Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 15 Novembro, 2011
    A Xunta de Galicia destinou no último bienio preto de 300.000 euros ao impulso da profesionalización das redeiras
    • Ademais das axudas destinadas pola Consellería do Mar a este sector, destaca a realización da Xornada de Traballo de Redeiras na que se analizaron os problemas do colectivo, a cualificación profesional e o certificado de profesionalidade
    • A secretaria xeral da Igualdade, salientou na súa intervención o longo percorrido realizado polas redeiras “na procura do seu recoñecemento profesional”
    • A directora xeral de Comercio animou ás redeiras a aproveitar as vantaxes da carta de artesán outorgada pola Xunta e da súa marca Artesanía de Galicia como selo diferenciador e de calidade, ao tempo que lles propuxo traballar en alternativas que contribúan a diversificar as súas liñas de negocio
    • A Consellería de Traballo e Benestar está a desenvolver un estudo epidemiolóxico entre máis dun millar de mariscadoras, redeiras, percebeiros e traballadores de marisqueo por inmersión, que rematará a finais deste mes

    A Xunta de Galicia destinou máis de 290.822 euros no 2010 e 2011 ao impulso da profesionalización das redeiras co obxectivo de garantir o seu desenvolvemento económico. Especificouno a directora xeral de Desenvolvemento Pesqueiro, Susana Rodríguez durante a apertura das xornadas organizadas no marco da Asemblea Xeral da Federación Galega de Redeiras Artesás “O Peirao”, que tiveron lugar esta mañá no concello de Teo (A Coruña). No evento tamén participaron a secretaria xeral da Igualdade, Susana López Abella, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, a directora do Instituto Galego da Seguridade e Saúde Laboral (ISSGA), Adela Quinzá-Torroja, e a xefa do equipo técnico de Medicina Laboral, Nieves Lorenzo.

    A directora xeral de Desenvolvemento Pesqueiro explicou que esta axuda resulta do apoio, por unha banda, da Consellería de Economía e Industria, para financiar a presenza deste colectivo en feiras. Tamén da Consellería de Traballo e Benestar, que apoiou accións relacionadas coa prevención de riscos laborais e a Secretaría xeral da Igualdade, que colaborou financiando accións como cursos de técnicas básicas de traballos manuais no sector.

    Por outra banda, segundo indicou Susana Rodríguez, a Consellería do Mar destinou axudas a un estudo de viabilidade para a realización de visitas guiadas, obradoiros formativos e artigos de artesanía e a tres proxectos de dous Grupos de Acción Costeira e unha empresa para desenvolver actuacións de diversificación e capacitación neste oficio artesanal. Ademais lembrou outras mostras de apoio como a realización da Xornada de Traballo de Redeiras, en xuño de 2010, na que se analizaron os problemas do colectivo como son o intrusismo e o labor da Xunta en canto a inspección da actividade, a cualificación profesional e o certificado de profesionalidade.

    A secretaria xeral da Igualdade, Susana López Abella, salientou na súa intervención o longo percorrido realizado polas redeiras “na procura do seu recoñecemento profesional”, que a día de hoxe xa é unha realidade e fai das redeiras un exemplo na causa da igualdade. Animou ao colectivo “a seguir traballando a prol dos vosos obxectivos”, para os que hai un decidido apoio do departamento, que suma no bienio 2010-2011 unha axuda de 65.780 euros ás asociacións de redeiras e outros 30.490 á Federación Galega de Redeiras.

    Un oficio de Artesanía de Galicia

    O das redeiras é un oficio artesanal maioritariamente feminino de grande tradición en Galicia, vinculado á pesca e á cultura marítima, no que se están incorporando agora novos materiais pero onde o labor manual da redeira segue a ser imprescindible. Durante a súa intervención, Nava Castro destacou que a recuperación e mantemento deste oficio contan co apoio da Consellería de Economía e Industria non só pola súa importancia etnográfica senón tamén por se tratar dunha actividade produtiva fundamental para o bo funcionamento do sector pesqueiro. “Un oficio con grandes perspectivas de futuro que debemos impulsar e protexer para que chegue a ser un sector moderno e adaptado aos novos tempos”, sinalou.

    Neste sentido, animou a todas as redeiras non inscritas no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia a solicitar a carta de artesán que lles concede a Xunta de Galicia e identificar os seus produtos baixo o selo da marca Artesanía de Galicia. Deste xeito, contribuirase á profesionalización do sector ao tempo que se evitará a competencia desleal por parte de persoas non acreditadas que pretendan equiparar o seu traballo ao destas artesás.

    Así mesmo, Nava Castro animou tamén as redeiras a aproveitar as posibilidades que se lle están abrindo á artesanía ultimamente da man das novas tendencias da moda, dos complementos ou da decoración, áreas nas que o produto artesán está a gañar cada vez máis presenza e a ser mellor valorado. A directora xeral de Comercio propúxolle ás asistentes o reto de diversificar as súas liñas de negocio a través da elaboración doutro tipo de pezas utilizando os procedementos da elaboración e reparación de redes, o que lles permitirá “actualizar e consolidar este oficio tradicional e abrir novos mercados”.

    Estudo para a prevención
     

    A Consellería de Traballo e Benestar, a través do Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral (ISSGA), está a desenvolver un estudo epidemiolóxico entre máis dun millar de mariscadoras, redeiras, percebeiros e traballadores de marisqueo por inmersión, que rematará a finais deste mes. En concreto, xa se levaron a cabo 957 recoñecementos médicos específicos entre este sector co fin de detectar as causas de enfermidades relacionadas co traballo deste colectivo e, desta maneira, poder asesorarlles en medidas axeitadas de prevención. Esta iniciativa estase a desenvolver ao abeiro dun convenio asinado coa Consellería do Mar e a Federación Galega de Confrarías.

    A directora do ISSGA, Adela Quinzá-Torroja, presentou un avance dos resultados do estudo no que están a participar un total de 32 confrarías galegas. Con respecto a colectivo das redeiras, participaron nos recoñecementos médicos un total de 34 mulleres, 18 da provincia da Coruña e 16 de Lugo.

    Fonte: Xunta de Galicia

  • 14 Novembro, 2011
    Economía e Industria busca imaxe para o Portal do Comerciante a través do concurso de fotografía “Re-MÍRATE” nas redes sociais
    • Os comerciantes gañadores do certame organizado pola Dirección Xeral de Comercio recibirán o asesoramento dun especialista en escaparatismo
    • O Portal do Comerciante, unha iniciativa pioneira de dinamización e impulso á modernización do sector en Galicia, recibiu preto de 6.000 visitas desde a súa posta en funcionamento

    A Consellería de Economía e Industria, na súa continua aposta polas novas tecnoloxías aplicadas ao sector comercial e a promoción do mesmo, organiza un concurso de fotografía entre comerciantes a través do Portal do Comerciante, http://portaldocomerciante.xunta.es, posto en marcha recentemente pola Dirección Xeral de Comercio. As catro fotografías gañadoras, que se decidirán a través dos votos na páxina en Facebook da Rede de Dinamización Comercial Re-dic, ww.facebook.com/portaldocomerciante, e da decisión dun xurado, figurarán como imaxe no portal do comerciante e os premiados recibirán o asesoramento gratuíto dun experto en escaparatismo e visual merchandising.


    Os interesados en participar deberán ser titulares ou traballadores de calquera establecemento comercial de Galicia e enviar un máximo de tres fotografías de temática comercial. As fotografías poderán subirse ao taboleiro da páxina en Facebook ou enviarse ao enderezo de correo electrónico fotosportaldocomerciante.cei@xunta.es, onde todos os participantes deberán enviar os seus datos persoais. O prazo de presentación de solicitudes remata o 11 de decembro e o fallo do concurso, cuxas bases poderán consultarse a partir de hoxe no Portal do Comerciante, realizarase o 16 de decembro.

    Portal do Comerciante
    O Portal do Comerciante, posto en marcha pola Consellería de Economía e Industria a finais do mes de xullo pasado, é unha web pioneira que ten por obxectivo impulsar a mellora competitiva do sector comercial en Galicia. Trátase dunha nova ferramenta de información e formación para o comercio de proximidade, que facilita a creación de novos negocios, a análise da viabilidade de novos proxectos, así como diversos servizos interactivos abertos á participación permanente de comerciantes e consumidores. Entre estes, destaca especialmente a posta en marcha dunha asesoría on line que permite realizar consultas rápidas a expertos da Dirección Xeral de Comercio.

    Este novo portal, que desde a súa posta en funcionamento recibiu preto de 6.000 visitas, constitúe unha ferramenta útil e accesible para o sector con contidos especializados para impulsar a modernización e o desenvolvemento do comercio galego. Esta iniciativa enmárcase no desenvolvemento da estratexia da Consellería de Economía e Industria para a dinamización comercial en Galicia, o Plan Ágora – Agora Recomercia.

    Consulta as bases da convocatoria


      

  • 14 Novembro, 2011
    Máis de cincocentos establecementos da provincia participaron na campaña “Merca na Rúa”

    Máis de 500 establecementos da provincia de Pontevedra participaron nos últimos dous meses na campaña de dinamización comercial “Merca na Rúa”, segundo informou onte a Xunta de Galicia a través dun comunicado.

    A actividade, organizada pola Consellería de Economía e Industria en colaboración coa Deputación de Pontevedra, desenvolveuse nesta edición nos municipios de Cuntis, Ribadumia, Soutomaior, Nigrán e Vilagarcía. Nestas localidades sorteáronse, segundo destacou a Consellería, un total de 15.000 euros en vales de compra entre as preto de 55.000 papeletas repartidas.

    Segundo a Directora Xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, Nava Castro, o éxito da campaña reside en que “se incentiva ou consumo no pequeno comercio e se lle dá difusión ao seu valor entre a cidadanía”.

    Eixos de vertebración. Castro insistiu na importancia de fomentar o comercio local xa que “as tendas de proximidade son un dous eixos de vertebración dous concellos de Galicia, pois contribúen a fortalecer o tecido empresarial e dan traballo a un importante número de persoas”.

    O proxecto “Merca na Rúa”, que deu comezo no ano 2009, xa chegou nestas tres edicións, segundo a Consellería, a vinte concellos da provincia de Pontevedra. O programa púxose en marcha a través da Oficina Provincial de Comercio de Pontevedra, que forma parte da Rede de Dinamización Comercial de Galicia, Re-Dic.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 13 Novembro, 2011
    Ourense Centro inicia novas campañas de promoción comercial

    O Centro Comercial Ourense Centro acaba de pór en marcha unha nova iniciativa, que denominaron “Presume dás túas compras en Ourense”, co obxectivo de que sexan os propios consumidores quen promocionen os artigos e servizos que ofertan os comercios locais.

     Poderán participar nesta campaña os maiores de 18 anos que adquirisen no últimos tres meses produtos ou servizos en calquera dos establecementos asociados a Ourense Centro.

    O modo de participación consiste en enviar a presumedastuascompras@ourensecca.com,  ou colgar directamente na páxina web www.presumedastuascompras.ourensecca.com fotografías nas que apareza o titular da imaxe, mostrando algún produto ou servizo adquirido nalgún establecemento asociado. É imprescindible indicar cal é o produto ou servici oque aparece na fotografía, así como o nome do establecemento. Cada participante poderá enviar ou colgar unha fotografía por cada produto ou servizo adquirido.

    As fotografías validadas poderán ser publicadas, ademais de en a citada web, nos medios de comunicación locais, nas redes sociais, así como na páxina web www.ourensecentro.com

    Poderanse enviar fotos ata a 23:59 horas do día 20 de novembro. Todas aquelas persoas que queiran poden votar por aquelas fotos que consideren mellores. As votacións realizaranse entre os días 22 e 28 de novembro na web da campaña, podéndose realizar só unha votación desde cada computador, na que se pode escoller ata 3 fotos diferentes.

    O titular da fotografía máis votada na web terá un premio directo consistente nun IPAD2 16 Gb. Para optar a este premio a foto gañadora terá que ter polo menos 40 votos e contar cun mínimo de 30 participantes no concurso. Entre o resto de participantes sortearanse dous fins de semana nun dos balnearios do Grupo Caldaria.

    Presentación do Arco do  Nadal

    Pola súa banda, o pasado día 3 de novembro, o Centro Comercial Aberto Ourense Centro presentou no patio da Confederación Empresarial de Ourense o vistoso Arco Do Nadal que iluminará as rúas ourensás desde o próximo 1 de decembro ata o 6 de xaneiro.

    Grazas a esta iniciativa, que conta co apoio da Administración, faise posible que, un ano máis, Ourense imprégnese dese ambiente bucólico e cheo de colorido das luces do Nadal, un símbolo destas datas que atrae a multitude de persoas ás nosas rúas. Está prevista a instalación de 200 arcos ao longo da zona centro e o centro histórico da cidade.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 12 Novembro, 2011
    Empresarios, Concello e Xunta constitúen a mesa do comercio

    Representantes das dúas asociacións de empresarios de Monterroso (a Acim e Máis Noite), así como da Xunta de Galicia e do Concello da localidade, constituíron onte pola mañá na casa consistorial a mesa do comercio.
    A mesa quedou constituída con Antonio Gato, como presidente; María do Pilar Silva do Río, axente de emprego, como secretaria e como vogais: Álvaro Coego González presidente dá Acim; Vitoria Pardo Télez, presidenta da Asociación de Consumidores e Usuarios; José Antonio Rodríguez Guerra, primeiro tenente de alcalde; Ana de Azevedo Novo, segunda tenente de alcalde; Vitoria Gloria Antas Pérez, terceira tenente de alcalde; Dositeo España Coto, vicepresidente de asociación de hosteleiros Máis Noite, e Camilo López López, representante autonómico suplente dá Consellería de Economía e Industria
     

    Fonte: O Progreso

  • 12 Novembro, 2011
    Campaña promocional en Chantada

    A Federación Galega de Comercio presentará o luns en Chantada unha campaña promocional do comercio local que leva por lema “As compras na túa vila levan premio”. Esta campaña desenvolverase en Chantada entre os días 14 e 25 de novembro. Os establecementos que se sumen á inicictiva repartirán 3.000 euros en premios entre os seus clientes.

    Fonte: La Voz de Galicia (Edición de Lemos)

  • 12 Novembro, 2011
    Rodeiro disporá dunha especialista en comercio

    Grazas a un convenio da Deputación, Rodeiro disporá dunha técnica especializada en comercio, que traballará ao servizo tanto dos veciños como da Asociación de Comerciantes, posta en marcha en decembro do ano pasado. A experta atenderá todas as cuestións nunha oficina habilitada no consistotio, aínda que a súa principal labor será deseñar actividades que axuden a dinamizar o sector. O municipio conta cunha trintena de tendas vinculadas ao comercio, sobre todo retallista. O seu principal problema é a falta de substitución xeracional.
     

    Fonte: Faro de Vigo
     

  • 12 Novembro, 2011
    Ribadavia rehabilita cinco fachadas para impulsar o comercio

    O proxecto piloto conta cunha subvención de 100.000 euros

    Cunha subvención de 100.000 euros da Consellería de Economía e Industria e a instancias do Concello de Ribadavia iniciáronse xa os traballos de rehabilitación de fachadas de edificios con baixos comerciais na rúa Progreso da vila.

    Un proxecto piloto e novo, valorado de forma moi positiva desde o Goberno Galego, que busca a mellora e armonización duns edificios, actualmente baleiros e moi degradados, que están na principal arteria de comunicación do centro urbano e que dá paso ademais ao conxunto histórico da capital do Ribeiro dando unha imaxe moi negativa desde o punto de vista estético. Algúns deles, precisou o rexedor, Marcos Blanco, «supoñen mesmo un risco por posibles desprendementos á rúa».

    Na rúa Salgado Moscoso aínda hai un local dispoñibleActuarase nun total de cinco fachadas, só una delas con actividade comercial nestes momentos e outra un pequeno espazo municipal xunto á praza de abastos, co obxectivo de que os baixos poidan ser utilizados despois como escaparates, tanto da oferta institucional como doutros negocios que estean situados no centro histórico ou nos arredores da vila e que se queiran dar a coñecer nun lugar moito máis transitado.

    Compromiso

    O Concello realizará despois unha selección para elixir as propostas promocionais. Acción que se concreta, explicou Blanco Jorge, tras lograr un compromiso cos propietarios dos baixos: a administración local afronta a rehabilitación da fachada e eles deixan os escaparates con fins publicitarios.

    Os donos poderán facer uso dos seus baixos no momento en que os aluguen ou vendan. No caso do negocio que está aberto o particular asume o 30% da obra de mellora e acondicionamento.

    O investimento previsto para estes anos é de 38.000 euros mentres que os 62.000 restantes deberanse empregar na realización do proxecto durante os próximos doce meses do 2012.

    Nova apertura dunha delicatesen

    A mellora das fachadas comerciais que hai na rúa Progreso enmárcanse dentro dun proxecto máis ambicioso de potenciación do comercio local que se iniciou no centro histórico coa recuperación dun inmoble para convertelo en restaurante e de dous baixos comerciais, situados na rúa Salgado Moscoso. Tras chegar a un acordo cos seus respectivos propietarios, rehabilitáronse e puxéronse en réxime de aluguer para potenciar novas iniciativas locais de emprego. Aínda que inicialmente houbo moito interese polos locais, o máis amplo segue sen uso, mentres que no outro abrirá as súas portas de cara  ao Nadal unha tenda especializada na venda de produtos de delicatesen.

    Fonte: La Voz de Ourense

  • 10 Novembro, 2011
    Alejandro Rubín, Xerente de Expourense: "A calidade é garantía e tranquilidade"

    Expourense organiza hoxe unha nova edición da Xornada da Exaltación da Calidade  co obxectivo de mostrar tendencias e experiencias prácticas en relación á xestión do talento e a súa captación e como este converteuse nunha vantaxe para diferenciar a unha empresa ou organización da súa competencia.

    Carlos Vila e Alejandro Rubín, durante a presentación da xornadaAlejandro Rubín, xerente de Expourense, comenta que “levamos moitos anos traballando pola calidade,  comezamos  hai 10 anos na cámara de comercio. O obxectivo desta xornada  é chamar a atención do empresario para que desenvolva unha cultura da calidade e é que a calidade é un lugar de  encontro. Unha definición de calidade sería facer as cousas ben ao menor custo posible”.

    A calidade é un concepto que foi evolucionando. “Antes só había empresas que se encargaban de certificacións de calidade e agora xa temos experiencia de empresas que apostan pola xestión da calidade. Esta é a que fai que unha empresa sexa máis valorada polos seus clientes e outórgalle unha garantía e tranquilidade neste mundo tan competitivo”, resalta o xerente de Expourense.

    Unha das novidades da sesión matinal será a presenza de representantes de seis empresas e institucións das catro provincias galegas pertencentes aos sectores que máis preocupan ao cidadán como a alimentación, a sanidade, a educación ou o medioambiente. Todas elas son líderes nos seus sectores e destacan polo seu compromiso coa calidade.

    Alejandro Rubín engade que “por primeira vez recoñecerase a estas seis empresas. Animaráselles a que sigan apostando pola calidade. Se se analizan estas empresas e institucións, todas elas apostan pola internacionalización e se compiten abren mercados. É un círculo”.

    CONFERENCIA

    O xerente de Expourense reflexiona sobre o valor da calidade e sobre o seu carácter intanxible e afirma que “a calidade debe ser unha filosofía. Ademais está demostrado que a calidade dá traballo. Nos tempos actuais é cando a calidade máis se pon en valor. Se realizamos unha análise das empresas que mellor aguantan a crise, estas serían as que contan con sistemas de calidade”.

    Na sesión de tarde, Alejandro Pe, presidente de Gestalento, impartirá unha conferencia sobre “A calidade na xestión do talento”. Gestalento, cuxo lema é “o talento como camiño ao éxito” é unha empresa especializada na detección do talento interno para conseguir unha xestión eficiente do capital humano.

    Desde Expourense calcúlase que un total de 100 persoas, en cada unha das sesións, asistirán ás xornadas. Este é o único acto destas características en Galicia.

     PROGRAMA:

    Sesión de mañá:

    11,45 horas: recepción de premiados, asistentes e autoridades

    12,00 horas: inauguración da Xornada

    12,15 horas: presentación das empresas e institucións premiadas na Semana Europea da Calidade que moderará Martín Pita López (Director de AENOR Galicia)

    13,15 horas: entrega de premios

    13,30 horas: degustación de produtos de Galicia Calidade

    Sesión de tarde:

    20,15 horas: conferencia co relator Alejandro Pe Martínez (Presidente de Gestalento)

    21,15 horas: coloquio.

     

    Fonte: La Región

  • 10 Novembro, 2011
    Economía e Industria desenvolve un seminario de emprendedores

    A Consellería de Economía e Industria, a través de BIC Galicia, pon en marcha un seminario de xeración ou maduración de ideas empresariais para emprendedores. O programa desenvolverase en 15 horas lectivas, repartidas en tres xornadas. A primeira será hoxe no Centro Municipal de Emprego, situado en Catabois, e as seguintes celebraranse os días 17 e 24, cun carácter práctico. Desde a Consellería indícase que xa está pechada a inscrición, cun total de 24 asistentes, aínda que os interesados poden contactar con BIC Galicia para interesarse polos futuros programas que o devandito organismo pon en marcha de forma continuada. O curso de emprendedores que comeza hoxe conta coa colaboración do Concello deFerrol.

    Fonte: Diario de Ferrol

  • 10 Novembro, 2011
    Mesa Local de Comercio en Moaña

    Moaña era o único municipio da comarca sen Mesa Local de Comercio. Crearase a próxima semana, como acordou onte o alcalde con Fecimo. Integrarana dous edís do goberno local, un representante da federación de comerciantes e outro dos vendedores da Praza. O rexedor tamén prometeu a Fecimo iluminar as rúas en Nadal.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 10 Novembro, 2011
    A Xunta celebra uns cursos para emprendedores nas zonas de Lemos e a Costa

    A Xunta de Galicia organizará o próximo mes de decembro senllas xornadas técnicas para emprendedores na Mariña e na comarca de Lemos.

    Así o anunciou onte a delegada territorial do Goberno autonómico, Raquel Arias, tras reunirse cos responsables da Asociación de Xóvenes Empresarios (Ajer), para avanzar na coordinación destas actividades.

    Á reunión asistiron o presidente da Aje, Santiago Seijas, e a secretaria xeral da organización, Carmen López Rodríguez.  

    Raquel Arias sinalou que “nun momento como ou actual, o papel que teñen que levar a cabo os xóvenes  empresarios e emprendedores é fundamental, porque neles está o futuro, de aí que sexa importante apoialos e impulsar liñas de colaboración económicas e formativas para potencialos”. Neste sentido, subliñou as partidas orzamentarias destinadas pola Xunta a apoiar estas iniciativas.

    Fonte: El Progreso

  • 09 Novembro, 2011
    O concello potencia o papel da praza de abastos e o mercadillo ambulante

    O goberno do Grove realiza hoxe a adxudicación de seis postos de venda e saca a concurso unha licenza para a comercialización semanal de froitas e hortalizas ecolóxicas.

    O goberno do Grove trata de incentivar as compras, ampliar a oferta e, en síntese, potenciar tanto a praza de abastos como o mercadillo ambulante que se celebra na vila todos os venres.

    Por este motivo, a concellaría de Comercio, Mercado e Transportes, que dirixe a conservadora Marta Domínguez Sineiro, impulsou non só a entrega de seis postos de venda na praza de abastos, senón tamén a adxudicación dunha licenza para vender froitas e hortalizas ecolóxicas no mercado ambulante semanal.

    No primeiro caso, hai que explicar que se presentaron sete ofertas para cubrir seis postos na praza. Hoxe ábrense as plicas para decidir quen son os beneficiarios, que para participar neste proceso e ter opcións tiveron que realizar unha poxa mínima de 1.500 euros.

    Trátase, incide Marta Domínguez, de  "dinamizar e impulsar a actividade comercial nas prazas municipal de abastos",  permitíndo así a venda de alimentos neses seis postos, os cales gozan dunha superficie mínima de doce metros cadrados e están dotados de toma de auga, subministración de enerxía eléctrica e desaugadoiros.

    Os adxudicatarios van poder gozar dunha concesión por un período de dez anos, prorrogable por períodos idénticos ata un máximo de medio século de actividade.

    En canto á potenciación do mercadillo ambulante que se desenvolve no Grove os venres, hai que indicar que a concelleira de Comercio anuncia a posta en marcha do procedemento de adxudicación da licenza para a venda de froitas e hortalizas ecolóxicas despois de que algúns empresarios se mostrasen interesados por este negocio.

    Está previsto conceder a licenza por un período de cinco anos para explotar un posto que pode ter dous metros de longo e que vai situarse na chaira portuaria, ou máis exactamente na zona do Corgo na que habitualmente se desenvolve o mercadillo.

    Os interesados en facerse con esta licenza de venda ambulante deben presentar a correspondente solicitude entre hoxe e o día 18. Poden obter máis información e o modelo de solicitude na casa consistorial e na páxina web oficial do Concello grovense.

     

    Un tótem interactivo no mercado para dar a coñecer os seus servizos e a oferta turística

    Finalmente vai ser o día 17, ás 12 horas, cando o mercado municipal de abastos do Grove acolla a presentación dun tótem interactivo mediante o cal “dignificar e dinamizar a praza para que volva ser o motor comercial ao redor do cal se articula o comercio local”.

    Así o explican na dirección xeral de Comercio da Xunta de Galicia, que en colaboración co Concello do Grove e a Deputación de Pontevedra desenvolve este proxecto piloto para potenciar o mercado municipal e, aproveitando ese tótem ou plataforma dixital, dar a coñecer aos clientes tanto os servizos existentes no propio mercado como diferentes receitas de cociña e mesmo información turística de interese sobre o concello.

    No acto inaugural está prevista a participación da directora xeral de Comercio, Nava Castro, acompañada do alcalde da localidade, Miguel Angel Pérez García, e da concelleira de Comercio, Marta Domínguez Sineiro.

    Este proxecto piloto audiovisual e multimedia prevé que ata final de ano se instale o tótem do Grove e catro máis en diferentes mercados da provincia.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 09 Novembro, 2011
    Os comerciantes poñen en circulación 11.000 unidades dun novo plano de Sarria

    A Aces sortea entre os clientes dos negocios asociados 14 voos nacionais e internacionais dentro dunha campaña iniciada o luns.

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Sarria (Aces) editará un novo plano da localidade coa localización de todos os negocios asociados. A tirada será de 11.000 exemplares, que sairán de imprenta –polo menos en parte- este mesmo mes.

    O rueiro recolle a localización do centenar de establecementos que forman parte da Aces, ademais de conter unha reseña sobre os principais monumentos do municipio e outra información de utilidade para o usuario.

    O novo plano guía será distribuído nos comercios incluídos na asociación. Tamén estará a disposición do cliente no consistorio, a oficina de turismo e os albergues de peregrinos, entre outros lugares. O obxectivo é chegar a todos os posibles compradores, desde os propios veciños ata os turistas sen esquecer o gran número de peregrinos que pasan por Sarria de camiño a Santiago.

    Con esta publicación dáse continuidade a unha iniciativa que xa viu a luz con éxito o pasado ano. Entón foron 15.000 os planos editados, aínda que a continua renovación no sector do comercio obriga á elaboración dun novo rueiro cos datos e as localizacións actualizados.

    Campaña.A asociación sarriá está agora inmersa na campaña outono-inverno. Conta para iso cunha axuda económica da Xunta de Galicia, que lle permite pór en marcha unha iniciativa nova, consistente no sorteo entre os seus clientes de catorce voos nacionais ou internacionais en compañías de baixo custo. A promoción non inclúe as taxas nin gastos adicionais.

    Os agraciados poderán elixir entre unha serie de destinos que lles ofertarán as compañías aéreas para voar no período comprendido entre o 16 de xaneiro e o 28 de febreiro de 2012. En total, serán sete as persoas premiadas, cada unha delas con dous billetes para viaxar cun acompañante.

    A campaña deu comezo o pasado luns e prolongarase ata o día 30 deste mes.

    50.000 Boletos. Do mesmo xeito que nas anteriores campañas, os comercios asociados repartirán con cada compra papeletas entre os seus clientes, que deberán cubrir para poder entrar no sorteo. Segundo indicaron fontes da Aces, nesta ocasión serán 50.000 boletos que se distribuirán.

    O sorteo, que estará aberto a todas as persoas que desexen presencialo, celebrarase o día 1 de decembro, ás 12.00 horas, nas oficinas do colectivo, sitas na rúa Calvo Sotelo da vila.

    Ao longo do ano, a Aces celebra varias campañas, Día do Pai, Día da Nai, San Valentín e Nadal, entre outras, para premiar a fidelidade dos seus clientes, que poden optar así a premios, tales como cheques regalo, estancias de fin de semana nun “spa” da provincia ou ceas en restaurantes do municipio.

    Colabora tamén coa Festa dos Maiores de Sarria coa entrega de vales de compra trocables en establecementos asociados para repartir entre os participantes nesta celebración.

    A asociación, creada en 1996, viviu este ano unha substitución na xunta, de modo que a presidencia, ocupada durante 13 anos por José Manuel Suárez Cerviño, pasou a ser ostentada por Ricardo Arias –anteriormente secretario da directiva-  nun cambio continuista que mantén intacto o modo de funcionamento da entidade.

    Nadal: A asociación custea a iluminación

    A asociación de comerciantes sarriáns financiará un ano máis a iluminación do Nadal nas rúas da vila. A pesar da situación de crise económica, o colectivo decidiu facer un esforzo para continuar custeando a iluminación.

    Ademais e, aínda que con maior austeridade, porá en marcha unha campaña exclusiva para estas festas.

    Colaboración. Segundo avanzaron desde a asociación, os arcos de luces comezarán a instalarse leste mesmo mes. A Aces conta coa colaboración do Concello, que asume o custo da subministración eléctrica.

    Fonte: El Progreso

     

  • 09 Novembro, 2011
    Martín Subirats: “Os cascos históricos de España teñen un gran futuro na recuperación económica”.

    Estará presente no VI Congreso de Comercio de Compostela Monumental, que levará a cabo a próxima semana, o martes 15 de novembro, en pleno centro histórico santiagués.

    O presidente da Confederación Española de Centros históricos, Santiago Martín Subirats, estará presente no VI Congreso de Comercio de Compostela Monumental, que levará a cabo a próxima semana, o martes 15 de novembro, en pleno centro histórico santiagués.

    Subirats formará parte da mesa de debate que disertará sobre a importancia do asociacionismo comercial, sobre todo en tempos de crise.

    Que valoración realiza do Congreso Nacional de Centros históricos celebrado este pasado fin de semana no barrio das Letras de Madrid?

    Moi positiva. Creo que os centros históricos de España teñen un gran futuro por diante e serán peza fundamental na inmediata recuperación económica de Europa, como o foron sempre. A organización foi excelente e xa estamos a traballar para o do 2012, a celebrar en Cádiz, no do 2013, en León, e no de 2014, que terá lugar en Huesca.

    Que papel cre que pode desempeñar o pequeno comercio tradicional na revitalización das áreas comerciais urbanas?

    O comercio tradicional xoga un papel crucial para a reinterpretación do desenvolvemento urbano, xa que contribúe á vertebración do territorio. O comercio é unha fonte de vitalidade, dinamismo e rendibilidade para a cidade; contribúe á calidade de vida dos residentes, é un motor doutras actividades económicas e de lecer, e supón unha fonte de atracción turística.

    É desexable a especialización, ou a diversificación da oferta nestas áreas?

    Ambas. A especialización do comercio é unha clave de futuro para o propio establecemento mentres que a diversificación da oferta comercial no centro histórico resulta un factor indispensable para potenciar a súa actividade.

    Comercio de centro urbano ou de periferia?

    O centro comercial urbano, xa que os centros históricos ofrecen o valor engadido de cultura e compra, cun comercio de diferentes formatos, diversificado e de calidade.

    Non pensa que coa proliferación do sistema de creación de centros comerciais abertos, ao final os centros históricos de España son auténticas fotocopias, facendo que cada centro histórico perda a súa propia identidade?

    Non. A identidade de cada centro histórico é singular, vai unida ao seu espazo territorial e á súa propia historia, constrúese a partir da diferenza.

    Que grao de implicación deben ter nas cuestións anteriores a administración local e autonómica?

    Considero que deben ter unha implicación activa de ambas as administracións, baseada na colaboración, a complicidade e o respecto. A xeración de sinerxías é indispensable en ámbitos como o urbanismo, a seguridade e limpeza ou en diferentes aspectos sociais.

    Non. A identidade de cada centro histórico en concreto é singular, vai unida ao seu espazo territorial e á súa propia historia, constrúese a partir da diferenza.

    Como valora o traballo que están a levar a cabo os seus compañeiros de Compostela Monumental?

    Compostela Monumental está a facer un gran esforzo e un inmellorable traballo nuns tempos moi duros para o sector comercial. Proba diso é que lograron manter o tipo onde outros fracasaron. A celebración da súa VIN congreso, que é unha referencia a nivel nacional, e o magnífico congreso da Cocahi organizado o ano pasado demostran unha vez máis a profesionalidade e o entusiasmo da tarefa que está a levar a cabo o equipo que dirixe José Manuel Belo. Para a Cocahi son unha peza crave e de feito son os meus vicepresidentes primeiros.

    E o que está a levar a cabo a súa organización?

    Creo que conseguimos darlle credibilidade á Confederación Española de Centros históricos. As administracións públicas teñen en conta moitas das nosas demandas, e penso que estamos nunha liña ascendente e que dará grandes froitos para o sector en breve.

    Como ve o futuro?

    Para afrontar a competitividade, o comercio tradicional terá que aproveitar as súas vantaxes e fortalezas (proximidade, especialización, atención personalizada, identificación co territorio, etc.) para cambiar a mentalidade de comerciante a empresario, modernizándose e adaptándose ás novas fórmulas de distribución e aos novos hábitos dos consumidores. O asociacionismo comercial xogará un papel moi importante.

    Fonte: El Correo Gallego 

  • 08 Novembro, 2011
    Pontevedra constitúe a primeira mesa provincial de comercio de Galicia

    Impulsará o asociacionismo e a formación para afrontar a crise. Aposta pola “proximidade”.

    A Deputación de Pontevedra foi escenario onte da constitución da primeira mesa provincial do comercio de Galicia, que ten como misión coordinar as accións da administración, empresarios e consumidores en favor dos comerciantes polo miúdo.

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, que acudiu ao acto de constitución destacou a importancia do asociacionismo e a formación para afrontar a situación de crise. Co asociacionismo, sinalou, pódese negociar, desde unha posición con maior forza, condicións de crédito, descontos en servizos ou liñas de axuda. Coa formación pódense sentar as bases para accións de promoción, modernización e reciclaxe que permitan fidelizar e captar novos modelos.

    Nava Castro insistía onte na necesidade de apostar polo comercio local, o de proximidade, polo que leva de dinamismo económico laboral e de plus de calidade.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Novembro, 2011
    Vendedores do Mercado de Abastos invitan aos clientes a un café quente

    A iniciativa tenta potenciar as vendas e promover a hostalaría

    Os titulares dos comercios e postos do mercado de abastos de Vilagarcía e da súa contorna participan desde hoxe nunha enxeñosa iniciativa para fidelizar a clientela, promover as vendas e reanimar a hostalaría . Para iso os vendedores repartirán hoxe entre os seus clientes, por cada compra, un vale para un café que poderán degustar na cafetaría Musgo, situada na intersección de Arcebispo Lago e Alexandre Bóveda.

    Os comerciantes dispoñen de 1.500 invitacións  a repartir durante a semana. Aínda que a iniciativa, que ten como patrocinadora unha marca de café, pretende incentivar as vendas durante toda a semana , as invitacións que se darán polas compras no mercado de abastos están dispoñibles desde hoxe.

    Baixo a lema “Convídoche a un café, é a forma de agradecer a túa fidelidade” a campaña está en marcha.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Novembro, 2011
    Campaña de comercio en Tomiño con 3.000 euros en agasallos

    A Federación Galega de Comercio, a Federación de Comercio de Pontevedra e a Asociación de Comerciantes de Tomiño (Adeto) presentaron na mañá de onte unha campaña de dinamización de consumo que baixo a lema “As compras na túa vila teñen premio” desenvólvese en Tomiño ata o 18 de novembro. A iniciativa premiará con 3.000 euros a confianza no comercio tomiñés sorteándose dous cartóns de 300 euros e 24 cartóns agasallos de 100 euros. O 18 de novembro, ás 20 horas, terá lugar o sorteo final dos boletos de participación. O mesmo día, ás 12,30 horas, na Praza do Seixo, haberá pasacalles, zancudos e malabaristas; ás 17 horas actuarán zancudos e malabaristas. O espectáculo de maxia de “Rei Midas” comezará ás 18,30 e ás 19,30 horas actuará a cantante Mariana.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 08 Novembro, 2011
    A Cámara de Comercio promociona o textil entre distribuidores daneses

    A Cámara de Comercio de Ourense organizará unha visita comercial de distribuidores daneses, entre o 14 e o 17 de decembro, para promocionar o sector téxtil galego. Esta acción de internacionalización enmárcase dentro do Plan de Fomento das Exportacións Galegas para abrir novos mercados na contorna europea.

    Entre os aspectos que se tiveron en conta á hora de convidar os axentes deste país, o presidente da Cámara de Comercio, Celso Barbosa, destaca o poder adquisitivo dos daneses pero, principalmente, as posibilidades que ofrece para as empresas galegas a moda infantil (debido á elevada taxa de natalidade) e os tecidos naturais (pola conciencia ecolóxica dos seus consumidores).

    As empresas inscritas na misión e posteriormente seleccionadas polos distribuidores, entrarán na axenda de reunións e entrevistas individualizadas da delegación danesa

    Fonte:  La Región

  • 08 Novembro, 2011
    Pontedeume prevé contratar este mes a obra do mercado

    As antigas lonxas de Raxoi albergarán as instalacións provisionais nas que se investirán 400.000 euros

    Cincuenta e catro empresas de todo o país presentáronse ao proxecto de acondicionamento das antigas lonxas de Raxoi que albergarán de forma provisional o mercado de Pontedeume. Este proxecto dispón dun orzamento de 400.000 euros aínda que o aforro no investimento será un dos puntos que valorará a mesa de contratación encargada de adxudicar as obras, que tamén premiará o proxecto que supoña unha menor incidencia sobre as lonxas con elementos fáciles de desmontar.

    Do grupo de empresas que se presentaron inicialmente ao proxecto, dúas xa foron eliminadas por irregularidades. O resto de firmas tiñan de prazo ata onte para entregar a documentación requirida.

    A mesa de contratación volverase a reunir hoxe para empezar a estudar os pregos orzamentarios. Desde o Concello esperan ter adxudicado o proxecto de forma definitiva a finais deste mes para que as obras poidan arrincar canto antes, xa que parte dos traballos deberán estar finalizados en decembro para que a administración local non perda a subvención concedida pola Consellería de Industria.

    Modernizar a praza

    Este inmoble albergará as actividades do mercado durante o período que duren as obras de rehabilitación e acondicionamento do edificio que acolle actualmente o mercado. A firma Mercasa foi a encargada de redactar o proxecto de rehabilitación do mercado que se prevé transformar nun inmoble moderno e diáfano.

    Fonte: La Voz de Galicia


  • Páxina 76 de 85

  • Mostrando do 1501 ao 1520 dun total de 1686 rexistros