un plan de viabilidad antes de poñer en marcha o proxecto. Porque o groso das iniciativas confíanse á intuición dos promotores do negocio. Unha enquisa realizada pola Escola de Negocios de Caixanova revela que o 38,3 % das empresas relacionadas co comercio na provincia puxéronse en marcha tomando como única premisa a confianza do emprendedor en que ía funcionar.

    «Os obxectivos das mesas locais do comercio son lograr un maior dinamismo e modernización do comercio; erixirse en foro de debate plural e eficaz; actuar como órgano consultivo e de coordinación local para consensuar as políticas municipais para a promoción da actividade comercial», explican desde a Diputación de Pontevedra, que asume as competencias naqueles municipios pequenos onde non hai mesa local.

    «É un foro de debate onde teñen voz e voto o comercio, os consumidores e os concellos» afirma Nava Castro

    Rafael Louzán, o presidente da Diputación, vén reclamando con especial insistencia desde o triunfo electoral do PP o pasado 20 de novembro que se simplifique a burocracia para a creación de pequenas e medianas empresas, que pode demorarse ata tres anos, en función do concello.

    Fonte. La Voz de Pontevedra

  • 30 Novembro, 2011
    Arteixo constata un repunte na apertura de locais comerciais no 2011

    O Concello de Arteixo constatou un repunte na apertura de locais con respecto ao ano pasado. O goberno local explicou que no que vai de ano se abriron 51 establecementos no centro de Arteixo e arredores como poden ser Meicende ou Villarrodías. Destes 52 establecementos, 34 son tendas ou locais comerciais, seis bares e once correspóndese a licenzas de actividade con algún tipo de incidencia ambiental, como poden ser talleres mecánicos ou de planchado.

    Urbanismo explicou que hai un "aumento importante" de negocios, ademais de comprobar que hai máis interese para crear novos establecementos. O goberno local tamén recoñeceu que un número importante de negocios se pecharon, aínda que están sen cuantificar porque moitos carecían de licenza de actividade.

    Fonte: La Voz de A Coruña

  • 30 Novembro, 2011
    O Centro Comercial Aberto celebra que cinco rúas pasen a ser peatonais

    A xunta directiva do Centro Comercial Aberto de Arteixo aplaude a decisión do goberno local, que preside Carlos Calvelo, de iniciar as obras de peatonalización de cinco rúas da zona urbana.

    Os comerciantes consideran que o proxecto axudará a dinamizar os seus negocios, aínda que recordan ao executivo local que é preciso que o proxecto contemple a creación de estacionamientos para vehículos. O Concello arteixán iniciou o pasado luns as obras de peatonalización das rúas Médico Amenedo Casabella, Canónigo Cándido Varela, Alcalde Francisco Fernández, Alcalde Generoso González Mes e o tramo inicial da rúa Ría de Ferrol.

    Segundo fontes municipais, a pesar do carácter peatonal das rúas nas que se acometerán as obras, estará permitido o paso dos coches de cara a facilitar o acceso aos garaxes dos edificios circundantes e a carga e descarga das mercadorías.

    A organización do tráfico será similar á que actualmente se produce na avenida do Balneario, xa que todas as rúas que se peatonalizarán agora teñen comunicación con esta avenida.

    Potenciar >O conxunto destas cinco rúas permitirá que a zona máis céntrica de Arteixo aumente o seu nivel de peatonalización en gran medida.

    O alcalde, Carlos Calvelo, explicaba no seu momento que a idea desta nova peatonalización pasa por potenciar o centro do casco urbano como espazo público, relacionado con actividades de paseo.

    Tamén sinalou o mandatario local a importancia de traballar en accións deste tipo que “dignifiquen a contorna, melloren a calidade de vida e potencien o comercio do municipio, unha das  fontes de emprego de Arteixo”.

    Os materiais constructivos serán similares aos existentes na avenida do Balneario, utilizando adoquín de pedra para a franxa central e lousas de pedra nas franxas laterais.

    Tamén se dotará ás novas rúas peatonais de mobiliario urbano como bancos, farolas e papeleras, ademais de parterres de arbolado de pouca altura. O investimento total nas cinco rúas será de 225.000 euros, que servirán para peatonalizar unha superficie de máis de dous mil metros cadrados.

    A obra de peatonalización é un proxecto que se realiza coa colaboración das concellalías de Obras e Comercio, dirixidas por José Ramón Amado e Manuel Padín, respectivamente, xa que a intención do Concello é realizar os traballos da forma máis rápida posible.

    Fonte: El Ideal Galego

     

  • 29 Novembro, 2011
    Compras que traen agasallos

    Un total de 37 tendas estradenses estrean estes días a tarxeta Aestradaplus

     

    Unha clienta solicita na sede da ACOE a tarxeta AestradaplusComprar no comercio de proximidade da Estrada pode ter premio. A asociación de comerciantes estreou onte a súa tarxeta de fidelización Aestradaplus, coa que os clientes poderán ir acumulando puntos coas súas compras, que despois troca polos agasallos que xa forman parte dun catálogo virtual.

    A partir desta semana, comprar en establecementos da Asociación de Comerciantes da Estrada (ACOE) traerá premio. Na xornada de onte o colectivo que representa ao comercio de proximidade do municipio comezou a expedir as primeiras tarxetas Aestradaplus, unha iniciativa que pretende incidir na fidelización dos clientes para que continúen apostando polo comercio local para a realización das súas compras. A tarxeta irá estando operativa de xeito gradual durante os próximos días nas 37 tendas que se apuntaron a esta proposta na súa primeira fase de implantación.

    A través da páxina web www.comercia.aestrada.com xa se pode consultar o catálogo virtual cos premios que os clientes poderán ir conseguindo a medida que, cada vez que realicen unha compra, vaian acumulando puntos na súa tarxeta. Nel poden distinguirse xa diversos apartados con diferentes agasallos, cada un deles acompañado dos puntos que precisa para a súa obtención gratuita. Accesorios e complementos; decoración e fogar; deportes, fotografía, infantil, informática, electrónica e electrodomésticos; óptica, papelería ou textil son algúns dos sectores nos que xa agardan distintos premios.

    Diversos clientes achegáronse xa desde a mañá de onte ata a sé da ACOE, na rúa Ulla, para solicitar a Aestradaplus. Quen opten por facelo deste xeito, recibirana xa no momento ou por correo, si así o prefiren. Non  entanto, tamén existe a posibilidade de solicitala a través da páxina web ou mediante os impresos que o cliente poderá atopar nas tendas.

    A iniciativa tamén abre a porta a que as persoas que pasen a formar parte deste clube de clientes da ACOE poidan participar en sorteos de agasallos e acceder nun futuro próximo ás tarxetas regalo que pretende activar o colectivo. Esta iniciativa deixarase para un pouco máis adiante, posiblemente logo das festas navideñas.

    Entre as vantaxes que a ACOE observa neste sistema de fidelización inclúese a posibilidade de que os clientes consulten por internet o saldo de puntos que teñen acumulados na súa tarxeta. Tamén poderán estar ao día das ofertas e promocións exclusivas para socios ou pedir tarxetas adicionais, a fin de acumular puntos máis rápidamente.

    A activación da tarxeta de fidelización Aestradaplus permitirá xa aos clientes comezar a acumular puntos coas compras que realicen nos establecementos participantes para as festas de Nadal. En relación a esta campaña comercial, a asociación de comerciantes programa presentar mañá as actividades que ten preparadas para incentivar aos estradenses a realizar as súas compras na vila.

    Noutra orde de cousas, hoxe a vicepresidenta da ACOE, Alicerce Carreira, e a cooperante da xerencia, Lucía Blanco, acudirán á Diputación de Pontevedra en representación do comercio estradense a un encontro das mesas locais de comercio da provincia pontevedresa. Pola tarde, o presidente da asociación, Sindo Villamayor, e a gerente, Raquel López, participarán no programa Ser Empresarios, en Santiago de Compostela. Este último desenvolverase no Centro de Formación da Cámara de Comercio de Santiago.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós)

  • 29 Novembro, 2011
    Silleda constitúe a súa mesa de comercio, que abordará a campaña do Nadal

    O órgano colexiado reunirase unha vez ao ano

    A Mesa Local de Comercio de Silleda constituirase mañá, a partir das 13:00 horas, cunha reunión que pretende adaptar o municipio á lexislación, que esixe que todos os concellos teñan este órgano colexiado. A mesa, que se reunirá como mínimo unha vez ao ano, abordará neste primeiro encontro a próxima campaña de Nadal e outras cuestións de interese para o sector.


    A entidade, que estará presidida pola alcaldesa Paula Fernández Pena, tamén contará coa presidenta do colectivo de comerciantes Ecos, Fátima Costoya; a responsable da asociación provincial de consumidores, Olga Pereira; o edil de Industria e Comercio Klaus Brey; o traballador municipal responsable da Oficina Municipal de Información ao Consumidor, Alfredo Abeledo e o xefe territorial de Economía e Industria da Xunta, Ignacio Rial, en representación da administración galega. Como secretaria actuará Mónica González.

    Fonte: Faro de Vigo (Ed. Deza-Tabeirós)
     

  • 29 Novembro, 2011
    Case 500 supermercados venderán pescado coa marca galega PescadeRías

    A conselleira do Mar, cos representantes das tres cadeas de alimentaciónGadisa, Froiz  e Vegalsa_Eroski comercializarán produtos co distintivo creado pola Xunta

    Case 500 establecementos dos grupos de alimentación Gadisa, Froiz e Vegalsa-Eroski ofrecerán produtos coa marca de calidade PescadeRías, distintivo que desde o primeiro semestre de 2009 ata agora logrou aumentar un 150% as súas vendas, quedándose en 1.500 toneladas sacadas ao mercado nos primeiros seis meses deste ano.

    A conselleira do Mar, Rosa Quintana, presentou onte esta iniciativa cos representantes dos tres grupos de alimentación. O obxectivo do acordo é dar un impulso ao selo PescadeRías porque, explicou a responsable da política pesqueira galega, os principios son sempre complicados e a marca de calidade alcanza uns números que aínda son pouco significativos no mercado galego.

    Por iso, Quintana destacou o paso moi importante que dan a Administración autonómica e os establecementos adheridos á campaña, que poñerá á venda nas pescaderías produtos como berberecho, ameixa, navalla e vieira co distintivo galego.

    A pretensión de PescadeRías é poñer a disposición do consumidor un produto diferenciado que acredite correctamente a súa orixe e calidade, segundo a conselleira, que incideu na importancia de valorizar os produtos propios.

    Para promocionar a imaxe de marca, Mar distribuirá 30.000 folletos con receitas de produtos do mar, 1.150 carteis co lema Sabes en quen podes confiar e 500 pinchos de xeo para indicar o prezo nos supermercados.

    Xunto aos tres grupos de alimentación, as empresas certificadas pola marca PescadeRías son un total de 20 lonxas de toda a comunidade, centros de depuración e cetarias, distribuidores e empresas de transformación. Ademais, máis de 37 restaurantes mostráronse dispostos a adscribirse á campaña.

    Fonte:  La Opinión da Coruña

  • 29 Novembro, 2011
    Galicia Calidade ampara os mellores viños da comunidade galega

    Amarca aposta pola innovación e a internacionalización

     

    A sociedade pública Galicia Calidade atópase nun proceso de captación e certificación das mellores bodegas galegas para contar con caldos de todas as Denominacións de Orixe. Se en algo destaca Galicia en España, e ata a nivel internacional, é na calidade dos seus viños das cinco denominacións. Un sinfín de variedades elaboradas co máis rigoroso coidado e apostando pola excelencia.

    Galicia Calidade, como abanderada da distinción e a calidade, conta con trece viños amparados de cinco bodegas: Adega dos Eidos, Bodegas Ruchel, Castro Baroña, Gargalo e Vilarvín. Ademais, a sociedade pública dentro da estratexia de potenciación da marca, continúa co seu labor de captación de novas bodegas, as máis distinguidas para poder contar con caldos de todas as D. O. de Galicia

    Nun prazo de dous ou tres meses, outras bodegas destacadas de Galicia, comercializadas na maioría de establecementos hosteleiros, cadeas de distribución… contarán co distintivo de garantía amparado pola Xunta. Un apoio ao sector vitivinícola para poder situar mellor os seus produtos en Galicia e, sobre todo, no mercado nacional e internacional.

    A Consellería de Economía e Industria, a través de Galicia Calidade, aposta pola internacionalización e a innovación.

    En primeiro lugar a internacionalización, que se materializa na apertura de novos mercados fóra de Galicia. E en segundo lugar, a innovación que lle permite diferenciarse da competencia, xa sexa con novos produtos ou tamén con novas formas de produción ou de distribución.

    Presenza en Feiras. Nese sentido, Galicia Calidade apoia ás bodegas amparadas no seu labor de promoción coa asistencia a feiras como Vinisterrae, Alimentaria, Fórum Gastronómico ou Salón Gourmets, entre outras; coa degustación dos seus viños nas actividades patrocinadas polo selo autonómico, coa publicidade das marcas amparadas; e ata con accións nos establecementos comerciais de Galicia incentivando a compra de produtos.

    Fonte: El Correo Gallego (Suplemento Especial).

  • 28 Novembro, 2011
    O Instituo Galego de Consumo pon en marcha o simulador de compras

    O Instituto Galego de Consumo (http://igc.xunta.es), organismo adscrito á Consellería de Economía e Industria, na súa aposta polas tecnoloxías da información e a comunicación, desenvolveu unha serie de materiais didácticos para a Escola Galega de Consumo, destacando o dominado simulador de compras en Internet, que xa constitúe unha referencia en todas as comunidades autónomas.

    Trátase dunha ferramenta única en toda España amplamente demandada tanto por centros educativos de Galicia e doutras comunidades, coma por entidades privadas de todo tipo. O simulador tamén pode ser utilizado por asociacións de consumidores e por colectividades públicas e privadas.

    O simulador de compras representa unha páxina web dende a que se pode facer unha compra virtual e así traballar todas as incidencias que pode sufrir o consumidor. A simulación permite visitar unha serie de tendas de distinto tipo (alimentación, viaxes, complementos, etc.) nas que o administrador (monitor) pode introducir distintos tipos de produtos, ofertas ou promocións. O programa permite definir tantas situacións diferentes de compra como equipos estean conectados; é dicir, pódese realizar exercicios personalizados.

    O simulador recrea catro situacións ou módulos: primeiro, correo electrónico, con incidencias da compra e noticias, phising ou spam,etc.; portal bancario, para coñecer as operacións básicas e os medios máis usuais de pagamento; terceiro, atención telefónica, para resolver as incidencias que se poidan producir no exercicio de compra; e catro, portal de tenda de viaxes, que é o último módulo engadido ao simulador e que permite vivir a contratación dun billete aéreo ou dun paquete turístico, analizando as peculiaridades da contratación. 

    Máis información

  • Páxina 72 de 85

  • Mostrando do 1421 ao 1440 dun total de 1686 rexistros