Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 07 Novembro, 2011
    Melide dita o que está de moda

    Mil cincocentas persoas presenciaron en directo a pasarela de roupa
    A pasarela Melide Moda foi capaz de congregar no Pazo de Exposicións e Congresos da localidade a máis de mil cincocentas persoas. Entre elas, famosos como a Miss Galicia Estefanía Dopazo, a presentadora Sonia López  o profesional da radio Paco Nieto ou a cantautora afincada en Melide, Rebeca Ponte, que puxo a guinda á noite coa súa actuación. A colección de roupa, calzado, complementos, noivas, xoiaría, mascotas, lencería, flores, barbaría e decoración deste desfile correu a cargo de 23 establecementos da Asociación de Empresarios Terra de Melide (Asetem), organizadores do acto e que ofreceron a noite do pasado venres unha mostra da calidade que atesouran.
    Entre as novidades do certame hai que falar da moda canina, que tamén contou con modelos con moita desenvoltura, e que levaron tantos aplausos como os 30 nenos de 3 a 11 anos que participaron e ganaron o favor do público. Entre os asistentes hai que sinalar tamén á delegada territorial da Xunta na Coruña, Belén Do Campo, así como á alcaldesa da vila, Ängeles Vázquez. Belén Do Campo quixo mostrar coa súa presenza “o apoio do goberno galego ao pequeno comercio de Melide e, por extensión, ao de toda a comunidade”.
    Durante o acto, Belén Do Campo destacou a aposta que está a facer a Consellería de Economía e Industria ao sector e mostrou a súa disposición a colaborar naqueles proxectos que o Centro Comercial Aberto de Melide “nos propoña”. Do Campo lembrou, doutra banda, que Asetem recibiu este ano unha subvención de 49.551 euros. Unha parte deste diñeiro (19.879 euros), en concreto investiuse precisamente nesta pasarela de moda, que foi todo un éxito. E con el, os comerciantes de Melide puideron demostrar todo o seu potencial no sector téxtil.
    Fonte: El Correo Gallego
     

     

     

     

     

     


     

  • 06 Novembro, 2011
    “Merca na Rúa” pechou a súa campaña na Ramallosa

    “Merca na Rúa” sorteou onte 3.000 euros  en vales de compra para comprar no comercio local de Nigrán, repartidos en 24 vales de 100 euros e dous de 300 euros. Durante a festa de peche de campaña desenvolvéronse na Alameda de San Campio, diferentes actividades lúdicas e de entretemento dirixidas  aos  nenos, con inchables e animación infantil. A iniciativa da Deputación, en colaboración coa Xunta de Galicia, contou coa participación do conselleiro de Economía e Industria, Javier Guerra, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, Alberto Valverde en calidade de deputado provincial, a concelleira de Promoción empresarial, comercio e Emprego de Nigrán, Rosa Rodríguez, e José Luís Froiz, presidente da Asociación de Empresarios de Val Miñor.

    Esta iniciativa persegue impulsar e fortalecer o pequeno comercio “como elemento estratéxico que ten unha incidencia directa na calidade de vida das persoas, na posta en valor do patrimonio arquitectónico e urbanístico das vilas, no seu desenvolvemento e que é un apoio fundamental para o sector turístico”, observou Valverde. “O obxectivo é incentivar o consumo, dar difusión ao seu valor, promover o asociacionismo comercial e fomentar a colaboración entre as asociacións de comerciantes locais e as administracións públicas”, explica Valverde.

    Fonte:  Atlántico Diario

  • 06 Novembro, 2011
    APUNTES PARA EMPRENDEDORES "EmprendeGO"

    Un novo e innovador concurso de ideas empresariais acaba de nacer da man de Infoempleo.com para fomentar o espírito empresarial en España. Trátase de EmprendeGO, un gran concurso para emprendedores que conta coa colaboración dos ministerios de Educación e de Traballo, ademais de con o apoio de importantes entidades educativas, financeiras e empresariais.
    EmprendeGO pretende transformar as ideas en realidades, en empresas. Busca fomentar e axudar á figura do emprendedor na sociedade española, descubrindo e potenciando as habilidades e capacidades de emprendimiento necesarias para a posta en marcha dunha iniciativa empresarial. Os emprendedores poderán presentar os seus proxectos en nove categorías diferenciadas, consideradas futuros xacementos de emprego: biotecnoloxía, comunicación dixital, innovación para a sociedade, loxística, novas fontes de enerxía, novos modelos de comunicación cos consumidores, servizos e ecosistemas en mobilidade, telecomunicacións e turismo.
    Dotación: Para iso, EmprendeGO conta cunha dotación total en premios que ascende a tres millóns de euros, a repartir entre 30 proxectos gañadores (tres por cada xacemento ou categoría empresarial). Estes proxectos gañadores recibirán soporte informático, técnico, legal e de dirección do proxecto de implantación e desenvolvemento de negocio, e un financiamento máximo de 100.000 euros para o desenvolvemento da iniciativa. Ademais, estarán durante dous anos dirixidos, potenciados e arroupados por mentores de grandes empresas de cada sector.
    Ademais, o proxecto que resulte gañador en EmprendeGo de entre todos os proxectos seleccionados tamén será premiado cunha viaxe a Silicon Valley (San Francisco, Estados Unidos), para vivir de primeira man todo o que sucede no berce do emprendimiento.
    Información e prazo: Os interesados en participar neste concurso poden consultar bases, formulario de solicitude, rede social propia e toda a información de interese na web www.emprendego.com. O prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto ata as 23.59 horas do día 15 de xaneiro de 2012.
    Taller: A Fundación CEL Inicitivas por Lugo está a desenvolver, coa colaboración de BIC Galicia, un taller práctico de finanzas dirixido a novas pemes, de menos de 42 meses de vida. A primeira do tres sesións de traballo que se desenvolverán ao longo do mes de novembro tivo lugar xa o pasado mércores, coa participación dunha ducia de emprendedores lucenses.
    A través do taller, que inclúe tamén tutorías individualizadas, os asistentes traballarán cos estados financeiros das súas empresas, a fin de que poidan levar diagnósticos, orzamentos, balances e contas de resultados banco-empresa reais e útiles para os seus negocios, así como estratexias de negociación con entidades financeiras e outra información de utilidade.
    Fonte: O Progreso
     

     

     

     

  • 06 Novembro, 2011
    O comercio prepara xornadas especiais de cara ao Nadal

    “Vivamos Ferrol” é a lema da iniciativa na que se traballa.

     O comercio e a hostalaría ferrolá están dispostos a non deixarse vencer en tempos difíciles e a pór en marcha iniciativas tendentes a facer revivir o sector e tamén a cidade.

    Un desfile de Elías Rumbo na última iniciativa comercial, a exitosa Fashion NightVENDAS: O obxectivo da nova promoción é aumentar o consumo na cidade en datas propicias para iso.

    O éxito da primeira edición da Fashion Night  deixou un bo sabor de boca e unha das súas promotoras, Lucía Gutiérrez, está xa traballando noutra proposta, “Vivamos Ferrol”,  na que pretende implicar ao maior número de establecementos comerciais e de hostalaría de cara ao próximo mes de decembro e co obxectivo de aumentar o consumo na cidade nunhas épocas propicias para iso.

    Aínda que os contidos destas xornadas aínda non están definidos, Lucía Gutiérrez explica que o importante agora é que os comerciantes e hostaleiros se adhíran en vivamosferrol@hotmail.com e deixen o nome do local, dirección e xerente ou persoa encargada así como un e_mail de contacto.

    A idea que manexa a propietaria do establecemento Elías Rumbo, que conta xa co apoio duns seis comercios, é levar a cabo algún tipo de iniciativa os venres do mes de decembro,  aproveitando  ademais que este ano Noiteboa e Nadal coinciden en fin de semana.

    Aínda que a promotora recoñece que “o máis bonito” está aínda sen pechar barállanse diferentes opcións, algunhas das cales quizais sexa imposible pór en marcha debido ao pouco tempo de preparación, pero outras si.

    Non sería, en ningún caso, algo similar á Fashion Night senón moito máis sinxelo e dirixido a activar o consumo na cidade. Iso si, os clientes terían vantaxes en cada compra.

    Por agora contactouse co Centro Comercial Aberto e espérase a disposición de comercio e hostalaría para poder pór en marcha algo especial. Tamén se están buscando patrocinadores do evento.

    Fonte:  Diario de Ferrol

     

  • 06 Novembro, 2011
    A campaña de dinamización do comercio de Milladoiro recolleu máis de 10.000 boletos

    Como un «gran éxito de vendas e participación» cualifican os organizadores da campaña As compras na túa vila teñen premio que se levou a cabo en Milladoiro ata este fin de semana. Os números avalan esta valoración posto que a campaña de fidelización recolleu máis de 10.000 boletos de persoas participantes no gran sorteo final.
    Foi entre esas 10.000 participacións entre as que este fin de semana sorteáronse 3.000 euros en premios, o gran acto final da campaña de dinamización do comercio do núcleo máis poboado do municipio de Ames. Os devanditos premios repartíanse entre dous cartóns regalo por valor de 300 euros e outros 24 cartóns regalo cun valor de 100 euros cada un.
    A campaña de dinamización do comercio de Milladoiro -organizada pola Federación Galega de Comercio en colaboración coas federacións provinciais de comercio, a Dirección Xeral de Comercio e Novagalicia Banco- non é a única que se celebra na provincia. Con anterioridade desenvolveuse en Boiro.
    Fonte: La Voz de Galicia (Edición Santiago)
     

  • 06 Novembro, 2011
    Jesús Vázquez ve necesario educar nun consumo “responsable”

    O conselleiro de Educación, Jesús Vázquez Abad, destacou onte a necesidade de educar aos nenos e mozos nun consumo «responsable», que logre que a sociedade do mañá sexa «máis equitativa, xusta e solidaria».
    Asistentes ás xornadas no Gran HotelVázquez fixo estas declaracións en Lugo durante a súa participación no foro organizado pola Confederación Católica de Asociacións de Pais de Alumnos e Pais de Familia (Concapa), que na presente edición celebráronse baixo a lema Educar no Consumo.
    Ante un auditorio no que se atopaban uns 180 pais, o conselleiro destacou a importancia de fortalecer os valores tradicionais máis elementais, «como o esforzo, o espírito emprendedor, a tolerancia, o respecto, o mérito, ou o sentido do deber, connosco mesmos e coa sociedade», sinalou.
    Jesús Vázquez explicou ademais que a situación de crise actual «fainos conscientes de que a educación é un pilar básico no desenvolvemento económico e social dun país. Ante isto non hai que aforrar esforzos, pero si debemos facer unha xestión eficiente e manter un control responsable sobre os recursos», apuntou.
    Por outra banda, o conselleiro de Educación apostou por «fomentar a unidade entre os pilares do sistema educativo» e «lograr que a comunicación entre familia e escola sexa completa, clara, continua e áxil».
    PROGRAMA
    Ademais de Jesús Vázquez, na xornada de onte interviñeron María Nava Castro, directora xeral de Comercio da Xunta; Celso Currás Fernández, exconselleiro de Educación; Jaime Santoalla Varela, inspector de Educación; Jesús Pablo González Vázquez, profesor de Industrias Alimentarias en Formación Profesional, e Beatriz Penas Enríquez, xefa do servizo de Consumo da delegación territorial de Lugo. O foro de Concapa finaliza hoxe cunha misa na igrexa de Santiago A Nova.
    Fonte: O Progreso
     

  • 06 Novembro, 2011
    Xunta y Expourense facilitan que as microempresas entén nas feiras

    Cada salón reservará 12 casetas a prezos especiais para as empresas máis pequenas e tamén para os autónomos.

    A Dirección  Xeral de Comercio e Expourense asinaron un convenio de colaboración que facilitará a participación dos autónomos e as microempresas dun ou dous empregados de toda Galicia nas feiras do recinto ourensán, ofrecendo prezos especiais para que poidan promocionar os seus produtos e servizos ante máis de 125.000 visitantes que acoden ás citas que cada ano organiza Expourense (datos de 2010).

    Conscientes de que o empresario ten cada vez máis dificultades para destinar recursos á promoción, a firma deste convenio entre Expourense e a Dirección Xeral de Comercio ten o obxectivo de favorecer o desenvolvemento económico das empresas galegas ás que, polas  súas características estruturais, resúltalles complicado participar neste tipo de eventos. Esta acción está tamén orientada a apoiar aos emprendedores, que adoptan comezar como autónomos ou microempresas, nos seus primeiros pasos empresariais.

    Ao amparo deste convenio, Expourense, en cada feira recollida no seu calendario anual, porá a disposición da Dirección Xeral de Comercio 12 casetas de 9 a 12 metros cadrados equipados con andel, mostrador e almacén que estarán reservados aos autónomos e ás microempresas que abonarán tan só o 40% da taxa xeral de cada feira. Estas empresas participarán en igualdade de condicións que o resto sendo incluídas nos catálogos da feira, na listaxe de expositores e nas distintas accións de comunicación que realizará Expourense ao redor desta iniciativa.

    Expourense celebra na actualidade unha media de 10 feiras ao ano que viran ao redor das potencialidades do territorio e a sectores estratéxicos que definen a vida socioeconómica de Galicia como é o caso do termalismo, o viño, o envellecemento poboacional, o moble, a gastronomía, a industria funeraria, os eventos, … son nichos de mercados singulares que teñen neste recinto feiral o seu oco e a posibilidade de promoción, moitas veces, a nivel internacional, polo que poderán acollerse a este convenio empresas dunha ampla gama de sectores produtivos que ademais terán a oportunidade de iniciarse na internacionalización.

    Este convenio terá unha duración dun ano, sendo prorrogable. Porase en marchas nas próximas citas feirais de Expourense que será A miña Casa, Salón do Moble, Decoración e Antigüidades e no Salón Inmobiliario, que terán lugar entre o 24 e 27 de novembro e en Celebra, Salón de Vodas, Bautizos, Comuñóns e Actos Sociais, os días 26 e 27 de novembro.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 06 Novembro, 2011
    Álvaro Rodríguez Eiras

    Fundador da Confederación de Empresarios de Galicia (CEG)
    Homenaxeado polo 30 aniversario da organización
    A Confederación de Empresarios de Galicia (CEG) rendeu homenaxe ao seu presidente fundador Álvaro Rodríguez Eiras con motivo do 30 aniversario da organización.
    Eiras (LUGO, 1932) foi nomeado alcalde da  localidade lucense de Meira con só 20 anos. En 1975 creou Aresa, o seu primeiro centro de distribución de fertilizantes e cereais e que na actualidade está presente en toda Galicia.
    Presidiu o club político de Lugo, entidade creada para atraer aos principais líderes políticos do principio da democracia e que foi clausurado tras as primeiras eleccións democráticas. Participou de maneira activa na constitución da CEG en 1981, converténdose no seu primeiro presidente. Ademais, tamén foi cofundador e primeiro presidente da Confederación de Empresarios de Lugo.
    Na actualidade preside o grupo Aresa, formado por Aresa -lider de distribución de fertilizantes no norte de España e Portugal-, Granova, Cereais e Todocampo, cuxa facturación ascende a 200 millóns anuais e conta con máis de 300 postos de traballo directos.
    Foi condecorado coa insignia de ouro da Universidade de Santiago de Compostela e coa medalla de ouro da patronal lucense. O próximo 9 de novembro, a CEG nomearao oficialmente presidente fundador.
    A Confederación de Empresarios de Galicia tivo cinco presidentes. Eiras entre 1981 e 1982; Emilio Pérez Neto entre 1982 e 1984; José Pablo Rodríguez-Martiñán Martínez, xa falecido, entre 1984 e 1990; Antonio Ramil Fernández-Areal, tamén falecido, entre 1990 e 2000; e o actual presidente Antonio Fontenla Ramil que ocupa o cargo á fronte da patronal desde o ano 2001 e afronta na actualidade o seu terceiro mandato.
    Fonte Atlántico Diario
     

  • 06 Novembro, 2011
    O mercado carballés opta aos Premios Nacionais de Comercio Interior

    O edificio do mercado foi reformado por completo con fondos estataisO mercado de abastos de Carballo e a súa contorna optan aos Premios Nacionais de Comercio Interior, creados en 1997 «co obxecto de galardoar o especial labor dos concellos nas súas actividades de renovación urbana comercial, no centro das cidades, e dos pequenos comercios, no seu labor de desenvolvemento comercial e modernización empresarial», segundo consta nas bases da convocatoria. O director do programa, Javier Castreseña, visitou esta semana o edificio e as rúas semipeonís do centro urbano, porque «tamén prémiase o feito de facilitar a accesibilidade aos comercios», explicou Milagros Lantes, concelleira de Feiras e Mercados, que o acompañou, xunto a Xosé Regueira, delegado de Promoción Interior, durante o percorrido.

    O representante do Ministerio de Industria, Turismo e Comercio eloxiou a obra realizada no mercado, destacou as posibilidades que ofrece a planta superior e valorou positivamente o mantemento do edificio na súa localización «para favorecer o mantemento da tradición das feiras e os mercados», sinalou Milagros Lantes.

    O fallo coñecerase a finais deste mes. O Concello de Carballo compite con outros de todo o territorio nacional, pero a concelleira de Feiras e Mercados considera que tan importante como o premio é «ter a posibilidade de dar a coñecer o noso comercio en todo o Estado».

    Fonte: La Voz de Carballo
     

  • 05 Novembro, 2011
    Caldas CCA sorte a crise repartindo 4.000 euros entre os seus clientes

    Os comerciantes ultiman unha ruta de tapas por varios locais hostaleiros da vila

    Caldas Centro Comercial Aberto repartirá 4.000 euros entre os seus clientes durante a campaña de Nadal, que onte foi presentada pola presidenta do colectivo, Marisa González, e o xerente, Rafa García.

    A novidade deste ano é que o diñeiro se distribuirá de forma equitativa entre os gañadores en forma de vales de 100 euros. Así mesmo, os afortunados deberán gastar o seu premio no establecemento no que recibiron a papeleta gañadora ao realizar a súa compra. “O cliente ten que gastalo obrigatoriamente alí no prazo de tres meses, Facémolo polas tendas pequenas, porque dan moitos premios e ao final sempre gastan nas mesmas, de roupa ou electrodomésticos, por exemplo”. Ademais, algúns comercios invisten moito en adquirir os talonarios de boletos e despois non recuperan o diñeiro.

    O CCA xa iniciou a repartición de tacos de boletos entre os establecementos adheridos á campaña, que concluirá co sorteo dos vales despois de Reis.

    Como ninguén é alleo á crise, a asociación aposta por reutilizar talonarios que quedaron sen usar de anos anteriores, co que se aforrarán uns 900 euros, “que xa nos dan para outras actividades”. Aínda así, os seus plans tampouco son moi ambiciosos. “Non hai orzamento –admite García-. Gastaremos estes 4.000 euros e outros 6.000 euros nos calendarios, dos que se encargaron un seis mil”, apuntou. O CCA está pendente de recibir unha subvención da Xunta de 50.000 euros.

    De petiscos. Así mesmo, a asociación está a preparar unha ruta de petiscos entre varios locais de hostalaría da vila para tratar de repetir o éxito do Concurso de Tapas realizado o pasado mes de marzo, aínda que neste caso non se organizará como un certame.

    “Trátase de que a xente veña a Caldas e se van a todos os locais participantes entrarán nun sorteo”, cuxo premio podería ser un fin de semana de turismo rural.

    A intención é que esta actividade se celebre o último fin de semana de novembro, aínda que non está pechado. De momento xa confirmaron a súa participación Roquiño, A Real, 5 Xotas, Castro, Bimbieiro, Vila, Torque, Luya e Taiño. “Quedan por confirmar as cafetarías , porque poden servir un petisco frío, non é necesario que sirvan comidas”.

    As tapas serán gratis coa consumición e os locais estarán animados pola música do grupo folclórico Edovio, de Caldas. “É unha actividade que nos supón pouco custo, apenas a cartelaría, e que saímos moi beneficiados”, apuntou o xerente do CCA. Tamén se está expondo realizar un ciclo de cinema na Avenida.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 05 Novembro, 2011
    Os viños Rías Baixas asisten por primeira vez a unha feira en Hong Kong

    O consello regulador da denominación de orixe Rías Baixas participa por primeira vez en Hong Kong International Wine Spirits Fair, que chega á súa cuarta edición. Hai un total de 15 adegas –e 18 marcas- no evento, no que Rías Baixas está dentro do pavillón oficial de España.

    China é un dos mercados máis apetecible para Rías Baixas, e no caso de Hong Kong non produce viño algún, polo que todo o que se consome nesa rexión é importado. En 2009 as empresas pontevedresas exportaron a Hong Kong 3.290 litros de viño, unha cifra que pasou a 12.465 litros en 2010. Na actualidade, os caldos españois copan un 5 por cento dos viños que se beben en Hong Kong.

    “O viño español no mercado hongkonés é un valor en alza, con incrementos moi destacables na súa importación”, afirma Rías Baixas. Neste sentido, apuntan que se trata duns caldos que gustan aos consumidores, e a unhas boas condicións de Aduanas.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 04 Novembro, 2011
    O Nadal comeza a sentirse en Ourense Centro

    Un total de douscentos arcos repatidos polas rúas máis céntricas e o centro histórico iluminarán o Nadal en Ourense. Así o anunciaba onte a presentación dun deles no patio da Confederación Empresarial, da man do centro comercial aberto Ourense Centro. O acto de presentación estivo presidido polo presidente de Ourense Centro, Emilio Iglesias, e o concelleiro de Comercio, José Ángel Vázquez Barqueiro. O primeiro confesou as expectativas que o sector comercial puxo na campaña do Nadal. Co primeiro arco tratan de pór de manifesto "a importancia da iluminación para a actividade comercial ourensá".

    Fonte: La Región
     

  • 04 Novembro, 2011
    Cangas conta xa coa Mesa do Comercio Local

    A sala de xuntas do Concello de Cangas foi escenario onte da constitución da Mesa do Comercio Local, que preside o alcalde, o popular José Enrique Sotelo Villar, contando con representación da Dirección Xeral de Comercio da Xunta, así como dos comerciantes e empresarios.

    Entre os primeiros asuntos abordados estivo o inicio onte das obras de reurbanización e humanización da Praza dá Constitución, por tratarse dun espazo comercial, así como a preocupación existente pola apertura en domingo e festivos de bazares chineses que superan os 150 metros cadrados, cando só poden facelo os 8 ao ano que autoriza a Xunta de Galicia.

    Á fronte da representación dos comerciantes estivo o presidente da Federación de Comerciantes e Industriais do Morrazo (Fecimo), Xosé Bangueses García, mentres que o Concello estivo tamén representado pola concelleira de Comercio, Berta Pérez Hernández, do PP.
    Na Mesa do Comercio Local de Cangas, que se reunirá unha vez ao ano salvo que algún asunto deba ser tratado antes, hai que dar conta de todo o relacionado co mesmo, polo que o alcalde informou o comezo das obras de humanización da pequena Praza da Constitución, obra na que a Dirección Xeral de Comercio da Consellaría de Economía e Industria inviste 167.411 euros e o Concello a cantidade restante ata os 223.214.

    Así mesmo, Cangas xa entregou na Deputación toda a documentación para que licite a pavimentación e humanización da Rúa Saralegui, que conta con varios locais de hostalaría.
    No entanto, especial preocupación nos comerciantes provoca o feito de grandes bazares chineses estean abertos os domingos e festivos, algo que prohibe a Lei do Comercio de Galicia ás superficies que superen os 150 metros cadrados.

    No caso de Cangas, o Concello comprobará se todos os locais comerciais que abren domingos e festivos non superan eses 150 metros cadrados, pola contra lembraralles que só poden facelo os 8 que permite a Xunta.

    Ao parecer existen dúbidas sobre un situado na Avenida de Vigo e outro na Avenida de Castroviejo, en Rodeira.

    Fonte: Atlántico Diario

  • 04 Novembro, 2011
    Remata a campaña de dinamización comercial con sorteo e festa amiense

    Expoñen estes días o regulamento do novo mercadillo, tamén para O Milladoiro

    A praza Manuel Murguía de O Milladoiro acolle hoxe, desde as 12:30 horas, o acto final da Campaña de Dinamización do Consumo nas Vilas Galegas, baixo a lema “As compras na túa vila teñen premio”, con sorteos e actuacións. A noticia coincide coa exposición, vía DOG, do regulamento para o novo mercadillo que abrirá nesta mesma praza amiense, previsiblemente o luns 14 de novembro.

    En canto á finalización da campaña, impulsada pola Federación Galega de Comercio, comenzará  ás 12:30 horas  con pasacalles e animación na rúa, que inclúe xigantes e malabaristas. Ás 17:00 horas volverán percorrer as inmediacións da praza Manuel Murguía para dar paso, xa ás 18:30 horas, á gala do Rei Midas, de maxia cómica. Ás 19:30 horas haberá unha actuación musical a cargo de Mariana e, xa ás 20:00 horas, terá lugar o sorteo e entrega de galardóns por importe de 3.000 euros.

    Asistentes. No sorteo espérase a asistencia do secretario xeral técnico da Federación Galega de Comercio, Luís Fernández; o presidente da Asociación de Comerciantes de Milladoiro (AEMI), Carlos Neira; o seu homólogo na Federación de Comercio da Coruña, Miguel Agromayor, o alcalde de Ames, Santiago Amor e a directora xeral de Comercio, Nava Castro.

    A ambiciosa e exitosa campaña comercial desenvolveuse na maior das urbes amienses desde o 24 de outubro ao 4 de novembro, e estivo centrada nos miles de veciños e clientes da contorna.

    TAPA XALLEIRA

    *** Outro foco de interese comercial estes días emprázase en Santa Comba, que celebra o seu segundo certame de tapas da man da Asociación de Empresarios, presidida por Óliver Silvariño. Ademais de recoñecerse a calidade das creacións culinarias, premiarase ao mellor tapeador cunha estancia no hotel Xallas, incluíndo comida e jacuzzi.

    Os locais que toman parte na presente edición son O Fogón do Xantar, Hotel Xallas, Trastámara, A Nosa Vila, Talladas, Vagalume, Duca, Cervecería A Tralla, A Fortaleza, A Nosa Taberna, Cervantes, Blanco e Tío Paco.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 03 Novembro, 2011
    Os comerciantes de Betanzos elixen esta tarde a súa xunta directiva para os dous próximos anos

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Betanzos (ACEBE) celebrará esta tarde unha asemblea para elixir a xunta directiva pque estará á fronte da entidade os dous próximos anos. A única candidatura é a encabezada pola actual presidente, Antonio Anido, que ostenta o cargo dende 2007 e que xa se reelixiu en 2009. A reunión será ás 20.30 horas en primeira convocatoria e ás 21.00 en segunda e celebrarase no salón Azul do Liceo.  

  • 03 Novembro, 2011
    Máis de 70 firmas expoñerán os seus produtos en Lugofeira

    A mostra multisectorial celebrarase entre mañán e domingo

    A mostra multisectorial que se celebraba durante as festas de San Froilán e a posterior de rebaixas de outono fusiónanse este ano para dar orixe a Lugofeira 2011, un certame que terá lugar desde mañá ata o domingo no Pazo de Feiras e Congresos.

    Sindo Alonso, que é o xerente de Organización Feiral Galega, a firma que promove este evento, prevé recibir “entre 10.000 e 15.000 visitantes” ao longo dos tres días.

    Máis de 70 firmas de Galicia, Asturias e Portugal exporán os seus artigos en decoración, automoción –con tres multimarcas lucenses con vehículos de segunda man-, téxtil, enxoval, fogar e alimentación, entre outros sectores.

    Destaca a presenza nesta feira duns quince expositores do Principado, que ofrecerán artesanía, gastronomía e produtos típicos da comunidade autónoma veciña.

    A entrada custará dous euros. Cada asistente será convidado a café. Ademais optará ao sorteo de produtos cedidos polas empresas que participan. O horario de visita será ininterrumpido de once da mañá a nove da noite.

    Lugofeira 2011 acolle tamén  o mercado de antigüidades, almoneda e coleccionismo. Ademais habilitarase unha zona de xogos gratuíta, para os nenos, con campo de minigolf e inchables.

    Sindo Alonso anunciou que xa ten comprometida unha nova mostra no Pazo de Feiras e Congresos da capital lucense para o próximo ano. Durante o Entroido, de sábado a martes, celebrarase Lugostock. Como novidades pretende incluír un desfile de moda e unha festa da cervexa. Ademais dos produtos rebaixados, volverá ter cabida o mercado de antigüidades, almoneda e coleccionismo.

    Máis actividades. O Pazo de Feiras e Congresos acollerá do 11 ao 13 outro evento, o primeiro Salón da Moto e a primeira concentración Suevia Lugo 2011, que se presenta esta mañá. Pretende aproveitar o tirón que ten na cidade o deporte das dúas rodas.

    Fonte: El Progreso

  • 03 Novembro, 2011
    A fundación CEL ofrece axuda a pemes noveles para se consolidaren

    A fundación CEl-Iniciativas por Lugo organizou onte, en colaboración con BIC Galicia, un taller práctico de finanzas para axudar á consolidación de empresas que aínda non levan tres anos e medio no mercado. As sesións de traballo, nas que participan unha ducia de emprendedores, continuarán os días 16 e 30 deste mes. Nesta acción formativa asesóraselles sobre as necesidades financeiras da peme e as principais opcións que ofertan as entidades bancarias.  

  • 03 Novembro, 2011
    Os premios nacionais de artesanía recoñecen o labor da artesanía do Obradoiro Regal Cerámica

     

     O obradoiro de Viveiro resultou gañador da VI edición destes galardóns, na súa categoría de Promoción destinada a entidades privadas pola súa aposta integral para a formación, a comercialización e a divulgación da cerámica.
     A directora xeral de Comercio e a xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño participaron esta mañá en Madrid no acto de entrega de premios da edición deste ano, na que Galicia resultou a comunidade autónoma con máis artesáns entre os finalistas, entre os que se atopaba a propia Fundación, que foi seleccionada na categoría “Promociona. Entidades Públicas”.
     A Consellería de Economía e Industria impulsou as cinco candidaturas galegas que resultaron finalistas nesta sexta edición dos premios, entre as que se atopaban os obradoiros artesáns de Arturo Álvarez Calor Color S.L., Elena Ferro Lamela e Idoia Cuesta Alonso, que foron seleccionados nas categorías “Premio Nacional”, “Produto” e “Innova”, respectivamente, .

    Entrega de Premios Nacionais de Artesanía 2011Madrid, 2 de novembro de 2011.-  O obradoiro artesán Regal Cerámica, de Viveiro, resultou gañador na categoría “Promociona. Entidades Privadas”, da sexta edición dos Premios Nacionais de Artesanía, que promove a Fundación Española para la Innovación de la Artesanía. A directora xeral de Comercio, Nava Castro Domínguez, e a xerente da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, Elena Fabeiro Castro, participaron no acto de entrega de premios celebrado esta mañá en Madrid, para apoiar as cinco candidaturas galegas que resultaron finalistas na edición deste ano.

    O comité de avaliación dos Premios recoñeceu o valor do complexo cultural Regal-Xunqueira como un espazo de integración e actividade cultural a partir da rehabilitación dunha antiga fábrica de curtidos, en Viveiro (Lugo), que chegou a ser unha das máis importantes de Galicia ata 1962. O seu xestor, o ceramista Alfonso Otero Regal, rehabilitou a fábrica converténdoa nun espazo único: un centro didáctico, un museo, unha tenda, un taller, un punto de encontro no que se respira artesanía e cultura. Na súa ampla infraestrutura realízanse actividades didácticas, conferencias, cursos e acóllense estudantes e investigadores.

    Nos máis de 2.000 metros cadrados inclúense o propio obradoiro e a tenda Regal Cerámica, un museo de cerámica e un centro de interpretación da pel para os que se organizan programas de exposicións temporais, así como un centro didáctico que dispón de aulas, un salón de actos e unha pequena biblioteca, no que se organizan actividades destinadas a nenos e mozos, e mais a futuros ceramistas, que se poden beneficiar do seu programa de becas de formación.

    Grazas a este galardón, recoñécese a función deste complexo cultural como un motor de desenvolvemento socioeconómico e turístico da zona da Mariña, así como unha eficaz plataforma de divulgación e promoción da artesanía, especialmente da cerámica. O espazo Regal Xunqueira, posto en marcha no ano 2008, supón unha aposta integral polo desenvolvemento da cerámica a través de actividades relacionadas coa formación, a exhibición e a divulgación do oficio, así como un espazo de promoción e comercialización do propio produto artesán elaborado polo obradoiro.

    Nesta sexta edición dos galardóns, Galicia resultou a Comunidade Autónoma con máis finalistas entre os seleccionados, entre os que destaca o labor da propia Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño, entidade que impulsou a totalidade das candidaturas e que resultou finalista na categoría “Promociona. Entidades Públicas”, polo seu traballo en favor do desenvolvemento do sector artesán e da consolidación da marca Artesanía de Galicia.

    As diferentes liñas de acción desenvolvidas a través da Fundación Centro Galego da Artesanía e do Deseño no tocante á formación, á promoción, á comercialización, á innovación, ao deseño e á divulgación, así como o seu esforzo pola introdución do produto artesán galego en novos mercados a través da presenza da marca Artesanía de Galicia, cada vez máis consolidada dentro e fóra da nosa comunidade, foron os principais puntos a favor da candidatura da Fundación. O apoio ás candidaturas á sexta edición dos Premios Nacionais de Artesanía supón unha aposta para dar a coñecer a alta calidade do produto artesán que se está a elaborar hoxe en día en Galicia.

    O comité de avaliación desta sexta edición dos Premios Nacionais de Artesanía seleccionou tamén como finalistas as candidaturas de Arturo Álvarez Calor Color S.L., para o “Premio Nacional”, Elena Ferro Lamela na categoría “Produto” e Idoia Cuesta na de “Premio Innova”.

    Idoia Cuesta Alonso resultou finalista no Premio Innova, categoría na que o premio resultou deserto e na que a artesá galega obtivo unha mención especial do xurado. Partindo da tradición cesteira, respectando as técnicas de tecido e experimentando con materiais, formas e volumes, a artesá de Outeiro de Rei (Lugo) deseña e crea novos produtos para dous ámbitos diferenciados pero complementarios: a decoración de interiores e a moda. Nos seus produtos combina fibras naturais da tradición téxtil (lá, algodón, xute ou cáñamo) con fibras vexetais máis ríxidas como o vimbio. Ademais busca un enfoque renovador e versátil na cestería, propondo pezas con novos usos.

    Arturo Álvarez Calor Color S.L. resultou finalista na categoría Premio Nacional de Artesanía. A firma de iluminación, con sede en Vedra (A Coruña), consegue con cada unha das súas luminarias dar resposta ás necesidades técnicas e estéticas dun mercado cada vez máis esixente. Para iso investiga as posibilidades das técnicas clásicas aplicadas ás tendencias máis actuais, creando un estilo propio e novidoso. O seu traballo ten influencias da natureza, a arquitectura e os estilos decorativos. Arturo Álvarez busca que o observador vincule artesanía, deseño contemporáneo e calidade.

    Elena Ferro Lamela resultou finalista na categoría Premio Produto pola súa colección de zocos E. Ferro. Realizada nunha gama de cores atrevidos, acorde coas novas tendencias da moda, o seu deseño toma a inspiración da natureza e o mundo animal. Con esta liña, a artesá de Merza - Vila de Cruces (Pontevedra) achegou un novo enfoque estético a un produto tradicionalmente usado para protexerse do frío e da humidade nas zonas rurais do Norte de España.

    Os Premios Nacionais de Artesanía teñen como finalidade dar o recoñecemento institucional ao máis alto nivel a aqueles profesionais e iniciativas artesáns considerados como excelentes e exemplares no campo da artesanía contemporánea. O principal obxectivo é impulsar o desenvolvemento e a competitividade das pequenas e medianas empresas artesás españolas incentivando a innovación, o deseño e a capacidade de adaptación ao mercado, os tres valores principais que serven de guía ao comité na súa selección.

    Nesta sexta edición o traballo do comité resultou especialmente arduo debido ao grande número de candidaturas recibidas e á calidade destas, en total 102 candidaturas procedentes de Andalucía, Principado de Asturias, Illas Baleares, Canarias, Castela-A Mancha, Castela e León, Cataluña, Comunidade Valenciana, Estremadura, Galicia, Comunidade de Madrid, Rexión de Murcia, Comunidade Foral de Navarra e A Rioxa. Isto forzou o comité a deixar fóra candidaturas excelentes lo cal, a pesar de facer moi complexa a selección, é un bo síntoma da calidade da nosa artesanía.

  • 03 Novembro, 2011
    Ponteareas prepara unha marca de calidade para as súas rosquillas

    O goberno local está inmerso na creación dunha marca de calidade para o seu produto gastronómico máis identificativo, as Rosquillas de Ponteareas. A Concellaría de Comercio mantén contactos coa Consellería de Economía e Industria para perfilar esta posibilidade que o PP xa expuxo no seu programa electoral das últimas eleccións municipais.
    Así mesmo, o departamento que dirixe Marisol Valado contactou con varias empresas de máquinas expendedoras para estudar a posibilidade de vender este produto de repostaría a través deste sistema que se instala nas rúas e que non require a presenza de dependente, como método para favorecer a divulgación do doce ponteareán.
    Ademais, o alcalde de Ponteareas, Salvador González Solla, avanzou onte que o Concello sacará partido a un curso de deseño gráfico que se está impartindo no municipio coa creación da marca Concello de Ponteareas, un proxecto no que está tamén inmersa a asociación de turismo rural Agarimo.
    Premios Sabores de Outono
    Ambos os proxectos adiantounos o alcalde de Ponteareas, onte, no salón de sesións da localidade tras o sorteo de premios da ruta de tapas "Sabores de Outono" que se celebrou este fin de semana nunha vintena de locais de hostalaría do centro.
    Foron os alumnos de Asprodico os encargados de remover nunha urna de cristal, onte pola tarde, todas as papeletas que depositaron os usuarios ao longo do fin de semana nas distintas caixas habilitadas en cada un dos locais.
    O primeiro e o segundo premio dun fin de semana para dúas persoas nunha casa de turismo rural correspondeulle a Jonathan Zúñiga Puga, de Ponteareas, e a Miguel Andión Fontán, tamén de Ponteareas.
    O terceiro premio, un bono mensual individual para o complexo deportivo Álvaro Piñeiro correspondeulle a Carmen Rosa Alonso Bravo, de Mondariz; e o cuarto premio, a bicicleta de montaña, foi para Maite Monteagudo González, de Mondariz.

  • 03 Novembro, 2011
    Presume das túas compras

    Durante o presente mes de novembro Centro Comercial Aberto Ourense Centro pon en marcha a campaña “Presume das túas compras en Ourense”

    Este mes de novembro o Centro Comercial Aberto Ourense Centro sorprende unha vez máis pondo en marcha a campaña “Presume dás túas compras en Ourense”. Como o seu propio nome indica os clientes terán ocasión de presumir dos variados e interesantes artigos que o comercio local ourensán ofrece e colaborar así na promoción e desenvolvemento do comercio da cidade.

    O Centro Comercial Aberto premiará a confianza dos consumidores que adquiran os seus produtos nos establecementos do comercio local.

    Para iso, terán que enviar unha fotografía pousando con algún produto ou servizo que adquirisen despois do día 1 de outubro en calquera comercio de Ourense Centro.

    Esta campaña consiste en incentivar aos clientes para que presuman coas compras que realicen nos establecementos  comerciais de Ourense co obxectivo de promocionar a variedade de produtos e servizos que os comerciantes da cidade ofrecen nos seus establecementos.

    O CCA Ourense centro fai posible coas súas campañas e promocións que a completa oferta do comercio urbano local chegue aos ourensáns atraendo o seu consumo a estes establecementos que son un aceno de identidade para a cidade.

    O Centro Comercial Aberto tampouco cesa no seu empeño por dotar aos seus comerciantes asociados de novas fórmulas de promoción que lles axuden a rendibilizar os seus negocios e difundir a oferta de produtos que teñen nos seus establecementos. Que mellor maneira que desenvolver unha campaña que premia  tanto aos consumidores como aos comerciantes.

    Participación

    Para aqueles que queiran participar terán que fotografarse co artigo, produtos ou servizos que adquirisen despois do 1 de outubro e enviar a fotografía a presumedastuascompras@ourensecentro.com ou tamén teñen a opción de subir directamente a foto á web www.presumedastuascompras.ourensecentro.com, indicando imprescindiblemente o produto co que participan e o nome do establecemento no que foi adquirido. O prazo para a participación nesta campaña finaliza o 20 de novembro.

    Cada participante poderá enviar unha fotografía por cada produto ou servizo adquirido. No caso de que un participante envíe dúas ou máis fotografías para un mesmo produto ou servizo adquirido nun mesmo establecemento o administrador da web seleccionará unha delas para a súa publicación.

    A procedencia dos produtos ou servizos será verificada polos establecementos comerciais nos que se indica que foron adquiridos.

    Todas as fotografías serán validadas polo administrador da web, que verificará o cumprimento de todos os requisitos, antes de ser publicadas.

    Entre os produtos poden estar téxtil, complementos calzado, óptica, mobiliario ou servizos de barbaría, estética, fotografía… etc. Calquera que sexa o ámbito dos establecementos comerciais de Ourense Centro.

    Desde o 22 ata o 28 de novembro as fotos colgadas na web poderán ser votadas para determinar ao gañador do primeiro premio. As votacións realizaranse de forma directa na propia web www.presumedastuascompras.ourensecentro.com. Desde cada computador só se poderá realizar unha única votación e nela poderanse votar ata tres fotos diferentes.

    Premios

    Para o Centro Comercial Aberto é importante promover o desenvolvemento do comercio local polo cal se incentivará ao titular da foto máis votada na web. Este gañará un IPAD2 de 16 Gb e entre todos os participantes sortearanse dous fins de semana nun dos balnearios do Grupo Caldaria. Para realizar o sorteo asignarase un número de participación a cada fotografía publicada, de forma, que un mesmo titular terá tantas participacións no sorteo como fotografías publicadas na web.

    Por outra banda, o Centro Comercial Aberto recompensará aos 10 comercios máis nomeados que poderán beneficiarse dunha promoción publicitaria específica ao finalizar a citada campaña.

    De interese

    • Data de participación: Ata o 20 de novembro de 2011
    • Data de votación: Desde o 22 ata o 28 de novembro de 2011
    • Premios:
      • Foto máis votada: IPAD2 de 16 G;
      • sorteo entre os participantes de dous fins de semana nun dos balnearios do Grupo Caldaria;
      • promoción publicitaria para os 10 comercios máis nomeados.

     

    Fuente: La Región

     


  • Páxina 77 de 85

  • Mostrando do 1521 ao 1540 dun total de 1686 rexistros