Xunta de Galicia
Vostede está aquí:

Actualidade Comercial

  • 25 Outubro, 2011
    A Xunta destaca a praza de Lugo como unha referencia para os mercados galegos

    A tenente de alcalde de Emprego e Empresa, Luisa Cid, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, e a xefa territorial da Consellería de Industria, Tristana Moraleja, realizaron onte un percorrido pola praza de Lugo. O encontro estaba motivado, en principio, pola visita dun grupo de praceiras  de Ponteareas con motivo da reforma do mercado da localidade pontevedresa.
    Un grupo de praceiras de Ponteareas visitou as instalaciónsAo parecer, a Dirección Xeral de Comercio elixiría a praza de abastos coruñesa como un exemplo para o resto dos mercados de Galicia. Por iso é polo que as praceiras pontearanas decidiran tomar como referencia a distribución da praza de Lugo para seguila no seu propio mercado.
    “Nós puxémonos en contacto coas praceiras de Ponteareas e propuxémoslles como exemplo dous mercados, que eran o de Ferrol e a praza de Lugo”, explicou Nava Castro antes de entrar ás instalacións”.
    “Esta visita tamén vén motivada porque a nosa finalidade, desde a Xunta de Galicia, é crear unha imaxe unitaria e homoxénea das prazas, a pesar de que sabemos que son de competencia municipal, pero si ter algunhas como referente nas nosas 102 prazas de abastos de toda Galicia”, engadiu a director xeral.
    Durante o percorrido, as visitantes puideron comprobar cal era a distribución dos peixes, carnicería e legumes nas diferentes plantas.
    Visita rutineira > Pola súa banda, Luisa Cid aproveitou esta nova visita á praza de Lugo para departir cos praceiros sobre diferentes cuestións relacionadas co mercado. “Vimos facer unha visita que é, poderiamos dicir, case case rutineira, para ver como estamos, como está a funcionar a praza e comprobar o que podemos mellorar”, indicou Cid.
    Esta é a segunda visita que realiza a concelleira á praza de Lugo, como responsable principal de Empresa do Concello, entre cuxas competencias se inscriben os mercados municipais.
    Tanto a concelleira herculina como a directora xeral de Comercio subliñaron a importancia dos mercados de abastecemento diario de produtos frescos e de calidade.

    Fonte: El Ideal Gallego
     

  • 25 Outubro, 2011
    Santiago organiza un ciclo de talleres para o sector comercial de San Pedro

    O ciclo constará de nove talleres prácticos, un seminario sobre coaching comercial e unha conferencia final.

     A concelleira Reyes Leis e a técnica municipal Lucía CastroA concelleira de Economía, Comercio, Turismo e Mercados, Reyes Leis, presentou un ciclo de talleres específico e gratuíto para o sector comercial do barrio de San Pedro, deseñado dentro do programa Urbana Santiago Norte co obxecto de dinamizar esta arteria comercial da cidade a través de accións prácticas e participativas, pensadas para un comercio de proximidade. Reyes Leis estivo acompañada pola técnica municipal de comercio Lucía Castro.

    O programa Urbana Santiago Norte, cofinanciado pola Unión Europea con cargo ao Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER), ten coma unha das súas liñas de actuación a recuperación de eixes comerciais, concretamente do corredor de Concheiros e arredores, arteria comercial, xunto coa Rúa de San Pedro, do barrio de San Pedro.

    O ciclo constará de nove talleres prácticos, un seminario sobre coaching comercial e unha conferencia final. Desenvolverase dende o 25 de outubro, en que terá lugar o primeiro taller, Perfil do novo consumidor: captación e fidelización. O labor comercial, e rematará o 1 de decembro coa celebración da conferencia final. As actividades desenvolveranse no Centro Sociocultural de A Trisca, no local da Asociación Veciñal A Xuntanza e no salón de actos do Museo do Pobo Galego.

    Cada un dos talleres e o seminario de coaching comercial celebraranse por duplicado, en diferentes datas e horarios, para facilitar a asistencia dos comerciantes do barrio interesados. Os talleres que se impartirán son: Comercio e TICS, Xestión e cálculo de prezos. Cálculo de beneficios; Converte o teu escaparate na túa marca diferencial; Actitudes e técnicas de venda: técnicas de negociación; Perfil do novo consumidor: captación e fidelización; Innova o teu negocio a través do visual merchandising; Deseño de promocións; O pequeño comercio innovador e creativo e Creación da marca 2.0. O seminario de coaching comercial contará con tres formadores especializados que interactuarán con grupos reducidos de entre 8 e 12 persoas.

    Na conferencia final, intervirán tres representantes do sector comercial e empresarial da cidade. Na temática A adaptación ao cambio: experiencias contarase coa presenza do director xeral de Espagat Complejo Salud, Francisco Martínez Carregal, e o xerente de Iluminación Pérez Antolín, José Luis Pérez Fernández. A continuación intervirá Juan Carlos Vez Vázquez, socio director xeral de IDEAINNOVA, director xeral de BLU:SENS e profesor da Escola de negocios Novacaixagalicia e da Universidade de A Coruña, coa ponencia Queres mellorar as vendas da túa tenda? Prepárate cara o próximo Nadal reforzando con consellos prácticos o teu negocio e incentivando as vendas.

    As inscricións poden facerse no correo electrónico inscricionspe@santiagodecompostela.org ou chamando ao número de teléfono 981542493. Os interesados en participar poden pedir máis información no teléfono indicado ou ben na páxina web www. maiscompostela.org.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 25 Outubro, 2011
    Bic Galicia capta expertos de apoio a novas empresas na Coruña

    A sociedade, que depende da Xunta, organiza un encontro hoxe na cidade para captar mentores dispostos a compartir a súa experiencia
    A Consellería de Economía e Industria, a través de Bic Galicia, ofrece hoxe na Coruña un seminario orientado a reforzar a Rede Galega de Mentores mediante a incorporación de máis empresarios experimentados para atender a un maior número de empresas en vías de consolidación. O encontro, que terá lugar na Confederación de Empresarios da Coruña a partir das 17.30 horas, forma parte dun ciclo de charlas e talleres que desenvolve Bic Galicia orientados a reforzar a Rede Mentoring.
    Estes encontros iniciáronse a semana pasada en Vigo, onde contaron coa participación de medio centenar de empresarios nun taller orientado a facilitar a consolidación das novas empresas mediante actuacións para avanzar na mellora da súa competitividade, tanto a través de ferramentas como o coaching, como mediante o asesoramento que pode prestar a rede de mentores.
    Ademais do encontro que se vai a celebrar hoxe na Coruña, terá lugar na sede da Fundación CEL. Ademais, o próximo 29 de novembro haberá un encontro de promoción da Rede Galega de Mentores en Ourense.
    Finalidade
    Os empresarios que busquen orientación de expertos para consolidar ou diversificar a súa actividade, ou para internacionalizar os seus produtos, poden acudir á Rede Galega de Empresarios Mentores impulsada pola Consellería de Economía e Industria e coordinada pola sociedade do Igape BIC Galicia. A rede integra na actualidade a 89 mentores experimentados, procedentes de diversos sectores e especializados en diferentes áreas de xestión empresarial, que asesoran de forma gratuíta ás 80 empresas que, ata o momento, demandaron o seu apoio.
    Un dos obxectivos da Rede Galega de Mentores é conseguir que os novos empresarios poidan apoiarse na experiencia e nas habilidades desenvolvidas por quenes lograron pór en marcha e consolidar un proxecto empresarial de éxito, e facelo sen custo para quen recibe, e sen remuneración para quen dá.
    A Rede Galega de Empresarios Mentores ten como obxectivo fundamental fomentar o desenvolvemento do tecido empresarial galego mediante a difusión do coñecemento. Está destinada a facilitar a consolidación de empresas de recente constitución, por unha banda, e ao desenvolvemento de empresas con importante potencial de crecemento para que poidan avanzar e crecer.
    Fonte: La Opinión de A Coruña
     

  • 25 Outubro, 2011
    Unha campaña de vendas regalará no Milladoiro tres mil euros en compras

    Así resume a Federación Galega de Comercio e a Asociación de Empresarios, Comerciantes e Profesionais de Milladoiro (AEMI) o obxectivo da campaña que arrancou onte e que terá continuidade ata o 4 de novembro.


     Presentación da camapaña no MilladoiroOs premios en compras suman un importe de tres mil euros agrupados en dúas tarxetas regalos por importe de trescentos euros e outras 24 de cen euros cada unha. Participar na campaña é moi sinxelo, basta con que os consumidores de produtos adquiridos en establecementos de AEMI presenten os seus documentos de compra a cambio de boletos de participación nos sorteos destas tarxetas. Unha carpa na praza Manuel Murguía, a mesma na que onte se presentou a campaña, será o lugar elixido para o sorteo do día 4, xornada na que tamén haberá unha festa a partir das oito da tarde con actividades para todos os públicos.


    Os promotores desta iniciativa comercial, na que colabora Novagalicia Banco, recordan que se se pagan as compras con tarxetas desta entidade se conseguen máis boletos. Ao acto de presentación da actividade acudiron membros da federación de comercio, integrantes de AEMI e o alcalde, Santiago Amor. Nos seus discursos todos coincidiron na necesidade de apoiar o comercio retallista. Un dos aspectos destacados na presentación foi o recente acordo subscrito entre AEMI e o colectivo de comerciantes de Bertamiráns para proxectos conxuntos.

  • 25 Outubro, 2011
    O Congreso de Comercio acada a súa sexta edición

    EDICIÓN DE 2010 A directora xeral Nava Castro e José Manuel Bello, á dereita

    COMERCIO: Compostela Monumental volverá contar coa presenza dun Premio Nacional de Comercio no seu xa tradicional Congreso do Comercio que o próximo día 15 de novembro vivirá a súa sexta edición. Juan Pablo Izquierdo, xerente do Centro Comercial Aberto Palencia Aberta, Premio Nacional de Comercio de 2010, será o encargado de abrir o evento deste ano. Desta forma, Compostela Monumental mantén a tradición de contar, ao longo de todos os seus congresos, coa presenza do Premio Nacional de Comercio do ano en curso. Compostela Monumental contará tamén con Antonio Amor Campo, vicepresidente da recentemente creada Unión de Comerciantes Coruñeses; Xosé Bangueses, presidente da Federación Foro Galego de Comercio, e Enrique Núñez, presidente da Asociación Galega de Xerentes de Centros Comerciais Abertos.

    Fonte: El Correo Gallego

  • 24 Outubro, 2011
    540.000 euros a prazas de abastos e centros comerciais

    A Consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia crea unha liña de apoio dentro da súa estratexia de dinamización do comercio de proximidade.

    Co programa de axudas creado pola Consellería de Economía e Industria para apoiar a dinamización de actividades e a modernización das prazas de abastos e centros comerciais abertos, a Xunta impulsará a modernización de catro mercados e dez centros comerciais en municipios que forman parte do ámbito da Delegación Territorial de Vigo.

    As axudas institucionais da Xunta van destinadas aos mercados e centros comerciaisEsta liña, desenvolvida ao amparo do Plan Ágora-Agora re-Comercia, prioriza a dinamización das prazas de abastos e dos centros comerciais na estratexia do Goberno galego de apoio ao comercio de proximidade. Segundo este plan, destinaranse 510.555,75 euros á implantación de melloras nas prazas de abastos de Vigo, Moaña, Cangas, Gondomar, Baiona, O Porriño e Redondela.

    De feito, a cidade de Vigo benefíciase con axudas por un imoprte de 218.733,97 euros para realizar a mellora de catro centros comerciais e dúas prazas de abastos. En concreto, recibirán axudas aos mercados do Berbés e do Progreso ademais dos centros comerciais abertos Zona Centro Vigo, Vigo Vello, O Calvario e Zona Príncipe.

    No resto dos municipios da área de influencia de Vigo, realizaranse melloras por un valor de 291.821,78 euros para seis centros comerciais e outras dúas prazas de abastos.

    No caso de Moaña, será por un importe de 47.945,84 euros e irán destinadas á praza de abastos e ao centro comercial do Centro-Agrupación Pequeno Comercio de Moaña. En Cangas levará a cabo melloras por 58.981,12 euros para a praza de abastos e o  centro comercial da Asociación de Comerciantes do municipio.

    En Baiona, as melloras centraranse no centro comercial aberto da Asociación de Comerciantes e Empresarios (Aceba) por un importe de 52.851,16 euros. Mentres, en Gondomar, as axudas chegan aos 36.856,97 euros para outro centro comercial aberto da Asociación de Comerciantes e Hostaleiros (Achego).

     Por último, para o municipio de Redondela, o seu centro comercial aberto da Asociación de Comerciantes da Vila dos Viadutos poderá realizar traballos de modernización e mellora cun importe de 54.950 euros, mentres que no Porriño, o centro comercial aberto da Asociación de Comerciantes e Industriais (Acipor) recibirá 40.236,69 euros.

    Fonte:  Atlántico Diario

  • 23 Outubro, 2011
    As vendas ao exterior crecen por vez primeira desde que comezou a crise

    Camión cargado de lousa, produto que representa un terzo das exportacións ourensás. (Foto: LUÍS BLANCO)No primeiro semestre de 2011, as exportacións de empresas ourensás subiron un 22% e recuperaron niveis de 2007
    O primeiro semestre de 2011 deixa un balance esperanzador en canto ao comercio exterior. Por primeira vez desde o comezo da crise -a finais de 2007- crecen as exportacións que realizan as empresas ourensás ao estranxeiro. En concreto, entre xaneiro e xuño deste ano vendéronse fóra da provincia produtos por valor de 318 millóns de euros, cando no mesmo período do ano pasado rexistráronse vendas por 260 millóns. Deste xeito, o volume de exportacións sitúase por encima do que se rexistraba antes da crise (de feito, no primeiro trimestre de 2007 comercializáronse nos exterior produtos ourensáns por 304 millóns de euros).
    Parte desta reactivación das exportacións ao estranxeiro corresponde ao sector da lousa, cun total de 91,9 millóns de euros en exportacións na primeira metade do ano (valor que representa un terzo do total). A comparativa co mesmo período de exercicios anteriores reflicte, así mesmo, a ruptura da tendencia decrecente que se rexistraba desde que comezou a recesión económica (o máximo alcanzouse na primeira metade de 2007, con 117,2 millóns). No entanto, tamén son cada vez máis as empresas que optan por vender ao estranxeiro, debido á retardación das vendas no mercado nacional.
    As compras no exterior tamén se reactivan. Así, fora na primeira metade de 2008 cando alcanzaran o volume máximo de 215 millóns de euros e, despois de descender nos anos seguintes, volveron recuperarse no presente exercicio e alcanzaron os 214 millóns.
    Deste xeito, Ourense mantén un saldo comercial positivo, no que as vendas ao estranxeiro se sitúan notablemente por encima das compras (un balance a favor de 104 millóns de euros).
     

    Fonte: La Región
     

  • 23 Outubro, 2011
    Éxito de vendas e público na Feira Outlet

    A segunda edición da feira outlet, que organiza a Asociación de Autónomas de Lugo que preside Nora Real, celebrouse na capital cun éxito de vendas e de asistencia. Un total de 23 tendas lucenses ofreceron artigos, con descontos de ata o 70% sobre o seu prezo habitual. Este certame, que conta co patrocinio da Deputación, o Concello e a Federación de Comercio, ofrece un amplo abanico de oportunidades que inclúe roupa, calzado, lencería, pel, agasallos ou produtos de drogaría e óptica, entre outros. Pola feira pasaron tamén diversas autoridades, que acudiron tamén á presentación, e entre as que se atopaban o alcalde, José López Orozco; o presidente da Deputación, José Ramón Gómez Besteiro, e a vicepresidenta segunda, Lara Méndez; a delegada da Xunta, Raquel Arias, ou os concelleiros Antón Bao, Sonia Méndez, Paz Abraira, Carmen Basadre, Mari Teijeiro e Raquel Castiñeira, ademais da deputada provincial Regina Polín ou o presidente da Cámara de Comercio, Eduardo Núñez-Torrón.
    Pola carpa na que estivo instalada a feira, que estaba situada detrás da casa consistorial, deixáronse ver moitos lucenses e foráneos, que durante este tres días visitaron a cidade en busca de artigos a baixo custo, nun momento no que a crise está a afectar a todos os petos.

    Fonte: O Progreso
     

  • 23 Outubro, 2011
    Entrevista a Olga Santos Pereira, Presidenta da Asociación de Artesáns de Ourense

    O Diario Oficial de Galicia o pasado día 14 publicou os resultados das eleccións de vogais da Comisión Galega de Artesanía, que representan aos artesáns e ás artesás das catro provincias galegas, resultando elixida pola provincia de Ourense Olga Santos, Presidenta dos artesáns ourensáns.

    Cal é a función desta Comisión?

    A Comisión Galega de Artesanía, adscrita á Consellería de Economía e Industria, nace como un instrumento básico de ordenación do sector artesanal, e é un órgano de natureza consultiva e de deliberación, en representación de todos os artesáns inscritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia.

    Quen a conforman e con que fins se reunen?

    Está composta por 16 membros, 8 por parte da administración e 8 por parte do sector artesanal. Destes últimos, 4 designados polas asociacións profesionais e os outros catro elíxense por votación, como a recentemente celebrada.
    Estudamos, cualificamos, renovamos e aprobamos a Carta e o Obradoiro Artesanal. Tamén analizamos proxectos e propostas de mellora e defensa dos intereses do sector, que posteriormente podemos elevar ao Pleno, para que se debatan na súa reunión anual.

    Que valoración fai destas pasadas eleccións?

    A verdade é que non esperaba o resultado, porque a pesar de que a nosa provincia é a que menos artesáns ten inscritos no Rexistro, resulta un orgullo que Ourense sexa, en relación ao número de inscritos, a provincia galega que moveu máis votos, por iso é polo que foi a candidatura máis votada, case duplicando en votos á outra presentada por Ourense.

    A asociación concorrerá tamén ás eleccións dos representantes das organizacións profesionais?

    Claro que si. Creo que o papel das asociacións dentro da Comisión é fundamental, para coñecer en profundidade os problemas do sector, e propor e impulsar proxectos para fomentar e internacionalizar o sector.

    Fonte: La Región
     

  • 22 Outubro, 2011
    Apoio financeiro para o comercio de Salvaterra

    A Asociación de Comerciantes e Empresarios de Salvaterra e Novagalicia Banco, asinaron onte un acordo de colaboración cuxo obxectivo principal se centra en impulsar as actividades económicas na localidade.

    O presidente de Aces e responsables de NovagaliciaEste convenio ofrece ao comercio local e á pequena e mediana empresa, unhas condicións vantaxosas aos socios de ACES, con fórmulas de financiamento especiais e gratuítas para potenciar as compras dos seus clientes, facilitando os préstamos persoais e hipotecarios, pólizas de crédito e avais, ademais de tarifas preferentes e personalizadas para outros servizos. Para o financiamento das compras, Novagalicia Banco puxo onte a disposición de comerciantes e empresarios, cara aos seus clientes, a fórmula telefónica de “Crediventa”, que facilita o pago fraccionado sen intereses nin comisións para o comprador, ata con 12 meses de prazo. Outra das vantaxes deste protocolo é o acceso a diferentes fórmulas de previsión social, para empresarios e traballadores, cara a paliar a perda de poder adquisitivo que podería carrexar o cesamento da actividade empresarial.
     

    Fonte: Atlántico Diario.
     

  • 22 Outubro, 2011
    As exportacións galegas repuntaron un 21,3% nun ano

    O comercio exterior consolídase como o motor da economía galega ao manterse o bo comportamento das exportacións, que se dispararon un 21,3% en agosto en relación ao mesmo mes de 2010, ata os 1.236,7 millóns de euros. Esa tendencia compensa en parte o aumento do 11,1% rexistrado nas importacións despois do esborralle de xullo, elevando a 993,4 millóns de euros o desembolso total nas compras realizadas pola comunidade en países foráneos. A diferenza arroxa un saldo comercial positivo de 243,3 milones de euros, segundo se desprende dos datos publicados onte polo Instituto Galego de Estatística (IGE).

    Ese bo comportamento é extrapolable aos  oito primeiros meses do ano, nos que o superávit  alcanzou os 2.270,7 millóns de euros respecto ao mesmo período do exercicio precedente, froito dun crecemento do 18,5%  nas exportacións e un avance moito máis contido das adquisicións de produtos no exterior (5,5%). A posición galega contrasta co déficit de 30.630 millóns de euros que rexistra a balanza comercial no conxunto de España desde inicios de ano. En concreto, o dinamismo no envío de mercadorías desde a comunidade a mercados estranxeiros susténtase na saída que teñen as pezas de vestir. Por contra, o parón na contratación de barcos ante o contexto de incerteza que vive o sector naval pola falta de incentivos fiscais contribúe de maneira negativa ao potencial exportador, xunto a un menor envío de combustibles e aceites minerais.

    Unha análise por áreas xeográficas revela que a demanda dos principais  países que compran produtos a Galicia aumentou en agosto. Todos eles forman parte da Unión Europea dos Vintesete –como Reino Unido, Portugal, ou Italia-, xa que o comercio intracomunitario representou o 71,5% do total. Estes territorios son o foco das exportacións galegas, pero tamén o das importacións, aínda que destaca o incremento das compras a Estados Unidos (un 96,7% no oitavo mes).

    Provincias. Máis da metade (56,5%) das mercadorías que saíron desde Galicia ao exterior en agosto partiron da Coruña, ata alcanzar os 699.488 millóns de euros. No lado oposto, Ourense foi a menos dinámica ao vender a países foráneos produtos por un importe de 52.261 millóns.

    Fonte: Diario de Pontevedra.

  • 22 Outubro, 2011
    Marco Antonio Insua: 'Queremos dinamizar a economía local, non somos só comerciantes'

    Burela conta xa, á espera da formalización oficial, cunha Asociación de Comerciantes, Industriais e Autónomos (Acia), unha entidade que nace do esforzo dun grupo de persoas convencidas de que poden facer moitas cousas para dinamizar a economía local.

    Marco Insua, en Arcadio PardiñasXerente dunha empresa de construción e reformas, Marco Insua preside unha directiva de sete membros -só dous de máis de 40 anos- que estará apoiada nas súas decisións por un órgano consultivo. En ambos os casos, buscouse aglutinar a xente de todos os sectores, co fin de poder facer cousas diferentes, que inclúan desde campañas promocionais a cursos formativos. Ideas teñen moitas, aínda que Insua cre que é «prematuro» airealas  ata que estean consolidadas e é que a precaución é unha das súas virtudes.

    Que supón para Burela contar cunha Acia?

    É algo moi importante e tamén moi demandado e que de verdade se necesita, porque o que tratamos é de aglutinar esforzos e unificar criterios para axudar a sectores que non son tan puxantes.

    Como xurdiu a idea de crear a nova entidade?

    Pois a verdade --é que xurdiu dunha reunión informal na que se comentou o importante que sería estar unidos e atrevémonos  a dar o paso, un paso que sabiamos que tiña que ser rápido, para que a xente non se desmotivara, pero ben.

    Ao final, saíu todo como esperaban, non?

    Si, o primeiro que fixemos foi convocar á xente a unha reunión, na que ademais de reunir ao maior número de asistentes posibles, interesábanos  coñecer o seu grao de implicación, e realmente sorprendeunos  gratamente o interese que demostraron e as ideas que expuxeron.

    Quen máis integra a xunta directiva da Acia?

    A vicepresidenta é María José Goás; a secretaria, Dores Hermida, e o tesoureiro Marcelino Suárez, e, como vogais figuran Pedro Fraga, Eva Luaces e Isabel Castro. A eles, sumarase outro grupo de persoas, que conformará o órgano consultivo, que axudará na toma de decisións e onde se integrará  xente que por motivos de traballo, de axenda  ou persoais non ten tanto tempo. Trátase,  en ambos os casos, de  xente de diferentes sectores, algo que nos parece básico,  pois o que buscamos é aglutinar a todos, porque o que queremos é dinamizar a economía de Burela,  xa que non somos  só comerciantes.

    Que actividades  teñen previsto levar a cabo?

    O máis  importante é a captación de socios,  pois cuantos máis sexamos,  mellor, á hora de concretar, por exemplo,  descontos nos recibos da luz e o teléfono. Temos,  ademais, varias ideas e proxectos  para levar a cabo, pero que non daremos a  coñecer ata que estean perfiladas, porque facelo  agora sería prematuro; de momento, para Nadal, e en colaboración  co Concello de Burela, seguiremos na liña  do ano anterior, con concurso de  escaparatismo  e premios polas compras, porque non nos  dá tempo a nada  máis,  polo que non haberá  nada relacionado coa  hostalaría.

    Fonte: O Progreso (A Mariña).

  • 21 Outubro, 2011
    Galicia é a autonomía con maior superávit comercial ao subir as exportacións un 18%

    As importacións das empresas galegas crecen un 5,5% entre xaneiro e agosto. O déficit que acumula o conxunto do Estado redúcese o 12,5% e suma 30.630 millóns de euros.

    A venda de produtos galegos no estranxeiro creceu un 18,5% nos oito primeiros meses do ano con respecto ao mesmo período de 2010, case o mesmo porcentaxe que a media estatal (18%). O tirón das exportacións disparou o saldo comercial de Galicia (diferenza entre exportacións e importacións) un 133,2% entre xaneiro e agosto, a pesar de que as compras no exterior tamén aumentaron, un 5,5%. Este balance arroxa un superávit comercial na comunidade de 2.270,7 millóns de euros, o maior de todo o Estado, seguido polo do País Vasco (1.939 millóns). As boas cifras de vendas no estranxeiro de Galicia explícanse, en parte, polo sector téxtil –lanzado por Inditex– e as entregas protagonizadas polos estaleiros galegos nos primeiros meses do ano.

    As empresas galegas exportaron mercadorías por valor de 11.374 millóns de euros –o 8,1% do valor total das vendas do Estado– no primeiros oito meses do ano, mentres que as importacións sumaron 9.103,2 millóns, un 5,3% do total. Só no mes de agosto, Galicia exportou produtos por valor de 1.236,8 millóns, un 21,3% máis que no mesmo mes de 2010.

    As importacións tamén se incrementaron, un 6,4% máis que un ano antes, e alcanzaron un total de 993,5 millóns, segundo o Informe de Comercio Exterior do Ministerio de Industria, elaborado a partir das estatísticas de Aduanas e da Axencia Tributaria. Estes datos (só hai estatísticas actualizadas ata agosto) inclinan a balanza comercial galega cara a un saldo positivo de 243,3 millóns, un 182,5% máis que no oitavo mes de 2010, o terceiro mellor balance mensual. Todo o contrario do que ocorre no conxunto de España, que pechou agosto cun déficit comercial mensual de 4.922,2 millóns, un 10,4% máis que o ano anterior.

    No total acumulado ata agosto, con todo, España conseguiu reducir o seu déficit comercial un 12,5% respecto ao mesmo período de 2010, ata os 30.630 millóns de euros. A balanza comercial española, a pesar de todo, é deficitaria porque as importacións aínda son superiores ás exportacións. As compras ao exterior sumaron ata agosto 171.072 millóns de euros e creceron o 11,1%, fronte aos 140.442 millóns que alcanzaron as vendas no estranxeiro ( 18%).

    O déficit enerxético aumentou o 19,4% e o non enerxético diminuíu o 72,3% entre xaneiro e agosto, mentres que a taxa de cobertura deste período (porcentaxe das importacións que poden pagarse coas exportacións) situouse no 82,1%, 4,8 puntos máis que a de hai un ano. O déficit enerxético supón a terceira parte do déficit comercial español e sumou ata agosto 27.257,7 millóns de euros.

    Os principais sectores exportadores do país nos oito primeiros meses do ano foron os bens de equipo, que rexistrou un aumento do 18,1%; o sector do automóbil, cuxas vendas creceron un 17,6%, e os alimentos, que subiron un 9,5%, sobre todo polas exportacións de bebidas e carne.

    No apartado das importacións, as compras de produtos enerxéticos, petróleo, gas, carbón, derivados e electricidade, foron das que máis creceron ata agosto.

    Fonte: Faro de Vigo

  • 21 Outubro, 2011
    Cores visita o parque da arte rupestre de Campo Lameiro

    O delegado territorial da  Xunta de Galicia en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, o xefe territorial de Economía e Industria, Ignacio Rial, o alcalde de Campo Lameiro, Julio Sayáns, e a xerente da Fundación do Centro Galego de Artesanía, Elena Fabeiro, visitaron onte o Museo de Arte Rupestre deste municipio. O motivo da visita era analizar a posibilidade de incorporar a estas instalacións unha tenda con produtos do selo Artesanía Galega.

    Ademais de buscar un emprazamento para a actividade económica, Tourís repasou co alcalde varios dos investimentos da Xunta que se están desenvolvendo neste municipio, dentro do Plan Ágora para os espazos comerciais e para mellorar a aula tecnolóxica.

    Fonte: Diario de Pontevedra

  • 21 Outubro, 2011
    Nava Castro e Jorge Domínguez asistirán hoxe á xornada de promoción Oficios Artesanais

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, e o deputado provincial Jorge Domínguez asistirán esta tarde á xornada de promoción dos Oficios Artesanais, que terá lugar no Hotel Maruxía e que contará tamén coa presenza do alcalde.

    O obxectivo desta iniciativa é animar ás collareiras do Grove a conseguir o seu distintivo como artesás, o que lle permitiría abrir un novo mercado para os seus produtos e, sobre todo, ofrecelos cunha garantía de calidade.

    Nava Castro xa coñece o traballo das collareiras do Grove. Durante a Festa do Marisco, e acompañada do alcalde, visitou os postos de media ducia de talleres artesáns inscritos no rexistro xeral de Artesanía da Dirección Xeral de Comercio da Xunta. Nesa mostra destacou a presenza de Montse Betanzos, a primeira collareira do Grove xunto coa súa nai en formar parte deste rexistro de Artesanía de Galicia, e que no marco da Festa do Marisco expuxo por primeira vez as súas pezas dentro dunha feira no que tamén participaron outros artesáns galegos.

    Nava Castro xa mostraba entón o seu desexo de que máis collareiras grovenses se sumen a esta iniciativa e entren a formar parte do citado rexistro, xa que, entre outras vantaxes, isto permitiríalles participar nas feiras e campañas de Artesanía de Galicia.

     

    Fonte: Diario de Arousa

  • 20 Outubro, 2011
    A Xunta prepara a primeira feira artesá anual para xullo

    A Consellería de Economía e Industria celebrará a primeira feira artesá tradicional en Os Pendellos a comezos de xullo, como indicou onte o alcalde, Ramiro Varela. A data concretarase unha vez que o departamento autonómico ratifique que o evento non coincide con outro similar en toda a xeografía galega. Ademais, esta feira non impide a celebración da Mostra de Artesanía que organiza o concello a mediados de agosto e que culmina coa cea medieval. Na feira que programa a Xunta en colaboración coas asociacións autonómicas de Artesáns e Artesáns Tradicionais prevense, ademais de postos con produtos típicos, talleres de oficios artesanais en vivo, que terían como escenario o remodelado recinto feiral do século XVII.

    Fonte: Faro de Vigo (19/10/2011)

  • 20 Outubro, 2011
    Hoxe entra en vigor o Decreto polo que se regulan as Mesas Locais de Comercio

    Hoxe entra en vigor o Decreto 183/2011, de 15 de setembro, polo que se regulan as Mesas Locais de Comercio, publicado no DOG do 30 de setembro de 2011.

  • 19 Outubro, 2011
    Economía e Industria reitera o seu apoio ao téxtil como sector estratéxico para a economía de Galicia

    A directora xeral de Comercio, Nava Castro, que participou esta tarde na inauguración da tenda insignia e show room de Viriato en Santiago, destacou a unión do sector no clúster do textil, Cointega, impulsado pola Consellería

    Castro felicitou á empresa galega pola apertura deste novo establecemento comercial, “un novo escaparate para dar a coñecer a moda galega e unha aposta innovadora no actual contexto económico".

    Santiago, 18 de outubro de 2011.- A directora xeral de Comercio da Consellería de Economía e Industria, Nava Castro, salientou esta tarde o apoio do departamento que dirixe Javier Guerra ao textil “como un sector estratéxico para a economía galega”. Castro,quen participou na inauguración da tenda insignia e show room da firma galega Viriato en Santiago de Compostela, recordou como un paso fundamental no apoio de Economía e Industria a prol do sector o impulso para a creación do cluster do textil e da moda, Cointega (Confederación de Empresas Textiles de Galicia), no que tamén participan as tendas e que traballa en constante colaboración coa Consellería de Economía e Industria.

    A directora xeral de Comercio, cualificou de “aposta innovadora” a apertura desta nova tenda, situada nunha antiga fábrica de chocolate, e felicitou á empresa por abrir un novo establecemento comercial no actual contexto económico. Nava Castro manifestou que “as tendas son unha peza imprescindible para o textil, xa que son, nunca mellor dito, o escaparate da moda galega, tanto na nosa comunidade, amosando a excelencia e a calidade dos produtos aos galegos e a todos os que nos visitan, como a nivel nacional e fóra das nosas fronteiras”.

    A Consellería de Economía e Industria ten en marcha o Plan Textil Moda, Visión 2020, para vertebrar o sector, apoiar a súa reestruturación financeira e organizativa, e conseguir mellorar a súa competitividade a través da promoción e a innovación, consolidándoo como referente para a súa internacionalización.

     

     

  • 19 Outubro, 2011
    Unha campaña promove o comercio local en Soutomaior co sorteo de 3.000 euros

    A iniciativa, impulsada pola Consellería de Economía e Industria, fomenta o asociacionismo
    A Consellería de Economía e Industria, na súa aposta pola modernización e dinamización do comercio de proximidade en Soutomaior impulsa a campaña “Merca na rúa”, que incentivará as compras no comercio local mediante o sorteo de vales agasallo por un valor total de 3.000 euros.
    O deputado redondelano Alberto Pazos, acompañado polo alcalde e membros da Xunta directiva da Asociación de Empresarios de Arcade e Soutomaior, presentaron onte esta acción en Arcade. Pazos explicou que esta iniciativa permite “promover o asociacionismo comercial e fomentar a colaboración entre as asociacións de comerciantes locais e as administracións públicas”.
    A campaña “Merca na rúa” inclúe unha carpa que estará durante quince días na Alameda de Talo Río. O próximo día 29 realizarase o sorteo dos vales de compra entre todos os participantes.
     

    Fonte: El Faro de Vigo

  • 19 Outubro, 2011
    Carballo: O Concello leva ao pleno deste mes a adxudicación definitiva dos postos da praza

    O Concello carballés levará ao próximo pleno ordinario da corporación, que terá lugar o vindeiro mércores, a adxudicación definitiva dos postos do mercado municipal.
     

    Tamén estaba previsto, segundo indicou o concelleiro de Promoción Económica,  José Manuel García Guillín, presentar para a súa aprobación os pregos para sacar a concurso os novos espazos comerciais creados tras a reforma. Con todo, para dar luz verde a estes pregos será necesaria a aprobación definitiva da modificación da ordenanza fiscal do mercado municipal, que aínda está en fase de consulta e presentación de alegacións.
     

    Por este motivo a aprobación dos pregos para os novos postos deberá esperar ata novembro, aínda que é posible que se saquen a concurso no mes de marzo, xunto cos locais e espazos da praza cuxa concesión vencerá ese mesmo mes.

    A desafectación da primeira planta e a cafetaría do mercado é outro dos asuntos que se mantén á espera da culminación do período de exposición pública para a súa aprobación definitiva no caso de que non se presente ningunha alegación ao acordo plenario.

    O concurso destes postos tardará un pouco máis, indicou García Guillín. Cabe lembrar que neste asunto o goberno local comprometeuse a levar para a súa aprobación na corporación os pregos da concesión para o seu visto e prace, xa que os grupos esixían  tomar parte nas decisións sobre a utilidade que se lles ía a dar a ambos  espazos.
     

    Fonte: Diario de Bergantiños.
     


  • Páxina 79 de 85

  • Mostrando do 1561 ao 1580 dun total de 1686 rexistros